Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πρόβλημα με map και λ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πρόβλημα με map και λ
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    8
    19
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tony-pap last edited by

      Ξαφνικά και ενω προσπερνούσα νταλίκα με 130+ αρχίζει έντονος λόξυγκας του αυτοκινήτου (peugeot 206 1600). Την άλλη μέρα στο συνεργείο μου άλλαξαν τον αισθητήρα υποπίεσης (map sensor) αλλά το τεστερ τους έδειξε και βλάβη του λ(ενός απο τους δύο που έχω).
      Δεδομένου ότι στην δοκιμή στον δρόμο δεν έδειξε τίποτα και ότι δεν υπήρχε λ εκείνη την μέρα πήρα το αμάξι και μάλιστα πήγα και ταξίδι.
      Ομως νομίζω ότι είναι ενα κλικ κάτω σε επιδόσεις και δεν μπορώ να καταλάβω να φταίει η πολύ ζέστη και οι βενζίνες που έχω βάλει ή τελικά υπάρχει πρόβλημα με τον λ.
      Κανονικά δεν θα άναβε το λαμπάκι της αυτοδιάγνωσης (check engine) ?
      Επίσης μόλις ζεσταθεί βρωμάει πολύ ο καταλύτης και υπάρχουν και πειράκια σε χαμηλές στροφές στην 2α και 3η ταχύτητα.
      Το ότι το map sensor που χάλασε ήταν λαδωμένο είναι φυσιολογικό ?
      Το οτι οδήγησα το Κόρινθος-Αθήνα με χαλασμένο Map και συνεχεις διακοπές-σκορτσαρίσματα υπάρχει περίπτωση να επηρέασε τίποτα άλλο ?

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • T
        tony-pap last edited by

        Ξαφνικά και ενω προσπερνούσα νταλίκα με 130+ αρχίζει έντονος λόξυγκας του αυτοκινήτου (peugeot 206 1600). Την άλλη μέρα στο συνεργείο μου άλλαξαν τον αισθητήρα υποπίεσης (map sensor) αλλά το τεστερ τους έδειξε και βλάβη του λ(ενός απο τους δύο που έχω).
        Δεδομένου ότι στην δοκιμή στον δρόμο δεν έδειξε τίποτα και ότι δεν υπήρχε λ εκείνη την μέρα πήρα το αμάξι και μάλιστα πήγα και ταξίδι.
        Ομως νομίζω ότι είναι ενα κλικ κάτω σε επιδόσεις και δεν μπορώ να καταλάβω να φταίει η πολύ ζέστη και οι βενζίνες που έχω βάλει ή τελικά υπάρχει πρόβλημα με τον λ.
        Κανονικά δεν θα άναβε το λαμπάκι της αυτοδιάγνωσης (check engine) ?
        Επίσης μόλις ζεσταθεί βρωμάει πολύ ο καταλύτης και υπάρχουν και πειράκια σε χαμηλές στροφές στην 2α και 3η ταχύτητα.
        Το ότι το map sensor που χάλασε ήταν λαδωμένο είναι φυσιολογικό ?
        Το οτι οδήγησα το Κόρινθος-Αθήνα με χαλασμένο Map και συνεχεις διακοπές-σκορτσαρίσματα υπάρχει περίπτωση να επηρέασε τίποτα άλλο ?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tony-pap last edited by

          Ξαφνικά και ενω προσπερνούσα νταλίκα με 130+ αρχίζει έντονος λόξυγκας του αυτοκινήτου (peugeot 206 1600). Την άλλη μέρα στο συνεργείο μου άλλαξαν τον αισθητήρα υποπίεσης (map sensor) αλλά το τεστερ τους έδειξε και βλάβη του λ(ενός απο τους δύο που έχω).
          Δεδομένου ότι στην δοκιμή στον δρόμο δεν έδειξε τίποτα και ότι δεν υπήρχε λ εκείνη την μέρα πήρα το αμάξι και μάλιστα πήγα και ταξίδι.
          Ομως νομίζω ότι είναι ενα κλικ κάτω σε επιδόσεις και δεν μπορώ να καταλάβω να φταίει η πολύ ζέστη και οι βενζίνες που έχω βάλει ή τελικά υπάρχει πρόβλημα με τον λ.
          Κανονικά δεν θα άναβε το λαμπάκι της αυτοδιάγνωσης (check engine) ?
          Επίσης μόλις ζεσταθεί βρωμάει πολύ ο καταλύτης και υπάρχουν και πειράκια σε χαμηλές στροφές στην 2α και 3η ταχύτητα.
          Το ότι το map sensor που χάλασε ήταν λαδωμένο είναι φυσιολογικό ?
          Το οτι οδήγησα το Κόρινθος-Αθήνα με χαλασμένο Map και συνεχεις διακοπές-σκορτσαρίσματα υπάρχει περίπτωση να επηρέασε τίποτα άλλο ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • S
            servmx last edited by

            Ο χρήστης TONY PAP έγραψε:
            ....
            Επίσης μόλις ζεσταθεί βρωμάει πολύ ο καταλύτης και υπάρχουν και πειράκια σε χαμηλές στροφές στην 2α και 3η ταχύτητα.
            Το ότι το map sensor που χάλασε ήταν λαδωμένο είναι φυσιολογικό ?

            Το πρώτο σύμπτωμα οδηγεί τη σκέψη σε πλούσιο μίγμα, λανθασμένη λειτουργία λ.
            Για τα λάδια στο map sensor: μάλλον πρέπει να προέρχονται από το σωληνάκι αναθυμιάσεων λαδιού.
            Γιάννης

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης servmx έγραψε:

              ....
              Επίσης μόλις ζεσταθεί βρωμάει πολύ ο καταλύτης και υπάρχουν και πειράκια σε χαμηλές στροφές στην 2α και 3η ταχύτητα.
              Το ότι το map sensor που χάλασε ήταν λαδωμένο είναι φυσιολογικό ?

              Το πρώτο σύμπτωμα οδηγεί τη σκέψη σε πλούσιο μίγμα, λανθασμένη λειτουργία λ.
              Για τα λάδια στο map sensor: μάλλον πρέπει να προέρχονται από το σωληνάκι αναθυμιάσεων λαδιού.
              Γιάννης

              Σωστός ο Γιάννης !!!
              Μπορεί να είναι αντιοικολογικό αλλά το σωληνάκι των αναθυμιάσεων πρέπει να βγαίνει έξω με ειδικό φιλτράκι. Αλλιώς πρέπει να έχει στη γραμμή κάποιο είδος φίλτρου ή oil trap , για να μην λαδώνει τους σένσορες. Αλλη λύση για τον map είναι να είναι ψηλότερα από το ύψος της εισαγωγής , ώστε να επηρεάζεται μόνο από αναθυμιάσεις και όχι από κατακάθιση λαδιών.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tony-pap last edited by

                Ο χρήστης servmx έγραψε:

                ....
                Επίσης μόλις ζεσταθεί βρωμάει πολύ ο καταλύτης και υπάρχουν και πειράκια σε χαμηλές στροφές στην 2α και 3η ταχύτητα.
                Το ότι το map sensor που χάλασε ήταν λαδωμένο είναι φυσιολογικό ?

                Το πρώτο σύμπτωμα οδηγεί τη σκέψη σε πλούσιο μίγμα, λανθασμένη λειτουργία λ.
                Για τα λάδια στο map sensor: μάλλον πρέπει να προέρχονται από το σωληνάκι αναθυμιάσεων λαδιού.
                Γιάννης

                Ομως δεν θα έπρεπε να έχω μαυρίλα στην εξάτμιση ή αυξημένη κατανάλωση ή να ανάψει το λαμπάκι σφάλματος injection ?
                Δεν συμβαίνει τίποτα απο όλα αυτά
                Πάντως επειδή απέκτησα και περισσότερα σκασιματάκια απο την εξάτμιση στα κατεβάσματα, πάω ολοταχώς για διαγνωστικό έλεγχο...

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • T
                  tony-pap last edited by

                  Λοιπόν το διαγνωστικό έδειξε ότι ο λ είναι χαλασμένος (μόνο 0.45V !!!)
                  με αποτέλεσμα πολύ φτωχό μίγμα και όλα τα επακόλουθα...

                  Τώρα πως γίνεται να μου χαλάει και ενας λ σε κάθε αυτοκίνητο μου

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • S
                    servmx last edited by

                    Έντονη μυρωδιά των καυσαερίων με πολύ φτωχό μίγμα?
                    Μήπως εννοούσαν ότι διάβαζε πολύ φτωχό μίγμα λόγω εσφαλμένης λειτουργίας (με αντίστοιχες εντολές στην ECU) ενώ στην πραγματικότητα το μίγμα δεν ήταν φτωχό?
                    Η μυρωδιά συνήθως οφείλεται σε άκαυτους αρωματικούς υδρογονάνθρακες (=πλούσιο μίγμα).
                    Στο ίδιο αποτέλεσμα οδηγούν τα σκασίματα στα κατεβάσματα, από αυτανάφλεξη άκαυτης βενζίνης στο χώρο της εξαγωγής (η καταλυτική επιφάνεια έχει μια θερμοκρασία >600 οC σε κανονικές συνθήκες λειτουργίας)

                    Καταστροφή 'λ' ενδέχεται να προκληθεί π.χ.:

                    • Από κακής ποιότητας καύσιμο (συνήθως θειούχα παράγωγα που καταστρέφουν το υλικό του 'λ' (οξείδιο του δημητρίου).
                    • Αυτανάφλεξη βενζίνης στην εξαγωγή. Συνήθως λόγω βίαιες επιταχύνσεων με τον κινητήρα εντελώς κρύο. (Φάση cold start=περίπου τα πρώτα 2 λεπτά).
                    • Βλάβη στο σύστημα θέρμανσης του.

                    Κάτι άλλο:
                    Η παροχή αναθυμιάσεων στο σωληνάκι είναι σημαντική?
                    Αν ναι, έχουν κάποια έντονη μυρωδιά?

                    Γιάννης

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • T
                      tony-pap last edited by

                      Επειδή φοράω πρόγραμμα Superchips έχω σίγουρα ανεβασμένο αβανς και πλούσιο μίγμα. Ομως με χαλασμένο τον λ και σταθερά 0,45V ως και 0,0V ! δούλευε με φτωχό μιγμα και η σχετικά καινούργια εξάτμιση ήταν πεντακάθαρη. Ισως ρόλο στην καταστροφή του λ να έπαιξαν και οι βενζίνες aegean και cyclon superplus που είχα ή νοθεία σε v-power που είχα συμπληρώσει.
                      Με τον καινούργιο λ στην αρχή βγήκε πολύ μαυρίλα απο την εξάτμιση
                      Χτες το βράδυ επιστρέφοντας προς Αθήνα 2,5 ώρες και με μποτιλάρισμα χιλιομέτρων στην Κακιά Σκάλα το αμάξι δούλευε μια χαρά με χρήση 100αρας ΕΚΟ χωρίς σκασίματα,πειράκια ή δισταγμούς κλπ.

                      Αναγκαστικά τέρμα τα πειράματα με τις βενζίνες αρχικά θα βάζω 95+ και 100αρα ΕΚΟ και βλέπουμε.
                      Επίσης γίνεται να έχω πειράκια (μεταλλικός θόρυβος κκρρρρρρ) με κρύο κινητήρα στις 2800-3000 στροφές με σταθερό γκάζι ή είναι απο πολλαπλή ζουαν εξάτμιση ?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr