-
Tο αμάξι εκτός του ότι δεν πάει ΜΙΑ, θα είναι σε τραγική κατάσταση. Λάδια άλλαζε κάθε χρόνο τουλάχιστον; Παραφλού άλλαζε κάθε 2ετία; Υγρά φρένων;
-
μια χαρα θα ειναι
-
Ο χρήστης jimhs έγραψε:
μια χαρα** και δυο τρομάρες** θα ειναιfixed
αν όντως το αμάξι κάθεται τόσο καιρό, προτιμότερο είναι να πάρει κάτι άλλο, εκτός αν έχει λεφτά για μαζέματα και για κανα μοτερ
Εξαλλου για 1400αρι 307 μιλάμε, σιγά την ευκαιρία...
-
το σερβις με τους ιμαντες ποτε το εκανε?? πριν 4-5 χρονια?
γιατι θα θελουν παλι αλλαγμα αλλιως....η δευτερη αντλια βενζινης ειναι ενδειξη οτι το ντεποζιτο θα εχει πιασει βρυα κ λυχινες ε?
ισως κ να εχεις δικιο
αμα το δινα 2.5- 3Κ θα το σκεφτομουνα
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Καμιά σοβαρή [ενισχυμένη?] ντίζα συμπλέκτη για 2λιτρο 206 ξέρετε να βγάζει κανείς?Η μλκία με την οποία μου είχαν αλλάξει πέρυσι τον Αύγουστο τη μαμά ντίζα, μπας κι έφταιγε αυτή κι όχι το δισκοπλατώ που δεν είχα σωστή αποσύμπλεξη [σε εξουσιοδοτημένο, στο οποίο οι τύποι μου έλυσαν όλη την πεταλιέρα για να την περάσουν και το κράτησαν μέσα 2 μέρες!... ] παρέδωσε το πνεύμα προχθές στα καλά καθούμενα ενώ είχα φύγει για μονοήμερη και βρισκόμουν στην Αττική οδό! Έσπασε στο σημείο που είναι πρεσαρισμένο το 'στοπ' στη μεριά που πιάνει στο δίχαλο.
http://img299.imageshack.us/img299/6018/ntizar.jpg
Επέστρεψα στο αμάξι με τη μαμά ντίζα, που την είχα κρατήσει, και αφού βγάλαμε [είχα παρέα, ευτυχώς!] φιλτροκούτι και μπαταριοκούτι τη συνδέσαμε και όλα καλά. Όλα, εκτός φυσικά από την εκδρομή, που ακυρώθηκε!
Σκέφτομαι για καμιά ενισχυμένη ντίζα, αν υπάρχει, να έχω το κεφάλι μου ήσυχο...
Βάλε λίγο γράσσο στην εργοστασιακή ντίζα (όχι WD-40, γράσσο ) και να την ελέγχεις αραιά και που στο σημείο που κόβεται. Αυτήν την πατέντα είχα κάνει παλιά στο Zastava που μετά τις πολλές μετατροπές, είχε την τάση να την κόβει... Λίγο γράσσο έλυσε άπαξ και δια παντός το πρόβλημα.
-
Ο χρήστης pavlos21 έγραψε:
Οχι , η εργοστασιακη μπαταρια κρατησε 7 χρονια ! ! !
Το εβαζα μπρος καθε δεκαπεντε μερες και το δουλευα ενα εικοσελεπτο αλλα το αμαξι εκτος απο τη διετια 01-03 οπου εκανε καπου 12.000 καθησε 6 χρονια μεχρι και περυσι οπου ξεκολλησε απο το γκαραζ μας αλλα και παλι σαπιζει καπου στην Αθηνα που το πηρε ο ιδιοκτητης του.
Αξιζει , δεν αξιζει ;
Του αλλαξαμε στο σερβις ιμαντες και τρομπα βενζινης και αλλη μια φορα τρομπα αφου εμεινε μια φορα στην Αθηνα στο δρομο .
Τρομαζω στη σκεψη τι τσιμουχα και κακο θα χει ξεραθει εκει μεσα και τι παιζει να βγαλει αλλα απο την αλλη ηταν παντα σε γκαραζ , δεν το βαραγε ηλιος και με 20.000 ειναι καινουργιο .
Δεν ξερω , τι θα κανω ακομα και αν βρω τα λεφτα να το τσιμπησω( ειναι ζητημα και αυτο )Τα λίγα χιλιόμετρα και μάλλον η καλή κατάσταση εσωτερικού, εξωτερικού είναι πρόκληση.
Εγώ μετά από ένα καλό έλεγχο σε συνεργείο και εφόσον με κάλυπτε σε αυτά που ήθελα θα το έπαιρνα.
Αν όμως π.χ. οι επιδόσεις ήταν κριτήριο σημαντικό για μένα φυσικά θα το απέφευγα. -
Έλα όμως που δεν έχει USB! χα!
-
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Έλα όμως που δεν έχει USB! χα!Γελάς ε;
Και όμως νομίζεις...!...
Το 307 έχει το ίδιο ηχοσύστημα με το 206 που σημαίνει ότι μπορείς να βάλεις after market ηχοσύστημα και να συνεργάζεται ΑΝΕΤΑ και με τα χειριστήρια του τιμονιού και νομίζω πλέον και με την κεντρική οθόνη... η οποία ωστόσο λειτουργεί κανονικά και αν βγει το εργοστασιακό ηχοσύστημα. Απλά δείχνει μόνο ώρα/ημερομηνία/θερμοκρασίαΤο είχα κάνει στο δικό μου 206 (pioneer) και ακριβώς το ίδιο είχε κάνει και ένα φιλαράκι στο 307...
Σε αντίθεση με το 207 ... που μέχρι και το parking assistance είναι μέσω του ηχοσυστήματος ...
-
Εμένα δεν έχει... χα!
-
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Εμένα δεν έχει... χα!Τι δεν έχει εσένα; Ηχοσύστημα;
Μα όλα τα 207 δεν έχουν αυτή την προπολεμική παπάτζα το CDMP3 της VDO (siemens mizens);
Στο δικό σου από που ρυθμίζεις ώρα/ημερομηνία κλπ ... στην κεντρική οθόνη; -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Εμένα δεν έχει... χα!
Τι δεν έχει εσένα; Ηχοσύστημα;
Μα όλα τα 207 δεν έχουν αυτή την προπολεμική παπάτζα το CDMP3 της VDO (siemens mizens);
Στο δικό σου από που ρυθμίζεις ώρα/ημερομηνία κλπ ... στην κεντρική οθόνη;Πάρκινγκ ασιστανς δεν εχει
-
Γιατί δεν κοιτάς να τοποθετήσεις κάποιο aftermarket στο κενό κάτω από το εργοστασιακό ηχοσύστημα χωρίς να το αφαιρέσεις;
π.χ.
Youtube VideoΠροσωπικά το είχα ψάξει για το 307 αυτό.
-
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Πάρκινγκ ασιστανς δεν εχειΑυτό είναι το λιγότερο. Το HiFi επιδρά και σε άλλα σημεία του αυτοκινήτου.
Γιατί δεν κοιτάς να τοποθετήσεις κάποιο aftermarket στο κενό κάτω από το εργοστασιακό ηχοσύστημα χωρίς να το αφαιρέσεις;
π.χ.
Youtube VideoΠροσωπικά το είχα ψάξει για το 307 αυτό.
Το είχα κοιτάξει και αυτό αλλά κόλλησε σε 4 σημεία:
- Αντιαισθητικό εντελώς
- Πρέπει να θυσιάσεις δύο ηχεία ώστε να συνεχίσει να παίζει το beeper του parking assistance.
- Tο ίδιο και για όλες τι υπόλοιπες ακουστικές λειτουργίες του αυτοκινήτου ... π.χ. σηκωμένο χειρόφρενο, alarms, βλάβες, χαμηλή πίεση στα ελαστικά, ξεχασμένα ανοιχτά φώτα ή θύρες κλπ...κλπ...
- Επειδή έχω ήδη μία καλή πηγή με USB (JVC) δεν ήξερα (και δεν ξέρω) αν βγαίνει κάποιος connector για το χειριστήριο τιμονιού.
-
Δεν το γνώριζα αυτό.
Μου κάνει εντύπωση ωστόσο πως δεν έχει βγει κάποια aftermarket λύση να παρακάμπτει αυτά τα προβλήματα.
-
Και σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες δεν πρόκειται καμιά εταιρεία να ασχοληθεί.
Η Alpine έκανε κάποιες προσπάθειες χωρίς όμως να καλύπτει όλα αυτά τα σημεία και μόνο με συγκεκριμένα (πανάκριβα) μοντέλα της.
-
To αμαξι ηταν της οικογενειας μεχρι που ο ιδιοκτητης αποφασισε να κανει δικη του οικογενεια.
Περυσι ειχαν αλλαχτει ιμαντες και τρομπα και του ειχαμε κανει και το σερβις του.Τοτε αλλαξε λαδια, δηλαδη 7 χρονια μετα.Για υγρα φρενων και παραφλου ουτε λογος.
Περισσοτερο με νοιαζει αν θα μπορουσε να βγαλει κατι επικινδυνο, πχ να κολλησει η μηχανη ή να σβηνει εν κινησει παρα κατι που αν το αλλαξω θα εχω το κεφαλι μου ησυχο.
Σιγουρα μεχρι περυσι το αμαξι εξωτερικα-εσωτερικα ηταν οπως το ειχαμε βγαλει απο την αντιπροσωπεια, στο μεσοδιαστημα ως τωρα δεν ξερω πως εχει καταληξει.
Απο αυτα που ακουω μου φαινεται πως δεν αξιζει μια τετοια κινηση... -
Το πιο πιθανο ειναι να σου ζητησει μεσοπροθεσμα φλατζα κεφαλης. Αυτο λογω της μη αλλαγης του παραφλου.
Τωρα θα χρειαστει σιγουρα αλλαγη στο υγρο φρενων και ενδελεχη ελεγχο μετα στα διαφορα σωληνακια κλπ.Τελος, θα προβληματιζομουν για το θεμα της μηχανης και της μη αλλαγης λαδιων τοσο καιρο.
Αυτα ειναι τα κυρια σημεια που θα με προβληματιζαν... Ημιαξονια, ρουλεμαν κλπ μπορουν να ελεγχτουν ως ενα βαθμο.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Και σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες δεν πρόκειται καμιά εταιρεία να ασχοληθεί.Η Alpine έκανε κάποιες προσπάθειες χωρίς όμως να καλύπτει όλα αυτά τα σημεία και μόνο με συγκεκριμένα (πανάκριβα) μοντέλα της.
Τι λύση έχεις αυτή τη στιγμή για USB;
Γενικά πάντως, κάποια λύση της Dension την έχεις δοκιμάσει; Από όσο έχω διαβάσει, οι κάτοχοι είναι ευχαριστημένοι...
πχ http://www.ipodcarkitdirect.co.uk/iPod_ ... od_Car_Kit -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Και σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες δεν πρόκειται καμιά εταιρεία να ασχοληθεί.
Η Alpine έκανε κάποιες προσπάθειες χωρίς όμως να καλύπτει όλα αυτά τα σημεία και μόνο με συγκεκριμένα (πανάκριβα) μοντέλα της.
Τι λύση έχεις αυτή τη στιγμή για USB;
Γενικά πάντως, κάποια λύση της Dension την έχεις δοκιμάσει; Από όσο έχω διαβάσει, οι κάτοχοι είναι ευχαριστημένοι...
πχ http://www.ipodcarkitdirect.co.uk/iPod_ ... od_Car_KitΈχω βάλει υποτίθεται το γνήσιο 'dension' της Peugeot ... Όλα αυτά τα Dension κλπ... είναι μαϊμουδιές... Αν κάποιος ασχολείται σοβαρά με αρχειοθέτηση και συλλογές MP3 πολύ εύκολα μπορεί να διαπιστώσει τα αρνητικά αυτών των υποτίθεται θυρών...
Και για να μην τα ξαναγράφω εδώ τα έχω αναλυτικά:
viewtopic.php?f=15&t=40350&p=1717022&hilit=usb+box#p1717022
Αυτή την στιγμή το έχω απενεργοποιήσει εντελώς γιατί είναι ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ.
-
Εμένα πάντως δουλεύει ΤΕΛΕΙΑ, μην το ματιάσω.
ipod adapter της connect2 για το εργοστασιακό RD3Σε αντίθεση με τα υπόλοιπα σκ@τά της ζωής μου
PEUGEOT FORUM