-
Χαιρετώ όλους. Θα θίξω ένα θέμα που ίσως να μην προβληματίζει πολλούς αλλά το θεωρώ άκρος σημαντικό.
Μιλάω για τις ρυθμίσεις του μπροστινού συστήματος. Έχω ένα Corolla στρογγυλοφάνατο '99 (Ε111), στο οποίο πρόσφατα έκανα μεταμόσχευση κινητήρα και το αμάξι έχει πάνω από τα διπλά άλογα. Η δύναμη αυτή με έκανε πιο απαιτητικό για το στήσιμο του αυτοκινήτου μου. Το πρόβλημά μου είναι το εξής.
Το σύστημα διεύθυνσης μου έχει συμπτώματα προβλήματος. Όχι έντονα, τόσο όσο μαστρο-Μήτσι να κοντεύουν να με πουν υπερβολικό, πως 'μια χαρά είναι το αμάξι', 'δεν έχεις πρόβλημα' κλπ. κλπ.
Δίχως να έχω κάνει ευθυγράμμιση είχα ψιλιαστεί τί ρυθμίσεις είχαν πρόβλημα και τελικά έπεσα μέσα. Έχω διαφορά στο κάστερ ΚΑΙ στο κάμπερ μεταξύ των δύο τροχών. Η διαφορά είναι τέτοια που το αμάξι δεν τραβάει προς τη μία μεριά αλλά...
- Το τιμόνι έχει άλλη αίσθηση στρίβωντας δεξιά και άλλη αριστερά. - Στρίβει καλύτερα αριστερά παρά δεξιά. - Στα οριακά φρεναρίσματα έχει τάση να στρίψει αριστερά. - και διάφορα άλλα μικρά ή μεγάλαΔεν αναφέρομαι καθόλου στις ρυθμίσεις που έχω διότι το πρόβλημα δεν είναι στην εύρεση ρυθμίσεων. Το πρόβλημα είναι στην έυρεση του ΠΟΙΟΣ και ΠΩΣ !!!!!!
Το αυτοκίνητο δεν ρυθμίζεται όπως μου λένε στο κάμπερ και στο κάστερ, μόνο σύγκλιση. Μα τί μου λένε?!?? Δηλαδή τί να κάνω?! Να το πετάξω?!Δεν μπορώ να βρω έναν μάστορα που κάνει τέτοιες δουλείες ΣΩΣΤΑ, χωρίς 'στο περίπου' και 'ωχ αδερφέ'.
Παρακαλώ στα σχόλια και τις προτάσεις σας.
-
Χαιρετώ όλους. Θα θίξω ένα θέμα που ίσως να μην προβληματίζει πολλούς αλλά το θεωρώ άκρος σημαντικό.
Μιλάω για τις ρυθμίσεις του μπροστινού συστήματος. Έχω ένα Corolla στρογγυλοφάνατο '99 (Ε111), στο οποίο πρόσφατα έκανα μεταμόσχευση κινητήρα και το αμάξι έχει πάνω από τα διπλά άλογα. Η δύναμη αυτή με έκανε πιο απαιτητικό για το στήσιμο του αυτοκινήτου μου. Το πρόβλημά μου είναι το εξής.
Το σύστημα διεύθυνσης μου έχει συμπτώματα προβλήματος. Όχι έντονα, τόσο όσο μαστρο-Μήτσι να κοντεύουν να με πουν υπερβολικό, πως 'μια χαρά είναι το αμάξι', 'δεν έχεις πρόβλημα' κλπ. κλπ.
Δίχως να έχω κάνει ευθυγράμμιση είχα ψιλιαστεί τί ρυθμίσεις είχαν πρόβλημα και τελικά έπεσα μέσα. Έχω διαφορά στο κάστερ ΚΑΙ στο κάμπερ μεταξύ των δύο τροχών. Η διαφορά είναι τέτοια που το αμάξι δεν τραβάει προς τη μία μεριά αλλά...
- Το τιμόνι έχει άλλη αίσθηση στρίβωντας δεξιά και άλλη αριστερά. - Στρίβει καλύτερα αριστερά παρά δεξιά. - Στα οριακά φρεναρίσματα έχει τάση να στρίψει αριστερά. - και διάφορα άλλα μικρά ή μεγάλαΔεν αναφέρομαι καθόλου στις ρυθμίσεις που έχω διότι το πρόβλημα δεν είναι στην εύρεση ρυθμίσεων. Το πρόβλημα είναι στην έυρεση του ΠΟΙΟΣ και ΠΩΣ !!!!!!
Το αυτοκίνητο δεν ρυθμίζεται όπως μου λένε στο κάμπερ και στο κάστερ, μόνο σύγκλιση. Μα τί μου λένε?!?? Δηλαδή τί να κάνω?! Να το πετάξω?!Δεν μπορώ να βρω έναν μάστορα που κάνει τέτοιες δουλείες ΣΩΣΤΑ, χωρίς 'στο περίπου' και 'ωχ αδερφέ'.
Παρακαλώ στα σχόλια και τις προτάσεις σας.
-
Χαιρετώ όλους. Θα θίξω ένα θέμα που ίσως να μην προβληματίζει πολλούς αλλά το θεωρώ άκρος σημαντικό.
Μιλάω για τις ρυθμίσεις του μπροστινού συστήματος. Έχω ένα Corolla στρογγυλοφάνατο '99 (Ε111), στο οποίο πρόσφατα έκανα μεταμόσχευση κινητήρα και το αμάξι έχει πάνω από τα διπλά άλογα. Η δύναμη αυτή με έκανε πιο απαιτητικό για το στήσιμο του αυτοκινήτου μου. Το πρόβλημά μου είναι το εξής.
Το σύστημα διεύθυνσης μου έχει συμπτώματα προβλήματος. Όχι έντονα, τόσο όσο μαστρο-Μήτσι να κοντεύουν να με πουν υπερβολικό, πως 'μια χαρά είναι το αμάξι', 'δεν έχεις πρόβλημα' κλπ. κλπ.
Δίχως να έχω κάνει ευθυγράμμιση είχα ψιλιαστεί τί ρυθμίσεις είχαν πρόβλημα και τελικά έπεσα μέσα. Έχω διαφορά στο κάστερ ΚΑΙ στο κάμπερ μεταξύ των δύο τροχών. Η διαφορά είναι τέτοια που το αμάξι δεν τραβάει προς τη μία μεριά αλλά...
- Το τιμόνι έχει άλλη αίσθηση στρίβωντας δεξιά και άλλη αριστερά. - Στρίβει καλύτερα αριστερά παρά δεξιά. - Στα οριακά φρεναρίσματα έχει τάση να στρίψει αριστερά. - και διάφορα άλλα μικρά ή μεγάλαΔεν αναφέρομαι καθόλου στις ρυθμίσεις που έχω διότι το πρόβλημα δεν είναι στην εύρεση ρυθμίσεων. Το πρόβλημα είναι στην έυρεση του ΠΟΙΟΣ και ΠΩΣ !!!!!!
Το αυτοκίνητο δεν ρυθμίζεται όπως μου λένε στο κάμπερ και στο κάστερ, μόνο σύγκλιση. Μα τί μου λένε?!?? Δηλαδή τί να κάνω?! Να το πετάξω?!Δεν μπορώ να βρω έναν μάστορα που κάνει τέτοιες δουλείες ΣΩΣΤΑ, χωρίς 'στο περίπου' και 'ωχ αδερφέ'.
Παρακαλώ στα σχόλια και τις προτάσεις σας.
-
Κανείς από τους ψαγμένους φίλους στα θέματα ανάρτησης, γεωμετρίας κλπ. ???
Υπάρχουν φοβερά θέματα στο φόρουμ στο οποίο θα μπορούσα να ποστάρω αλλά νομίζω πως θίγω ένα κάπως διαφορετικό θέμα.
-
Φίλε vask
Προφανώς έχεις κάποιο στραβό ψαλίδι ή/και αμπορτισέρ.
Οντως οι γωνίες κάστερ και κάμπερ δεν ρυθμίζονται στα νορμάλ αυτοκίνητα. Μόνο αν στο αμπορτισέρ είχες κάμπερ κιτ (μια έκκεντρη βίδα που ρυθμίζει το κάμπερ)
Πήγαινε λοιπόν και ψάξε προσεκτικά τι είναι στραβό και άλλαξε το.
Αν είναι ψαλίδι , γνώμη μου είναι να τα αλλάξεις και τα δύο για να έχεις ομοιόμορφη συμπεριφορά. Εφόσον έχεις αλλάξει μηχανή ( αν επιτρέπεται τι ;;) και έχεις πολύ περισσότερη δύναμη καλό θα ήταν να έχεις και ένα μπροστινό σύστημα σε άριστη κατάσταση και βελτιωμένο σε ανάρτηση-φρένα σε σχέση με αυτό που ήταν πρίν. -
Φίλε Βασίλη (είμαστε και συνονόματοι),
μπορεί να βρεθεί τί είναι στραβό ή πάμε αναγκαστικά μέσω της επιλεκτικής αντικατάστασης και ξανά μέτρημα στην ευθυγράμιση?... Παρεπιμπτόντως μήπως είναι καλύτερα να το πάω στην αντιπροσωπεία να βγάλουν το φίδι από την τρύπα? (του τύπου 'πείτε μου τι θέλει αλλαγή και ποιό το κόστος').ΥΓ. έχω βάλει τον 4E-FTE (1.3 turbo)
-
Καλύτερα πρώτα σε έναν καλό λαστιχά/ευθυγράμμιση που έχει εμπειρία να σου πεί τι χρειάζεται αλλαγή για να μην το χρυσοπληρώσεις. Εχω να σου συστήσω κανα 2 προς τα βόρεια προάστεια (υποθέτω ότι είσαι Αθήνα)
Τζεμπετζής (Μεσογείων - 100μ. μετά τον κόμβο του Σταυρού προς Μαραθώνος - μπορεί να σου πεί και από που να πάρεις ανταλλακτικά φθηνότερα).
Καλογρίτσας (Μεσογείων - 100μ μετά τον κόμβο του Σταυρού προς Αθήνα)Η λύση της αντιπροσωπείας είναι καλή αλλά έχει και κόστος.
-
Ένας καλός ευθυγραμμισάς πιστεύω ότι μπορεί όντως να σου πει τι είναι στραβό (γιατί κάτι οπωσδήποτε είναι στραβό). Ειδικά αυτό με το φρενάρισμα που περιγράφεις δεν είναι καλό.
Αν το ψαλίδι είναι στραβό τότε αμάξι θα τραβάει έντονα προς κάποια κατεύθυνση.
Πρόβλημα σε κάμπερ και κάστερ μπορεί να δημιουργήσει και από μόνο του το αμορτισέρ. Απλά θέλει μεγάλη προσπαθεια (με βοήθεια πεζοδρομίων) για να στραβώσει τόσο πολύ ένα αμορτισέρ).Απορώ όμως πως έχει φτάσει να έχει τέτοια ζημιά το αμάξι...
Να έχεις υπόψη σου ότι οι Corolla έχουν πρόβλημα με την κρεμαγιέρα (χρόνιο) με κάποιο 'δαχτυλίδι'. Γι'αυτό αρχίζει συνήθως να χτυπάει στις γραμμές των τρένων και με τον καιρό αυξάνεται το πρόβλημα. Η επίλυση δεν είναι απλή και μπορεί να οδηγήσει και σε αλλαγή κρεμαγιέρας.
Η πιο έμπειρη λύση για να ξεμπερδεύεις είναι η κατασκευή του προβληματικού 'δαχτυλιδιού' σε τόρνο για να ησυχάσεις... -
Υπάρχουν αρκετοί ευθυγραμμιστές που μπορούν να σου ισιώσουν στραβωμένα ψαλίδια κ.λ.π. και να φέρουν το αμάξι στα ίσια του.
Ρυθμίσεις μπροστινού συστήματος ...