-
Καλησπέρα,
Τις τελευταίες δύο μέρες έχω παρατηρήσει ότι κάτω από το αυτοκίνητο στάζει νεράκι. Με σύντομες δοκιμές αυτό δείχνει να συμβαίνει μόνο όταν έχω ενεργοποιημένο τον κομπρέσσορα του A/C. Και όταν σταματήσω όμως κάπου και σβήσω τη μηχανή, συνεχίζει να στάζει για λιγάκι.
Το σημείο απ' όπου στάζει είναι ελαφρώς δεξιά από το κέντρο και καθαρά πίσω από τον χώρο του κινητήρα...περίπου κάτω από την καμπίνα των επιβατών, κάτω από την κεντρική κονσόλα.
Δείτε φωτογραφία (τραβηγμένη από τη δεξιά πλευρά του αυτοκινήτου - ο τροχός που φαίνεται είναι ο εμπρός δεξιός). Έχω κυκλώσει το σημείο όπου καταλήγουν τα νερά - τρέχουν από ακριβώς από επάνω. Γλύφουν σε ένα πλαστικό νομίζω, δεν μπορώ να δω καλά την προέλευσή τους όμως:
Είναι φυσιολογικό; Αποχέτευση του A/C; Ή υπάρχει κάποιο πρόβλημα; Η αλήθεια είναι ότι στα σχεδόν τρια χρόνια που έχω το αυτοκίνητο, πρώτη φορά το παρατήρησα.
-
Καλησπέρα,
Τις τελευταίες δύο μέρες έχω παρατηρήσει ότι κάτω από το αυτοκίνητο στάζει νεράκι. Με σύντομες δοκιμές αυτό δείχνει να συμβαίνει μόνο όταν έχω ενεργοποιημένο τον κομπρέσσορα του A/C. Και όταν σταματήσω όμως κάπου και σβήσω τη μηχανή, συνεχίζει να στάζει για λιγάκι.
Το σημείο απ' όπου στάζει είναι ελαφρώς δεξιά από το κέντρο και καθαρά πίσω από τον χώρο του κινητήρα...περίπου κάτω από την καμπίνα των επιβατών, κάτω από την κεντρική κονσόλα.
Δείτε φωτογραφία (τραβηγμένη από τη δεξιά πλευρά του αυτοκινήτου - ο τροχός που φαίνεται είναι ο εμπρός δεξιός). Έχω κυκλώσει το σημείο όπου καταλήγουν τα νερά - τρέχουν από ακριβώς από επάνω. Γλύφουν σε ένα πλαστικό νομίζω, δεν μπορώ να δω καλά την προέλευσή τους όμως:
Είναι φυσιολογικό; Αποχέτευση του A/C; Ή υπάρχει κάποιο πρόβλημα; Η αλήθεια είναι ότι στα σχεδόν τρια χρόνια που έχω το αυτοκίνητο, πρώτη φορά το παρατήρησα.
-
Καλησπέρα,
Τις τελευταίες δύο μέρες έχω παρατηρήσει ότι κάτω από το αυτοκίνητο στάζει νεράκι. Με σύντομες δοκιμές αυτό δείχνει να συμβαίνει μόνο όταν έχω ενεργοποιημένο τον κομπρέσσορα του A/C. Και όταν σταματήσω όμως κάπου και σβήσω τη μηχανή, συνεχίζει να στάζει για λιγάκι.
Το σημείο απ' όπου στάζει είναι ελαφρώς δεξιά από το κέντρο και καθαρά πίσω από τον χώρο του κινητήρα...περίπου κάτω από την καμπίνα των επιβατών, κάτω από την κεντρική κονσόλα.
Δείτε φωτογραφία (τραβηγμένη από τη δεξιά πλευρά του αυτοκινήτου - ο τροχός που φαίνεται είναι ο εμπρός δεξιός). Έχω κυκλώσει το σημείο όπου καταλήγουν τα νερά - τρέχουν από ακριβώς από επάνω. Γλύφουν σε ένα πλαστικό νομίζω, δεν μπορώ να δω καλά την προέλευσή τους όμως:
Είναι φυσιολογικό; Αποχέτευση του A/C; Ή υπάρχει κάποιο πρόβλημα; Η αλήθεια είναι ότι στα σχεδόν τρια χρόνια που έχω το αυτοκίνητο, πρώτη φορά το παρατήρησα.
-
Απο το ac ειναι ,μην ανυσηχεις.
-
Κι εγώ αυτό σκέφτηκα..απλά μου έκανε εντύπωση που το παρατήρησα σήμερα πρώτη φορά.
Ίσως λόγω των καιρικών συνθηκών (υγρασίας κλπ) υπήρξε αυξημένη συμπύκνωση.
-
Οταν ειναι πολυ ξηρος ο αερας δεν εχει να βγαλει κατι.
-
Όπως τα λες μοιάζει να τα έχεις αντιγράψει από τεχνικό εγχειρίδιο που να περιγράφει το φαινόμενο!
Καμία ανησυχία. Μάλιστα έμαθα ότι μπορεί φυσιολογικά να έχεις και λίγο νεράκι και μέσα στο αυτοκίνητο από τους κάτω αεραγωγούς σε μεγάλη ζέστη... -
Στο δικο μου εσταζε ετσι, λεω απαισιοδοξα 'κανα κολαρο θα χανει ' αλλα τελικα ηταν βουλωμενες οι αποχετευσεις στο χωρο πισω απ' τον κινητηρα απο φυλλα και χωμα. Το μονο προβλημα ηταν οτι επρεπε να βγαλω τη μπαταρια για να τις ξεβουλωσω.
-
Που να το δεις σε μεγαλες υγρασιες τι βγαζει θα νομιζεις οτι εχεις κανα χοντρο προβλημα . Σαν να κατουραει ειναι το κοιταζα περσυ μια αποπνικτικη μερα και γελουσα
-
Εαν δεν σου ανεβαζει θερμοκρασια,και το νερο δεν εχει χρωμα,τοτε κατα 99,999% ειναι το Α/C.
Μη σου φαινεται παραξενο.Κατα την λειτουργια του ''αποβαλει'' αρκετο νερο που δημιουργειτε απο την διαφορα θερμοκρασιας που εχουν οι μεταλλικοι σωληνες του Α/C και το περιβαλλον του κινητηρα.
Οταν το κλεισεις σιγουρα καποια ποσοτητα νερου θα εχει μεινει σε διαφορα μερη,εξου και η συνεχιση της ροης.
Μην ανησυχεις ολα τα αυτοκινητα με Α/C το κανουν. -
απο 'που βγαίνει' όμως αυτό το νερο?
Τραβαει με καποιο τροπο την υγρασία απο τη καμπίνα και την παροχετευει εξωτερικα? Ή είναι υγροποιημενη υγρασια των σωληνωσεων που βρίσκονται στο χώρο της μηχανης? -
Ο χρήστης nEK έγραψε:
απο 'που βγαίνει' όμως αυτό το νερο?
Τραβαει με καποιο τροπο την υγρασία απο τη καμπίνα και την παροχετευει εξωτερικα? Ή είναι υγροποιημενη υγρασια των σωληνωσεων που βρίσκονται στο χώρο της μηχανης?Η υγρασια απο τον αερα της καμπινας ειναι .Οι μισες σωληνες στην μηχανη παγωνουν οσο δουλευει το ac και μαζευουν υγρασια αλλα αυτη πεφτει στο χωρο της μηχανης.
-
Το νερο δεν ''βγαινει'' απο πουθενα ( εκτος εαν εχουμε διαροη ) δημιουργειται οπως προειπα επανω στα εξωτερικα τοιχωματα των σωληνωσεων του AC ( ειναι πισω απο το ψυγειο του AC )και αρχιζει να σταζει.
Δεν ''τραβαει'' ουτε υγρασια ουτε ψυξη απο το εσωτερικο , ωστε να την θεωρησουμε διαροη. Απλα η διαφορα θερμοκρασιας του σωληνα με το περιβαλλον της μηχανης δημιουργουν την υγροποιηση. -
Ο χρήστης cruzakias έγραψε:
Το νερο δεν ''βγαινει'' απο πουθενα ( εκτος εαν εχουμε διαροη ) δημιουργειται οπως προειπα επανω στα εξωτερικα τοιχωματα των σωληνωσεων του AC ( ειναι πισω απο το ψυγειο του AC )και αρχιζει να σταζει.
Δεν ''τραβαει'' ουτε υγρασια ουτε ψυξη απο το εσωτερικο ,τοση ωστε να την θεωρησουμε διαροη. Απλα η διαφορα θερμοκρασιας του σωληνα με το περιβαλλον της μηχανης δημιουργουν την υγροποιηση.ποσο σιγουρος εισαι γιαυτο?
-
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
Το νερο δεν ''βγαινει'' απο πουθενα ( εκτος εαν εχουμε διαροη ) δημιουργειται οπως προειπα επανω στα εξωτερικα τοιχωματα των σωληνωσεων του AC ( ειναι πισω απο το ψυγειο του AC )και αρχιζει να σταζει.
Δεν ''τραβαει'' ουτε υγρασια ουτε ψυξη απο το εσωτερικο ,τοση ωστε να την θεωρησουμε διαροη. Απλα η διαφορα θερμοκρασιας του σωληνα με το περιβαλλον της μηχανης δημιουργουν την υγροποιηση.ποσο σιγουρος εισαι γιαυτο?
Οχι τοση ωστε να υπαρχει προβλημα.Μιλαμε για σωστη λειτουργια του AC.
-
Ο χρήστης cruzakias έγραψε:
Το νερο δεν ''βγαινει'' απο πουθενα ( εκτος εαν εχουμε διαροη ) δημιουργειται οπως προειπα επανω στα εξωτερικα τοιχωματα των σωληνωσεων του AC ( ειναι πισω απο το ψυγειο του AC )και αρχιζει να σταζει.
Δεν ''τραβαει'' ουτε υγρασια ουτε ψυξη απο το εσωτερικο ,τοση ωστε να την θεωρησουμε διαροη. Απλα η διαφορα θερμοκρασιας του σωληνα με το περιβαλλον της μηχανης δημιουργουν την υγροποιηση.ποσο σιγουρος εισαι γιαυτο?
Οχι τοση ωστε να υπαρχει προβλημα.Μιλαμε για σωστη λητουργια του AC.
η τοποθετηση σου ηταν διαφορετικη...
ειπες οτι η οποια αποβολη υγρου απο το AC γινεται ΜΟΝΟ λογο της διαφορας θερμοκρασιας στα εξωτερικα τοιχωματα του συστηματος και οχι επειδη το συστημα αποβαλει υγρασια και απο το εσωτερικο του αυτοκινητουαυτη ειναι η ενσταση μου στην αποψη σου
-
E λανθασμένη άποψη είναι.
-
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
Το νερο δεν ''βγαινει'' απο πουθενα ( εκτος εαν εχουμε διαροη ) δημιουργειται οπως προειπα επανω στα εξωτερικα τοιχωματα των σωληνωσεων του AC ( ειναι πισω απο το ψυγειο του AC )και αρχιζει να σταζει.
Δεν ''τραβαει'' ουτε υγρασια ουτε ψυξη απο το εσωτερικο ,τοση ωστε να την θεωρησουμε διαροη. Απλα η διαφορα θερμοκρασιας του σωληνα με το περιβαλλον της μηχανης δημιουργουν την υγροποιηση.ποσο σιγουρος εισαι γιαυτο?
Οχι τοση ωστε να υπαρχει προβλημα.Μιλαμε για σωστη λητουργια του AC.
η τοποθετηση σου ηταν διαφορετικη...
ειπες οτι η οποια αποβολη υγρου απο το AC γινεται ΜΟΝΟ λογο της διαφορας θερμοκρασιας στα εξωτερικα τοιχωματα του συστηματος και οχι επειδη το συστημα αποβαλει υγρασια και απο το εσωτερικο του αυτοκινητουαυτη ειναι η ενσταση μου στην αποψη σου
Το οτι δεν αναφερθηκα και στα υγρα που ετσι κ αλλιως αποβαλει ενα AC δεν αναιρει τα προηγουμενα, ουτε τα καθιστα λανθασμενα.
-
Ο χρήστης cruzakias έγραψε:
Το νερο δεν ''βγαινει'' απο πουθενα ( εκτος εαν εχουμε διαροη ) δημιουργειται οπως προειπα επανω στα εξωτερικα τοιχωματα των σωληνωσεων του AC ( ειναι πισω απο το ψυγειο του AC )και αρχιζει να σταζει.
[b]Δεν ''τραβαει'' ουτε υγρασια [/b]ουτε ψυξη απο το εσωτερικο ,τοση ωστε να την θεωρησουμε διαροη. Απλα η διαφορα θερμοκρασιας του σωληνα με το περιβαλλον της μηχανης δημιουργουν την υγροποιηση.ποσο σιγουρος εισαι γιαυτο?
Οχι τοση ωστε να υπαρχει προβλημα.Μιλαμε για σωστη λητουργια του AC.
η τοποθετηση σου ηταν διαφορετικη...
ειπες οτι η οποια αποβολη υγρου απο το AC γινεται ΜΟΝΟ λογο της διαφορας θερμοκρασιας στα εξωτερικα τοιχωματα του συστηματος και οχι επειδη το συστημα αποβαλει υγρασια και απο το εσωτερικο του αυτοκινητουαυτη ειναι η ενσταση μου στην αποψη σου
Το οτι δεν αναφερθηκα και στα υγρα που ετσι κ αλλιως αποβαλει ενα AC δεν αναιρει τα προηγουμενα, ουτε τα καθιστα λανθασμενα.
2 πραγματα συμβαινουν...
Α. εγω δεν καταλαβαινω τι γραφειςΒ. εσυ δεν διατυπωσες κατανοητα την αποψη σου
ας μην το συνεχισουμε αλλο και ας αφησουμε τα συμπερασματα στους αναγνωστες
-
Εγω φταιω **Δεν ''τραβαει'' ουτε υγρασια ** επρεπε να αναφερθω σε ολες τις παραμετρους και να τα διαχωρισω. Απο τη στιγμη που αναλυω ενα θεμα δεν πρεπει να θεωρω τιποτα αυτονοητο.Ετσι που τα εγραψα φαινεται οτι αποβαλει υγρα μονο απο τα τοιχωματα του σωληνα,και αυτο ειναι λαθος.
ΟΚ το λαθος δικο μου.
Νερό από κάτω - αποχέτευση A/C ή πρόβλημα;