-
Στελιο εχω ακουσει οτι ειναι ζημιαρικα τα Swift και ειδικα αυτες τις χρονολογιες(2007 που ενδιαφερομαι εγω)
ισχυει κατι τετοιο?? -
Μοτέρ-κιβώτιο στο Sport πραγματικά αλεξίσφαιρα. Οι όποιες παρατηρήσεις των κατόχων, που βλέπουμε στο SwiftClub (πέρνα, αν θες, και από εκεί μια βόλτα να διαβάσεις με την ψυχή σου ) έχουν να κάνουν με κάποιους μικρής έκτασης τριγμούς, από το πίσω κάθισμα λ.χ ή από τα πλαστικά καλύμματα των ζωνών ασφαλείας, θέματα που λύνονται εύκολα σε κάποιο service center, που έχει όρεξη να ασχοληθεί.
Στα πρώτα μοντέλα έβγαινε-έμπαινε από μόνο του το esp, πράγμα που λυνόταν με αντικατάσταση της σχετικής μονάδας, φυσικά στην εγγύηση.
Από εκεί και πέρα δε μου έρχεται κάτι άλλο.
Εσύ Θάνο, τί έχεις ακούσει και χρησιμοποιείς αυτή τη λέξη (σ.σ. ζημιάρικα)?
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Σταύρο, για εμένα, το ταμπλώ του και αυτή η Σπαρτιατική λιτότητα, που αναδύει, είναι το δυνατότερο σημείο του εσωτερικού του διάκοσμου. Όχι πολλά μπλιμπλίκια-συστήματα και ανάλογα κάθε λογής κομβία, αλλά σωστή εργονομία και πολύ καλή ποιότητα συναρμογής (έπειτα από 120Κ χλμ, θεωρώ πως δικαιούμαι να έχω ένα λόγο παραπάνω σε αυτό, από τον ευκαιριακό χρήστη- ...ζουμπιχτή πλαστικών ). Όλα είναι εκεί, που τα περιμένεις, ενώ σου δίνει την αίσθηση, ότι θα παραμείνουν στη θέση τους για πολλά-πολλά χρόνια και κακά τα ψέμματα αυτό από μόνο του, μετράει.Δεν μίλησα για ποιότητα συναρμογής ή των πλαστικών. Αυτό που με χάλασε, πραγματικά, είναι η μονότονη μαυρίλα του, τόσο που σκεφτόμουν να βάψω την κεντρική κονσόλα αν το είχα κρατήσει
Αν παρω το GP θα ειναι του 2009 ενα που εχω βρει...
απο οτι καταλαβα και τα 2 εχουν μειονεκτηματα,και δεν μαρεσει που το GP δν εχει τοσο καλη οδικη συμπεριφορα απο οτι μου ειπατε...αλλιως θα το επαιρνα σιγουρα...Σε αυτή την κατηγορία, ΚΑΝΕΝΑ δεν είναι άψογο, όλα έχουν μικροκουσουράκια. Αυτό που μένει να αποφασίσεις είναι ποιού τα μικροκουσουράκια μπορείς να ανεχτείς ή/και να συνηθίσεις, και τέλος.
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
....
Το μόνο σίγουρο αρνητικό που μπορώ να σου πω, είναι η πολύ κοντή 5η του.Σεμιναριακή κλιμάκωση για σπορτίφ μικρό με ατμοσφαιρικό-πολύστροφο μοτέρ.
Αχ, μακάρι να την είχε και το 1.3.Μου έλεγε ότι όταν 200άριζε δεν είχε άλλες στροφές να ανεβάσει και άλλο, ενώ ένιωθε το μοτέρ να μπορεί, γυναίκες φίλε μου, αλλά τι να κάνω έπρεπε να το αναφέρω.
Τώρα πέρα από αυτή την ανήκουστη παρατήρηση, για ένα ταξιδάκι να πηγαίνεις με 140km/h την ήθελε μια 6η. Νομίζω έχεις αρκετές στροφές με αυτή την ταχύτητα αν μπορείς να το επιβεβαιώσεις.
-
Το Swift Sport στην 5η έχει περίπου 30.5 χιλιόμετρα ανά 1000 στροφές.
στα 122 χιλιόμετρα περίπου 4000 στροφές
στα 140 χιλιόμετρα περίπου 4250 στροφέςείναι κοντό για ταξίδι το κιβώτιο.
-
Ο χρήστης PiCo έγραψε:
...
... για ένα ταξιδάκι να πηγαίνεις με 140km/h την ήθελε μια 6η. Νομίζω έχεις αρκετές στροφές με αυτή την ταχύτητα αν μπορείς να το επιβεβαιώσεις.Σίγουρα για πιο χαλαρές μετακινήσεις σε Ε.Ο μια 6η θα ήταν βάλσαμο.
Αλλά αυτό το συγχωρώ στη Suzuki.
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
...
... για ένα ταξιδάκι να πηγαίνεις με 140km/h την ήθελε μια 6η. Νομίζω έχεις αρκετές στροφές με αυτή την ταχύτητα αν μπορείς να το επιβεβαιώσεις.Σίγουρα για πιο χαλαρές μετακινήσεις σε Ε.Ο μια 6η θα ήταν βάλσαμο.
Αλλά αυτό το συγχωρώ στη Suzuki.
Εγώ όχι
-
H Αληθεια ειναι οτι ειναι λιγο σπαστικο.Εδω μου φαινεται εμενα σπαστικο στο T-jet που εχει 3000 σαλ 120 χλμ κοντερ και δεν θα φαινεται στο SS?
Απο την αλλη ομως το SS σε προδιαθετει πιο πολυ για σπορ καταστασεις οντας πιο ελαφρυ, με αρκετα πιο σκληρη αναρτηση απο το T-jet και κοφτη στις 7500(?).
Με λιγα λογια αν θες all round πας σε T-jet , τα κανει ολα και συμφερει.Αν ομως θες κατι λιγο πιο σπορ πας σε SS αλλα χανεις σε ανεση αναρτησης και ταξιδιου.
Αν στο μελλον εχεις σκοπο να βελτιωσεις ενα απο τα 2 τοτε πας σιγουρα στο T-jet χωρις δευτερη σκεψη.
-
Έχοντας εμπειρία και από τα 2 και σαν κάτοχος grande punto abarth σου προτείνω τελείως αντικειμενικά και κύριος λόγο κατανάλωσης το punto.
το swift σαν ατμοσφαιρικό και υψηλόστροφο που είναι καίει πολύ περισσότερο από το punto. Σίγουρα ένα 6άρι θα βοηθούσε πολύ περισσότερο. Το εσωτερικό του swift είναι απλά για γέλια.
Επίσης μην ξεχνάς ότι το punto έχει πολλά περιθώρια βελτιώσεις με μικρό κόστος.
οποτε σαν σύνολο προτείνω το punto.Το swift θα στο πρότεινα μονο αν σε ενδιαφέρει μονο μια σκληροπυρηνική κατασκευή που θα σου κάνει τα κέφια σε στροφοδιαδρομες και δε νοιάζεσαι για τίποτα άλλο. Αλλα και πάλι σε αυτά τα χρήματα θα σου πρότεινα αλλα αυτοκίνητα για αυτή την δουλειά πολύ καλύτερα από το swift.
Γνώμη μου πάρε το grande punto είναι πολύ τίμιο αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης grande jerry έγραψε:
... Το εσωτερικό του swift είναι απλά για γέλια.
....Έχεις καιρό, μου φαίνεται, να κάτσεις σε αυτοκίνητο με εσωτερικό, που είναι πραγματικά για γέλια.
-
Και τα 2 αυτοκινητα εχουν πανω κατω την ιδια ποιοτητα.Σκληρα πλαστικα παντου με εξαιρεση το GP MY08 που εχει μια λωριδα μαλακου πλαστικου στο κεντρο του ταμπλο για απομιμηση ανθρακονηματος.Απο την αλλη ομως το SS εχει πραγματικα μπακετ καθισματα που ειναι ολα τα λεφτα.
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
... Το εσωτερικό του swift είναι απλά για γέλια.
....Έχεις καιρό, μου φαίνεται, να κάτσεις σε αυτοκίνητο με εσωτερικό, που είναι πραγματικά για γέλια.
Ναι όντως έχω πολύ καιρό να μπω σε αυτοκίνητο με χειρότερο εσωτερικό γιατί έχουν σταματήσει να παράγονται αυτοκίνητα με τέτοιο εσωτερικό πολλές δεκαετίες τώρα.
-
Ο χρήστης grande jerry έγραψε:
...
Ναι όντως έχω πολύ καιρό να μπω σε αυτοκίνητο με χειρότερο εσωτερικό γιατί έχουν σταματήσει να παράγονται αυτοκίνητα με τέτοιο εσωτερικό πολλές δεκαετίες τώρα.Κβοτ απάντηση , μιας και δεν έχει νόημα να εμπλέκομαι σε πληκτρολογιακές αντιπαραθέσεις για πράγματα, το λιγότερο, ευτελή, αν όχι αυτονόητα για νοήμονες ενήλικες.
Πάμε λοιπόν. Το ταμπλώ του Swift Χαρακτηρίζεται από...
...Όχι πολλά μπλιμπλίκια-συστήματα και ανάλογα κάθε λογής κομβία, αλλά σωστή εργονομία και πολύ καλή ποιότητα συναρμογής (έπειτα από 120Κ χλμ, θεωρώ πως δικαιούμαι να έχω ένα λόγο παραπάνω σε αυτό, από τον ευκαιριακό χρήστη- ...ζουμπιχτή πλαστικών ). Όλα είναι εκεί, που τα περιμένεις, ενώ σου δίνει την αίσθηση, ότι θα παραμείνουν στη θέση τους για πολλά-πολλά χρόνια και κακά τα ψέμματα αυτό από μόνο του, μετράει.
120Κ χλμ σε κρητικά καλντερίμια και είναι όπως την πρώτη μέρα. Οι Ιάπωνες μάλλον έχουν καταλάβει και προσδώσει, με τρόπο λανθασμένο την έννοια της ποιότητας συναρμογής & υλικών εσωτερικού, στα αυτοκίνητά τους.
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Εχοντας εμπειρια και απο τα 2:Swift sport αν θες ευχαριστη(και καλυτερη) οδικη συμπεριφορα και λιγο καλυτερες επιδοσεις ή
Grande Punto T-jet αν θες ολα τα υπολοιπα(χωροι(η διαφορα δεν ειναι και τραγικα μεγαλη αλλα το punto εχει πλεονεκτημα) ,ανεση ,πιο ανετο ταξιδι ,πιο ανετες καθημερινες μετακινησεις λογω τουρμπο).Σε καταναλωση ειναι τα ιδια αναλογα φυσικα και τον τροπο οδηγησης.
Να προσεξεις γιατι μεχρι καποια χρονολογια στα swift sport δεν επιτρεπονταν να βαλεις βενζινη κατω των 100 οκτανιων συμφωνα με τον κατασκευαστη (αν και ο φιλος μου βαζει κανονικα 95αρα και δεν εχει προβλημα , αρκει να μην το πιεζεις υπερβολικα).Μου φαινεται οτι αυτο ηταν μεχρι το 2008(τοτε βγηκε το facelift?) , ρωτα σε αντιπροσωπεια για να μαθεις.
Συμφωνώ απόλυτα με Ευγένιο και Στέλιο (swiftbpm) Σε ορισμένους άλλους θα έλεγα πως γενικά καλό είναι να μην μιλάμε αν δεν έχουμε δοκιμάσει κάποια αυτοκίνητα (κ δη να συγκρίνουμε 1,3 swift με Swift Sport σε οδική συμπεριφορά και κιβώτιο σε εντελώς εργοστασιακή μορφή ),οπότε να μην είμαστε απόλυτοι σε κάποια πράγματα. Θάνο το καλύτερο είναι να τα δοκιμάσεις και τα 2 σε κάποια αντιπροσωπεία ή να μπεις στα αντίστοιχα κλαμπ που υπάρχουν και να σε κατατοπίσουν οι κάτοχοι αυτών.
-
Ο χρήστης grande jerry έγραψε:
... Το εσωτερικό του swift είναι απλά για γέλια.
....Έχεις καιρό, μου φαίνεται, να κάτσεις σε αυτοκίνητο με εσωτερικό, που είναι πραγματικά για γέλια.
Ναι όντως έχω πολύ καιρό να μπω σε αυτοκίνητο με χειρότερο εσωτερικό γιατί έχουν σταματήσει να παράγονται αυτοκίνητα με τέτοιο εσωτερικό πολλές δεκαετίες τώρα.
Υπερβολές
Μια χαρά είναι το εσωτερικό του Swift. Και του GP καλό είναι.Υπάρχουν άλλα μοντέλα διαφόρων κατασκευαστών που έχουν αδιάφορη εντελώς εσωτερική σχεδίαση, ιδιαίτερα απλή και με περίεργη αισθητική.
Το Swift έχει όμορφη εσωτερική σχεδίαση και είναι ιδιαίτερα αρμονική με το εξωτερικό αμάξωμα...
Η δική μου μοναδική ένσταση με το NEO Swift είναι με την κεντρική κονσόλα. Θα έπρεπε να έχει μεγαλύτερο πλάτος στο τέρμα της...
http://www.netcarshow.com/suzuki/2011-s ... per_12.htmΣε αυτό που κυκλοφορεί ο χώρος αποθήκευσης είναι ιδιαίτερα μεγάλος στο τέρμα της κονσόλας και ιδιαίτερα πρακτικός:
http://www.netcarshow.com/suzuki/2005-s ... per_0f.htm
-
εγω Στελιο εχω ακουσει για προβληματα κινητηρα περισσοτερο και για κραδασμους στο πισω μερος...
ενας μου ειχε πει και για σασμαν αλλα δεν το εχω διασταυρωσει.. -
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
H Αληθεια ειναι οτι ειναι λιγο σπαστικο.Εδω μου φαινεται εμενα σπαστικο στο T-jet που εχει 3000 σαλ 120 χλμ κοντερ και δεν θα φαινεται στο SS?Απο την αλλη ομως το SS σε προδιαθετει πιο πολυ για σπορ καταστασεις οντας πιο ελαφρυ, με αρκετα πιο σκληρη αναρτηση απο το T-jet και κοφτη στις 7500(?).
Με λιγα λογια αν θες all round πας σε T-jet , τα κανει ολα και συμφερει.Αν ομως θες κατι λιγο πιο σπορ πας σε SS αλλα χανεις σε ανεση αναρτησης και ταξιδιου.
Αν στο μελλον εχεις σκοπο να βελτιωσεις ενα απο τα 2 τοτε πας σιγουρα στο T-jet χωρις δευτερη σκεψη.
ναι φυσικα θα υπαρχουν περιθωρια βελτιωσης στο αμεσο μελλον!!
-
Ο χρήστης ThanosG7 έγραψε:
εγω Στελιο εχω ακουσει για προβληματα κινητηρα περισσοτερο και για κραδασμους στο πισω μερος...
ενας μου ειχε πει και για σασμαν αλλα δεν το εχω διασταυρωσει..προβλήματα κινητήρα στο Swift Sport 1.6 δεν έχουν παρουσιαστεί απ'οσο γνωρίζω,κραδασμοί πίσω δεν υπάρχουν,απλά είναι πιο σκληρή η ανάρτηση του Sport και έχει και ημιάκαμπτο άξονα πίσω ,οπότε λογικά να αποσβαίνει πιο απότομα και ξερά όταν πέφτεις στις φοβερές λακούβες των γαμάτων ελληνικών δρόμων Σασμάν σοβαρό θέμα στο 1,6 δεν έχει υπάρξει ,πρέπει να είσαι κάφρος για να βγάλει κάτι
-
Ο χρήστης kostastyper έγραψε:
Συμφωνώ απόλυτα με Ευγένιο και Στέλιο (swiftbpm) Σε ορισμένους άλλους θα έλεγα πως γενικά καλό είναι να μην μιλάμε αν δεν έχουμε δοκιμάσει κάποια αυτοκίνητα (κ δη να συγκρίνουμε 1,3 swift με Swift Sport σε οδική συμπεριφορά και κιβώτιο σε εντελώς εργοστασιακή μορφή ),οπότε να μην είμαστε απόλυτοι σε κάποια πράγματα. Θάνο το καλύτερο είναι να τα δοκιμάσεις και τα 2 σε κάποια αντιπροσωπεία ή να μπεις στα αντίστοιχα κλαμπ που υπάρχουν και να σε κατατοπίσουν οι κάτοχοι αυτών.Ετσι πες τα!!!
Εγω να πω την αληθεια αν και εχω T-jet θα επαιρνα ss αν ηθελα να ξεκαβλωνω καθε μερα και να του πινω το αιμα χωρις να με νοιαζει τιποτα ή αν ηθελα να το βαζω σε πιστα συχνα.Οχι πως το T-jet χανει παρα πολυ αλλα ειναι σιγουρα πιο μαλακο και με χειροτερη αισθηση.Αυτη την 5η να μην ειχε ρε γαμωτο το swift και θα ηταν πολυ καλυτερα τα πραγματα για ανεση σε ταξιδι.Βεβαια και το T-jet εχει το καλο πως με 1000 ευρω πας 185 αλογα αν σε ενδιαφερει αυτο το θεμα
Συνολικα το Swift Sport ειναι ενα παιχνιδιαρικο GTI και το T-jet ενα ανετο GT για να το θεσω οσο πιο γρηγορα γινεται
-
τα αλογα φαινονται στο suzuki η δεν τα νιωθεις??
και κατι ακομα...
απο ανταλλακτικα πως πανε τα αυτοκινητα αυτα??ακριβα,φθηνα??
αλλη μια ερωτηση...
το swift το απλο σε σχεση με το grande punto το απλο??ποιο ειναι καλυτερο??
Suzuki Swift Vs Grande Punto