-
Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
Ολα καλα παιδια. Αλλαξα την μπαταρια και ειναι οκ.Ευχαριστω πολυ για την βοηθεια σας!
Παρακαλουμε!!
Οπως βγαινετε δεξια ειναι το ταμειο
-
θα ηθελα να ρωτησω,αν μπορει να με βοηθησει κανεις που υπαρχουν εξειδικευμένα συνεργεια opel στην ΚΡΗΤΗ ..γιατι στις αντιπροσωπειες νομιζουν οτι ειμαστε πλουσιοι..και μας χτυπανε κανονικα με τις τιμες.ευχαριστω.
-
Το Astra 1,4 προηγούμενης γενιάς στα 60.000 τι άλλο θέλει εκτός από αλλαγή λαδιών-ξυδιών κλπ;
-
Σύμφωνα με ένα πρόγραμμα που έχω θέλει και μπουζί.
Αν ξέρει κάποιος άλλος σίγουρα ας πει.
-
Aπο το opel club (αναδημοσίευση απο το περιοδικο Power) αρθρο για κινητηρες της Opel
Το δεκαεξαβαλβιδο συνολο των gsi είναι από τα καλυτερα σε αντοχη,αποδοση και “εξελισιμοτητα” μοτερ της συγχρονης αυτοκινητοβιομηχανιας.Οπως στην περιπτωση των ecotec,το μοτερ αυτό απεδιδε 5-10 ιππους περισσοτερους από οσους ανακοινωνε η opel….Απο το ’91 μεχρι και το ’93 ο c20xeεξοπλιζοταν με συστημα διαχειρισης boschmotronic 2.5 και από το ’93 ως το ’98 με motronic 2.8.Στα μεσα των ‘80ies η opelπρωτοπορησε με το motronicστο πρωτο οκταβαλβιδο kadettgsi,καθως εκεινο το αυτοκινητο ηταν το πρωτο της μικρομεσαιας κατηγοριας με τοσο ακριβο και εξελιγμενο συστημα διαχειρισης.
Ο προγραμματισμος αυτου του εγκεφαλου είναι θεμα ρουτινας για τους περισσοτερους βελτιωτες και αποφερει μεγαλα οφελη στην αποδοση του κινητηρα,η οποια είναι κορυφαια στην περιοχη των 4000-6000 rpm.Η καλοσχεδιασμενη εισαγωγη αδικειται κοντα στον κοφτη λογω της περιορισμενης ροικης ικανοτητας του airflowmeterτης bosch,τυπου κλαπετου.Αν και το μοτερ φοραει χταποδι από το εργοστασιο,οφελειται ιδιαιτερα από μια ελευθερη εξατμιση κι ένα μεταλλικο καταλυτη,ενώ ένα τετραπεταλουδο σε συνδυασμο με aftermarketmanagement εκτοξευει την αποδοση του πανω από τους 100 ps.Φυσικα το φ.π.ε. εγγυαται πολύ καλα αποτελεσματα και σε αυτόν τον κινητηρα.
Μετεξεληξη αυτου του κινητηρα είναι το μοτερ του astraopc,το οποιο χαρακτηριζεται για την δυναμη του σε ολο το φασμα των στροφων και για την γραμμικη αποδοση του.Το ζητημα turboεχει πολύ ενδιαφερον σε αυτόν τον κινητηρα,που στο calibraμε πιεση 0,6 bar,λιλιπουτειο turboκαι χωρις intercoolerαπεδιδε 204 ps.Μια GarrettT3 ή (ακομα καλυτερα)μια ρουλεμανατη GTBB 28 με αναλογο intercooler,σχεση συμπιεσης γυρω στο 8,5:1 & πιεση υπερπληρωσης 1 bar,είναι πολύ καλη λυση για ιπποδυναμεις γυρω στα 250 ps.Για τους τρελαμενους που εχουν βλεψεις για 300+ps,μια Τ35 θα είναι ότι πρεπει!Ζητημα αξιοπιστιας
Οι κινητηρες που χρησιμοποιηθηκαν στα astra(και στα αντιστοιχα corsa,tigra & vectra),και δη οι οκταβαλβιδοι & οι gsi,αποτελουν παραδειγμα προς μιμηση οσο αφορα στην αντοχη του συνολου μπλοκ-στροφαλοφορος-μπιελες-εμβολα.Οι ecotec(παροτι μοιραζονται το ιδιο μπλοκ με τους 8v)εχουν διαφορετικα μεταλλα σε στροφαλο και μπιελες για μειωμενο βαρος & αυξημενη ευστροφια…Δυστυχως τα εξαρτηματα αυτά εχουν την κακη συνηθεια να στραβωνουν σε περιπτωσεις υπερστροφιας ή όχι και τοσο lightτουρμπισματος.Ετσι,οι ψαγμενοι βελτιωτες αντικαθιστουν με τα αντιστοιχα εξαρτηματα από τους οκταβαλβιδους,τα οποια είναι ανθεκτικοτερα και καλυτερα κατεργασμενα,ή από το περιζητητο μοτερ του VauxhallNova (opelcorsa)gsi,που επιπλεον ηταν γυαλισμενα και ζυγοσταθμισμενα.Αλλο ευπαθες σημειο των ecotec(πρωτης γενιας μονο) ηταν τα πλαστικα γραναζια των εντατηρων του ιμαντα εκκεντροφορου,τα οποια φθειρονταν γρηγορα και αποτομα.Οταν δεν ελεγχονταν τακτικα στα πλαισια της προληπτικης συντηρησης,ο ιμαντας του εκκεντροφορου κοβοταν ή πηδαγε δοντια (και τσεπες!!)καταστρεφοντας το πανω μερος του κινητηρα (στραβωμενες βαλβιδες,χτυπημενα πιστονια και το κακο συναπαντημα,βοηθεια μας).Πολλοι βελτιωτες κατασκευαζουν τα αντιστοιχα εξαρτηματα από αλουμινιο,ξενοιαζοντας από τον επικινδυνο μπελα,ενώ και η ιδια η opelστα τελευταια μοντελα εχει λυσει αυτό το προβλημα.
Ολοι οι κινητηρες της opelστους οποιου αναφερομαστε φορουν τα πολύ ποιοτικα εμβολα της Mahle,τα οποια εχουν δειξει κορυφαια συμπεριφορα από πλευρας φθορων και αντοχης σε τουρμισμα,ακομα και σε πιεσεις της ταξης του 1,2 bar.Ειναι εξαρτηματα που θα παραδωσει τελευταιο το πνευμα,αν ποτε το παραδωσει (με εξαιρεση την περιπτωση υπερβολικου αβανς,σε συνδυασμο με αναισθητο οδηγο που μπερδευει τα πυρακια με το beatτου ice).Οσο για τους gsi,το συνηθες προβλημα τους ηταν ρηγματα στην κυλινδροκεφαλη,με αποτελεσμα τη διαρροη λιπαντικου στο κυκλωμα ψυξης.Τη λυση εδωσε η opel παραγγελνοντας στην cooscat (φημολογειται ότι η φιρμα είναι θυγατρικη της cosworth) την κατασκευη ενισχυμενων κυλινδροκεφαλων.Με αυτές εξοπλισε τα περισσοτερα τουρμπισια μοτερ των Calibraκαι τους gsiκινητηρες με το μαυρο καπακι.Η κεφαλη εχει τον κωδικο 2ΑΑ στο κατω μερος,κοντα στο σημειο που εφαπτεται με το μπλοκ και κατω από την πολλαπλη αξαγωγης.Προκειται για μια περιζητητη κυλινδροκεφαλη,θεμελιο για κάθε ισχυρο μοτερ.Εκτος από την αντοχη της,ηταν εξοπλισμενη με βαλβιδες νατριου και μπρουντζινους οδηγους βαλβιδων(“κανονικα” είναι κατασκευασμενοι απο μαντεμι)Λογω των μειωμενων θερμοκρασιων & τριβων που αναπτυσονταν,τα “μαυρα” μοτερ απεδιδαν περισσοτερη ισχυ από εκεινη που δεν ανακοινωνε επισημα το εργοστασιο…Μεταξυ αλλων,τα αστυνομικα astraπαραγγελθηκαν με αυτές τις κυλινδροκεφαλες.Κατα τα αλλα,οι κινητηρες της opel εχουν αποδειχθει ιδιαιτερα απροβληματιστοι ως προς τα περιφεριακα τους (ηλεκτρικα,αντλιες κ.λ.π).Σε lighttunedκαταστασεις το ιδιο ισχυει και για τα σασμαν,τα οποια όμως σε τουρμπισιους κινητηρες εμφανιζουν προβληματα κουρευοντας κυριως την δευτερη σχεση και δημιουργωντας τζογους στα πριζ-ντιρεκτ.Oμως τα κιβωτια των 1800αριων και των gsi(κωδικοι f16 f 20) δεν πασχουν τοσο ευκολα από τετοιου ειδους νοσηματα και ενδεικνυνται για δυνατες καταστασεις.
Αναρτησεις,φρενα & πλαισιο
Για την κατηγορια του,το astraεχει ένα αρκετα στιβαρο και καλοσχεδιασμενο πλαισιο που συνδυαζεται με εξυπνα σχεδιασμενη γεωμετρια αναρτησης.Ωστοσο οι εργοστασιακες αναρτησεις δε σε εμπνεουν για σπορτιβ οδηγηση.Με επωνυμα ρυθμιζομενα αμορτισερ και σκληροτερα ελατηρια,σε συνδυασμο με ένα μετριο χαμηλωμα της ταξης των 3-4 cm,το αυτοκινητο αλλαζει ολοκληρωτικα χαρακτηρα.και γινεται ακομα καλυτερο,αντικαθιστωντας τις αντιστρεπτικες ραβδους με τις αντιστοιχες του gsiή με aftermarket.Οι μπαρες θολων δινουν εξτρα αμεσοτητα στο συστημα διευθυνσης και “δενουν” το αμαξωμα,ενώ τα ενισχυμενα silentblocksαποτελουν παντα μια καλη επιλογη.Βεβαια,παντα υπαρχει η ακριβη λυση των πληρως ρυθμιζομενων αναρτησεων,με σκληρα ελατηρια που θα επιτρεψουν να προσαρμοσετε το αυτοκινητο στα δικα σας οδηγικα γουστα.Το σασι του astraείναι πολύ καλο,και αξιζει να επενδυσετε…
Τα φρενα των μικρων εκδοσεων είναι αξιολογα,αλλα είναι φρονιμο ένα βελτιωμενο astraνα διαθετει αναβαθμισμενες δυνατοτητες πεδησης.Η συνηθισμενη πρακτικη επιτασει το ψαξιμο καποιου “σφαγμενου” gsi για τα απαραιτητα εξαρτηματα.Επισης,τα ABSτων πρωτων εκδοσεων ηταν ισως από τα χειροτερα της αυτοκινητηστικης ιστοριας,προβλημα που διορθωθηκε σταδιακα με την παροδο του χρονου και την αναβαθμιση των μοντελων,ειδικα από το 1995 και μετα. -
**Vauxhall Ampera reviewed **
http://www.youtube.com/watch?v=Q9VjvOP9 ... w9eD329M1Q
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Aπο το opel club (αναδημοσίευση απο το περιοδικο Power) αρθρο για κινητηρες της OpelΤο δεκαεξαβαλβιδο συνολο των gsi είναι από τα καλυτερα σε αντοχη,αποδοση και “εξελισιμοτητα” μοτερ της συγχρονης αυτοκινητοβιομηχανιας.Οπως στην περιπτωση των ecotec,το μοτερ αυτό απεδιδε 5-10 ιππους περισσοτερους από οσους ανακοινωνε η opel….Απο το ’91 μεχρι και το ’93 ο c20xeεξοπλιζοταν με συστημα διαχειρισης boschmotronic 2.5 και από το ’93 ως το ’98 με motronic 2.8.Στα μεσα των ‘80ies η opelπρωτοπορησε με το motronicστο πρωτο οκταβαλβιδο kadettgsi,καθως εκεινο το αυτοκινητο ηταν το πρωτο της μικρομεσαιας κατηγοριας με τοσο ακριβο και εξελιγμενο συστημα διαχειρισης.
Ο προγραμματισμος αυτου του εγκεφαλου είναι θεμα ρουτινας για τους περισσοτερους βελτιωτες και αποφερει μεγαλα οφελη στην αποδοση του κινητηρα,η οποια είναι κορυφαια στην περιοχη των 4000-6000 rpm.Η καλοσχεδιασμενη εισαγωγη αδικειται κοντα στον κοφτη λογω της περιορισμενης ροικης ικανοτητας του airflowmeterτης bosch,τυπου κλαπετου.Αν και το μοτερ φοραει χταποδι από το εργοστασιο,οφελειται ιδιαιτερα από μια ελευθερη εξατμιση κι ένα μεταλλικο καταλυτη,ενώ ένα τετραπεταλουδο σε συνδυασμο με aftermarketmanagement εκτοξευει την αποδοση του πανω από τους 100 ps.Φυσικα το φ.π.ε. εγγυαται πολύ καλα αποτελεσματα και σε αυτόν τον κινητηρα.
Μετεξεληξη αυτου του κινητηρα είναι το μοτερ του astraopc,το οποιο χαρακτηριζεται για την δυναμη του σε ολο το φασμα των στροφων και για την γραμμικη αποδοση του.Το ζητημα turboεχει πολύ ενδιαφερον σε αυτόν τον κινητηρα,που στο calibraμε πιεση 0,6 bar,λιλιπουτειο turboκαι χωρις intercoolerαπεδιδε 204 ps.Μια GarrettT3 ή (ακομα καλυτερα)μια ρουλεμανατη GTBB 28 με αναλογο intercooler,σχεση συμπιεσης γυρω στο 8,5:1 & πιεση υπερπληρωσης 1 bar,είναι πολύ καλη λυση για ιπποδυναμεις γυρω στα 250 ps.Για τους τρελαμενους που εχουν βλεψεις για 300+ps,μια Τ35 θα είναι ότι πρεπει!Ζητημα αξιοπιστιας
Οι κινητηρες που χρησιμοποιηθηκαν στα astra(και στα αντιστοιχα corsa,tigra & vectra),και δη οι οκταβαλβιδοι & οι gsi,αποτελουν παραδειγμα προς μιμηση οσο αφορα στην αντοχη του συνολου μπλοκ-στροφαλοφορος-μπιελες-εμβολα.Οι ecotec(παροτι μοιραζονται το ιδιο μπλοκ με τους 8v)εχουν διαφορετικα μεταλλα σε στροφαλο και μπιελες για μειωμενο βαρος & αυξημενη ευστροφια…Δυστυχως τα εξαρτηματα αυτά εχουν την κακη συνηθεια να στραβωνουν σε περιπτωσεις υπερστροφιας ή όχι και τοσο lightτουρμπισματος.Ετσι,οι ψαγμενοι βελτιωτες αντικαθιστουν με τα αντιστοιχα εξαρτηματα από τους οκταβαλβιδους,τα οποια είναι ανθεκτικοτερα και καλυτερα κατεργασμενα,ή από το περιζητητο μοτερ του VauxhallNova (opelcorsa)gsi,που επιπλεον ηταν γυαλισμενα και ζυγοσταθμισμενα.Αλλο ευπαθες σημειο των ecotec(πρωτης γενιας μονο) ηταν τα πλαστικα γραναζια των εντατηρων του ιμαντα εκκεντροφορου,τα οποια φθειρονταν γρηγορα και αποτομα.Οταν δεν ελεγχονταν τακτικα στα πλαισια της προληπτικης συντηρησης,ο ιμαντας του εκκεντροφορου κοβοταν ή πηδαγε δοντια (και τσεπες!!)καταστρεφοντας το πανω μερος του κινητηρα (στραβωμενες βαλβιδες,χτυπημενα πιστονια και το κακο συναπαντημα,βοηθεια μας).Πολλοι βελτιωτες κατασκευαζουν τα αντιστοιχα εξαρτηματα από αλουμινιο,ξενοιαζοντας από τον επικινδυνο μπελα,ενώ και η ιδια η opelστα τελευταια μοντελα εχει λυσει αυτό το προβλημα.
Ολοι οι κινητηρες της opelστους οποιου αναφερομαστε φορουν τα πολύ ποιοτικα εμβολα της Mahle,τα οποια εχουν δειξει κορυφαια συμπεριφορα από πλευρας φθορων και αντοχης σε τουρμισμα,ακομα και σε πιεσεις της ταξης του 1,2 bar.Ειναι εξαρτηματα που θα παραδωσει τελευταιο το πνευμα,αν ποτε το παραδωσει (με εξαιρεση την περιπτωση υπερβολικου αβανς,σε συνδυασμο με αναισθητο οδηγο που μπερδευει τα πυρακια με το beatτου ice).Οσο για τους gsi,το συνηθες προβλημα τους ηταν ρηγματα στην κυλινδροκεφαλη,με αποτελεσμα τη διαρροη λιπαντικου στο κυκλωμα ψυξης.Τη λυση εδωσε η opel παραγγελνοντας στην cooscat (φημολογειται ότι η φιρμα είναι θυγατρικη της cosworth) την κατασκευη ενισχυμενων κυλινδροκεφαλων.Με αυτές εξοπλισε τα περισσοτερα τουρμπισια μοτερ των Calibraκαι τους gsiκινητηρες με το μαυρο καπακι.Η κεφαλη εχει τον κωδικο 2ΑΑ στο κατω μερος,κοντα στο σημειο που εφαπτεται με το μπλοκ και κατω από την πολλαπλη αξαγωγης.Προκειται για μια περιζητητη κυλινδροκεφαλη,θεμελιο για κάθε ισχυρο μοτερ.Εκτος από την αντοχη της,ηταν εξοπλισμενη με βαλβιδες νατριου και μπρουντζινους οδηγους βαλβιδων(“κανονικα” είναι κατασκευασμενοι απο μαντεμι)Λογω των μειωμενων θερμοκρασιων & τριβων που αναπτυσονταν,τα “μαυρα” μοτερ απεδιδαν περισσοτερη ισχυ από εκεινη που δεν ανακοινωνε επισημα το εργοστασιο…Μεταξυ αλλων,τα αστυνομικα astraπαραγγελθηκαν με αυτές τις κυλινδροκεφαλες.Κατα τα αλλα,οι κινητηρες της opel εχουν αποδειχθει ιδιαιτερα απροβληματιστοι ως προς τα περιφεριακα τους (ηλεκτρικα,αντλιες κ.λ.π).Σε lighttunedκαταστασεις το ιδιο ισχυει και για τα σασμαν,τα οποια όμως σε τουρμπισιους κινητηρες εμφανιζουν προβληματα κουρευοντας κυριως την δευτερη σχεση και δημιουργωντας τζογους στα πριζ-ντιρεκτ.Oμως τα κιβωτια των 1800αριων και των gsi(κωδικοι f16 f 20) δεν πασχουν τοσο ευκολα από τετοιου ειδους νοσηματα και ενδεικνυνται για δυνατες καταστασεις.
Αναρτησεις,φρενα & πλαισιο
Για την κατηγορια του,το astraεχει ένα αρκετα στιβαρο και καλοσχεδιασμενο πλαισιο που συνδυαζεται με εξυπνα σχεδιασμενη γεωμετρια αναρτησης.Ωστοσο οι εργοστασιακες αναρτησεις δε σε εμπνεουν για σπορτιβ οδηγηση.Με επωνυμα ρυθμιζομενα αμορτισερ και σκληροτερα ελατηρια,σε συνδυασμο με ένα μετριο χαμηλωμα της ταξης των 3-4 cm,το αυτοκινητο αλλαζει ολοκληρωτικα χαρακτηρα.και γινεται ακομα καλυτερο,αντικαθιστωντας τις αντιστρεπτικες ραβδους με τις αντιστοιχες του gsiή με aftermarket.Οι μπαρες θολων δινουν εξτρα αμεσοτητα στο συστημα διευθυνσης και “δενουν” το αμαξωμα,ενώ τα ενισχυμενα silentblocksαποτελουν παντα μια καλη επιλογη.Βεβαια,παντα υπαρχει η ακριβη λυση των πληρως ρυθμιζομενων αναρτησεων,με σκληρα ελατηρια που θα επιτρεψουν να προσαρμοσετε το αυτοκινητο στα δικα σας οδηγικα γουστα.Το σασι του astraείναι πολύ καλο,και αξιζει να επενδυσετε…
Τα φρενα των μικρων εκδοσεων είναι αξιολογα,αλλα είναι φρονιμο ένα βελτιωμενο astraνα διαθετει αναβαθμισμενες δυνατοτητες πεδησης.Η συνηθισμενη πρακτικη επιτασει το ψαξιμο καποιου “σφαγμενου” gsi για τα απαραιτητα εξαρτηματα.Επισης,τα ABSτων πρωτων εκδοσεων ηταν ισως από τα χειροτερα της αυτοκινητηστικης ιστοριας,προβλημα που διορθωθηκε σταδιακα με την παροδο του χρονου και την αναβαθμιση των μοντελων,ειδικα από το 1995 και μετα.Πες τα για τα μαθαινουν και τα νιατα.
-
Ο χρήστης panorg έγραψε:
Aπο το opel club (αναδημοσίευση απο το περιοδικο Power) αρθρο για κινητηρες της Opel
...σε συνδυασμο με ένα μετριο χαμηλωμα της ταξης των 3-4 cm...
Yeao! Μέτριο το χαμήλωμα 3-4 ψευτοπόντων...
-
Opelάκηδες τα φώτα σας!
Ψάχνω για ένα κόρσα 1.4 2τίας. Υπάρχει κάτι ιδιαίτερο να προσέξω?
Επίσης κάθε πότε θέλει σέρβις και πόσο κοστίζει περίπου?
Τέλος έχει ιμάντα ή αλυσίδα? -
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Opelάκηδες τα φώτα σας!Ψάχνω για ένα κόρσα 1.4 2τίας. Υπάρχει κάτι ιδιαίτερο να προσέξω?
Επίσης κάθε πότε θέλει σέρβις και πόσο κοστίζει περίπου?
Τέλος έχει ιμάντα ή αλυσίδα? -
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Opelάκηδες τα φώτα σας!
Ψάχνω για ένα κόρσα 1.4 2τίας. Υπάρχει κάτι ιδιαίτερο να προσέξω?
Επίσης κάθε πότε θέλει σέρβις και πόσο κοστίζει περίπου?
Τέλος έχει ιμάντα ή αλυσίδα?μηπως να ρωταγες σε κανα opel forum.gr
-
Xenos, γιατί να το κάνεις αυτό στον εαυτό σου;
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Opelάκηδες τα φώτα σας!
Ψάχνω για ένα κόρσα 1.4 2τίας. Υπάρχει κάτι ιδιαίτερο να προσέξω?
Επίσης κάθε πότε θέλει σέρβις και πόσο κοστίζει περίπου?
Τέλος έχει ιμάντα ή αλυσίδα?μηπως να ρωταγες σε κανα opel forum.gr
Δεν υπάρχει ούτε ένας με corsa εδώ λες?
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Xenos, γιατί να το κάνεις αυτό στον εαυτό σου;Τόσο χάλια?
Δεν είναι για μένα ρε συ, απλά βοηθάω... -
Προσφορες απο την Opel , οπως φαίνεται ακομα εχουν μπόλικο αποθεμα στα απερχόμενα μοντελα
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Opelάκηδες τα φώτα σας!
Ψάχνω για ένα κόρσα 1.4 2τίας. Υπάρχει κάτι ιδιαίτερο να προσέξω?
Επίσης κάθε πότε θέλει σέρβις και πόσο κοστίζει περίπου?
Τέλος έχει ιμάντα ή αλυσίδα?Υπάρχουν opelάκηδες
έχει δηλαδί φανατικό κοινό και η opel -
Πάμε σήμερα με τον αδελφό μου σε μια έκθεση Opel για να τσεκάρουμε το Corsa.
Αδελφός: 'Ενδιαφέρομαι για Corsa, και ΠΟΛΥ έντονα με ηλιοροφή. Μπορούμε να τη δούμε ανοιχτή (είχε το εκθεσιακό)'
Πωλητής: 'Φυσικά. Μισό λεπτό να την ανοίξω.' (αρχίζει να μπαίνει στο αυτοκίνητο)
Α: 'Όταν τη δούμε θέλω να μου πείτε τιμές / εκδόσεις με κινητήρα Diesel'
Π: 'Αν θες diesel ξέχνα την ηλιοροφή. Δεν συνδιάζονται' (WUT?)
Α & Σ:
Α: 'ΟΚ, προτιμώ τον κινητήρα από την ηλιοροφή. Μπορείτε να μου πείτε τιμή για τον 1.3 με Sport Pack;'
Π:
Α:
Σ: WAT?
Π: 'Μπορείτε να πάρετε την έκδοση 1.7d Sport. Στην 1.3d δεν συνδιάζεται τίποτα που να έχει τη λέξη Sport μέσα.' (LOL)
Α: 'ΟΚ, ενδιαφέρον. 6ταχυτο κιβώτιο ταχυτήτων;'
Π: 'Μόνο με τον 1.7' (SRSLY?)
Α: 'Εντάξει, δεν γ*******; Ας δούμε τιμές.'Ξεκινάει μια συζήτηση για τιμές, εξοπλισμός, ο πωλητής να ψάχνει να εφευρίσκει χίλιες δικαιολογίες γιατί να μη μπορούν να συνδιαστούν κάποια πράγματα που φαινομενικά δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους μέχρι που ακούμε και το φανταστικό:
Π: '...να φανταστείτε ηλεκτρικά παράθυρα πίσω δεν θα βρείτε σε ΚΑΜΙΑ έκδοση. Ούτε καν στην πιο πλούσια.' (ROFLCOPTER)
Α & Σ:
Α: 'Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες, θα επανέλθω.'Άλλο σχόλιο ουδέν. Ο αδελφός μου έχει ξενερώσει απίστευτα με τα παραπάνω και επιστρέψαμε στο σημείο 0.
-
ο πωλητης ηθελε να πουλησει φανταζομαι αμαξι που βρίσκεται στην Ελλαδα, εκτελωνισμένο ή όχι. Δνε νομιζω να παραγγείλεις κάτι απο το εργοστασιο και να μην στο 'φτιαξουν' ειδικα αν δεν είναι κάτι τρελο!!!
-
Ο χρήστης nEK έγραψε:
ο πωλητης ηθελε να πουλησει φανταζομαι αμαξι που βρίσκεται στην Ελλαδα, εκτελωνισμένο ή όχι. Δνε νομιζω να παραγγείλεις κάτι απο το εργοστασιο και να μην στο 'φτιαξουν' ειδικα αν δεν είναι κάτι τρελο!!!+1
-
Κακό δικό του λοιπόν, γιατί εκεί που είχε την πώληση εξασφαλισμένη πριν καν πει 'Μπορώ να σας εξυπηρετήσω;', την έχασε.
OPEL FORUM