-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Sachs και Valeo είναι πλέον μια εταιρία
Φυσικά **ΚΑΙ ΔΕΝ ** είναι η ίδια εταιρεία. Η Sachs είναι η μητρική εταιρεία του group ZF Sachs και η Valeo ε είναι η μητρική του group Valeo
-
Το παραφλού αλλάζεται με βάση τις οδηγίες κατασκευαστή ανα χιλιόμετρα ή με βάση κάποια χρονική διάρκεια όπως ξέρεις φίλε Αντώνη. Αν ήταν η ώρα του καλώς αλλάχτηκε. Επίσης υπάρχουν όπως πολύ καλά ξέρεις έτοιμα διαλυμένα παραφλού. Στο δικό μου αυτοκίνητο πάντα τέτοιο μπαίνει, συνήθως της Valeo . Για τα μπουζί παρομοίως. Μπορεί να είχαν αλλαχτεί στα 60κ. Εγω την τιμή σχολίασα που μου φαίνεται τσιμπημένη ελάχιστα και όχι τις εργασίες που έγιναν για τις οποίες δεν έχω άποψη.
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Μπορεί να βρεις μέσα στο κουτί της μιας προϊόν της άλλης.
«γνήσιο ανακατασκευής», σίγουρα σαν έκφραση είναι ‘μπουρδα’!. Διότι απλά δεν φτιάχνει σετ συμπλέκτη καμία αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο ολόκληρο!.
Είναι μια καινούργια φαεινή ιδέα, για να συναγωνιστούν το after market. Με 60ε υπάρχουν σοβαρές βιοτεχνίες στην Ελλάδα, που σου δίνουν (και μάλιστα χωρίς να τους δίνεις το παλιό) καινούργιο ρουλεμάν, επισκευασμένο πλατο, καρφωμένο δίσκο, σε σετ. Είναι η φτηνή λύση, που δεν εστερνιζομε, για ανθρώπους που κάνουν χιλιόμετρα.
Φιλικά
Antonis-team.Υπάρχει αυτοκινητοβιομηχανία που φτιάχνει δικούς της συμπλέκτες. Και άλλα πολλά. Πάρα πολλά.
Και η Ιαπωνία ανήκει σε αυτόν τον κόσμο.
http://en.wikipedia.org/wiki/Aisin_Seiki_Co. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Η Ιαπωνία, ήταν η πρώτη χώρα της απολύτου ειδικότητας. Είναι και ο λόγος που μπορεί και έχει τον τρόπο να συμπιέζει τιμές. Όταν ξύπνησαν και στην Ευρώπη και έγιναν φασωνιστες, πέσανε οι τιμές.
Τώρα δεν θυμάμαι να μου έρχονται αυτοκίνητα από την ανατολή που να μην φοράνε η daikin η asco.
Σίγουρα ο κάθε κανόνας έχει και της εξαιρέσεις του.
Μα θα ήθελα, να μου πεις πια εργοστάσια αυτοκινήτων φτιάχνουν και τους συμπλέκτες, για αυτοκίνητα σειράς.
Antonis-team.Oι λόγοι για τους οποίους κανένας άλλος στον κόσμο, δεν κατάφερε ποτέ να ανταγωνιστεί στα ίσα ιαπωνικά εργοστάσια στο τρίπτυχο παραγωγικότητα-ποιότητα-τιμή, είναι πολλοί και καταλαβαίνεις πως δεν γίνεται να αναλυθούν σε ένα ποστ.
Ο κυριότερος εξ αυτών, είναι τα λεγόμενα Keiretsu (Kεϊρέτσου) κατακευαστικές και οικονομικές συμμαχίες δηλαδή, με μια εταιρεία σε δεσπόζουσα θέση και δεκάδες άλλες σε ρόλο δορυφόρου γύρω από την πρώτη. Σε αυτές τις συμμαχίες εμπλέκονται και τράπεζες.
Το σπουδαιότερο εξ αυτών στην Ιαπωνία είναι το Keiretsu της Τoyota. Mάλιστα, είναι το μοναδικό που ενώ στη βάση του μοιάζει με τα άλλα, στη συνέχεια διαφοροποιείται δραματικά και πραγματικά δεν έχει ταίρι.Η Toyota λοιπόν, σε πάρα πολλά μοντέλα που φτιάχνονται είτε στην Ιαπωνία είτε αλλού, βάζει μεταξύ άλλων πραγμάτων σετ συμπλέκτη της Aisin, εταιρείας που ιδρύθηκε από τον Toyoda και ήταν- είναι πλήρως ελεγχόμενη από την Toyota στα πάντα, φυσικά και στο κατασκευαστικό κομμάτι (πρωτίστως σ'αυτό).
Το ίδιο, συμβαίνει και με την Denso και είναι αυτές οι δυο εταιρείες στις οποίες χρωστά μέρος από την τεράστια επιτυχία της η Toyota.Κλείνοντας, για να έχεις μια ιδέα σχετικά με τις εταιρείες που αποτελούν τον σκληρό πυρήνα του Keiretsu της Toyota, δες αυτό:
**Directly Controlled Firms in the Toyota Group **
Toyoda Loom Works
Aichi Steel Works
Toyoda Machine Works
Kanto Auto Works
Toyota Auto Body
Toyoda Gosei
Toyoda Boshoku
Toyota Central R&D Laboratories
Toyota Tsucho Corporation
Towa Real Estate
Nippondenso
AisinΣτο σύνολο, υπάρχουν 234 προμηθεύτριες εταιρείες (πέραν των 16 άμεσα ελεγχόμενων) σε αυτό το Keiretsu, οι οποίες έχουν προνομιακή σχέση με την Toyota(Kyoho-kai).
Προϊόντα αυτών των εταιρειών θα βρεις και σε αυτοκίνητα άλλων κατασκευαστών αλλά πάντα η πρωτεύουσα και προνομιακή σχέση που έχουν με την Toyota είναι αδιατάρακτη.
Ακόμη υπάρχουν άλλες 77 εταιρείες που εμπλέκονται σε αυτή τη μορφή συνεργασίας και ασχολούνται με εργαλεία και εξοπλισμούς γραμμών παραγωγής (Eiho-kai). -
Σημερα εγιναν οι εξης εργασιες στο Punto (110000χλμ) :
Λαδια Μotul X-Cess 5w-40
Φιλτρο λαδιου
Βαλβολινες Valvoline HP 75w-80
Yγρα Φρενων & Εξαερωση
Paraflu & Εξαερωση
Σετ μπουζοκαλωδια
Αλλαγη 1 μπεκ
Αλλαγη αισθητηρα στροφων
Καθαρισμα πεταλουδας και φιλτρου αερα
Καθαρισμα ταμπουρων και ρυθμισμα χειροφρενου
Αλλαγη καμμενου led στη κονσολα
Ελεγχος με το διαγνωστικο
Σφιξιματα, γρασαρισματα και γενικοι ελεγχοι (συστημα δ/νσης και αναρτησης, κολαρα, εξατμισεις κτλ)Συνολο 250€
Επισης,την προηγουμενη εβδομαδα εβαψα και τους προφυλακτηρες που ειχαν γινει μ@@ν! με 150€.
Ετοιμο το Puntaki για τον επομενο χρονο.
Στις 24/3/09 ειχα κανει το σερβις των 100.000χλμ στο Punto.
1 χρονο και 4 μηνες αργοτερα το κοντερ έγραψε μονο 10.000χλμ και μεσολαβησε μονο μια αλλαγη λαδιων -
Αλλαγή λαδιών στο Scirocco στα 22.500 χλμ σε αντιπροσωπεία
53€ τα λάδια (4λτ Mobil ESP Formula απί ιντερνετομάγαζο)
18€ το φίλτρο
15€ τα εργατικά για 2 ώρες που έμεινα εκεί (έγιναν και αναβαθμίσεις στον εγκέφαλο του DSG)
Σύνολο 86€.Πάρα πολύ καλά, σαν να έχουν ρίξει τις τιμές οι αντιπροσωπείες στα εργατικά
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Δούλεψε δωρεάν, η εσύ μας δουλεύεις!!!.
Για τους δυο προφυλακτήρες βάψιμο, είναι 30% φθηνότερος από την πιάτσα, εκτός αν δεν τους έβγαλε, οπού η τιμή είναι αυτή.
Φιλικά
Antonis-team.Δεν βλεπω να γραφει σε ποιο συνεργειο τα εκανε ολα αυτα οποτε τι κερδιζει με το να μας δουλευει;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Δούλεψε δωρεάν, η εσύ μας δουλεύεις!!!.
Για τους δυο προφυλακτήρες βάψιμο, είναι 30% φθηνότερος από την πιάτσα, εκτός αν δεν τους έβγαλε, οπού η τιμή είναι αυτή.
Φιλικά
Antonis-team.Δεν βλεπω να γραφει σε ποιο συνεργειο τα εκανε ολα αυτα οποτε τι κερδιζει με το να μας δουλευει;
Δεν πρέπει απαραίτητα να υπάρχει κέρδος για να γράφει κάποιος φίδια. **Προσοχή, δεν αναφέρομαι στο ποστ του saxon **αλλά είμαι σίγουρος, πως σε πάρα πολλά θέματα στο φόρουμ θα έχεις δει σχόλια ανακοντίσια, από το πόσο χεράς είναι ο σχολιαστής-φίδης που ξέρει τα πάντα όλα σχετικά με κάποιο αυτοκίνητο ύστερα από μισή ώρα δοκιμή, μέχρι κάτι συμπαθέστατους τύπους, που παίζουν στα δάχτυλα τις γυναίκες και τις συμπεριφορές τους, ενώ είναι προφανές πως από το συγκεκριμένο σπορ είναι Δ' Εθνική και κάτω
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Δούλεψε δωρεάν, η εσύ μας δουλεύεις!!!.
Γιατι να σας δουλευω?
**
Αναλυτικα:**Λαδια Μotul X-Cess 5w-40 35€
Φιλτρο λαδιου 5€
Βαλβολινες Valvoline HP 75w-80 18€
(Εργαστηκε περιπου 30' για τα παραπανω.)Yγρα Φρενων & Εξαερωση 5€
Paraflu & Εξαερωση 10€
(Εργασια περιπου 20')Σετ μπουζοκαλωδια 37€
(Αλλαγη σε 5')Αλλαγη 1 μπεκ 50€
(αλλαγη σε 3')Αλλαγη αισθητηρα στροφων 40€
(αλλαγη σε 2')Καθαρισμα πεταλουδας και φιλτρου αερα
(εργασια 10')Καθαρισμα ταμπουρων και ρυθμισμα χειροφρενου
(εργασια 10')Αλλαγη καμμενου led στη κονσολα
(αυτο το εκανα εγω οσο περιμενα)Ελεγχος με το διαγνωστικο
(εργασια 5')Σφιξιματα, γρασαρισματα και γενικοι ελεγχοι (συστημα δ/νσης και αναρτησης, κολαρα, εξατμισεις κτλ)
Εργασια 10')200€ για τα ανταλλακτικα & αναλωσιμα.
50€ για χονδρικα 1,5 ωρα εργασια
Εβαλε στην τσεπη 50€ + το (μικρο) κερδος απο ανταλλακτικα και αναλωσιμα.
50€ βγαζω εγω σε 8 ωρες.Α! με κερασε και καφε!
Μια χαρα το βρισκω εγω, αλλωστε οσο πχ στραγγιζουν τα λαδια μπορεις να κανεις ταυτοχρονα αλλη εργασια... Δε μετρας το στραγγισμα.
Για τους δυο προφυλακτήρες βάψιμο, είναι 30% φθηνότερος από την πιάτσα, εκτός αν δεν τους έβγαλε, οπού η τιμή είναι αυτή.
Το ξερω, γι'αυτο και τους εβαψα. Ηταν, ας πουμε, 'χαρη'.
(Αν και το αμεσως φθηνοτερο που βρηκα ηταν 180€)
Τους εβγαλε, τους ετριψε, τους ασταρωσε, τους αφησε μια μερα, τους εβαψε, τους αφησε αλλη μια και την 3 μερα παρελαβα αφου τους ξανατοποθετησε. -
Ο χρήστης BEAMS έγραψε:
Προσοχή, δεν αναφέρομαι στο ποστ του saxon
Ακομα και στο ποστ μου να αναφερεσαι, δεν υπαρχει προβλημα.
Για τους δυσπιστους, μπορω να ανεβασω το φυλλο εργασιων, γιατι την αποδειξη την εχασα.Και μια διευκρινηση:
Τους προφυλακτηρες τους εβαψα σε φανοβαφειο, οχι στο εν λογω συνεργειο, κατοπιν συννενοησης με χρηστη απο το puntoclub που τυχαινει και εργαζεται εκει. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Μα οι τιμές αγαθών, είναι πολύ χαμηλά, πράγμα σπάνιο, δεν το έχω συνηθίσει!!!...
Mα τοσο κοστιζουν τα ανταλλακτικα.
http://www.trade-wind.gr/index.php?page ... 57&lang=el
http://www.trade-wind.gr/index.php?page ... 57&lang=el
Αν δεις και στο e-per της Fiat, οι τιμες ειναι αυτες που πρεπει.
Όσο και η ταχύτητα εργασίας, ήταν επιπέδου ολυμπιονίκη στο είδος!!.
Δεν ειναι ολυμπιονικης, απλα χρεωνει την πραγματικη ωρα που θα εργαστει και οχι την ωρα που θα υποδειξει το οποιο προγραμμα (πχ autodata)
Αλλωστε, σου ειπα και πριν, κατα το χρονο που πχ στραγγιζουν τα λαδια, μπορεις καλλιστα να κανεις μια εξαερωση τα φρενα ή καποια αλλη εργασια.Πάντως ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΙΧΕΣ ΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ……..
Ειπαμε... την αποδειξη την 'εχασα'.
Μπορω να σου ανεβασω το φυλλο εργασιων αν θες. Μαλιστα παρατηρησα πως εγινε ΚΑΙ καθαρισμος στα μπεκ, ενω καποιες τιμες στην αναλυση που εκανα προηγουμενως τις 'φουσκωσα'.Σημασία έχει ότι εσύ κέρδισες, εάν κέρδισες… .
Και οι δυο κερδισαμε.
Εγω, γιατι πλεον δε φοβαμαι να παω για το παραμικρο στο συνεργειο γνωριζοντας πως δε θα με γδαρει, και αυτος γιατι μαζι με το Punto, πλεον εχει αναλαβει και το ZX, το 107, μια Xanthia και προσεχως ενα Golf GT, Opel OPC, Vitara και Volvo C40Δηλαδη για να κερδισω στα σιγουρα, ποσα πρεπει να πληρωσω?
Ασε, ειδα και αλλους μαστορες που πληρωσα περισσοτερα και ξεχνουσανε να σφιξουνε το φιλτρο λαδιου ή παραγεμιζανε τα λαδια που βαζανε απο το βαρελι.Το τρίπτυχο σπουδές εξοπλισμός σε εργαλεία, και στοκ ανταλλακτικών, αμείβετε.
Δε διαφωνω, αλλα οι εργασιες που εγιναν δεν απαιτουν εξεζητημενο εξοπλισμο, ουτε πτυχια και τεραστιο στοκ ανταλλακτικων. (Αλλωστε τα λαδια-βαλβολινες τα πηγα εγω γιατι δεν διεθετε τα συγκεκριμενα που ηθελα)
-
Παπράς Θηβών
Συντήρηση των 60,000 χλμ. (στα ~50,000)
- Λάδια (δικά μου) 50,00€
- Αλλαγή φίλτρων (λάδι, αέρος, καμπίνας (AC)), αλλαγή υγρών φρένων, αλλαγή μπαταρίας κλειδιών, καθαρισμός και συντήρηση κλιματιστικής μονάδας 176,15€ συν οι τυπικοί έλεγχοι (και ο έλεγχος μπαταρίας).
- ΚΕΚ 10,00€
Σύνολο 236,15€. (ή 192,00 € χωρίς ΦΠΑ).
Από τα παραπάνω σημειώνω ότι στα ανταλακτικά είχα έκπτωση 10% και το κόστος εργασίας ήταν 1.6 Χ 45 = 72.00 ευρώ προ ΦΠΑ ή 88,56 € μετά το ΦΠΑ.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Λάδια, Αλλαγή φίλτρων (λάδι, αέρος, καμπίνας (AC)), αλλαγή υγρών φρένων, αλλαγή μπαταρίας κλειδιών, καθαρισμός και συντήρηση κλιματιστικής μονάδας,τυπικοί έλεγχοι ,ΚΕΚ
** 1.6ωρες Χ 45€ = 72.00€**
Όσο και η ταχύτητα εργασίας, ήταν επιπέδου ολυμπιονίκη στο είδος!!.
Πολυ λογικη τιμη για αντιπροσωπεια.
-
Σήμερα έκανα το 1ο service στο VOLVO μου στην αντιπροσωπεία στην Πάτρα. Είχε 13118 km.
Service 1ου έτους: €60.00
Κάρτα ελέγχου καυσαερίων: €7.80
Υποσύνολο Υπηρεσιών: €67.80Λάδι μηχανής 5W-30 (4lt): €42.77
Φίλτρο λαδιού 1.8: €12.55
Υποσύνολο Ανταλ/κων: €55,32Τελικό σύνολο: €123,12 + € 28,32 (23% Φ.Π.Α.) = €151.44
Θα πρέπει να σημειώσω τα εξής:
Ρώτησα τον υπάλληλο στην υποδοχή αν είναι υποχρεωτική η αλλαγή φίλτρου καμπίνας. Μου είπε ότι η VOLVO το έχει σαν προαιρετικό, άρα αν θέλω το αλλάζω. Μετά άρχιζε νε μου λέει ότι καλό είναι να αλλαχθεί γιατί μπλά μπλά .... . Ρωτάω πόσο θα κοστίσει επιπλέον και μου λέει €70. Του λέω άστο μην το αλλάξεις. Αν δεν το έθετα το θέμα, θα μου το άλλαζε.
Είπα επίσης να μην αλλάξει φίλτρο αέρα αν δεν χρειάζεται. Μου είπε εντάξει, αν και συνήθως δεν το αλλάζουνε σε τόσα λίγα χιλιόμετρα.
Είπα να μην συμπληρώσουνε υγρό για καθαριστήρες. Το είχα συμπληρώσει μόνος μου το προηγούμενο βράδι.
Για κάρτα καυσαερίων δεν ανέφεραν τίποτα και ούτε εγώ το είχα σκεφτεί. Αφού τελείωσε το service βλέπω κάποιον άλλο πελάτη που του έδιναν κάρτα καυσαερίων και τους είπα ότι θέλω και εγώ. Ξαναέβαλαν το αυτοκίνητο στο συνεργείο για να μου βγάλουν.
Χρησιμοποίησα το μισό κιλό λάδι που περίσσεψε όταν συμπλήρωσα λάδια πριν 1 μήνα περίπου, έτσι δεν μου χρέωσαν 1 κιλό λάδι επιπλέον (€18.00)
Πήγα το αυτοκίνητο στις 14:00 και περίμενα στο συνεργείο. Άρχιζαν να ασχολούνται με το αυτοκίνητο περίπου στις 14:15 και τελείωσαν περίπου στις 15:05 χωρίς να ασχολούνται συνέχεια με αυτό και χωρίς να βιάζονται. Είχα πάντα οπτική επαφή με το αυτοκίνητο και αν και δεν μπήκα στο συνεργείο δεν μου είπαν ότι δεν επιτρέπεται να μπω ή οτιδήποτε άλλο.
Στην αρχή ένας υπάλληλος από την υποδοχή του συνεργείου (δεν φόραγε τα ίδια ρούχα με τους μηχανικούς) ανοίγει το καπό και κοιτάει τα υγρά. Πήγε να συμπληρώσει και τα υγρά των καθαριστήρων από ένα δοχείο αποταγμένου νερού (δεν ξέρω τι νερό είχε μέσα) αλλά δεν πήρε σχεδόν καθόλου. Στην συνέχεια το σήκωσε και έλεγξε το αυτοκίνητο από κάτω. Δεν τον πήρε ούτε 3 λεπτά. Στην συνέχεια βγάζει το αυτοκίνητο από το συνεργείο. Σε 10 με 15 λεπτά το παίρνει ένας μηχανικός, το πάει σε άλλο γρύλο, αλλάζει τα λάδια, λάδωσε τις πόρτες και στην συνέχεια το συνδέει με ένα laptop. Δεν ξέρω αν και τι άλλα έλεγξε. Στην συνέχεια το βγάζει από το συνεργείο. Τους λέω για την κάρτα καυσαερίων, το βάζω μπρος για 5 λεπτά να ζεσταθεί ο κινητήρας και το βάζω πάλι μέσα στο συνεργείο για την κάρτα καυσαερίων. Μετά πήγα στον 1ο όροφο να πληρώσω.
Συμπέρασμα:
Πλήρωσα €60.00 για μια αλλαγή λαδιών και σύνδεση με το laptop. Συνολικά δεν πρέπει να ασχολήθηκαν πάνω από μισή ώρα. Τα συνεργεία μας δουλεύουν κανονικά όσον αφορά τις χρεώσεις. Ουσιαστικά, μια αλλαγή λαδιών έκαναν. -
Στις χρεώσεις ανταλλακτικών ,αναλώσιμων και κάρτας καυσαερίων(με εξαίρεση τα λάδια 18Ε είναι παρα πολλά χρήματα) οι τιμές ήταν λογικότατες πιστεύω.
Το φίλτρο αέρα θα έπρεπε να το αλλάξεις τα χιλιόμετρα ήταν υπεραρκετα,άσε που με την βεζίνη στα ύψη θα το πληρώσεις διπλό και τρίδιπλο.
Η τιμή των εργατικών ήταν μέσα στα πλαίσια του λογικού για αντιπροσωπεία , αλλά αν πήγαινες σε εξωτερικό συνεργείο θα μπορούσες να πληρώσεις λιγότερα αλλά εκεί ίσως να μην μπορούσαν να κάνουν τον έλεγχο στον εγκέφαλο με τον υπολογιστή.
Τώρα για ότι αφορά το φίλτρο γύρης στη θέση σου πρώτα θα το κοίταγα για να δω σε τι κατάσταση είναι και μετα αν χρειαζόταν θα το άλλαζα εκτός αντιπροσωπείας. -
Ο χρήστης troublemaker έγραψε:
Στις χρεώσεις ανταλλακτικών ,αναλώσιμων και κάρτας καυσαερίων(με εξαίρεση τα λάδια 18Ε είναι παρα πολλά χρήματα) οι τιμές ήταν λογικότατες πιστεύω.
Το φίλτρο αέρα θα έπρεπε να το αλλάξεις τα χιλιόμετρα ήταν υπεραρκετα,άσε που με την βεζίνη στα ύψη θα το πληρώσεις διπλό και τρίδιπλο.
Η τιμή των εργατικών ήταν μέσα στα πλαίσια του λογικού για αντιπροσωπεία , αλλά αν πήγαινες σε εξωτερικό συνεργείο θα μπορούσες να πληρώσεις λιγότερα αλλά εκεί ίσως να μην μπορούσαν να κάνουν τον έλεγχο στον εγκέφαλο με τον υπολογιστή.
Τώρα για ότι αφορά το φίλτρο γύρης στη θέση σου πρώτα θα το κοίταγα για να δω σε τι κατάσταση είναι και μετα αν χρειαζόταν θα το άλλαζα εκτός αντιπροσωπείας.Το λάδι που βάζει η VOLVO πωλείται σε τεράκιλο και σε μονόκιλο. Το αυτοκίνητο παίρνει 4,4 λίτρα με αλλαγή και φίλτρο λαδιού. Χρεώνουν €52,6 τα 4 λίτρα και €18 το 1 λίτρο (τιμές με Φ.Π.Α.). Είναι συνθετικό 5W-30 μάρκας VOLVO.
Η VOLVO συνιστά αλλαγή φίλτρου αέρα κάθε 60.000 km εκτός αν κινείσαι σε περιοχές με πολύ σκόνη οπότε καλό είναι να αλλάζεται νωρίτερα. Λαμβάνοντας υπόψη τις περιοχές που κινούμαι, δεν νομίζω να ήθελε αλλαγή. Εξάλλου, θέλω να πιστεύω ότι το έλεγξαν. Στο παλιό μου αυτοκίνητο άλλαζα φίλτρο αέρα μετά τα 30.000 km.
Όσον αφορά το φίλτρο γύρης, έχεις δίκαιο. Σίγουρα θα το αλλάξω του χρόνου.
Όσo αφορά την εργασία, είδα τι έκαναν. Άλλαξαν λάδια και ένα γρήγορο έλεγχο το οποίο βαφτίζουν service. Υποθέτω ότι αν το αυτοκίνητο ήταν πιο παλιό και είχε πιο πολλά χιλιόμετρα, θα έτρωγαν πιο πολύ χρόνο στον έλεγχο και θα χρειάζονταν να γίνουν και ορισμένες εργασίες που είναι μέσα στα πλαίσια του service.
-
Εγώ θα έλεγα να ανοίξεις και να κοιτάξεις το φίλτρο γύρης...Θα εκπλαγείς με την βρωμία ενώ και ο κλιματισμός θα δουλεύει αποδοτικότερα μετά. Απλά αγόρασε το ανταλλακτικό από έξω. Η αλλαγή είναι πανεύκολη εκτός κι αν η Volvo έχει κάνει καμιά ταρζανία στην τοποθέτηση, που δεν το νομίζω.
Είναι ενεργού άνθρακα; -
Η VOLVO συνιστά αλλαγή φίλτρου αέρα κάθε 60.000 km εκτός αν κινείσαι σε περιοχές με πολύ σκόνη οπότε καλό είναι να αλλάζεται νωρίτερα. Λαμβάνοντας υπόψη τις περιοχές που κινούμαι, δεν νομίζω να ήθελε αλλαγή. Εξάλλου, θέλω να πιστεύω ότι το έλεγξαν. Στο παλιό μου αυτοκίνητο άλλαζα φίλτρο αέρα μετά τα 30.000 km.
60.000 χιλιόμετρα για φίλτρο αέρα μου φαίνονται τουλάχιστον υπερβολικά.
Το είδες με τα μάτια σου και είσαι σίγουρος ότι θα αντέξει?
Στην ελεύθερη αγορά δεν πιστεύω ότι θα κάνει πάνω απο 8-10 Ε ένα άφτερμαρκετ.
Μην ξεχνάς ότι δεν είμαστε ούτε Γερμανία ούτε Σουηδία απο άποψη κλίματος αφού έχουμε περισσότερη ξηρασία. -
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Λάδια, Αλλαγή φίλτρων (λάδι, αέρος, καμπίνας (AC)), αλλαγή υγρών φρένων, αλλαγή μπαταρίας κλειδιών, καθαρισμός και συντήρηση κλιματιστικής μονάδας,τυπικοί έλεγχοι ,ΚΕΚ
** 1.6ωρες Χ 45€ = 72.00€**
Όσο και η ταχύτητα εργασίας, ήταν επιπέδου ολυμπιονίκη στο είδος!!.
Πολυ λογικη τιμη για αντιπροσωπεια.
Ειδικότερα.... (εδώ και 4 ώρες ασχολούμαι με φορολογία και συμπλήρωση του excel με αποδείξεις...)
Είδος - Τιμή 2009 - Τιμή 2010 - Τελική Τιμή - Αύξηση ή Μείωση - Ποσοστό μεταβολής
Εργασία - 45€ - 45€ - 40.50€ - Μείωση - 10%
Φίλτρο Λαδιού - 11.07 - 11.16 - 10.03 - Μείωση - ~10%
Φίλτρο Αέρος - 24.59 - 24.29 - 21.86 - Μείωση - ~10%
Φίλτρο A/C - 34.97 - 34.94 - 31.45 - Μείωση - ~10%
Καθαριστικό AC - 4.05 - 6.91 - 6.22 - Αύξηση - 50%Αυτό που με εντυπωσίασε είναι το γεγονός των 16 € το λίτρο των υγρών φρένων. Ευτυχώς μισό μόλις λίτρο απαιτήθηκε.....
ΥΓ. Το service των 60,000 km για ένα Golf (που έχει ιμάντες και αντλία νερού στην επισκευή...) πόσο κάνει... (γιατί 235 € δεν κάνει....).
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Εγώ θα έλεγα να ανοίξεις και να κοιτάξεις το φίλτρο γύρης...Θα εκπλαγείς με την βρωμία ενώ και ο κλιματισμός θα δουλεύει αποδοτικότερα μετά. Απλά αγόρασε το ανταλλακτικό από έξω. Η αλλαγή είναι πανεύκολη εκτός κι αν η Volvo έχει κάνει καμιά ταρζανία στην τοποθέτηση, που δεν το νομίζω.
Είναι ενεργού άνθρακα;εγω στο audi το αλλαξα στα 30.000 συμφωνα με το κατασκευαστη , αλλα ηταν παρα πολυ καθαρο
πλακα πλακα τωρα που πλησιαζω τα 60 θα ανοιξω να δω τι κανει και το καινουριοστο ψιτροεν μου απο την αλλη πιανει απιστευτη βρωμα γρηγορα πραγμα φυσιολογικο μιας και εδω γυρω πραγματικα πνιγομαστε στη σκονη
Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?