Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Στο θέμα Hamilton vs Safety car δεν θα γράψω κάτι, βλέπω ότι έχουν σπεύσει άπαντες οι πανεπιστήμονες να δώσουν εξήγηση επί του θέματος.
Απλά μια απορία... Η ποινή για jump start είναι διέλευση από τα pits σωστά; Αν στον επόμενο αγώνα πριν καν ανάψουν τα κόκκινα φώτα φύγει ο Alonso από την 5η πχ θέση στην εκκίνηση, πάρει προβάδισμα μισού γύρου και μετά -όταν με το καλό ξεκινήσουν και οι άλλοι- κάνει μια διέλευση στα pits και συνεχίσει να είναι πρώτος και μάλιστα με διαφορά, θα υπάρξει θέμα; Just thinking...
Στα του αγώνος μπράβο στον Κοπριτογιάσι και στην στρατηγική του μπαρμπα Sauber. Ο Alonso μάλλον παραασχολήθηκε με το θέμα του Λούη και έχασε την αυτοσυγκέντρωση του στην πίστα μην μπορώντας να περάσει Sutil και Buemi ενώ μπορούσε. Κρίμα που έχασε τη δυνατότητα να διεκδικήσει τη νίκη, όπως και κρίμα για τον Massa που χαντακώθηκε από το SC ενώ έδειχνε πολύ δυνατός σήμερα.
Τι αθλιότητα αυτή με τα λάστιχα; Είναι δυνατόν να βγαίνει ολόκληρος αγώνας με ένα σετ ελαστικά χωρίς σημαντική αλλαγή στην απόδοση;
Hannibal είναι ενδιαφέρουσες οι παρεμβάσεις σου σχετικά με τα όρια των κανονισμών αλλά εσύ περισσότερο από όλους εδώ -καθώς έχεις τρέξει σε αγώνες- θα πρεπε να ήσουνα πιο απόλυτος σε θέματα ασφαλείας...
Απάντησε μου και στο ερώτημα που έθεσα πιο πάνω. Η ποινή για jump start είναι μια απλή διέλευση, right;
NAi einai drive through penalty. Apo otan omws apofasistei kai soy riksoyn thn poinh exeis mono 2 dieleyseis apo thn afethreia (2 gyroys dld) gia na ektiseis thn poinh soy. Pisteyeies oti 8a exei prolabei kapoios na anoiksei thn diafora etsi wste na prolabei na ksanabgei mprosta (sta prwta stadia enws agwna) kai fysika eksartatai kai apo to poso megalo 8a einai to pit lane?
Se 8emata asfaleias eimai apolytos.... Alla edw den ti8etai ena 8ema asfaleias (ka8ws to gyrologio htan mesa ston xrono poy orizetai na kanei ena mono8esio otan ypraxei safety car) alla mia parabash poy yparxei timwria.