-
Τι να πω... αλλά μεταξύ μας, χέστικα ειτε αν θα πουλήσει είτε αν δεν θα πουλήσει... σκασίλα μου, τις μετοχές μου τις εχω διώξει
-
Αυτο το οποιο σκεφτομουν εγω παντως ειναι οτι ισως ξερουν πολυ καλα τελικα τι κανουν οι γαλατες..
Ετσι οπως διαχωρισαν τελειως σχεδιαστικα το νεο c3 απο τη ds3 ,αυτο πιστευω πανε να κανουν και εδω με τη νεα c4 και τη νεα ds4..
Τα c3-ds3 απευθυνονται σε τελειως διαφορετικο κοινο μεταξυ τους..Με αυτη τη λογικη απλα παει να πιασει καθε πιθανο αγοραστη και περιμενω τη ds4 πιο ψαγμενη σχεδιατικα..H c5 μονο συντηρητικη δεν ειναι σχεδιαστικα..
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Αυτο το οποιο σκεφτομουν εγω παντως ειναι οτι ισως ξερουν πολυ καλα τελικα τι κανουν οι γαλατες..
Ετσι οπως διαχωρισαν τελειως σχεδιαστικα το νεο c3 απο τη ds3 ,αυτο πιστευω πανε να κανουν και εδω με τη νεα c4 και τη νεα ds4..
Τα c3-ds3 απευθυνονται σε τελειως διαφορετικο κοινο μεταξυ τους..Με αυτη τη λογικη απλα παει να πιασει καθε πιθανο αγοραστη και περιμενω τη ds4 πιο ψαγμενη σχεδιατικα..H c5 μονο συντηρητικη δεν ειναι σχεδιαστικα..
Μπορεί να είναι όμορφη μπορεί να είναι σχετικά κομψή αλλά είναι συντηρητικότατη σχεδιαστικά και είχε κατηγορηθεί για αυτό από πολλούς φίλους της εταιρείας.
Τεσπα εμένα μου άρεσε το σχέδιο μέσα έξω. Δεν μπορώ να πώ οτι τρελάθηκα όπως με την 3πορτη C4 αλλά το αποτέλεσμα είναι ικανοποιητικό ενώ ο μεγαλύτερος του μέσου όρου χώρος αποσκευών αποτελεί σημαντικό + για εμένα σαν υποψήφιο αγοραστή. Ελπίζω να έχουμε καλά νέα και στο θέμα βάρος σε σχέση με το αδελφό 308 -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Αυτο το οποιο σκεφτομουν εγω παντως ειναι οτι ισως ξερουν πολυ καλα τελικα τι κανουν οι γαλατες..
Ετσι οπως διαχωρισαν τελειως σχεδιαστικα το νεο c3 απο τη ds3 ,αυτο πιστευω πανε να κανουν και εδω με τη νεα c4 και τη νεα ds4..
Τα c3-ds3 απευθυνονται σε τελειως διαφορετικο κοινο μεταξυ τους..Με αυτη τη λογικη απλα παει να πιασει καθε πιθανο αγοραστη και περιμενω τη ds4 πιο ψαγμενη σχεδιατικα..H c5 μονο συντηρητικη δεν ειναι σχεδιαστικα..
Μπορεί να είναι όμορφη μπορεί να είναι σχετικά κομψή αλλά είναι συντηρητικότατη σχεδιαστικά και είχε κατηγορηθεί για αυτό από πολλούς φίλους της εταιρείας.
Τεσπα εμένα μου άρεσε το σχέδιο μέσα έξω. Δεν μπορώ να πώ οτι τρελάθηκα όπως με την 3πορτη C4 αλλά το αποτέλεσμα είναι ικανοποιητικό ενώ ο μεγαλύτερος του μέσου όρου χώρος αποσκευών αποτελεί σημαντικό + για εμένα σαν υποψήφιο αγοραστή. Ελπίζω να έχουμε καλά νέα και στο θέμα βάρος σε σχέση με το αδελφό 308Αν ειναι η c5 συντηρητικη τα passat-avensis-mondeo-octavia-c class-exeo-σουηδοι τι ειναι?
-
Ο χρήστης ΔΝΤΖ έγραψε:
Δεν ξέρω, ίσως να είμαι εντελώς λάθος, αλλά απο πλευράς σχήματος κάποιες λεπτομέρειες και γενικά το όλο σχήμα όπως το είδα και στην είδηση που έχουν οι 4Τ και απο την πίσω πλευρά αλλά και απο το πλάι, μου θυμίζει σε κάποιον βάθμο το τωρινό Α3 Σπόρτμπάκ της Άουντι. Δεν ξέρω απλά το όλο σχήμα όπως το βλέπω συνέχεια, αισθητικά κάπως στο μοντέλο της Άουντι με παραπέμπει.εμένα μου θυμίζει Fiat Stilo 5θυρο.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Αυτο το οποιο σκεφτομουν εγω παντως ειναι οτι ισως ξερουν πολυ καλα τελικα τι κανουν οι γαλατες..
Ετσι οπως διαχωρισαν τελειως σχεδιαστικα το νεο c3 απο τη ds3 ,αυτο πιστευω πανε να κανουν και εδω με τη νεα c4 και τη νεα ds4..
Τα c3-ds3 απευθυνονται σε τελειως διαφορετικο κοινο μεταξυ τους..Με αυτη τη λογικη απλα παει να πιασει καθε πιθανο αγοραστη και περιμενω τη ds4 πιο ψαγμενη σχεδιατικα..H c5 μονο συντηρητικη δεν ειναι σχεδιαστικα..
Μπορεί να είναι όμορφη μπορεί να είναι σχετικά κομψή αλλά είναι συντηρητικότατη σχεδιαστικά και είχε κατηγορηθεί για αυτό από πολλούς φίλους της εταιρείας.
Τεσπα εμένα μου άρεσε το σχέδιο μέσα έξω. Δεν μπορώ να πώ οτι τρελάθηκα όπως με την 3πορτη C4 αλλά το αποτέλεσμα είναι ικανοποιητικό ενώ ο μεγαλύτερος του μέσου όρου χώρος αποσκευών αποτελεί σημαντικό + για εμένα σαν υποψήφιο αγοραστή. Ελπίζω να έχουμε καλά νέα και στο θέμα βάρος σε σχέση με το αδελφό 308Αν ειναι η c5 συντηρητικη τα passat-avensis-mondeo-octavia-c class-exeo-σουηδοι τι ειναι?
Αν δεν ειναι συντηρητική η C5 με τον 3ο όγκο τι είναι η C6;
Οι Γάλλοι λένε οτι έχει μειωμένο βάρος παρά το μεγαλύτερο μήκος και την καλύτερη ηχομόνωση. Για να δούμε...Αν και το πρώτο μεγάλο φάουλ είναι ο THP αποκλειστικά με το ρομποτικό -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Αυτο το οποιο σκεφτομουν εγω παντως ειναι οτι ισως ξερουν πολυ καλα τελικα τι κανουν οι γαλατες..
Ετσι οπως διαχωρισαν τελειως σχεδιαστικα το νεο c3 απο τη ds3 ,αυτο πιστευω πανε να κανουν και εδω με τη νεα c4 και τη νεα ds4..
Τα c3-ds3 απευθυνονται σε τελειως διαφορετικο κοινο μεταξυ τους..Με αυτη τη λογικη απλα παει να πιασει καθε πιθανο αγοραστη και περιμενω τη ds4 πιο ψαγμενη σχεδιατικα..H c5 μονο συντηρητικη δεν ειναι σχεδιαστικα..
Μπορεί να είναι όμορφη μπορεί να είναι σχετικά κομψή αλλά είναι συντηρητικότατη σχεδιαστικά και είχε κατηγορηθεί για αυτό από πολλούς φίλους της εταιρείας.
Τεσπα εμένα μου άρεσε το σχέδιο μέσα έξω. Δεν μπορώ να πώ οτι τρελάθηκα όπως με την 3πορτη C4 αλλά το αποτέλεσμα είναι ικανοποιητικό ενώ ο μεγαλύτερος του μέσου όρου χώρος αποσκευών αποτελεί σημαντικό + για εμένα σαν υποψήφιο αγοραστή. Ελπίζω να έχουμε καλά νέα και στο θέμα βάρος σε σχέση με το αδελφό 308Αν ειναι η c5 συντηρητικη τα passat-avensis-mondeo-octavia-c class-exeo-σουηδοι τι ειναι?
Αν δεν ειναι συντηρητική η C5 με τον 3ο όγκο τι είναι η C6;
Οι Γάλλοι λένε οτι έχει μειωμένο βάρος παρά το μεγαλύτερο μήκος και την καλύτερη ηχομόνωση. Για να δούμε...Αν και το πρώτο μεγάλο φάουλ είναι ο THP αποκλειστικά με το ρομποτικόΚαι η 159 εχει τριτο ογκο..συντηρητικη?
Καλο νεο αυτο για το μειωμενο βαρος.. -
Απλά συμπαθητικό σαν αρχική εικόνα. Δεν έχει την 'έκπληξη' Citroen που θα ήθελα βλέποντας την από την πρώτη φορά. Ηθελα να την πρωτοδώ και να με ενθουσιάσει. Το αντίθετο. Σχεδιαστικά το C4 ακολουθεί την 'εμπνευση' της C5. Μοντέρνα μεν αλλά χωρίς το κάτι ιδιαίτερο. Προσωπικά δεν μου αρέσει όπως δεν μου αρέσει και το C5.
Με το που το είδα στο προφίλ πάντως σκεφτηκα αυτό ως βάση:
Τις δε πλαινές πτυχές που δεν συναντιούνται στη μέση ... τις έχουμε πρωτοδει (κάπως διαφορετικές) και στο Ibiza!
Αντίθετα όμως το εσωτερικό του είναι πανέμορφο! -
Ναι αλλά ξεχνάς οτι η Citroen δεν είχε όχημα με τρίτο όγκο μέχρι την εμφάνιση της C5 I που διατηρούσε παρόλα αυτα την πέμπτη πόρτα. Τεσπα για μένα η C5 II είναι ένα καλό σχέδιο για την κατηγορία της όπως και η 159 αλλά άλλο αυτό και άλλο το αν είναι συντηρητικά. Καταφέρνουν να ξεχωρίζουν από άλλα συντηρητικότερα, αλλά ριζοσπαστικά δεν είναι και ο λόγος είναι προφανής: η κατηγορία δεν γουστάρει τα ριζοσπαστικά σχήματα αντίθετα δεν έχει πρόβλημα με τα πιο επιθετικά-σπορ σε σχεδιασμό σχήματα.
Το σχέδιο της νέας C4 το βλέπω αρκετα ισορροπημένο και μου φαίνεται και πιο ενδιαφέρον από την υπάρχουσα 5θυρη. Θα σε στεναχωρήσω μάλιστα λέγοντας οτι ακολουθεί τις γραμμές της υπάρχουσας C5 με λιγότερες καμπύλες και πιο επιθετικές γραμμές σε σχέση με την προκάτοχο με μια εξαίρεση για το πίσω μέρος της 3θυρης. Το εσωτερικό είναι πάρα πολύ καλύτερο σχεδιαστικα και υποθέτω και σαν υλοποίηση, συναρμογή κλπ. Είναι κρίμα που το τιμόνι το έφαγε η μαρμάγκα λόγω κόστους παραγωγής γιατί θεωρώ οτι την κακή τοποθέτηση της κόρνας θα μπορούσαν να την είχαν διορθώσει στην τρίτη υλοποίηση του Επίσης ελπίζω να μην έχουμε καμιά δυσάρεστη έκπληξη με τις ρυθμίσεις της ανάρτησης
Y.Γ. Μην αρχίσουμε τώρα με ποιο μικρομεσαίο hatch μοιάζει... -
-
Μετά φταίω που γκρινιάζω.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Ναι αλλά ξεχνάς οτι η Citroen δεν είχε όχημα με τρίτο όγκο μέχρι την εμφάνιση της C5 I που διατηρούσε παρόλα αυτα την πέμπτη πόρτα. Τεσπα για μένα η C5 II είναι ένα καλό σχέδιο για την κατηγορία της όπως και η 159 αλλά άλλο αυτό και άλλο το αν είναι συντηρητικά. Καταφέρνουν να ξεχωρίζουν από άλλα συντηρητικότερα, αλλά ριζοσπαστικά δεν είναι και ο λόγος είναι προφανής: η κατηγορία δεν γουστάρει τα ριζοσπαστικά σχήματα αντίθετα δεν έχει πρόβλημα με τα πιο επιθετικά-σπορ σε σχεδιασμό σχήματα.
Με μπερδεψες.. Οκ ριζοσπαστικα δεν ειναι συμφωνοι αλλα συντηρητικο δε το λες..Συντηρητικα ειναι οχηματα σαν αυτα που εγραψα παραπανω mondeo κτλπ..Για μενα ενα sedan δεν ειναι κατ αναγκη και συντηρητικ..Το μοντεο της γενιας της 156 και η ιδια η 156..Το μοντεο ειναι συντηρητικο..η alfa δεν ειναι..
Το σχέδιο της νέας C4 το βλέπω αρκετα ισορροπημένο και μου φαίνεται και πιο ενδιαφέρον από την υπάρχουσα 5θυρη.
Καλα εδω σιγουρα συμφωνουμε..Η υπαρχουσα 5θυρη απλα δεν...
Θα σε στεναχωρήσω μάλιστα λέγοντας οτι ακολουθεί τις γραμμές της υπάρχουσας C5 με λιγότερες καμπύλες και πιο επιθετικές γραμμές σε σχέση με την προκάτοχο με μια εξαίρεση για το πίσω μέρος της 3θυρης. Το εσωτερικό είναι πάρα πολύ καλύτερο σχεδιαστικα και υποθέτω και σαν υλοποίηση, συναρμογή κλπ. Είναι κρίμα που το τιμόνι το έφαγε η μαρμάγκα λόγω κόστους παραγωγής γιατί θεωρώ οτι την κακή τοποθέτηση της κόρνας θα μπορούσαν να την είχαν διορθώσει στην τρίτη υλοποίηση του Επίσης ελπίζω να μην έχουμε καμιά δυσάρεστη έκπληξη με τις ρυθμίσεις της ανάρτησης
Y.Γ. Μην αρχίσουμε τώρα με ποιο μικρομεσαίο hatch μοιάζει...
Οταν εφτιαχνες εσυ αυτο το ποστ εγω ανεβαζα τις φωτογραφιες..ταυτοχρονα εγινε..δε φταιω..Μετά φταίω που γκρινιάζω.
Για ξηγησου..
-
Για τις μ@λακίες των γάλλων και την αγνή απογοήτευση που μας προσφέρουν ώρες ώρες.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Μετά φταίω που γκρινιάζω.Όχι οι ορμόνες φταίνε
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Για τις μ@λακίες των γάλλων και την αγνή απογοήτευση που μας προσφέρουν ώρες ώρες.Εμααα..
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Μετά φταίω που γκρινιάζω.
Όχι φταίει που έχεις περίοδο
Τι να κάνουμε, δεν έχουμε όλοι βίο ανθόσπαρτο
ή
τουλάχιστον η περίοδός μου δεν επηρεάζει τους άλλους
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Μετά φταίω που γκρινιάζω.
Όχι οι ορμόνες φταίνε
Εμμηνόπαυση το ξέρω εγώ αυτό στο χωριό μου
-
Μην ποσταρεις κοντα του.Μπορει να ειναι κολλητικο
-
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Τι να κάνουμε, δεν έχουμε όλοι βίο ανθόσπαρτοή
τουλάχιστον η περίοδός μου δεν επηρεάζει τους άλλους
Μπα μην το λές χτές είχαμε νέο κρούσμα
Πάντως ούτε ενθουσιάστηκα ούτε απογοητεύτηκα, άλλωστε το τελικό αποτέλεσμα ήταν λίγο ως πολύ αναμενόμενο. Το εσωτερικο αποζημιώνει αν και η εκ πρώτης όψεως μη τυχαία τοποθέτηση κάποιου χειριστηρίου με απογοητεύει....Αιδώς Αργείοι
Citroen C4