-
Πολλο'ι εγκέφαλοι έχουν προσομοίωση της λειτουργίας αυτής, αν μιζάρεις και έχεις τέρμα γκάζι κόβουν τον ψεκασμό.
-
Ο χρήστης harlek έγραψε:
Ακριβώς αυτό το σύμπτωμα σε Seicento και από το πρωί προσπαθώ να θυμηθώ τι ήτανε. Με επιφύλαξη να με γελάει η μνήμη μου, πρέπει να έφταιγε ο πολλαπλασιαστής.To ιδιο σε RENΩ clio 1,2 φιλου, πολλαπλασιαστης.
-
Aρχίσανε τα όργανα.
Μετά απο 5 χρόνια και 60.000 χλμ, το SEATάκι μου (1000άρι/1998/ 110.000 χλμ), πάει για 2η φορά για φούσκες και ρουλεμάν στους εμπρός τροχούς. Μετά απο ενα ταξίδι 500 χλμ, οταν κυλάει κάνει σαν αεροπλάνο, και αυξανομένης της ταχύτητας δίνει την εντύπωση οτι ειναι έτοιμο για απογείωση .
Το φαινόμενο ακούγεται στον εμπρός αριστερά τροχό, (εμφανές το λέρωμα του θόλου απο τον γραφίτη), αλλά λέω να τα αλλάξω και στις δυό πλευρές.
1/ Πρέπει να αλλάξω προληπτικά και το πίσω ζευγάρι?
2/ Το ζευγάρι με την εργασία , εκτιμώ οτι δεν πρέπει να περνάει τα 100 ευρώ. Σωστός?
Μerci! -
Φουσκες μπιλιοφορων θα αλλαξεις μαλλον,ρουλεμαν ομως μπροστινα δεν ειναι και το πιο συνηθισμένο πραγμα ,συνηθως τα πισω αλλαζονται.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Φουσκες μπιλιοφορων θα αλλαξεις μαλλον,ρουλεμαν ομως μπροστινα δεν ειναι και το πιο συνηθισμένο πραγμα ,συνηθως τα πισω αλλαζονται.Συνήθως κόβονται οι φούσκες πολύ εύκολα και μετά την πληρώνει το ρουλεμάν. Μεγάλη προσοχή στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο και σε όλα τα seat γενικά με τα ημιτασιόν ανταλλακτικά. Έχω δει πολλά να ταιριάζουν στο περίπου ή να είναι πραγματικά άθλιας ποιότητας.
Για το φίλο dbeko αν δεν ακούγονται τα πίσω μην τα αλλάζεις.
-
Ο χρήστης jean29 έγραψε:
Φουσκες μπιλιοφορων θα αλλαξεις μαλλον,ρουλεμαν ομως μπροστινα δεν ειναι και το πιο συνηθισμένο πραγμα ,συνηθως τα πισω αλλαζονται.
Συνήθως κόβονται οι φούσκες πολύ εύκολα και μετά την πληρώνει το ρουλεμάν. Μεγάλη προσοχή στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο και σε όλα τα seat γενικά με τα ημιτασιόν ανταλλακτικά. Έχω δει πολλά να ταιριάζουν στο περίπου ή να είναι πραγματικά άθλιας ποιότητας.
Για το φίλο dbeko αν δεν ακούγονται τα πίσω μην τα αλλάζεις.Οπως τα λες ειναι και ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Αλλωστε στην προηγούμενη επισκευή ήμουν παρών απο την ώρα που ήρθαν τα ανταλλακτικά, μέχρι που τέλειωσε η δουλειά και έφυγα (αν δεν ειμαι παρών, δεν παίζει..), οπότε ειδα φούσκες, ρουλεμάν, γρασσο-γραφίτες κλπ. Το θέμα ειναι αν το κατοστάρικο θα φτάσει για το ζευγάρι....
-
Ο χρήστης dbekos έγραψε:
Φουσκες μπιλιοφορων θα αλλαξεις μαλλον,ρουλεμαν ομως μπροστινα δεν ειναι και το πιο συνηθισμένο πραγμα ,συνηθως τα πισω αλλαζονται.
Συνήθως κόβονται οι φούσκες πολύ εύκολα και μετά την πληρώνει το ρουλεμάν. Μεγάλη προσοχή στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο και σε όλα τα seat γενικά με τα ημιτασιόν ανταλλακτικά. Έχω δει πολλά να ταιριάζουν στο περίπου ή να είναι πραγματικά άθλιας ποιότητας.
Για το φίλο dbeko αν δεν ακούγονται τα πίσω μην τα αλλάζεις.Οπως τα λες ειναι και ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Αλλωστε στην προηγούμενη επισκευή ήμουν παρών απο την ώρα που ήρθαν τα ανταλλακτικά, μέχρι που τέλειωσε η δουλειά και έφυγα (αν δεν ειμαι παρών, δεν παίζει..), οπότε ειδα φούσκες, ρουλεμάν, γρασσο-γραφίτες κλπ. Το θέμα ειναι αν το κατοστάρικο θα φτάσει για το ζευγάρι....
Αν δεν βιάζεσαι θα σου απαντήσω το μεσημεράκι.
-
Υπαρχει ρουλεμαν στο ακρο και υπαρχουν και ρουλεμαν στον μπιλιοφορο.Τα πρωτα θυμαμαι μηχανικο να μου λεει οτι δυσκολα χαλανε στα μπροστιοκινητα .Τα ρουλεμαν του μπιλιοφορου ομως αλλαζονται;
-
Aν έχει κοπεί η φούσκα και φύγανε τα γράσσα από τον μπιλιοφόρο και δούλεψε έτσι για καμμιά εβδομάδα, θέλει άλλαγμα ο μπιλιοφόρος γιατί έχουν ανάψει οι μπίλιες και έχουν γίνει γρατζουνιές στις διαδρομές που κάνουν οι μπίλιες.
Το ρουλεμάν τροχού και αυτό χαλάει και αλλάζεται, αλλά δεν έχει σχέση τις φούσκες των μπιλιοφόρων.
Στο συνεργείο θα το σηκώσουν και θα δούν τι ακριβώς θέλει άλλαγμα. Αν είναι πολύ χάλια ο μπιλιοφόρος και κολλήσει θα φας τα μούτρα σου, το ίδιο ισχύει και για το ρουλεμάν του τροχού.
Μέχρι να το πας στο συνεργείο δε σου συνιστώ να το κινείς το αυτοκίνητο αν κάνει τόση φασαρία που λές, είναι πολύ επικίνδυνο.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
....................
Στο συνεργείο θα το σηκώσουν και θα δούν τι ακριβώς θέλει άλλαγμα. Αν είναι πολύ χάλια ο μπιλιοφόρος και κολλήσει θα φας τα μούτρα σου, το ίδιο ισχύει και για το ρουλεμάν του τροχού. Μέχρι να το πας στο συνεργείο δε σου συνιστώ να το κινείς το αυτοκίνητο αν κάνει τόση φασαρία που λές, είναι πολύ επικίνδυνο.Ευχαριστώ πολυ για τις τεχνικές διευκρινήσεις.
Τουλάχιστον ήξερα οτι δεν περπατάς αμάξι με τέτοιο πρόβλημα. Για αυτό και ρώτησα, ώστε να ετοιμάσω τον 'κουμπαρά'!!!
για το συνεργείο!!! -
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
παιδιά μια βοήθεια στα γρήγορα.σε ford focus μκ1 1.6 έχουμε το εξής πρόβλημα.
με χαμηλές στροφές και μεγάλη σχέση κάνει ένα στιγμιαίο κόμπιασμα.Τϊ μπορεί να είναι?
MAF? κάποιο ηλεκτρικό πρόβλημα στην ανάφλεξη? είναι κάποιο γνωστό πρόβλημα εμ το συγκεκριμένο μοντέλο?τα φώτα σας
το θυμάστε αυτό?
το πήγε στο γκαράζ, της είπαν δεν έχει τπτ.
Φεύγει για ταξίδι στο παρίσι, γυρνώντας τη δευτέρα έξω απ τις Βρυξέλλες το αμάξι παθαίνει μπλακ αουτ, χάνει τον έλεγχο, κοπανάει μια στο στηθαίο αριστερά, μετά φεύγει δεξιά και αρχίζει τις τούμπεςτο έμαθα χτες, και πήγα στο νοσοκομείο να τη δώ...
η κοπέλα και τρία παιδιά ευτυχώς την γλίτωσαν...
θα χρειαστεί να μείνει ακίνητη για 2 βδομάδες με κολάρο και μετά 4 μήνες μερική ακινησίατο κορυφαίο ήταν ότι στο νοσοκομείο στο βέλγιο δεν βρήκαν ότι είχε πρόβλημα στο λαιμό και την διώξανε
τουλάχιστον γλίτωσαν τα παιδια...
-
-
άσε μπιλ, χτες έπαθα σοκ...
μόλις μπήκα στο νοσοκομείο, μέχρι να την δώ είχαν κοπεί τα ποδάρια μου... -
Συμπέρασμα: Απο γιατρούς αυτοκινήτων και ανθρώπων, είμαστε ακόμα σε καλό επίπεδο .
Εdit: Για τους τεχνίτες στα αυτοκίνητα, το ειχα διαπιστώσει προσωπικά στην Νότια Ιταλία.
Εφταιγε βέβαια και η νοοτροπία της πλειοψηφίας των ιδιοκτητών: Service δεν κάνουμε, αν δεν ανήκει στα δωρεάν της εγγύησης, μόνο επισκευές όταν χαλάσει.
Για τους γιατρούς, ευτυχώς δεν χρειάστηκε. -
με συμπαθάς αλλά δεν τα λες καλά
αυτά μόνο στην ελλάδα συμβαίνουν
προσπαθούμε να βρου΄με άκρη με το αμάξι τώρα, είναι σε γκαράζ της αστυνομίας και ίσως γίνει πραγματογνωμοσύνη
-
Black out εννοεις οτι της εσβησε εν κινηση;Πανικοβλήθηκε τοσο πολυ που εχασε τον ελενχο;
(και εγω δεν ξερω πως θα αντιδρουσα αλλα να παρω σβαρνα τα στηθαια μου φαινετε παρατραβηγμενο)
-
έχασε υποβοήθηση σε τιμόνι και φρένα, προφανώς πανικοβλήθηκε, και μετά αντίο.
πολλές λεπτομέριες ούτε κι αυτή θυμάται πραφανώς...
ούτε κι εγώ πιστεύω ότι θα την πάθαινα έτσι, αλλά αυτό εξαρτάται καθαρά απ την εμπειρία του καθενός...
-
Περαστικά !
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
με συμπαθάς αλλά δεν τα λες καλά...Θες να πεις οτι δεν κατάλαβα καλά και το service στο αμάξι και οι ιατρικές εξετάσεις της παθούσας, έγιναν την Ελλάδα?
Γιατί κάπου χάθηκα, αν και εμμένω στην άποψή μου, για τους τεχνίτες στο εξωτερικό.
Παράδειγμα: Σε λάστιχο που ήθελε επισκευή γιατί εχανε απο καρφωμένη βίδα, σε διακοπές στη Γαλλία (Νίκαια), σε αλυσίδα επισκευών αυτοκινήτων (τύπου Fit & Go), προσπαθούσαν να τη βγάλουν τραβώντας και όχι να την ξεβιδώσουν. Και απορούσαν γιατί δεν έβγαινε εύκολα. Αν δεν ήμουν παρών, να πάρω το κατσαβίδι απο το πορτμπαγκάζ και να το κάνω μόνος μου, θα έβγαζαν και τα 'άντερα' απο το λάστιχο. -
Ο χρήστης dbekos έγραψε:
με συμπαθάς αλλά δεν τα λες καλά...
Θες να πεις οτι δεν κατάλαβα καλά και το service στο αμάξι και οι ιατρικές εξετάσεις της παθούσας, έγιναν την Ελλάδα?
Γιατί κάπου χάθηκα, αν και εμμένω στην άποψή μου, για τους τεχνίτες στο εξωτερικό.
Παράδειγμα: Σε λάστιχο που ήθελε επισκευή γιατί εχανε απο καρφωμένη βίδα, σε διακοπές στη Γαλλία (Νίκαια), σε αλυσίδα επισκευών αυτοκινήτων (τύπου Fit & Go), προσπαθούσαν να τη βγάλουν τραβώντας και όχι να την ξεβιδώσουν. Και απορούσαν γιατί δεν έβγαινε εύκολα. Αν δεν ήμουν παρών, να πάρω το κατσαβίδι απο το πορτμπαγκάζ και να το κάνω μόνος μου, θα έβγαζαν και τα 'άντερα' απο το λάστιχο.πλάκα έκανα ρε, έχεις δίκιο
ειδικά σε κάτι kwik fit ο χάρος βγήκε παγανιά....
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........