Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ
    1. Home
    2. Formula 1
    3. ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Formula 1
    16
    26
    120
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      greo last edited by

      Οταν διαβαζω σελιδες επι σελιδων για τον περιβοητο γυρο Βιλνεβ-Αρνου, αναρωτιεμαι: Η μονομαχια Μπατον-Αλονσο δεν ηταν εξισου εντυπωσιακη και μαλιστα για περισσοτερους γυρους;
      Δεν ειναι κριμα οταν σπουδαιες στιγμες της F1 γίνονται μπροστα μας εμεις να ειμαστε κολλημενοι σε μια ανουσια και μιζερη νοσταλγια και παρελθοντολογια;

      Και αυτο δειχνει και κατι αλλο. Δεν ειναι απαραιτητο η μονοτονια στην κορυφη να δινει κακους αγωνες ή να μη διαφημιζει το σπορ.

      1000 ευχαριστω στους περισσοτερους οδηγους που μου εδωσαν εναν απο τους καλυτερους στεγνους αγωνες που εχω δει εδω και 20 χρονια. Αν ειχε και μαχη για κορυφη...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        greo last edited by

        Οταν διαβαζω σελιδες επι σελιδων για τον περιβοητο γυρο Βιλνεβ-Αρνου, αναρωτιεμαι: Η μονομαχια Μπατον-Αλονσο δεν ηταν εξισου εντυπωσιακη και μαλιστα για περισσοτερους γυρους;
        Δεν ειναι κριμα οταν σπουδαιες στιγμες της F1 γίνονται μπροστα μας εμεις να ειμαστε κολλημενοι σε μια ανουσια και μιζερη νοσταλγια και παρελθοντολογια;

        Και αυτο δειχνει και κατι αλλο. Δεν ειναι απαραιτητο η μονοτονια στην κορυφη να δινει κακους αγωνες ή να μη διαφημιζει το σπορ.

        1000 ευχαριστω στους περισσοτερους οδηγους που μου εδωσαν εναν απο τους καλυτερους στεγνους αγωνες που εχω δει εδω και 20 χρονια. Αν ειχε και μαχη για κορυφη...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          greo last edited by

          Οταν διαβαζω σελιδες επι σελιδων για τον περιβοητο γυρο Βιλνεβ-Αρνου, αναρωτιεμαι: Η μονομαχια Μπατον-Αλονσο δεν ηταν εξισου εντυπωσιακη και μαλιστα για περισσοτερους γυρους;
          Δεν ειναι κριμα οταν σπουδαιες στιγμες της F1 γίνονται μπροστα μας εμεις να ειμαστε κολλημενοι σε μια ανουσια και μιζερη νοσταλγια και παρελθοντολογια;

          Και αυτο δειχνει και κατι αλλο. Δεν ειναι απαραιτητο η μονοτονια στην κορυφη να δινει κακους αγωνες ή να μη διαφημιζει το σπορ.

          1000 ευχαριστω στους περισσοτερους οδηγους που μου εδωσαν εναν απο τους καλυτερους στεγνους αγωνες που εχω δει εδω και 20 χρονια. Αν ειχε και μαχη για κορυφη...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            thanosm last edited by

            Ο χρήστης greo έγραψε:
            Οταν διαβαζω σελιδες επι σελιδων για τον περιβοητο γυρο Βιλνεβ-Αρνου, αναρωτιεμαι: Η μονομαχια Μπατον-Αλονσο δεν ηταν εξισου εντυπωσιακη και μαλιστα για περισσοτερους γυρους;
            Δεν ειναι κριμα οταν σπουδαιες στιγμες της F1 γίνονται μπροστα μας εμεις να ειμαστε κολλημενοι σε μια ανουσια και μιζερη νοσταλγια και παρελθοντολογια;

            Και αυτο δειχνει και κατι αλλο. Δεν ειναι απαραιτητο η μονοτονια στην κορυφη να δινει κακους αγωνες ή να μη διαφημιζει το σπορ.

            1000 ευχαριστω στους περισσοτερους οδηγους που μου εδωσαν εναν απο τους καλυτερους στεγνους αγωνες που εχω δει εδω και 20 χρονια. Αν ειχε και μαχη για κορυφη...

            Ετσι ετσι......το καλό να λέγεται

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              fanis-f1 last edited by

              Ο χρήστης greo έγραψε:
              Οταν διαβαζω σελιδες επι σελιδων για τον περιβοητο γυρο Βιλνεβ-Αρνου, αναρωτιεμαι: Η μονομαχια Μπατον-Αλονσο δεν ηταν εξισου εντυπωσιακη και μαλιστα για περισσοτερους γυρους;
              Δεν ειναι κριμα οταν σπουδαιες στιγμες της F1 γίνονται μπροστα μας εμεις να ειμαστε κολλημενοι σε μια ανουσια και μιζερη νοσταλγια και παρελθοντολογια;

              Και αυτο δειχνει και κατι αλλο. Δεν ειναι απαραιτητο η μονοτονια στην κορυφη να δινει κακους αγωνες ή να μη διαφημιζει το σπορ.

              1000 ευχαριστω στους περισσοτερους οδηγους που μου εδωσαν εναν απο τους καλυτερους στεγνους αγωνες που εχω δει εδω και 20 χρονια. Αν ειχε και μαχη για κορυφη...

              Εν μερει συμφωνω απολυτα μαζι σου,ο χθεσινος αγωνας ειχε πολυ θεαμα στις πιο πισω θεσεις,αν και η 1η ηταν ''κλεισμενη'' .Σιγουρα η μονομαχια για αρκετους γυρους μεταξυ Alonso και Button ηταν πολυ θεαματικη,ομως προσπαθειες για προσπερασμα γινονταν ουσιαστικα σε μονο δυο σημεια της πιστας (Spitzkehre-Mercedes Arena),ενω στη Dijon του '79 Villeneuve και Arnoux προσπερνουσαν ο ενας τον αλλον σε καθε στροφη και με οποιον τροπο μπορουσαν με μονη διαφορα οτι εκει η μονομαχια ειχε κρατησει για εναν γυρο.
              Κατα την αποψη ειναι τελειως διαφορετικες φασεις,οι οποιες αναμφισβητητα εδωσαν πολυ θεαμα.Δυστυχως ομως στην εποχη μας τετοιες ''μονομαχιες'' γρηγορα ξεχνιωνται και περνανε στη σφαιρα του παρελθοντος, χωρις να γνωριζω ουσιαστικα τον λογο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                ripper last edited by

                Ο χρήστης greo έγραψε:
                Οταν διαβαζω σελιδες επι σελιδων για τον περιβοητο γυρο Βιλνεβ-Αρνου, αναρωτιεμαι: Η μονομαχια Μπατον-Αλονσο δεν ηταν εξισου εντυπωσιακη και μαλιστα για περισσοτερους γυρους;
                Δεν ειναι κριμα οταν σπουδαιες στιγμες της F1 γίνονται μπροστα μας εμεις να ειμαστε κολλημενοι σε μια ανουσια και μιζερη νοσταλγια και παρελθοντολογια;

                Και αυτο δειχνει και κατι αλλο. Δεν ειναι απαραιτητο η μονοτονια στην κορυφη να δινει κακους αγωνες ή να μη διαφημιζει το σπορ.

                1000 ευχαριστω στους περισσοτερους οδηγους που μου εδωσαν εναν απο τους καλυτερους στεγνους αγωνες που εχω δει εδω και 20 χρονια. Αν ειχε και μαχη για κορυφη...

                Συμφωνώ απολύτως. Πάντα υπάρχει η τάση τα γεγονότα του παρελθόντος να υπερεκτιμούνται σε σχέση με αυτά του παρόντος.
                Σε είκοσι χρόνια από τώρα κάποιοι μελλοντικοί ...συνάδελφοι μας (οι ακόμα και εμείς οι ίδιοι) βασιζόμενοι σε ένα βιντεάκι που θα κυκλοφορεί στο internet θα λένε για τις επικές μάχες που γίνονταν τότε και δεν θα ενδιαφέρονται για το τι γινόταν στον υπόλοιπο (ή στους υπόλοιπους) αγώνα. Και μην ξεχνάμε και την περσινή εκπληκτική χρονιά (ίσως μία από τις καλύτερες στην ιστορία).
                Πάντως ο έτσι κι αλλιώς καταπληκτικός αγώνας θα ήταν ακόμη καλύτερος αν μία καταραμένη πτέρυγα δεν αποφάσιζε να πάει ...βόλτα.
                Και κάτι άλλο. Μήπως πρέπει να ψάξουμε περισσότερο τη βελτίωση του θεάματος (=προσπεράσματα) στις πίστες; Σχεδόν όλες οι πίστες που ευννοούν τα προσπεράσματα δίνουν συχνά καταπληκτικούς αγώνες.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  georgetabs last edited by

                  Αν δεν κάνω λάθος και οι δύο έγιναν για την 2η θέση, ε;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    migf1 last edited by

                    Ο χρήστης greo έγραψε:
                    Οταν διαβαζω σελιδες επι σελιδων για τον περιβοητο γυρο Βιλνεβ-Αρνου, αναρωτιεμαι: Η μονομαχια Μπατον-Αλονσο δεν ηταν εξισου εντυπωσιακη και μαλιστα για περισσοτερους γυρους;
                    Δεν ειναι κριμα οταν σπουδαιες στιγμες της F1 γίνονται μπροστα μας εμεις να ειμαστε κολλημενοι σε μια ανουσια και μιζερη νοσταλγια και παρελθοντολογια;
                    [snip]

                    Αρνού και Βιλνέβ προσπερνούσαν ο ένας τον άλλον διαδοχικά και μάλιστα σε διαφορετικά μέρη της πίστας. Ο Μπάτον απλά προσπαθούσε να περάσει τον Αλόνσο και μάλιστα ως επι το πλείστον στο ίδιο σημείο της πίστας.

                    Νομίζεται δεν τίθεται καν θέμα σύγκρισης.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kleisj last edited by

                      Ο χρήστης migf1 έγραψε:

                      Οταν διαβαζω σελιδες επι σελιδων για τον περιβοητο γυρο Βιλνεβ-Αρνου, αναρωτιεμαι: Η μονομαχια Μπατον-Αλονσο δεν ηταν εξισου εντυπωσιακη και μαλιστα για περισσοτερους γυρους;
                      Δεν ειναι κριμα οταν σπουδαιες στιγμες της F1 γίνονται μπροστα μας εμεις να ειμαστε κολλημενοι σε μια ανουσια και μιζερη νοσταλγια και παρελθοντολογια;
                      [snip]

                      Αρνού και Βιλνέβ προσπερνούσαν ο ένας τον άλλον διαδοχικά και μάλιστα σε διαφορετικά μέρη της πίστας. Ο Μπάτον απλά προσπαθούσε να περάσει τον Αλόνσο και μάλιστα ως επι το πλείστον στο ίδιο σημείο της πίστας.

                      Νομίζεται δεν τίθεται καν θέμα σύγκρισης.

                      Συμφωνω απολυτα!
                      Πολυ ωραια η μαχη τους για τα σημερινα δεδομενα της F1 αλλα απο εκει κ μετα εχω δει κ πολυ καλυτερα.
                      Η ανουσια κ μιζερι παρελθοντολογια που αναφερεις (αν βαλουμε την τελευταια 20-25ετια) ηταν απο τις πιο ζωντανες κ ανταγωνιστικες εποχες της F1 με οδηγους πολυ κοντα ο ενας στον αλλον κ με συναγωνισμο που δεν ειχε απολυτως μα απολυτως καμια σχεση μ αυτα που βλεπουμε τωρα!
                      Πιλοτοι που εγραψαν ιστορια, δινοντας μαχες που δεν εχουμε παρακολουθησει τουλαχιστον εδω κ 10 χρονια με μερικες εξαιρεσεις μεταξυ Hakkinen k MS κ καποια αλλα. Δεν σου κανει αισθηση που μερικες απο τις αλλαγες που θελουν, ειναι να επαναφερουν καποιους κανονες του μιζερου κ ανουσιου παρελθοντος για να βελτιωσουν το θεαμα;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • H
                        hakk last edited by

                        Ο χρήστης migf1 έγραψε:

                        Οταν διαβαζω σελιδες επι σελιδων για τον περιβοητο γυρο Βιλνεβ-Αρνου, αναρωτιεμαι: Η μονομαχια Μπατον-Αλονσο δεν ηταν εξισου εντυπωσιακη και μαλιστα για περισσοτερους γυρους;

                        Αρνού και Βιλνέβ προσπερνούσαν ο ένας τον άλλον διαδοχικά και μάλιστα σε διαφορετικά μέρη της πίστας. Ο Μπάτον απλά προσπαθούσε να περάσει τον Αλόνσο και μάλιστα ως επι το πλείστον στο ίδιο σημείο της πίστας.
                        Νομίζεται δεν τίθεται καν θέμα σύγκρισης.

                        Εννοείται πως δεν τίθεται... O Αρνού πατούσε έξω από την πίστα για να κρατήσει την θέση, επεφταν συνεχή μπλοκαρίσματα στην υπερπροσπάθεια των οδηγών να φρενάρουν έστω και ένα εκατοστό πιο μετά από τον αντίπαλο, ακουμπούσαν λάστιχα... Καμία σχέση με την προσπάθεια του Μπατον που απλά προσπάθησε (κυρίως στην Spitzkehre) να προσπεράσει... Χωρίς υπερβολές και οδήγηση πάνω από το όριο...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          pininfarina last edited by

                          Σωστος greo, υπαρχει ταση μυθοποιησης του παρελθοντος σε ολουος τους τομεις, οχι μονο F1.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            go_for_pole last edited by

                            Ο χρήστης Hakk έγραψε:
                            O Αρνού πατούσε έξω από την πίστα για να κρατήσει την θέση, επεφταν συνεχή μπλοκαρίσματα στην υπερπροσπάθεια των οδηγών να φρενάρουν έστω και ένα εκατοστό πιο μετά από τον αντίπαλο, ακουμπούσαν λάστιχα...

                            Αν δεν εγραφες ονομα θα ορκιζομουν οτι εγραφες για εναν συνηθισμενο αγωνα του Σατο

                            Σοβαρα τωρα, η μαχη ειναι μαχη και ειναι συναρπαστικη οπως και αν εξελιχτει. Ειτε εχει συνεχη προσπερασματα, ειτε μισο γυυρο διπλα-διπλα, ειτε απλο κυνηγητο. Ναι, ναι μην αντιδρατε, ολοι φανταζομαι θυμοσαστε ευχαριστα εκεινο το τρενακι Σενα και Μανσελ στο Μονακο. Τι και αν ο Γερμανος κερδιζει με το ενα χερι, σε προσωπικο επιπεδο ειμαι χορτασμενος οταν γινεται σκοτωμος στις πισω θεσεις. Και τελευταια γινεται πραγματικος χαμος.

                            ΥΓ Απο περιεργεια ειδα οσα περισσοτερα αφιερωματα του Μοτορς μπορουσα για εκεινες τις περιβοητες χρονιες. Να με συμπαθατε αλλα η ποσοτητα μαχων που ειδα δε με εκανε να ευχομουν να ειχα γεννηθει νωριτερα. Απιθανες πιστες; Σιγουρα! Απιθανες μαχες; οχι.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              greo last edited by

                              Ξεχναμε ολοι μαλλον (ή για τους νεοτερους δεν φροντισε κανενας να πληροφορησει) οτι εκεινο τον παλιο καλο καιρο που κελαηδουσανε τα αηδονια, δεν εβρεχε ποτε, οι ανθρωποι ητανε πιο καλοι και οι γυναικες πιο ευκολες, τον πρωτο γυρο καθε αγωνα τον ονομαζαν 'the event lap': Διοτι απλουστατα οτι ηταν να συμβει συνεβαινε σε εκεινο το γυρο συνηθως. Ας μην κρινουμε απο το μονο κομματι που εχει διασωθει.

                              Οσο για το αν μιλαμε για μια μονο στροφη του αγωνα, να μου επιτρεψετε να διαφωνησω μια και στην ουσια μονο στο σταδιο ΔΕΝ ηταν σε προσπαθεια προσπερασματος ο κουμπης.
                              Και κατι αλλο: Και η μονομαχια εκεινη προσπαθεια για προσπερασμα ηταν, δεν ταξιδευαν πλαι-πλαι ολο τον αγωνα! Ειχε κι αλλους γυρους ο αγωνας 😉

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                migf1 last edited by

                                Ο χρήστης greo έγραψε:
                                Ξεχναμε ολοι μαλλον (ή για τους νεοτερους δεν φροντισε κανενας να πληροφορησει) οτι εκεινο τον παλιο καλο καιρο που κελαηδουσανε τα αηδονια, δεν εβρεχε ποτε, οι ανθρωποι ητανε πιο καλοι και οι γυναικες πιο ευκολες, τον πρωτο γυρο καθε αγωνα τον ονομαζαν 'the event lap': Διοτι απλουστατα οτι ηταν να συμβει συνεβαινε σε εκεινο το γυρο συνηθως. Ας μην κρινουμε απο το μονο κομματι που εχει διασωθει.
                                [snip]

                                Σε ποιές ακριβώς εποχές αναφέρεσαι φίλε greo? Διότι τα 80s που είχα την τύχη και τη χαρά να παρακολουθήσω σχεδόν ολόκληρα (από το 1983 και μετά), δεν ακολουθούσαν σε καμία περίπτωση την παραπάνω περιγραφή σου. Σχεδόν σε κάθε αγώνα γινόταν το έλα να δεις!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kleisj last edited by

                                  Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                                  ΥΓ Απο περιεργεια ειδα οσα περισσοτερα αφιερωματα του Μοτορς μπορουσα για εκεινες τις περιβοητες χρονιες. Να με συμπαθατε αλλα η ποσοτητα μαχων που ειδα δε με εκανε να ευχομουν να ειχα γεννηθει νωριτερα. Απιθανες πιστες; Σιγουρα! Απιθανες μαχες; οχι.

                                  Σε ποιες χρονιες αναφερεσαι;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    greo last edited by

                                    O ορος event lap, αν δεν κανω λαθος, χρησιμοποιουνταν τη δεκαετια του 70 (απο την οποια αλλωστε ειναι και το εν λογω στιγμιοτυπο). Τοτε δεν υπηρχαν ανεφοδιασμοι, οι περισσοτεροι τρεχαν με Cosworth και περιπτωση να εχουμε αγωνα υπηρχε μονο οταν καποιο φαβορι για καποιο λογο επεφτε πισω. Δεν μπορω να πω οτι θυμαμαι κατι απο τοτε λογω ηλικιας, αλλα τοσο τα ρεπορταζ που διαβαζω εκ των υστερων οσο και τα βιντεο εκεινης της εποχης, μαλλον το επιβεβαιωνουν.

                                    Στα μεσα της δεκαετιας του 80 η αληθεια ειναι πως αρκετες συγκυριες βοηθησαν στην αυξηση του θεαματος. Οπως η προκλητικη αδιαφορια του Λαουντα στα δοκιμαστικα, η συνυπαρξη Πικε-Μανσελ στη Γουιλιαμς με τον σερ Φρανκ στην εντατικη, και οι κινητηρες τουρμπο που χωρις λογικη χρηση ειτε μεναν απο καυσιμο ειτε τελειωναν τα λαστιχα για μερικους οδηγους (πλην Προστ) ευκολα. Αυτο ομως κρατησε βαρια μια πενταετια. Απο τα τελη του 80 μεχρι σημερα δεν εχω παρατηρησει συγκλονιστικες αλλαγες στον τομεα θεαμα.
                                    Για μενα κυριο ρολο εχουν παιξει 2 γεγονοτα:

                                    1. Η πολυ μεγαλη εμπλοκη των μεγαλων αυτοκινητοβιομηχανιων, ουσιαστικα καταδικαζει τους οδηγους που προσφερουν θεαμα αλλα εγκαταλειπουν, εφοσον το αποτελεσμα εχει θεοποιηθει
                                    2. και σημαντικοτερο ειναι το συστημα βαθμολογιας. Οχι τοσο οι 8 βαθμοι στο δευτερο, οσο το οτι πλεον στην τελικη καταταξη μετρανε ολα τα αποτελεσματα. Τις εποχες που μιλαμε μετρουσαν μονο τα 5 καλυτερα αποτελεσματα απο καθε μισο περιοδου ή αργοτερα τα 11 καλυτερα της χρονιας. Με μεχρι 5 ατυχα αποτελεσματα δικαιωμα καθε πιλοτος ρισκαρε με αλλον αερα.
                                      Η ουσια ομως του post δεν ηταν ποια εποχη ηταν καλυτερη, αλλα οτι σε καθε εποχη αν οι πιστες ευνοουν και οι πιλοτοι θελουν, ακομα και σημερα η F1 ειναι εξαιρετικα θεαματικη.
                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kleisj last edited by

                                      Ο χρήστης greo έγραψε:

                                      Στα μεσα της δεκαετιας του 80 η αληθεια ειναι πως αρκετες συγκυριες βοηθησαν στην αυξηση του θεαματος. Οπως η προκλητικη αδιαφορια του Λαουντα στα δοκιμαστικα, η συνυπαρξη Πικε-Μανσελ στη Γουιλιαμς με τον σερ Φρανκ στην εντατικη, και οι κινητηρες τουρμπο που χωρις λογικη χρηση ειτε μεναν απο καυσιμο ειτε τελειωναν τα λαστιχα για μερικους οδηγους (πλην Προστ) ευκολα. Αυτο ομως κρατησε βαρια μια πενταετια. Απο τα τελη του 80 μεχρι σημερα δεν εχω παρατηρησει συγκλονιστικες αλλαγες στον τομεα θεαμα.

                                      Δηλ. απο το 87 (που αρχισε να καταργειται το turbo) εως κ το 93 θεωρεις οτι το θεαμα ηταν αντιστοιχο μ αυτο της τελευταιας 10ετιας;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        georgetabs last edited by

                                        Ο χρήστης greo έγραψε:
                                        Απο τα τελη του 80 μεχρι σημερα δεν εχω παρατηρησει συγκλονιστικες αλλαγες στον τομεα θεαμα.

                                        Μισό λεπτό...
                                        Σήμερα στα δοκιμαστικά είναι ήδη βαρετό... Σκεφτόμουν να πάω θεατής στε διάφορες πίστες φέτος, αλλά θα έβλεπα 40 χρονομετρημένες διελεύσεις και 120 συνολικά (20 μονοθέσια επί δύο, ή 6 γύρους αντίστοιχα)!! Παλιότερα έβλεπες 240 συνολικά (12 γύροι) και οι 'καλές' χρονομετρημένες ήταν από 80 μέχρι (θεωρητικά) 220!!!! Μην πούμε που παλιότερα είχε νόημα και η Παρασκευή...

                                        Ας τα αφήσουμε όμως αυτά και ας επικεντρωθούμε στον καθεαυτό αγώνα...
                                        Στα τέλη του '80 ο Σένα πάει στην ΜακΛάρεν με τιμ-μέητ τον Πρόστ. Εκεί κι αν έγινε σφαγή!!! Μπορεί να μην πήγαν ρόδα-ρόδα έναν συνεχόμενο γύρο, αλλά ουσιαστικά το έκαναν 2 χρονιές συνεχόμενα!! Εποχή που δεν επιτρέπεται να την βάζουμε στο ίδιο σακί με σήμερα...
                                        Λίγο αργότερα ανέβηκε πλέον η Γουίλιαμς και βλέπαμε μάχες με τον Μάνσελ και τον Σένα. Ναι, το 1992 ήταν βαρετό. Κέρδιζε μόνο η Γουίλιαμς. Αλλά και πάλι η τρίχα κάγκελο στο Μονακό για 5 γύρους...
                                        Την επόμενη χρονιά ο κύριος καθηγητής με μια Γουίλιαμς επιπέδου (αναλογικά με τους άλλους) ίσως φετινής Φεράρι γυρίζει στο θρανίο κάθε που βρέχει. Και βρέχει αρκετά συχνά... Ναι, ΤΥΧΑΙΑ έβρεξε, αλλά το θέαμα μόνο τυχαίο δεν ήταν...
                                        Μετά σκοτώνεται ο Σένα και γίνεται λίγο πανηγύρι η ιστορία, αλλά σύντομα ο Σουμάχερ πάει στην παραπαίουσα τότε Φεράρι και βλέπουμε μεγάλη οδήγηση και πάλι αγωνίες. Χρονιά του Χιλ, του Βιλνέβ και μέχρι Χιλ με Άροους να παλεύει στην Ουγγαρία είδαμε... Με Φεράρι που ανεβαίνει σιγά σιγά και μπαίνει πιο γερά στο παιχνίδι. Είχε μια ποικιλία που και που... Και μετά η εποχή του Χακινεν, με τιν-μέητ που μπορούσε (και τον άφηναν σε κάποιο βαθμό) να τον κοντράρει.

                                        Μετά το χάος... ΜακΛάρεν να είναι μονίμως κάπου αλλού, πολύ μεγάλοι οδηγοί να μην υπάρχουν και η διαφορά των απλώς μεγάλων στα απαράδεκτα μονοθέσια να γίνεται τραγική σε σχέση με την διαστημοφόρμουλα με τον επαγγελματία ρεκοροθραύστη... Οδηγίες από την ομάδα που βιάζουν ακόμα και όποιον διαφορετικό αγώνα έτυχε να μας 'κάτσει', όλοι λίγο πολύ να ψάχνονται, και πολύ περισσότερο να εγκαταλείπουν, έχοντας τον καλύτερο οδηγό, την καλύτερη αξιοπιστία και το ταχύτερο μονοθέσιο σε ένα πακέτο. Θάνατος στο θέαμα... Και δυστυχώς ο θάνατος του θεάματος χρονικά συμπίπτει με το απόγειο της δόξας του πιο επιτυχημένου πιλότου ως σήμερα καθώς και της πιο ιστορικής ομάδας ως σήμερα...

                                        Δεν πιστεύω πως υπάρχει ουδεμία σχέση των τελευταίων 4 ετών με τα παλιότερα όσον αφορά το θέαμα... (Πόσο μάλλον με το τέλος του '80 βέβαια...)
                                        Και κάτι ακόμα: το θέαμα που εκλαμβάνουμε είναι άμεσα συνυφασμένο και με την αγωνία για την εξέλιξη του αγώνα. Πχ αλλιώς θα αντιμετωπίζαμε τις μάχες που είδαμε αν πιστεύαμε πως ο Σουμάχερ μπορεί και να εγκαταλείψει, ή να γίνει λάθος στα πιτς και να χάσει 10-20 δεύτερα...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          greo last edited by

                                          @ kleisj
                                          Eως και χειροτερο!

                                          @GeorgeTabs
                                          Μου φαινεται πως μπερδευεις την εξελιξη του πρωταθληματος με την εξελιξη των αγωνων αυτων καθέαυτων. Αλλο συναρπαστικο πρωταθλημα και αλλο συναρπαστικοι αγωνες. Σωστα;
                                          Πότε (πλην Ιαπωνιας 89) ο Σενα με τον Προστ παιξανε ροδιες στην πιστα; Ειτε ο Σενα κερδιζε flag to flag είτε εγκατελλειπε και κερδιζε ο Προστ.
                                          Το ιδιο και το 92. Και μετα, την εποχη Williams το θεαμα ηταν ισαξιο της εποχης Ferrari. Aκομα και το 94, ο ανταγωνισμος δημιουργηθηκε απο τις τιμωριες του ΜΣ και οχι απο μαχες στην πιστα.
                                          Και παντα μιλαω για στεγνους αγωνες. Στη βροχη γινοταν ανεκαθεν χαμος.
                                          Για τα δοκιμαστικα συμφωνω, αλλα μονο στο σκελος των θεατων στην πιστα. Γιατι οι τηλεθεατες εβλεπαν σε ενα πενταλεπτο ενα χαμο και κανεις δεν πολυκαταλαβαινε τι εγινε μεχρι να πεσει η καρω.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            georgetabs last edited by

                                            Το 94 το έγραψα πως έγινε πανυγύρι μετά το θάνατο του Σένα.

                                            Κατά τα άλλα όσον αφορά το θέαμα, όπως έγραψα κλείνοντας την προηγούμενη δημοσίευση, το θέαμα που εκλαμβάνουμε είναι άμεσα συνυφασμένο με και με την αγωνία για την εξέλιξη του αγώνα.
                                            Δηλαδή όταν ξέρω πως ο Σουμάχερ θα κερδίσει ακόμα και αν ξεκινήσει από τα πιτς, όταν ξέρω πως δεν θα έχει μηχανικό πρόβλημα, όταν ξέρω πως κανείς δεν είναι σε θέση (λόγω δυναμικότητας συνδυασμού) να τον ωθήσει σε οδηγικό λάθος, τότε τι αγωνία να έχει; Μπορεί να γίνει Η ΜΑΧΗ (επιπέδου Βιλνέβ - Αρνού και 100 φορές καλύτερη) και να μην το δω γιατί ήδη με πήρε ο ύπνος νωρίτερα...

                                            Παλιότερα υπήρχε πιο συχνά μια απρόσμενη εξέλιξη... Αυτό από μόνο του σε ικανοποιούσε σαν θεατή, σε γέμιζε τόσο, ώστε και τίποτα να μην γινόταν (που τελικά όλο και κάτι γινόταν...) να μην είσαι δυσαρεστημένος...
                                            Τους θεατές στο Χόκενχαϊμ τους είδες; Γερμανοί φεραρίστι, και με εντός έδρας νίκη του Σουμάχερ πήγαν κατευθείαν στην έξοδο αντί να πανηγυρίσουν, λες και δεν έγινε τίποτα... Παρόλες τις μάχες που ήταν άφθονες...
                                            Από την άλλη στους αγώνες της Εθνικής μας στο ευρωπαϊκό όλοι έμεναν ώρα μετά και το γλεντούσαν. Παρόλο που δεν είδαν ποδόσφαιρο 4 αστέρων...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr