Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νερό από κάτω - αποχέτευση A/C ή πρόβλημα;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Νερό από κάτω - αποχέτευση A/C ή πρόβλημα;
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    22
    18275
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      arrowsfa1 last edited by

      Καλησπέρα,

      Τις τελευταίες δύο μέρες έχω παρατηρήσει ότι κάτω από το αυτοκίνητο στάζει νεράκι. Με σύντομες δοκιμές αυτό δείχνει να συμβαίνει μόνο όταν έχω ενεργοποιημένο τον κομπρέσσορα του A/C. Και όταν σταματήσω όμως κάπου και σβήσω τη μηχανή, συνεχίζει να στάζει για λιγάκι.

      Το σημείο απ' όπου στάζει είναι ελαφρώς δεξιά από το κέντρο και καθαρά πίσω από τον χώρο του κινητήρα...περίπου κάτω από την καμπίνα των επιβατών, κάτω από την κεντρική κονσόλα.

      Δείτε φωτογραφία (τραβηγμένη από τη δεξιά πλευρά του αυτοκινήτου - ο τροχός που φαίνεται είναι ο εμπρός δεξιός). Έχω κυκλώσει το σημείο όπου καταλήγουν τα νερά - τρέχουν από ακριβώς από επάνω. Γλύφουν σε ένα πλαστικό νομίζω, δεν μπορώ να δω καλά την προέλευσή τους όμως:


      Κλικ για full-size εικόνα

      Είναι φυσιολογικό; Αποχέτευση του A/C; Ή υπάρχει κάποιο πρόβλημα; Η αλήθεια είναι ότι στα σχεδόν τρια χρόνια που έχω το αυτοκίνητο, πρώτη φορά το παρατήρησα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        arrowsfa1 last edited by

        Καλησπέρα,

        Τις τελευταίες δύο μέρες έχω παρατηρήσει ότι κάτω από το αυτοκίνητο στάζει νεράκι. Με σύντομες δοκιμές αυτό δείχνει να συμβαίνει μόνο όταν έχω ενεργοποιημένο τον κομπρέσσορα του A/C. Και όταν σταματήσω όμως κάπου και σβήσω τη μηχανή, συνεχίζει να στάζει για λιγάκι.

        Το σημείο απ' όπου στάζει είναι ελαφρώς δεξιά από το κέντρο και καθαρά πίσω από τον χώρο του κινητήρα...περίπου κάτω από την καμπίνα των επιβατών, κάτω από την κεντρική κονσόλα.

        Δείτε φωτογραφία (τραβηγμένη από τη δεξιά πλευρά του αυτοκινήτου - ο τροχός που φαίνεται είναι ο εμπρός δεξιός). Έχω κυκλώσει το σημείο όπου καταλήγουν τα νερά - τρέχουν από ακριβώς από επάνω. Γλύφουν σε ένα πλαστικό νομίζω, δεν μπορώ να δω καλά την προέλευσή τους όμως:


        Κλικ για full-size εικόνα

        Είναι φυσιολογικό; Αποχέτευση του A/C; Ή υπάρχει κάποιο πρόβλημα; Η αλήθεια είναι ότι στα σχεδόν τρια χρόνια που έχω το αυτοκίνητο, πρώτη φορά το παρατήρησα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          arrowsfa1 last edited by

          Καλησπέρα,

          Τις τελευταίες δύο μέρες έχω παρατηρήσει ότι κάτω από το αυτοκίνητο στάζει νεράκι. Με σύντομες δοκιμές αυτό δείχνει να συμβαίνει μόνο όταν έχω ενεργοποιημένο τον κομπρέσσορα του A/C. Και όταν σταματήσω όμως κάπου και σβήσω τη μηχανή, συνεχίζει να στάζει για λιγάκι.

          Το σημείο απ' όπου στάζει είναι ελαφρώς δεξιά από το κέντρο και καθαρά πίσω από τον χώρο του κινητήρα...περίπου κάτω από την καμπίνα των επιβατών, κάτω από την κεντρική κονσόλα.

          Δείτε φωτογραφία (τραβηγμένη από τη δεξιά πλευρά του αυτοκινήτου - ο τροχός που φαίνεται είναι ο εμπρός δεξιός). Έχω κυκλώσει το σημείο όπου καταλήγουν τα νερά - τρέχουν από ακριβώς από επάνω. Γλύφουν σε ένα πλαστικό νομίζω, δεν μπορώ να δω καλά την προέλευσή τους όμως:


          Κλικ για full-size εικόνα

          Είναι φυσιολογικό; Αποχέτευση του A/C; Ή υπάρχει κάποιο πρόβλημα; Η αλήθεια είναι ότι στα σχεδόν τρια χρόνια που έχω το αυτοκίνητο, πρώτη φορά το παρατήρησα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Απο το ac ειναι ,μην ανυσηχεις.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              arrowsfa1 last edited by

              Κι εγώ αυτό σκέφτηκα..απλά μου έκανε εντύπωση που το παρατήρησα σήμερα πρώτη φορά.

              Ίσως λόγω των καιρικών συνθηκών (υγρασίας κλπ) υπήρξε αυξημένη συμπύκνωση.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Οταν ειναι πολυ ξηρος ο αερας δεν εχει να βγαλει κατι.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Όπως τα λες μοιάζει να τα έχεις αντιγράψει από τεχνικό εγχειρίδιο που να περιγράφει το φαινόμενο!
                  Καμία ανησυχία. Μάλιστα έμαθα ότι μπορεί φυσιολογικά να έχεις και λίγο νεράκι και μέσα στο αυτοκίνητο από τους κάτω αεραγωγούς σε μεγάλη ζέστη...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    drosxo last edited by

                    Στο δικο μου εσταζε ετσι, λεω απαισιοδοξα 'κανα κολαρο θα χανει ' αλλα τελικα ηταν βουλωμενες οι αποχετευσεις στο χωρο πισω απ' τον κινητηρα απο φυλλα και χωμα. Το μονο προβλημα ηταν οτι επρεπε να βγαλω τη μπαταρια για να τις ξεβουλωσω.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Που να το δεις σε μεγαλες υγρασιες τι βγαζει θα νομιζεις οτι εχεις κανα χοντρο προβλημα . Σαν να κατουραει ειναι το κοιταζα περσυ μια αποπνικτικη μερα και γελουσα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        cruzakias last edited by

                        Εαν δεν σου ανεβαζει θερμοκρασια,και το νερο δεν εχει χρωμα,τοτε κατα 99,999% ειναι το Α/C.
                        Μη σου φαινεται παραξενο.Κατα την λειτουργια του ''αποβαλει'' αρκετο νερο που δημιουργειτε απο την διαφορα θερμοκρασιας που εχουν οι μεταλλικοι σωληνες του Α/C και το περιβαλλον του κινητηρα.
                        Οταν το κλεισεις σιγουρα καποια ποσοτητα νερου θα εχει μεινει σε διαφορα μερη,εξου και η συνεχιση της ροης.
                        Μην ανησυχεις ολα τα αυτοκινητα με Α/C το κανουν.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nek last edited by

                          απο 'που βγαίνει' όμως αυτό το νερο?
                          Τραβαει με καποιο τροπο την υγρασία απο τη καμπίνα και την παροχετευει εξωτερικα? Ή είναι υγροποιημενη υγρασια των σωληνωσεων που βρίσκονται στο χώρο της μηχανης?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης nEK έγραψε:
                            απο 'που βγαίνει' όμως αυτό το νερο?
                            Τραβαει με καποιο τροπο την υγρασία απο τη καμπίνα και την παροχετευει εξωτερικα? Ή είναι υγροποιημενη υγρασια των σωληνωσεων που βρίσκονται στο χώρο της μηχανης?

                            Η υγρασια απο τον αερα της καμπινας ειναι .Οι μισες σωληνες στην μηχανη παγωνουν οσο δουλευει το ac και μαζευουν υγρασια αλλα αυτη πεφτει στο χωρο της μηχανης.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cruzakias last edited by

                              Το νερο δεν ''βγαινει'' απο πουθενα ( εκτος εαν εχουμε διαροη ) δημιουργειται οπως προειπα επανω στα εξωτερικα τοιχωματα των σωληνωσεων του AC ( ειναι πισω απο το ψυγειο του AC )και αρχιζει να σταζει.
                              Δεν ''τραβαει'' ουτε υγρασια ουτε ψυξη απο το εσωτερικο , ωστε να την θεωρησουμε διαροη. Απλα η διαφορα θερμοκρασιας του σωληνα με το περιβαλλον της μηχανης δημιουργουν την υγροποιηση.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mad-max-13 last edited by

                                Ο χρήστης cruzakias έγραψε:
                                Το νερο δεν ''βγαινει'' απο πουθενα ( εκτος εαν εχουμε διαροη ) δημιουργειται οπως προειπα επανω στα εξωτερικα τοιχωματα των σωληνωσεων του AC ( ειναι πισω απο το ψυγειο του AC )και αρχιζει να σταζει.
                                Δεν ''τραβαει'' ουτε υγρασια ουτε ψυξη απο το εσωτερικο ,τοση ωστε να την θεωρησουμε διαροη. Απλα η διαφορα θερμοκρασιας του σωληνα με το περιβαλλον της μηχανης δημιουργουν την υγροποιηση.

                                ποσο σιγουρος εισαι γιαυτο?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cruzakias last edited by

                                  Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:

                                  Το νερο δεν ''βγαινει'' απο πουθενα ( εκτος εαν εχουμε διαροη ) δημιουργειται οπως προειπα επανω στα εξωτερικα τοιχωματα των σωληνωσεων του AC ( ειναι πισω απο το ψυγειο του AC )και αρχιζει να σταζει.
                                  Δεν ''τραβαει'' ουτε υγρασια ουτε ψυξη απο το εσωτερικο ,τοση ωστε να την θεωρησουμε διαροη. Απλα η διαφορα θερμοκρασιας του σωληνα με το περιβαλλον της μηχανης δημιουργουν την υγροποιηση.

                                  ποσο σιγουρος εισαι γιαυτο?

                                  Οχι τοση ωστε να υπαρχει προβλημα.Μιλαμε για σωστη λειτουργια του AC.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mad-max-13 last edited by

                                    Ο χρήστης cruzakias έγραψε:

                                    Το νερο δεν ''βγαινει'' απο πουθενα ( εκτος εαν εχουμε διαροη ) δημιουργειται οπως προειπα επανω στα εξωτερικα τοιχωματα των σωληνωσεων του AC ( ειναι πισω απο το ψυγειο του AC )και αρχιζει να σταζει.
                                    Δεν ''τραβαει'' ουτε υγρασια ουτε ψυξη απο το εσωτερικο ,τοση ωστε να την θεωρησουμε διαροη. Απλα η διαφορα θερμοκρασιας του σωληνα με το περιβαλλον της μηχανης δημιουργουν την υγροποιηση.

                                    ποσο σιγουρος εισαι γιαυτο?

                                    Οχι τοση ωστε να υπαρχει προβλημα.Μιλαμε για σωστη λητουργια του AC.

                                    η τοποθετηση σου ηταν διαφορετικη...
                                    ειπες οτι η οποια αποβολη υγρου απο το AC γινεται ΜΟΝΟ λογο της διαφορας θερμοκρασιας στα εξωτερικα τοιχωματα του συστηματος και οχι επειδη το συστημα αποβαλει υγρασια και απο το εσωτερικο του αυτοκινητου

                                    αυτη ειναι η ενσταση μου στην αποψη σου

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • D
                                      drdino last edited by

                                      E λανθασμένη άποψη είναι.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        cruzakias last edited by

                                        Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:

                                        Το νερο δεν ''βγαινει'' απο πουθενα ( εκτος εαν εχουμε διαροη ) δημιουργειται οπως προειπα επανω στα εξωτερικα τοιχωματα των σωληνωσεων του AC ( ειναι πισω απο το ψυγειο του AC )και αρχιζει να σταζει.
                                        Δεν ''τραβαει'' ουτε υγρασια ουτε ψυξη απο το εσωτερικο ,τοση ωστε να την θεωρησουμε διαροη. Απλα η διαφορα θερμοκρασιας του σωληνα με το περιβαλλον της μηχανης δημιουργουν την υγροποιηση.

                                        ποσο σιγουρος εισαι γιαυτο?

                                        Οχι τοση ωστε να υπαρχει προβλημα.Μιλαμε για σωστη λητουργια του AC.

                                        η τοποθετηση σου ηταν διαφορετικη...
                                        ειπες οτι η οποια αποβολη υγρου απο το AC γινεται ΜΟΝΟ λογο της διαφορας θερμοκρασιας στα εξωτερικα τοιχωματα του συστηματος και οχι επειδη το συστημα αποβαλει υγρασια και απο το εσωτερικο του αυτοκινητου

                                        αυτη ειναι η ενσταση μου στην αποψη σου

                                        Το οτι δεν αναφερθηκα και στα υγρα που ετσι κ αλλιως αποβαλει ενα AC δεν αναιρει τα προηγουμενα, ουτε τα καθιστα λανθασμενα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • M
                                          mad-max-13 last edited by

                                          Ο χρήστης cruzakias έγραψε:

                                          Το νερο δεν ''βγαινει'' απο πουθενα ( εκτος εαν εχουμε διαροη ) δημιουργειται οπως προειπα επανω στα εξωτερικα τοιχωματα των σωληνωσεων του AC ( ειναι πισω απο το ψυγειο του AC )και αρχιζει να σταζει.
                                          [b]Δεν ''τραβαει'' ουτε υγρασια [/b]ουτε ψυξη απο το εσωτερικο ,τοση ωστε να την θεωρησουμε διαροη. Απλα η διαφορα θερμοκρασιας του σωληνα με το περιβαλλον της μηχανης δημιουργουν την υγροποιηση.

                                          ποσο σιγουρος εισαι γιαυτο?

                                          Οχι τοση ωστε να υπαρχει προβλημα.Μιλαμε για σωστη λητουργια του AC.

                                          η τοποθετηση σου ηταν διαφορετικη...
                                          ειπες οτι η οποια αποβολη υγρου απο το AC γινεται ΜΟΝΟ λογο της διαφορας θερμοκρασιας στα εξωτερικα τοιχωματα του συστηματος και οχι επειδη το συστημα αποβαλει υγρασια και απο το εσωτερικο του αυτοκινητου

                                          αυτη ειναι η ενσταση μου στην αποψη σου

                                          Το οτι δεν αναφερθηκα και στα υγρα που ετσι κ αλλιως αποβαλει ενα AC δεν αναιρει τα προηγουμενα, ουτε τα καθιστα λανθασμενα.

                                          2 πραγματα συμβαινουν...
                                          Α. εγω δεν καταλαβαινω τι γραφεις

                                          Β. εσυ δεν διατυπωσες κατανοητα την αποψη σου

                                          ας μην το συνεχισουμε αλλο και ας αφησουμε τα συμπερασματα στους αναγνωστες

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            cruzakias last edited by

                                            Εγω φταιω **Δεν ''τραβαει'' ουτε υγρασια ** επρεπε να αναφερθω σε ολες τις παραμετρους και να τα διαχωρισω. Απο τη στιγμη που αναλυω ενα θεμα δεν πρεπει να θεωρω τιποτα αυτονοητο.Ετσι που τα εγραψα φαινεται οτι αποβαλει υγρα μονο απο τα τοιχωματα του σωληνα,και αυτο ειναι λαθος.
                                            ΟΚ το λαθος δικο μου.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr