-
Έφαγε στην ακρη του ενα μικρο πετραδάκι απο μπροστινό αυτοκ.
και ραισε επι τόπου....παραξενα πραγματα...να ραιζει τοσο ευκολα...?
Το ερώτημα μου είναι το εξής:
Χρειαζεται να προσεξω κατι στην αλλαγη του από την Renault
ώστε να είμαι μποστά...!
ευχαριστώ -
Έφαγε στην ακρη του ενα μικρο πετραδάκι απο μπροστινό αυτοκ.
και ραισε επι τόπου....παραξενα πραγματα...να ραιζει τοσο ευκολα...?
Το ερώτημα μου είναι το εξής:
Χρειαζεται να προσεξω κατι στην αλλαγη του από την Renault
ώστε να είμαι μποστά...!
ευχαριστώ -
Έφαγε στην ακρη του ενα μικρο πετραδάκι απο μπροστινό αυτοκ.
και ραισε επι τόπου....παραξενα πραγματα...να ραιζει τοσο ευκολα...?
Το ερώτημα μου είναι το εξής:
Χρειαζεται να προσεξω κατι στην αλλαγη του από την Renault
ώστε να είμαι μποστά...!
ευχαριστώ -
Να τους βάλεις να ρίξουν επιτόπου μπόλικο νερό με πίεση κι αν δεν γίνεται επειδή θα είναι φρέσκες οι κόλλες ή ξέρω 'γω τι, κάνε το στο σπίτι σου για να μην βρεθείς στα δύσκολα καθ' οδόν.
-
Nα προσεξεις μετα την τοποθετηση μη τυχον ακουγεται καποιος θορυβος. Στο 307 μου μετα την αλλαγη παρμπριζ ακουγοταν ενας συντονισμος πανω δεξια οταν ξεκινουσε το αυτοκινητο ή επιταχυνε με ταχυτητα στο σαζμαν μεγαλυτερη απο την απαιτητη...
-
Θα στο πληρώσει η ασφάλεια; Μήπως είναι μικρό το ράγισμα και επισκευάζεται;
Και ναι, τα παρμπρίζ είναι φτιαγμένα να αντέχουν μεγάλη δύναμη (μπορείς χωρίς πρόβλημα να καθήσεις επάνω του), αλλά όχι σε μικρή επιφάνεια.
-
Από αλλαγή παρπρίζ σε Clio/2000, ρωτώντας σε 3 διαφορετικές αντιπροσωπείες έλαβα 3 διαφορετικές απαντήσεις για το χρονικό διάστημα που πρέπει να μείνει ακίνητο το αυτοκίνητο μετά την αλλαγή. Όπως έμαθα, από το διάστημα αυτό εξαρτάται το πόσο σωστά θα ολοκληρωθεί η εγκατάσταση, χωρίς δηλαδή αργότερα να ξεκολλήσει το παρπρίζ σε κάποια σημεία.
-
Φίλος Φορουμάς εχει αλλάξει δύο φορές το παρμπρίζ στο Megane του!
Και τις δύο χωρίς κανένα πρόβλημα!!Θέλει προσοχή,αλλά στην αντιπροσωπεία δεν νομίζω οτι θα εχεις κάποιο πρόβλημα!
-
Εγώ παιδιά, εργαζόμουν σε παρμπριζάδικο για αρκετό καιρό.
Βάζαμε κανονικά το παρμπρίζ και του βάζαμε και ταινία για λόγους ασφαλείας…
Ο πελάτης μπορούσε να φύγει αμέσως χωρίς το παραμικρό πρόβλημα.
Αν σε περίπτωση που έβρεχε για να ήμαστε πιο σίγουροι κρατούσαμε το αυτοκίνητο για 1 ώρα το πολύ.Το θέμα για πόση ώρα πρέπει να μείνει το αυτοκίνητο στο συνεργείο ή κάπου αλλού και να μην μετακινηθεί, είναι ανάλογα με τι κόλλα βάζεις…
Σε αυτές που είχαμε εμείς έλεγε ότι το αυτοκίνητο είναι έτοιμο να φύγει αμέσως μετά την τοποθέτηση του. ΑΛΛΑ αν είχε αερόσακο οδηγού έπρεπε ο πελάτης να βγάλει τις ταινίες μετά από 2 ώρες, ενώ αν είχε και συνοδηγού σε 3.
Ποτέ μα ποτέ δεν είχαμε κανένα πρόβλημα με συντονισμό ή εισχώρηση νερών.
-
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Ποτέ μα ποτέ δεν είχαμε κανένα πρόβλημα με συντονισμό ή εισχώρηση νερών.Ο συντονισμός και η εισχώρηση νερών δείχνει ότι κάποιο σημείο δεν είναι κολλημένο (η κόλλα δεν είναι συνεχής).
Είχα δει για δυνατότητα επισκευής μικρών βαθουλωμάτων και ρωγμών των τζαμιών από πέτρες κλπ. Ισχύει αυτό ή μήπως το αποσιωπούν επειδή απλά προτιμάνε να αλλάζουμε ολόκληρο το παρμπρίζ για να βγάζουν λεφτά? -
Νεωτερα απο τις αντιπροσωπειες RENAULT που ρωτησα...
Και ναι καποια στιγμη δεν ξέρω αν το εχουν κανει οι 4τροχοι πρεπει να
γινει αυτο και να δημοσιευτουν τα αποτελεσματα της ερευμάς τους
διοτι....ακουστε:- εχω παρει 5 διαφορετικες απαντησεις για το ποσο πρεπει να μείνει μεσα το αυτοκινητο...απο μερικες ωρες μέχρι 2 μέρες..?
- εχω βρει διαφορα στην τιμή του παπριζ μεχρι και 170 ευρώ φτηνότερη ηταν η μαμα renault,
- υπάρχει διαφορα στην τιμη του αν το ποσο το πληρώσεις ο ιδιος ή η ασφάλεια..!!!
- αλλοι μου λένε οτι χρειάζεται αλλαγή ο αισθητήρας βροχής και αλλοι οτι μπαίνει ο ιδιος,
- αλλοι λένε οτι χρειάζεται 2 κολλες και αλλοι 1 κολλα....???
Αυτα συμβαίνουν σε τετοιες καταστασεις ρε παιδες εχω μπερδευτεί...
δεν μου εχει ξανασυμβεί και τα έχω ψιλο παίξει....μηπως πρεπει να ψαξω και αλλο?
???
-
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Εγώ παιδιά, εργαζόμουν σε παρμπριζάδικο για αρκετό καιρό.Βάζαμε κανονικά το παρμπρίζ και του βάζαμε και ταινία για λόγους ασφαλείας…
Ο πελάτης μπορούσε να φύγει αμέσως χωρίς το παραμικρό πρόβλημα.
Αν σε περίπτωση που έβρεχε για να ήμαστε πιο σίγουροι κρατούσαμε το αυτοκίνητο για 1 ώρα το πολύ.Το θέμα για πόση ώρα πρέπει να μείνει το αυτοκίνητο στο συνεργείο ή κάπου αλλού και να μην μετακινηθεί, είναι ανάλογα με τι κόλλα βάζεις…
Σε αυτές που είχαμε εμείς έλεγε ότι το αυτοκίνητο είναι έτοιμο να φύγει αμέσως μετά την τοποθέτηση του. ΑΛΛΑ αν είχε αερόσακο οδηγού έπρεπε ο πελάτης να βγάλει τις ταινίες μετά από 2 ώρες, ενώ αν είχε και συνοδηγού σε 3.
Ποτέ μα ποτέ δεν είχαμε κανένα πρόβλημα με συντονισμό ή εισχώρηση νερών.
Υπάρχει κάποιο μυστικό για την κόλληση
πρέπει να είμαι μπροστα οταν βγάλουν το παλιο
και βάλουν το καινουργι...?
χρειαζεται ειδικο μηχάνημα...?
pls help -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Είχα δει για δυνατότητα επισκευής μικρών βαθουλωμάτων και ρωγμών των τζαμιών από πέτρες κλπ. Ισχύει αυτό ή μήπως το αποσιωπούν επειδή απλά προτιμάνε να αλλάζουμε ολόκληρο το παρμπρίζ για να βγάζουν λεφτά?Ναι, μπορείς να επισκευάσεις τζάμι. Δεν το έχω κάνει ποτέ, αλλά έχω δει το αποτέλεσμα. Είναι πολύ καλό. Αλλά πρέπει να έχει σπάσει μόνο το ένα φύλλο γυαλιού του παρμπρίζ (όχι διαμπερές), αν έχει πειραχτεί το πλαστικό σάντουιτς το μπάλωμα φαίνεται (και δεν ξέρω αν επιδρά αρνητικά στην ασφάλεια του παρμπρίζ από εκεί και πέρα.
Το μηχάνημα είναι σαν φουρνάκι με χωνί που ζεσταίνει το γυαλί και το λιώνει τοπικά καλύπτοντας την τρύπα με νέο υλικό. Υπάρχει και φορητή συσκευή για να κολλάνε τζαμαρίες καταστημάτων κλπ. -
TGD εμείς είχαμε ένα άλλο περίεργο μηχάνημα, που πρώτα έβαζες στο παρμπρίζ ένα μίγμα από δύο και πλέον ειδικές κόλλες και μετά βάζαμε αυτό το μηχάνημα όπου έριχνε κάποιο είδος υπεριώδης ακτινοβολίας… θυμάμαι ότι ήταν ένα γαλαζωπό χρώμα και ότι το αφεντικό μου είχε πει να μην το κοιτάζω.
Φυσικά αυτό μπορούσε να γίνει μόνο αν η ζημία ήταν μικρή.
Αλλά σε καμία περίπτωση δεν έχει αρνητικά αποτελέσματα.Amnis δεν υπάρχει κάποιο μυστικό κατά την διάρκεια της κόλλησης.
Χρειάζονται κάποια ειδικά εργαλεία που απλά κάνουν πιο εύκολη την ζωή του παρμπρίζ αλλά και πιο ασφαλή. Δεν υπάρχει κάποιο ας πούμε ¨ειδικό¨ μηχάνημα.
Απλά εργαλεία της δουλειάς.
Δεν είναι ανάγκη να είσαι μπροστά γιατί και να είσαι αν δεν ξέρεις κάποια πράγματα πάνω στο θέμα δεν θα καταλάβεις και πολλά… όχι ότι είναι κάτι δύσκολο ή για γερά μυαλά αλλά και μπροστά να είσαι, αν θέλει ο μάστορας να σου βάλει φτηνή ή παλιά κόλλα θα το κάνει και δεν θα καταλάβεις και τίποτα. ΜΟΝΟ αν δεις στο κάτω μέρος την κόλλας (στον πάτο) (η συσκευασία της είναι παρόμοια με της σιλικόνης) την ημερομηνία που λήγει. Αλλά δεν θέλω να σε βάλω σε σκέψεις… πολύ σπάνια θα σου τύχει κάτι τέτοιο, ίσος σε κανένα απλό συνεργείο που απλά τυγχάνει που και που να αλλάζει και κανένα παρμπρίζ. Σε όλα τα άλλα η κόλλα θα είναι φρέσκια. Τώρα αν είναι καλή η ποιότητα της κόλλας ή όχι… αυτό δεν το ξέρω.
Επίσης χρειάζεται μία κόλλα, αλλά και δυο ειδικά υγρά. Το ένα καθαρίζει την επιφάνεια και του αυτοκινήτου αλλά και του καινούριου παρμπρίζ που θα πατήσει η κόλλα και το άλλο το βάζουν στο παρμπρίζ, στεγνώνει και εκεί πατάει η κόλλα.
Αν τώρα στην ασφάλεια σου έχει και θραύση κρυστάλλων τότε κατά 90% δεν θα πληρώσεις τίποτα.
Ή θα σου πουν σε πιο συνεργείο θα πας ή θα τα πληρώσεις και με την απόδειξη θα σου δώσουν τα χρήματα πίσω.Οnyx πιστεύεις ότι εμείς βάζαμε την κόλλα σχεδόν πάντα με μια μόνο ένωση;
Δηλαδή, το πιστόλι της κόλλας δεν σταμάταγε να ρίχνει κόλλα σε όλο το περίγραμμα που πατάει το παρμπρίζ . Εντάξει αυτό συνέβαινε σπάνια, αλλά και να μην ήταν συνεχής φροντίζαμε να μην αφήσουμε κάποιο κενό, αλλά το αντίθετο.
Κοίτα… σίγουρα με μία αλλαγή παρμπρίζ, από το να το επισκευάσεις ο μάστορας θα βγάλει πιο πολλά χρήματα, αλλά μην νομίζεις ότι είναι και τα τρελά λεφτά…
Ο σωστός επαγγελματίας θα στο προτείνει και εσύ από εκεί και πέρα θα αποφασίσεις τι θέλεις να κάνεις. -
Τελικά το μυστικό είναι η κόλλα!
Πριν 2 μήνες ξεκόλλησε απο χτύπημα ο καθρέφτης μου που είναι κολλημένος πάνω στο παρμπρίζ!
Το κόλλησα σε παρμπριζά που μου είπε να το αφήσω με τις ταινίες 2 μέρες!
Ξεκόλλησε με την πρώτη ζέστη!
Το κόλλησα σε αντιπροσωπεία!Ξεκόλλησε!!Τελικά πήγα στον Ν.Κόσμο,ο μάστορας έβαλε μια κόλλα και έφυγα!Χωρίς ταινίες χωρίς τίποτα!
Απο τότε βράχος ο καθρέφτης!!! -
Η γνώμη μου, δες πρώτα αν σηκώνει επισκευή.
Είχα αλλάξει σε R19 16V το παρμπρίζ και μετά από 7 χρόνια που χρειάστηκε να το ξανα αλλάξω, όλο το αυτοκίνητο στην βάση του παρμπρίζ από την μια κολόνα μέχρι την άλλη ήταν σκουριασμένο με μεγάλες τρύπες από την σκουριά (το αυτοκίνητο δεν είχε ίχνος σκουριάς σε κανένα άλλο σημείο).
Η αλλαγή είχε γίνει στην ΜΑVA στα κεντρικά της Ρενώ.
-
Ο χρήστης georgex έγραψε:
Η γνώμη μου, δες πρώτα αν σηκώνει επισκευή.Είχα αλλάξει σε R19 16V το παρμπρίζ και μετά από 7 χρόνια που χρειάστηκε να το ξανα αλλάξω, όλο το αυτοκίνητο στην βάση του παρμπρίζ από την μια κολόνα μέχρι την άλλη ήταν σκουριασμένο με μεγάλες τρύπες από την σκουριά (το αυτοκίνητο δεν είχε ίχνος σκουριάς σε κανένα άλλο σημείο).
Η αλλαγή είχε γίνει στην ΜΑVA στα κεντρικά της Ρενώ.
Αν γνωρίζεις μαγαζι που κανει τετοιες επισκευες δωσε τηλεφ.
Τι εφταιγε και σκουριασε τους ρωτησες..??
Ενδιαφερον. -
Ο χρήστης amnis έγραψε:
Η γνώμη μου, δες πρώτα αν σηκώνει επισκευή.
Είχα αλλάξει σε R19 16V το παρμπρίζ και μετά από 7 χρόνια που χρειάστηκε να το ξανα αλλάξω, όλο το αυτοκίνητο στην βάση του παρμπρίζ από την μια κολόνα μέχρι την άλλη ήταν σκουριασμένο με μεγάλες τρύπες από την σκουριά (το αυτοκίνητο δεν είχε ίχνος σκουριάς σε κανένα άλλο σημείο).
Η αλλαγή είχε γίνει στην ΜΑVA στα κεντρικά της Ρενώ.
Αν γνωρίζεις μαγαζι που κανει τετοιες επισκευες δωσε τηλεφ.
Τι εφταιγε και σκουριασε τους ρωτησες..??
Ενδιαφερον.Θα δω αύριο πρωί αν μπορώ να βρώ τηλέφωνο.
Προφανώς έφταιγε κάτι στην στεγανοποίηση και έμπαινε νερό που έμενε σε εκείνο τον χώρο, το πρόβλημα φάνηκε μόνο όταν βγήκε το παρμπρίζ για να μπεί άλλο καινούργιο. Δεν τους ρώτησα, είχα επικοινωνήσει μαζί τους και για άλλο θέμα παλαιότερα, για το βάψιμο που είχαν κάνει τότε και με τα χρόνια αποδείχτηκε άθλιο, αλλά δεν είχε γίνει τίποτα, οπότε τσάμπα θα ήταν ο κόπος. Απλά τους θάβω όποτε μπορώ
-
Φίλος μου , άλλαξε παρμπρίζ σε καινούργιο Civic TypeR στην Carglass (αν θυμάμαι καλά το όνομα) που είναι στη Μεσογείων στο Σταυρό.
Εγινε ανεπιτυχής προσπάθεια επισκευής (αφού ήταν μεγάλο το crack) και μετά αλλάχτηκε με καινούργιο.Το είδα την ώρα που το τοποθετούσαν και πραγματικά ήξεραν τη δουλειά !!!
Η τιμή ήταν φθηνότερη από την Honda και σύμφωνα με τα λεγόμενα τους -που μάλλον έχουν δίκιο- έχουν μεγαλύτερη εμπειρία από τις αντιπροσωπείες αφού κάνουν μόνο αυτή τη δουλειά. Ενα άλλο σημαντικό ήταν ότι αν κάποιος έχει ασφάλεια για θραύση κρυστάλλων δεν πληρώνει τίποτα και αναλαμβάνουν αυτοί τη διαδικασία με την ασφαλιστική. -
η καλυψη της θραυσης κρυσταλλων απο την ασφαλεια ειναι και φτηνη ωστε ολοι να μπορουν να την επιλεξουν και πολυ χρησιμη οταν ειτε απο πετρα ή αλλη αιτια σπασει καποιο τζαμι ακομα και αν το σπασουμε μονοι μας κατα λαθος .......φυσικα.
εγω προσφατα αντικατεστησα το παρπριζ μου και εμεινα πολυ ευχαριστημενος οχι μονο απο την εργασια αλλα και απο το γεγονος οτι δεν μου στοιχισε ουτε σεντς λογω ασφαλειας.........να συμπληρωσω εδω οτι η αποζημιωση αυτη δεν αλλαζει το μπονους-μαλους και δεν εχει καμμια περαιτερω οικονομικη επιβαρυνση.
-
Ο χρήστης georgex έγραψε:
...Είχα αλλάξει σε R19 16V το παρμπρίζ και μετά από 7 χρόνια που χρειάστηκε να το ξανα αλλάξω, όλο το αυτοκίνητο στην βάση του παρμπρίζ από την μια κολόνα μέχρι την άλλη ήταν σκουριασμένο με μεγάλες τρύπες από την σκουριά (το αυτοκίνητο δεν είχε ίχνος σκουριάς σε κανένα άλλο σημείο).
Η αλλαγή είχε γίνει στην ΜΑVA στα κεντρικά της Ρενώ.Η αδελφή μου άλλαξε παρμπρίζ το 1994 σε Renault 19 του 1992 στην αντιπροσωπεία μετά από ράγισμα (πλύσιμο με κρύο νερό, μεσημέρι Αυγούστου με το αυτοκίνητο στον ήλιο για ώρες...) με κόστος τότε περίπου 80.000 δρχ. και παραμονή του αυτοκινήτου στο συνεργείο μια μέρα 'για να τραβήξουν οι κόλλες'.
Πέρυσι ανακαλύψαμε έντονη σκουριά στη βάση του παρμπρίζ. Μετά από συμβουλή εξάδελφου φανοποιού, πήγαμε στην αντιπροσωπεία και κάναμε 'το βλάχο', ρωτώντας από τι μπορεί να προκλήθηκε η σκουριά.- Έχετε αλλάξει παρμπρίζ; μας ρώτησαν και στην καταφατική μας απάντηση, η ετυμηγορία του προΙστάμενου του φανοποιείου ήταν:
-Σας έκαναν κακή τοποθέτηση εκεί που το βάλατε!
Βγάζουμε λοιπόν κι εμείς τις αποδείξεις της Mava αγοράς και τοποθέτησης παρμπρίζ του 1994, τις δείχνουμε, (κρατάμε πάντα αρχείο επισκευών στα αυτοκίνητά μας, έστω και φωτοτυπίες) γουρλώνει τα μάτια του, και σε δυο λεπτά αναλαμβάνει την επισκευή σε καθεστώς εγγύησης και χωρίς καμμιά χρέωση για μας, μετά από σχεδόν δέκα χρόνια!
Το σημείο της σκουριάς εξαφανίστηκε και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα πιά, εμφανισιακό ή στεγανότητας, ενώ το αυτοκίνητο το πήραμε μετά από δυο μέρες.
Αυτά, σαν εμπειρία...
- Έχετε αλλάξει παρμπρίζ; μας ρώτησαν και στην καταφατική μας απάντηση, η ετυμηγορία του προΙστάμενου του φανοποιείου ήταν:
Σπασμένο παπριζ σε SCENIC 2