-
τι κουκλα θεε μου...
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=131356669&lang=en -
Ο χρήστης mikegr έγραψε:
τι κουκλα θεε μου...
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=131356669&lang=enτι κατανάλωση χριστέ μου
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
τι κουκλα θεε μου...
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=131356669&lang=enτι κατανάλωση χριστέ μου
και μονο στο γκαραζ να το χεις αρκει...
αν και σε αυτη την κατηγορια μη νομιζεις οτι υπαρχουν και πολλα αμαξια πιο οικονομικα -
εννοείται οτι κάνω πλάκα ρε συ
Αν περιμένεις απο 7000cc V8 ,βελτιωμένο κιόλας (!) στα 630 άλογα, να σου έχει χαμηλή
κατανάλωση, τα θες και εσύ.Απλά , κοιτούσα τις προάλλες το Rx-8 ενός φίλου μου και μονολογούσα 'πόσο περίεργα φαίνονται
τέτοια αυτοκίνητα αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα' -
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
εννοείται οτι κάνω πλάκα ρε συΑν περιμένεις απο 7000cc V8 ,βελτιωμένο κιόλας (!) στα 630 άλογα, να σου έχει χαμηλή
κατανάλωση, τα θες και εσύ.Απλά , κοιτούσα τις προάλλες το Rx-8 ενός φίλου μου και μονολογούσα 'πόσο περίεργα φαίνονται
τέτοια αυτοκίνητα αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα'βασικα φαινεται πως η καταναλωση εχει να κανει με την ιπποδυναμη και οχι με τα κυβικα. Μια διπλοτουρμπατη 997 χαλαρα κοντραρει την Κοβετ σε καταναλωση. Καλα, Φερραρι...πανικος(τουλαχιστον απ οτι εχω διαβασει)
-
Έχει να κάνει με την ιπποδύναμη, αλλά όταν μιλάμε για ένα μοτέρ που δεν έχει τεχνολογίες για εξοικονόμηση καυσίμου δεν περιμένεις τπτα διαφορετικό όταν έχεις 7λιτρα .
Όσο απαλά και να το δουλέψεις, όσο και να στηριχτείς στη ροπή , πάλι θα κάψεις.Πολύ.
Το τονίζω και πάλι όμως, όποιος παίρνει τέτοια αυτοκίνητα και κοιτά όλη την ώρα τη
βελόνα του καυσίμου, έχει κάνει τεράστιο λάθος.
Δε λέω να είσαι τελείως naive, φυσικά και πρέπει να ξέρεις τι καίει, αλλά ιεράρχηση προτεραιοτήτων. -
απο την αλλη, η ελλειψη τετοιων συστηματων, ο εκκεντροφορος στο πλαι και οι δυο βαλβιδες στον κυλινδρο και η χαμηλη σχεση ιππων/λιτρο εξασφαλιζουν ενα υποφερτο κοστος συντηρησης
-
σωστό αυτό
διάβαζα τις προάλλες ένα τεστάκι της E63 AMG απο το Car&Driver.
Υπο πίεση το αμάξι, κατανάλωνε 40λ/100km.
Χορηγός του τεστ : Ελληνικά Πετρέλαια και τα βυτιοφόρα αυτών. -
μια χαρα τα 40 , μην το κοροιδευεις
τελικα οσο ανεβαινεις κυβικα και αλογα δεν ανεβαινει καθολου αναλογα η καταναλωση, η αυξηση της ακολουθει με πολυ πιο αργους ρυθμους
η φυση ευνοει τους πιο πλουσιους
-
κατα τ αλλα μοντερνοι οικολογικοι κινητηρες
-
καλα σοβαρα σου φαινεται πολυ το 40 για τοσα κυβικα και αλογα? εμενα μου φαινεται τουμπανικο
η corvette ποσο καιει σε πιεση?
-
Πολύ λιγότερο από μια Ferrari ή Lamborghini καίει μια Vette... όχι ότι μας νοιάζει, λεφτά έχουμε!
-
Η Enzo σε τεστ είχε φτάσει τα 80 λίτρα στα 100.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Η Enzo σε τεστ είχε φτάσει τα 80 λίτρα στα 100.Η Veyron?
-
Ο SV2, τα είπε όλα!!!
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ποια φερραρι και ποια λαμπο?και στο κατω κατω εγω ρωτησα τι καιει σε σχεση με την amg που ειναι στα ιδια αλογα
το 40 εμενα μου φαινεται καλο
Φυσικά και είναι πολλά, σε σχέση με τα καθημερινά μας αυτοκίνητα.
To emoticon που έβαλα , χαράς, είναι οτι δεν δίνεις δεκάρα για την κατανάλωση όταν
απολαμβάνεις κάτι ...
BMW Z4 Sdrive35i η corvette CO6