-
Ωωωωωωωωωωωωωωωωωχχχχ!!! Περαστικά Ανδρέα!!!
-
Ασε!!!
Πέσανε τά αφτιά μου!!!
Ελπίζω τουλάχιστον,νά μήν υπάρχει τίποτα κακό πιό μέσα. -
Στο εύχομαι να'ναι περιορισμένες οι ζημιές.
-
Οχι ρε γμτ Ατυχία
Κυλινδροκεφαλή γιατί ; Συνήθως καίγεται η φλάντζα και η κεφαλή γλυτώνει.
Κατάλαβες κανα κόψιμο κόλλημα ; -
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Οχι ρε γμτ ΑτυχίαΚυλινδροκεφαλή γιατί ; Συνήθως καίγεται η φλάντζα και η κεφαλή γλυτώνει.
Κατάλαβες κανα κόψιμο κόλλημα ;Οχι,κανένα κόλλημα.
Απλά γνωρίζω ότι οι συγκεκριμένοι κινητήρες υποφέρανε από ραγισμένα καπάκια μετά από υπερθέρμανση.
Αυτά πού παρουσίασε είναι:
-δυσκολία νά πάρει μπρός(μάλλον έλλειψη συμπίεσης)
-υπερθέρμανση(βράσιμο)τού νερού,μόλλις έπιασα ανηφορα.
Τό κακό είναι ότι ο μηχανικός μου λείπει σέ διακοπές,καί πρέπει νά τόν περιμένω νά γυρίσει.
Θά δείξει πάντως. -
Μάλλον τη γλύτωσες τότε
Το πολύ-πολύ να πας για φλάντζα .... ελπίζω -
Η αδυναμία να πάρει μπρος μπορεί κάλιστα να οφείλεται σε υπερθέρμανση.
Το έχω πάθει!!!
Πάντως, περαστικά -
Ο χρήστης gvala έγραψε:
Η αδυναμία να πάρει μπρος μπορεί κάλιστα να οφείλεται σε υπερθέρμανση.
Το έχω πάθει!!!
Πάντως, περαστικάΝαί μετά από υπερθέρμανση αργεί νά πάρει μπρός,αλλά όταν κρυώσει δέν πρέπει νά υπάρχει πρόβλημα.
Στό δικό μου,ακόμα καί σήμερα έκανε πολύ ώρα νά εκκινήσει. -
Το αν θα έχει ραγίσει καπάκι εξαρτάται αποκλειστικά από την αντοχή του στην θερμοκρασία και ειδικά στο να λειτουργεί χωρίς ψύξη.
Γενικά πάντως αν κράτησες τη θερμοκρασία σχετικά χαμηλά δεν θα έχεις πρόβλημα με το καπάκι.
Προς Θεού βέβαια μην επαναλάβεις για κανένα λόγο την υπερθέρμανση.
Δεν υπάρχει τρόπος να ξεχωρίσεις το κάψιμο της φλάτζας από το ραγισμένο καπάκι. Απλά και στις δύο περιπτώσεις το αμάξι καίει πολύ νερό. -
Αντρέα, τί έγινε τελικά με το αυτοκίνητο - για στείλε καμια πληροφορία να μην ανησυχούμε :-? - γιατί το έχω και κρίμα στο λαιμό μου...
-
Χτές ανοίχτηκε,σήμερα θά πάει γιά πρεσσάρισμα.
Τό βράδυ θά γνωρίζω.
Οπτικά πάντως υπήρχαν δύο 'νυχιές' ανάμεσα στίς βαλβίδες τού πρώτου και τέταρτου κυλίνδρου.Αυτό τό σημείο,από ότι μόύ είπε ο μηχανικός,ώς συνήθως δέν επηρεάζει τή λειτουργεία τού κινητήρα.
Θά δείξει πάντως η...νεκροψεία. -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Χτές ανοίχτηκε,σήμερα θά πάει γιά πρεσσάρισμα.
Τό βράδυ θά γνωρίζω.
Οπτικά πάντως υπήρχαν δύο 'νυχιές' ανάμεσα στίς βαλβίδες τού πρώτου και τέταρτου κυλίνδρου.Αυτό τό σημείο,από ότι μόύ είπε ο μηχανικός,ώς συνήθως δέν επηρεάζει τή λειτουργεία τού κινητήρα.
Θά δείξει πάντως η...νεκροψεία.Αντρέα, περαστικά του!
-
Τελικά τό καπάκι άντεξε.Κάποιο μικρό 'ψώριασμα' γεμίστηκε μέ αλουμίνιο,καί προχωράμε στό μοντάρισμα.
Ψυγείο καινούριο βρήκα μέ 115 ευρώ.
Μέ τήν ευκαιρία τού 'ανοίγματος',θά αλλάξω καί ιμάντα χρονισμού,αντικατάσταση ενός σινεμπλόκ,αντικατάσταση φλάντζας τού κάρτερ,αντικατάσταση τών τακακιών(λέει η τοποθέτηση Ferodo DS2500 μέ 'μαμά' δίσκους; ),καί όλων τών κολλάρων τού συστήματος ψύξης.
Λέτε νά κοιτούσα τίποτα ακόμα; -
απλα θα σου φαγωθουν γρηγορα οι δισκοι
-
Ο χρήστης tm έγραψε:
απλα θα σου φαγωθουν γρηγορα οι δισκοιΑυτό τό ξέρω Τριαντάφυλλε.Αν θά έχω φρένα θέλω νά μάθω.Μέ τά Roeschl(τύπος Fast Road) πού έχω τώρα,είμαι ικανοποιημένος.
-
Αντρέα , με τα DS 2500 που είχα βάλει σε νορμάλ δίσκους , είδα βελτίωση στην αντοχή όχι όμως στην αίσθηση.
Η φθορά των δίσκων δεν ήταν μεγάλη , άντεξαν αυτό το σετ και άλλα 2 εργοστασιακά (Ferodo κι αυτά) ... σύνολο 70.000 χλμ. -
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Αντρέα , με τα DS 2500 που είχα βάλει σε νορμάλ δίσκους , είδα βελτίωση στην αντοχή όχι όμως στην αίσθηση.
Η φθορά των δίσκων δεν ήταν μεγάλη , άντεξαν αυτό το σετ και άλλα 2 εργοστασιακά (Ferodo κι αυτά) ... σύνολο 70.000 χλμ.Στήν πίστα,είχες καλά αποτελέσματα Βασίλη;Τίποτα υπερθερμάνσεις-βρασίματα;
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Αντρέα , με τα DS 2500 που είχα βάλει σε νορμάλ δίσκους , είδα βελτίωση στην αντοχή όχι όμως στην αίσθηση.
Η φθορά των δίσκων δεν ήταν μεγάλη , άντεξαν αυτό το σετ και άλλα 2 εργοστασιακά (Ferodo κι αυτά) ... σύνολο 70.000 χλμ.Στήν πίστα,είχες καλά αποτελέσματα Βασίλη;Τίποτα υπερθερμάνσεις-βρασίματα;
Είχα πάει μόνο μιά φορά με τα DS και δεν είχα τίποτα παρόλο που τα υγρά ήταν στα τελευταία τους. Βοηθούσε όμως και ο καιρός γιατί θυμάμαι ότι έκανε πολύ κρύο.
-
Το ποσταρω εδω (συγνωμη για το πιθανον ασχετο) για να βλεπουμε τι κανουν στο εξωτερικο (ΔΑΝΙΑ) ΕΔΩ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΕΝΖΟ
με 220 λιρες Αγγλιας καθεστε στο δεξι καθισμα
Το site ειναι αυτο :
http://www.sportscarevent.dk/index.htmΑν καποιος ξερει (αληθεια τι γλωσσα μιλουν εκει ; ) αυτος ειναι τιμοκαταλογος για να νοικιασεις αυτοκινητο και πιστα ; http://www.sportscarevent.dk/billiste.html
-
Μέ τόν πόνο μας παίζεις βρέ παλιόπαιδο;
Αντε,τό οργανώνουμε;
Αύγουστος καί...ΠΙΣΤΑ