-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Τι συγκρίνεις τώρα τη γλούτσα με την π@@τσα?
Οταν θα χρειαστείς σφαίρες θα σου στοιχίσουν όσο περίπου να αλλάξεις αμορτισέρ σε νορμάλ αμάξι.
Την συνολική αίσθηση όμως την έχεις υπολογίσει η οποία προφανώς δεν έχει.......κόστος?Εάν διάβασες ΟΛΟΚΛΗΡΟ το post μου, θα είδες ότι του προτείνω να το πάρει ΜΕ ΥΔΡΟΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ!
-
Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:
Ετσι ειναι απο την πρωτη γενια της c5..200000km εγγυηση.. Εχουμε εναν κυριο στο gcc με μια πρωτης γενιας που εχει καποια προβληματακια...τωρα στις 370000km..
Στην αντιπροσωπεία μου είπαν ότι θέλει συντήρηση στις 120.000..
Για την καινουργια c5 αναφερεσαι? Οταν η πρωτη μαζι και fl εδινε 200000 δε νομιζω να εχει αλλαξει κατι..
greast
Καινουργιος συμπλεκτης μαζι με μπαρακια ζαμφορ σε xsara II '02 270e με εργασια..Ανοιγμα-κατεβασμα κιβωτιου σε saxo vts 1.4 κανιβαλου ιδιοκτητη αντικατασταση συγχρονιζε σε καποιες σχεσεις και καινουργιος συμπλεκτης ,βαλβολινες 350e με εργασια.
Ιμαντες-τεντωτηρες εκκεντροφορου και του δυναμο ,αντλια νερου, κυλινδρακια-σιαγωνες στα ταμπουρα,μπαρακια ζαμφορ,καινουργια μπροστινα ψαλιδα, ρουλεμαν πισω τροχων,λαδια,μπουζι ,φιλτρα λαδιου-βενζινης-αερα,νερα-παραφλου,βαλβολινες κιβωτιου, με εργασια 650e στο zx monte carlo μολις το αγορασα.. Τα θεωρω τσιμπημενα οχι ακριβα..
Σε 3 διαφορετικα εξωτερικα εξειδικευμενα-εξουσιοδοτημενα συνεργεια ολα αυτα με αριστο αποτελεσμα
Θα γραψω κι αλλα εν καιρω.. -
Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:
μπορείς να εξηγήσεις με απλά λόγια πως λειτουργεί η υδρο.... ανάρτηση ?
Οι σφαίρες πως ακριβώς λειτουργούν ?Δες και τα σχετικά βίντεο δίπλα
-
giannik1977 απο παλιοτερες δημοσειευσεις μου..Παρε μια ιδεα..
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Το υδραυλικο συστημα της υδροπνευματικης στηριζεται στο γεγονος οτι τα αερια δε συμπιεζονται επ απειρον. Στο υδραυλικο κυκλωμα κυκλοφορει υγρο το λεγομενο LHM. Την ολη δουλεια κανουν οι σφαιρες στις οποιες καταληγει ολο αυτο το υγρο του κυκλωματος και οι οποιες ειναι χωρισμενες στα 2 στο πανω μερος εχουν αζωτο (τα αερια που λεγαμε...) και κατω ειναι προφανως το LHM. η σφαιρα ειναι χωρισμενη με ενα διαφραγμα το οποιο εχει το ρολο της απορροφησης της πιεσης απ οτο οδοστρωμα. Το ρολο του αμορτισερ δλδ στο υδροπνευματικο τον παιζει η σφαιρα.
Αυτη ειναι η πιο απλη υδροπνευματικη σε αυτες που αναρωτιεσαι στελνει περισσοτερο υγρο στις εξωτερικες σφαιρες οταν εισαι πατημενος σε στροφη για να 'ισοφαρισει' το γυρσιμο που προκαλειται στο αυτοκινητο οταν στριβεις και ετσι παραμενει οριζοντιο το οχημα.Ετσι χοντρικα..
Υγρα αλλαζεις καθε φορα που αλλαζεις και σφαιρες εκτος αν δε κοβεις χιλιομετρα οποτε προληπτικα αλλαζεις.. Οι σφαιρες χανουν την ιδιοτητα τους να αποσβενουν μετα απο καποια χιλιομετρα τα χιλιομετρα ειναι οσα και για τα αμορτισερ πανω κατω και ξεκαθαρα εξαρτωνται απο το τι ειδους χιλιομετρα εχεις κανει..Αν εισαι μονο αττικη οδο παιζει να βγαλουν και 150kkm.Οι σφαιρες χανουν αζωτο προς το κυκλωμα λογω βλαβης της μεμβανης-διαφραμματος γι αυτο αλλαζονται.Σε παλιες υδροπνευματικες (ds κτλπ) οι σφαιρες ηταν διαιρρουμενες και αλλαζοταν το διαφραγμα γιατι αυτο 'την ακουει' ουσιαστικα.Το κοστος αλλαγης σφαιρων ειναι οσο αυτο για να αλλαξεις αμορτισερ και πιο υψηλο ειναι στις 2λιτρες και τις διλιτρες activa (αυτες εχουν και 10 σφαιρες αντι για 5 ή 6 μιλωντας παντα για xantia) .Το ποτε θες αλλαγη το καταλαβαινεις οταν το αμαξι γινεται σκληρο αφου χαρακτηριστικο αυτης της αναρτησης ειναι η ανεση σε συνδυασμο παντα με το κρατημα. Επισης το ελεγχεις πιεζοντας τις 4 γωνιες του αυτοκινητου και βλεποντας το πως αντιδρα.
Φυσικα με τη μεταλλικη αναρτηση το αποτελεσμα μπορει να μην εχει την κορυφαια ποιοτητα κυλισης της υδροπνευματικης αλλα ειναι μια πολυ καλα μελετημενη αναρτηση πολλαπλων συνδεσμων..Αν θεωρεις πολυπλοκη την 'υδρο'πηγαινε σε μεταλλικη σε μια πιο 'peugeot' προσεγγιση...
-
Ο χρήστης greatst έγραψε:
Τι συγκρίνεις τώρα τη γλούτσα με την π@@τσα?
Οταν θα χρειαστείς σφαίρες θα σου στοιχίσουν όσο περίπου να αλλάξεις αμορτισέρ σε νορμάλ αμάξι.
Την συνολική αίσθηση όμως την έχεις υπολογίσει η οποία προφανώς δεν έχει.......κόστος?Εάν διάβασες ΟΛΟΚΛΗΡΟ το post μου, θα είδες ότι του προτείνω να το πάρει ΜΕ ΥΔΡΟΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ!
Αυτό έλειπε να του πείς να το πάρει με φύλλα σούστας
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ετσι ειναι απο την πρωτη γενια της c5..200000km εγγυηση.. Εχουμε εναν κυριο στο gcc με μια πρωτης γενιας που εχει καποια προβληματακια...τωρα στις 370000km..
Στην αντιπροσωπεία μου είπαν ότι θέλει συντήρηση στις 120.000..
Για την καινουργια c5 αναφερεσαι? Οταν η πρωτη μαζι και fl εδινε 200000 δε νομιζω να εχει αλλαξει κατι..
greast
Καινουργιος συμπλεκτης μαζι με μπαρακια ζαμφορ σε xsara II '02 270e με εργασια..Ανοιγμα-κατεβασμα κιβωτιου σε saxo vts 1.4 κανιβαλου ιδιοκτητη αντικατασταση συγχρονιζε σε καποιες σχεσεις και καινουργιος συμπλεκτης ,βαλβολινες 350e με εργασια.
Ιμαντες-τεντωτηρες εκκεντροφορου και του δυναμο ,αντλια νερου, κυλινδρακια-σιαγωνες στα ταμπουρα,μπαρακια ζαμφορ,καινουργια μπροστινα ψαλιδα, ρουλεμαν πισω τροχων,λαδια,μπουζι ,φιλτρα λαδιου-βενζινης-αερα,νερα-παραφλου,βαλβολινες κιβωτιου, με εργασια 650e στο zx monte carlo μολις το αγορασα.. Τα θεωρω τσιμπημενα οχι ακριβα..
Σε 3 διαφορετικα εξωτερικα εξειδικευμενα-εξουσιοδοτημενα συνεργεια ολα αυτα με αριστο αποτελεσμα
Θα γραψω κι αλλα εν καιρω..Οι τιμές που γράφεις είναι αποδεκτές. Πράγματι!
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Τι συγκρίνεις τώρα τη γλούτσα με την π@@τσα?
Οταν θα χρειαστείς σφαίρες θα σου στοιχίσουν όσο περίπου να αλλάξεις αμορτισέρ σε νορμάλ αμάξι.
Την συνολική αίσθηση όμως την έχεις υπολογίσει η οποία προφανώς δεν έχει.......κόστος?Εάν διάβασες ΟΛΟΚΛΗΡΟ το post μου, θα είδες ότι του προτείνω να το πάρει ΜΕ ΥΔΡΟΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ!
Αυτό έλειπε να του πείς να το πάρει με φύλλα σούστας
Αφού την βγάζουν πλέον και με 'σιδερένιες' αναρτήσεις!!!
-
Ο χρήστης greatst έγραψε:
Τι συγκρίνεις τώρα τη γλούτσα με την π@@τσα?
Οταν θα χρειαστείς σφαίρες θα σου στοιχίσουν όσο περίπου να αλλάξεις αμορτισέρ σε νορμάλ αμάξι.
Την συνολική αίσθηση όμως την έχεις υπολογίσει η οποία προφανώς δεν έχει.......κόστος?Εάν διάβασες ΟΛΟΚΛΗΡΟ το post μου, θα είδες ότι του προτείνω να το πάρει ΜΕ ΥΔΡΟΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ!
Αυτό έλειπε να του πείς να το πάρει με φύλλα σούστας
Αφού την βγάζουν πλέον και με 'σιδερένιες' αναρτήσεις!!!
Για ανίδεους
-
Άσχετο παίδες, αλλά έκανα πριν λίγες μέρες 'μεγάλο' σέρβις (αυτό που είναι ανά 20 χιλιάδες χλμ) στην Xantia, την έχω ρίξει και ένα περιποιημένο πλύσιμο και ... δεν μου πάει η καρδιά να την δώσω! Με βλέπω να την κρατάω άλλα 10 χρόνια στο τέλος! Ο κινητήρας είναι διαμάντι (για να 'δανειστώ' μια προσφιλή λέξη άλλης αυτοκινητοβιομηχανίας) και τον βλέπω να αντέχει μέχρι τα ... 500 χιλιάδες χιλιόμετρα!
Άσε που πρόπερσι άλλαξα top mount και όλα (αν θυμάμαι καλά) τα μέρη της ανάρτησης(!), πριν 3 περίπου χρόνια άλλαξα το καλοριφέρ (για όσους ξέρουν), συμπλέκτη είχα αλλάξει, ιμάντα χρονισμού είναι να αλλάξω σε περίπου 25 χιλιάδες χιλιόμετρα. Καινούργιο είναι λέμε!
-
Στα πόσα χιλιόμετρα όλα αυτά?
-
260000km..
top mounts ειναι ανα 120000km και το μεγαλο ειναι ανα 60000km.. -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Τι συγκρίνεις τώρα τη γλούτσα με την π@@τσα?
Οταν θα χρειαστείς σφαίρες θα σου στοιχίσουν όσο περίπου να αλλάξεις αμορτισέρ σε νορμάλ αμάξι.
Την συνολική αίσθηση όμως την έχεις υπολογίσει η οποία προφανώς δεν έχει.......κόστος?ΟΚ ναι ακομα οι 'νεου τυπου' σφαιρες απο την C5 σειρα Ι και μετα, αλλαζονται μετα τις 200000, και χρειαζεται και αλλαγη στα υγρα της αναρτησης (για το καλο της τουλαχιστον) περιπου στις 100000. Και ναι εχουν 160 ευρω η μια, αλλα τις αλλαζεςι καθε 200000 χιλιομετρα. Εμενα που στο Xantia εχουν 187 ευρω η 5αδα σφαιρων για LHM λαδι πρασσινο και οχι LDS που ειναι τα υγρα των C5 που ειναι και κοκκινα. Και παλι πιο φθηνα απο αμορτισερ ειναι....αν σκευτεις το κοστος αμορτισερ-εργατικων+ ευθυγραμμισης που χρειαζονται τα 'συμβατικα' αυτοκινητα ιδιας κατηγοριας (γιατι τα υδροπνευματικα δεν χρειαζονται, αφου δε πειραζεςι τ μπροστινο συστημα...).
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
260000km..
top mounts ειναι ανα 120000km και το μεγαλο ειναι ανα 60000km..Α εντάξει. Λογικότατα μου φαίνονται.
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Τι συγκρίνεις τώρα τη λούτσα με την π@@τσα?Mε φωναξε κανεις ?
-
Ο χρήστης citrovag έγραψε:
Τι συγκρίνεις τώρα τη λούτσα με την π@@τσα?
Mε φωναξε κανεις ?
Που εισαι εσυ ολη μερα εκανες παρεα στον παραπονεμενο Πασχο..?
-
Εχω γ@μηθει στην βαρκαδα
Ιωσηφ ποτε θα ερθεις για ψαρεμα ρε
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
260000km..
top mounts ειναι ανα 120000km και το μεγαλο ειναι ανα 60000km..Και εγω στις 157000 αλλαξα για πρωτη φορα top mounts και εκανα και ενα καλο σερβις με ιμαντες λαδοξυδα φιλτρα και τρομπα νερου ακριβως οταν το πηρα το 2007. Αλλαξα συμπλεκτη και πλαστικο ντιζας πενταλ συμπλεκτη στις 198000 χιλιομετρα οταν εσπασε το πλαστικο και εμεινα κατω απο το σπιτι μου. Στα ιδια περιπου χιλιομετρα ('επεσε' στα φετηνα χριστουγεννα χρονικα) αλλαξα και σφαιρες με γνησιες και υγρα Total. Τακακια ειχα αλλαξει στις 188000 περσυ το καλοκαιρι. Τωρα εχουμε αισιως 206800. Καλα παμε....
-
Ο χρήστης billaras_XantiaII έγραψε:
260000km..
top mounts ειναι ανα 120000km και το μεγαλο ειναι ανα 60000km..Και εγω στις 157000 αλλαξα για πρωτη φορα top mounts και εκανα και ενα καλο σερβις με ιμαντες λαδοξυδα φιλτρα και τρομπα νερου ακριβως οταν το πηρα το 2007. Αλλαξα συμπλεκτη και πλαστικο ντιζας πενταλ συμπλεκτη στις 198000 χιλιομετρα οταν εσπασε το πλαστικο και εμεινα κατω απο το σπιτι μου. Στα ιδια περιπου χιλιομετρα ('επεσε' στα φετηνα χριστουγεννα χρονικα) αλλαξα και σφαιρες με γνησιες και υγρα Total. Τακακια ειχα αλλαξει στις 188000 περσυ το καλοκαιρι. Τωρα εχουμε αισιως 206800. Καλα παμε....
Εάν κρίνω από τις φωτογραφίες σου, παίζει να έχουμε την ίδια! Εμένα είναι μπλε μοντέλο του 1998Β 1600 με την αεροτομή πίσω. Αισίως 264 χιλιάδες χιλιόμετρα ... και συνεχίζουμε.
-
ΕΠΕΙΔΗ οπως εχω δηλωσει οτι θα αποκτησω μια ξανθουλα και με προλαβαν οι διακοπεσ και κατεληξα να παρω σειρα ΙΙ απο σεπτεμβρη ηθελα να με ενημερωσετε οποιος εχι την τυχη να γνωριζει τιμεσ για τισ σφαιρεσ την αντλια το LHM ΤΑ ΤΟΠ ΜΑΟΥΝΤ ΚΑΙ ΤΑ σωληνακια που αφορουν το υδραυλικο συστημα ενοειται τα γνησια ολα τα εργατικα δεν με ενδιαφερουν και σας ρωταω γιατι οι 5 που εχω δη μεχρι τωρα αυτες τις ελειψεις εχουν χωρια τα ψιλολογια τακακια κ.λπ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
-
Ο χρήστης greatst έγραψε:
Άσχετο παίδες, αλλά έκανα πριν λίγες μέρες 'μεγάλο' σέρβις (αυτό που είναι ανά 20 χιλιάδες χλμ) στην Xantia, την έχω ρίξει και ένα περιποιημένο πλύσιμο και ... δεν μου πάει η καρδιά να την δώσω! Με βλέπω να την κρατάω άλλα 10 χρόνια στο τέλος! Ο κινητήρας είναι διαμάντι (για να 'δανειστώ' μια προσφιλή λέξη άλλης αυτοκινητοβιομηχανίας) και τον βλέπω να αντέχει μέχρι τα ... 500 χιλιάδες χιλιόμετρα!Άσε που πρόπερσι άλλαξα top mount και όλα (αν θυμάμαι καλά) τα μέρη της ανάρτησης(!), πριν 3 περίπου χρόνια άλλαξα το καλοριφέρ (για όσους ξέρουν), συμπλέκτη είχα αλλάξει, ιμάντα χρονισμού είναι να αλλάξω σε περίπου 25 χιλιάδες χιλιόμετρα. Καινούργιο είναι λέμε!
πούλησέ την στον ψιτροβαγκ.
CITROËN FORUM