-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Εσύ μπορείς να πιστεύεις ότι θέλεις κι ότι τα διαγνωστικά κάνουν και για δονητές.
Πάρε ένα διαγνωστικό νοίκιασε μια τρύπα και κάνε μόνο διαγνώσεις να χεστείς στο τάληρο.......τι κάθεστε?Επειδή δε σε κατάλαβα , δε πειράζει βέβαια , δεν έπρεπε να διαγνωστεί αμέσως το αμάξι μου τι είχε;
Γιατί διαγνώστηκε ... χειροκίνητα όχι με υπολογιστή!!!! -
Κάτι άλλο: Ρώτησα για το πεζό 107 την αντιπροσωπεία, για αλλαγή λαδιών και φίλτρου λαδιού , και αλλαγή τακάκια φρένων μαζί με εργασία μου είπαν 160 ευρώ !! Πως σας φαίνεται;;
-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Εσύ μπορείς να πιστεύεις ότι θέλεις κι ότι τα διαγνωστικά κάνουν και για δονητές.
Πάρε ένα διαγνωστικό νοίκιασε μια τρύπα και κάνε μόνο διαγνώσεις να χεστείς στο τάληρο.......τι κάθεστε?Επειδή δε σε κατάλαβα , δε πειράζει βέβαια ,
Κι ούτε θα καταλάβεις βέβαια τι θα σου πω γιατί εσύ όπως και χιλιάδες άλλοι νομίζετε ότι το διαγνωστικό είναι ένα μηχάνημα για όλα τα αυτοκίνητα που έχει και την ικανότητα να αποκαθιστά και την σεξουαλική ανικανότητα.
Κάποια στιγμή όταν έχω χρόνο θα στο εξηγήσω.δεν έπρεπε να διαγνωστεί αμέσως το αμάξι μου τι είχε;
ΟΧΙ
Γιατί διαγνώστηκε ... χειροκίνητα όχι με υπολογιστή!!!!
Αμα δεν βρέξεις τον κώλο σου λέει η παροιμία ψάρια δεν τρως
-
εάν δεν ξέρει ο μηχανικός να ερμηνεύσει την διάγνωση που του βγάζει το μηχάνημα, δεν του φταίει το μηχάνημα
σε τέτοιο μαλ@κα έπεσα κι εγώ όταν χάλασε ο αισθητήρας στροφάλου και με έβαλε να αλλάξω νιστριμπιτέρ στα καλά καθούμενα
είναι της ίδιας λογικής του στυλ τρέχω ένα πρόγραμμα εξομοίωσης και νομίζω ότι έπιασα τον π!πα απ τα ούμπαλα
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Κάποια στιγμή όταν έχω χρόνο θα στο εξηγήσω
OK θα ... περιμένω!!!!!
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
εάν δεν ξέρει ο μηχανικός να ερμηνεύσει την διάγνωση που του βγάζει το μηχάνημα, δεν του φταίει το μηχάνημασε τέτοιο μαλ@κα έπεσα κι εγώ όταν χάλασε ο αισθητήρας στροφάλου και με έβαλε να αλλάξω νιστριμπιτέρ στα καλά καθούμενα
είναι της ίδιας λογικής του στυλ τρέχω ένα πρόγραμμα εξομοίωσης και νομίζω ότι έπιασα τον π!πα απ τα ούμπαλα
+100000000....... ΑΝΤΩΝΗΣ
-
service accent 2004 150.000χλμ σε αντιπροσωπια στη λαυριου μου ειπαν 300ευρω φυσικα και δεν το πηγα εκει,πηρα τα ανταλλακτικα φιλτρο λαδιου,αερος,βενζινης,λαδια,4 μπουζι απο γνωστο ιντερνετικο καταστημα 62.50ευρω τα ανταλλακτικα και τα εβαλα σε συνεργειο της γειτονιας 40 ευρω.
-
Ο χρήστης panos3 έγραψε:
service accent 2004 150.000χλμ σε αντιπροσωπια στη λαυριου μου ειπαν 300ευρω φυσικα και δεν το πηγα εκει,πηρα τα ανταλλακτικα φιλτρο λαδιου,αερος,βενζινης,λαδια,4 μπουζι απο γνωστο ιντερνετικο καταστημα 62.50ευρω τα ανταλλακτικα και τα εβαλα σε συνεργειο της γειτονιας 40 ευρω.
A.
-
Το ίδιο ακριβώς έκανα κι εγώ με αλλαγή δίσκου-πλατό-ρουλεμάν.Τα εξειδικευμένα μου έλεγαν 350-390€,με ανταλλακτικά από αυτούς,σε αντιπροσωπία δεν ρώτησα διότι θα ήταν παραπάνω.Έτσι αγόρασα το ίδιο κιτ που πουλάει και η αντιπροσωπία με 170€,στα 105€ 2 λίτρα βαλβολίνη στα 20€ της ELF,2 τσιμούχες της SWAG στα 9€,έδωσα και 150€ εργατικά σε ένα εξειδικευμένο peugeot και όλα καλά.
Ο ξαδερφός μου στο Seat Ibiza 1400cc mod2004 έπρεπε να αλλάξει τακάκια και δισκόπλακες.Στην αντιπροσωπία που το είχε πάει για τακτικό σέρβις του είπαν 400€!Τελικά βρήκαμε τα γνήσια τακάκια με 25€ αντί για 75€ από έναν ανεξάρτητο εισαγωγέα που πουλάει και λιανική,και ένα ζευγάρι After market δισκόπλακες χαρακτες και τρυπητές με 40€.Πήγαμε σε έναν φρενά και με 20€ τα τοποθέτησε!Σύνολο 85€!!!!
Οι δισκόπλακες εν τω μεταξύ,είχαν ακόμα χιλιόμετρα να κάνουν.Στην αντιπροσωπία του είπαν να τις αλλάξει....Ο φρενάς μας είπε ότι μπορούσαμε να μην τις αλλάξουμε αλλά μιας και είχαμε αγοράσει τις καινούριες τις αλλάξαμε.Τώρα με την οικονομική κρίση,δεν είναι να δίνουμε τα χρήματά μας χωρίς σκέψη.
-
Πάντως καλώ είναι να γνωρίζετε ότι υπάρχει και ο ταμπουροτορνος, που φτιάχνει θαύμα τους δίσκους και τα ταμπουρα, όταν έχουν ‘φαί’ επάνω τους.
Αυτό αναγράφετε επάνω τους σαν max & min.
Antonis-team. -
παιδια αλλαξα σημερα σε πουντο δισκο-πλατω -ρουλεμαν εβαλα valeo 115ευρω και 100 ευρω την εργασια.
-
Ο χρήστης panos3 έγραψε:
παιδια αλλαξα σημερα σε πουντο δισκο-πλατω -ρουλεμαν εβαλα valeo 115ευρω και 100 ευρω την εργασια.
A.
-
100 eyro εργασια πολλα δεν ειναι;
Απο τι γνωριζω η εργασια χρεωνεται 30 ευρω την ωρα,τρεις ωρες εκαναν; -
Ο χρήστης xristos912 έγραψε:
100 eyro εργασια πολλα δεν ειναι;
Απο τι γνωριζω η εργασια χρεωνεται 30 ευρω την ωρα,τρεις ωρες εκαναν;
Είναι καλά. 3+ ώρες.
Α. -
Πολλα μου φαινονται δυστυχως.
Τρεις ωρες για να λυσουν ενα ημιαξονιο ,10 βιδες ,να βγαλουν τον παλιο δισκο ,να χωσουν τον καινουριο ,κολιτσα ,βαλβολινες ,δεσιμο .
ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ -
Σ'εμένα έκαναν 2,5 ώρες και πλήρωσα 150€ με ΦΠΑ.Πολλά αλλά τι να κάνεις...Το καλό είναι ότι ήμουν παρόν στην εργασία.
-
Τακάκια σε passat 2.0 FSi του 2006 πόσο πάνε; Σε αντιπροσωπεία ρώτησα και μου είπανε 120ε τα μπροστά και 100ε τα πίσω. Έξω πόσο μπορώ να τα βρώ; Υπάρχει και κατάστημα στο νετ για τακάκια; Επίσης για σετ ιμάντα χρονισμού και αντλία νερού, εργασία και ανταλλακτικά μου είπαν 430ε περίπου (δεν ήρθε ακόμη η ώρα αλλα ρώτησα για να ξέρω)
Οι γνώστες πως βλέπετε τις τιμές; Να πάω σε κάποιο συνεργείο έξω; Εγγύηση πλέον δεν υπάρχει
-
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
Τακάκια σε passat 2.0 FSi του 2006 πόσο πάνε; Σε αντιπροσωπεία ρώτησα και μου είπανε 120ε τα μπροστά και 100ε τα πίσω.
Οι γνώστες πως βλέπετε τις τιμές; Να πάω σε κάποιο συνεργείο έξω; Εγγύηση πλέον δεν υπάρχει
Ανώτατη λιανική σε pacid, εμπρός 60,3ε πίσω 30ε μια ώρα εργασία.
Antonis-team -
Ευχαριστώ πόλυ κύριε Αντώνη!
-
****lanos: φίλτρο αέρα φίλτρο λαδιού λάδι και λοιπά συμπληρώματα υγρών περίπου 250€
Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?