-
Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
Δλδ οι οδηγοι δεν εχουν σχεση οταν προκαλειται ατυχημα? Πιθανοτατα αν στην θεση αυτων των οδηγων ηταν top οδηγοι F1 δεν θα ειχε γινει ποτε. Οπως επισης και δεν ειναι τυχαιο τ οτι δεν εγινε ατυχημα στο σκηνικο στην Ουγγαρια...Η αντιληψη μου δεν εχει κανενα προβλημα. Συζηταμε για ενα συμβαν που εγινε στην F1 με τον πιο εμπειρο οδηγο και τον πιο πετυχημενο και βαζεις link ενα ατυχημα που εγινε στην SF στην οποια οι οδηγοι δεν εχουν απλα καμια σχεση σε ικανοτητα και αντιληψη.
Αν εννοουσες κατι αλλο απο αυτο που καταλαβα, ας εβαζες ενα σχολιο διπλα στο link σου. Μην το πετας ετσι χωρις να εξηγησεις τι θελεις να πεις.
Ξεκινάμε με το προφανές:
.. οι νόμοι της φύσης είναι αυτοί που είναι και δεν αλλάζουν.-
αλλά για κάποιο λόγο (ποιός ξέρει ποιόν) δεν το είδες
Πάμε στο λιγότερο εμφανές, δηλαδή εκεί που λες ότι αν ήταν τοπ οδηγοί (λες και οι εμπλεκόμενοι στο ατύχημα που ανάφερα είτε αυτοί εδώ:
http://www.youtube.com/watch?v=NN6xsJCJV1M
http://www.youtube.com/watch?v=QaC3OKZ- ... re=related
είναι οδηγοί κυριακάτικης βόλτας που κάποιος τρελός εργοδότης αποφάσισε να τους χαρίσει ένα τιμόνι και να τους πληρώνει κι από πάνω ) δε θα συνέβαινε ποτέ αυτό.Ωραία τότε ανάλυσέ μου αυτό:
http://www.youtube.com/watch?v=74Z8V8Rv ... re=related
και μη μου πεις ότι εκείνην την εποχή δεν μπορούσαμε να μιλάμε για σοβαρούς οδηγούς ή τέτοια άλλα τραγελαφικά
Βέβαια έχω μια καλύτερη ιδέα από το να ζορίζεσαι να απαντήσεις, δηλαδή να μην απαντήσεις καθόλου γιατί θα έιναι το ίδιο άστοχο με όσα έχεις πει μέχρι τώρα
-
Ο χρήστης διπλοντούβαρο έγραψε:
Δλδ οι οδηγοι δεν εχουν σχεση οταν προκαλειται ατυχημα? Πιθανοτατα αν στην θεση αυτων των οδηγων ηταν top οδηγοι F1 δεν θα ειχε γινει ποτε. Οπως επισης και δεν ειναι τυχαιο τ οτι δεν εγινε ατυχημα στο σκηνικο στην Ουγγαρια...
Η αντιληψη μου δεν εχει κανενα προβλημα. Συζηταμε για ενα συμβαν που εγινε στην F1 με τον πιο εμπειρο οδηγο και τον πιο πετυχημενο και βαζεις link ενα ατυχημα που εγινε στην SF στην οποια οι οδηγοι δεν εχουν απλα καμια σχεση σε ικανοτητα και αντιληψη.
Αν εννοουσες κατι αλλο απο αυτο που καταλαβα, ας εβαζες ενα σχολιο διπλα στο link σου. Μην το πετας ετσι χωρις να εξηγησεις τι θελεις να πεις.
Ξεκινάμε με το προφανές:
.. οι νόμοι της φύσης είναι αυτοί που είναι και δεν αλλάζουν.-
αλλά για κάποιο λόγο (ποιός ξέρει ποιόν) δεν το είδες
Πάμε στο λιγότερο εμφανές, δηλαδή εκεί που λες ότι αν ήταν τοπ οδηγοί (λες και οι εμπλεκόμενοι στο ατύχημα που ανάφερα είτε αυτοί εδώ:
http://www.youtube.com/watch?v=NN6xsJCJV1M
http://www.youtube.com/watch?v=QaC3OKZ- ... re=related
είναι οδηγοί κυριακάτικης βόλτας που κάποιος τρελός εργοδότης αποφάσισε να τους χαρίσει ένα τιμόνι και να τους πληρώνει κι από πάνω ) δε θα συνέβαινε ποτέ αυτό.Ωραία τότε ανάλυσέ μου αυτό:
http://www.youtube.com/watch?v=74Z8V8Rv ... re=related
και μη μου πεις ότι εκείνην την εποχή δεν μπορούσαμε να μιλάμε για σοβαρούς οδηγούς ή τέτοια άλλα τραγελαφικά
Βέβαια έχω μια καλύτερη ιδέα από το να ζορίζεσαι να απαντήσεις, δηλαδή να μην απαντήσεις καθόλου γιατί θα έιναι το ίδιο άστοχο με όσα έχεις πει μέχρι τώρα
Τι να πει και ο Kova με τον Webber στην Βαλένθια που κι αυτός άλλαξε 2 φορές γραμμές...άλλος εγκληματίας από κει...και σκέψου ότι τελικά απογειώθηκε ο άλλος...αλλά ποινή δεν έφαγε
Όσο είναι racing incident είναι το ένα...τόσο είναι το άλλο. Μπορεί στα μάτια μας να φαίνεται οριακό, αλλά αυτοί οι οδηγοί είναι καλύτεροι οδηγοί στον κόσμο τόσο που δε μπορούμε να διανοηθούμε πόσο πολύ!
Γνωρίζουν πραγματικά που βρίσκεται το παραμικρό χιλιοστό του μονοθεσίου τους.
Και ένα ενδιαφέρον άρθρο πάλι από τον James Allen:
Schumacher/Barrichello: A Clearer View
Posted on | August 5, 2010 | by | 361 Comments
I’m grateful to Russell Batchelor, the photographer who took this amazing photo, for sending me a high resolution version so you can see more clearly exactly what was going on between Michael Schumacher and Rubens Barrichello on the Hungaroring pit straight, late in Sunday’s race.
There’s a full size version at the bottom of this post which really does it justice.
We’ve had hundreds of comments about this incident, with some calling for Schumacher to be banned and others arguing that Barrichello should stop bleating.
I’ve picked out one recent comment from Andrew C, which I thought was very interesting and well written to go with the picture for a calm re-consideration of the situation now that a few days have passed. What I like about it is that he isn’t bogged down by a partisan pro Schuey or anti Schuey mentality, he’s approaching it from the point of view of someone who loves F1 because it is the best drivers in the world doing things the rest of us cannot imagine doing.
I’m not saying he’s right or wrong about his conclusions on Michael’s ethics, but I found the approach really refreshing and it reminds us all of why we are so passionate about F1, whether we are insiders of outsiders.
Here it is:
Andrew C writes: “I must have rewinded the tape 15 times to watch the absolutely excellent pass Rubens put on Schumacher. Funny thing was, Martin Brundle stating seconds earlier that Rubens didn’t have the ‘cajones’ to do the work. The best way to look at the move is in real time… and not still photos.
“It is two of the most experienced, and winning drivers ever, giving each other centimetres of space. The move takes place in a time/ space — call it ‘reality’ — that the average bloke simply could not understand, adjust to or follow through on.
“Sure, subsequently, Rubens could call it the most dangerous moment of his driving career but it was also one of his finest. He had his eye firmly planted on the end of the edge of the pit wall and knew precisely how much driving was needed to pass Schumacher.
“Unbelievable. And to think that in that same instant, Schumacher also knew just how much was too little a width to offer. Within centimetres and at 180mph.
“These guys know each other better than you and I could ever do. There may be some competitive angst towards each other but it is balanced against a knowledge of their ‘craft’ that makes them one of the hundred or so people ever to win a F1 GP.
“It is the kind of thing that sets apart an F1 pilot from the rest of us.
“I’m pleased about the penalty. It wasn’t ‘reckless’ driving in the sense that both drivers put their cars into spots which only left the likelihood of one coming out in front. Rubens persevered.
“So I answer the survey as ‘tough but fair’.”
Almost 10,000 of you have responded to the JA on F1 poll in the last two days and Andrew C is one of the 21% who said the move was “hard but fair.”
Unfortunately for Michael, 73% went for “outrageous”.
FIA steward and former racer Derek Warwick says that he would have called for Schumacher to be black flagged if the race wasn’t about to finish and said he was ‘disappointed’ by Schumacher’s attitude when interviewed by the stewards after the race.
He added that a 10 place grid drop penalty might not sound much, but at a place like Spa, it will effectively ruin his race. So although he’s there and the fans can see him, he won’t take anything from the weekend so it has a similar effect to taking him out for a race.
That’s fine, but as we know at Spa with rain and safety cars, anything can happen…
We are moving on from this story now, but before we do, we have a JA on F1 competition.
Predict where Schumacher will start the Belgian Grand Prix on the grid and where he will finish it. Remember that he will go back ten places from where he qualifies. So if he qualifies 10th, he will start 20th.
The first entry that gets it right, or the nearest, will win a copy of my 2008 biography of Schumacher, “The Edge of Greatness”.
Usual rules apply, you can only enter once and if we have more than one correct answer we will go back through the comments log to find the first one submitted chronologically.
Good Luck!
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Μπορεί στα μάτια μας να φαίνεται οριακό, αλλά αυτοί οι οδηγοί είναι καλύτεροι οδηγοί στον κόσμο τόσο που δε μπορούμε να διανοηθούμε πόσο πολύ!*Γνωρίζουν πραγματικά που βρίσκεται το παραμικρό χιλιοστό του μονοθεσίου τους. *
Άρα ο ΜΣ πηγαίνοντας με 300 τη στιγμή που έκλεινε τον ΡΒ κατάφερε και υπολόγισε τα mm που θα χώριζαν τον ΡΒ από τον τοίχο
Και εγώ σου λέω ότι έχεις δίκιο, η φράση 'ανθρώπινο λάθος' ξέρεις τι σημαίνει;
Άντε ας πούμε ότι ο ΜΣ είναι στο δικό του οδηγικό σύμπαν, οι άλλοι είναι όμως;
Μ'αρέσει αυτό με τα άκυρα επιχειρήματα Συνεχίστε συνεχίστε
-
Ο χρήστης διπλοντούβαρο έγραψε:
Μπορεί στα μάτια μας να φαίνεται οριακό, αλλά αυτοί οι οδηγοί είναι καλύτεροι οδηγοί στον κόσμο τόσο που δε μπορούμε να διανοηθούμε πόσο πολύ!
*Γνωρίζουν πραγματικά που βρίσκεται το παραμικρό χιλιοστό του μονοθεσίου τους. *
Άρα ο ΜΣ πηγαίνοντας με 300 τη στιγμή που έκλεινε τον ΡΒ κατάφερε και υπολόγισε τα mm που θα χώριζαν τον ΡΒ από τον τοίχο
Και εγώ σου λέω ότι έχεις δίκιο, η φράση 'ανθρώπινο λάθος' ξέρεις τι σημαίνει;
Άντε ας πούμε ότι ο ΜΣ είναι στο δικό του οδηγικό σύμπαν, οι άλλοι είναι όμως;
Μ'αρέσει αυτό με τα άκυρα επιχειρήματα Συνεχίστε συνεχίστε
Δεν έχει νόημα να συνεχίσουμε τη κουβέντα με αφορισμούς και ηλίθια emoticons...θες ν'αρχίζω να βάζω κι εγώ?
Προφανώς δεν καταλαβαίνεις για τι επιπέδου οδηγούς μιλάμε.
Πόσο καιρό παρακολουθείς (όχι βλέπεις) F1?
-
Θα ξενερώσεις αν σου πω
Εσύ όπως κατάλαβα παρακολουθείς μονόπατα το άθλημα
Για να τελείωνουμε, ο ΜΣ στάθηκε απλά υπερτυχερός που πήγαν όλα καλά.-
Αναρωτιέμαι ποιός θα τον κατηγορούσε κι ή ακόμα δε θα τον παραδεχόταν αν αντρίκια παραχωρούσε τη θέση του σε έναν οδηγό που ήταν γρηγορότερός του
Δε θα είχε πρόβλημα αν αυτό συνέβαινε με κάποιον 'πιτσιρικά', αλλά από ένα συνομήλικό του;; Ε ΠΟΤΕ!!
Φουλ κομπλεξισμός
-
Τόσο το άρθρο του Allen όσο και η γενικότερη κατάσταση που βλέπω να επικρατεί στις συζητήσεις σε όλο τον κόσμο τείνουν να αμβλύνουν τις διαφορές των δύο πλευρών. Οι μεν που αρχικά ήθελαν στεγνό σταύρωμα του Schumacher σιγά σιγά παραδέχονται ότι δεν ήταν δα και τόσο τραγικά τα πράγματα και οι δε που δεν έβλεπαν τίποτα κακό κατάλαβαν ότι υπήρχε επικινδυνότητα από ένα σημείο και μετά.
Το κακό για τον Michael είναι ότι τα κάνει όλα αυτά και βρίσκεται στο επίκεντρο τέτοιων συζητήσεων ενώ δεν αποδίδει και καλά από άποψη αποτελεσμάτων. Δίνει την ευκαιρία σε όσους ήθελαν έτσι κι αλλιώς να τον σταυρώσουν να πέσουν πάνω του σαν κοράκια. Γι'αυτό και η λύση για τον ίδιο δεν είναι να γίνει λιγότερο επιθετικός στην πίστα, αλλά να φέρει καλύτερα αποτελέσματα. -
...από ΠΟΥ να πρωτοπιαστεί κανείς...
Από το ότι σαν πρώτες δηλώσεις, ο Σουμάχερ αγρό αγόραζε; Ότι ο Μπαρικέλο πριν ακριβώς το σκηνικό, παραπονιόταν πως τον έκλεινε πολύ αργά; Ότι χτυπιότανε ΜΕΤΑ ακριβώς, να του ρίξουν μαύρη σημαία; Ότι λίγο πιο μετά, δήλωνε πως ήταν το πιο επικίνδυνο κλείσιμο που του έχουν κάνει;
Από το ότι αυτοί οι 2 πολύπειροι οδηγοί, θα έπρεπε ο ένας ('γνωρίζοντας τον άλλον'), να μην διακινδυνέψει, την ίδια του τη ζωή πρωτ' απ' όλα που παρά τρίχα την γλίτωσε στο παρελθόν, τολμώντας από μια μεριά που ΑΝ ο άλλος έκανε την καγκουριά -που και έκανε), κι ο άλλος να μην κάνει την εν λόγω καγκουριά (που έστω όψιμα παραδέχτηκε...);
Από την ΣΤΡΑΒΗ ανάγνωση άρθρων και υφιστάμενων δεδομένων = ...το ότι έχουν και οι δυο την πείρα που έχουν, είναι ακριβώς ο λόγος για το θαύμα, που θύμα κανενός είδους ΔΕΝ υπήρξε. ΟΧΙ ΟΤΙ Α ΣΙΓΑ, ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΑΜΑ ΘΕΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΡΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ...Από το ότι έχει πέσει ανάλυση τύπου '10 θέσεις πίσω στο Σπα, ενός αμαξιού που σπανίως μπαίνει στο Q3, = καταστροφή αγώνα; Το ότι έπρεπε να ήταν ορθός-κοφτός αποκλεισμός κι όχι 'έμμεσος', ΔΕΝ το καταλαβαίνει κανείς; (Το ότι αν δεν ήταν ο Σουμάχερ, ίσως και να γινόταν αυτό ακριβώς με συνοπτικές, επίσης δεν το καταλαβαίνει κανείς; )
Από το ότι έχει φτάσει να γυρνάει το θέμα στο 'α να ρίχνουμε προκαταβολικές ποινές, να σακατέψουμε δηλαδή το άθλημα, να απαγορευτούν οι προσπεράσεις και οι άμυνες' κι άλλα τέτοια ειλικρινά αχαρακτήριστα...
Να πεις δηλαδή ότι βγήκε ο άλλος από το μονοθέσιο και είπε 'με δυσκόλεψε πολύ ο άτιμος και μαγκιά του - αλλά του την έφερα και τον πέρασα. Πάω τώρα να τα πιούμε μαζί', ώστε να σχολιάσεις πως ο τύπος είναι άρρωστος αλλά τέλος πάντων - ΔΕΝ το είπε. Κι όλος (ο...περισσότερος...) ο κόσμος τρελλάθηκε με αυτό που είδε να γίνεται, κι ΑΚΟΜΑ αναρωτιέται ποιός Άγιος ανακατεύτηκε και δεν παίχτηκε το ό,τι χειρότερο.Δηλαδή έλεος ρε γαμώτο, δεν είναι ανάγκη να τον μισεί ήδη κανένας τον Σουμάχερ για να τα πάρει, που κάποιος έκλεισε κάποιον σύρριζα με τσιμεντότοιχο.
-
Πάρ όλα αυτά είναι μηχανοκίνητο άθλημα υψηλής ταχύτητας.
Εφ όσον τρέχουν όλοι μαζι, στο αγώνισμα είναι και τα κλεισίματα ή η ικανότητα να προσπερνας ακόμα και αν σε κλείνουν, όπως απέδειξε ο RB.
Για να νικάς χρειάζεται και τόλμη.
Πάντα θα υπάρχουν επικίνδυνες φάσεις που θα προέρχονται από λάθη.
Αλλά σ' αυτό το άθλημα κερδίζει αυτός που κάνει τα λιγότερα λάθη.
Εδώ ο RB τόλμησε και τα κατάφερε. Για να περάσει σημαίνει ότι είχε τον χώρο, πίστεψε ότι είχε και την ικανότητα και απέδειξε ότι δεν έκανε λάθος.
Σαφώς δεν πέρασε εύκολα, αλλά το ρίσκο είναι πάντα μεγαλύτερο στον επιτιθέμενο.
Δεν καταννοώ την λογική του 'είμαι γρηγορότερος κάνε στην άκρη να περάσω'
Αυτό μπορεί να επιβάλεται στους δημόσιους δρόμους, όχι όμως στην πίστα σε ένα πλήρως ανταγωνιστικό άθλημα.
Τότε ας τρέχουν μόνοι τους να μετράμε τον καλύτερο χρόνο, έτσι δεν θα υπάρχει κίνδυνος.
Αλλά δεν θα είναι πιά και το άθλημα που βλέπαμε.
Φόρμουλα ένα είναι και όχι ρυθμική γυμναστική -
Ο χρήστης διπλοντούβαρο έγραψε:
Δλδ οι οδηγοι δεν εχουν σχεση οταν προκαλειται ατυχημα? Πιθανοτατα αν στην θεση αυτων των οδηγων ηταν top οδηγοι F1 δεν θα ειχε γινει ποτε. Οπως επισης και δεν ειναι τυχαιο τ οτι δεν εγινε ατυχημα στο σκηνικο στην Ουγγαρια...
Η αντιληψη μου δεν εχει κανενα προβλημα. Συζηταμε για ενα συμβαν που εγινε στην F1 με τον πιο εμπειρο οδηγο και τον πιο πετυχημενο και βαζεις link ενα ατυχημα που εγινε στην SF στην οποια οι οδηγοι δεν εχουν απλα καμια σχεση σε ικανοτητα και αντιληψη.
Αν εννοουσες κατι αλλο απο αυτο που καταλαβα, ας εβαζες ενα σχολιο διπλα στο link σου. Μην το πετας ετσι χωρις να εξηγησεις τι θελεις να πεις.
Ξεκινάμε με το προφανές:
.. οι νόμοι της φύσης είναι αυτοί που είναι και δεν αλλάζουν.-
αλλά για κάποιο λόγο (ποιός ξέρει ποιόν) δεν το είδες
Πάμε στο λιγότερο εμφανές, δηλαδή εκεί που λες ότι αν ήταν τοπ οδηγοί (λες και οι εμπλεκόμενοι στο ατύχημα που ανάφερα είτε αυτοί εδώ:
http://www.youtube.com/watch?v=NN6xsJCJV1M
http://www.youtube.com/watch?v=QaC3OKZ- ... re=related
είναι οδηγοί κυριακάτικης βόλτας που κάποιος τρελός εργοδότης αποφάσισε να τους χαρίσει ένα τιμόνι και να τους πληρώνει κι από πάνω ) δε θα συνέβαινε ποτέ αυτό.Ωραία τότε ανάλυσέ μου αυτό:
http://www.youtube.com/watch?v=74Z8V8Rv ... re=related
και μη μου πεις ότι εκείνην την εποχή δεν μπορούσαμε να μιλάμε για σοβαρούς οδηγούς ή τέτοια άλλα τραγελαφικά
Βέβαια έχω μια καλύτερη ιδέα από το να ζορίζεσαι να απαντήσεις, δηλαδή να μην απαντήσεις καθόλου γιατί θα έιναι το ίδιο άστοχο με όσα έχεις πει μέχρι τώρα
Μου μιλας για νομους της φυσικης και βαζεις παραδειγμα ενα συμβαν που το ενα μονοθεσιο χτυπησε απο πισω το αλλο και το συγκρινεις μ ενα συμβαν στo οποιο 1ον δεν εγινε καν ατυχημα και 2ον αν γινοταν το ενα μονοθεσιο θα χτυπαγε απο διπλα το αλλο.
Παμε παρακατω. Οι οδηγοι που μπλεχτηκαν στο ατυχημα της SF οχι δεν ειναι κυριακατικης βολτας αλλα παρ ολα αυτα εχουν πολυ κατωτερες ικανοτητες απο MS και RB.
Σχετικα με το ατυχημα του Gilles, δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα. Το συμβαν αυτο καθαυτο ηταν λαθος συνεννοηση μευαξυ των 2 οδηγων αλλα αν δεν ειχε γινει ο,τι εγινε στην Imola ισως να μην ειχε συμβει ποτε γιατι πιθανοτατα ο Gilles να ειχε πιο καθαρο μυαλο.
Πιστεψε με... δεν ζοριστηκα καθολου ν απαντησω!
-
Ο χρήστης διπλοντούβαρο έγραψε:
Μπορεί στα μάτια μας να φαίνεται οριακό, αλλά αυτοί οι οδηγοί είναι καλύτεροι οδηγοί στον κόσμο τόσο που δε μπορούμε να διανοηθούμε πόσο πολύ!
*Γνωρίζουν πραγματικά που βρίσκεται το παραμικρό χιλιοστό του μονοθεσίου τους. *
Άρα ο ΜΣ πηγαίνοντας με 300 τη στιγμή που έκλεινε τον ΡΒ κατάφερε και υπολόγισε τα mm που θα χώριζαν τον ΡΒ από τον τοίχο
Και εγώ σου λέω ότι έχεις δίκιο, η φράση 'ανθρώπινο λάθος' ξέρεις τι σημαίνει;
Άντε ας πούμε ότι ο ΜΣ είναι στο δικό του οδηγικό σύμπαν, οι άλλοι είναι όμως;
Δεν χρειαστηκε να υπολογισει τπτ. Αυτοι οι οδηγοι εχουν τρεξει τοσες φορες σ αυτες τις πιστες που ξερουν το καθε χιλιοστο τους. Οποτε ο MS ηξερε ποσο χωρο ν αφησει οπως και ο RB ηξερε οτι εκει χωρουσε αν ο MS δεν τον εκλεινε και αλλο (που δεν εγινε). Προσωπικα συμφωνω με αυτα που λεει ο Andrew C. Πολλοι σκεφτονται τα διαφορα που συμβαινουν στην F1 πολυ πιο απλοικα απ οτι ειναι και αυτο αποδεικνυεται περιπου μετα απο καθε αγωνα!
-
Ο χρήστης διπλοντούβαρο έγραψε:
Θα ξενερώσεις αν σου πωΓια ξενερωσε μας εσυ που δεν εισαι κομπλεξικος... Εχω περιεργεια ν ακουσω...
-
Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
Μπορεί στα μάτια μας να φαίνεται οριακό, αλλά αυτοί οι οδηγοί είναι καλύτεροι οδηγοί στον κόσμο τόσο που δε μπορούμε να διανοηθούμε πόσο πολύ!
*Γνωρίζουν πραγματικά που βρίσκεται το παραμικρό χιλιοστό του μονοθεσίου τους. *
Δεν χρειαστηκε να υπολογισει τπτ. Αυτοι οι οδηγοι εχουν τρεξει τοσες φορες σ αυτες τις πιστες που ξερουν το καθε χιλιοστο τους...!
Αφού είναι έτσι λοιπόν να υποθέσω πως αν τους βάλουμε να το ξανακάνουν άλλες 100 φορές και τις 100 θα το κάνουν πανομοιότυπα, με το αμάξι του Μπαρικέλο να 'ξύνει' τον τοίχο με την ίδια ταχύτητα χωρίς να τον ακουμπάει και τον ΜΣ να του 'ξύνει' τα αριστερά λάστιχα χωρίς να τα ακουμπάει.
Έτσι κι αλλιώς ανά πάσα στιγμή 'γνωρίζουν πραγματικά που βρίσκεται το παραμικρό χιλιοστό του μονοθεσίου τους'.
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Μπορεί στα μάτια μας να φαίνεται οριακό, αλλά αυτοί οι οδηγοί είναι καλύτεροι οδηγοί στον κόσμο τόσο που δε μπορούμε να διανοηθούμε πόσο πολύ!
*Γνωρίζουν πραγματικά που βρίσκεται το παραμικρό χιλιοστό του μονοθεσίου τους. *
Δεν χρειαστηκε να υπολογισει τπτ. Αυτοι οι οδηγοι εχουν τρεξει τοσες φορες σ αυτες τις πιστες που ξερουν το καθε χιλιοστο τους...!
Αφού είναι έτσι λοιπόν να υποθέσω πως αν τους βάλουμε να το ξανακάνουν άλλες 100 φορές και τις 100 θα το κάνουν πανομοιότυπα, με το αμάξι του Μπαρικέλο να 'ξύνει' τον τοίχο με την ίδια ταχύτητα χωρίς να τον ακουμπάει και τον ΜΣ να του 'ξύνει' τα αριστερά λάστιχα χωρίς να τα ακουμπάει.
Έτσι κι αλλιώς ανά πάσα στιγμή 'γνωρίζουν πραγματικά που βρίσκεται το παραμικρό χιλιοστό του μονοθεσίου τους'.
1ον δεν χρειαζεται να υπερβαλλεις αλλα πολυ πιθανον ναι να μπορεσουν να το ξανακανουν. Μην σου πω πως τοτε ισως να ειναι και πιο ευκολο γιατι θα ξερουν απο πριν τι πρεπει να κανουν. Εδω σε καθε γυρο πιεζουν το μονοθεσιο στο 100% με ακριβως τον ιδιο τροπο. Δεν θα μπορεσουν να επαναλαβουν κατι τετοιο?
Δυστυχως συνεχιζετε ν αποδεικνυετε σε ποσο χαμηλη εκτιμηση εχετε μερικοι τους οδηγους F1. Μαλλον δεν εχετε καταλαβει ποσο ανωτεροι ειναι απο εμας...
-
Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
...
Δυστυχως συνεχιζετε ν αποδεικνυετε σε ποσο χαμηλη εκτιμηση εχετε μερικοι τους οδηγους F1. Μαλλον δεν εχετε καταλαβει ποσο ανωτεροι ειναι απο εμας...Μάλλον...
ίσως φταίει πως τους παρακολουθούμε από τη δεκαετία του ΄80...
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Μπορεί στα μάτια μας να φαίνεται οριακό, αλλά αυτοί οι οδηγοί είναι καλύτεροι οδηγοί στον κόσμο τόσο που δε μπορούμε να διανοηθούμε πόσο πολύ!
*Γνωρίζουν πραγματικά που βρίσκεται το παραμικρό χιλιοστό του μονοθεσίου τους. *
Δεν χρειαστηκε να υπολογισει τπτ. Αυτοι οι οδηγοι εχουν τρεξει τοσες φορες σ αυτες τις πιστες που ξερουν το καθε χιλιοστο τους...!
Αφού είναι έτσι λοιπόν να υποθέσω πως αν τους βάλουμε να το ξανακάνουν άλλες 100 φορές και τις 100 θα το κάνουν πανομοιότυπα, με το αμάξι του Μπαρικέλο να 'ξύνει' τον τοίχο με την ίδια ταχύτητα χωρίς να τον ακουμπάει και τον ΜΣ να του 'ξύνει' τα αριστερά λάστιχα χωρίς να τα ακουμπάει.
Έτσι κι αλλιώς ανά πάσα στιγμή 'γνωρίζουν πραγματικά που βρίσκεται το παραμικρό χιλιοστό του μονοθεσίου τους'.
Δεν είπαμε ότι είναι ρομπότ...ότι έχουν πλήρη αίσθηση του χώρου είπαμε.
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
...
Δυστυχως συνεχιζετε ν αποδεικνυετε σε ποσο χαμηλη εκτιμηση εχετε μερικοι τους οδηγους F1. Μαλλον δεν εχετε καταλαβει ποσο ανωτεροι ειναι απο εμας...Μάλλον...
ίσως φταίει πως τους παρακολουθούμε από τη δεκαετία του ΄80...
Δεν εχει σημασια απο ποτε τους παρακολουθεις. Σημασια εχει ο τροπος σκεψης και το πως βλεπεις τα πραγματα.
-
Ευχαριστώ για τη διευκρίνηση, ευτυχώς που σε βρήκα γιατί τόσα χρόνια ήμουν στο σκοτάδι!
-
Ουτε ο RB δεν πρεπει να το εχει συζητησει τοσο αυτο το συμβαν
-
Συγνώμη ρε brothers, αλλά πραγματικά πιστέυετε ότι ο Schumacher έκανε τόσο δεξία ώστε να απέχει χιλιοστά από τον RB ο οποίος να απέχει χιλιοαστά από τον τοίχο;
Υπολόγησε δηλάδη ένα πλάτος Williams + 10mm. Τόσο τιτανοτεράστιος είναι;
Και ο άλλος ο υπερτρισμέγιστος πέρασε ακριβώς από μέσα αφήνοντας 5 και 5 mm εκατέρωθεν;
Και όλα αυτά με 300 Κm/h;Άρα όλοι όσοι έχουν τρακάρει κατα καιρούς είναι μπούφοι.
Εδώ οι παπούδες δεν χάνουν χιλιοστό!Αυτό είναι το σοβαρό επειχήρημα υπεράσπισης της κίνησης του Γερμανού;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ουτε ο RB δεν πρεπει να το εχει συζητησει τοσο αυτο το συμβανlol Γ***σε τα!
2010 Hungarian Grand Prix