-
Καλησπέρα σε όλους...
Κάπου μετά το Πάσχα άλλαξα αμορτισέρ στο Corsa D Sport που έχω... Έβαλα τα Bilstein Sprint επειδή τα ελατήρια στα πρώτα sport ήταν λίγο χαμηλωμένα σε σχέση με τα υπόλοιπα corsa της γκάμας... Έμεινα πολύ ευχαριστημένος καθως μαζι με αλλαγή των ελαστικών που έγινε ταυτοχρονα είδα τρομερή βελτίωση του κρατήματος και της συμπεριφορας του αυτοκινήτου... Ώσπου κάπου στα τέλη Μαϊου πηγαίνοντας προς το Cosmos, στον περιφερειακό της Θεσσαλονίκης σκάω με 110 χαω περιπου σε μια λακούβα-κρατηρα που δεν την ειχα δει... Τρανταχτηκε όλο το αυτοκίνητο! Μιλάμε οτι ακούστηκε σαν να έσπασε στα δυο το αμάξι! Έβαλα αλάρμ κ έκανα στην άκρη να δω αν έχει γίνει ζημιά αλλα όλα φαινόντουσαν καλά... Συνέχισα τη βόλτα μου χωρίς πρόβλημα. Όλα ήταν φυσιολογικά. Όμως μετα απο 5 μέρες άρχισε σε ανωμαλίες του δρόμου η σε πλακόστρωτα να κάνει ένα θόρυβο σαν ξεβιδωμένο κ να περναει κραδασμούς στο τιμόνι απο τα αριστερα (απο τη μερια που έπεσα στον κρατηρα). Στην αρχή το έκανε αμυδρα αλλα μετα άρχισε να γίνεται σε ενοχλητικό βαθμό... Το πήγα μετα απο ένα μήνα στη Opel οπόυ μου βρήκαν χαλασμένο αριστερο ακρομπαρο. Ο μηχανικός μου είπε οτι προκλήθηκε απο τη λακούβα,έτσι το άλλαξα και το πρόβλημα λύθηκε ως ένα βαθμό. Κ λέω ως ένα βαθμό γιατί απο εκείνη τη στιγμή παρατήρησα οτι κάνει κ έναν άλλο θόρυβο... Κούφιο θόρυβο σαν κοπάνημα, πάλι όταν περναω απο απότομες ανωμαλίες ή πλακόστρωτα, πάλι απο αριστερα, αλλα νομίζω οτι το ακούω απο πιο ψηλα κ όχι χαμηλά όπως πρίν. Επίσης δεν περνάει κραδασμούς στο τιμόνι όπως πρίν. Τί λετε να είναι;;; Σκέφτηκα μήπως είναι top mount... Πήρα στην Opel, ρωτησα γ τιμή κ μου είπαν 75€ το ένα, αλλα μου είπαν οτι αφού φοραω bilstein θα το ξανακάνει. Εγω δεν το πολυπίστεψα γιατι όλα ξεκίνησαν απο τη στιγμή που έπεσα στη λακούβα κ γενικά είμαι πολύ προσεκτικός (επιβραδύνω οταν περναω δρόμο με λακούβες κτλ...) Καμια άλλη ιδεα;;;
-
Καλησπέρα σε όλους...
Κάπου μετά το Πάσχα άλλαξα αμορτισέρ στο Corsa D Sport που έχω... Έβαλα τα Bilstein Sprint επειδή τα ελατήρια στα πρώτα sport ήταν λίγο χαμηλωμένα σε σχέση με τα υπόλοιπα corsa της γκάμας... Έμεινα πολύ ευχαριστημένος καθως μαζι με αλλαγή των ελαστικών που έγινε ταυτοχρονα είδα τρομερή βελτίωση του κρατήματος και της συμπεριφορας του αυτοκινήτου... Ώσπου κάπου στα τέλη Μαϊου πηγαίνοντας προς το Cosmos, στον περιφερειακό της Θεσσαλονίκης σκάω με 110 χαω περιπου σε μια λακούβα-κρατηρα που δεν την ειχα δει... Τρανταχτηκε όλο το αυτοκίνητο! Μιλάμε οτι ακούστηκε σαν να έσπασε στα δυο το αμάξι! Έβαλα αλάρμ κ έκανα στην άκρη να δω αν έχει γίνει ζημιά αλλα όλα φαινόντουσαν καλά... Συνέχισα τη βόλτα μου χωρίς πρόβλημα. Όλα ήταν φυσιολογικά. Όμως μετα απο 5 μέρες άρχισε σε ανωμαλίες του δρόμου η σε πλακόστρωτα να κάνει ένα θόρυβο σαν ξεβιδωμένο κ να περναει κραδασμούς στο τιμόνι απο τα αριστερα (απο τη μερια που έπεσα στον κρατηρα). Στην αρχή το έκανε αμυδρα αλλα μετα άρχισε να γίνεται σε ενοχλητικό βαθμό... Το πήγα μετα απο ένα μήνα στη Opel οπόυ μου βρήκαν χαλασμένο αριστερο ακρομπαρο. Ο μηχανικός μου είπε οτι προκλήθηκε απο τη λακούβα,έτσι το άλλαξα και το πρόβλημα λύθηκε ως ένα βαθμό. Κ λέω ως ένα βαθμό γιατί απο εκείνη τη στιγμή παρατήρησα οτι κάνει κ έναν άλλο θόρυβο... Κούφιο θόρυβο σαν κοπάνημα, πάλι όταν περναω απο απότομες ανωμαλίες ή πλακόστρωτα, πάλι απο αριστερα, αλλα νομίζω οτι το ακούω απο πιο ψηλα κ όχι χαμηλά όπως πρίν. Επίσης δεν περνάει κραδασμούς στο τιμόνι όπως πρίν. Τί λετε να είναι;;; Σκέφτηκα μήπως είναι top mount... Πήρα στην Opel, ρωτησα γ τιμή κ μου είπαν 75€ το ένα, αλλα μου είπαν οτι αφού φοραω bilstein θα το ξανακάνει. Εγω δεν το πολυπίστεψα γιατι όλα ξεκίνησαν απο τη στιγμή που έπεσα στη λακούβα κ γενικά είμαι πολύ προσεκτικός (επιβραδύνω οταν περναω δρόμο με λακούβες κτλ...) Καμια άλλη ιδεα;;;
-
Καλησπέρα σε όλους...
Κάπου μετά το Πάσχα άλλαξα αμορτισέρ στο Corsa D Sport που έχω... Έβαλα τα Bilstein Sprint επειδή τα ελατήρια στα πρώτα sport ήταν λίγο χαμηλωμένα σε σχέση με τα υπόλοιπα corsa της γκάμας... Έμεινα πολύ ευχαριστημένος καθως μαζι με αλλαγή των ελαστικών που έγινε ταυτοχρονα είδα τρομερή βελτίωση του κρατήματος και της συμπεριφορας του αυτοκινήτου... Ώσπου κάπου στα τέλη Μαϊου πηγαίνοντας προς το Cosmos, στον περιφερειακό της Θεσσαλονίκης σκάω με 110 χαω περιπου σε μια λακούβα-κρατηρα που δεν την ειχα δει... Τρανταχτηκε όλο το αυτοκίνητο! Μιλάμε οτι ακούστηκε σαν να έσπασε στα δυο το αμάξι! Έβαλα αλάρμ κ έκανα στην άκρη να δω αν έχει γίνει ζημιά αλλα όλα φαινόντουσαν καλά... Συνέχισα τη βόλτα μου χωρίς πρόβλημα. Όλα ήταν φυσιολογικά. Όμως μετα απο 5 μέρες άρχισε σε ανωμαλίες του δρόμου η σε πλακόστρωτα να κάνει ένα θόρυβο σαν ξεβιδωμένο κ να περναει κραδασμούς στο τιμόνι απο τα αριστερα (απο τη μερια που έπεσα στον κρατηρα). Στην αρχή το έκανε αμυδρα αλλα μετα άρχισε να γίνεται σε ενοχλητικό βαθμό... Το πήγα μετα απο ένα μήνα στη Opel οπόυ μου βρήκαν χαλασμένο αριστερο ακρομπαρο. Ο μηχανικός μου είπε οτι προκλήθηκε απο τη λακούβα,έτσι το άλλαξα και το πρόβλημα λύθηκε ως ένα βαθμό. Κ λέω ως ένα βαθμό γιατί απο εκείνη τη στιγμή παρατήρησα οτι κάνει κ έναν άλλο θόρυβο... Κούφιο θόρυβο σαν κοπάνημα, πάλι όταν περναω απο απότομες ανωμαλίες ή πλακόστρωτα, πάλι απο αριστερα, αλλα νομίζω οτι το ακούω απο πιο ψηλα κ όχι χαμηλά όπως πρίν. Επίσης δεν περνάει κραδασμούς στο τιμόνι όπως πρίν. Τί λετε να είναι;;; Σκέφτηκα μήπως είναι top mount... Πήρα στην Opel, ρωτησα γ τιμή κ μου είπαν 75€ το ένα, αλλα μου είπαν οτι αφού φοραω bilstein θα το ξανακάνει. Εγω δεν το πολυπίστεψα γιατι όλα ξεκίνησαν απο τη στιγμή που έπεσα στη λακούβα κ γενικά είμαι πολύ προσεκτικός (επιβραδύνω οταν περναω δρόμο με λακούβες κτλ...) Καμια άλλη ιδεα;;;
-
Τράβα στο μαγαζί που έβαλες τα αμορτισέρ να τσεκάρουν τα μπροστινά σε αμορτισερόμετρο.
Μπορεί η λακούβα να διέλυσε κάποιο και να μην λειτουργεί σωστά πλέον.Επίσης πήγαινε και σε βουλκανιζατέρ να σου μετρήσει τους τροχούς επειδή μπορεί και να έχει ψιλοπάρει η ζάντα.
-
Πες να σου ριξουν μια ματιά και στις βιδες πανω κατω απο το αμορτισερ μηπως χαλαρωσε καποια.Το ελατηριο και προσεκτικά ο μαστορας, οχι εχω δουλειά και βιαζομαι.
-
Καλησπέρα. Αμέλησα το θέμα λόγω διακοπών αλλα σήμερα πήγα τελικά στο μάστορα...Το έψαξε κ μ είπε οτι όλα δείχνουν φυσιολογικά...Απλά μ είπε οτι μπορεί να είναι ρουλεμάν τροχου πράγμα το οποίο χρειάζεται λύσιμο για να το δεί... Κ μ είπε να πάω στην Opel να το δουν επειδή αυτοί άλλαξαν το ακρόμπαρο αλλα αφου το πρόβλημα δεν λύθηκε 100% είναι λέει δική τους δουλεια να το λύσουν... Η Opel έχει διαθέσιμα ραντεβού μόνο απο βδομάδα, εγω όμως μεθαύριο πρέπει να φύγω γ εξεταστική κ ο θόρυβος παραμένει...! Τί να κάνω;
-
Ο χρήστης ak20 έγραψε:
Καλησπέρα. Αμέλησα το θέμα λόγω διακοπών αλλα σήμερα πήγα τελικά στο μάστορα...Το έψαξε κ μ είπε οτι όλα δείχνουν φυσιολογικά...Απλά μ είπε οτι μπορεί να είναι ρουλεμάν τροχου πράγμα το οποίο χρειάζεται λύσιμο για να το δεί... Κ μ είπε να πάω στην Opel να το δουν επειδή αυτοί άλλαξαν το ακρόμπαρο αλλα αφου το πρόβλημα δεν λύθηκε 100% είναι λέει δική τους δουλεια να το λύσουν... Η Opel έχει διαθέσιμα ραντεβού μόνο απο βδομάδα, εγω όμως μεθαύριο πρέπει να φύγω γ εξεταστική κ ο θόρυβος παραμένει...! Τί να κάνω;Τόσες αντιπροσωπείες Opel υπάρχουν, δε μπορεί, μία θα έχει χρόνο να σου κλείσει ραντεβού. Εφ'όσον είναι κάτι που πιθανότατα επηρεάζει την ασφάλεια σου μην το αμελήσεις.
Ή κλείστο στο γκαραζ και φτιάξτο μετά την εξεταστική.
Μη με παρεξηγήσεις, δεν το λέω ειρωνικά, απλά αν ένα αυτοκίνητο δε μου εμπνέει ασφάλεια δεν το μετακινώ μέχρι να δω τι φταίει. -
Σόρυ για την αποχή, εξεταστική γαρ...
Κόιτα, ο μάστορας με είχε διαβεβαιώσει οτι δεν πρόκειται γ κάτι επικίνδυνο. Κ όντως στο δρόμο τίποτα δεν δείχνει αλλοιωμένο/ ασαφές ... Μάλιστα, τις τελευταίες μέρες περιορίστηκε λίγο ο θόρυβος... Αυριο τελειώνει η εξεταστική κ κατεβαίνω κάτω να το τακτοποιήσω... Θα δούμε... -
Μάλλον αμορτισέρ είναι.Ψάξτο.
-
Αν ο θορυβος ακουγεται κατα την κυλιση σε ομαλο δρομο τοτε μπορει να ειναι ρουλεμαν, η φθορα τους ομως δεν διακαιολογειται τοσο απο τη λακκουβα.
Αν ειναι θορυβος/χτυπος στις ανωμαλειες μπορει να ειναι και top mount. Συνηθως οταν αλλαζεις αμορτισερ καλο ειναι να τα αλλαζεις κι αυτα..
Θόρυβος στο μπροστινό σύστημα!