-
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Παντως μ αρεσει που οι αποψεις μας ειναι κ σε αμεση σχεση με το αβαταρ!
Βλεποντας το αβαταρ ξερεις περιπου την τοποθετηση στο post!Χεχε.. πάντως δεν ξέρω αν το παρατήρησες, αλλά εγώ δεν έχω πάρει θέση στο δίλλημα (έτσι γράφεται?)του τοπικ. Απλούστατα διότι μου αρέσουν πολύ και τα δυο αυτοκίνητα.
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Παντως μ αρεσει που οι αποψεις μας ειναι κ σε αμεση σχεση με το αβαταρ!
Βλεποντας το αβαταρ ξερεις περιπου την τοποθετηση στο post!Χεχε.. πάντως δεν ξέρω αν το παρατήρησες, αλλά εγώ δεν έχω πάρει θέση στο δίλλημα (έτσι γράφεται?)του τοπικ. Απλούστατα διότι μου αρέσουν πολύ και τα δυο αυτοκίνητα.
Εχεις ομως καποιες γερμανικες προτιμησεις...!!!
Κ πλακα πλακα κυκλοφορει μια τετοια με ελληνικα νουμερακια!(SLR)
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
....
Για να έχεις όμως ερωμένη καλό είναι να παντρευτείς πρώτα. Και βέβαια θεωρείται υπέρτατο λάθος, δείγμα μη σοφού ανδρός, να παντρευτείς γυναίκα που είναι πλασμένη για ερωμένη....΄τότε είσαι απλά άξιος της τύχης σου!
......Ωραία κουβέντα αυτή onyx!
Και 'κουμπώνει' και τέλεια στα αυτοκίνητα!!!
Μια ένσταση μόνο!Για κάποιο περίεργο λόγο,οι άντρες διαλέγουν να παντρεύονται όχι αυτές που τους αρέσουν αλλά αυτές που τους προσφέρουν την μεγαλύτερη ασφάλεια!!!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Μια ένσταση μόνο!Για κάποιο περίεργο λόγο,οι άντρες διαλέγουν να παντρεύονται όχι αυτές που τους αρέσουν αλλά αυτές που τους προσφέρουν την μεγαλύτερη ασφάλεια!!!Ακριβώς εδώ είναι το όλο θέμα.
Και το ακατανόητο από μένα είναι το πως μια κουβέντα η οποία γίνεται σε ένα φόρουμ για πλάκα, με μια επιλογή της πλάκας (άμα σας δίνανε μια Porsche ή μια Ferrari τι θα επιλέγατε?), ελεύθερη από κάθε περιορισμό που μπορεί να έχει κάποιος σε εισόδημα ή οτιδήποτε άλλο, υπάρχει κόσμος που απαντάει με επιχειρήματα του στυλ 'καλύτερη η Ferrari αλλά κοστίζει x και η Porsche κοστίζει x-y άρα μάλλον την Porsche θα πάρω' ή 'θα μου καίει λάδια η Ferrari, η Porsche είναι γερμανική κι αθάνατη άρα μάλλον την δεύτερη'.
Eπειδή τυχαίνει να έχω οδηγήσει Porsche και να έχω μπει συνοδηγός σε Ferrari (αυτή είναι ακόμα αποθημένο), μπορώ να πω πως... καμμία σχέση. Μην τα ισοπεδώνουμε όλα φυσικά, η Porsche είναι καταπληκτικό αυτοκίνητο, πολύ γρηγορότερο από σχεδόν οτιδήποτε άλλο θα μπορούσε κάποιος να οδηγήσει, ωραία αίσθηση κλπ. Αλλά η τρίχα δεν σου σηκώνεται!!! Έτσι και μπεις σε Ferrari ξεχνάς ό,τι νόμιζες πως ήξερες, αρχίζουν και παίζουν όλα τα αισθητήρια ρόλο, ήχος και φως. Είμαι ο μόνος που μετά το άκουσμα του 12κύλιδρου boxer της Ferrari ο ήχος μιας Porsche του ακούγεται ίδιος με εκείνο το πράμα που μετράει χαρτονομίσματα στις τράπεζες;
Στο ίντερνετ όσες φορές και να με ρωτήσουν Ferrari θα αγόραζα, δε μιζεριάζω με ημίμετρα. Στον πραγματικό κόσμο οδηγώ Renault και λέω κι ευχαριστώ. -
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Μια ένσταση μόνο!Για κάποιο περίεργο λόγο,οι άντρες διαλέγουν να παντρεύονται όχι αυτές που τους αρέσουν αλλά αυτές που τους προσφέρουν την μεγαλύτερη ασφάλεια!!!
Ακριβώς εδώ είναι το όλο θέμα.
Και το ακατανόητο από μένα είναι το πως μια κουβέντα η οποία γίνεται σε ένα φόρουμ για πλάκα, με μια επιλογή της πλάκας (άμα σας δίνανε μια Porsche ή μια Ferrari τι θα επιλέγατε?), ελεύθερη από κάθε περιορισμό που μπορεί να έχει κάποιος σε εισόδημα ή οτιδήποτε άλλο, υπάρχει κόσμος που απαντάει με επιχειρήματα του στυλ 'καλύτερη η Ferrari αλλά κοστίζει x και η Porsche κοστίζει x-y άρα μάλλον την Porsche θα πάρω' ή 'θα μου καίει λάδια η Ferrari, η Porsche είναι γερμανική κι αθάνατη άρα μάλλον την δεύτερη'.
Eπειδή τυχαίνει να έχω οδηγήσει Porsche και να **έχω μπει συνοδηγός σε Ferrari **(αυτή είναι ακόμα αποθημένο), μπορώ να πω πως... καμμία σχέση. Μην τα ισοπεδώνουμε όλα φυσικά, η Porsche είναι καταπληκτικό αυτοκίνητο, πολύ γρηγορότερο από σχεδόν οτιδήποτε άλλο θα μπορούσε κάποιος να οδηγήσει, ωραία αίσθηση κλπ. Αλλά η τρίχα δεν σου σηκώνεται!!! Έτσι και μπεις σε Ferrari ξεχνάς ό,τι νόμιζες πως ήξερες, αρχίζουν και παίζουν όλα τα αισθητήρια ρόλο, ήχος και φως. Είμαι ο μόνος που μετά το άκουσμα του 12κύλιδρου boxer της Ferrari ο ήχος μιας Porsche του ακούγεται ίδιος με εκείνο το πράμα που μετράει χαρτονομίσματα στις τράπεζες;
Στο ίντερνετ όσες φορές και να με ρωτήσουν Ferrari θα αγόραζα, δε μιζεριάζω με ημίμετρα. Στον πραγματικό κόσμο οδηγώ Renault και λέω κι ευχαριστώ.Εχω υπαρξει και εγω συνοδηγος σε 550maranello εδω στην Ελλαδα και πραγματικα σου σηκωνεται η τριχα. Ειναι ανεξηγητα τα αισθηματα σου εκεινη την ωρα και για ενα περιεργο τροπο χαμογελας συνεχεια. Πραγματικα δεν περιγραφεται...
-
Παίζει ρόλο παιδιά σε ποια Πόρσε μπήκατε και σε ποια Φεράρι, που οδηγήστε τη μια και που την άλλη, όπως επίσης και η προσωπική σας (μας) προκατάληψη προς τη μια ή την άλλη σχολή.
ΥΓ. Μια Πόρσε σε καμία περίπτωση δεν είναι ημίμετρο (ακόμα και για τον πιο φαντικό της εχθρό) Μάνο.
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Παίζει ρόλο παιδιά σε ποια Πόρσε μπήκατε και σε ποια Φεράρι, που οδηγήστε τη μια και που την άλλη, όπως επίσης και η προσωπική σας (μας) προκατάληψη προς τη μια ή την άλλη σχολή.ΥΓ. Μια Πόρσε σε καμία περίπτωση δεν είναι ημίμετρο (ακόμα και για τον πιο φαντικό της εχθρό) Μάνο.
Eγω οπως καταλαβαινεις απο το αβαταρ μου ειμαι γερμανοφιλος. Εχω παει βολτα με 993,968 και 944. Οποτε καμια δεν συγκρινεται με το Maranello. Τωρα αν πηγαινα με κανενα turbo ή gt2 δεν ξερω αν θα τα εβλεπα διαφορετικα τα πραγματα. Ειναι πoροτικες οι πουτ...νες οι Ferarri!!!!
-
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Εχεις ομως καποιες γερμανικες προτιμησεις...!!!Ε, αυτό δεν είναι ανάγκη να δεις το άβατάρ μου για να το μάθεις... το γνωρίζει όλο το αυτοκινητιστικό ελληνικό Ίντερνετ
Κ πλακα πλακα κυκλοφορει μια τετοια με ελληνικα νουμερακια!(SLR)
I know, I know...
Σοβαρά τώρα, παρ' όλη τη γνωστή μου φιλική τάση προς τη γερμανική σχολή αυτοκίνησης, αποφεύγω (διαχρονικά) να μειώνω ατεκμηρίωτα εκπροσώπους των άλλων σχολών, όπως αποφεύγω επίσης να εκθειάζω ατεκμηρίωτα εκπροσώπους της γερμανικής σχολής.
Γενικώς 'τα παίρνω' με τις (συχνλες-πυκνές) απόπειρες δημιουργίας κλίματος χωρίς ίχνος τεκμηρίωσης, και μάλιστα σε αιφνίδιο χρόνο και χώρο, από όποια σχολή και να προέρχονται.
Για μένα όλες οι παραδοσιακές ευρωπαϊκές σχολές αυτοκίνησης (γαλλική, γερμανική, ιταλική, αγγλική... με αυτή τη σειρά), όπως τελευτάια και η ιαπωνική έχουν συνεισφέρει σημαντικά στην αυτοκίνηση και για αυτό δεν είμαι 'κολλημενος' με μια συγκεκριμένη σχολή και μηδενιστικός με όλες τις άλλες.
Χρειάζομαι γιατρό, γιατρέ μου?
-
Ο χρήστης frogy έγραψε:
[snip]Εχω παει βολτα με 993,968 και 944. Οποτε καμια δεν συγκρινεται με το Maranello. Τωρα αν πηγαινα με κανενα turbo ή gt2 δεν ξερω αν θα τα εβλεπα διαφορετικα τα πραγματα.
Προφανώς (θα τα έβλεπες διαφορετικά).
Ειναι πoροτικες οι πουτ...νες οι Ferarri!!!!
Προφανώς (επίσης).
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Παίζει ρόλο παιδιά σε ποια Πόρσε μπήκατε και σε ποια Φεράρι, που οδηγήστε τη μια και που την άλλη, όπως επίσης και η προσωπική σας (μας) προκατάληψη προς τη μια ή την άλλη σχολή.ΥΓ. Μια Πόρσε σε καμία περίπτωση δεν είναι ημίμετρο (ακόμα και για τον πιο φαντικό της εχθρό) Μάνο.
H Porsche ήταν η 928, 5 λίτρα V8, 310 άλογα. Η Ferrari ήταν η Testarossa, 5 λίτρα boxer12 και 390 άλογα. Kαι τα δύο έχουν παρεμφερείς επιδόσεις επιτάχυνσης (αν αυτό ενδιαφέρει κανέναν), η Ferrari λογικά είναι λίγο ταχύτερη. Τα αυτοκίνητα φτιάχτηκαν περίπου την ίδια περίοδο (δε συγκρίνω την πρώτη 911 με 360 Challenge Stradale).
Τέλος πάντων, στα συγκεκριμένα αυτοκίνητα δεν παίζουν συμπάθειες και αντιπάθειες. Ειδικά όταν σου δίνεται η ευκαιρία να κάτσεις πίσω από το τιμόνι. Εκεί μόνο συμπάθειες παίζουν, αυτοί που δεν έχουν (συν)οδηγήσει είναι οι μόνοι που μπορεί να έχουν αντιπάθειες. Η Porsche ειδικά που είχα την χαρά να οδηγήσω ήταν και V8 οπότε τα πήγαινε καλά και στον τομέα του ήχου, δεν είχε αυτή τη μουντή ξεραϊλα του 6κύλινδρου boxer.
Αλλά τώρα τί να πω; Η Ferrari ήταν από άλλο πλανήτη! Nα πω ψέματα; 1000 φορές να με ρωτήσει κάποιος, 1000 φορές τη Ferrari θα διάλεγα και για να το πάω και ακόμα παραπέρα, πιο πολύ θυμάμαι τη συνοδήγηση στη Ferrari παρά την οδήγηση στην Porsche! Kαι ανάμεσα στα δύο η Porsche όντως φάνταζε σαν απλό ημίμετρο, sorry αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι γι αυτό. -
Αφου το είπε και ο onyx! πριν ρε παιδιά!!
Αυτά τα αυτοκίνητα είναι σαν τις γυναίκες!Περι ορέξεως..κολοκυθόπιττα!!
Σε άλλον αρέσει η μία...σε άλλον η άλλη!Γούστα είναι αυτά!!
Μπελούτσι ή Σήφερ?!!!...Κιθαρίστας ή ντράμερ?!
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
H Porsche ήταν η 928, 5 λίτρα V8, 310 άλογα. Η Ferrari ήταν η Testarossa, 5 λίτρα boxer12 και 390 άλογα.
[snip]Εννοείται πως μια Τεσταρόζα δίνει μεγαλύτερη αγωνιστική αίσθηση από μια 928. Η 928 είχε 'κατακριθεί' (σε εισαγωγικά) για το εν γένει στήσιμό της, κάτι για το οποίο είχε εξυμνηθεί η Τεσταρόζα.
Γυρίζουμε πάλι στα ίδια (εξαρτάται από ποια Πορσε και ποια Φεράρι έχετε οδηγήσει και υπό ποιές συνθήκες).
ΥΓ. Ημίμετρο μια Πόρσε ????????????? (13 ερωτηματικά )
-
Ημιμετρο δεν ειναι σιγουρα.
Την 993 GT2 για μενα δεν την πιανει καμια αντιστοιχη ferarri της εποχης της (355)!! Και επισης την θεωρω απο τα πιο αλητικα αυτοκινητα. Κυκλοφορει και μια στην Αθηνα ασημι με γαλλικες πινακιδες!! (Ειναι ενα με το εδαφος...)!!!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
[snip]
Μπελούτσι ή Σήφερ?!!!...
[snip]Μπελούτσι, καρφωτά (κι... ατεκμηρίωτα)
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
[snip]
Μπελούτσι ή Σήφερ?!!!...
[snip]Μπελούτσι, καρφωτά (κι... ατεκμηρίωτα)
Μα χρειάζονται..τεκμηρίωση αυτά τα πράγματα!! Δαγκωτό επίσης!!
-
Ο χρήστης frogy έγραψε:
Ημιμετρο δεν ειναι σιγουρα.Την 993 GT2 για μενα δεν την πιανει καμια αντιστοιχη ferarri της εποχης της (355)!! Και επισης την θεωρω απο τα πιο αλητικα αυτοκινητα.
http://www.ultimatecarpage.com/frame.mv?file=car.mv&num=826
Έγώ πάντως έχω και μια ιδιαίτερη συμπάθεια στην 911 GT2
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Αφου το είπε και ο onyx! πριν ρε παιδιά!!Αυτά τα αυτοκίνητα είναι σαν τις γυναίκες!Περι ορέξεως..κολοκυθόπιττα!!
Σε άλλον αρέσει η μία...σε άλλον η άλλη!Γούστα είναι αυτά!!
Μπελούτσι ή Σήφερ?!!!...Κιθαρίστας ή ντράμερ?!
Kιθαριστας Νικο.
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
[snip]
Μπελούτσι ή Σήφερ?!!!...
[snip]Μπελούτσι, καρφωτά (κι... ατεκμηρίωτα)
Μπελουτσι και 360 modena challenge stradale ομως
-
Δεν δικαιολογουνται/τεκμηριονονται ολα με την λογικη.Απλα καποια πραγματα πηγαζουν απο την καρδια το συναισθημα.
Δεν εχω οδηγησει ,ουτε καν ακουμπησει ,καποιο απο τα δυο αυτα ΤΕΡΑΤΑ .
Αλλα αν ειχα την δυνατοτητα θα διαλεγα την FERRARI .Αλλωστε μια 911 κυκλοφορει ηδη στην Τριπολη .......οποτε;Καλα ντε μην βαρατε
-
Καλά ας βάλω κι εγώ λίγο νερό στο κρασί μου , έτσι πρέπει άλλωστε να μην έχουμε παρωπίδες.
Λοιπόν ..... μια 360 stradale με τη Mόνικα στο δίπλα κάθισμα
FERRARI 360 MODENA & PORSCHE 911 TURBO