-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Στις μαντρες τα φουσκωνουν ελαφρως εως πολυ τα νουμερα.Εγω μια φορα** κοιταγα κορντομπα** 1600αρι και μου ελεγε οτι βγαζει 130 αλογα αλλα δεν το λενε για να μη τους φορολογουν στην Γερμανια
Να καταθέσεις το διαβατήριό σου.
Ηταν τον καιρο που εψαχνα αμαξι και τελικα πηρα την 33,το 2000 νομιζω .Εν τω μεταξυ ειναι γνωστος μου ο μαντρας αυτος και οταν αρχισε να μου λεει τετοιες μπαρουφες την εκανα με ελαφρα πηδηματακια απο εκει.
-
Για μένα Audi = τετρακούνα.
Αν είναι για προσθιοκίνητο κοίτα σε VW. Δεν υπάρχει λόγος να πληρώσεις premium σε προσθιοκίνητο. Βρες το αντίστοιχο Golf που στα ίδια λεφτά θα έχει πολύ πλούσιο εξοπλισμό. -
O 1.6 mpi είναι νομίζω 102 ps και 8v, δε παίρνω κι όρκο όμως (εννοώ αυτός που τοποθετείται στο Α3)/ Γνωστός μου έχει Α3 με τον mpi κινητήρα, αλλά το έφερε απο Γερμανία
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Για μένα Audi = τετρακούνα.
Αν είναι για προσθιοκίνητο κοίτα σε VW. Δεν υπάρχει λόγος να πληρώσεις premium σε προσθιοκίνητο. Βρες το αντίστοιχο Golf που στα ίδια λεφτά θα έχει πολύ πλούσιο εξοπλισμό.Τι εννοείς τετρακούνα? Εγώ ξέρω οτι τα audi είναι πολύ σταθερά. Συγκεκριμένα για το Α4 μου έχουν πει.
-
Εννοεί να έχει κίνηση στους 4 τροχούς, και όχι μόνο στους 2 μπροστινούς. Είναι σταθερό στο δρόμο το audi όντως, αλλά πλέον, στο 2010, και πολλά άλλα μοντέλα, φθηνότερα και νεότερα απ το Α3, ειναι σταθερά στο δρόμο. Αν καταλαβαίνω καλά, σου αρέσει η αίσθηση του στιβαρού αυτοκινήτου΄. Πλεόν την βρίσκεις σεχδόν σε όλα τα μικρομεσαία αυτοκίνητα. Γι αυτό θα σου πρότεινα να δεις και άλλο μοντέλα προτού αποφασίσεις.
-
Εχω μια τρέλα με τα audi. Απο μηχανικά δεν ξέρω πολλά αλλά και μόνο στο σχεδιασμό τα audi είναι μια κλάση παραπάνω. Επιπλέον κοιτάζοντας και άλλα μοντέλα (Golf, Honda Civic, Corola), οι διαφορές στη τιμή είναι περίπου 2-3 χιλιάδες. Άρα δεν γλιτώνεις και πολλά.
-
Το τιμόνι του ΤΤ (αυτού που κυκλοφορεί τώρα) είναι το γνωστό αουντοτίμονο που υπάρχει στα Α3 πχ ή αλλάζει κάτι;
-
μαλλον αλλαζει κατι οχι επι της ουσιας, αλλα αυτο που ξερω σιγουρα ειναι οτι στο αυτοκινητο μου το βαρος του τιμονιου ρυθμιζεται, σε απλα Α3 και golf (1.4 tsi) σιγουρα οχι
το ΤΤ σαν ανωτερο μοντελο απο το Α3 σιγουρα θα εχει ρυθμιζομενη (ως προς το βαρος παντα μιλαμε) κρεμαγιερα
επισης να ξερεις οτι δεν ειναι ολα ρυθμισμενα το ιδιο απο το εργοστασιο (δε ξερω γιατι ), το δικο μου ειναι απο τα πιο σκληρα που εχω πετυχει , ακομα και απο tts , αλλα οπως ειπα ρυθμιζεται
βεβαια στην πληροφορηση μην περιμενεις να αλλαξει κατι απο αυτο, απλα δε θα εχεις τιμονι βουτηρο που και παλι δε φτανει σε βουτηροτητα συγχρονα fiat στη ρυθμιση city αν εχει τυχει να οδηγησεις, αυτα ειναι ο,τι πιο ελαφρυ εχω πετυχει
περα ομως απο τη ρυθμιση στο βαρος, το τιμονι ενος golf με ενος tts ειναι στην ουσια το ιδιο πραγμα, οι διαφορες ειναι αμελητεες και μπορει να επηρεαζονται και απο τη διαφορα στους τροχους που φοραει το καθε αυτοκινητο
-
Ένας συνάδελφος κάνει μια έρευνα αγοράς για ΤΤ και πιάσαμε τη σχετική κουβέντα για τιμόνια κλπ.
Θυμόμουνα ένα σχόλιο ενός Ammott ή κάπως έτσι που είχε πάρει το S3 και έλεγε ότι του θύμιζε ακριβώς φιατοτίμονο με το city πατημένο και ότι το Astra του είχε πιο βαρύ τιμόνι...
Αν είναι έτσι είναι απαράδεκτοι οι μαλάκες στην Audi. Δεν είμαι υπέρ της ψεύτικης βαρειάς αίσθησης του Mini που νομίζεις ότι οδηγείς μπουλντόζα, αλλά όχι και αυτό το τελείως βούτυρο.
Για το TTS κάποιος είχε ξαναγράψει ότι έχει άλλο τιμόνι. Προφανώς ο δικός μου ψάχνει για 2λιτρο. -
δε νομιζω το TT να εχει αλλο , απλα πρεπει να ηταν διαφορετικα ρυθμισμενα
πιο συγκεκριμενα ηταν ο nikos120 που ειχε οδηγησει ενα tts σε test drive σε εκθεση αυτοκινητου (το ιδιο και εγω) και μετα απο καιρο οταν οδηγησε το δικο μου, ειδε οτι το δικο μου ηταν πιο βαρυ
μαλιστα δε του φανηκε και τοσο κακοεγω τα ειχα οδηγησει το ενα πισω απο το αλλο και καταλαβα εντονα τη διαφορα, το δικο μου εμοιαζε με φιαροτιμονο που λες, οχι γιατι ειναι βαρυ (σε καμια περιπτωση), απλα επειδη το συγκεκριμενο ΤΤS ειχε τραγικα ελαφρια ρυθμιση
σε σχεση παντως με το τιμονι της 1 που μου δωσε κι εμενα ο νικος να οδηγησω λιγακι (αυτη που χει τωρα ο hifi) , το βαρος του δικου του δεν ηταν ιδιαιτερα διαφορετικο, ηταν πανω κατω τα ιδια με το s3 μου
απλα το τιμονι της bmw σου εδινε μια συνολικα καλυτερη και πιο ευχαριστη οδηγικα αισθηση, ειναι καλυτερο οπως και να το κανουμε
το προβλημα στο ΤΤ παντως δεν ειναι το βαρος (αφου ρυθμιζεται) ή η επαναφορα που υπαρχει ετσι κι αλλιως , αλλα η πληροφορηση.. εκει υστερει αν και με λιγο συνηθεια αντιλαμβανεσαι πληρως τι γινεται
κατα τα αλλα στη οδηγηση ειναι αρκετα ακριβες και αποτελεσματικοτο μονο που θα ηθελα εγω ειναι λιγοτερες στροφες, οι 3 ειναι μπολικες για τα γουστα μου
το βαρος παντως εστω και τεχνητο (και στα ηλεκτρικα ειναι τεχνιτο οπως και να το κανουμε) , μπορει να φτιαξει αρκετα τη κατασταση
στο 2λιτρο κατα 99% θα ρυθμιζεται -
Βασικά οι 3 στροφές είναι λίγο θέμα με το flat bottom τιμόνι. Φανταστικό εξωτερικά αλλά ήθελε 2,5 στροφές maximum, μην πω 2 και κάτι ψιλά της AR που σπάνια θα χρειαστεί να αλλάξεις τη θέση των χεριών σου.
-
ναι ειναι οπως τα λες , κυριως λογω του flat bottom θα ηθελα λιγοτερες στροφες (αν και γενικα θελω λιγες στροφες), αλλα μαλλον στο vag θελουν και τη σταθεροτητα στα πολλα χλμ
και 240 και 250 να πηγαινεις πας ευθεια χωρις να χρειαζεται να σε λουζει κρυος ιδρωτας και να διορθωνεις συνεχεια, απλα πας.. και με το ενα χερι αν εισαι αρκετα τολμηρος
το επιπεδο κατω μερος συνηθιζεται παντως, αλλα στις γρηγορες επαναφορες θα ηθελες κατι πιο στρογγυλο
-
Στο Α5 παντως δεν ειναι και χαλια το τιμονι...Δεν εχει βεβαια την αισθηση της 5αρας (εχει Active steering),αλλα δεν ειναι καιτοσο μεγαλη η διαφορα.
-
απλα για καποιο λογο παραφουσκωνεται το πραγμα και το τοσο γινεται τοοοοοσο
σιγουρα εχουν χειροτερα τιμονια ,το ξαναλεω , αλλα χαλια σε καμια περιπτωση -
Ο χρήστης alphani81 έγραψε:
Παιδιά το fsi κυκλοφορεί αποκλειστικά στα 115 άλογα?
Πήγα και είδα αυτό http://www.car.gr/classifieds/cars/view/865635/ και από ότι μου είπε ο υπάλληλος εκεί, το μοντέλο είναι fsi. Τι λέτε?105 άλογα λέει η αγγελία και όντως το κιβώτιο φαίνεται πως είναι 5τάχυτο άρα είναι 1.6mpi και όχι FSI.
Τώρα τα χρήματα για αμάξι του 2007 με 30.000χλμ δεν είναι και άσχημα ΑΛΛΑ πρόσεξε ότι δεν έχει κλιμά αλλά το απλό αιρκοντίσιον και φοράει σιδερένιες ζάντες με πλαστικά τάσια.
Είναι δηλαδή η φθηνότερη έκδοση που κυκλοφόρησε και είναι εντελώς γυμνή, οπότε θα ζητήσεις σκόντο κάνα 800άρι ευρώ...
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Ένας συνάδελφος κάνει μια έρευνα αγοράς για ΤΤ και πιάσαμε τη σχετική κουβέντα για τιμόνια κλπ.
Θυμόμουνα ένα σχόλιο ενός Ammott ή κάπως έτσι που είχε πάρει το S3 και έλεγε ότι του θύμιζε ακριβώς φιατοτίμονο με το city πατημένο και ότι το Astra του είχε πιο βαρύ τιμόνι...
Αν είναι έτσι είναι απαράδεκτοι οι μαλάκες στην Audi. Δεν είμαι υπέρ της ψεύτικης βαρειάς αίσθησης του Mini που νομίζεις ότι οδηγείς μπουλντόζα, αλλά όχι και αυτό το τελείως βούτυρο.
Για το TTS κάποιος είχε ξαναγράψει ότι έχει άλλο τιμόνι. Προφανώς ο δικός μου ψάχνει για 2λιτρο.Θα συμφωνήσω εν μέρη με τον Ammott ή κάπως έτσι επειδή εγώ έχω Α3 και η σύζυγος Astra και έχω οδηγήσει και τα 2 πάρα πολύ...
Όντως, μέσα στην πόλη το τιμόνι του Α3 είναι πολύ ποιό ελαφρή από του Astra, το νοιώθεις χαρακτηριστικά.
Τα πράματα όμως αλλάζουν στα πολλά χλμ όπου και αντιστρέφονται εντελώς οι ρόλοι...Γενικά το στήσιμο του Α3, έχω το ambition με ελαφρά χαμηλότερα ελατήρια και ποιό σπόρ στήσιμο από το attraction, σε εμπνεύει πειρσσότερο και το νοιώθεις ποιό σταθερό.
Το Astra κρατάει και αυτό καλά αλλά η αίσθηση του είναι διαφορετική και σαφώς χειρότερη από του audi.ΔΕΝ έχω οδηγήσει ποτέ S3 ή ΤΤ για να μπορώ να κρίνω ανάμεσα στα μοντέλλα της audi αλλά πιστεύω πως θα υπάρχει διαφορά υπέρ των ποιό γρήγορων.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Το τιμόνι του ΤΤ (αυτού που κυκλοφορεί τώρα) είναι το γνωστό αουντοτίμονο που υπάρχει στα Α3 πχ ή αλλάζει κάτι;οχι βεβαια , στα πολυ λιγα χιλιομετρα ειναι σχετικα ελαφρυ , αλλα μετα αποκτα σωστο βαρος και ικανοποιητικη πληροφορηση.
-
Αν τελικά καταλήξω στο συγκεκριμένο, θα κάνω σίγουρα παζάρια γιατί όντως είναι λιγάκι ακριβό (1000€ λιγότερα θα ήταν οκ), αλλά μάλλον θα περιμένω για καμία καλύτερη ευκαιρία επειδή δεν καίγομαι να αγοράσω τόσο άμεσα.
Ο συγκεκριμένος πάντως πρότεινε 2 extra δωράκια μέσα στη τιμή (αισθητήρες παρκαρίσματος και φώτα xenon) συν το ότι θα διόρθωνε κάτι μικρογρατζουνιές που έχει μπροστά και πίσω, αλλά αυτά είναι ψιλλά γράμματα.Ποια είναι η διαφορά του κλίμα από το air condition? Έχει διαφορές και στη κατανάλωση?
-
Ο χρήστης alphani81 έγραψε:
Αν τελικά καταλήξω στο συγκεκριμένο, θα κάνω σίγουρα παζάρια γιατί όντως είναι λιγάκι ακριβό (1000€ λιγότερα θα ήταν οκ), αλλά μάλλον θα περιμένω για καμία καλύτερη ευκαιρία επειδή δεν καίγομαι να αγοράσω τόσο άμεσα.
Ο συγκεκριμένος πάντως πρότεινε 2 extra δωράκια μέσα στη τιμή (αισθητήρες παρκαρίσματος και φώτα xenon) συν το ότι θα διόρθωνε κάτι μικρογρατζουνιές που έχει μπροστά και πίσω, αλλά αυτά είναι ψιλλά γράμματα.Ποια είναι η διαφορά του κλίμα από το air condition? Έχει διαφορές και στη κατανάλωση?
Τα δωράκια είναι κινέζικα που θα τα προσθέσει αυτός και δεν είναι και τίποτα το ιδιαίτερο (εκτός ίσως από τους αισθητήρες) οπότε δεν λέει και πολλά.
Διζωνικό κλιμά είναι το ένα.
Απλό αιρ κοντίσιον αυτό.Καμμία σχέση...
-
Εννοώ καίς και περισσότερη βενζίνη με το απλό air condition συγκριτικά με το κλίμα ή καμία σχέση?
AUDI FORUM