Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Car audio [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Car audio [#2]
    • 1
    • 2
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 70
    • 71
    • 16 / 71
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    25
    1401
    25945
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      ernestos last edited by

      Φίλε Starletά, long time, no see...

      Το αυτόματο ρελέ είναι τραγικό, όχι απλώς κακό, θα ανεβάσω σύντομα ένα πινακάκι σύγκρισης Α/Β διαφόρων υλικών και τις επιπτώσεις που έχουν αυτές στο voltage. Αναμείνατε.

      Η ANL γιατί απορρίπτεται? ? ? Είναι μακράν η καλύτερη λύση, ποιότητα και αγωγιμότητα κορυφαίες, φτηνές, πληθώρα 'διαμετρημάτων'. Αγοράζεις μία καλή ασφαλειοθήκη και κάνεις παιχνίδι ανάλογα με τις καταναλώσεις σου.

      Τώρα, όσον αφορά το συστηματάκι στο Smart με τα 13άρια Hertz: η δυσπραγία στον ήχο ('ρηχή' μουσική σκηνή, ανεπαρκές μπάσο, τσιρίδες σε αυξημένη ένταση) είναι όλα τα κλασικά συμπτώματα που οφείλονται στην έλλειψη πραγματικής ισχύος και φίλτρων αποκοπής έτσι όπως αυτά περιγράφονται μερικά ποστ παραπάνω. Η σοβαρή λύση είναι η εγκατάσταση τελικού ενισχυτή (έτσι ώστε να μπορέσεις να οδηγήσεις με αξιώσεις οτιδήποτε ηχείο θελήσεις σε οποιοδήποτε configuration), ΑΛΛΑ όσον αφορά τα 13άρια μπορείς να κάνεις θαύματα με λίγη 'πατέντα':

      • χρησιμοποιείς έναν ικανό πυκνωτή ως HighPassFilter (υπάρχουν διαθέσιμοι από 70Hz και πάνω), έτσι ώστε να απαλλάξεις τα 13ράκια από το δολοφονικό μπάσο που δεν μπορούν εκ των πραγμάτων να αναπαράγουν

      • φτιάχνεις για το κάθε ηχείο μία κλειστή καμπίνα με τη χρήση (από)μονωτικού υλικού και στη συνέχεια τη νεκρώνεις ακουστικά με χρήση πολυεστερικής βάτας (στάσιμα κύμματα...).

      Με λίγη τύχη τα αποτελέσματα μπορούν να είναι εκπληκτικά, δες στο παρακάτω βιντεάκι με ένα ανάλογο σύστημα (2δρομο 13άρι σετ με HPF πυκνωτή που τρέχει από την πηγή συν σαμπ με ενισχυτή σε καμπίνα 17 λίτρων):

      Youtube Video

      Ότι άλλο χρειαστείς, με π.μ. για να μην διαλύσουμε το νήμα...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • bassstarlet
        bassstarlet last edited by

        Η ANL γιατί απορρίπτεται? ? ? Είναι μακράν η καλύτερη λύση, ποιότητα και αγωγιμότητα κορυφαίες, φτηνές, πληθώρα 'διαμετρημάτων'. Αγοράζεις μία καλή ασφαλειοθήκη και κάνεις παιχνίδι ανάλογα με τις καταναλώσεις σου.

        Απορρίπτεται, γιατί είναι φασαρία το βίδωμα-ξεβίδωμα.
        Ψάχνω κάτι πιο απλό.

        «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          ernestos last edited by

          Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:

          Η ANL γιατί απορρίπτεται? ? ? Είναι μακράν η καλύτερη λύση, ποιότητα και αγωγιμότητα κορυφαίες, φτηνές, πληθώρα 'διαμετρημάτων'. Αγοράζεις μία καλή ασφαλειοθήκη και κάνεις παιχνίδι ανάλογα με τις καταναλώσεις σου.

          Απορρίπτεται, γιατί είναι φασαρία το βίδωμα-ξεβίδωμα.
          Ψάχνω κάτι πιο απλό.

          Δεν υπάρχει...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • bassstarlet
            bassstarlet last edited by

            Οπότε θα παραμείνω με το σωληνοτό και το παξιμάδι..

            Το πραγματικό μου πρόβλημα όμως, είναι παρόμοιο με αυτό του φίλου με το smart.
            Σπάνια να φχαριστηθώ κομμάτι rock, no matter τι μεγάφωνα/ενισχυτή/πηγή έχω.
            Συγκεκριμένα, οι κιθάρες πάντα ακούγονται αδύναμες και επίπεδες χωρίς δυναμικά, και οι υψηλές και μεσσαίες υπερτονίζονται, είτε ;έχω ένα tweeter με ένα γούφερ σε κάθε πόρτα με ενισχυτή made in taiwan, είτε δύο 6ιντζα και κόρνα με audison.
            Φοβάμαι πως είναι κυρίως θέμα πόρτας.

            «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • E
              ernestos last edited by

              H rock μουσική είναι ιδιαιτέρως απαιτητική, για να καταφέρει να αναπαράγει κάποιος σωστά το δυναμικό της πρέπει να κάνει προσεχτικές επιλογές σε ηχεία, ενισχυτικά στάδια και φυσικά βαβράτη προεργασία σε υποδομές/εγκατάσταση. Επειδή οι ήχοι είναι επί το πλείστον 'φυσικοί' (και όχι συνθετικοί/ηλεκτρονικοί όπως η συντριπτική πλειοψηφία των μουσικών κομματιών στις μέρες μας), ανάλογη θα πρέπει να είναι και η προσέγγισή μας (ειδικά στο κεφάλαιο 'Ηχεία' και 'Καταμερισμός συχνοτήτων').

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                k_garofalo last edited by

                Ο χρήστης Ερνέστος έγραψε:
                Στα γρήγορα κάποια στοιχεία, γιατί στην πραγματικότητα τέτοια ζητήματα χωράνε πολύ ανάλυση:

                • οι ενσωμετωμένοι ενισχυτές των πηγών ΔΕ μπορούν σε καμία περίπτωση να ξεπερνάνε τα 19-20 βατάκια, συγκεκριμένα οι πιο ισχυροί ενσωματωμένοι ενισχυτές που έχω δει βρίσκονται στα 18,7RMS@13,8volt.

                O λόγος για αυτή τη 'μειωμένη' απόδοση, που βρίσκεται τόοοοοοοσο μακριά από τα 4χ50 που αναγράφουν οι πηγές δεν είναι τίποτε άλλο από απλά μαθηματικά: αν δεχθούμε ότι Iσχύς=Βολτ Χ Αμπέρ, τότε έχουμε 13,8βολτ (αισιόδοξο αλλά ρεαλιστικό νούμερο) Χ 10 (το νούμερο της ασφάλεια της πηγής, οπότε δεχόμαστε ότι όλα τα αμπέρ εξυπηρετούν αποκλειστικά και μόνο τους ενισχυτές) = 138WattRMS. Kαθολου ευκαταφρόνητο νούμερο, αλλά ξεχνάμε το βαθμό απόδοσης των αναλογικών ενισχυτών, ο οποίος σε μία τέτοια περίπτωση δε μπορεί να ξεπερνά το 60% (το υπόλοιπο 40% μετατρέπεται σε θερμότητα), άρα μας προκύπτουν 82 και κάτι ψιλά βατόπουλα, οπότε δια του 4 (όσα τα κανάλια ενίσχυσης) έχουμε περί τα 20 σπαρταριστά και αξιοποιήσιμα βατ (στην καλύτερη των περιπτώσεων!!!).

                • η απογοήτευση που ακολουθεί αρκετές φορές μετά την αντικατάσταση/αναβάθμιση των εργοστασιακών ηχείων με κάποια (καλά) after-market οφείλεται σε δύο κυρίως λόγους:

                α) τα after-market (και συγκεκριμένα καλοί δορυφόροι) είναι φτιαγμένα/μελετημένα να αποδίδουν το μέγιστο των δυνατοτήτων τους συνοδεία σοβατής ενίσχυσης και φίλτρων αποκοπής!

                β) τα τελευταία χρόνια, η αυτοκινητοβιομηχανία έχει κάνει σημαντικές προόδους και παραδίδει αρκετές φορές μελετημένα/σεταρισμένα, εργοστασιακά συστήματα (ηχεία που δίνουν την 'ψευδαίσθηση' της πληρότητας, ισοστάθμιση αναλόγως της ακουστικής του εκάστοτε οχήματος κτλ) που κάνουν τη δουλειά τους πολύ καλά!

                ΆΡΑ, όταν εμείς 'χαλάμε' αυτό το σετάρισμα, ρίχνοντας μέσα ένα πολύ καλό και ποιοτικό, πλην 'αβοήθητο' 2δρομο με την ελπίδα και τον πόθο να αποσπάσουμε ακόμη καλύτερο ήχο από το σύστημά μας, μάλλον έχουμε δαπανήσει πολλά για να αποκτήσουμε... χειρότερο τελικό αποτέλεσμα!

                ΝΟΜΟΣ: κάθε καλό after-market σετ/μεγάφωνο πρέπει να συνοδεύεται από τελικό ενισχυτή και το κατάλληλο υψιπερατό/βαθυπερατό φίλτρο (αναλόγως του ηχείου και του ηχητικού φάσματος που καλείται να αναπαράγει). Διαφορετικά, κινδυνεύουμε να μείνουμε με την απορία πως το νέο μας σύστημα με σούπερ πηγή και ντούπερ 2δρομο που μπορεί να κόστισαν καμιά 400αριά ευρώ έχει πιο 'μάπα' ήχο από το ταπεινό εργοστασιακό ηχοσύστημα...

                Το παρακάτω απλό και πάμφθηνο(ούτε Κινέζικα της Pixmania δεν έχουν τέτοια τιμή) της...Ολλανδικής(!) εταιρίας, βγάζει σύμφωνα με τον κατασκευαστή max power 4x75w και - κατόπιν επικοινωνίας μου - σύμφωνα με τον επίσημο αντιπρόσωπο στην Ελλάδα - κρατηθήτε καλά - '4χ27 W RMS στα 4 Ωμ' . Μου ανέφερε μάλιστα οτι το διάβασε στο manual της συσκευής.
                (Τα στοιχεία του αντιπροσώπου,αν τα θέλετε υπάρχουν,πωλείται και επίσημα στα Praktiker γύρω στα 80 Ευρώ).
                Ποια είναι η γνώμη σου? Παροιμίες για κεράσια και καλάθια δεκτές , αλλά ας το ψάξουμε λίγο...
                http://www.caliber.nl/product_info.php? ... ts_id=1402

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • N
                  nosferatu_gr last edited by

                  Καταρχας ευχαριστω Ερνεστο για τον χρονο σου
                  Δε σου απανταω μς πμ γιατι υποθετω οτι και αλλοι θα ηθελαν να δουν αυτο που ρωταω.
                  Οταν λες 'φτιάχνεις για το κάθε ηχείο μία κλειστή καμπίνα με τη χρήση (από)μονωτικού υλικού και στη συνέχεια τη νεκρώνεις ακουστικά με χρήση πολυεστερικής βάτας (στάσιμα κύμματα...).'
                  Εννοεις κατι τετοιο(φαντασου το στεγανο κουτι)
                  Κοκκινο=πολυεστερας
                  μπλε=dynamat

                  Aν ναι,σε εμενα το πισω μερος του ηχειου θα ακουμπα σχεδον στο dynamat γιατι αλλιως θα βρισκει το παραθυρο στο ανεβα-κατεβα,παιζει ρολο?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • E
                    ernestos last edited by

                    Λοιπόν, όταν μιλάμε για πόρτα αυτοκινήτου, η δημιουργία (κατά το δυνατόν) κλειστής καμπίνας συντελείται με τη 'σφάγιση' όλων των ανοιγμάτων του μεσοδιαφράγματος, έτσι ώστε να 'κλείσει' ο χώρος ανάμεσα σε εξωτερική λαμαρίνα και μεσοδιάφραγμα.

                    Πολλά σύγχρονα οχήματα σε αυτό το σημείο διαθέτουν πλεόν ένα μεταλλικό κάλυμα, σε μία τέτοια περίπτωση απλώς μονώνουμε (ενισχύουμε) την εξωτερική λαμαρίνα της πόρτας με μονωτικό φύλλο και ενισχύουμε κατά βούληση και το μεσοδιάφραγμα (έτσι όπως φάινεται στη φωτό):

                    http://img109.imageshack.us/f/dsc07129large.jpg/

                    Δυστυχώς, σε αυτή την περίπτωση δεν μπορούμε να νεκρώσουμε ακουστικά την καμπίνα οπίσθιας ακτινοβολίας με βάτα ή ανάλογο υλικό γιατί πολλά απλά θα κρατάει σα σφουγγάρι όλη την υγρασία (με τις γνωστές καταστρεπτικές συνέπειες!).

                    Σε αλλες όμως περιπτώσεις, όπως στις ακόλουθες φωτογραφίες, η άθλια εργοστασιακή θέση μετετρέπεται με απλά βήματα σε εξαιρετική βάση για αναπαραγωγή kick-bass/μεσαίων:

                    • μόνωση/ενίσχυση/σφράγισμα της κοιλότητας με μονωτικό φύλλο

                    • χρήση ακρυλικής βάτας για την 'ακουστική' νέκρωση και την αύξηση του εικονικού όγκου της καμπίνας.

                    Στην παραπάνω περίπτωση, το μικρό 13άρι 2δρομο απέκτησε το ανάστημα ώριμου 16αριού και ταυτόχρονα εξαιρετική απόκριση σε όλο τα φάσμα που καλέιται να αναπαράγει το mid-bass.

                    Αυτά τα ολίγα περί μόνωσης, το θέμα είναι αρκετά μεγάλο και δεν εξαντλείται σε ένα ποστ...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kostas2121 last edited by

                      Γεια σας παιδια.εχω ενα Subaru Justy montelo 2007 και το αμαξι εχει απο την μανα του δικη του πηγη ενσοματωμενη στο ταμπλο αλλα δυστυχως δεν παιζει ΜΡ3.Ειχα απο το προηγουμενο μου αυτοκινητο μια πηγη και θελω να ρωτησω αν ξερει καποιος αν μπορω να την βαλω στο Subaru και να εχω και τις 2 η στη χειροτερη να καταργησω την πρωτη και να κρατησω την δευτερη.οποιος γνωριζει ας μου πει.Ευχαριστω

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kostas2121 last edited by

                        Παιδια θελω να βγαλω την ενσωματομενη πηγη στο αυτοκινητο μου και να τοποθετησω οθονη με GPS,DVD..Ξερει κανεις αν ειναι δυνατον?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • bassstarlet
                          bassstarlet last edited by

                          Σίγουρα θα μπορείς να βάλεις, τουλάχιστον 1din.
                          Αν υπάρχει και το πλαίσιο με τα όργανα, ως aftermarket, πολύ πιθανό να μπορέσεις να βάλεις και 2 din.

                          «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kon5 last edited by

                            H πόρτα του sx4 πριν και μετά

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mad_max_geo last edited by

                              Οπα οπα μονωσεις μονωσεις?? Σκεφτομαι και εγω να ντυσω αργοτερα το αυτοκινητο οταν βαλω τα ηχεια με το καλο.Ποσα πανε αληθεια?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • bassstarlet
                                bassstarlet last edited by

                                Μόνο απ' έξω μπήκε το dynamat?

                                «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kon5 last edited by

                                  Δεν έχω ιδέα φίλε μου. Δεν ήμουν εκεί στο πέρασμα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    charmak66 last edited by

                                    που το κανες κων5;
                                    καλή δουλειά με φαίνεται;
                                    πόσα τα αργύρια;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kon5 last edited by

                                      Kαλή δουλειά μου φάνηκε και εμένα. Ίδωμεν.
                                      Αν θυμάμαι καλά πρέπει να βγήκε πρπ 50 γιούρια η πόρτα
                                      Για το άλλο έχεις Pm

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        drdino last edited by

                                        Μια πηγή αυτοκινήτου αν την συνδέσουμε σε 12v DC θα παίξει;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dbekos last edited by

                                          Βεβαίως. Aλλά δές και απο εδώ και μερικά posts παρακάτω.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            drdino last edited by

                                            Ευχαριστώ πολύ, θυμόμουν ότι κάποιος είχε κάνει κάτι αντίστοιχο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 70
                                            • 71
                                            • 16 / 71
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr