-
ΓΕΙΑ ΣΑΣ! ΕΙΜΑΙ ΝΕΟ ΜΕΛΟΣ ΣΤΟ FORUM ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ ΝΕΤ ΓΙΑ ΕΝΑ ΤΕΧΝΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΑΝΤΗΜΕΤΟΠΙΖΩ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ.ΕΧΩ ΕΝΑ NISSAN PRIMERA MΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ 93' ΜΕ 95.000 ΧΙΛ.(Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΟΣ ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ)ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΙ ΕΧΕΙ ΑΛΑΧΤΕΙ ΣΤΑ 17 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ..
ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ ΚΑΘΩΣ ΕΠΕΣΑ ΣΕ ΚΙΝΗΣΗ ΕΙΔΑ ΤΗ ΒΕΛΟΝΑ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ ΝΑ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΕΙΝΕ ΕΚΕΙ (ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ).ΣΤΑΜΑΤΗΣΑ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΟ ΑΦΗΣΑ ΝΑ ΚΡΥΟΣΕΙ ΚΑΙ ΤΣΕΚΑΡΑ ΠΩΣ ΝΕΡΟ ΣΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΗΤΑΝ ΟΚ, ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΔΙΑΡΟΗ ..ΟΛΑ ΣΤΕΓΝΑ,ΚΑΙ ΤΟ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ ΔΟΥΛΕΥΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ.ΨΙΛΙΑΣΤΗΚΑ ΟΤΙ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗΣ.ΟΤΑΝ ΒΓΕΙΚΑ ΣΕ ΑΝΟΙΧΤΟ ΔΡΟΜΟ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΗΤΑΝ ΦΙΣΙΟΛΟΓΙΚΗ..ΚΑΙ ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΠΑΛΙ ΑΝΕΒΑΖΕ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ...ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΚΟΚΚΙΝΑ!ΠΗΓΑ ΣΕ ΕΝΑ ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΩ ΣΥΝΙΘΩΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ : ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗΣ ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΥ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ(ΑΝΤΛΙΑ ΝΕΡΟΥ,ΚΟΛΑΡΟ ΒΟΥΛΩΜΕΝΟ,ΚΑΠΙΟ ΣΟΛΙΝΑΚΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΥΣΕΙ ΠΟΛΛΑ ΚΛΠ)ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΝΩ ΜΕΝΩ ΑΘΗΝΑ ,ΛΟΓΩ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΙΜΑΙ ΕΠΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΙΘΩΣ ΕΠΕΡΝΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ, ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΑ ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΨΩ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΗΤΑΝ ΝΑ ΜΟΥ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ..ΑΠΟ ΤΟΤΕ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ..ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΔΕ ΤΟ ΠΗΡΑ ΜΑΖΙ ΜΟΥ.ΔΕ ΤΟ ΜΕΤΑΚΙΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΟΝΟ ΛΙΓΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟ ΒΑΖΕΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΜΝ ΠΕΣΕΙ Η ΜΠΑΤΑΡΙΑ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΜΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙ..Η' ΚΑΝΕΝΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΓΙΑ ΝΙSSAN ΓΙΑΤΙ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ..
EYXΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΩΤΕΡΩΝ... -
ΓΕΙΑ ΣΑΣ! ΕΙΜΑΙ ΝΕΟ ΜΕΛΟΣ ΣΤΟ FORUM ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ ΝΕΤ ΓΙΑ ΕΝΑ ΤΕΧΝΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΑΝΤΗΜΕΤΟΠΙΖΩ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ.ΕΧΩ ΕΝΑ NISSAN PRIMERA MΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ 93' ΜΕ 95.000 ΧΙΛ.(Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΟΣ ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ)ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΙ ΕΧΕΙ ΑΛΑΧΤΕΙ ΣΤΑ 17 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ..
ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ ΚΑΘΩΣ ΕΠΕΣΑ ΣΕ ΚΙΝΗΣΗ ΕΙΔΑ ΤΗ ΒΕΛΟΝΑ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ ΝΑ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΕΙΝΕ ΕΚΕΙ (ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ).ΣΤΑΜΑΤΗΣΑ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΟ ΑΦΗΣΑ ΝΑ ΚΡΥΟΣΕΙ ΚΑΙ ΤΣΕΚΑΡΑ ΠΩΣ ΝΕΡΟ ΣΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΗΤΑΝ ΟΚ, ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΔΙΑΡΟΗ ..ΟΛΑ ΣΤΕΓΝΑ,ΚΑΙ ΤΟ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ ΔΟΥΛΕΥΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ.ΨΙΛΙΑΣΤΗΚΑ ΟΤΙ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗΣ.ΟΤΑΝ ΒΓΕΙΚΑ ΣΕ ΑΝΟΙΧΤΟ ΔΡΟΜΟ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΗΤΑΝ ΦΙΣΙΟΛΟΓΙΚΗ..ΚΑΙ ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΠΑΛΙ ΑΝΕΒΑΖΕ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ...ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΚΟΚΚΙΝΑ!ΠΗΓΑ ΣΕ ΕΝΑ ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΩ ΣΥΝΙΘΩΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ : ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗΣ ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΥ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ(ΑΝΤΛΙΑ ΝΕΡΟΥ,ΚΟΛΑΡΟ ΒΟΥΛΩΜΕΝΟ,ΚΑΠΙΟ ΣΟΛΙΝΑΚΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΥΣΕΙ ΠΟΛΛΑ ΚΛΠ)ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΝΩ ΜΕΝΩ ΑΘΗΝΑ ,ΛΟΓΩ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΙΜΑΙ ΕΠΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΙΘΩΣ ΕΠΕΡΝΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ, ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΑ ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΨΩ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΗΤΑΝ ΝΑ ΜΟΥ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ..ΑΠΟ ΤΟΤΕ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ..ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΔΕ ΤΟ ΠΗΡΑ ΜΑΖΙ ΜΟΥ.ΔΕ ΤΟ ΜΕΤΑΚΙΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΟΝΟ ΛΙΓΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟ ΒΑΖΕΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΜΝ ΠΕΣΕΙ Η ΜΠΑΤΑΡΙΑ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΜΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙ..Η' ΚΑΝΕΝΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΓΙΑ ΝΙSSAN ΓΙΑΤΙ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ..
EYXΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΩΤΕΡΩΝ... -
ΓΕΙΑ ΣΑΣ! ΕΙΜΑΙ ΝΕΟ ΜΕΛΟΣ ΣΤΟ FORUM ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ ΝΕΤ ΓΙΑ ΕΝΑ ΤΕΧΝΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΑΝΤΗΜΕΤΟΠΙΖΩ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ.ΕΧΩ ΕΝΑ NISSAN PRIMERA MΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ 93' ΜΕ 95.000 ΧΙΛ.(Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΟΣ ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ)ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΙ ΕΧΕΙ ΑΛΑΧΤΕΙ ΣΤΑ 17 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ..
ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ ΚΑΘΩΣ ΕΠΕΣΑ ΣΕ ΚΙΝΗΣΗ ΕΙΔΑ ΤΗ ΒΕΛΟΝΑ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ ΝΑ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΕΙΝΕ ΕΚΕΙ (ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ).ΣΤΑΜΑΤΗΣΑ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΟ ΑΦΗΣΑ ΝΑ ΚΡΥΟΣΕΙ ΚΑΙ ΤΣΕΚΑΡΑ ΠΩΣ ΝΕΡΟ ΣΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΗΤΑΝ ΟΚ, ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΔΙΑΡΟΗ ..ΟΛΑ ΣΤΕΓΝΑ,ΚΑΙ ΤΟ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ ΔΟΥΛΕΥΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ.ΨΙΛΙΑΣΤΗΚΑ ΟΤΙ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗΣ.ΟΤΑΝ ΒΓΕΙΚΑ ΣΕ ΑΝΟΙΧΤΟ ΔΡΟΜΟ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΗΤΑΝ ΦΙΣΙΟΛΟΓΙΚΗ..ΚΑΙ ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΠΑΛΙ ΑΝΕΒΑΖΕ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ...ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΚΟΚΚΙΝΑ!ΠΗΓΑ ΣΕ ΕΝΑ ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΩ ΣΥΝΙΘΩΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ : ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗΣ ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΥ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ(ΑΝΤΛΙΑ ΝΕΡΟΥ,ΚΟΛΑΡΟ ΒΟΥΛΩΜΕΝΟ,ΚΑΠΙΟ ΣΟΛΙΝΑΚΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΥΣΕΙ ΠΟΛΛΑ ΚΛΠ)ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΝΩ ΜΕΝΩ ΑΘΗΝΑ ,ΛΟΓΩ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΙΜΑΙ ΕΠΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΙΘΩΣ ΕΠΕΡΝΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ, ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΑ ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΨΩ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΗΤΑΝ ΝΑ ΜΟΥ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ..ΑΠΟ ΤΟΤΕ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ..ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΔΕ ΤΟ ΠΗΡΑ ΜΑΖΙ ΜΟΥ.ΔΕ ΤΟ ΜΕΤΑΚΙΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΟΝΟ ΛΙΓΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟ ΒΑΖΕΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΜΝ ΠΕΣΕΙ Η ΜΠΑΤΑΡΙΑ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΜΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙ..Η' ΚΑΝΕΝΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΓΙΑ ΝΙSSAN ΓΙΑΤΙ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ..
EYXΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΩΤΕΡΩΝ... -
Πέρνα και από ένα άλλο συνεργείο που να είναι εξειδικευμένο σε Nissan να του ρίξουν μια ματιά.
Γιατί δεν τον άλλαξες τον θερμοστάτη; Είναι ασήμαντο το κόστος του.
-
ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΣΑΣ ΑΝΑΦΕΡΩ ΠΩΣ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ ΠΟΥ ΡΩΤΗΣΑ ΠΟΣΟ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΚΑΝΕΝΑ 60ΕΥΡΩ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΕΓΑΤΙΚΑ..ΜΟΥ ΦΑΝΙΚΑΝ ΠΟΛΛΑ..ΓΙΑΤΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 15ΜΕΡΕΣ ΓΥΡΩ ΣΤΙΣ 30 ΜΑΡΤΙΟΥ ΑΛΛΑΞΑ Σ'ΑΥΤΟΝ ΔΙΣΚΟ ΠΛΑΤΩ (VALEO)ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΒΑΛΒΟΛΙΝΕΣ ΚΑΙ ΛΑΔΙΑ ΣΥΝΘΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΣΑ 320ΕΥΡΟ ΜΕ ΤΑ ΕΡΓΑΤΙΚΑ
ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΡΓΕΙΟ ΕΝΩ ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΜΟΥ ΠΙΑΝΕΙ ΤΟΝ Κ....ΛΟ!! -
Ρώτησε τον antonis team να σου πεί για το κόστος.
-
Για ποιο συνεργείο αναφέρεσαι? Μήπως είναι κοντά στην αχαρνών??
-
OXI ΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ...
Καλώς ήρθες αλλά από εδώ και πέρα σε παρακαλώ μη γράφεις με κεφαλαία! Θεωρείται ότι ΦΩΝΑΖΕΙΣ και δεν είναι ευγενικό... mod
-
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ,!
ΧΘΕΣ ΕΠΕΣΤΡΕΨΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 3 ΜΗΝΕΣ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΑΠΟΦΑΣΗΣΑ ΝΑ ΠΑΩ ΤΟ ΝΙSSAN ΜΟΥ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΟΥΝ ΝΕΟ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΣΑ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ(12ΕΥRO)ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΕΙΧΑΝ ΒΓΑΛΕΙ...
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΠΕΙΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΕ ΕΞΕΠΛΗΞΕ:- ΕΛΑ ΝΑ ΤΟΝ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ,ΖΕΣΤΗ ΕΧΕΙ ΕΞΩ ΤΙ ΤΟΝ ΘΕΣ ΤΟ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ?ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΙ ΒΟΥΛΩΜΕΝΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΗ ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΡΩΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΕΒΟΥΛΩΣΕΙ...
ΤΕΛΙΚΑ ΕΦΥΓΑ ΧΩΡΙΣ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ!!
- ΕΛΑ ΝΑ ΤΟΝ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ,ΖΕΣΤΗ ΕΧΕΙ ΕΞΩ ΤΙ ΤΟΝ ΘΕΣ ΤΟ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ?ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΙ ΒΟΥΛΩΜΕΝΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΗ ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΡΩΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΕΒΟΥΛΩΣΕΙ...
-
Από τον τίτλο πάντως το πρώτο που σκέφτηκα είναι ... το χειρότερο.
Καπάκι κινητήρα!
Περισσότερα ελληνικά Sunny και κάποια εγγλέζικα Primera εκείνων των ετών ... ζούσαν 'μεγάλες στιγμές' υψηλής θερμοκρασίας και ακινητοποιήσεων!
Μακάρι βέβαια να είναι ο θερμοστάτης και να λυθεί το πρόβλημα. -
κοιτα αν φουσκώνει τα νερα ή όταν είναι παγωμενο βγαλε την ταπα του ψυγείου βάλε μπροστα να ζεσταθει αν εχει φουσκαλες σαν σαπουναδα μεσα στο ψυγειο τοτε φοβαμαι φλάντζα και καπάκι.
-
Φίλε είχα ακριβώς το ίδιο θέμα με civic '97 UK και το έκανα θέμα στο φορουμ. Έλυσα το θέμα θερμοκρασίας με το στεγανωτικό υλικό 'φώκια' (μπαίνει στο πάνω κολάρο) που προφανώς έκλεισε μικροδιαρροές παραφλου στο μπλοκ ή το καπάκι. 8 μήνες και εχω νορμαλ θερμοκρασία. Ρώτα το συνεργείο σου...
-
O ανθρωπος δεν εχει προβλημα με διαρροες,ρωταει αν μπορει να αφησει χωρις θερμοστατη το αμαξι μεχρι το φθινοπωρο.
-
Φυσικά και μπορεί. Και εγώ αυτό έκανα. Τον έβαλα Νοέμβριο πάλι/ Αλλά κουκουλώνεις το πρόβλημα και δεν το λύνεις. Και χωρίς θερμοστάτη μπορεί να καίει λίγα νερά, αλλά χωρίς να προλαβαίνει να υπερθερμαίνεται πολύ. Όταν τον ξαναβάλει, αν υπάρχει μικρό ράγισμα σε καπάκι, αλλοιώσεις σε φλάντζα που βουλώνουν διόδους στο μπλοκ κλπ που στις λίγες στροφές του ρελαντί η τρόμπα δε διώχνει τα νερά, θα κάψει παραφλού σίγουρα...! Άρα και Γενάρη μπορεί να πάει στα κόκκινα η θερμοκρασία...
-
Καλημέρα,
Χθες το πρωί που ήταν κρύο το αυτοκίνητο άνοιξα την τάπα του ψυγείου και είδα κανονικό το παραφλου πράσινο (χωρίς λάδια).Έβαλα μπροστά με ανοιχτή την τάπα και μετά από κανένα 10λεπτο που το αφίσα να δουλέψει στο ρελαντί άρχισε σιγά σιγά να ανεβαίνει το παραφλου και να ξεχειλίζει από την ανοιχτή τάπα. Αφού την έκλεισα , το άφησα να δουλέψει έτσι μέχρι που ανέβηκε η θερμοκρασία στο κανονικό και πίρε το βεντιλατερ κανονικά.. -
καλημέρα σας.
Για άλλη μια φορά θα θελα τη γνώμη σας ή καπιου ειδικού σχετικά με το πρόβλημα πού αντιμετωπίζω με τη θερμοκρασία.
Έφτασε πλέων ο χειμώνας και αποφάσισα να βάλω επιτελούς αυτό το θερμοστάτη για να δω που βρίσκονται τα πράγματα. Αφού πρώτα πήγα σε 2 συνεργεία nisssan και μου είπαν πως ήταν αργά την ώρα που πήγα (11 στο πρωτο και 12.30 στο δευτερο!!!!)και οτι δε θα το κοιτούσαν καν(και μάλιστα στο 2ο μου είπε:-έλα τώρα που θες να τσεκάρεις θερμοστάτη στο p10 έλα άμα θες από την τρίτη να κλείσουμε ραντεβού)...
Αφού δεν έβγαζα άκρη πήγα μονός μου και αγόρασα ένα θερμοστάτη καινούριο ίδιο με αυτόν που είχε το αυτοκίνητο και με τις ίδιες τιμές πάνω του σε θερμοκρασία και πήγα σε ένα συνεργείο γενικών επισκευών για το οπιο είχα ακούσει πολύ καλά λογία από γνωστούς μου και τούς είπα να τον περάσουν. Πρόθυμοι με εξυπηρέτησαν και σε 1 ώρα ήταν όλα δεμένα στο αμάξι.Το κάναμε και βόλτες, συμπληρώσαμε τα παραφλου , κάναμε εξαέρωση ,το αφήσαμε να δουλέψει σταματημένο κανένα 20 λεπτό ακόμα και όλα φυσιολογικά.Το πήρα έκανα και 80 χιλιόμετρα και όλα φυσιολογικά.
Όμως όταν το βραδύ γύρισα σπίτι μου και άρχισα να ψάχνω να παρκάρω βλέπω πάλι τη θερμοκρασία να ανεβαίνει πάνω από το κανονικό...
οποίος γνωρίζει οι πληροφορίες και οι συμβουλές είναι καλοδεχούμενες!
ευχαριστώ εκ των προτέρων. -
Βουλομενο ψηγειο?????
-
Ο χρήστης george80 έγραψε:
καλημέρα σας.
Για άλλη μια φορά θα θελα τη γνώμη σας ή καπιου ειδικού σχετικά με το πρόβλημα πού αντιμετωπίζω με τη θερμοκρασία.
Έφτασε πλέων ο χειμώνας και αποφάσισα να βάλω επιτελούς αυτό το θερμοστάτη για να δω που βρίσκονται τα πράγματα. Αφού πρώτα πήγα σε 2 συνεργεία nisssan και μου είπαν πως ήταν αργά την ώρα που πήγα (11 στο πρωτο και 12.30 στο δευτερο!!!!)και οτι δε θα το κοιτούσαν καν(και μάλιστα στο 2ο μου είπε:-έλα τώρα που θες να τσεκάρεις θερμοστάτη στο p10 έλα άμα θες από την τρίτη να κλείσουμε ραντεβού)...
Αφού δεν έβγαζα άκρη πήγα μονός μου και αγόρασα ένα θερμοστάτη καινούριο ίδιο με αυτόν που είχε το αυτοκίνητο και με τις ίδιες τιμές πάνω του σε θερμοκρασία και πήγα σε ένα συνεργείο γενικών επισκευών για το οπιο είχα ακούσει πολύ καλά λογία από γνωστούς μου και τούς είπα να τον περάσουν. Πρόθυμοι με εξυπηρέτησαν και σε 1 ώρα ήταν όλα δεμένα στο αμάξι.Το κάναμε και βόλτες, συμπληρώσαμε τα παραφλου , κάναμε εξαέρωση ,το αφήσαμε να δουλέψει σταματημένο κανένα 20 λεπτό ακόμα και όλα φυσιολογικά.Το πήρα έκανα και 80 χιλιόμετρα και όλα φυσιολογικά.
Όμως όταν το βραδύ γύρισα σπίτι μου και άρχισα να ψάχνω να παρκάρω βλέπω πάλι τη θερμοκρασία να ανεβαίνει πάνω από το κανονικό...
οποίος γνωρίζει οι πληροφορίες και οι συμβουλές είναι καλοδεχούμενες!
ευχαριστώ εκ των προτέρων.Το ίδιο πρόβλημα είχα κι εγώ φίλε μου σε mercedes, αφού άλλαξα θερμοστάτη ανέβασε θερμοκρασία μετά από 24 ώρες, και τελικά είχα πρόβλημα και στο φλοτέρ. Οπότε πες τους να κοιτάξουν την αντλία, ίσως από εκεί ξεκινά το πρόβλημα*.
*Τώρα που το ξανασκέφτομαι, μπορεί το φλοτέρ να ήταν η αιτία και ο θερμοστάτης το σύμπτωμα.
-
Σε ένα GA14DE γνωστού με παρόμοια συμπτώματα, το πρόβλημα τελικά ήταν το καλώδιο που πήγαινε στο θερμοστάτη ( βλέπε στην φωτογραφία http://automn.ru/nissan-almera/images/164.jpg ακριβώς στο σημείο '6' ), με αποτέλεσμα τα βεντιλατέρ πότε να ανάβουν και πότε όχι, αναλογα με τη ... λακούβα που έπεφτε το αυτοκίνητο....
Για να δεις αν φταίει αυτό, την επόμενη φορά που θα σου ανεβάσει θερμοκρασία, άνοιξε το καπω και παίξε το καλωδιάκι κοντά στο σημείο 6 με το χέρι σου για να δείς αν θα ανάψουν τα βεντιλατέρ. Επίσης, μπορείς να δοκιμάσεις και το ανάποδο, δηλαδή τη στιγμή που δουλεύουν τα βεντιλατέρ να κουνήσεις το καλωδιακι για να δεις αν θα σταματήσουν.Αν δεν φταίει αυτό τότε το πρόβλημα είναι μάλλον μηχανολογικό (διαρροή, αντλία που δεν μπορεί να ανταποκριθεί κ.α.)
-
Σε αυτα τα νισαν δεν κανει καλη επαφη η φισα του βεντιλατερ(VALEO ΕΧΟΥΜΕ),την επομενη φορα που θα σου κανει υπερθερμανση ανοιξε το καπω και κουνα την φισα του βεντιλατερ και θα δεις θα παρει μπρος το βεντιλατερ
Και σε ενα ηλεκτρολογο να πας να σου κανει δοκιμη αν δουλευει το βεντιλατερ και η φουσκα νερου θα σου λυσει κατευθειαν το προβλημα απο το να το κυκλοφορεις ετσι και να καψεις φλατζα η κεφαλάρι
ΝΙSSAN PRIMERA 93' ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ