Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΝΙSSAN PRIMERA 93' ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΝΙSSAN PRIMERA 93' ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    11
    19
    681
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      george80 last edited by

      ΓΕΙΑ ΣΑΣ! ΕΙΜΑΙ ΝΕΟ ΜΕΛΟΣ ΣΤΟ FORUM ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ ΝΕΤ ΓΙΑ ΕΝΑ ΤΕΧΝΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΑΝΤΗΜΕΤΟΠΙΖΩ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ.ΕΧΩ ΕΝΑ NISSAN PRIMERA MΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ 93' ΜΕ 95.000 ΧΙΛ.(Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΟΣ ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ)ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΙ ΕΧΕΙ ΑΛΑΧΤΕΙ ΣΤΑ 17 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ..
      ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ ΚΑΘΩΣ ΕΠΕΣΑ ΣΕ ΚΙΝΗΣΗ ΕΙΔΑ ΤΗ ΒΕΛΟΝΑ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ ΝΑ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΕΙΝΕ ΕΚΕΙ (ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ).ΣΤΑΜΑΤΗΣΑ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΟ ΑΦΗΣΑ ΝΑ ΚΡΥΟΣΕΙ ΚΑΙ ΤΣΕΚΑΡΑ ΠΩΣ ΝΕΡΟ ΣΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΗΤΑΝ ΟΚ, ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΔΙΑΡΟΗ ..ΟΛΑ ΣΤΕΓΝΑ,ΚΑΙ ΤΟ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ ΔΟΥΛΕΥΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ.ΨΙΛΙΑΣΤΗΚΑ ΟΤΙ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗΣ.ΟΤΑΝ ΒΓΕΙΚΑ ΣΕ ΑΝΟΙΧΤΟ ΔΡΟΜΟ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΗΤΑΝ ΦΙΣΙΟΛΟΓΙΚΗ..ΚΑΙ ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΠΑΛΙ ΑΝΕΒΑΖΕ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ...ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΚΟΚΚΙΝΑ!ΠΗΓΑ ΣΕ ΕΝΑ ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΩ ΣΥΝΙΘΩΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ : ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗΣ ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΥ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ(ΑΝΤΛΙΑ ΝΕΡΟΥ,ΚΟΛΑΡΟ ΒΟΥΛΩΜΕΝΟ,ΚΑΠΙΟ ΣΟΛΙΝΑΚΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΥΣΕΙ ΠΟΛΛΑ ΚΛΠ)ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΝΩ ΜΕΝΩ ΑΘΗΝΑ ,ΛΟΓΩ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΙΜΑΙ ΕΠΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΙΘΩΣ ΕΠΕΡΝΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ, ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΑ ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΨΩ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΗΤΑΝ ΝΑ ΜΟΥ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ..ΑΠΟ ΤΟΤΕ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ..ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΔΕ ΤΟ ΠΗΡΑ ΜΑΖΙ ΜΟΥ.ΔΕ ΤΟ ΜΕΤΑΚΙΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΟΝΟ ΛΙΓΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟ ΒΑΖΕΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΜΝ ΠΕΣΕΙ Η ΜΠΑΤΑΡΙΑ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΜΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙ..Η' ΚΑΝΕΝΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΓΙΑ ΝΙSSAN ΓΙΑΤΙ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ..
      EYXΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΩΤΕΡΩΝ...

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • G
        george80 last edited by

        ΓΕΙΑ ΣΑΣ! ΕΙΜΑΙ ΝΕΟ ΜΕΛΟΣ ΣΤΟ FORUM ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ ΝΕΤ ΓΙΑ ΕΝΑ ΤΕΧΝΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΑΝΤΗΜΕΤΟΠΙΖΩ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ.ΕΧΩ ΕΝΑ NISSAN PRIMERA MΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ 93' ΜΕ 95.000 ΧΙΛ.(Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΟΣ ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ)ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΙ ΕΧΕΙ ΑΛΑΧΤΕΙ ΣΤΑ 17 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ..
        ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ ΚΑΘΩΣ ΕΠΕΣΑ ΣΕ ΚΙΝΗΣΗ ΕΙΔΑ ΤΗ ΒΕΛΟΝΑ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ ΝΑ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΕΙΝΕ ΕΚΕΙ (ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ).ΣΤΑΜΑΤΗΣΑ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΟ ΑΦΗΣΑ ΝΑ ΚΡΥΟΣΕΙ ΚΑΙ ΤΣΕΚΑΡΑ ΠΩΣ ΝΕΡΟ ΣΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΗΤΑΝ ΟΚ, ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΔΙΑΡΟΗ ..ΟΛΑ ΣΤΕΓΝΑ,ΚΑΙ ΤΟ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ ΔΟΥΛΕΥΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ.ΨΙΛΙΑΣΤΗΚΑ ΟΤΙ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗΣ.ΟΤΑΝ ΒΓΕΙΚΑ ΣΕ ΑΝΟΙΧΤΟ ΔΡΟΜΟ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΗΤΑΝ ΦΙΣΙΟΛΟΓΙΚΗ..ΚΑΙ ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΠΑΛΙ ΑΝΕΒΑΖΕ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ...ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΚΟΚΚΙΝΑ!ΠΗΓΑ ΣΕ ΕΝΑ ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΩ ΣΥΝΙΘΩΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ : ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗΣ ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΥ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ(ΑΝΤΛΙΑ ΝΕΡΟΥ,ΚΟΛΑΡΟ ΒΟΥΛΩΜΕΝΟ,ΚΑΠΙΟ ΣΟΛΙΝΑΚΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΥΣΕΙ ΠΟΛΛΑ ΚΛΠ)ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΝΩ ΜΕΝΩ ΑΘΗΝΑ ,ΛΟΓΩ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΙΜΑΙ ΕΠΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΙΘΩΣ ΕΠΕΡΝΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ, ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΑ ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΨΩ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΗΤΑΝ ΝΑ ΜΟΥ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ..ΑΠΟ ΤΟΤΕ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ..ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΔΕ ΤΟ ΠΗΡΑ ΜΑΖΙ ΜΟΥ.ΔΕ ΤΟ ΜΕΤΑΚΙΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΟΝΟ ΛΙΓΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟ ΒΑΖΕΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΜΝ ΠΕΣΕΙ Η ΜΠΑΤΑΡΙΑ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΜΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙ..Η' ΚΑΝΕΝΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΓΙΑ ΝΙSSAN ΓΙΑΤΙ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ..
        EYXΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΩΤΕΡΩΝ...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          george80 last edited by

          ΓΕΙΑ ΣΑΣ! ΕΙΜΑΙ ΝΕΟ ΜΕΛΟΣ ΣΤΟ FORUM ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ ΝΕΤ ΓΙΑ ΕΝΑ ΤΕΧΝΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΑΝΤΗΜΕΤΟΠΙΖΩ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ.ΕΧΩ ΕΝΑ NISSAN PRIMERA MΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ 93' ΜΕ 95.000 ΧΙΛ.(Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΟΣ ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ)ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΙ ΕΧΕΙ ΑΛΑΧΤΕΙ ΣΤΑ 17 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ..
          ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ ΚΑΘΩΣ ΕΠΕΣΑ ΣΕ ΚΙΝΗΣΗ ΕΙΔΑ ΤΗ ΒΕΛΟΝΑ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ ΝΑ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΕΙΝΕ ΕΚΕΙ (ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ).ΣΤΑΜΑΤΗΣΑ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΟ ΑΦΗΣΑ ΝΑ ΚΡΥΟΣΕΙ ΚΑΙ ΤΣΕΚΑΡΑ ΠΩΣ ΝΕΡΟ ΣΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΗΤΑΝ ΟΚ, ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΔΙΑΡΟΗ ..ΟΛΑ ΣΤΕΓΝΑ,ΚΑΙ ΤΟ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ ΔΟΥΛΕΥΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ.ΨΙΛΙΑΣΤΗΚΑ ΟΤΙ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗΣ.ΟΤΑΝ ΒΓΕΙΚΑ ΣΕ ΑΝΟΙΧΤΟ ΔΡΟΜΟ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΗΤΑΝ ΦΙΣΙΟΛΟΓΙΚΗ..ΚΑΙ ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΠΑΛΙ ΑΝΕΒΑΖΕ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ...ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΚΟΚΚΙΝΑ!ΠΗΓΑ ΣΕ ΕΝΑ ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΩ ΣΥΝΙΘΩΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ : ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗΣ ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΥ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ(ΑΝΤΛΙΑ ΝΕΡΟΥ,ΚΟΛΑΡΟ ΒΟΥΛΩΜΕΝΟ,ΚΑΠΙΟ ΣΟΛΙΝΑΚΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΥΣΕΙ ΠΟΛΛΑ ΚΛΠ)ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΝΩ ΜΕΝΩ ΑΘΗΝΑ ,ΛΟΓΩ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΙΜΑΙ ΕΠΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΙΘΩΣ ΕΠΕΡΝΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ, ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΑ ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΨΩ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΗΤΑΝ ΝΑ ΜΟΥ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ..ΑΠΟ ΤΟΤΕ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ..ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΔΕ ΤΟ ΠΗΡΑ ΜΑΖΙ ΜΟΥ.ΔΕ ΤΟ ΜΕΤΑΚΙΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΟΝΟ ΛΙΓΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟ ΒΑΖΕΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΜΝ ΠΕΣΕΙ Η ΜΠΑΤΑΡΙΑ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΜΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙ..Η' ΚΑΝΕΝΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΓΙΑ ΝΙSSAN ΓΙΑΤΙ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ..
          EYXΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΩΤΕΡΩΝ...

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • V
            vasgti last edited by

            Πέρνα και από ένα άλλο συνεργείο που να είναι εξειδικευμένο σε Nissan να του ρίξουν μια ματιά.

            Γιατί δεν τον άλλαξες τον θερμοστάτη; Είναι ασήμαντο το κόστος του.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • G
              george80 last edited by

              ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΣΑΣ ΑΝΑΦΕΡΩ ΠΩΣ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ ΠΟΥ ΡΩΤΗΣΑ ΠΟΣΟ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΚΑΝΕΝΑ 60ΕΥΡΩ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΕΓΑΤΙΚΑ..ΜΟΥ ΦΑΝΙΚΑΝ ΠΟΛΛΑ..ΓΙΑΤΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 15ΜΕΡΕΣ ΓΥΡΩ ΣΤΙΣ 30 ΜΑΡΤΙΟΥ ΑΛΛΑΞΑ Σ'ΑΥΤΟΝ ΔΙΣΚΟ ΠΛΑΤΩ (VALEO)ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΒΑΛΒΟΛΙΝΕΣ ΚΑΙ ΛΑΔΙΑ ΣΥΝΘΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΣΑ 320ΕΥΡΟ ΜΕ ΤΑ ΕΡΓΑΤΙΚΑ
              ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΡΓΕΙΟ ΕΝΩ ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΜΟΥ ΠΙΑΝΕΙ ΤΟΝ Κ....ΛΟ!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • 2
                21-quadra last edited by

                Ρώτησε τον antonis team να σου πεί για το κόστος.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • N
                  n00b last edited by

                  Για ποιο συνεργείο αναφέρεσαι? Μήπως είναι κοντά στην αχαρνών??

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • G
                    george80 last edited by

                    OXI ΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ...

                    Καλώς ήρθες αλλά από εδώ και πέρα σε παρακαλώ μη γράφεις με κεφαλαία! Θεωρείται ότι ΦΩΝΑΖΕΙΣ και δεν είναι ευγενικό... mod

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • G
                      george80 last edited by

                      ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ,!
                      ΧΘΕΣ ΕΠΕΣΤΡΕΨΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 3 ΜΗΝΕΣ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΑΠΟΦΑΣΗΣΑ ΝΑ ΠΑΩ ΤΟ ΝΙSSAN ΜΟΥ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΟΥΝ ΝΕΟ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΣΑ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ(12ΕΥRO)ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΕΙΧΑΝ ΒΓΑΛΕΙ...
                      Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΠΕΙΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΕ ΕΞΕΠΛΗΞΕ:

                      • ΕΛΑ ΝΑ ΤΟΝ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ,ΖΕΣΤΗ ΕΧΕΙ ΕΞΩ ΤΙ ΤΟΝ ΘΕΣ ΤΟ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ?ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΙ ΒΟΥΛΩΜΕΝΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΗ ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΡΩΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΕΒΟΥΛΩΣΕΙ...
                        ΤΕΛΙΚΑ ΕΦΥΓΑ ΧΩΡΙΣ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ!!
                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • C
                        cosneo last edited by

                        Από τον τίτλο πάντως το πρώτο που σκέφτηκα είναι ... το χειρότερο.
                        Καπάκι κινητήρα!
                        Περισσότερα ελληνικά Sunny και κάποια εγγλέζικα Primera εκείνων των ετών ... ζούσαν 'μεγάλες στιγμές' υψηλής θερμοκρασίας και ακινητοποιήσεων!
                        Μακάρι βέβαια να είναι ο θερμοστάτης και να λυθεί το πρόβλημα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • M
                          miltostammy last edited by

                          κοιτα αν φουσκώνει τα νερα ή όταν είναι παγωμενο βγαλε την ταπα του ψυγείου βάλε μπροστα να ζεσταθει αν εχει φουσκαλες σαν σαπουναδα μεσα στο ψυγειο τοτε φοβαμαι φλάντζα και καπάκι.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • K
                            kzarp last edited by

                            Φίλε είχα ακριβώς το ίδιο θέμα με civic '97 UK και το έκανα θέμα στο φορουμ. Έλυσα το θέμα θερμοκρασίας με το στεγανωτικό υλικό 'φώκια' (μπαίνει στο πάνω κολάρο) που προφανώς έκλεισε μικροδιαρροές παραφλου στο μπλοκ ή το καπάκι. 8 μήνες και εχω νορμαλ θερμοκρασία. Ρώτα το συνεργείο σου...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              O ανθρωπος δεν εχει προβλημα με διαρροες,ρωταει αν μπορει να αφησει χωρις θερμοστατη το αμαξι μεχρι το φθινοπωρο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kzarp last edited by

                                Φυσικά και μπορεί. Και εγώ αυτό έκανα. Τον έβαλα Νοέμβριο πάλι/ Αλλά κουκουλώνεις το πρόβλημα και δεν το λύνεις. Και χωρίς θερμοστάτη μπορεί να καίει λίγα νερά, αλλά χωρίς να προλαβαίνει να υπερθερμαίνεται πολύ. Όταν τον ξαναβάλει, αν υπάρχει μικρό ράγισμα σε καπάκι, αλλοιώσεις σε φλάντζα που βουλώνουν διόδους στο μπλοκ κλπ που στις λίγες στροφές του ρελαντί η τρόμπα δε διώχνει τα νερά, θα κάψει παραφλού σίγουρα...! Άρα και Γενάρη μπορεί να πάει στα κόκκινα η θερμοκρασία...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • G
                                  george80 last edited by

                                  Καλημέρα,
                                  Χθες το πρωί που ήταν κρύο το αυτοκίνητο άνοιξα την τάπα του ψυγείου και είδα κανονικό το παραφλου πράσινο (χωρίς λάδια).Έβαλα μπροστά με ανοιχτή την τάπα και μετά από κανένα 10λεπτο που το αφίσα να δουλέψει στο ρελαντί άρχισε σιγά σιγά να ανεβαίνει το παραφλου και να ξεχειλίζει από την ανοιχτή τάπα. Αφού την έκλεισα , το άφησα να δουλέψει έτσι μέχρι που ανέβηκε η θερμοκρασία στο κανονικό και πίρε το βεντιλατερ κανονικά..

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • G
                                    george80 last edited by

                                    καλημέρα σας.
                                    Για άλλη μια φορά θα θελα τη γνώμη σας ή καπιου ειδικού σχετικά με το πρόβλημα πού αντιμετωπίζω με τη θερμοκρασία.
                                    Έφτασε πλέων ο χειμώνας και αποφάσισα να βάλω επιτελούς αυτό το θερμοστάτη για να δω που βρίσκονται τα πράγματα. Αφού πρώτα πήγα σε 2 συνεργεία nisssan και μου είπαν πως ήταν αργά την ώρα που πήγα (11 στο πρωτο και 12.30 στο δευτερο!!!!)και οτι δε θα το κοιτούσαν καν(και μάλιστα στο 2ο μου είπε:-έλα τώρα που θες να τσεκάρεις θερμοστάτη στο p10 έλα άμα θες από την τρίτη να κλείσουμε ραντεβού)...
                                    Αφού δεν έβγαζα άκρη πήγα μονός μου και αγόρασα ένα θερμοστάτη καινούριο ίδιο με αυτόν που είχε το αυτοκίνητο και με τις ίδιες τιμές πάνω του σε θερμοκρασία και πήγα σε ένα συνεργείο γενικών επισκευών για το οπιο είχα ακούσει πολύ καλά λογία από γνωστούς μου και τούς είπα να τον περάσουν. Πρόθυμοι με εξυπηρέτησαν και σε 1 ώρα ήταν όλα δεμένα στο αμάξι.Το κάναμε και βόλτες, συμπληρώσαμε τα παραφλου , κάναμε εξαέρωση ,το αφήσαμε να δουλέψει σταματημένο κανένα 20 λεπτό ακόμα και όλα φυσιολογικά.Το πήρα έκανα και 80 χιλιόμετρα και όλα φυσιολογικά.
                                    Όμως όταν το βραδύ γύρισα σπίτι μου και άρχισα να ψάχνω να παρκάρω βλέπω πάλι τη θερμοκρασία να ανεβαίνει πάνω από το κανονικό...
                                    οποίος γνωρίζει οι πληροφορίες και οι συμβουλές είναι καλοδεχούμενες!
                                    ευχαριστώ εκ των προτέρων.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • F
                                      fokion_sportage last edited by

                                      Βουλομενο ψηγειο?????

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • E
                                        ernani last edited by

                                        Ο χρήστης george80 έγραψε:
                                        καλημέρα σας.
                                        Για άλλη μια φορά θα θελα τη γνώμη σας ή καπιου ειδικού σχετικά με το πρόβλημα πού αντιμετωπίζω με τη θερμοκρασία.
                                        Έφτασε πλέων ο χειμώνας και αποφάσισα να βάλω επιτελούς αυτό το θερμοστάτη για να δω που βρίσκονται τα πράγματα. Αφού πρώτα πήγα σε 2 συνεργεία nisssan και μου είπαν πως ήταν αργά την ώρα που πήγα (11 στο πρωτο και 12.30 στο δευτερο!!!!)και οτι δε θα το κοιτούσαν καν(και μάλιστα στο 2ο μου είπε:-έλα τώρα που θες να τσεκάρεις θερμοστάτη στο p10 έλα άμα θες από την τρίτη να κλείσουμε ραντεβού)...
                                        Αφού δεν έβγαζα άκρη πήγα μονός μου και αγόρασα ένα θερμοστάτη καινούριο ίδιο με αυτόν που είχε το αυτοκίνητο και με τις ίδιες τιμές πάνω του σε θερμοκρασία και πήγα σε ένα συνεργείο γενικών επισκευών για το οπιο είχα ακούσει πολύ καλά λογία από γνωστούς μου και τούς είπα να τον περάσουν. Πρόθυμοι με εξυπηρέτησαν και σε 1 ώρα ήταν όλα δεμένα στο αμάξι.Το κάναμε και βόλτες, συμπληρώσαμε τα παραφλου , κάναμε εξαέρωση ,το αφήσαμε να δουλέψει σταματημένο κανένα 20 λεπτό ακόμα και όλα φυσιολογικά.Το πήρα έκανα και 80 χιλιόμετρα και όλα φυσιολογικά.
                                        Όμως όταν το βραδύ γύρισα σπίτι μου και άρχισα να ψάχνω να παρκάρω βλέπω πάλι τη θερμοκρασία να ανεβαίνει πάνω από το κανονικό...
                                        οποίος γνωρίζει οι πληροφορίες και οι συμβουλές είναι καλοδεχούμενες!
                                        ευχαριστώ εκ των προτέρων.

                                        Το ίδιο πρόβλημα είχα κι εγώ φίλε μου σε mercedes, αφού άλλαξα θερμοστάτη ανέβασε θερμοκρασία μετά από 24 ώρες, και τελικά είχα πρόβλημα και στο φλοτέρ. Οπότε πες τους να κοιτάξουν την αντλία, ίσως από εκεί ξεκινά το πρόβλημα*.

                                        *Τώρα που το ξανασκέφτομαι, μπορεί το φλοτέρ να ήταν η αιτία και ο θερμοστάτης το σύμπτωμα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • N
                                          n00b last edited by

                                          Σε ένα GA14DE γνωστού με παρόμοια συμπτώματα, το πρόβλημα τελικά ήταν το καλώδιο που πήγαινε στο θερμοστάτη ( βλέπε στην φωτογραφία http://automn.ru/nissan-almera/images/164.jpg ακριβώς στο σημείο '6' ), με αποτέλεσμα τα βεντιλατέρ πότε να ανάβουν και πότε όχι, αναλογα με τη ... λακούβα που έπεφτε το αυτοκίνητο....
                                          Για να δεις αν φταίει αυτό, την επόμενη φορά που θα σου ανεβάσει θερμοκρασία, άνοιξε το καπω και παίξε το καλωδιάκι κοντά στο σημείο 6 με το χέρι σου για να δείς αν θα ανάψουν τα βεντιλατέρ. Επίσης, μπορείς να δοκιμάσεις και το ανάποδο, δηλαδή τη στιγμή που δουλεύουν τα βεντιλατέρ να κουνήσεις το καλωδιακι για να δεις αν θα σταματήσουν.

                                          Αν δεν φταίει αυτό τότε το πρόβλημα είναι μάλλον μηχανολογικό (διαρροή, αντλία που δεν μπορεί να ανταποκριθεί κ.α.)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • R
                                            r200 last edited by

                                            Σε αυτα τα νισαν δεν κανει καλη επαφη η φισα του βεντιλατερ(VALEO ΕΧΟΥΜΕ),την επομενη φορα που θα σου κανει υπερθερμανση ανοιξε το καπω και κουνα την φισα του βεντιλατερ και θα δεις θα παρει μπρος το βεντιλατερ
                                            Και σε ενα ηλεκτρολογο να πας να σου κανει δοκιμη αν δουλευει το βεντιλατερ και η φουσκα νερου θα σου λυσει κατευθειαν το προβλημα απο το να το κυκλοφορεις ετσι και να καψεις φλατζα η κεφαλάρι

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1 / 1
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr