-
Απορώ πραγματικά και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί διαφωνείτε τόσο έντονα.
Ουσιαστική διαφωνία δεν πιστεύω πως υπάρχει καθώς η αγορά του μεταχειρισμένου είναι τόσο ρευστή (είναι τόσες πολλές οι παράμετροι που μπορούν να καθορίσουν την τελική τιμή αγοράς) οπότε και κάθε προσπάθεια κατάληξης σε ασφαλές συμπέρασμα για το πως τελικά λειτουργεί είναι μάταιη. Και οι δύο (Pai Mei και Nikos 120i) περιγράφετε καταστάσεις τις οποίες καθημερινά συναντούμε και φυσικά δεν πρόκειται να μας λείψουν μελλοντικά.
Ηρεμήστε επομένως.Σας έπεισα; Δε νομίζω αλλά χαλαρώσετε λιγάκι.
-
+πολλά
Νομίζω λέει όσα χρειάζονται.
Όλα είναι φλού και τίποτα σταθερό στην αγορά των μτχ. Το εύκολα είναι σχετική έννοια γιατί ο κάθε αγοραστής είναι διαφορετικός όπως και ο κάθε πωλητής... -
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Για μενα 8-10Κ αναλογα με το ποσο εκανε καινουριο... Αλλα γιατι οπωσδηποτε κορσα αν επιτρεπεται???
Nα ανοίξω θέμα να γίνει πόλεμος θέλεις? Ψάχνω αμαξάκι μικρό, αξιόπιστο, οικονομικό που να μπορεί να πηγαίνει κανένα ταξιδάκι σε νορμάλ ρυθμούς.
Πάρε ένα τέτοιο:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/729729/
Απλά να προσέχεις μην το τρακάρεις...
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Για μενα 8-10Κ αναλογα με το ποσο εκανε καινουριο... Αλλα γιατι οπωσδηποτε κορσα αν επιτρεπεται???
Nα ανοίξω θέμα να γίνει πόλεμος θέλεις? Ψάχνω αμαξάκι μικρό, αξιόπιστο, οικονομικό που να μπορεί να πηγαίνει κανένα ταξιδάκι σε νορμάλ ρυθμούς.
Πάρε ένα τέτοιο:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/729729/
Απλά να προσέχεις μην το τρακάρεις...Πόσοοοο !!
Πάρε ένα Twingο GT καλέ μου άνθρωπε, να γουστάρεις και τουρμπάκι ... -
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Για μενα 8-10Κ αναλογα με το ποσο εκανε καινουριο... Αλλα γιατι οπωσδηποτε κορσα αν επιτρεπεται???
Nα ανοίξω θέμα να γίνει πόλεμος θέλεις? Ψάχνω αμαξάκι μικρό, αξιόπιστο, οικονομικό που να μπορεί να πηγαίνει κανένα ταξιδάκι σε νορμάλ ρυθμούς.
Ωχ, αρχισε απο εδω ο πολεμος!!!
Απλα σκεφτηκα πως για χρηση κυριως πολης ειναι κριμα να δινεις +100 για τελη κ μονο στο κρατος
Εφ'οσον ομως σε βολευει κ σου αρεσει δε μου πεφτει λογος
πολυ ωραιο αυτοκινητο, αντε με το καλο!!!
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Απλα σκεφτηκα πως για χρηση κυριως πολης ειναι κριμα να δινεις +100 για τελη κ μονο στο κρατος
Με αυτή τη λογική πρότεινα και εγώ κάτι σε 1300.
-
Το καταλαβα
Και να πεις οτι παιρνεις 1600, 1800 παει στο καλο, αλλα για ουτε 100 κυβικα σε καποιες περιπτωσεις, τετοιο καπελωμα ειναι αρκετα αδικο, αν σκεφτεις μαλιστα οτι κ το 1900αρι τα ιδια θα πληρωνει...
-
To Car.gr έχει μέση τιμή για τις 120i σαν την δική μου, τα 22Κ. Προφανώς και θα ήμουν...φοβερά αστείος αν περίμενα ΣΗΜΕΡΑ να πάρω αυτό το ποσό, είτε από έμπορο , είτε από ιδιώτη...
Εννοείται, το δικό μου αυτοκίνητο είναι ΠΟΛΥ καλύτερο από αυτά που πωλούνται εκεί μέσα, γιατί έχει περισσότερα και κάποια ακριβά εξτρά, αλλά οι τιμές αυτές είναι στην...φαντασία των πωλητών: κοινώς, κανείς δεν πρόκειται να δώσει τέτοια χρήματα σήμερα για ένα δίλιτρο hatchback.Δεν θέλω να κακοκαρδίσω κι εγώ τον Νίκο, αλλά τα 25Κ για το si του, μόνον φρενοβλαβής θα του τα έδινε σήμερα μετρητά, ενώ αν δεν μιλάμε για μετρητά, τότε πρόκειται απλώς για απατεώνα!
Η αγορά είναι εντελώς στεγνή από μετρητό, κανείς δεν ξέρει τι θα γίνει με τα τέλη, τι θα γίνει με τα τεκμήρια, με την βενζίνη, με νέους φόρους, και περιμένουμε εμείς να ...πουλήσουμε το δίλιτρο σήμερα;
Εγώ πιστεύω απόλυτα τον pad και τον Pai Mei. Προφανώς και δεν θα βρεις αγγελία με Μ3 στα 20Κ. Είμαι σίγουρος πως αν εμφανιστείς με 20Κ μετρητά όμως, μάλλον θα βρεις!
Κι εγώ αν δεν είχα ήδη αγοράσει, θα είχα τώρα εύκολα αρκετά διαθέσιμα στην άκρη για αυτοκίνητο και είμαι σίγουρος πως με 20Κ θα μπορούσα ν' αγοράσω παπάδες. Φυσικά βέβαια, ΔΕΝ θ'αγόραζα τίποτε ΟΥΤΕ εγώ. Με την Lancia θα ήμουν. Αυτό ακριβώς συμβαίνει τώρα στην αγορά. Ακόμη και άνθρωποι που έχουν χρήματα, δεν αγοράζουν ΤΙΠΟΤΕ.
Και κάτι τελευταίο. Σίγουρα θα βρεθεί καλή Μ3 με 20Κ Νίκο. Καλά θα κάνεις φυσικά να μείνεις με το si μέχρι να βεβαιωθείς πως θα το πουλήσεις. Αν αγοράσεις Μ3 με σκοπό να πουλήσεις το si META, για 25Κ, φοβάμαι πως θα απογοητευτείς.
-
Διαβάζω περί Μ3 με 20 χιλιάρικα και κάτι δε μου κάθεται καλά.
Ορίστε μια αγγελία από το car.gr για μία φαινομενικά άριστη Μ3 με νορμάλ χιλιόμετρα. Το ότι μάλλον είναι γερμανικών προδιαγραφών, αν κρίνω σωστά από το βιβλιαράκι εργασιών, υποθέτω ότι δεν πειράζει αφού κατά τα άλλα το αυτοκίνητο είναι μια χαρά. Έρχομαι λοιπόν και ρωτάω: έστω υποψήφιος αγοραστής που έχει καταλήξει στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο μετά από έλεγχο κι έχει 20 χιλιάρικα που θα τα μετρήσει στον έμπορο 50ευρο προς 50ευρο αυτήν τη στιγμή. Τι σας κάνει να πιστεύετε ότι ο έμπορος θα δεχτεί να δώσει το αυτοκίνητο σχεδόν στο ήμισυ της τιμής βιτρίνας; Μόνο σε εμένα (και στο Νίκο) φαίνεται κάτι τέτοιο πολύ δύσκολο; Θεωρείτε δηλαδή ότι η ανάγκη των εμπόρων για ρευστό σε συνδυασμό με τη γενικότερη στασιμότητα της αγοράς μπορεί να «ξεφτυλίσει» σε τέτοιο βαθμό την τελική τιμή αγοράς ενός τέτοιου αυτοκινήτου;Πάντως μόλις προχθές άκουσα γνωστό να μιλάει για πιθανότητα αγοράς 320ci E46, την οποία και θα πάρει κάτω από 9000 ευρώ. Μια σύντομη αναζήτηση στο car.gr με διαβεβαίωσε για το ότι κάτι τέτοιο μπορεί να ισχύσει αλλά στην περίπτωση μιας Μ3 διατηρώ κάποιες επιφυλάξεις βασιζόμενες στην «ιδιαιτερότητα» του αυτοκινήτου.
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Διαβάζω περί Μ3 με 20 χιλιάρικα και κάτι δε μου κάθεται καλά.
Ορίστε μια αγγελία από το car.gr για μία φαινομενικά άριστη Μ3 με νορμάλ χιλιόμετρα. Το ότι μάλλον είναι γερμανικών προδιαγραφών, αν κρίνω σωστά από το βιβλιαράκι εργασιών, υποθέτω ότι δεν πειράζει αφού κατά τα άλλα το αυτοκίνητο είναι μια χαρά. Έρχομαι λοιπόν και ρωτάω: έστω υποψήφιος αγοραστής που έχει καταλήξει στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο μετά από έλεγχο κι έχει 20 χιλιάρικα που θα τα μετρήσει στον έμπορο 50ευρο προς 50ευρο αυτήν τη στιγμή. Τι σας κάνει να πιστεύετε ότι ο έμπορος θα δεχτεί να δώσει το αυτοκίνητο σχεδόν στο ήμισυ της τιμής βιτρίνας; Μόνο σε εμένα (και στο Νίκο) φαίνεται κάτι τέτοιο πολύ δύσκολο; Θεωρείτε δηλαδή ότι η ανάγκη των εμπόρων για ρευστό σε συνδυασμό με τη γενικότερη στασιμότητα της αγοράς μπορεί να «ξεφτυλίσει» σε τέτοιο βαθμό την τελική τιμή αγοράς ενός τέτοιου αυτοκινήτου;Πάντως μόλις προχθές άκουσα γνωστό να μιλάει για πιθανότητα αγοράς 320ci E46, την οποία και θα πάρει κάτω από 9000 ευρώ. Μια σύντομη αναζήτηση στο car.gr με διαβεβαίωσε για το ότι κάτι τέτοιο μπορεί να ισχύσει αλλά στην περίπτωση μιας Μ3 διατηρώ κάποιες επιφυλάξεις βασιζόμενες στην «ιδιαιτερότητα» του αυτοκινήτου.
στα bold:
- δεν το πήρε ούτε καν 20Κ από Γερμανία και άρα θα βγάλει και πάλι κέρδος
- ειδικό αυτοκίνητο που θα του μείνει αν δεν το δώσει βλέπε κυβικά (φίλος πούλησε SLK350 μοντ.2006 με την τωρινή φάτσα με σειριακό 23Κ!!! και με το ζόρι)
- όλοι οι έμποροι έχουν έλλειψη ρευστού, με 20 Κ στο χέρι δεν νομίζω να τον χαλάσει...
μερικές σκέψεις...
-
Παίδες λυπάμαι που είναι έτσι τα πράγματα με τα μεταχειρισμέμα.Βασικά λυπάμαι τους ιδιώτες.
Αυτή την στιγμή υπάρχει Μ3 Ε92 με φούλ εξοπλισμό-σαν καινούργια-14.500χλμ,και πωλείται στα ----.Είναι σίγουρο οτι με λιγότερα θα την δώσει,και έμαθα οτι αν δει οτι δεν φεύγει μέχρι τον άλλο μήνα,είναι διατεθειμένος να την δώσει ακόμα χαμηλώτερα.
Έχω την αγγελία,αλλά δεν θέλω να την ανεβάσω δημόσια.ΔΕΝ είναι στο car.gr.
-
Γιατί δεν είναι στο car.gr ; κρυφό το κρατάει;
-
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
http://www.automoto.gr/used-cars-BMW,M3-1412158.htmlBMW M3 3.243 cc, 343 hp, με οποιοδήποτε πρόβλημα** ζητείται, **τιμή 10.000 ευρώ, συζητήσιμη
Κοψε-ραψε;
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Γιατί δεν είναι στο car.gr ; κρυφό το κρατάει;Δεν ξέρω.Πολυ κόσμος αποφεύγει το car-gr.
-
Ο χρήστης pad έγραψε:
Παίδες λυπάμαι που είναι έτσι τα πράγματα με τα μεταχειρισμέμα.Βασικά λυπάμαι τους ιδιώτες.Αυτή την στιγμή υπάρχει Μ3 Ε92 με φούλ εξοπλισμό-σαν καινούργια-14.500χλμ,και πωλείται στα ----.Είναι σίγουρο οτι με λιγότερα θα την δώσει,και έμαθα οτι αν δει οτι δεν φεύγει μέχρι τον άλλο μήνα,είναι διατεθειμένος να την δώσει ακόμα χαμηλώτερα.
Έχω την αγγελία,αλλά δεν θέλω να την ανεβάσω δημόσια.ΔΕΝ είναι στο car.gr.
δε καταλαβαινω...
θελει να την δωσει ή οχι?
αν ναι, προφανως και πρεπει να ανεβασει(ς) την αγγελια. Οσοι περισσοτεροι το μαθουν τοσο πιο ευκολα θα τη δωσει.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
BMW M3 3.243 cc, 343 hp, με οποιοδήποτε πρόβλημα** ζητείται, **τιμή 10.000 ευρώ, συζητήσιμη
Κοψε-ραψε;
Ίσω ζητάει με σπασμένο μοτέρ.Σαν αυτή που είχα πάρει εγώ.
Σπρώχνοντας το παρκάραμε.
-
Πρέπει να σπρώχνατε πολύ γρήγορα για να μάζεψε μυγάκια πάντως
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Πρέπει να σπρώχνατε πολύ γρήγορα για να μάζεψε μυγάκια πάντως -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Πρέπει να σπρώχνατε πολύ γρήγορα για να μάζεψε μυγάκια πάντωςΉταν από την τελευταία βόλτα του κάφρου που την είχε!Ευτυχώς που χάλασε το όχημα,γιατί δεν τον έβλεπα για πολύ καιρό ζωντανό!
Τιμες μεταχειρισμενων