Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    KIA & αδικια
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. KIA & αδικια
    • 1 / 1
    Εκτός Δρόμου
    9
    14
    45
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      karelas-dimmis last edited by

      Για και χαρά σε όλους θυμάστε που έλεγα πως παρήγγειλα το
      KIA SORENTO με τους συγγενής και φίλους νααααα… κ.τ.λ.
      ( από την δεύτερη μέρα, μου το γρατσουνίσανε για τα καλορίζικα
      ευτυχώς που δεν τον είδα ).

      Λιπών ακούστε συμπεράσματα που έχω βγάλει το αμάξι να πω την αλήθεια δεν το περίμενα έτσι, παιδία έχω πάθη πλάκα από της αρχές του Μαΐου που το έχω στα χέρια μου έχω κανί 3000 χηλ. Και μπορώ να πω 2000 on 1000 off .
      Συμπέρασμα 1ον με τα αργό ξεκινάει με 5η είναι τόσο αργό το διαφορικό που σαν να εχης 1η νορμάλ. με το low 4χ4 είναι κατσίκι. με το high 4x4 είναι σταθερό σε πατημένο δρόμο παρότι άκαμπτος ο πίσω άξονας δεν σε τρομάζει αν το συνηθίσεις λίγο .(μήπως είναι για ηλικίες από 32~42) δεν ξέρω πάντως είναι για γερά νεφρά άμα το αγριέψεις είχα και 10 χρόνια να οδηγήσω πησοκίνιτω και τα είδα όλα θυμήθηκα ένα Pontiac Trans am που είχα σκληρό και πήγαινε όλο με της μπάντες.
      Συμπέρασμα 2ον το αμάξι είναι τεράστιο και πολυτελές ιδικά για τα λεφτά του
      Τώρα ώμος συμβαίνει και αυτό είναι τόσο καλό και σταθερό στην εθνική γιατί να μην έχει και 20 άλογα παραπάνω μεγάλη **αδικία **
      Θα σας έγραφα κι άλλα αν ήξερα ότι θα ενδιέφεραν κάποιους
      Πάντως μπορεί να ήμαστε μαlakeς εμείς που οδηγούμαι ΚΙΑ αλά ευτυχώς δεν ήμαστε κομπλεξική και πιστεύω είναι μεγάλη η διαφορά για να σας δώσω να καταλάβετε ένας μαλάκας για εμένα είναι ένας μαλάκας, ένας κομπλεξικός όμως είναι 100 μαλάκες και 100 εγωιστές μαζί.


      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        karelas-dimmis last edited by

        Για και χαρά σε όλους θυμάστε που έλεγα πως παρήγγειλα το
        KIA SORENTO με τους συγγενής και φίλους νααααα… κ.τ.λ.
        ( από την δεύτερη μέρα, μου το γρατσουνίσανε για τα καλορίζικα
        ευτυχώς που δεν τον είδα ).

        Λιπών ακούστε συμπεράσματα που έχω βγάλει το αμάξι να πω την αλήθεια δεν το περίμενα έτσι, παιδία έχω πάθη πλάκα από της αρχές του Μαΐου που το έχω στα χέρια μου έχω κανί 3000 χηλ. Και μπορώ να πω 2000 on 1000 off .
        Συμπέρασμα 1ον με τα αργό ξεκινάει με 5η είναι τόσο αργό το διαφορικό που σαν να εχης 1η νορμάλ. με το low 4χ4 είναι κατσίκι. με το high 4x4 είναι σταθερό σε πατημένο δρόμο παρότι άκαμπτος ο πίσω άξονας δεν σε τρομάζει αν το συνηθίσεις λίγο .(μήπως είναι για ηλικίες από 32~42) δεν ξέρω πάντως είναι για γερά νεφρά άμα το αγριέψεις είχα και 10 χρόνια να οδηγήσω πησοκίνιτω και τα είδα όλα θυμήθηκα ένα Pontiac Trans am που είχα σκληρό και πήγαινε όλο με της μπάντες.
        Συμπέρασμα 2ον το αμάξι είναι τεράστιο και πολυτελές ιδικά για τα λεφτά του
        Τώρα ώμος συμβαίνει και αυτό είναι τόσο καλό και σταθερό στην εθνική γιατί να μην έχει και 20 άλογα παραπάνω μεγάλη **αδικία **
        Θα σας έγραφα κι άλλα αν ήξερα ότι θα ενδιέφεραν κάποιους
        Πάντως μπορεί να ήμαστε μαlakeς εμείς που οδηγούμαι ΚΙΑ αλά ευτυχώς δεν ήμαστε κομπλεξική και πιστεύω είναι μεγάλη η διαφορά για να σας δώσω να καταλάβετε ένας μαλάκας για εμένα είναι ένας μαλάκας, ένας κομπλεξικός όμως είναι 100 μαλάκες και 100 εγωιστές μαζί.


        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          karelas-dimmis last edited by

          Για και χαρά σε όλους θυμάστε που έλεγα πως παρήγγειλα το
          KIA SORENTO με τους συγγενής και φίλους νααααα… κ.τ.λ.
          ( από την δεύτερη μέρα, μου το γρατσουνίσανε για τα καλορίζικα
          ευτυχώς που δεν τον είδα ).

          Λιπών ακούστε συμπεράσματα που έχω βγάλει το αμάξι να πω την αλήθεια δεν το περίμενα έτσι, παιδία έχω πάθη πλάκα από της αρχές του Μαΐου που το έχω στα χέρια μου έχω κανί 3000 χηλ. Και μπορώ να πω 2000 on 1000 off .
          Συμπέρασμα 1ον με τα αργό ξεκινάει με 5η είναι τόσο αργό το διαφορικό που σαν να εχης 1η νορμάλ. με το low 4χ4 είναι κατσίκι. με το high 4x4 είναι σταθερό σε πατημένο δρόμο παρότι άκαμπτος ο πίσω άξονας δεν σε τρομάζει αν το συνηθίσεις λίγο .(μήπως είναι για ηλικίες από 32~42) δεν ξέρω πάντως είναι για γερά νεφρά άμα το αγριέψεις είχα και 10 χρόνια να οδηγήσω πησοκίνιτω και τα είδα όλα θυμήθηκα ένα Pontiac Trans am που είχα σκληρό και πήγαινε όλο με της μπάντες.
          Συμπέρασμα 2ον το αμάξι είναι τεράστιο και πολυτελές ιδικά για τα λεφτά του
          Τώρα ώμος συμβαίνει και αυτό είναι τόσο καλό και σταθερό στην εθνική γιατί να μην έχει και 20 άλογα παραπάνω μεγάλη **αδικία **
          Θα σας έγραφα κι άλλα αν ήξερα ότι θα ενδιέφεραν κάποιους
          Πάντως μπορεί να ήμαστε μαlakeς εμείς που οδηγούμαι ΚΙΑ αλά ευτυχώς δεν ήμαστε κομπλεξική και πιστεύω είναι μεγάλη η διαφορά για να σας δώσω να καταλάβετε ένας μαλάκας για εμένα είναι ένας μαλάκας, ένας κομπλεξικός όμως είναι 100 μαλάκες και 100 εγωιστές μαζί.


          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dea-735 last edited by

            ΑΝΕΥ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΩΣ ... Η ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΧΑΛΙΑ ...
            ΠΑΝΤΩΣ ΑΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΕΣΕΝΑ ΤΟ SORENTO ΜΗ ΣΚΑΣ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ. Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟΙ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΤΟ ΚΙΑ ΛΟΓΩ ΟΓΚΟΥ δηλ ΓΙΑ ΕΦΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ . ΠΑΝΤΩΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΣ ΣΤΗ ΛΑΣΠΗ ΓΙΑΤΙ ΛΟΓΩ ΒΑΡΟΥΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΟΥΛΙΑΖΕΙΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΑΛΛΟΙ ΘΑ ΠΕΡΝΑΝ ΜΕ ΣΥΝΕΚΤΙΚΟ....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dog80 last edited by

              Το Sorento είναι όντως πολύ υποτιμημένο αυτοκίνητο. Αν είχε βγεί ένα χρόνο νωρίτερα, αυτό θα αγόραζα αντι για το Santa Fe.

              Το 2.4 δυστυχώς δεν κάνει για αυτό το αυτοκίνητο. Τον ίδιο κινητήρα έβαζαν και στο Santa Fe και σερνόταν, πόσο μάλλον το Sorento που είναι και 200 κιλά βαρύτερο. Απ την άλλη, τα 3.5 είναι πολλά κυβικά για Ελλάδα και μάλλον δεν συμφέρει.

              Καλορίζικο και να το χαίρεσαι

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                gc60 last edited by

                καλοριζικο και καλοταξιδο.
                Το'χω δει σε σκληρες συνθηκες με πολυ λασπη και δεν ειχε κανενα προβλημα. Απλα τα λαστιχα πρεπει να ειναι Μ/Τ αν θες επιδοσεις στις παραπανω συνθηκες
                Αντε και καλες εξορμησεις 🙂

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tasmania last edited by

                  Ο χρήστης gc60 έγραψε:
                  καλοριζικο και καλοταξιδο.
                  Το'χω δει σε σκληρες συνθηκες με πολυ λασπη και δεν ειχε κανενα προβλημα. Απλα τα λαστιχα πρεπει να ειναι Μ/Τ αν θες επιδοσεις στις παραπανω συνθηκες
                  Αντε και καλες εξορμησεις 🙂

                  Θα συμφωνήσω.

                  Καλοτάξιδο

                  ΥΓ Παιδιά, δεν λέμε καλορίζικο σε κάποιον για το καινούργιο τουτου του!!! Κανείς, δεν θέλει να ριζώσει το αμάξι του

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    hunter last edited by

                    Αϊντε βρέ!!!
                    ΣΙΔΕΡΕΝΙΟ!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      gc60 last edited by

                      Ο χρήστης tasmania έγραψε:
                      ΥΓ Παιδιά, δεν λέμε καλορίζικο σε κάποιον για το καινούργιο τουτου του!!! Κανείς, δεν θέλει να ριζώσει το αμάξι του

                      την εκανα παλι, φτου!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • K
                        karelas-dimmis last edited by

                        Για των dea@735

                        1ον …Από μικρός έφαγα πολύ ξύλο από την μάνα μου για να γίνω καλός στην ορθογραφία αλλά τζάμπα το ξύλο ... όπως λεει και το λαϊκό άσμα ( αντί σχολείο μου πάγαινα μες του Καραϊσκάκη έπινα διάφορα ποτά να μάθω μπουζουκάκι ) χωρίς πλάκα ώμος έμαθα και μπουζούκι
                        Και μετά στην εφηβεία μου και ηλεκτρική κιθάρα και κλαρινέτο στην μπάντα του δήμου και μετά αρμόνιο και σινθεσαισερ και τώρα γράφω και μουσική για ταινίες αλλά ορθογραφία δεν έμαθα και να φανταστής ότι κάνω ορθογραφικό έλεγχο στο world ….πάντως είναι καλύτερα από τα greeklisch που γράφουν μερική.
                        2ον ..άμα κολλήσω εγώ στη λάσπη και περάσει RAV4 η CRV κ.λ.π.
                        ματο Θεώ θα με δεις και στην τηλεόραση θα το βάλω φωτιά σημιοσετο αυτό….. να΄ είστε καλά

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • D
                          dea-735 last edited by

                          2ον ..άμα κολλήσω εγώ στη λάσπη και περάσει RAV4 η CRV κ.λ.π.
                          ματο Θεώ θα με δεις και στην τηλεόραση θα το βάλω φωτιά σημιοσετο αυτό….. να΄ είστε καλά
                          [/quote]

                          ΤΟ ΠΡΩΤΟ ... ΤΟ ΠΑΡΑΒΛΕΠΩ . ΑΠΛΩΣ ΕΚΡΙΝΑ - ΚΑΚΩΣ ΜΑΛΛΟΝ - ΤΗΝ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΣΟΥ - ΚΑΛΟΠΙΣΤΑ ΠΑΝΤΩΣ-. ΓΙΑ ΤΑ GREEKLISH ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ.
                          ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ OFFROAD ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ SORENTO , ΑΠΛΑ ΕΓΡΑΨΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ 'ΕΤΥΧΕ' ΝΑ ΔΩ ΠΕΡΙΣΥ ΣΤΑ ΠΙΕΡΙΑ δηλ. DEFENDER NA EXEI ΒΟΥΛΙΑΞΕΙ ΣΤΟ ΛΑΣΠΟΧΙΟΝΟ ΚΑΙ TERIOS ΝΑ ΠΕΡΝΑ ΣΦΥΡΙΖΟΝΤΑΣ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ . ΧΙΛΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ..........................................................

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            alexastrag last edited by

                            διαβασα χθες σε σαιτ αυτοκινητου οτι η ΚΙΑ εκανε ανακληση για 21000 SORENTO λογω προβληματος στην οπισθεν...δεν εχει ομως ακομα ανακοινωθει αν αφορα και την ελληνικη αγορα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              karelas-dimmis last edited by

                              Αυτό κατά΄ κανόνα φαίνετε υγιείς για εμένα είναι πολύ καλό και τίμιο γιατί η άνθρωποι την ψάχνουν και δεν επαναπαύονται, μου θυμίζει την BMW 1100 R GS που έχω όταν μια σειρά από την παραγωγή 01-01-1996 έως των 01-06-1996 κάνανε ανάκληση σε όλες της μηχανές για διαφορικό.
                              Ωραία αυτό μου άρεσε στην KIA αν όντως αληθεύει.. θα δούμε………!!!!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • X
                                xtrail last edited by

                                Σχετικά με το βάρος του αυτοκινήτου θα συμφωνήσω αφού το έχω ζήσει σε αντίστοιχη βόλτα. Εκεί Jimny και Terios πέρασαν σχετικά ευκολα από σημείο με ανεμοσούρι και υψος χιονιού 40-50εκ. ενώ το Sorento κολουσε όπως και το δικό μου. Υπόψη από λάστιχα δεν είχε κανένα ΜΤ παρά μόνο το Jimny Brigdestone revo. Σε πολλές περιπτώσεις έχει σημασία να είναι ελαφρύ, να έχει κατάλληλα λάστιχα, το πως θα το πάει ο οδηγός.
                                Μην το κάψεις κρίμα ειναι!!! Δυστυχώς τα ΚΙΑ χανουν πολύ την αξία τους και αν κάποιος θέλει να αλλάξει σχετικά συντομα θα χάσει πολλα λεφτά.Για τις δε ανακλήσεις συνηθισμένο σε πολλά και ακριβά αυτοκίνητα τελευταία.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  aaaristos last edited by

                                  Ξερει κανεις για τυχον προβληματα στο sorento 2.5 diesel???

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1 / 1
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr