-
Γνωριζει καποιος με σιγουρια να μου πει εαν ισχυουν ακομα,επισημα ή μη,οι μεγαλες εκπτωσεις που γινονταν στα s40/c30 πριν μερικους μηνες,διαμορφωνοντας ετσι τις τιμες για τα 1,6αρια kinetic κατω απο το ψυχολογικο φραγμα των 17000 € ?? To ελληνικο site της volvo ειναι απαραδεκτο.Ουτε τιμες εχει ουτε χαρακτηριστικα εκδοσεων..
-
bgeo,
οχι δεν ισχυουν πλεον αυτες οι τιμές...
αναφερεσαι φανταζομαι στα φτηνά λογω χαμηλου τελους ταξινομησης...για τα ηδη εκτελωνισμενα μοντελα που πωλουνταν απο οσο ξερω μεχρι δεκεμβριο περιπου γιατι μετα δεν ειχαν 'αποθεμα'. -
οχι,καμια σχεση με το μετρο του τελους ταξινομησης.
-
Ο χρήστης bgeo έγραψε:
Γνωριζει καποιος με σιγουρια να μου πει εαν ισχυουν ακομα,επισημα ή μη,οι μεγαλες εκπτωσεις που γινονταν στα s40/c30 πριν μερικους μηνες,διαμορφωνοντας ετσι τις τιμες για τα 1,6αρια kinetic κατω απο το ψυχολογικο φραγμα των 17000 € ?? To ελληνικο site της volvo ειναι απαραδεκτο.Ουτε τιμες εχει ουτε χαρακτηριστικα εκδοσεων..+1 ... έχει όμως, τηλέφωνα των διανομέων .
-
Σιγουρα ισχυουν οι εκπτωσεις.Ειχα παει την Τριτη στην αντιπροσωπεια της Πατρας και ισχυουν εκπτωσεις 2.900ε σιγουρα για το c30 που υπαρχει.Δηλαδη μαζι με μεταλλικο σου βγαινει η κινετικ 17.000.Χωρις μεταλλικο 16.300.Το μονο αρνητικο για μενα ειναι το υψηλο επιτοκιο (7.9%).
Κατα τα αλλα το αμαξι ειναι παρα πολυ ωραιο, ο πωλητης εξυπηρετικοτατος και κριμα που μου λειπουν 16.900 για να αγορασω αυτο το αυτοκινητο -
Υπάρχουν και μεταχειρισμένα, με ελάχιστα χιλιόμετρα και τιμές απίθανες. Ψάξε και σίγουρα θα βρεις κάτι.
Στο τελευταίο Quattroruote (Ελληνική Έκδοση) έχει διαφήμιση του S40 (σε ωραίο μπορντώ χρώμα) κι αναφέρει χαρακτηριστικά εκδόσεις... 1.6 D2 DRIVe και 1.6 DRIVe start-stop!
Επιτέλους τα έφεραν, αλλά τώρα, τι το κάνω το 1800άρι;Οι τιμές για το 1.6 βενζίνης ξεκινούν από 16.950 για παραγγελίες μέχρι τέλος Ιουνίου.
-
3 ερωτήσεις έχω αν μπορείτε να μου δώσετε μία απάντηση :
1)Μέχρι πότε προβλέπεται η παραγωγή για το C30 ?
2)Προβλέπεται να μπούνε κινητήρες 1.6 turbo ?Κανενας που να μπορει να απναντησει σε αυτα τα δυο ;;;
-
Για το 3ο που ρωτας υποθετω οτι λογω κοντου σασμαν τα 120 τα εχει σχετικα ψηλα περιπου στις 4000 σαλ αλλα ας απαντησει στα σιγουρα καποιος κατοχος 1.6.Γενικα μου εχουν πει ατομα που εχουν οδηγησει 1.6αρι s40 οτι δινει την εντυπωση οτι εχει παραπανω αλογα και ειναι νευρικο στις χαμηλομεσαιες.
-
Σιγουρα εχει ακουστει οτι δυναμομετρημενο ειναι 110 αλογα.Το οδηγησα και μου φανηκε οντως καλο μοτερ αλλα αν ειναι να πηγαινει στις 4000 στροφες στο ταξιδι θα σε ζαλιζει.
Κανενας Βολβιστα δεν υπαρχει εδω να μας διαφωτισει ; -
Καλησπέρα και πάλι..
2 απλές ερωτήσεις (που στο τόπικ των 200+ σελίδων δυστυχώς δεν κατάφερα να βρω απαντήσεις):
- Μεταχειρισμένα ανταλλακτικά/μάντρες για Volvo; (πίσω φανάρι συνοδηγού C30 συγκεκριμένα)
- Καλοκαιρινά λάδια για το 1.6 C30;
Ευχαριστώ
-
Όχι και καλό μοτέρ το παλιό 1600άρι Ford... το μόνο καλό που έχει είναι χαμηλή κατανάλωση και ικανοποιητική ελαστικότητα. Κατά τα άλλα τάφος...
-
Ο χρήστης Lumens έγραψε:
Καλησπέρα και πάλι..2 απλές ερωτήσεις (που στο τόπικ των 200+ σελίδων δυστυχώς δεν κατάφερα να βρω απαντήσεις):
- Μεταχειρισμένα ανταλλακτικά/μάντρες για Volvo; (πίσω φανάρι συνοδηγού C30 συγκεκριμένα)
http://www.volvoclub.gr/forum/viewtopic.php?f=21&t=95
- Καλοκαιρινά λάδια για το 1.6 C30;
5-30 ACEA A5/B5 API SL
Ευχαριστώ
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
Καλησπέρα και πάλι..
2 απλές ερωτήσεις (που στο τόπικ των 200+ σελίδων δυστυχώς δεν κατάφερα να βρω απαντήσεις):
- Μεταχειρισμένα ανταλλακτικά/μάντρες για Volvo; (πίσω φανάρι συνοδηγού C30 συγκεκριμένα)
http://www.volvoclub.gr/forum/viewtopic.php?f=21&t=95
- Καλοκαιρινά λάδια για το 1.6 C30;
5-30 ACEA A5/B5 API SL
Ευχαριστώ
Γιάννη ευχαριστώ, κατατοπιστικότατος
-
Ο χρήστης pavlos21 έγραψε:
1)Μέχρι πότε προβλέπεται η παραγωγή για το C30 ?
2)Προβλέπεται να μπούνε κινητήρες 1.6 turbo ?Κανενας που να μπορει να απναντησει σε αυτα τα δυο ;;;
-
ήδη στην πλατφόρμα P1 C30/S40/V50, για τα μοντέλα ΜΥ2011, δεν υπάρχουν αρκετές εκδόσεις κινητήρων πχ ο 1.8, κόπηκαν και τα AWD με χειροκίνητο σασμάν. Άρα, είμαστε προς στο τέλος, πότε τώρα θα έρθει δεν ξέρω. To C30 όμως, εν αντιθέση με τα s40/v50 , τo πιθανότερο είναι, να συνεχίσει να παράγεται.
1.6Τ για το νέο S60, από του χρόνου το καλοκαίρι, τώρα αν θα περάσει και στο C30
έχουν περάσει πάντως στο εξωτερικό οι νέοι κινητήρες diesel D2,D3,D4
http://www.volvoclub.gr/forum/viewtopic.php?f=24&t=177
Upgraded engines and lower fuel consumption in Volvo Cars' 2011 models
The new five-cylinder 2-litre turbodiesel introduced in the all-new Volvo S60 is now available throughout Volvo Cars' model range - and there are upgraded six-cylinder petrol engines too.
'The new engines offer greater driving pleasure across the range. What is more, our strong drive to reduce carbon dioxide emissions means that fuel consumption has been cut as well,' says Magnus Jonsson, Senior Vice President Product Development at Volvo Cars.
The new five-cylinder D3 is in principle the same engine as the well-established 2.4-litre diesel, but its displacement has been reduced with a shorter stroke to optimise fuel consumption.
The engine has been optimised for low fuel consumption and the injection system has a different type of piezoelectric fuel injector compared with the D5 engine. These injectors minimise consumption with exceptionally rapid and precise injection pulses under high pressure. This promotes extremely efficient combustion.
In order to give the car better driving properties, the turbocharger has been fine-tuned to provide high torque from low revs.
In the Volvo S80, V70, XC70 and XC60 the newly developed 2-litre diesel engine produces 163 hp and 400 Nm of torque. In these models the engine is badged the D3.Fuel consumption (EU Combined, preliminary figures) and CO2 emissions:
Model Gearbox Fuel Cons (l/100km) CO2 Emissions (g/km)
S80 D3 Man 5.3 139
V70 D3 Man 5.5 144
XC70 D3 Man 5.9 154
XC60 D3 Man 5.9 154The Volvo S80, V70, XC70 and XC60 can also be specified with the high-performance D5 engine that produces 205 horsepower and 420 Nm of torque.
All the variants of the new two-litre turbodiesel can be mated to a six-speed automatic transmission or six-speed manual gearbox. In the D5, the automatic transmission now also features a Sport setting for more agile gearchanging.Two 2-litre variants in the C30, S40, V50 and C70
In the Volvo C30, S40, V50 and C70 the new 2-litre turbodiesel is available in two variants:
D4 with 177 hp and 400 Nm of torque.
D3 with 150 hp and 350 Nm of torque. This engine will be introduced in the C70 during the spring and later in 2010 it will also become available in the C30, S40 and V50.
Both the new D3 and D4 meet the Euro 5 emission standards.Fuel consumption (EU Combined, preliminary figures) and CO2 emissions:
Model Gearbox Fuel Cons (l/100km) CO2 Emissions (g/km)
C30 D4 Man 5.1 134
C30 D3 Man 5.1 134
S40 D4 Man 5.1 134
S40 D3 Man 5.1 134
V50 D4 Man 5.1 134
V50 D3 Man 5.1 134
C70 D4 Man 5.9 154
C70 D3 Man 5.9 154All the variants of the new two-litre turbodiesel can be specified with a six-speed automatic transmission or six-speed manual gearbox.
D2 with 114 g CO2 emissions
The C30, S40 and V50 are also available with the 1.6-litre diesel engine D2, which also complies with the Euro 5 standards. Fuel consumption in all three models is 4.3l/100 km (EU Combined), which corresponds to CO2 emissions of 114 g/km. The engine produces 115 hp and 270 Nm of torque and now comes with a six-speed manual gearbox.Sharper T6 and 3.2-litre naturally aspirated engine
Volvo S80, V70, XC70 and XC60 also get upgraded petrol engines:
The six-cylinder, turbocharged T6 has a displacement of 3.0 litres and it now offers even sharper performance, thanks mainly to a reduction in internal friction. As in the all-new S60, it now offers 304 hp and no less than 440 Nm of torque. Maximum torque is achieved between 2100 and 4200 revs. This results in rapid acceleration and smooth driving properties. All-Wheel Drive is fitted as standard.
The six-cylinder 3.2-litre naturally aspirated engine has also been upgraded and features an improved crankshaft and less internal friction. It now offers 243 hp and maximum torque is 320 Nm. In order to meet US legislative requirements, there is also a PZEV (Partial Zero Emission Vehicle) variant that produces 231 hp and 300 Nm.Fuel consumption (EU Combined, preliminary figures) and CO2 emissions:
Model Gearbox Fuel Cons (l/100km) CO2 Emissions (g/km)
S80 T6 Aut 9.9 231
S80 3.2 Aut 8.9 208
V70 T6 Aut 10.2 237
V70 3.2 Aut 9.2 214
XC70 T6 Aut 10.6 248
XC70 3.2 Aut 10.1 234
XC60 T6 Aut 10.7 249
XC60 3.2 Aut 9.9 229Other new features on the Volvo S80, V70, XC70 and XC60
Among the other new features in the 2011 Volvo S80, V70, XC70 and XC60 line-up are:
New exterior colour, Flamenco Red, for all four models.
The Volvo XC60 is also available in a new colour, Seashell, and the range of wheel rims has been extended with a new 18-inch wheel with six double spokes.
The Volvo V70 gets colour-coded lower body panels as standard, in line with the Volvo S80.
The Volvo On Call system can now be combined with the Bluetooth mobile phone service.
With Volvo On Call it is now even possible to activate the cabin heater remotely via SMS text messaging.
Electrically folding rear seat headrests in the V70 and XC70.Other new features on the Volvo C30, S40, V50 and C70
Among the other new features in the 2011 Volvo C30, S40, V50 and C70 line-up are:
The Volvo S40 and V50 now get the same larger iron mark as the Volvo C30 and C70. The grille's design is otherwise unchanged.
New paint option for the Volvo C30, S40 and V50 - Flamenco Red. The Volvo S40 and V50 are now also available in Cosmic White and Orange Flame.
The range of upholstery in the Volvo S40 and V50 now includes a new contrasting leather option with black seat sides, white backrest and orange stitching.
C70 buyers can now specify optional parking sensors front and rear.
Cars with Volvo On Call now have the option of activating the cabin heater remotely via SMS text messaging.All the new features in the 2011 model year range will be available as of the end of May 2010.
-
Οκ ευχαριστω για τις πληροφοριες
-
Παυλο αν σκεφτεσαι για αγορα C30 θα σου προτεινα ελαφρως μεταχειρισμενο και οχι καινουργιο.Και φυσικα την τιμη θα την 'παιξεις' αρκετα καθως το μοντελο δεν ειναι εμπορικο,ασχετα τι ζητανε οι ιδιοκτητες
-
Φοβαμαι παντα τα μεταχειρισμενα για το λογο οτι δεν εχω καθολου τεχνικες γνωσεις γυρω απο το αυτοκινητο περα απο τα πολύ επιφανειακαά και πάντα υπάρχουν αετονυχηδες που θα σε κανουν κοροιδο.Παντως και στα μεταχειρισμενα c30 δε βλεπω καθολου καλες τιμες.Πολυ κοντα με καινουργιο που κανει 17.000 με μεταλλικο εστω και κινετικ τα 15.000 που ζητουν οι πιο πολλοί
-
Η διαφήμιση με το μπορντώ S40 εθεάθη και στο ολόφρεσκο Car & Driver.
Αναφέρει μάλιστα ΣΕΠΠΕ 6,01% για δάνεια με το Volvo Safety Plan από προκαταβολή 20% και πάνω.
Πω πω γλέντια με το καλό diesel 1.6 μάλλον πιο κάτω από 20άρικο, αφού η βενζίνη ξεκινά από 17000...
Στο site πάντως δεν υπάρχει τίποτε.Υπάρχει στους 4Τ Ιουνίου και διαφήμιση για το δικίνητο Xc60 με τιμή στα 37-38 χιλιάρικα...
S40 1.6 σε άσπρο ή κόκκινο ή μαύρο με τιμή 17 χιλιάρικα.
Ήμαρτον βρε παιδιά, Polo 1.2 Tsi Comfortline παίρνεις με τόσα λεφτά.
Πήρε μια φίλη μας ένα γκρι (γκρι ή μαύρο μόνο ετοιμοπαράδοτο) με 16650 μετρητά από ΕΤΕΑ κι η κοπελιά μου, αφού το 'ψείρισε' γύρισε και μου είπε:
'Συγκρίνεται το κουτάκι με τη Volvara;' -
Ο χρήστης pavlos21 έγραψε:
Φοβαμαι παντα τα μεταχειρισμενα για το λογο οτι δεν εχω καθολου τεχνικες γνωσεις γυρω απο το αυτοκινητο περα απο τα πολύ επιφανειακαά και πάντα υπάρχουν αετονυχηδες που θα σε κανουν κοροιδο.Παντως και στα μεταχειρισμενα c30 δε βλεπω καθολου καλες τιμες.Πολυ κοντα με καινουργιο που κανει 17.000 με μεταλλικο εστω και κινετικ τα 15.000 που ζητουν οι πιο πολλοίΜια χαρά είναι το Kinetic 1.6. Δεν του λείπει τίποτε.
Να μην είχε κι ιμάντα.... αλλά καδένα...
VOLVO FORUM