Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Να πω και εγω μια ιδεα ;Αν εχεις δευτερο καπακι για το δοχειο φρενων το τρυπας και βαζεις μια βαλβιδα αερα απο ζαντα(χωρις την βελονα).Συνδεεις την ρεζερβα σου ,η το κομπρεσερ αν εχεις,με ενα λαστιχο με την βαλβιδα στο καπακι (αν βαλεις και ενα διακοπτακι ενδιαμεσα ακομα καλυτερα) και ετσι εχεις αρκετη πιεση (απο τον αερα) για να φυγει το υγρο φρενων.Προσπαθω τωρα να σκεφτω τροπο να πρεσσαρουμε αντι για αερα υγρο φρενων .
Τι λετε να παω να κανω αιτηση για πατενταρισμα ;
Ναι είχα βρει και εγώ αυτά με ένα τυχαίο ψάξιμο...
Καλά δεν παιζόμαστε. Πάμε να ξανά ανακαλύψουμε την πυρίτιδα!!!!
Γιατί τρελαινόμαστε να κάνουμε πολύπλοκή μια τόσο απλή διαδικασία;
Φαντάσου να ήταν το θέμα μας αλλαγή υδραυλικού υγρού τιμονιού!!!!!!
Τέτοια απορία δεν βλέπω να έχω σύντομα!
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Να πω και εγω μια ιδεα ;Αν εχεις δευτερο καπακι για το δοχειο φρενων το τρυπας και βαζεις μια βαλβιδα αερα απο ζαντα(χωρις την βελονα).Συνδεεις την ρεζερβα σου ,η το κομπρεσερ αν εχεις,με ενα λαστιχο με την βαλβιδα στο καπακι (αν βαλεις και ενα διακοπτακι ενδιαμεσα ακομα καλυτερα) και ετσι εχεις αρκετη πιεση (απο τον αερα) για να φυγει το υγρο φρενων.Προσπαθω τωρα να σκεφτω τροπο να πρεσσαρουμε αντι για αερα υγρο φρενων .
Τι λετε να παω να κανω αιτηση για πατενταρισμα ;
Tη παντέτα την έχεις χάσει
Οι μεγάλες εταιρείες που ασχολούνται με φρένα , πχ. ΑΤΕ , έχουν τέτοια συσκευή. Με διαφορετικά 'καπάκια' για να ταιριάζουν σε όλες τις δεξαμενές , πίεση με αέρα , και στέλνουν απευθείας υγρό μέσα στο κύκλωμα - με ανοιχτά τα εξαεριστικά.
Εκανα αλλαγή στο Υ πριν ένα μήνα με τέτοιο μηχανάκι σε 5 λεπτά !!!
Πριν ένα μήνα? Και δεν φαντάστηκες ότι θα το χρειαστώ και εγώ??
ΑΛΛΑ!!!
Αν βρω κάποια βαλβίδα και την βάλω στο άκρο του διαφανή σωλήνα και αυτή η βαλβίδα αφήνει μόνο προς μια μεριά αέρα και υγρά φρένων να περνάνε, τότε δεν μπορώ να έχω συνέχεια τον εξαερωτήρα ανοιχτό και απλά να πατάω και να αφήνω φρένο?
Δεν πρόκειται να γυρνάει πίσω υγρό φρένων ή αέρας και γλιτώνουμε το άνοιξε-κλείσε του εξαερωτήρα.
Τι λέτε?
Είμαι ο νέος McGyver ή το έχει σκεφτεί και άλλος?
Φαγώθηκες με αυτή τη βαλβίδα !!!!
Αφού θες να το κάνεις , παίρνεις μια βαλβίδα μη επιστροφής (check valve) και σωληνάκι σιλικονούχο που να εφαρμόζει απόλυτα για να μην έχεις διαροές και το δοκιμάζεις. Ομως η βαλβίδα καλό είναι να είναι βυθισμένη μέσα στο ποτηράκι με το υδραυλικό υγρό ώστε σε περίπτωση διαροής να ρουφήξει υγρό - έστω παλιό - παρά αέρα.
Επιμένω στη λύση της βαρύτητας με τα ποτηράκια , τη χρησιμοποιώ 20 χρόνια με απόλυτη επιτυχία ..... και δεν είναι δικιά μου ιδέα , από τα αεροπλάνα την έμαθα
Ανάσταση!!!
Αυτό ρώταγα τόσο καιρό!
Αν σου φαίνεται σωστή ή όχι αυτή η μέθοδος!!!!!
Ρε σωστό αυτό με τη βαρύτητα αλλά σου λέω ότι δεν θα πετύχει στα εμπρός που είναι πολύ ψηλά!!!
Βασίλη μην τα ψάχνεις!!!
Άμα μπλέξεις με τον sirgus δεν σε σώζει τίποτα.
Ξέρεις τι τράβηξα μέχρι να βάψει το Ami του; Ο θεός να σε φιλάει!!!!
Άσε ξέρει ο βασίλης....ξεχνάει το γράσσο???
Αληθεια τα LHM τι διαφορες εχουν απο τα κοινα υγρα φρενων;
Τα LHM έχουν σαν βάση το ορυκτέλαιο και είναι ασύμβατα με όλα τα υπόλοιπα DOT . Tα χρησιμοποιούν οι Citroen και οι **Rolls **... στα κυκλώματα φρένων- αναρτήσεων.
Δεν αντέχουν τόσο πολύ σε υψηλές θερμοκρασίες αλλά έχουν πιο σταθερή συμπεριφορά στο χρόνο με μικρή απορόφηση υγρασίας.
ΠΠΣσσσσσσσ!!!!
Αληθεια τα LHM τι διαφορες εχουν απο τα κοινα υγρα φρενων;
Τα LHM έχουν σαν βάση το ορυκτέλαιο και είναι ασύμβατα με όλα τα υπόλοιπα DOT . Tα χρησιμοποιούν οι Citroen και οι Rolls ... στα κυκλώματα φρένων- αναρτήσεων.
Δεν αντέχουν τόσο πολύ σε υψηλές θερμοκρασίες αλλά έχουν πιο σταθερή συμπεριφορά στο χρόνο με μικρή απορόφηση υγρασίας.
Κάτι παραπάνω απο ..... ΣΩΣΤΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ !
Γειά σου Βασίλη
Σωστός αλλά την απορία με τον αυτόματο στο 'Ηλεκτρολογικές ερωτήσεις!' δεν την έλυσε!!!