-
...είδα στις ειδήσεις ότι η διέλευση για ένα λεωφορείο 50 θέσεων τιμάται στα
-
Παρουσίαση της Ferrari Enzo στο γιοφιρι έγεινε για ΜΕΓΑλο τηλεοπτικο κανάλι, οι εκπομπες ξεκινάνε στης 25?Σεπτεμβρίου με παρουσιαστη έναν απο τους ΜΕΓΑλήτερους δεξιούς. Κάποια πλάνα έδειξαν χθες στο δελτίο ειδήσεων.
-
Tη Παρασκευη περασα για 1η φορα απο τη γεφυρα. Εντυπωσιακο εργο, αλλα:
-
ειχε κινηση (οχι υπερβολικη) με αποτελεσμα να περιμενω 25-30' για να πληρωσω στα διοδια!!! Ειχε 5-6 ταμια απο τη δικη μου πλευρα και 2-3 απο την αλλη. Παρολαυτα και απο τις 2 μεριες ειχε αρκετη ουρα... Δε θελω να σκεφτω τι θα γινεται στις μεγαλες εξοδους...
Αντιθετα σημερα νωρις το πρωι περασα αμεσως χωρις καμια καθυστερηση
Φοβαμαι οτι στις μεγαλες εξοδους θα εχουμε παλι τις ιδιες περιπου ουρες, εκτος αν αποφασιζουν να αφηνουν καποιους να περνανε δωρεαν για να ξεμπλοκαρει η καινηση (απιθανο το βλεπω αυτο!). Διαφορετικα να περιμενετε παλι ουρες απο Αντιρριο μεχρι ...Ευηνοχωρι. -
το εργο αυτο αποδυκνειει το ποσο ανεπαρκες εναι το οδικο δυκτιο ειδικα απο Αντιρριο - Γιαννενα. Βγαινεις απο τη γεφυρα και μπαινεις σε κοματι δρομου το οποιο ειναι σκετη καραμανιολα. Μαλιστα, επειδη τωρα ο δρομος εχει συνεχη 'τροφοδοτηση' με αυτοκινητα, το αποτελεσμα ειναι να σχηματιζονται μεγαλες ουρες απο αυτοκινητα και φορτηγα... Πολυ συχνα βρισκεις ουρα απο 3-4 φοτρηγα και λεωφορεια να πηγαινουν κολητα μεταξυ τους, και εκει ειναι αδυνατο να περασεις, εκτος αν εχεις Μ3, και παλι με τη ψυχη στο στομα και με την προυποθεση οτι καποιος απο την ουρα των φορτηγων δεν αποφασισει ξαφνικα να προσπερασει με 80,001χαω αυτον που παει μπροστα του με 79,999χαω...
-
οι υπαλληλοι στα διοδια, ευγενεστατοι και ομορφοι (-ες), αχχχχ...
-
τα 9,7ε νομιζω οτι ειναι υπερβολικα για τα δικα μας δεδομενα. Δε λεω, κερδιζεις χρονο (οταν δεν εχει κινηση ομως!), αλλα το ποσο που ζητουν ειναι μεγαλο. Αντιθετα πολυ ελκυστικη τιμη εχει πλεον το φερυ (νομιζω 3,3ε). Αυτο δειχνει και ποσο μεγαλο ηταν το ποσο που χρεωναν πριν, 6,6ε!!!
-
το οριο ταχυτητας πανω στη γεφυρα ειναι, παραδοξως 80 (!!!), το οποιο ειναι απολυτα λογικο νουμερο. Εγω περιμενα κανενα ...50αρι! Παλι καλα....
Γενικα το εργο ειναι πολυ καλο, αλλα το κακο ειναι οτι συνδεει εναν δυσκολο δρομο (Κορινθος - Πατρα) με εναν αλλο που ειναι καραμανιολα (Αντιρριο - Γιαννενα), ενω και το κοστος διελευσης ειναι αρκετο...
-
-
Ο χρήστης deggman έγραψε:
Παρουσίαση της Ferrari Enzo στο γιοφιρι έγεινε για ΜΕΓΑλο τηλεοπτικο κανάλι, οι εκπομπες ξεκινάνε στης 25?Σεπτεμβρίου με παρουσιαστη έναν απο τους ΜΕΓΑλήτερους δεξιούς. Κάποια πλάνα έδειξαν χθες στο δελτίο ειδήσεων.Κυριαζη αν μου επιτρεπεις.
Εγω ειδα στην τηλεοραση τον Κωστα Στεφανη με την Enzo πανω στην γεφυρα να διαφημιζει την εκπομπη του.Μαγκια του να βαλει στο χερι μια τετοια Φερραρι και να την δειξει με αποκλειστικη χρησι της γεφυρας .
Οσον αφορα τις πολιτικες πεποιθησεις του παρουσιαστου,ποσως με ενδιαφερουν.Με ενδιαφερει μονο η ποιοτητα της δουλειας του. -
Ο χρήστης DAP έγραψε:
Παρουσίαση της Ferrari Enzo στο γιοφιρι έγεινε για ΜΕΓΑλο τηλεοπτικο κανάλι, οι εκπομπες ξεκινάνε στης 25?Σεπτεμβρίου με παρουσιαστη έναν απο τους ΜΕΓΑλήτερους δεξιούς. Κάποια πλάνα έδειξαν χθες στο δελτίο ειδήσεων.
Κυριαζη αν μου επιτρεπεις.
Εγω ειδα στην τηλεοραση τον Κωστα Στεφανη με την Enzo πανω στην γεφυρα να διαφημιζει την εκπομπη του.Μαγκια του να βαλει στο χερι μια τετοια Φερραρι και να την δειξει με αποκλειστικη χρησι της γεφυρας .
Οσον αφορα τις πολιτικες πεποιθησεις του παρουσιαστου,ποσως με ενδιαφερουν.Με ενδιαφερει μονο η ποιοτητα της δουλειας του.Δημήτρη, μήπως με τους 'δεξιούς' εννοει ο Κυριαζής, του δεξιού μπάκετ?
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Παρουσίαση της Ferrari Enzo στο γιοφιρι έγεινε για ΜΕΓΑλο τηλεοπτικο κανάλι, οι εκπομπες ξεκινάνε στης 25?Σεπτεμβρίου με παρουσιαστη έναν απο τους ΜΕΓΑλήτερους δεξιούς. Κάποια πλάνα έδειξαν χθες στο δελτίο ειδήσεων.
Κυριαζη αν μου επιτρεπεις.
Εγω ειδα στην τηλεοραση τον Κωστα Στεφανη με την Enzo πανω στην γεφυρα να διαφημιζει την εκπομπη του.Μαγκια του να βαλει στο χερι μια τετοια Φερραρι και να την δειξει με αποκλειστικη χρησι της γεφυρας .
Οσον αφορα τις πολιτικες πεποιθησεις του παρουσιαστου,ποσως με ενδιαφερουν.Με ενδιαφερει μονο η ποιοτητα της δουλειας του.Δημήτρη, μήπως με τους 'δεξιούς' εννοει ο Κυριαζής, του δεξιού μπάκετ?
Ρε Κυριαζη πες ΟΧΙ γιατι πως θα σε ξαναντικρισω ?
-
Ερώτηση, προς τον spiros, τι ώρα πέρασες απο τη γέφυρα, διοτι απο οτι είδα και άκουσα στα ΜΜΕ, ελέγαν για αναμονή πάνω απο μία ώρα πριν τα διοδια και απο τις δυο πλευρές και οτι αρκετος κόσμος έφαγε το μποτιλιάρισμα και μετα το πέρασμα στο Αντιριο λόγο της κακιας εξόδου. Οσοι πάντως ακολούθησαν την παλια λυση δεν βρείκαν προβλήματα ίσα ισα που κάποια καραβάκια αδεια πειγαν και αδεια γύρισαν.
Ειμαι περίεργος να δω τι έχει να γίνει απο νδομαδα που ξεκινάνε να γυρνανε οι ορδες.
Για το δεξι κάθισμα λέω DAP, τωρα λες να έπεσες-επεσα μέσα για πολιτικες πεποιθήσεις και να ανοιξουμε κανα πόλεμο κατακαλόκαιρο?
'Πρώτο θέμα στο rally.gr και μάλλιστα απο εμπειστες και απολύτα ηλικρινής πληροφορίες. αναφέρουν οτι η γέφυρα δόθεικε κα΄επιλογήν σε γνωστο δημοσιογράφο για να κάνει την πρώτη παρουσίαση της νεας Ferrari Enzo, το γεγονός αυτο δεν το άφησε να περάσει απαρατήριτο η αξιοτιμος αξιοματικη αντιπολήτευση που κατακρίνει το γεγονός και ζητάει απο την αμερόλιπτη Ελληνική διακιωσίνη να παρέμβει πριν είναι αργα.'
Αρε SX που είσε να δεις μεγαλεια το forum.(πλακα κάνουμε, μην το πάρετε στα σοβαρα)
-
Ο χρήστης deggman έγραψε:
Ερώτηση, προς τον spiros, τι ώρα πέρασες απο τη γέφυρα, διοτι απο οτι είδα και άκουσα στα ΜΜΕ, ελέγαν για αναμονή πάνω απο μία ώρα πριν τα διοδια και απο τις δυο πλευρές και οτι αρκετος κόσμος έφαγε το μποτιλιάρισμα και μετα το πέρασμα στο Αντιριο λόγο της κακιας εξόδου. Οσοι πάντως ακολούθησαν την παλια λυση δεν βρείκαν προβλήματα ίσα ισα που κάποια καραβάκια αδεια πειγαν και αδεια γύρισαν.εγω περασα στις 15:00 περιπου
σημερα το πρωι περασε φιλος και εκανε 35' στα διοδια...
-
Απόγευμα Πέμπτης, λίγο μετά τα εγκαίνια (ταξίδευα προς Θεσσαλονίκη). Φεύγω 18:30 από Πάτρα. Βγαίνω από την Εθνική κατά τις 18:40 και STOOOOOOOOOP!
Δεν ξέρω πόση ώρα θα έκανα από τη γέφυρα. Ξέρω ότι το τελευταίο χιλιόμετρο μέχρι την είσοδο σε αυτήν προχωρούσα με 20 μέτρα το λεπτό. Κάποια στιγμή επέλεξα την δεξιά λωρίδα (αυτή με έξοδο προς το Πορθμείο, πήγαινε σαφώς πιο γρήγορα, i.e. 30-40 μέτρα το λεπτό), πήρα το φέρρυ [περίπου 10 λεπτά χρόνος να φορτώσει]. Όταν το φέρρυ έβαζε μπρος τις μηχανές στάμπαρα ένα φορτηγό που ήταν αρκετά μπροστά μου στο δρόμο λίγο πριν τον 1ο (από τους 4) πυλώνα. Όταν το φέρρυ έφτανε στο Αντίρριο (50 m από την αποβάθρα, οπότε και κατευθύνθηκα προς το αμάξι μου) το φορτηγό μόλις περάσει τον 2ο πυλώνα. Αν αυτό είναι δείγμα του τι θα γίνεται σε εξόδους, άστα να πάνε. [συνολικός χρόνος διέλευσης: λίγο πάνω από μια ώρα με το φέρρυ + η ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ κίνηση στην Ναύπακτο]
Σήμερα τα πράγματα ήταν πιο χαλαρά και πέρασα από τη γέφυρα. Ωστόσο, πολύ θα ήθελα να είχα μπροστά μου τον έξυπνο που στην έξοδο του δρόμου από Ναύπακτο για Αντίρριο αποφάσισε να βάλει διασταύρωση με φανάρια αντί να φτιάξει τις κατάλληλες ανισόπεδες (χρόνος αναμονής στο φανάρι στη διασταύρωση: 3-4 λεπτά, για 200 μέτρα. Μη ρωτάτε τι θα γίνεται στις εξόδους. Στα διόδια αναμονή κανά δίλεπτο).
-
Χμμμ...
Βλέπω να γίνεται και στο Ριο ότι έγινε στην Μάγχη... Τα φέρυ-μποτ αποδεικνύονται αξιόπιστη εναλλακτική... και κάποιοι στην γέφυρα θα τρίβουν τα μάτια τους και θα ψάχνουν την άδεια τους την τσέπη... (εκτός από τις ημέρες που λόγω καιρού τα φέρυ θα μένουν δεμένα)
Τα πλοία έχουν χαμηλώσει τις τιμές τους, στην γέφυρα κάνεις μισή ώρα σε μέρες που δεν έχει κίνηση από εξόδους... Να δούμε τι θα γίνει...
Κρίμα πάντως για ένα τέτοιο έργο-κόσμημα...
Μακάρι να διαψευστώ... και το κόστος διέλευσης από την γέφυρα να μειωθεί, όπως και ο χρόνος αναμονής στην ουρά...
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Χμμμ...Βλέπω να γίνεται και στο Ριο ότι έγινε στην Μάγχη... Τα φέρυ-μποτ αποδεικνύονται αξιόπιστη εναλλακτική... και κάποιοι στην γέφυρα θα τρίβουν τα μάτια τους και θα ψάχνουν την άδεια τους την τσέπη... (εκτός από τις ημέρες που λόγω καιρού τα φέρυ θα μένουν δεμένα)
Τα πλοία έχουν χαμηλώσει τις τιμές τους, στην γέφυρα κάνεις μισή ώρα σε μέρες που δεν έχει κίνηση από εξόδους... Να δούμε τι θα γίνει...
Κρίμα πάντως για ένα τέτοιο έργο-κόσμημα...
Μακάρι να διαψευστώ... και το κόστος διέλευσης από την γέφυρα να μειωθεί, όπως και ο χρόνος αναμονής στην ουρά...
Σαν να έχεις δίκιο Μάρκο...βιαστήκαμε να τα στείλουμε στην σύνταξη τα φέρι..!
-
Καταρχην ειναι αληθεια οτι η εταιρια που εφτιαξε τη γεφυρα εχει αγορασει και τα φερυ???
Αν συμβαινει αυτο, τοτε δεν προκειτε να αλλαξει τιποτε για τον πολυ απλο λογο οτι απο οπου και αν αποφασισει να περασει κανεις, αυτοι παλι κερδισμενοι θα ειναι!!! Στην Ελλαδα ειμαστε, οποτε το θεωρω πολυ πιθανο!Εγω οταν περασα και εκανα 30' σταματησα σε μποτιλιαρισμα κοντα στον τελευταια πηλωνα, αν εχει μποτιλιαρισμα απο την ΕΙΣΟΔΟ στη γεφυρα, τοτε υπολογιστε 1-2 ωρες για να περασετε!!!!
Εγω ειχα την εντυπωση οτι η γεφυρα εγινε για να εξασφαλιστει η ταχυτερη και ασφαλεστερη διελευση των αυτοκινητων! Για το ασφαλεστερη δε το συζητω, εκτος βεβαια αν πει κανεις οτι σε 1 ωρα μποτιλιαρισματος ολο και καποιο μικρο τρακαρισμα μπορει να γινει (λογω εκνευρισμου, αφηρημαδας, κουρασης).
Τωρα για το ταχυτερη, τα ειπα. Αν δεν εχει κινηση ο δρομος τοτε σαφως κερδιζεις περιπου 20-40'. Αν εχει κινηση καλυτερα ας το ξεχασουμε... Μαλλον το φερυ ειναι ταχυτερο!
Επισης στο κοστος διελευσης, αν εχει κινηση, πρεπει να υπολογισει κανεις και τα καυσιμα που ξοδευει στο μποτιλιαρισμα. Με βαση το δικο μου υπολογιστη ειναι περιπου 2-3λιτρα την ωρα (σε συνθηκες σταματα-ξεκινα). Αρα μιλαμε για κοστος 9,7+2=11,7ε!!!!
Επισης προφανως σε αυτες τις συνθηκες ο οδηγος δεν μπορει να ξεκουραστει (οπως θα εκανε στο φερυ) με οτι αυτο συνεπαγεται για οποιον κανει μεγαλο ταξιδι....
Αθανατη Ελλαδα, παλι τα καταφερες....
Μπορει κανεις να μας πει ποσο ακριβως εχει παει το εισητηριο στα φερυ?
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Αθανατη Ελλαδα, παλι τα καταφερες....
Μπορει κανεις να μας πει ποσο ακριβως εχει παει το εισητηριο στα φερυ?
Νομίζω δεν φταίει η γέφυρα...φταίει η έλλειψη δρόμων!
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Αθανατη Ελλαδα, παλι τα καταφερες....
Μπορει κανεις να μας πει ποσο ακριβως εχει παει το εισητηριο στα φερυ?
Νομίζω δεν φταίει η γέφυρα...φταίει η έλλειψη δρόμων!
Σε τι φταίνε οι δρόμοι..?
Οταν έχεις διόδια ηουρά είναι δεδομένη! -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Καταρχην ειναι αληθεια οτι η εταιρια που εφτιαξε τη γεφυρα εχει αγορασει και τα φερυ???
Αν συμβαινει αυτο, τοτε δεν προκειτε να αλλαξει τιποτε για τον πολυ απλο λογο οτι απο οπου και αν αποφασισει να περασει κανεις, αυτοι παλι κερδισμενοι θα ειναι!!! Στην Ελλαδα ειμαστε, οποτε το θεωρω πολυ πιθανο!Με δεδομένη την πρόσφατη μείωση του εισιτηρίου του φέρι από τα 6.6 ευρώ στα 4.5, είναι σχεδόν σίγουρο πως δεν έχει συμβεί αυτό που λες. Επίσης φαίνεται πως η γέφυρα ενεργοποίησε τον ανταγωνισμό, και μόνο και μόνο αυτό το γεγονός είναι ικανοποιητικό.
Μου κάνει όμως τεράστια εντύπωση το μποτιλιάρισμα στη γέφυρα! Σε τι οφείλεται ? Στα διόδια ? Στη διασταύρωση της Ναυπάκτου ? Στο δρόμο μετά το Αντίριο ?
-
Η μειωση του εισιτηριου δεν σημαινει κατι, διοτι πολυ απλα η εταιρια θα θελει να ειναι και τα φερυ ανταγωνιστικα και οχι ζημιογονα (οπως θα συνεβαινε στη περιπτωση που ολοι πηγαιναν απο τη γεφυρα).
Δεν ειμαι σιγουρος ομως, καποιος εδω μεσα το ειχε γραψει.Το μποτιλιαρισμα οφειλεται στο οτι οι σταθμοι διοδιων δεν επαρκουν για να καλυψουν την κινηση. Μαλιστα, εαν φτιαξουν περισσοτερους σταθμους, μπορει μεν να κερδισεις 10-15' στο χρονο αναμονης, αλλα αμεσως μετα θα μπεις σε εναν εξαιρετικα πηγμενο δρομο και οτι κερδισες σε χρονο θα το χασεις σε 15-20χλμ....
Αυτο βεβαια δεν θα πρεπει να προβληματισει τους υπευθυνους της γεφυρας, προβληματιζει εμενα ομως σαν ταξιδιωτηΕνω φυσικα αμεσως μετα υπαρχει και το φαναρι....
Εγω προβλεπω παντως πολυ μεγαλο πηξιμο στις εξοδους και στις επιστροφες απο αυτες!
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Η μειωση του εισιτηριου δεν σημαινει κατι, διοτι πολυ απλα η εταιρια θα θελει να ειναι και τα φερυ ανταγωνιστικα και οχι ζημιογονα (οπως θα συνεβαινε στη περιπτωση που ολοι πηγαιναν απο τη γεφυρα).
Δεν ειμαι σιγουρος ομως, καποιος εδω μεσα το ειχε γραψει.Δε νομίζω πως δουλεύουν έτσι οι επιχειρήσεις... Αν αγοράζεις τον ανταγωνιστή σου (πχ. hostile takeover), συνήθως τον κλείνεις (ή τον απορροφάς, αν οι τεχνολογίες είναι συμβατές, που δεν είναι) για να προστατέψεις και το δικό σου προϊόν (ιδίως μάλιστα αν για να φτιάξεις το προϊόν έχεις δανειστεί τεράστια ποσά, τα οποία βιάζεσαι να ξεχρεώσεις για να αρχίσεις να κερδίζεις), δεν τον ενισχύεις...
Το μποτιλιαρισμα οφειλεται στο οτι οι σταθμοι διοδιων δεν επαρκουν για να καλυψουν την κινηση. Μαλιστα, εαν φτιαξουν περισσοτερους σταθμους, μπορει μεν να κερδισεις 10-15' στο χρονο αναμονης, αλλα αμεσως μετα θα μπεις σε εναν εξαιρετικα πηγμενο δρομο και οτι κερδισες σε χρονο θα το χασεις σε 15-20χλμ....
Ως προς το πήξιμο του μετά τη γέφυρα δρόμου: υποθέτω πως η παρουσία της γέφυρας δεν αύξησε τη συνολική κίνηση στη διαδρομή Ρίο-Αντίριο. Αν είναι έτσι, όσοι περνούσαν πριν με τα φέρι σε 'κύματα' (ανάλογα με τις αφίξεις των φέρι, 200 αυτοκίνητα με μιας και μετά για 10 λεπτά ησυχία) περνούν τώρα με ομαλότερη ροή. Αυτό μου λέει πως δεν μπορεί τώρα το μποτιλιάρισμα να είναι χειρότερο, διότι, ενώ η παροχή του δρόμου παρέμεινε η ίδια, η ροή είναι ομαλότερη. Ισα-ίσα που το χειρότερο μποτιλιάρισμα σήμερα δεν μπορεί να είναι χειρότερο από το τυπικό παλιότερο μποτιλιάρισμα.
Εκτός και αν την κίνηση (επαναλαμβάνω, όχι στα διόδια αλλά μετά το Αντίριο) την προκαλούν αυτοί που δεν θα πήγαιναν κανονικά από Ρίο (πχ. πήγαιναν Γιάννενα μέσω Κατάρας) αλλά τώρα πάνε.
Ετσι και αλλιώς είναι νωρίς ακόμα, ας περιμένουμε να σταθεροποιηθούν τα πράγματα.
-
Εαν εγινε εξαγορα, δεν ξερουμε με τι ορους εγινε, οποτε μπορει να εχεις δικιο, μπορει και αδικο.
Η ροη ειναι ομαλοτερη, αλλα λογω του δρομου, ουτε πριν ουτε τωρα μπορει να απορροφηθει σωστα.
Στις μεγαλες εξοδους ομως που θα εχουμε συνδιασμενη τροφοδοτηση του δρομου αυτοκινητα απο τη γεφυρα ΚΑΙ απο τα φερυ, φανταζεσαι τι θα γινεται??? -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Εαν εγινε εξαγορα, δεν ξερουμε με τι ορους εγινε, οποτε μπορει να εχεις δικιο, μπορει και αδικο.Ως προς το αν έγινε hostile takeover δεν ξέρω. Ως προς τη συμπεριφορά, νομίζω δεν έχω άδικο σχετικά με το ποιά είναι η συμπεριφορά σε περιπτώσεις εξαγοράς. Συνήθως εξαγοράζεις μια ανταγωνίστρια εταιρία είτε για να την ενσωματώσεις (πελατολόγιο, know how κοκ.) στη δική σου (ενδεχόμενα και στοχεύοντας σε διαφορετικά market segments, πχ. VW με Skoda-Seat), είτε για να την εξοντώσεις. Δεν βλέπω που από τα δύο κολλάει το σενάριο των φέρι. Θα κόλλαγε στο 'εξοντώσεις' φυσικά αλλά η μείωση της τιμής άλλο δείχνει.
Στο κάτω-κάτω, που είναι οι αποδείξεις περί εξαγοράς των φέρι από τη γέφυρα ? Εκτός από φήμες υπάρχει κάτι άλλο ? Η πραγματικότητα (μείωση τιμών φέρι) άλλο δείχνει. Μέχρι να δούμε αποδείξεις, πέραν ευφάνταστων δημοσιευμάτων άεργων δημοσιογράφων, ας μην χάνουμε το χρόνο μας...
Η ροη ειναι ομαλοτερη, αλλα λογω του δρομου, ουτε πριν ουτε τωρα μπορει να απορροφηθει σωστα.
Προφανώς. Αυτό που λέω όμως είναι πως δεν είναι δυνατόν να έχουμε τώρα χειρότερο μποτιλιάρισμα από πριν, επειδή ο όγκος κίνησης είναι (?) ίδιος, η μέγιστη παροχή ίδια αλλά η ροή ομαλότερη.
Στις μεγαλες εξοδους ομως που θα εχουμε συνδιασμενη τροφοδοτηση του δρομου αυτοκινητα απο τη γεφυρα ΚΑΙ απο τα φερυ, φανταζεσαι τι θα γινεται???
Οχι, δεν βλέπω γιατί το άθροισμα της κίνησης γέφυρα + φέρι να είναι μεγαλύτερο από την παλιά ολική κίνηση των φέρι. Αυτό θα συμβαίνει μόνο αν η γέφυρα προσελκύσει κίνηση που παλιά πήγαινε από άλλο (πλην Αντιρρίου, δηλ. και η Ιτέα-Ναύπακτος δεν πιάνεται) δρόμο, πχ. Κατάρα. Λες να είναι τόσο μεγάλη αυτή η διαφορά ?
-
μα ειναι απλο:
Αν υποθεσουμε οτι πριν τα φερυ τροφοδοτουσαν το δρομο με 500 αυτοκινητα την ωρα α/ω (τυχαια νουμερα), τωρα στις μεγαλες εξοδους θα εχουμε τροφοδοτηση 300α/ω και αλλα 500α/ω απο την γεφυρα....
Αλλωστε και πριν και τωρα η δυνατοτητα μεταφορας των αυτοκινητων (στις εξοδους) ηταν μικροτερη απο τη 'ζητηση'.
Έγινε η ζεύξη!!!!