-
Oι 10 σελιδες του θεματος κατι δειχνουν ε κατι αλλαζει ελπιζω
-
Ο χρήστης manos43 έγραψε:
Youtube VideoΕδώ κάποια βιντεάκια και από τον vickentios.Έτσι για να αναγνωρίζεται κατά κάποιον τρόπο η προσπάθεια και η κάβλα των παιδιών που δημιουργούν αυτά τα βιντεάκια ώστε να συνεχίσουν να το πράττουν...Εύγε παίδες...
Αν σε κάθε πρωταθληματικό αγώνα υπάρχει κάλυψη με ένα άρθρο σαν του Σ.Χ. βγαλμένο από τους 4Τ προηγούμενων δεκαετιών, μια αναφορά σε πρώτο πρόσωπο ενός πρωταγωνιστή, όπως αυτή του El-Em που να δίνει στους απ' έξω το τι συμβαίνει σε έναν αγώνα, βίντεο σαν αυτά που έχουν αναρτηθεί εδώ και επίσης υπάρχουν ένα σωρό οδηγοί που προσπαθούν ο καθένας για το προσωπικό του καλύτερο δυνατό και οργανωτές που παρουσιάζουν την εικόνα που αναφέρει ο APR τότε οι αγώνες έχουν μέλλον.
Λες και ξαφνικά έφυγε ένα βάρος πάνω από τους αγώνες, όλοι ελάφρυναν και λειτουργούν καλύτερα. Καλή συνέχεια.+1000
και εγώ χαίρομαι πάρα πολύ απο τις όλο και καλύτερες εξελίξεις που συμβαίνουν .... και επειδή 'στην βράση κολλάει το σίδηρο' , πάμε όλοι μαζί δυνατά αλλά 'φυλαγμένα' και σίγουρα..... -
Ο χρήστης APR έγραψε:
Μπραβο παιδια με τετοια βιντεακια απο εσας , και με το δεξι πεταλ πατημενο τεζα απ'τους συναθλητες μας ..... θα ερθουν οι ωραιες ημερες στο σπορ μας .Η αληθεια ειναι οτι και απο περιγραφες φιλων που ηταν στα βουνα και απ'τους χρονους γνωριζοντας τις καιρικες συνθηκες και την κατασταση της ασφαλτου των ειδικων , το μεγαλυτερο ποσοστο των αγωνιζομενων πηγαιναν εκπληκτικα σ'αυτον τον αγωνα , αγνοωντας ακομα και την οικονομικη κριση
Εκπληξη ακομα κι ο Τσιλης , ηταν σαν αλλος Τσιλης .......
Για πολλους βεβαια που δεν ηξεραν τον Σταματη Αθανασουλα οι χρονοι του με το .... πιο ψηλο κι απο χωματινο 555 (οπως ειπε χαρητολογωντας η παλιοσειρα Δημακης )
ηταν μια εκπληξη , αλλα για τους παλιους , ηταν η ωρα που τους κανει να σκεπτοντε οτι η τεχνη αν την εχεις στα νιατα σου .....σε ακολουθει για παντα και δεν χανεται !ηταν η περιπτωση του Γιωργου Αργυριου με το κορσακι , που δεν εφτασε στο τερματισμο να παραλαβει το κυπελακι του ......
οπως επισης gamo την ατυχια και των Ζαχων των μεν Θεσσαλονικων στην τελευταια ειδικη μετα απο αγωνα περιπετειας με διαφορα προβληματα που πιστευω να μην τους , το σερι ατυχιων και μας στερισουν τα φανταστικα τους περασματα οπως και τα , καθως και του Βασιλακη Ζαχου που πρεπει να υπαρχουν στους επομενους αγωνες απαραιτητα .Γινανε πολλα ωραια επισης σ'αυτον τον αγωνα οπως ....... η οδηγηση του Σ.Κατσιμη με συνοδηγο τον ΠιρελιοΠεππα αλλα την εκανε γρηγορα η τουρμπινα και δεν προλαβαμε να δουμε πολλα πραγματα .....που θα ειχαν ζουμι ....
Ειδαμε τον τζουνιορ Κωστακη Ρον να πηγαινει ταπα καθοδηγουμενος απ'τον pirkaulo χωματινο (ουου ) συνοδηγο Πανουλη Τρ. και να κανει τον Σοατζιδο προεδρο Γιωργακη Κοσμο γατα με νεφτι , για την F2 .........Ειδαμε επισης τον Σωτηρακη τον -Μαλακταρη να πραγματοποιει θεωρια και να πηγαινει ανεμος , (αν δεν πηγαινε θα επεφτε γιουχαρισμα απ'την υπολοιπη συμμορια που καθεται στον παγκο μεχρι νεοτερας του ΔΝΤ )........
Ειδα επισης αλλα δυο παιδακια , που κατι μου λεει οτι κρυβουν ταλεντο πισω απ'το ψευτο γκρουπ Α μπλε saxo ...............
Ολοι οι αλλοι βεβαια ηταν κοντα στα γνωστα πλαισια τους πανω κατω ..........?ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΩ ΣΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΣΟΥ,ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο Θ.ΠΕΠΠΑΣ ΟΔΗΓΗΣΕ ΤΙΣ ΜΙΣΕΣ Ε.Δ. ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ 'ΕΜΕΙΝΕ' ΑΠΟ ΝΤΙΖΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ TURBO ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΕΚΑΝΕ ΤΟΝ ΜΙΣΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΠΡΑΛΟ ΜΕ ΤΕΤΑΡΤΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΣΤΡΙΨΕ ΑΡΙΣΤΕΡΑ.
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
A ... και εγω να διορθωσω ....
Του χρονου οχι 5 επιβραδυνσεις , αλλα 6 ! θα πρεπει να μπουν για να μην εχουν φοβιες απο υπερθερμανσεις φρενων τα .... και να εχουν ελπιδες τα ατμοσφαιρικα !
Τουαλετες ειχε ακριβως πισω απ'το σερβις σας (να φανταστεις οτι καποιος εκανε και πρωινο ξυρισμα εκει , ειχαν μεινει τα ξυραφακια ), αλλα μαλλον θα το σκεπτεσαι διπλα' Λου Μου μου να περασεις πανω απο χορταρακια πλεον ..... (λες να μην τους ειχα κραξει εγω , που λογω ηλικιας παω συχνα για ποτισμα ?)
Ο σωλινοκοφτης που ειναι ? να μας πει εντυπωσεις ? και να του απονειμουμε το επαθλο του γρηγοροτερου συνοδηγου (στην θεση του οδηγου και χωρις εκφωνητρια ) του αγωνα οεο ?
-
yugo έγραψε:Αν σε κάθε πρωταθληματικό αγώνα υπάρχει κάλυψη με ένα άρθρο σαν του Σ.Χ. βγαλμένο από τους 4Τ προηγούμενων δεκαετιών, μια αναφορά σε πρώτο πρόσωπο ενός πρωταγωνιστή, όπως αυτή του El-Em που να δίνει στους απ' έξω το τι συμβαίνει σε έναν αγώνα, βίντεο σαν αυτά που έχουν αναρτηθεί εδώ και επίσης υπάρχουν ένα σωρό οδηγοί που προσπαθούν ο καθένας για το προσωπικό του καλύτερο δυνατό και οργανωτές που παρουσιάζουν την εικόνα που αναφέρει ο APR τότε οι αγώνες έχουν μέλλον.
Λες και ξαφνικά έφυγε ένα βάρος πάνω από τους αγώνες, όλοι ελάφρυναν και λειτουργούν καλύτερα. Καλή συνέχεια.απλά +1
με εκανε να θυμηθω ΓΙΑΤΙ αγοραζα 4Τ το αρθρο του ΣΧ.....
Eπιστρεφει γενικως και ειδικως ο Σ.Χ και αυτο κατα τη γνωμη μου μονο καλο μπορει να προκαλεσει... Και αυτη τη φορα ειμαι σιγουρος οτι δεν θα σβουριξει....
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
A ... και εγω να διορθωσω ....Του χρονου οχι 5 επιβραδυνσεις , αλλα 6 ! θα πρεπει να μπουν για να μην εχουν φοβιες απο υπερθερμανσεις φρενων τα .... και να εχουν ελπιδες τα ατμοσφαιρικα !
Τουαλετες ειχε ακριβως πισω απ'το σερβις σας (να φανταστεις οτι καποιος εκανε και πρωινο ξυρισμα εκει , ειχαν μεινει τα ξυραφακια ), αλλα μαλλον θα το σκεπτεσαι διπλα' Λου Μου μου να περασεις πανω απο χορταρακια πλεον ..... (λες να μην τους ειχα κραξει εγω , που λογω ηλικιας παω συχνα για ποτισμα ?)
Ο σωλινοκοφτης που ειναι ? να μας πει εντυπωσεις ? και να του απονειμουμε το επαθλο του γρηγοροτερου συνοδηγου του αγωνα οεο ?
ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΡΕΙΣ ΕΠΙΒΡΑΔΥΝΣΕΙΣ ΤΟ ΠΟΛΥ.
ΟΠΩΣ ΤΡΕΧΑΜΕ ΤΗΝ ΠΑΥΛΙΑΝΗ ΕΠΙ ΜΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΡΕΙΣ ΕΠΙΒΡΑΔΥΝΣΕΙΣ ΤΟ ΠΟΛΥ.
ΟΠΩΣ ΤΡΕΧΑΜΕ ΤΗΝ ΠΑΥΛΙΑΝΗ ΕΠΙ ΜΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Ναι, ναι! Και επι μια 10ετία 2κίνητο αυτοκίνητο εμπαινε στην 10 γενικής με ταυτότητα στο στόμα και κανα δυο αλεξίπτωτα μαζί.
Επίσης προτείνω του χρόνου, στις ευθείες της Παύλιανης να βάλουν και στηθαίο, ωστε να σταματάμε ζευγάρια... και να ξεκινάμε αγώνα ντράκστερ... Τώρα, το ποιος θα επιβιώσει στο Ταφ... βλέπουμε!Πω, πω!!! Ολα δικά σας τα θέλετε τελικά... και restricores και ύψος και 18αρια... Αμάν! Αφήστε και κάποιον μικρότερου χρηματο - οικονομικού βεληνεκούς να μπει στον συναγωνισμό... επιτέλους. Συναγωνισμό θέλουμε, οχι πάλι τα 'ποπ-κορν' να ξεφεύγουν μόνα τους με 1-2 χεράδες και οι υπόλοιποι καμιά βδομάδα πίσω...
Δες τε επιτέλους τι γίνετε σε καμιά Ευρωπαϊκή χώρα και μην μου αρχίσετε τις ιστορίες με 'κάποιον' αγώνα που τρέξατε 'κάποτε' και φτάσατε τα 300+ σε ειδική διαδρομή... ΕΛΕΟΣ!!! -
Ο ΕΛΕΜ ανέφερε ότι τα 5 σικέιν αποδείχτηκαν πολλά κυρίως για την ασφάλεια καθώς μετά τα σικέιν έπρεπε να κάνουν 3 χλμ κατηφορικά γρήγορα χωρίς φρένα...Ενώ ένα αμάξι δικήνητο που είναι και ταυτόχρονα 500 κιλά πιο ελαφρύ από ένα Evo δεν θα αντιμετωπίσει ποτέ τέτοιο πρόβλημα...Τίθεται ζήτημα ασφάλειας για τα πληρώματα των Ν4.
Και μην ξεχνάς ότι για αυτό προκυρήσσεται και πρωτάθλημα F2 για να μπορούν τα δικήνητα να έχουν το δικό τους πρωτάθλημα...Και προφανώς ένα δικήνητο πρέπει να πάει τάπα για να φανεί...Μόνο που δεν παλεύανε να μπούνε στην δεκάδα αλλά ενίοτε μπαίνουνε και στην 3αδα της γενικής.
-
Ο χρήστης manos43 έγραψε:
Ο ΕΛΕΜ ανέφερε ότι τα 5 σικέιν αποδείχτηκαν πολλά κυρίως για την ασφάλεια καθώς μετά τα σικέιν έπρεπε να κάνουν 3 χλμ κατηφορικά γρήγορα χωρίς φρένα...Ενώ ένα αμάξι δικήνητο που είναι και ταυτόχρονα 500 κιλά πιο ελαφρύ από ένα Evo δεν θα αντιμετωπίσει ποτέ τέτοιο πρόβλημα...Τίθεται ζήτημα ασφάλειας για τα πληρώματα των Ν4.Και μην ξεχνάς ότι για αυτό προκυρήσσεται και πρωτάθλημα F2 για να μπορούν τα δικήνητα να έχουν το δικό τους πρωτάθλημα...Και προφανώς ένα δικήνητο πρέπει να πάει τάπα για να φανεί...Μόνο που δεν παλεύανε να μπούνε στην δεκάδα αλλά ενίοτε μπαίνουνε και στην 3αδα της γενικής.
Ομως να μην μπερδεύουμαι τα σώβρακα με τις γραβάτες... Επειδή στο μυαλό σου εχεις τα Α7 και τα Α6, σου θυμίζω οτι τρέχουν και Ν2 και Ν3, οπου τα βάρη τους είναι υπερβολικά για τα αστεία φρένα τους.Και για να εχουμε και πιο σαφές παράδειγμα, θα σου αναφέρω το Note και το Micra...
Μπα? και γιατι να τίθετε θέμα ασφάλειας με φρένα απο τα 'ποπ-κορν' και να μην τίθετε θέμα ασφάλειας οδηγών με δικίνητα Ν ή Α που πάνε με την ταυτότητα και με τα απειρα χιλιόμετρα? Ποιος θα πάει πιο βαθειά? Ο εχων 'βρασμένα' φρένα ή ο 'ιπτάμενος' τελειωμένος 2κίνητος που το αυτοκίνητο δεν πατάει?
Και είναι 'μ@λ@κες' οι του εξωτερικού που προσπάθησαν να αυξήσουν τον συναγωνισμό των 'ποπ-κορν' (MITSU KAI SUB) με τα δικίνητα 16αρια, ε? Ε τελικά μάλλον δεν είναι! Κάτι ξέρουν αυτοί περισσότερο απο εμάς... μάλλον.!
Μια χαρά ήταν η Παύλιανη ετσι και να την αφήσουν οπως είναι. Οποιος θέλει να πιάνει 200 χλμ, να πάει στις πίστες.Τα βουνά είναι για να στρίβεις γρήγορα οχι για να περνάς με τελικές ανάμεσα στα δέντρα. Δεν είναι χεράς αυτός που θέλει να στρίβει με 200+ απο τα γκρέμια. Μ@λ@κας είναι...!
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΡΕΙΣ ΕΠΙΒΡΑΔΥΝΣΕΙΣ ΤΟ ΠΟΛΥ.
ΟΠΩΣ ΤΡΕΧΑΜΕ ΤΗΝ ΠΑΥΛΙΑΝΗ ΕΠΙ ΜΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Αυτα που ξεραμε .... κομενα
Τωρα εχουμε ΟΜΑΕ που ολα τα ανεπτυγμενα κρατη , πως τρεχουν και γινοντε οδηγοι , οι οδηγοι , και οχι μηχανοδηγοι* !
Μηχανοδηγοι , (για την νεολαια μας) = οι οδηγοι των τρενων
-
Ο χρήστης van έγραψε:
Ο ΕΛΕΜ ανέφερε ότι τα 5 σικέιν αποδείχτηκαν πολλά κυρίως για την ασφάλεια καθώς μετά τα σικέιν έπρεπε να κάνουν 3 χλμ κατηφορικά γρήγορα χωρίς φρένα...Ενώ ένα αμάξι δικήνητο που είναι και ταυτόχρονα 500 κιλά πιο ελαφρύ από ένα Evo δεν θα αντιμετωπίσει ποτέ τέτοιο πρόβλημα...Τίθεται ζήτημα ασφάλειας για τα πληρώματα των Ν4.
Και μην ξεχνάς ότι για αυτό προκυρήσσεται και πρωτάθλημα F2 για να μπορούν τα δικήνητα να έχουν το δικό τους πρωτάθλημα...Και προφανώς ένα δικήνητο πρέπει να πάει τάπα για να φανεί...Μόνο που δεν παλεύανε να μπούνε στην δεκάδα αλλά ενίοτε μπαίνουνε και στην 3αδα της γενικής.
Ομως να μην μπερδεύουμαι τα σώβρακα με τις γραβάτες... Επειδή στο μυαλό σου εχεις τα Α7 και τα Α6, σου θυμίζω οτι τρέχουν και Ν2 και Ν3, οπου τα βάρη τους είναι υπερβολικά για τα αστεία φρένα τους.Και για να εχουμε και πιο σαφές παράδειγμα, θα σου αναφέρω το Note και το Micra...
Μπα? και γιατι να τίθετε θέμα ασφάλειας με φρένα απο τα 'ποπ-κορν' και να μην τίθετε θέμα ασφάλειας οδηγών με δικίνητα Ν ή Α που πάνε με την ταυτότητα και με τα απειρα χιλιόμετρα? Ποιος θα πάει πιο βαθειά? Ο εχων 'βρασμένα' φρένα ή ο 'ιπτάμενος' τελειωμένος 2κίνητος που το αυτοκίνητο δεν πατάει?
Και είναι 'μ@λ@κες' οι του εξωτερικού που προσπάθησαν να αυξήσουν τον συναγωνισμό των 'ποπ-κορν' (MITSU KAI SUB) με τα δικίνητα 16αρια, ε? Ε τελικά μάλλον δεν είναι! Κάτι ξέρουν αυτοί περισσότερο απο εμάς... μάλλον.!
Μια χαρά ήταν η Παύλιανη ετσι και να την αφήσουν οπως είναι. Οποιος θέλει να πιάνει 200 χλμ, να πάει στις πίστες.Τα βουνά είναι για να στρίβεις γρήγορα οχι για να περνάς με τελικές ανάμεσα στα δέντρα. Δεν είναι χεράς αυτός που θέλει να στρίβει με 200+ απο τα γκρέμια. Μ@λ@κας είναι...!
+10000000
-
Καλησπέρα κι από 'μένα.
καλες οι επιβραδύνσεις και τα γκάζια και οι πάντες, καλά όλα αυτά, αλλά εγώ θέλω να πώ ενα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στην αγωνιστική μας παρέα, ΓΙΩΡΓΟ ΓΚΑΛΛΟ, ΛΕΥΤΕΡΗ ΣΩΤΗΡΧΟ, ΕΛΕΝΗ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΗ ΜΑΛΑΚΤΑΡΗ,ΒΑΓΓΕΛΗ ΑΣΠΡΟΜΟΥΓΚΟ, ΜΑΡΙΟ ΤΣΑΟΥΣΟΓΛΟΥ,ΒΑΣΙΛΗ ΖΑΧΟ, ΛΕΩΝΙΔΑ ΜΑΧΑΙΡΑ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗ και άλλα παιδιά(συγχωρεστε με αν ξεχναω καποιον) που εδώ και 8 χρόνια μας βοηθάνε σε κάθε μας αγώνα, ο καθένας με τον τρόπο του και γιατι ολοι μας μαθαμε να αγαπάμε τους αγώνες και σαν αγωνιζόμενοι και σαν θεατές και λερονοντας τα χερια μας οταν τρεχουν οι φιλοι μας και με οποιονδήποτε τροπο,αλλά ΚΥΡΙΩΣ γιατι όλοι αυτοι το κάνουν για τον απλούστατο λόγο οτι αγαπάνε τους φιλους τους και γιατι οι αγώνες ειτε το θελουνε ειτε όχι είναι τροπος ζωής για ολους μας...οπως επίσης θέλω να ευχαριστήσω πάνω απ' όλα την οικογένειά μου που τους 'ταλαιπωρούμε' ψυχολογικά και οικονομικά για να κάνουμε το κέφι μας αλλά βεβαίως και τους μηχανικούς μας ΘΑΝΑΣΗ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΚΑΙ ΑΝΤΡΕΑ ΠΛΙΑΚΑΤΟ που κάνουν τα αδύνατα δυνατα για να έχουν μονίμως τα αυτοκίνητα σε άψογη κατάσταση.
ελπιζω να μην βγαινω εκτος θεματος, απλα εμεις οι οδηγοι συχνα ξεχναμε να ευχαριστήσουμε ολους αυτους που ζούμε τοσα μαζι για να κανουμε αυτο που γουσταρουμε...
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
-
Ο χρήστης Nikolas-Ron έγραψε:
Καλησπέρα κι από 'μένα.καλες οι επιβραδύνσεις και τα γκάζια και οι πάντες, καλά όλα αυτά, αλλά εγώ θέλω να πώ ενα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στην αγωνιστική μας παρέα, ΓΙΩΡΓΟ ΓΚΑΛΛΟ, ΛΕΥΤΕΡΗ ΣΩΤΗΡΧΟ, ΕΛΕΝΗ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΗ ΜΑΛΑΚΤΑΡΗ,ΒΑΓΓΕΛΗ ΑΣΠΡΟΜΟΥΓΚΟ, ΜΑΡΙΟ ΤΣΑΟΥΣΟΓΛΟΥ,ΒΑΣΙΛΗ ΖΑΧΟ, ΛΕΩΝΙΔΑ ΜΑΧΑΙΡΑ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗ και άλλα παιδιά........
..........ελπιζω να μην βγαινω εκτος θεματος, **απλα εμεις οι οδηγοι συχνα ξεχναμε **να ευχαριστήσουμε ολους αυτους που ζούμε τοσα μαζι για να κανουμε αυτο που γουσταρουμε...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Εντος , εντος θεματος εισαι ..... εγω βγαινω τωρα εκτος ......
Κι αλλα , κανετε ... ξεχνατε να ασχοληθειτε με τα κοινα του αθληματος , με διαφορες δικαιολογιες .........
Τι καλα που θα ηταν ολα αυτα τα ονοματα που γραφεις πιο πανω , να ηταν μεθαυριο στις επαλξεις του συνδεσμου οδηγων , να μας δειξουν κι εμας τους παλιοτερους οτι αγαπουν και θελουν να προσφαιρουν και στο αθλημα γενικα , οπως βοηθουν εκει στην παρεα .........για την μεγαλη παρεα του αθληματος
-
Καλησπέρα σε όλους
Για άλλη μία φορά θα ήθελα να ευχαριστήσω,εκ μέρους της Α.Λ.Α.Λ. ολους τους αγωνιζόμενους,
70 δηλωθέντες - 63 εκκινήσαντες,για την συμμετοχή τους στον αγώνα μας, πράγμα το οποίο αποτελεί μεγάλη τιμή για μάς.Επίσης μεγάλη τιμή,και ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τούς θεατές που δώσανε 'βροντερό' παρόν στο 30 Ρ.Φθιώτιδος.Επίσης, πρός αποκατάσταση της σωστής πληροφόρησης, θα ήθελα,φιλικά πάντα, να διευκρινήσω στον φίλο 'EL-EM' (σχόλιο ''Εμπειρίες' στο rally.gr), οτι και βέβαια υπήρχαν τουαλέτες στο SP, όχι χημικές, αλλά κανονικότατες (4 ανδρών και 4 γυναικών) και μάλιστα, κατά κοινή ομολογία, πεντακάθαρες, (υπήρχε καθαρίστρια επί 12ώρου βάσεως απο την Παρασκευή!!!!!!), με σήμανση κατεύθηνσης (την επιμελήθηκα ο ίδιος), στο υπόγειο του κτηρίου απέναντι απο το κτήριο το ΤΕ/PF.Τέλος όσον αφορά τις παραινέσεις-επισημάνσεις όλων στο αγωνιστικό κομμάτι να είστε βέβαιοι ότι τις ακούμε και τις λαμβάνουμε σοβαρά υπ΄όψιν, ετσι ώστε, αν είμαστε καλά του χρόνου, να βελτιώσουμε όποια πιθανή φετινή ατέλεια, όπως άλωστε κάνουμε όλα αυτά τα τελευταία χρόνια. -
Ο χρήστης van έγραψε:
Ο ΕΛΕΜ ανέφερε ότι τα 5 σικέιν αποδείχτηκαν πολλά κυρίως για την ασφάλεια καθώς μετά τα σικέιν έπρεπε να κάνουν 3 χλμ κατηφορικά γρήγορα χωρίς φρένα...Ενώ ένα αμάξι δικήνητο που είναι και ταυτόχρονα 500 κιλά πιο ελαφρύ από ένα Evo δεν θα αντιμετωπίσει ποτέ τέτοιο πρόβλημα...Τίθεται ζήτημα ασφάλειας για τα πληρώματα των Ν4.
Και μην ξεχνάς ότι για αυτό προκυρήσσεται και πρωτάθλημα F2 για να μπορούν τα δικήνητα να έχουν το δικό τους πρωτάθλημα...Και προφανώς ένα δικήνητο πρέπει να πάει τάπα για να φανεί...Μόνο που δεν παλεύανε να μπούνε στην δεκάδα αλλά ενίοτε μπαίνουνε και στην 3αδα της γενικής.
Ομως να μην μπερδεύουμαι τα σώβρακα με τις γραβάτες... Επειδή στο μυαλό σου εχεις τα Α7 και τα Α6, σου θυμίζω οτι τρέχουν και Ν2 και Ν3, οπου τα βάρη τους είναι υπερβολικά για τα αστεία φρένα τους.Και για να εχουμε και πιο σαφές παράδειγμα, θα σου αναφέρω το Note και το Micra...
Μπα? και γιατι να τίθετε θέμα ασφάλειας με φρένα απο τα 'ποπ-κορν' και να μην τίθετε θέμα ασφάλειας οδηγών με δικίνητα Ν ή Α που πάνε με την ταυτότητα και με τα απειρα χιλιόμετρα? Ποιος θα πάει πιο βαθειά? Ο εχων 'βρασμένα' φρένα ή ο 'ιπτάμενος' τελειωμένος 2κίνητος που το αυτοκίνητο δεν πατάει?
Και είναι 'μ@λ@κες' οι του εξωτερικού που προσπάθησαν να αυξήσουν τον συναγωνισμό των 'ποπ-κορν' (MITSU KAI SUB) με τα δικίνητα 16αρια, ε? Ε τελικά μάλλον δεν είναι! Κάτι ξέρουν αυτοί περισσότερο απο εμάς... μάλλον.!
Μια χαρά ήταν η Παύλιανη ετσι και να την αφήσουν οπως είναι. Οποιος θέλει να πιάνει 200 χλμ, να πάει στις πίστες.Τα βουνά είναι για να στρίβεις γρήγορα οχι για να περνάς με τελικές ανάμεσα στα δέντρα. Δεν είναι χεράς αυτός που θέλει να στρίβει με 200+ απο τα γκρέμια. Μ@λ@κας είναι...!
Ε, ΑΦΟΥ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙ Ο VAN ΚΑΤΙ ΠΑΡΑ ΠΑΝΩ ΘΑ ΞΕΡΕΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ.
ΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟΝ Μ@@@ΚΑ ΚΑΙ ΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ ΑΠΛΑ ΤΗΝ ΣΥΖΗΤΗΣΗ.'EL-EM'
-
Ο χρήστης NikMan έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους
Για άλλη μία φορά θα ήθελα να ευχαριστήσω,εκ μέρους της Α.Λ.Α.Λ. ολους τους αγωνιζόμενους,
70 δηλωθέντες - 63 εκκινήσαντες,για την συμμετοχή τους στον αγώνα μας, πράγμα το οποίο αποτελεί μεγάλη τιμή για μάς.Επίσης μεγάλη τιμή,και ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τούς θεατές που δώσανε 'βροντερό' παρόν στο 30 Ρ.Φθιώτιδος.Επίσης, πρός αποκατάσταση της σωστής πληροφόρησης, θα ήθελα,φιλικά πάντα, να διευκρινήσω στον φίλο 'EL-EM' (σχόλιο ''Εμπειρίες' στο rally.gr), οτι και βέβαια υπήρχαν τουαλέτες στο SP, όχι χημικές, αλλά κανονικότατες (4 ανδρών και 4 γυναικών) και μάλιστα, κατά κοινή ομολογία, πεντακάθαρες, (υπήρχε καθαρίστρια επί 12ώρου βάσεως απο την Παρασκευή!!!!!!), με σήμανση κατεύθηνσης (την επιμελήθηκα ο ίδιος), στο υπόγειο του κτηρίου απέναντι απο το κτήριο το ΤΕ/PF.Τέλος όσον αφορά τις παραινέσεις-επισημάνσεις όλων στο αγωνιστικό κομμάτι να είστε βέβαιοι ότι τις ακούμε και τις λαμβάνουμε σοβαρά υπ΄όψιν, ετσι ώστε, αν είμαστε καλά του χρόνου, να βελτιώσουμε όποια πιθανή φετινή ατέλεια, όπως άλωστε κάνουμε όλα αυτά τα τελευταία χρόνια.ΑΝ,ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ ΝΙΚΟ,ΥΠΗΡΧΑΝ ΤΟΥΑΛΕΤΕΣ ΣΤΟ ΥΠΟΓΕΙΟ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΚΤΗΡΙΟΥ,ΤΟΤΕ ΟΜΟΛΟΓΩ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΡΙΜΕΝΕΣ,ΔΙΟΤΙ ΟΥΤΕ ΕΓΩ ΟΥΤΕ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ ΠΟΥ ΡΩΤΗΣΑ,ΑΝΤΙΛΗΦΘΗΚΑΜΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ.
ΔΕΧΟΜΑΙ ΤΗΝ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ ΣΟΥ,ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΣΗΜΑΝΣΗ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Όπως βολεύει τον καθένα είναι και το καλό, αυτό προσπαθείτε να μας πείσετε σχετικά με τα σικέιν και το έχετε κάνει μεγάλο θεμα.Κατα την γνώμη μου ήταν πολλά τα 5 σικέιν.
-
Ο χρήστης Nikolas-Ron έγραψε:
Καλησπέρα κι από 'μένα.καλες οι επιβραδύνσεις και τα γκάζια και οι πάντες, καλά όλα αυτά, αλλά εγώ θέλω να πώ ενα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στην αγωνιστική μας παρέα, ΓΙΩΡΓΟ ΓΚΑΛΛΟ, ΛΕΥΤΕΡΗ ΣΩΤΗΡΧΟ, ΕΛΕΝΗ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΗ ΜΑΛΑΚΤΑΡΗ,ΒΑΓΓΕΛΗ ΑΣΠΡΟΜΟΥΓΚΟ, ΜΑΡΙΟ ΤΣΑΟΥΣΟΓΛΟΥ,ΒΑΣΙΛΗ ΖΑΧΟ, ΛΕΩΝΙΔΑ ΜΑΧΑΙΡΑ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗ και άλλα παιδιά(συγχωρεστε με αν ξεχναω καποιον) που εδώ και 8 χρόνια μας βοηθάνε σε κάθε μας αγώνα, ο καθένας με τον τρόπο του και γιατι ολοι μας μαθαμε να αγαπάμε τους αγώνες και σαν αγωνιζόμενοι και σαν θεατές και λερονοντας τα χερια μας οταν τρεχουν οι φιλοι μας και με οποιονδήποτε τροπο,αλλά ΚΥΡΙΩΣ γιατι όλοι αυτοι το κάνουν για τον απλούστατο λόγο οτι αγαπάνε τους φιλους τους και γιατι οι αγώνες ειτε το θελουνε ειτε όχι είναι τροπος ζωής για ολους μας...οπως επίσης θέλω να ευχαριστήσω πάνω απ' όλα την οικογένειά μου που τους 'ταλαιπωρούμε' ψυχολογικά και οικονομικά για να κάνουμε το κέφι μας αλλά βεβαίως και τους μηχανικούς μας ΘΑΝΑΣΗ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΚΑΙ ΑΝΤΡΕΑ ΠΛΙΑΚΑΤΟ που κάνουν τα αδύνατα δυνατα για να έχουν μονίμως τα αυτοκίνητα σε άψογη κατάσταση.
ελπιζω να μην βγαινω εκτος θεματος, απλα εμεις οι οδηγοι συχνα ξεχναμε να ευχαριστήσουμε ολους αυτους που ζούμε τοσα μαζι για να κανουμε αυτο που γουσταρουμε...
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Καλησπέρα φίλε Νίκο θέλω να σε συγχαρώ για τα ωραία λόγια που γράφεις για την αγωνιστική ομάδα σου είτε λέγονται μηχανικοί είτε λέγονται συνοδηγοί γιατί αυτοί είναι οι αφανής ήρωες της όλης υποθεσης.πιστευω ότι είσαι ο μόνος οδηγός που ευχαριστεί έστω και με αυτό το τρόπο όλους αυτούς τους ανθρώπους .γιατί άλλοι οδηγοί με το που τελειώσει ο αγώνας τους θιμουντε στον επομενο.σηχαρητηρια και παλη.και σου εύχομαι καλούς αγώνες
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Ειδα επισης αλλα δυο παιδακια , που κατι μου λεει οτι κρυβουν ταλεντο πισω απ'το ψευτο γκρουπ Α μπλε saxo ...............Ευχαριστούμε κ. Χρήστο.
Εδώ συνοδηγός του μπλε Saxo. Μάλλον ψευτο-γκρουπ Ν είναι βέβαια το αυτοκίνητο αλλά τι να κάνεις, είναι πολλά τα λεφτά όχι μόνο Άρη αλλά και Νίκο και Αλέξη κ.λπ. Πάλι καλά που βρήκαμε μεταχειρισμένα Pirelli σε καλή τιμή ώστε να μην αναγκαστούμε να τρέξουμε με τελείως άκυρα -για rally- ελαστικά...Μας έριξε την ψυχολογία το σχόλιό σας το Σάββατο στην εκκίνηση αλλά ευτυχώς για λίγο μόνο, οπότε καταφέραμε να μη ρεζιλευτούμε, συνολικά. Η συμμετοχή είναι τελείως ερασιτεχνική και ένας τερματισμός σε οποιαδήποτε θέση θα αρκούσε για να μας ικανοποιήσει για αρχή. (2ο rally του οδηγού και 1ο δικό μου)
Πόσο μάλλον τώρα που πετύχαμε και κάτι παραπάνω.
Κατά τα άλλα, το μόνο κακό όταν συμμετέχεις σε ένα rally είναι ότι... δεν βλέπεις τα περάσματα των άλλων.
Συγχαρητήρια και από μένα σε όλους τους συν-αγωνιζόμενους που αψήφισαν κρίση και ζέστη για να πάρουν τα βουνά και κουράγιο σε όσους δεν μπόρεσαν να το απολαύσουν όπως ήθελαν, λόγω των αρκετών προβλημάτων.
-
Όσοι έχουν δύναμη δεν θέλουν πολλά σικειν, αυτοί που δεν έχουν θέλουν πολλά σικειν
Ε ρε βρεγμένη σανίδα…………..
Έχετε 3 μέρες που το ανακυκλώνεται το θέμα και ξανά από την αρχή.
30o ΡΑΛΛΥ ΦΘΙΩΤΙΔΟΣ 19 & 20 ΙΟΥΝΙΟΥ 2010 απο την Α.Λ.Α.Λ.