Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επίσημο thread - Βρετανικο GP
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Επίσημο thread - Βρετανικο GP
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 5 / 6
    Formula 1
    28
    104
    63
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      georgetabs last edited by

      Ο χρήστης kouk έγραψε:
      καλά ολα αυτά,αλλά δεν μπορούν όλοι να γίνουν superstars!

      Πολλές φορές,καλοί πιλότοι/επαγγελματίες,αναγκαστικά βρίσκονται σε 2ο πλάνο,αφου εχουν την κακή τύχη να συνυπάρχουν με καλυτερους πιλότους!!

      Πάντως ο Barrichello,δεν με εχει πείσει οτι θα μπορούσε να γίνει ο 2ος Senna!!Του λείπει αυτό το κάτι που είχε π.χ. ο Mansell!!Ο οποίος χωρίς ιδιαίτερους τίτλους έμεινε στην Ιστορία!

      Συμφωνούμε απόλυτα! Ούτε Σένα, ούτε Μάνσελ, ούτε Προστ, ούτε Σουμάχερ, ούτε Χάκινεν είναι.

      Όμως δεν είναι κακός οδηγός, πιστεύω πως είναι καλύτερος από τον Κούλθαρντ, ο οποίος σε άλλη ομάδα κάπως δυσκόλεψε τον Χάκινεν... (μιλάω από πλευρά καθαρής απόδοσης, όχι όταν τον τρακάριζε στην εκκίνηση της Αυστρίας... )

      Θυμάμαι στην Γαλλία πριν πάει στην Φεράρι (1999 ή 98) που με ΣΤΙΟΥΑΡΤ προσπέρασε μία φορά τον ΜΣουμάχερ και δύο φορές τον ΜΧάκινεν, ο οποίος πήρε το πρωτάθλημα την χρονιά εκείνη! Και ήταν ΒΡΕΓΜΕΝΟ! Και παρόλα αυτά πέρασε τον 'ρέγκενμάιστερ' Σουμάχερ! Δεν κέρδισε βέβαια, γιατί η Στιούαρτ ήταν ανίκανη να φτάσει μέχρι τέλους... Κέρδισε όμως μετά στο Χόκενχαϊμ, μια τρελλή νίκη, η οποία ΗΤΑΝ ΚΑΙ λόγω στρατηγικής, να τον αφήσουν με στεγνά λάστιχα όταν οι ΣΤΡΟΦΕΣ ήταν βρεγμένες και οι ΕΥΘΕΙΕΣ στεγνές! Και είχαν υπολογίσει πως αν οδηγούσε απόλυτα θα έβγαζε ίσα ίσα τους γύρους που απέμεναν πρώτος. Μετά θα τον πέρναγαν... Και τα κατάφερε άριστα!
      Θυμάμαι πάλι βρεγμένο στον Καναδά που με κατόπιν δηλώσεις έλεγε πως του έλεγαν να κόψει για να μην πιάσει τον ΜΣ, και αυτός απαντούσε (σύμφωνα με δικές του δηλώσεις) 'μα πόσο πιο αργά να πάω πλέον; θα σταματήσω!!) Τελικά κέρδισε ο ΜΣ για λιγότερο απο δευτερόλεπτο. Θυμάμαι και προσπεράσεις στον Κούλθαρντ πριν 'πεθάνει' η ΜακΛάρεν από την εξωτερική στην είσοδο της αρένας του Χόκενχαϊμ με τις αεροτομές (τότε) οριζόντιες...
      Μην θυμηθώ την Αυστρία που παραχώρησε την 2η θέση, όπου είχαν πει πως άν πήγαινε για νίκη δεν θα του την στερούσαν και το ντεζαβού της ιστορίας αυτής την επόμενη χρονιά στην ίδια πίστα για την πρώτη... Και σε βρεγμένο Σίλβερστοουν τον θυμάμαι να ζωγραφίζει παρέα με τον ΜΣ... Γενικά η βροχή του πάει πολύ, και δυστυχώς έχουμε πέσει στο στεγνότερο πρωτάθλημα που έχω παρακολουθήσει (από νερό και δυστυχώς αγωνία και θέαμα...).

      Δεν είναι κακός οδηγός, δεν είναι καν καλός. Είναι πολύ καλός! Δεν είναι το υπερταλέντο της ιστορίας σαν τους πιλότους που είπαμε στην αρχή, αλλά φαίνεται χειρότερος από ότι πραγματικά είναι... Λίγοι θα πίεζαν στο ΜανιΚουρ μέχρι την τελευταία στροφή, ιδίως γνωρίζοντας πως μπροστά είναι ο Τρούλι, όχι κανένα παιδαρέλι της σειράς... Και το μοναδικό του λάθος το έκανε βάθρο... Σίγουρα δίπλα στον Σουμάχερ φαίνεται 'λιγότερος' από ότι είναι πραγματικά, αλλά νομίζω πως το αποτέλεσμα που βλέπουμε είναι μόνο η οδηγική τους αξία. Δεν δέχομαι πως έχουν ΤΟΣΗ διαφορά. Για μένα φταίνε και οι 'προδιαγραφές' του μονοθεσίου τους (όπως ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ γινόταν με τον Ιρβάιν, και όπως ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ δείχνουν οι εγκαταλείψεις από μηχανολογοηλεκτρονικά αίτια). Ένα άλλο είναι η προσοχή που δίνουν στον κάθε ένα, όπως όταν ο ΜΣ έσπασε το πόδι του και ο Τόντ αντί να στηρίξει τον Ιρβάιν να το πάρει (το κορίτσι! ) πήγαινε στο νοσοκομείο να δει τον αγώνα παρέα με τον ΜΣ στην τηλεόραση. Τέλος και οι 'προδιαγραφές' της στρατηγικής τους φταίνε για μένα, που όσο ευέλικτη είναι του Σουμάχερ, άλλο τόσο άκαμπτη είναι του Μπαρικέλο.
      Και μία ερώτηση πάνω σε αυτό για να κλείνουμε: πόσες φορές έμεινε τα τελευταία 5 χρόνια που οδηγούν μαζί από βενζίνη η Φεράρι του Σουμάχερ; (λάθος που όσο και να θέλει ο οδηγός ΔΕΝ φταίει, εκτός αν τον καλέσουν για πιτ στοπ και δεν πάει...)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        go_for_pole last edited by

        Ο χρήστης kouk έγραψε:
        Πολλές φορές,καλοί πιλότοι/επαγγελματίες,αναγκαστικά βρίσκονται σε 2ο πλάνο,αφου εχουν την **κακή τύχη **να συνυπάρχουν με καλυτερους πιλότους!!

        Απο ποτε η επιλογη λεγεται κακη τυχη;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          jarnot last edited by

          Θα πω και γω την χαζαμάρα μου για τον αγώνα που πέρασε, αν και κομματάκι καθυστερημένα.
          Για να προσγειωθούμε, πάντως, η επίδοση της McLaren vs Ferrari ήταν κάπως μαγική εικόνα, έτσι? Αίσθησή μου είναι ότι δεν θα δούμε ποτέ ξανά φέτος τόσο καλή τη McLaren, ή να το πω αλλιώς ποτέ τόσο κοντά στη Ferrari (αν πάλι αυτό μπορούμε να το πούμε κοντά...). Τέλος πάντων, ΕΔΩ εξέλιξαν το μονοθέσιό τους, ΕΔΩ έκαναν την εμφάνιση της χρονιάς. Τέλος!
          Όπως και μαγική ήταν η εικόνα και για τη Sauber. Τι αεροδυναμική βελτίωση κλπ. Κάτι πάει πολύ χάλια στο σασί τους μάλλον, και παλεύουν συνήθως με τις Toyota, χαραμίζοντας και οι 2 τα διαμαντένια αλόγατά τους! Δεν μας είπαν τίποτα νέο προχθές. Αν ήταν κάπου ικανοί αυτό ήταν στην στρατηγική. Με τις Renault έξω (άσχημο setup για τον JT, απίστευτο κυκλοφοριακό για τον FA) και με τις Williams να πάνε με ...την όπισθεν, η 6η θέση ήταν μονόδρομος για τον ψυχωμένο Fisichella. Έγραψε καλούς χρόνους, δε λέω, αλλά δεν έκανε δα και κανα θαύμα! Φάνηκε ότι τα ελαστικά άντεχαν για παραπάνω γύρους, ώστε να πάει κανείς σε 2 pit stop, κέρδισε το handicap της εκκίνησης στους extra γύρους του 1ου του stint και έχτισε διαφορά όντας σε καθαρό, τις περισσότερες φορές, δρόμο. Αν μη τι άλλο, αυτό θέλει σίγουρα καλή στρατηγική, υπομονή και σταθερότητα και ικανότητα οδηγική, αλλά όχι δα και πολύ καλό μονοθέσιο.
          Του χρόνου (κι άμα...) κύριε Peter!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            takisp last edited by

            Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
            Θα πω και γω την χαζαμάρα μου για τον αγώνα που πέρασε, αν και κομματάκι καθυστερημένα.
            Για να προσγειωθούμε, πάντως, η επίδοση της McLaren vs Ferrari ήταν κάπως μαγική εικόνα, έτσι? Αίσθησή μου είναι ότι δεν θα δούμε ποτέ ξανά φέτος τόσο καλή τη McLaren, ή να το πω αλλιώς ποτέ τόσο κοντά στη Ferrari (αν πάλι αυτό μπορούμε να το πούμε κοντά...). Τέλος πάντων, ΕΔΩ εξέλιξαν το μονοθέσιό τους, ΕΔΩ έκαναν την εμφάνιση της χρονιάς. Τέλος!
            Όπως και μαγική ήταν η εικόνα και για τη Sauber. Τι αεροδυναμική βελτίωση κλπ. Κάτι πάει πολύ χάλια στο σασί τους μάλλον, και παλεύουν συνήθως με τις Toyota, χαραμίζοντας και οι 2 τα διαμαντένια αλόγατά τους! Δεν μας είπαν τίποτα νέο προχθές. Αν ήταν κάπου ικανοί αυτό ήταν στην στρατηγική. Με τις Renault έξω (άσχημο setup για τον JT, απίστευτο κυκλοφοριακό για τον FA) και με τις Williams να πάνε με ...την όπισθεν, η 6η θέση ήταν μονόδρομος για τον ψυχωμένο Fisichella. Έγραψε καλούς χρόνους, δε λέω, αλλά δεν έκανε δα και κανα θαύμα! Φάνηκε ότι τα ελαστικά άντεχαν για παραπάνω γύρους, ώστε να πάει κανείς σε 2 pit stop, κέρδισε το handicap της εκκίνησης στους extra γύρους του 1ου του stint και έχτισε διαφορά όντας σε καθαρό, τις περισσότερες φορές, δρόμο. Αν μη τι άλλο, αυτό θέλει σίγουρα καλή στρατηγική, υπομονή και σταθερότητα και ικανότητα οδηγική, αλλά όχι δα και πολύ καλό μονοθέσιο.
            Του χρόνου (κι άμα...) κύριε Peter!!

            Έχεις άδικο φίλε Jarno. Είχαν την τελευταία αναβαθμσμένη έκδοση του κινητήρα που πρωτοχρησιμοποίησε η Ferrari στον Καναδά και νέο αεροδυναμικό πακέτο. Η αλλαγή τους ήταν επιπέδου Williams και McLaren. Ο Fisico πέρασε τους Massa και Coulthard. Αξίζει να δεις τον αγώνα του σε αντιπαραβολή με τον αγώνα των άλλων δυο.
            Τέλος είχε πρόβλημα στην πίεση του αέρα στο πνευματικό σύστημα βαλβίδων στο τέλος αλλιώς πολύ πιθανό να είχε περάσει και το Montoya.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kouk last edited by

              Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:

              Πολλές φορές,καλοί πιλότοι/επαγγελματίες,αναγκαστικά βρίσκονται σε 2ο πλάνο,αφου εχουν την **κακή τύχη **να συνυπάρχουν με καλυτερους πιλότους!!

              Απο ποτε η επιλογη λεγεται κακη τυχη;

              Από την στιγμή που τυχαίνει να υπάρχει ο πολύ καλός πιλότος την ίδια περιοδο Κώστα!Οπότε η επιλογή σου καθοριζεται απο αυτόν τον παράγοντα!!
              Βεβαίως,οπως είπα,εχει σημασία και το πόσο καλός είσαι!Στην περίπτωση του Barichello,δεν θεωρώ οτι είναι τόοοσο καλός!!Θεωρώ π.χ. το Fisichella πολύ καλύτερο!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • J
                jarnot last edited by

                Ο χρήστης takisp έγραψε:
                Έχεις άδικο φίλε Jarno. Είχαν την τελευταία αναβαθμσμένη έκδοση του κινητήρα που πρωτοχρησιμοποίησε η Ferrari στον Καναδά και νέο αεροδυναμικό πακέτο. Η αλλαγή τους ήταν επιπέδου Williams και McLaren. Ο Fisico πέρασε τους Massa και Coulthard. Αξίζει να δεις τον αγώνα του σε αντιπαραβολή με τον αγώνα των άλλων δυο.
                Τέλος είχε πρόβλημα στην πίεση του αέρα στο πνευματικό σύστημα βαλβίδων στο τέλος αλλιώς πολύ πιθανό να είχε περάσει και το Montoya.

                Δεν αμφιβάλλω ότι είχαν αλλαγές, αλλά αμφιβάλλω αν σε αυτές οφείλεται η επίδοση του Fisichella. Πολύ πιθανό ναι. Απλά η δική μου αίσθηση είναι διαφορετική. Όχι πως με καίει ιδιαίτερα για τη Sauber Η Renault και ο JT να κερδάνε και όλοι οι άλλοι να πάνε να...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lybe last edited by

                  Ρε παιδιά μέχρι τώρα, όλοι λέγατε ότι η Ferrari επιλέγει καλύτερη στρατηγική για τον Michael Schumacher. Με λίγα λόγια ότι τον ευνοεί. Λέγατε ότι επιλέγει την στρατηγική των 3 pit stop για τον Γερμανό, ενώ τον Βραζιλιάνο τον 'ρίχνει' δίνοντάς του την προβληματική στρατηγική των 2. Αρχικά όσοι λέγατε αυτά τα πράγματα έχετε κάνει ένα σημαντικό λάθος. Οι πιλότοι είναι αυτοί που σε συνεργασία με τους μηχανικούς τους αποφασίζουν την τακτική τους. Δεν πάει ξαφνικά ο Todt το πρωί του Σαββάτου στους πιλότους του και τους λέει: 'Εσύ θα κάνεις αυτό και εσύ το άλλο...'. Για όνομα του Θεού.

                  Αν ίσχυαν όλα αυτά που λέγατε, τότεσίγουρα ο Rubens την Κυριακή του αγώνα του Βρετανικού Grand Prix θα είχε σίγουρα ένα τεράστιο πλεονέκτημα. Είχε καταταχθεί δύο θέσεις μπροστά από τον ομόσταυλό του, θα ξεκινούσε τον αγώνα με σαφώς λιγότερα καύσιμα -άρα πιο ελαφρύς- και το πιο σημαντικό θα είχε την δυνατότητα να πιέσει περισσότερο τα ελαστικά του, μιας και θα τα άλλαζε πιο συχνά... Παρόλα αυτά όταν τελείωσε ο αγώνας ο Βραζιλιάνος ήταν δύο θέσεις πίσω από τον Schumi. Μόνο στους 4-5 πρώτους γύρους κινήθηκε γρηγορότερα, όπως ήταν φυσικό άλλωστε...

                  Μπορείται να μου πείτε τους λόγους που ο αγώνας εξελίχθηκε έτσι???

                  Μόνο μην μου πείτε ότι ο Γερμανός είχε καλύτερη στρατηγική για τότε θα διαψεύσετε όλα όσα λέγατε πριν, δηλαδή ότι στους προηγούμενους αγώνες ο Rubens είχε την προβληματική τακτική...

                  Όλα αυτά τα γράφω όχι για να μειώσω την αξία του Barrichello, αλλά για να μπορέσω να καταλάβω τον τρόπο σκέψης σας.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    go_for_pole last edited by

                    Ο χρήστης LYBE έγραψε:
                    Ρε παιδιά μέχρι τώρα, όλοι λέγατε ότι η Ferrari επιλέγει καλύτερη στρατηγική για τον Michael Schumacher. Με λίγα λόγια ότι τον ευνοεί. Λέγατε ότι επιλέγει την στρατηγική των 3 pit stop για τον Γερμανό, ενώ τον Βραζιλιάνο τον 'ρίχνει' δίνοντάς του την προβληματική στρατηγική των 2. Αρχικά όσοι λέγατε αυτά τα πράγματα έχετε κάνει ένα σημαντικό λάθος. Οι πιλότοι είναι αυτοί που σε συνεργασία με τους μηχανικούς τους αποφασίζουν την τακτική τους. Δεν πάει ξαφνικά ο Todt το πρωί του Σαββάτου στους πιλότους του και τους λέει: 'Εσύ θα κάνεις αυτό και εσύ το άλλο...'. Για όνομα του Θεού.

                    Αν ίσχυαν όλα αυτά που λέγατε, τότεσίγουρα ο Rubens την Κυριακή του αγώνα του Βρετανικού Grand Prix θα είχε σίγουρα ένα τεράστιο πλεονέκτημα. Είχε καταταχθεί δύο θέσεις μπροστά από τον ομόσταυλό του, θα ξεκινούσε τον αγώνα με σαφώς λιγότερα καύσιμα -άρα πιο ελαφρύς- και το πιο σημαντικό θα είχε την δυνατότητα να πιέσει περισσότερο τα ελαστικά του, μιας και θα τα άλλαζε πιο συχνά... Παρόλα αυτά όταν τελείωσε ο αγώνας ο Βραζιλιάνος ήταν δύο θέσεις πίσω από τον Schumi. Μόνο στους 4-5 πρώτους γύρους κινήθηκε γρηγορότερα, όπως ήταν φυσικό άλλωστε...

                    Μπορείται να μου πείτε τους λόγους που ο αγώνας εξελίχθηκε έτσι???

                    Μόνο μην μου πείτε ότι ο Γερμανός είχε καλύτερη στρατηγική για τότε θα διαψεύσετε όλα όσα λέγατε πριν, δηλαδή ότι στους προηγούμενους αγώνες ο Rubens είχε την προβληματική τακτική...

                    Όλα αυτά τα γράφω όχι για να μειώσω την αξία του Barrichello, αλλά για να μπορέσω να καταλάβω τον τρόπο σκέψης σας.

                    Καταρχην δεν υπαρχει η ιδια καλη και η ιδια κακη τακτικη για ολες τις πιστες. Ειναι θεμα περιστασεων και συνθηκων. Επισης οι ασκησεις στο χαρτι μπορουν ευκολα να τιναχτουν στον αερα απο τις πραγματικες συνθηκες στην πιστα.

                    Γενικο ε; Ας το κανουμε συγκεκριμενο λοιπον. Κοιτα τον αγωνα των 2 Sauber και πες μου πως ειναι δυνατο δυο πιλοτοι που δεν εχουν και καμια τρομερη διαφορα σε επιπεδο ταχυτητας να κανουν τοσο διαφορετικους αγωνες. Δοκιμασε να υπολογισεις (εστω και συντηρητικα) ποσα δευτερολεπτα ειχε χασει ηδη ο Fisico οταν εφτασε σε θεση αντιστοιχη με εκεινη που θα ειχε αν ξεκινουσε πισω απο τον Massa και μετα αθροισε το με τη διαφορα τους στον τερματισμο.

                    Πολλα ε; Και οφειλεται μονο στη διαφορα στην αποδοση, τη στατηγικη και τις διαφορετικες συνθηκες που αντιμετωπισαν μεσα στην πιστα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • I
                      iceman_angel last edited by

                      Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
                      Για να προσγειωθούμε, πάντως, η επίδοση της McLaren vs Ferrari ήταν κάπως μαγική εικόνα, έτσι? Αίσθησή μου είναι ότι δεν θα δούμε ποτέ ξανά φέτος τόσο καλή τη McLaren, ή να το πω αλλιώς ποτέ τόσο κοντά στη Ferrari (αν πάλι αυτό μπορούμε να το πούμε κοντά...). Τέλος πάντων, ΕΔΩ εξέλιξαν το μονοθέσιό τους, ΕΔΩ έκαναν την εμφάνιση της χρονιάς. Τέλος!

                      Δεν καταλαβα τι εννοεις???Επειδη εκαναν εκει 3ημερες δοκιμες(και μαλιστα πρωτη εμφνιση σε πιστα)σημαινει οτι εξελιξαν το μονοθεσιο για το Silverstone??????Σε εκεινο το τεστ μαλιστα στο οποιο η Renault ηταν αυτη που δοκιμαζε νεο αεροδυναμικο πακετο και ΓΙΑ το Silverstone οπου οπως φανηκε δεν τα πηγε και πολυ καλα.......
                      Ειναι μολις ο 2ος αγωνας της B-Spec,στον οποιο πηραμε βαθρο και Pole η καλυτερη επιδοση της χρονιας με ενα μονοθεσιο 2 αγωνων!,και βγαζεις συμπερασμα οτι δεν θα ξαναπαμε καλα και ΤΕΛΟΣ για ΦΕΤΟΣ????????!!!!!!!!!!!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        jarnot last edited by

                        Ο χρήστης iceman_angel έγραψε:

                        Δεν καταλαβα τι εννοεις???Επειδη εκαναν εκει 3ημερες δοκιμες(και μαλιστα πρωτη εμφνιση σε πιστα)σημαινει οτι εξελιξαν το μονοθεσιο για το Silverstone??????

                        Σημαίνει ότι για το Silverstone ΜΟΝΟ είχαν δεδομένα για το setup και γνωρίζουν τέλος πάντων πώς η καινούρια έκδοση ανταποκρίνεται. Είναι πολύ νωρίς στην εξέλιξή του για να πει κανείς ότι θα παέι σφαίρα και στις υπόλοιπες πίστες.

                        Σε εκεινο το τεστ μαλιστα στο οποιο η Renault ηταν αυτη που δοκιμαζε νεο αεροδυναμικο πακετο και ΓΙΑ το Silverstone οπου οπως φανηκε δεν τα πηγε και πολυ καλα.......

                        Η Renault είχε καλή απόδοση στο Silverstone, αλλά πολύ άσχημο αποτέλεσμα. Είχε την 'ατυχία' ο FA να μπλέξει σε απίστευτη κίνηση (για ελάχιστους γύρους είχε καθαρό πεδίο και έγραψε κορυφαίους χρόνους), ενώ ο JT ποτέ δεν βρήκε ένα ικανοποιητικό setup. Πρόβλημα της ομάδας θα μου πεις, εγώ το λέω στιγμιαία ανικανότητα, όχι του μονοθεσίου πάντως.

                        Ειναι μολις ο 2ος αγωνας της B-Spec,στον οποιο πηραμε βαθρο και Pole η καλυτερη επιδοση της χρονιας με ενα μονοθεσιο 2 αγωνων!,και βγαζεις συμπερασμα οτι δεν θα ξαναπαμε καλα και ΤΕΛΟΣ για ΦΕΤΟΣ????????!!!!!!!!!!!!!

                        Δεν είπα ότι δεν θα ξαναπάει καλά. Είπα ότι, δεν νομίζω η απόσταση Ferrari - McLaren να ξαναείναι φέτος τόσο μικρή (αν αυτή που είδαμε μπορεί να την πει κανείς μικρή) όσο στο Silverstone. Δεν το θέλω, αίσθησή μου είναι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          fanis-f1 last edited by

                          Φιλε Jarno,μου φαινεται πως ξεχνας και την αρκετα καλη επιδοση της McLaren στο ντεμπουτο της ΜΡ4-19Β στο Magny-Cours.Mηπως εκει ειχαμε κανει δοκιμες και ειχαμε βρει το καταλληλο στησιμο;;;Δε νομιζω.
                          Ξεχνας την καταπληκτικη επιδοση του Coulthard στις κατατακτηριες με την 3η θεση(οχι οτι ειναι και το μεγαλο κατωρθομα,αλλα με βαση τις επιδοσεις του David στις δοκιμες,τα πηγε πολυ καλα με τελεια ζυγισμενο μονοθεσιο).Γνωμη μου ειναι πως και ο Raikkonen,θα ειχε τη δυνατοτητα να χτυπσηει βαθρο,αν δεν ειχε βρεθει 9ος μετα απο υποστροφη που τον εριξε ''ατσαλα'' στα kerb της Εstoril.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            iceman_angel last edited by

                            Σημαίνει ότι για το Silverstone ΜΟΝΟ είχαν δεδομένα για το setup και γνωρίζουν τέλος πάντων πώς η καινούρια έκδοση ανταποκρίνεται Είναι πολύ νωρίς στην εξέλιξή του για να πει κανείς ότι θα παέι σφαίρα και στις υπόλοιπες πίστες.

                            Μα εδω ακριβως διαφωνω!Το οτι διαλεξαν το Silverstone για πρωτο αναγνωριστικο τεστ δε σημαινει οτι εστησαν το set-up για το Silverstone......Σε καμια περιπτωση.......

                            Η Renault είχε καλή απόδοση στο Silverstone, αλλά πολύ άσχημο αποτέλεσμα. Είχε την 'ατυχία' ο FA να μπλέξει σε απίστευτη κίνηση (για ελάχιστους γύρους είχε καθαρό πεδίο και έγραψε κορυφαίους χρόνους), ενώ ο JT ποτέ δεν βρήκε ένα ικανοποιητικό setup. Πρόβλημα της ομάδας θα μου πεις, εγώ το λέω στιγμιαία ανικανότητα, όχι του μονοθεσίου πάντως.

                            Ενω ολοι οι υπολοιποι ηταν πολυ τυχεροι με το κυκλοφοριακο(Raikkonen,Button,Sato,Barrichello)...........Tωρα δεν ξερω το τι εκαναν με το set-up και με την κινηση αλλα εγω σας περιμενα πολυ πιο ψηλα

                            Δεν είπα ότι δεν θα ξαναπάει καλά. Είπα ότι, δεν νομίζω η απόσταση Ferrari - McLaren να ξαναείναι φέτος τόσο μικρή (αν αυτή που είδαμε μπορεί να την πει κανείς μικρή) όσο στο Silverstone. Δεν το θέλω, αίσθησή μου είναι.

                            Τέλος πάντων, ΕΔΩ εξέλιξαν το μονοθέσιό τους, ΕΔΩ έκαναν την εμφάνιση της χρονιάς. Τέλος!

                            Αυτο που εχεις γραψει εδω τι σημαινει δηλαδη?????

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              migf1 last edited by

                              Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:

                              [snip]
                              Θυμάμαι στην Γαλλία πριν πάει στην Φεράρι (1999 ή 98) που με ΣΤΙΟΥΑΡΤ προσπέρασε μία φορά τον ΜΣουμάχερ και δύο φορές τον ΜΧάκινεν, ο οποίος πήρε το πρωτάθλημα την χρονιά εκείνη! Και ήταν ΒΡΕΓΜΕΝΟ! Και παρόλα αυτά πέρασε τον 'ρέγκενμάιστερ' Σουμάχερ! Δεν κέρδισε βέβαια, γιατί η Στιούαρτ ήταν ανίκανη να φτάσει μέχρι τέλους...

                              Γαλλία '99 θυμάσαι, και ήταν μάλιστα αυτή η εμφάνιση του Βραζιλιάνου που του εξασφάλισε θέση στη Φεράρι. Όμως δεν πέρασε τον Χάκινεν 2 φορές... νομίζω δεν τον πέρασε καμία φορά. Ο Χάκινεν ήταν αυτός που από 14ος τερμάτισε 2ος, περνώντας 2 φορές τον Φρέντσεν. Όταν πήγε να προσπέρασει τον Μπαρικέλο ο Χάκινεν σπινάρισε, και τελικά τον προσπέρασε προς το τέλος το υαγώνα (με το Βραζιλιάνο μάλιστα να του κάνει chop).

                              Πιστεύω πως οι προσδοκίες τόσο της Φεράρι όσο και του Μπαρικέλο διαψεύσθηκαν. Προσωπικά δεν τον θεωρώ καλύετρο του Κούλθαρντ κάι φυσικά τουλάχιστον μια κλάση κάτω από τον Μπέργκερ (αν και αυτό το τελευταίο δεν είναι 'μετρήσιμο', αφού μιλάμε για διαφορετικές εποχές).

                              [snip]
                              Κέρδισε όμως μετά στο Χόκενχαϊμ, μια τρελλή νίκη, η οποία ΗΤΑΝ ΚΑΙ λόγω στρατηγικής, να τον αφήσουν με στεγνά λάστιχα όταν οι ΣΤΡΟΦΕΣ ήταν βρεγμένες και οι ΕΥΘΕΙΕΣ στεγνές! Και είχαν υπολογίσει πως αν οδηγούσε απόλυτα θα έβγαζε ίσα ίσα τους γύρους που απέμεναν πρώτος. Μετά θα τον πέρναγαν... Και τα κατάφερε άριστα!
                              [snip]

                              Αυτή ήταν ακόμα μια πολύ καλή εμφάνιση του Μπαρικέλο, κυρίως για την οδήγησή του σε βρεγμένο με στεγνά, αλλά η νίκη του εκείνη είχε μέσα της υπερβολικές δόσεις τύχης (έτυχε τη στιγμή που έπιασε η μπόρα ο Χάκινεν να έχει μόλις περάσει το pit-entry ενώ ο Μπάρι ήταν λίγο πριν από αυτό, συν ότι βγήκε εκείνος ο βαρεμένος υπάλληλος της Μερσέντες στην πίστα με αποτέλεσμα να εκμηδενιστεί η διαφορά που είχε χτίσει ο Χάκινεν μέχρι εκείνη τη στιγμή. Υπήρχε και άλλη μια δόση τύχης για τον Βραζιλιάνο, όταν για δεύτερη φορά βγήκε SC και μηδενίστηκε πάλι η διαφορά που είχε χτίσει η ΜακΛάρεν).

                              Σε ότι αφορά τον αγώνα στην Αγγλία, απλά θα επαναλάβω ότι κατά την άποψή μου ο Σουμάχερ έκανε πλάκα στον Κίμι. Τον είχε ανά πάσα ώρα και στιγμή... όποτε ήθελε έκοβε όποτε ήθελε επιτάχυνε το ρυθμό του ο ΜΣ.. με πιτ-στοπ λιγότερο μάλιστα.

                              Σημαντική η βελτίωση της ΜακΛάρεν αλλά πολύ λίγη. Έχει πολλή δουλειά ακόμα μπροστά της.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • J
                                jarnot last edited by

                                Ο χρήστης iceman_angel έγραψε:

                                Αυτο που εχεις γραψει εδω τι σημαινει δηλαδη?????

                                Όταν απομονώνεις ένα τμήμα μιας φράσης είναι εύκολο να δημιουργηθούν λαθεμένες εντυπώσεις. Όλη η φράση λέει, λοιπόν:

                                Αίσθησή μου είναι ότι δεν θα δούμε ποτέ ξανά φέτος τόσο καλή τη McLaren, ή να το πω αλλιώς ποτέ τόσο κοντά στη Ferrari (αν πάλι αυτό μπορούμε να το πούμε κοντά...). Τέλος πάντων, ΕΔΩ εξέλιξαν το μονοθέσιό τους, ΕΔΩ έκαναν την εμφάνιση της χρονιάς. Τέλος!

                                Άρα το 'τέλος!' αναφέρεται στην επίδοση της McLaren σε σχέση πάντα με τον πρωτοπόρο, που είναι άλλωστε και το ζητούμενο μιας μεγάλης ομάδας στην F1. Δεν είπα ότι δεν θα ξαναπάρουν κάποια καλά αποτελέσματα, αλλά μην περιμένουμε και μάχες με τη Ferrari, έστω και για 1-2 stint.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • J
                                  jarnot last edited by

                                  Δεν έχω καμια πρόθεση να αντιπαρατεθώ μαζί σας και ειδικά για ένα θέμα όπως το μέλλον της McLaren, που μονάχα φιλολογικά με ενδιαφέρει. Ξαναείπα ότι αυτή είναι η αίσθησή μου για φέτος. Μπορεί να αποδειχτεί λάθος, μπορεί και όχι. Δεν βασίζετε σε ιδιαίτερα επιστημονικά στοιχεία, αλλά δεν είναι και λόγια του αέρα. Απλά τα λέω. Αυτά. Κυριακή κοντή γιορτή.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    georgetabs last edited by

                                    Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
                                    Για να προσγειωθούμε, πάντως, η επίδοση της McLaren vs Ferrari ήταν κάπως μαγική εικόνα, έτσι? Αίσθησή μου είναι ότι δεν θα δούμε ποτέ ξανά φέτος τόσο καλή τη McLaren, ή να το πω αλλιώς ποτέ τόσο κοντά στη Ferrari (αν πάλι αυτό μπορούμε να το πούμε κοντά...). Τέλος πάντων, ΕΔΩ εξέλιξαν το μονοθέσιό τους, ΕΔΩ έκαναν την εμφάνιση της χρονιάς. Τέλος!

                                    Δεν καταλαβα τι εννοεις???Επειδη εκαναν εκει 3ημερες δοκιμες(και μαλιστα πρωτη εμφνιση σε πιστα)σημαινει οτι εξελιξαν το μονοθεσιο για το Silverstone??????

                                    Σημαίνει ότι για το Silverstone ΜΟΝΟ είχαν δεδομένα για το setup και γνωρίζουν τέλος πάντων πώς η καινούρια έκδοση ανταποκρίνεται. Είναι πολύ νωρίς στην εξέλιξή του για να πει κανείς ότι θα παέι σφαίρα και στις υπόλοιπες πίστες.

                                    Ειναι μολις ο 2ος αγωνας της B-Spec,στον οποιο πηραμε βαθρο και Pole η καλυτερη επιδοση της χρονιας με ενα μονοθεσιο 2 αγωνων!,και βγαζεις συμπερασμα οτι δεν θα ξαναπαμε καλα και ΤΕΛΟΣ για ΦΕΤΟΣ????????!!!!!!!!!!!!!

                                    Δεν είπα ότι δεν θα ξαναπάει καλά. Είπα ότι, δεν νομίζω η απόσταση Ferrari - McLaren να ξαναείναι φέτος τόσο μικρή (αν αυτή που είδαμε μπορεί να την πει κανείς μικρή) όσο στο Silverstone. Δεν το θέλω, αίσθησή μου είναι.

                                    Την ΙΔΙΑ στιγμή που ο Ράικονεν δοκίμαζε την Β' έκδοση (beta version? ) της φετινής ΜακΛάρεν ο Κούλθαρντ ήταν στην ΜΟΝΤΣΑ και δοκίμαζε την ίδια καινούρια έκδοση του μονοθεσίου.
                                    Ήμουν εκεί και το είδα. Έκανε 301 γύρους , χωρίς να εμφανιστεί την πρώτη ημέρα δοκιμών.
                                    Για την ιστορία η Φεράρι έκανε 315 με τον Μπαντοέρ, η Ζάουμπερ 236 με Μάσα και Φιζικέλα (ο Μάσα ούτε 80 από το σύνολο), 170 η Μπαρ με τον Ντέιβιντσον και η Τογιότα 509 (!!!) Με Πανίς, Ζόντα και Μπρίσκο.
                                    Η Φεράρι ξαναέκανε ιδιωτικές δοκιμές στην Μόντσα την εβδομάδα που μας πέρασε.
                                    1-2-3 Σεπτεμβρίου έχει πάλι τέστ για όλες τις ομάδες της Φ1 στην Μόντσα. Και είναι 10 μέρες πριν τον αγώνα.
                                    Δεν βλέπω κανένα λόγο να μην έχουν εξίσου καλές (καλύτερες!!) μετρήσεις από τη Μόντσα σε σχέση με το Σίλβερστοουν στη ΜακΛάρεν. Και μετά την Μόντσα θα ξέρουν καλά το μονοθέσιο. Άλλωστε πόσες παραπάνω μετρήσεις έχουν οι άλλοι από την Σεπάνγκ; (μόνο η Φεράρι λίγους γύρους του Μπέργκερ) Πόσες φορές παραπάνω από την ΜακΛάρεν δοκίμασαν φέτος η Φεράρι και οι άλλοι στη Σουζούκα και τη Βραζιλία για δεδομένα του τρέχοντος μονοθεσίου τους ο καθένας; Ακόμα ακόμα και για Ουγγαρία, Γερμανία και Βέλγιο τα ίδια ισχύουν.
                                    Για παλιότερες εκδόσεις του μονοθεσίου έχει μετρήσεις και η ΜακΛάρεν.
                                    Και η Ρενώ άλλωστε πέρσι που ήταν η ουσιαστική αρχή της ανάκαμψής της δεν έκανε δοκιμές πουθενά, απλά περισσότερους γύρους το ΠΣΚ του αγώνα. :wink

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      christos-dimou last edited by

                                      Να ρωτήσω εγώ τι σχέση έχουν όλα αυτά σε σχέση με την
                                      απόδοση της MP4-19B με το grand-prix της Γερμανίας.

                                      Θα ήταν ίσως προτιμότερο να περάσουν όλα αυτά στα νέα
                                      για την F1 καθώς περιστασιακοί χρήστες που στηρίζονται
                                      στους τίτλους των θεμάτων ίσως να μην τα διαβάσουν.

                                      Πέρα από αυτά...

                                      Ο καιρός δεν θα είναι όπως πέρυσι. Μάλλον μιλάμε για χαμηλές
                                      θερμοκρασίες και βροχή καθώς έδω και μερικές εβδομάδες
                                      ο καιρός στη περιοχή δεν είναι και ο καλύτερος.

                                      Extended forecast (in german)

                                      Schauer = Βροχή

                                      Regen = Βροχή δυνατή

                                      Einz. Gewitter = Καταιγίδες (σποραδικές)

                                      L. Bewölkt = Συνεφιά ελαφρά

                                      Einige Schauer = Σποραδικές βροχές...

                                      Max (C) Min (C)

                                      Heute
                                      19 Jul Schauer 24°C 16°C
                                      UV-Index: 7 Hoch

                                      Di
                                      20 Jul Regen 23°C 16°C
                                      UV-Index: 5 Mäßig

                                      Mi
                                      21 Jul Einz. Gewitter 26°C 15°C
                                      UV-Index: 7 Hoch

                                      Do
                                      22 Jul Schauer 26°C 16°C
                                      UV-Index: 7 Hoch

                                      Fr
                                      23 Jul L. Bewölkt 28°C 16°C
                                      UV-Index: 7 Hoch

                                      Sa
                                      24 Jul L. Bewölkt 28°C 14°C
                                      UV-Index: 7 Hoch

                                      So
                                      25 Jul Schauer 22°C 12°C
                                      UV-Index: 6 Mäßig

                                      Mo
                                      26 Jul Einige Schauer 22°C 12°C
                                      UV-Index: 6 Mäßig

                                      Di
                                      27 Jul L. Bewölkt 22°C 12°C
                                      UV-Index: 6 Mäßig

                                      Mi
                                      28 Jul L. Bewölkt 23°C 12°C
                                      UV-Index: 7 Hoch

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        georgetabs last edited by

                                        Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                                        Να ρωτήσω εγώ τι σχέση έχουν όλα αυτά σε σχέση με την
                                        απόδοση της MP4-19B με το grand-prix της Γερμανίας.

                                        Θα ήταν ίσως προτιμότερο να περάσουν όλα αυτά στα νέα
                                        για την F1 καθώς περιστασιακοί χρήστες που στηρίζονται
                                        στους τίτλους των θεμάτων ίσως να μην τα διαβάσουν.

                                        Καμία σχέση...
                                        Όμως από όσο κατάλαβα το θέμα μας ήταν το Γκραν Πρι του Σίλβερστοουν.
                                        Αλήθεια ο καιρός στην Γερμανία στο τέλος της βδομάδας τι σχέση έχει με το Γκραν Πρι του Σίλβερστοουν που έγινε μια βδομάδα πριν;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kantoniou last edited by

                                          Ο χρήστης migf1 έγραψε:

                                          Σε ότι αφορά τον αγώνα στην Αγγλία, απλά θα επαναλάβω ότι κατά την άποψή μου ο Σουμάχερ έκανε πλάκα στον Κίμι. Τον είχε ανά πάσα ώρα και στιγμή... όποτε ήθελε έκοβε όποτε ήθελε επιτάχυνε το ρυθμό του ο ΜΣ.. με πιτ-στοπ λιγότερο μάλιστα.

                                          Σημαντική η βελτίωση της ΜακΛάρεν αλλά πολύ λίγη. Έχει πολλή δουλειά ακόμα μπροστά της.

                                          Αυτή είναι η περίληψη του αγώνα (και της χρονιάς, όσον αφορά τον ΜΣ, όχι τη McLaren ) με δύο φράσεις. Δείτε τα γυρολόγια του στο 2ο και 3ο stint στους περισσότερους αγώνες. Είναι ολοφάνερο ότι 'περπατάει'. Όλα τα άλλα που λέμε είναι για να περνάει η ώρα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            go_for_pole last edited by

                                            Επανερχομαι στο θεμα τακτικη: Διαβασα στο τελευταιο Autosport την περιγραφη του αγωνα απο τον Mark Hughes. Αφου λοιπον αναλυει με λεπτομερια τις τακτικες των 2 και 3 pit stop καταληγει:

                                            Ferrari had 2 options and as usual Michael got the best

                                            Τοσο απλα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 5 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr