-
Ο χρήστης Scrooge έγραψε:
Συγνώμη, αλλά αν ο 1.6 THP φτιάχτηκε μόνο για εγκάρσια τοποθέτηση, τότε πώς ο ατμοσφαιρικός 1.6 με τα 122 PS, που βασικά είναι ίδιος με τον THP (χωρίς το turbo) τοποθετείται κανονικά στην 316i ?
Μηπως δεν ειναι ο ιδιος;
Ακόμα κι αν δεν είναι ο ίδιος, υπάρχει και το αντίστροφο ερώτημα:
Πώς ο 1.6 (122PS) τοποθετείται και εγκάρσια (MINI) και διαμήκως (316) ?
Ένα μοτέρ δεν τοποθετείται όπως θέλουμε, αρκεί να υπάρχει ο απαραίτητος χώρος ?αν δε βαριεσαι κοιτα carfolio, μου φαινεται ειναι τελειως αλλο μοτερ
-
ναι ειναι αλλα μοτερ, κοιτα το bore x stroke του καθενος, αυτο που εχει η bmw ειναι δικο της καμια σχεση με αυτο που εχουν και τα psa
http://carfolio.com/specifications/mode ... car=159907
http://carfolio.com/specifications/mode ... car=191829
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
H καρδιά λέει Ε30...η λογική Ε92.
Και η καρδιά και η λογική λέει την Ε92.
Αμάξι τα πάντα όλα...Θελει και ενα βυτιοφορο πιο πισω να σε ακολουθει...
Τα παντα ολα ηταν η ξυραφενια CSL...
Πραγματικη τρομοκρατια στο δρομο, και μονο με τον ηχο που βγαζει...
Αντε και η E46 M3. Η Ε92 παροτι με ελαφρυτερο( ) 8κυλινδρο κινητηρα, ειναι βαρυτερη συνολικα απο την 46αρα και δειχνει λιγο 'γουρουνιτσα' στο δρομο, σε σχεση με την προηγουμενη.Οταν ομως ο Νικος λεει τα περι 'καρδιας' για την Ε30, τον καταλαβαινω...
Υπάρχει κάποιος σε άλλο φόρουμ που ισχυρίζεται πως η CSL του καίει 10λτ/100κμ
Τι άσχετο είναι αυτό?Θέλεις να συνεχίσεις τον τσακωμό εδώ?......δεν θα τελειώσει ούτε σε 15 σελίδες...
Τεσπά, κατά τη γνώμη μου(στην αρχή δεν μου άρεσε) η χρυσή τομή είναι η Μ3 Ε92,απλά θέλει λίγη εξοικείωση.Μέχρι τις 4500rpm,είναι σαν 330.Απο εκεί και πάνω γίνεται κτήνος.
Ξεχνάς csl, ξεχνάς τα πάντα.Ο ήχος από μοτέρ και εξατμίσεις είναι ανατριχιαστικός και το τιμόνι είναι ξυράφι.Ο τρόπος που πετάγεται από την μια στροφή στην άλλη είναι ανεπανάληπτος.
Την προτιμώ με 18άρες,και με όποιο κιβώτιο να ναι.
Είναι έτοιμη από το εργοστάσιο.Έχει όση δύναμη χρειάζεται. -
Σωστός
-
εμείς καίμε σταθερά κάτω από 10...
χα χα -
-
Ο χρήστης pad έγραψε:
H καρδιά λέει Ε30...η λογική Ε92.
Και η καρδιά και η λογική λέει την Ε92.
Αμάξι τα πάντα όλα...Θελει και ενα βυτιοφορο πιο πισω να σε ακολουθει...
Τα παντα ολα ηταν η ξυραφενια CSL...
Πραγματικη τρομοκρατια στο δρομο, και μονο με τον ηχο που βγαζει...
Αντε και η E46 M3. Η Ε92 παροτι με ελαφρυτερο( ) 8κυλινδρο κινητηρα, ειναι βαρυτερη συνολικα απο την 46αρα και δειχνει λιγο 'γουρουνιτσα' στο δρομο, σε σχεση με την προηγουμενη.Οταν ομως ο Νικος λεει τα περι 'καρδιας' για την Ε30, τον καταλαβαινω...
Υπάρχει κάποιος σε άλλο φόρουμ που ισχυρίζεται πως η CSL του καίει 10λτ/100κμ
Τι άσχετο είναι αυτό?Θέλεις να συνεχίσεις τον τσακωμό εδώ?......δεν θα τελειώσει ούτε σε 15 σελίδες...
Τεσπά, κατά τη γνώμη μου(στην αρχή δεν μου άρεσε) η χρυσή τομή είναι η Μ3 Ε92,απλά θέλει λίγη εξοικείωση.Μέχρι τις 4500rpm,είναι σαν 330.Απο εκεί και πάνω γίνεται κτήνος.
Ξεχνάς csl, ξεχνάς τα πάντα.Ο ήχος από μοτέρ και εξατμίσεις είναι ανατριχιαστικός και το τιμόνι είναι ξυράφι.Ο τρόπος που πετάγεται από την μια στροφή στην άλλη είναι ανεπανάληπτος.
Την προτιμώ με 18άρες,και με όποιο κιβώτιο να ναι.
Είναι έτοιμη από το εργοστάσιο.Έχει όση δύναμη χρειάζεται.Δεν έχω άποψη για Ε92...Ε46 έχω οδηγήσει και ανατρίχιασα.
Πούλαγα τα πάντα όλα για να τη πάρω...χθες!
-
Ο χρήστης Scrooge έγραψε:
Συγνώμη, αλλά αν ο 1.6 THP φτιάχτηκε μόνο για εγκάρσια τοποθέτηση, τότε πώς ο ατμοσφαιρικός 1.6 με τα 122 PS, που βασικά είναι ίδιος με τον THP (χωρίς το turbo) τοποθετείται κανονικά στην 316i ?
Μηπως δεν ειναι ο ιδιος;
Ακόμα κι αν δεν είναι ο ίδιος, υπάρχει και το αντίστροφο ερώτημα:
Πώς ο 1.6 (122PS) τοποθετείται και εγκάρσια (MINI) και διαμήκως (316) ?
Ένα μοτέρ δεν τοποθετείται όπως θέλουμε, αρκεί να υπάρχει ο απαραίτητος χώρος ?Το ιδιο πραγμα δεν ρωτας;
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Δεν έχω άποψη για Ε92...Ε46 έχω οδηγήσει και ανατρίχιασα.
Πούλαγα τα πάντα όλα για να τη πάρω...χθες!
δωσε την 320 και παρτην, θα σου μεινουν και 5000€
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Δεν έχω άποψη για Ε92...Ε46 έχω οδηγήσει και ανατρίχιασα.
Πούλαγα τα πάντα όλα για να τη πάρω...χθες!
δωσε την 320 και παρτην, θα σου μεινουν και 5000€
Μπα...κάτω από 30.000 δε βρίσκω...έχουν και πολλά χλμ
-
Πουλάει σε αντι/ποια μια 25.000Ε 320 Ε92 σκέφτομαι να την αποκτήσω τη λέτε με 52.000Km.
-
Ο χρήστης 1986 έγραψε:
Πουλάει σε αντι/ποια μια 25.000Ε 320 Ε92 σκέφτομαι να την αποκτήσω τη λέτε με 52.000Km.Βρίσκεις και με λιγότερα χμ με τόσα λ7.
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Πουλάει σε αντι/ποια μια 25.000Ε 320 Ε92 σκέφτομαι να την αποκτήσω τη λέτε με 52.000Km.
Βρίσκεις και με λιγότερα χμ με τόσα λ7.
ΟΚ θα το ψάξω.
-
Με λίγα παραπάνω
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/783946/
αλήθεια τι διαφορές να έχουν οι 17άρες που έχει αυτό καλύτερη αίσθηση στο τιμόνι αλλά και πίο μακρύ βήμα να χάνει καθόλου σε επιδόσεις σε σχέση με ένα ίδιο με 16άρες ; -
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Με λίγα παραπάνω
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/783946/
αλήθεια τι διαφορές να έχουν οι 17άρες που έχει αυτό καλύτερη αίσθηση στο τιμόνι αλλά και πίο μακρύ βήμα να χάνει καθόλου σε επιδόσεις σε σχέση με ένα ίδιο με 16άρες ;Σε ευχαριστώ φίλε μου για την αγγελεία αλλά για Coupe ενδιαφέρομαι
-
Δν το κατάλαβα η τιμή για coupe πάντως είναι καλή , έχουν άλλο αέρα οι δίπορτες τριάρες .
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Δν το κατάλαβα η τιμή για coupe πάντως είναι καλή , έχουν άλλο αέρα οι δίπορτες τριάρες .Το ξέρω εδω με την δικία μου ασχετούς αν είναι Compact αντέχει ακόμα.
-
Ξέχασα έχει 123.457Km επάνω η κούκλα μου.
-
Ο χρήστης 1986 έγραψε:
Δν το κατάλαβα η τιμή για coupe πάντως είναι καλή , έχουν άλλο αέρα οι δίπορτες τριάρες .
Το ξέρω εδω με την δικία μου ασχετούς αν είναι Compact αντέχει ακόμα.
Ωραίο αυτοκίνητο λίγο παρεξηγιμένο αλλά οδηγικά πολύ καλό και με τα σημερινά δεδομένα το έχω οδηγίσει αρκετά ροπάτο το 1.8 .
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Δν το κατάλαβα η τιμή για coupe πάντως είναι καλή , έχουν άλλο αέρα οι δίπορτες τριάρες .
Το ξέρω εδω με την δικία μου ασχετούς αν είναι Compact αντέχει ακόμα.
Ωραίο αυτοκίνητο λίγο παρεξηγιμένο αλλά οδηγικά πολύ καλό και με τα σημερινά δεδομένα το έχω οδηγίσει αρκετά ροπάτο το 1.8 .
Αυτήν εχω όντος παρεξηγημένο και απροβλημάτιστο.
BMW FORUM