-
Εδω και καιρο σκεφτομαι πολυ να βαλω φωτα Ξενον στο 7ετιας μικρο οπελ που χω σαν δευτερο αμαξι μιας και την νυχτα τα φωτα του ειναι απαραδεκτα εως επικινδυνα σαν ενταση και διαχυση.
Ομως εκ των πραγματων τα aftermarket φωτα Χenon σαν εγκατασταση δεν πληρουν τις προδιαγραφες εκεινες που τα καθιστουν νομιμα ( αυτοματη ρυθμιση υψους δεσμης, πλυστικο συστημα κλπ) οποτε επειδη σ ενα χρονο ξαναπερναω ΚΤΕΟ (ιδιωτικο) εχει κανεις εμπειρια τι συμβαινει τοτε?
Θα πρεπει να τα απεγκαταστησω και να περασω ΚΤΕΟ?
-
Εδω και καιρο σκεφτομαι πολυ να βαλω φωτα Ξενον στο 7ετιας μικρο οπελ που χω σαν δευτερο αμαξι μιας και την νυχτα τα φωτα του ειναι απαραδεκτα εως επικινδυνα σαν ενταση και διαχυση.
Ομως εκ των πραγματων τα aftermarket φωτα Χenon σαν εγκατασταση δεν πληρουν τις προδιαγραφες εκεινες που τα καθιστουν νομιμα ( αυτοματη ρυθμιση υψους δεσμης, πλυστικο συστημα κλπ) οποτε επειδη σ ενα χρονο ξαναπερναω ΚΤΕΟ (ιδιωτικο) εχει κανεις εμπειρια τι συμβαινει τοτε?
Θα πρεπει να τα απεγκαταστησω και να περασω ΚΤΕΟ?
-
Εδω και καιρο σκεφτομαι πολυ να βαλω φωτα Ξενον στο 7ετιας μικρο οπελ που χω σαν δευτερο αμαξι μιας και την νυχτα τα φωτα του ειναι απαραδεκτα εως επικινδυνα σαν ενταση και διαχυση.
Ομως εκ των πραγματων τα aftermarket φωτα Χenon σαν εγκατασταση δεν πληρουν τις προδιαγραφες εκεινες που τα καθιστουν νομιμα ( αυτοματη ρυθμιση υψους δεσμης, πλυστικο συστημα κλπ) οποτε επειδη σ ενα χρονο ξαναπερναω ΚΤΕΟ (ιδιωτικο) εχει κανεις εμπειρια τι συμβαινει τοτε?
Θα πρεπει να τα απεγκαταστησω και να περασω ΚΤΕΟ?
-
Βαλε λαμπες τυπου ξενον αυτες τις λευκες. Οχι μουφοξενον προς Θεου.
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Βαλε λαμπες τυπου ξενον αυτες τις λευκες. Οχι μουφοξενον προς Θεου.Πιστευεις πως με τις λευκες λαμπες θα χω καλυτερο αποτελεσμα απο τις λαμπες του αυτοκινητου?
Εχω την εντυπωση οτι δεν εχουν διαφορα παρα μονο στο χρωμα του φωτος που παραγουν...Απο την αλλη τα aftermarket ξενον εχουν διαφορα στην ενταση αλλα κολλαω γιατι αντικειμενικα ειναι παρανομα και επειδη κατα καιρους διαφοροι τυποι απο το αντιθετο ρευμα μ εχουν στραβωσει με τετοια φωτα ξενον...
-
Ο χρήστης lpat2001 έγραψε:
Βαλε λαμπες τυπου ξενον αυτες τις λευκες. Οχι μουφοξενον προς Θεου.
Πιστευεις πως με τις λευκες λαμπες θα χω καλυτερο αποτελεσμα απο τις λαμπες του αυτοκινητου?
Εχω την εντυπωση οτι δεν εχουν διαφορα παρα μονο στο χρωμα του φωτος που παραγουν...Απο την αλλη τα aftermarket ξενον εχουν διαφορα στην ενταση αλλα κολλαω γιατι αντικειμενικα ειναι παρανομα και επειδη κατα καιρους διαφοροι τυποι απο το αντιθετο ρευμα μ εχουν στραβωσει με τετοια φωτα ξενον...
Και γιατι θελεις να εισαι και εσυ μερος του προβληματος;
-
.
-
Ο χρήστης lpat2001 έγραψε:
Εδω και καιρο σκεφτομαι πολυ να βαλω φωτα Ξενον στο 7ετιας μικρο οπελ που χω σαν δευτερο αμαξι μιας και την νυχτα τα φωτα του ειναι απαραδεκτα εως επικινδυνα σαν ενταση και διαχυση.Να βάλεις ενισχυτές στα φώτα και να αντικαταστήσεις τις λάμπες με Philips Extreme Vision.
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Εδω και καιρο σκεφτομαι πολυ να βαλω φωτα Ξενον στο 7ετιας μικρο οπελ που χω σαν δευτερο αμαξι μιας και την νυχτα τα φωτα του ειναι απαραδεκτα εως επικινδυνα σαν ενταση και διαχυση.
Να βάλεις ενισχυτές στα φώτα και να αντικαταστήσεις τις λάμπες με Philips Extreme Vision.
Tις Philips Extreme Vision τις ειχα κατα νου αλλα τους ενισχυτες στα φωτα δεν τους ηξερα.....ξερεις που τους προμηθευομαι ? Φανταζομαι πως η εγκατασταση ειναι σαν τα φωτα ξενον ....
-
.
-
Ο χρήστης lll έγραψε:
2 ρελεδες ειναι ουσιαστικα. Ενας για τα διασταυρωσεως και ενας για τα πορειας(μεγαλα)Τελικα οσο ζω μαθαινω.....και προφανως ουτε παρανομα ειναι ουτε στραβωνουν τον κοσμο απεναντι....
-
Ο χρήστης lll έγραψε:
2 ρελεδες ειναι ουσιαστικα. Ενας για τα διασταυρωσεως και ενας για τα πορειας(μεγαλα)Αυτό ακριβώς (αν και νομίζω στο δικό μου έχω έναν αλλά με τέσσερις 30άρες ασφάλειες, μία για κάθε σκάλα φώτων αριστερά και δεξιά). Το ρελέ παίρνει ρεύμα κατευθείαν από την μπαταρία με αποτέλεσμα την αύξηση της έντασης του λαμπτήρα. Σε ηλεκτρολογεία αυτοκινήτων θα σε εξυπηρετήσουν. Το κόστος δεν το θυμάμαι γιατί έχω βάλει εδώ και 8 χρόνια.
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
2 ρελεδες ειναι ουσιαστικα. Ενας για τα διασταυρωσεως και ενας για τα πορειας(μεγαλα)
Αυτό ακριβώς (αν και νομίζω στο δικό μου έχω έναν αλλά με τέσσερις 30άρες ασφάλειες, μία για κάθε σκάλα φώτων αριστερά και δεξιά). Το ρελέ παίρνει ρεύμα κατευθείαν από την μπαταρία με αποτέλεσμα την αύξηση της έντασης του λαμπτήρα. Σε ηλεκτρολογεία αυτοκινήτων θα σε εξυπηρετήσουν. Το κόστος δεν το θυμάμαι γιατί έχω βάλει εδώ και 8 χρόνια.
Νομιζω πως η ολη διαδικασια περιγραφεται κι εδω αναλυτικα
http://www.safedriver.gr/meremetia.net/ ... oductID=68
Παιδια σας ευχαριστω πολυ για τις πολυτιμες συμβουλες!!!!
-
Ο χρήστης lpat2001 έγραψε:
Τελικα οσο ζω μαθαινω.....και προφανως ουτε παρανομα ειναι ουτε στραβωνουν τον κοσμο απεναντι....
Το αμάξι σου πάντως δεν είναι και τόσο παλιό...Μήπως απλά έχει θαμπώσει το 'τζάμι' ή το καθρέφτης του φαναριού;
Μπορείς να μετρήσεις με πολύμετρο την τάση που φτάνει στην λάμπα, για να δεις αν θα επωφεληθείς από τη λύση των ρελέδων... -
Ο χρήστης harlek έγραψε:
Τελικα οσο ζω μαθαινω.....και προφανως ουτε παρανομα ειναι ουτε στραβωνουν τον κοσμο απεναντι....
Το αμάξι σου πάντως δεν είναι και τόσο παλιό...Μήπως απλά έχει θαμπώσει το 'τζάμι' ή το καθρέφτης του φαναριού;
Μπορείς να μετρήσεις με πολύμετρο την τάση που φτάνει στην λάμπα, για να δεις αν θα επωφεληθείς από τη λύση των ρελέδων...To τζαμι του φαναριου λογω παρκαρισματος γκαραζ ειναι καθαρο ....κι εγω σε πρωτη φαση με πολυμετρο σκεφτομουν να δω τι παιζει ...
-
Δεν έχει σημασία αν το τζάμι εξωτερικά είναι καθαρό. Από μέσα έχει σημασία. Και τα φανάρια έχουν εξαερισμό για να φεύγει η υγρασία οπότε μπορεί να μπαίνει σκονίτσα.
Κι εγώ δεν το περίμενα να κάνει διαφορά, απέξω δεν φαινόταν κάτι ανησυχητικό αλλά χρειάστηκε να ανοίξω τα φανάρια γιατί είχε σπάσει το ρυθμιστήρι ύψους οπότε τα καθάρισα κιόλας. Καθαρίζεις το κρύσταλλο από μέσα, τον καθρέφτη και ότι ανακλαστικό βρεις με ένα απαλό πανάκι.Το περίεργο είναι ότι δεν μοιάζει να είναι σκονισμένο από μέσα μέχρι να το καθαρίσεις.... τότε βλέπεις ότι το ένα φανάρι είναι σαφώς καθαρότερο από το άλλο. Ελέγχεις και τις συνδέσεις για άλατα...
Αξίζει να το κάνεις αν γίνεται γιατί μπορεί να κάνει σημαντική διαφορά. Και μια καλή ρύθμιση μετά.
Μην βάλεις ψευτοξένον, λυπήσου μας.... -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Δεν έχει σημασία αν το τζάμι εξωτερικά είναι καθαρό. Από μέσα έχει σημασία. Και τα φανάρια έχουν εξαερισμό για να φεύγει η υγρασία οπότε μπορεί να μπαίνει σκονίτσα.
Κι εγώ δεν το περίμενα να κάνει διαφορά, απέξω δεν φαινόταν κάτι ανησυχητικό αλλά χρειάστηκε να ανοίξω τα φανάρια γιατί είχε σπάσει το ρυθμιστήρι ύψους οπότε τα καθάρισα κιόλας. Καθαρίζεις το κρύσταλλο από μέσα, τον καθρέφτη και ότι ανακλαστικό βρεις με ένα απαλό πανάκι.Το περίεργο είναι ότι δεν μοιάζει να είναι σκονισμένο από μέσα μέχρι να το καθαρίσεις.... τότε βλέπεις ότι το ένα φανάρι είναι σαφώς καθαρότερο από το άλλο. Ελέγχεις και τις συνδέσεις για άλατα...
Αξίζει να το κάνεις αν γίνεται γιατί μπορεί να κάνει σημαντική διαφορά. Και μια καλή ρύθμιση μετά.
Μην βάλεις ψευτοξένον, λυπήσου μας....Δυστυχως στο οπελ Agila η δυνατοτητα ολων αυτων που αναφερεις ειναι μηδενικη λογω σχεδιασμου των φαναριων...
Μετρωντας την ταση μπαταριας - φαναριου και μπαταριας με μηχανη αναμμενη βρηκα μονο 0.5 V διαφορά..οποτε ο ενισχυτης δεν θα φερει αποτελεσμα.... παραγγειλα ηδη ιντερνετικα Philips Extreme Vision και ελπιζω να δω το φως το αληθινο....
-
Φίλος ήθελε να βάλει ξένον, αν και δε του άρεσαν τα αφτερμαρκετ. Μετά από πολύ μπλα μπλα, έβαλε λάμπες λευκού φωτός και μου με πήρε τηλέφωνο το ίδιο βράδυ και έκανε σαν μικρό παιδάκι. Τρελή αλλαγή στα φώτα, χωρίς να τυφλώνουν τον απέναντι. Η επόμενη 'αναβάθμιση' μου θα είναι αυτή.
-
Ο χρήστης Dodger έγραψε:
...χωρίς να τυφλώνουν τον απέναντι.Σε Σμαρτ θα τα έβαλε. Αυτά με xenon δεν τυφλώνουν 'καθόλου'.
-
Δεν είχε xenon ούτε έβαλε xenon. Απλώς άλλαξε τις εργοστασιακές λάμπες με λευκού φωτός. Δεν έχει Smart, αλλά Dodge Caliber.
Αftermarket φωτα Χenon και ιδιωτικα ΚΤΕΟ