-
Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
http://www.msfree.gr/ms.php?id=13942Καλά ο Horner έχει δώσει v-2 ερμηνείες στο συμβάν (κι αναμένονται άλλες τόσες) και ειλικρινά δεν περίμενα καμία απ' όλες αυτές να μου ξεκαθαρίσουν το προφανές: Ότι θέλουν πρωταθλητή το Γερμανό.
Γι' αυτό μ' εκνευρίζει ο Horner γιατί όλο λέει για ίσες ευκαιρίες και το καλό της ομάδας και στην ουσία πράττει αλλιώς. Το καλό της ομάδας θα ήταν σε 1-2 οι Red Bull να υπερασπίζονταν τις θέσεις τους απ' τις McLaren.
Αντ' αυτού ο Horner μας πρότεινε το εξής σενάριο: O Vettel ως γρηγορότερος για ένα-δυο γύρους να περάσει τον Webber που έχει κόψει και να αφήσει τον Αυστραλό να τον κατασπαράξει ο Hamilton (που σύμφωνα με τον Horner απειλούσε ακόμα και τον Vettel που δεν είχε κόψει). Και μετά που θα έπεφτε η οδηγία και στον Vettel για 'save fuel' (που όπως το κόβω πάει για ατάκα της χρονιάς) τι θα γινόταν ? Θα τον περνούσε κι αυτόν ο Hamilton ?
Εκτός κι αν είχαν μετρήσει και τα ρεζερβουάρ της McLaren και ήξεραν ότι και ο Hamilton θα έκοβε μετά, να ρε συ τι δεν σκέφτηκα, είναι αιώνες μπροστά ο Horner...
-
Ο χρήστης sparticle έγραψε:
Εκτός κι αν είχαν μετρήσει και τα ρεζερβουάρ της McLaren και ήξεραν ότι και ο Hamilton θα έκοβε μετά, να ρε συ τι δεν σκέφτηκα, είναι αιώνες μπροστά ο Horner...Χωρις να διαφωνω με το υπολοιπο σκεπτικο σου, το παραπανω δεν ειναι απιθανο. Ολοι πεσαν εξω στην καταναλωση (ο ρυθμος ηταν πιο γρηγορος απ'οτι ανεμεναν) και χρειαστηκε να κανουν οικονομια. Αυτο φυσικα το γνωριζαν ολοι για τους υπολοιπους.
Λεπτομερειες βεβαια... -
http://www.formula1.com/news/headlines/ ... 10869.html
Μονιασαν στην RBR, μεχρι και φωτογραφιες βγηκαν...
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
http://www.formula1.com/news/headlines/2010/6/10869.htmlΜονιασαν στην RBR, μεχρι και φωτογραφιες βγηκαν...

-
Sh*t happens...
-
Ο χρήστης washcloud έγραψε:

-
Ο χρήστης ripper έγραψε:

Ειναι αυτο που λεμε.......χωρις λογια.
-
Χαχαχαχα! Ωραιος washcloud!
-
Πάνε οι καλές οι μέρες για τη Ferrari...
-
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Youtube VideoΜέχρι και η renault σας πέρασε ρε...
-
Ο χρήστης fn1m έγραψε:
Πάνε οι καλές οι μέρες για τη Ferrari...Καλώς τον!
-
-
Καλα δεν ειπε και τιποτα ψεματα παντως
-
-
Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:
Καλα δεν ειπε και τιποτα ψεματα παντωςΔεν μπορει να βγει συμπερασμα απο 1 αγωνα οτι μια ομαδα ειναι τελειωμενη. Ουτε καν στα μεσα της σεζον δεν ειμαστε και τα πραγματα στην F1 αλλαζουν πολυ γρηγορα. Μερικα πραγματα ειναι αυτονοητα

-
Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:
Καλα δεν ειπε και τιποτα ψεματα παντωςDon't feed the troll
-
Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
Καλα δεν ειπε και τιποτα ψεματα παντως
Δεν μπορει να βγει συμπερασμα απο 1 αγωνα οτι μια ομαδα ειναι τελειωμενη. Ουτε καν στα μεσα της σεζον δεν ειμαστε και τα πραγματα στην F1 αλλαζουν πολυ γρηγορα. Μερικα πραγματα ειναι αυτονοητα

Δυστυχώς οι ενδείξεις είναι πως η Ferrari δεν μπορεί να πιαστεί από πουθενά. Φαίνεται να έχει σοβαρό πρόβλημα πρόσφυσης ειδικά στις γρήγορες καμπές. Είναι ανταγωνιστική μόνο με την πολύ μαλακή γόμα ελαστικών. Φαίνεται ότι ακόμα και στη Mercedes έχουν κάνει καλύτερη δουλειά. Ίσως τελικά και το F-duct να λειτούργησε αρνητικά, με την έννοια ότι μας καθυστέρησε σε όλα τα υπόλοιπα και τα οφέλη που πήραμε ήταν ελάχιστα. Αν οι πρώτοι αγώνες ήταν με μικτές συνθήκες και δεν έδιναν ασφαλή συμπεράσματα, η Βαρκελώνη, το Μονακό και η Κωνσταντινούπολη με βαρόμετρο την σταθερά μετριότατη παρουσία του Massa αποδεικνύουν ότι έχουμε μείνει πολύ πίσω.
Μια ακόμα παρατήρηση σχετικά με το F-duct. Στους πρώτους αγώνες φαινόταν ότι το πλεονέκτημα που δίνει στη McLaren είναι σχετικά μικρό. Όσο περνάει ο καιρός (και μπαίνουμε και σε πιο γρήγορες πίστες) η McLaren ανεβαίνει πάρα πολύ και θεωρώ ότι σημαντικό ρόλο σε αυτό παίζει το συγκεκριμένο σύστημα το οποίο προφανώς λόγω των ιδιαιτεροτήτων του απαιτεί μεγαλύτερο χρόνο εκμάθησης. Πιστεύω ότι θα βοηθάει τη McLaren ακόμα και σε αργές πίστες πλέον (με την απλή λογική μου και χωρίς πολλές τεχνικές γνώσεις, υποθέτω ότι θα μπορεί να 'βάλει' πιο πολύ φτερό σε αυτές κι όποτε θέλει να το 'στολάρει' όπως λέει κι ο Takis )
-
Ο χρήστης sparticle έγραψε:
Καλα δεν ειπε και τιποτα ψεματα παντως
Δεν μπορει να βγει συμπερασμα απο 1 αγωνα οτι μια ομαδα ειναι τελειωμενη. Ουτε καν στα μεσα της σεζον δεν ειμαστε και τα πραγματα στην F1 αλλαζουν πολυ γρηγορα. Μερικα πραγματα ειναι αυτονοητα

Δυστυχώς οι ενδείξεις είναι πως η Ferrari δεν μπορεί να πιαστεί από πουθενά. Φαίνεται να έχει σοβαρό πρόβλημα πρόσφυσης ειδικά στις γρήγορες καμπές. Είναι ανταγωνιστική μόνο με την πολύ μαλακή γόμα ελαστικών. Φαίνεται ότι ακόμα και στη Mercedes έχουν κάνει καλύτερη δουλειά. Ίσως τελικά και το F-duct να λειτούργησε αρνητικά, με την έννοια ότι μας καθυστέρησε σε όλα τα υπόλοιπα και τα οφέλη που πήραμε ήταν ελάχιστα. Αν οι πρώτοι αγώνες ήταν με μικτές συνθήκες και δεν έδιναν ασφαλή συμπεράσματα, η Βαρκελώνη, το Μονακό και η Κωνσταντινούπολη με βαρόμετρο την σταθερά μετριότατη παρουσία του Massa αποδεικνύουν ότι έχουμε μείνει πολύ πίσω.
Μια ακόμα παρατήρηση σχετικά με το F-duct. Στους πρώτους αγώνες φαινόταν ότι το πλεονέκτημα που δίνει στη McLaren είναι σχετικά μικρό. Όσο περνάει ο καιρός (και μπαίνουμε και σε πιο γρήγορες πίστες) η McLaren ανεβαίνει πάρα πολύ και θεωρώ ότι σημαντικό ρόλο σε αυτό παίζει το συγκεκριμένο σύστημα το οποίο προφανώς λόγω των ιδιαιτεροτήτων του απαιτεί μεγαλύτερο χρόνο εκμάθησης. Πιστεύω ότι θα βοηθάει τη McLaren ακόμα και σε αργές πίστες πλέον (με την απλή λογική μου και χωρίς πολλές τεχνικές γνώσεις, υποθέτω ότι θα μπορεί να 'βάλει' πιο πολύ φτερό σε αυτές κι όποτε θέλει να το 'στολάρει' όπως λέει κι ο Takis )
Μεχρι και το Monaco η Ferrari ηταν ανταγωνιστικη και με τους 2 τυπους ελαστικων και χτυπουσε αξια podium. Μονο στην Τουρκια δεν τα πηγαμε καλα. Συμφωνω οτι ισως το f-duct προκαλεσε προβληματα αλλα αυτη η εμφανιση δεν σημαινει οτι παει, τελειωσαν ολα. Ας περιμενουμε μερικους αγωνες και μετα βγαζουμε συμπερασματα. Επισης, γιατι κοιτας μονο τον Massa? Τον οδηγο που αποδιδει καλυτερα πρεπει να κοιτας. Αυτος εκμετελευεται περισσοτερο τις δυνατοτητες του μονοθεσιου.
-
Εγω το ειπα γιατι βλεπω βηματα προς τα πισω!!Βεβαια μπορει να ετυχε η τουρκια...Στον καναδα μπορει να πετανε... δεν πρεπει να βγαζει και πολυ νοιμα ετσι??
Χαζευοντας βιντεακια του Αλονσο στο tube βρηκα αυτα τα 2...
τι συμπτωση...ειναι και ο Webber μεσα...
2010 Turkish Grand Prix
