Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 51
    • 52
    • 53
    • 54
    • 55
    • 489
    • 490
    • 53 / 490
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    82
    9783
    221675
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      harlek last edited by

      Εξαρτάται πάντως και από το αμάξι. Σε Punto Sporting και αλλά και 55άρι (MK1), έκοβε ελάχιστη δύναμη, ουσιαστικά δεν καταλάβαινες πότε άναβε παρά τη μικρή ισχύ του δεύτερου. Και είχε και δυνατή ψύξη.
      Στο Sunny 1,4, μόλις ανάψει νομίζεις ότι σου κοτσάρανε τροχόσπιτο πίσω! Εννοείται ότι στην εθνική για να προσπεράσεις είσαι με το χέρι έτοιμο στο κουμπάκι A/C, που ισοδυναμεί περίπου με Turbo-boost!

      (για την επίδραση του A/C αναφέρομαι. Είμαι τελείως off topic ή μου φαίνεται;;; )

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        ioa_pol last edited by

        Πανω που θα ρωταγα κατι παρομοιο..
        α). Ειναι φυσιολογικο να ανοιγοκλεινει ο συμπιεστης του air condition καθε λεπτο περιπου ΣΥΝΕΧΕΙΑ;
        Δεν το ειχα παρατηρησει ποτε και σε 3 αυτοκινητα που το ελεγξα τυχαια το κανουν ολα (διαφορετικης μαρκας το καθενα απλα εχουν και τα 3 απλο a/c).
        Στην αρχη βεβαια αργουν να αποσυμπλεξουν -φανταζομαι μεχρι να παγωσει αρκετα το εσωτερικο στοιχειο- αλλα μετα το κανουν συνεχεια.Κατι σαν τα on/off κλιματιστικα του σπιτιου(τα μη inverter δηλαδη).Ειναι λογικο να κοβουν αλλα με αυτη τη συχνοτητα;

        β). Στο focus mkII που εχω κλιμα ο συμπιεστης ειναι συνεχεια on.Αυτο πως εξηγειται;Υπαρχουν συμπιεστες μεταβλητης ''χωρητικοτητας'' - αποδοσης;

        Υ.Γ.Παντως τελικα ειναι μυθος να ριχνεις τις στροφες πριν βαλεις a/c αφου ο συμπλεκτης ανοιγοκλεινει συνεχεια..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          harlek last edited by

          Ο χρήστης ioa_pol έγραψε:
          Ειναι λογικο να κοβουν αλλα με αυτη τη συχνοτητα;

          Δεν είμαι σίγουρος γιατί, αλλά όταν δεν έχει ζέστη (όπως π.χ. σήμερα ή και το χειμώνα) το A/C ανοιγοκλείνει και στο Sunny πολύ συχνότερα απ΄ό,τι π.χ. το καλοκαίρι. Για να το πω ακριβέστερα, τα διαστήματα που μένει αναμμένο είναι πολύ μικρά, κάτω και από λεπτό. Ενώ το καλοκαίρι μπορεί να είναι για πολύ μεγάλα διαστήματα αναμμένο. Μάλλον πιάνει πιο εύκολα κάποια επιθυμητή θερμοκρασία όταν δεν έχει ζέστη...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dbekos last edited by

            Ο χρήστης harlek έγραψε:
            Εξαρτάται πάντως και από το αμάξι.
            Στο Sunny 1,4, μόλις ανάψει νομίζεις ότι σου κοτσάρανε τροχόσπιτο πίσω! Εννοείται ότι στην εθνική για να προσπεράσεις είσαι με το χέρι έτοιμο στο κουμπάκι A/C, που ισοδυναμεί περίπου με Turbo-boost!...

            Το ιδιο και σε SEAT 999cc. Αν σταματήσεις με αναμένο το A/C σε ανηφόρα με κλίση >15% και μετά θελήσεις να συνεχίσεις την κίνησή σου, αν δε το σβήσεις θα μείνεις εκει για πάντα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              drdino last edited by

              Ο χρήστης ioa_pol έγραψε:

              β). Στο focus mkII που εχω κλιμα ο συμπιεστης ειναι συνεχεια on.Αυτο πως εξηγειται;Υπαρχουν συμπιεστες μεταβλητης ''χωρητικοτητας'' - αποδοσης;

              Ναι, υπάρχουν!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                rx8_drifter last edited by

                παιδιά μια βοήθεια στα γρήγορα.

                σε ford focus μκ1 1.6 έχουμε το εξής πρόβλημα.
                με χαμηλές στροφές και μεγάλη σχέση κάνει ένα στιγμιαίο κόμπιασμα.

                Τϊ μπορεί να είναι?
                MAF? κάποιο ηλεκτρικό πρόβλημα στην ανάφλεξη? είναι κάποιο γνωστό πρόβλημα εμ το συγκεκριμένο μοντέλο?

                τα φώτα σας

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tasosdev last edited by

                  γενικά τα φοκους 1600 με πεμπτη στο κιβώτιο και κάτω απο 900 στροφές ψιλο-κομπιάζουν

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    rx8_drifter last edited by

                    Αυτό κομπιάζει με όλες τις ταχύτητες

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      ggab last edited by

                      διαρροη σε καποιο μπουζοκαλωδιο το πιο πιθανο και μην το ζοριζεις γιατι παει ακαυτη βενζινη στον καταλυτη.....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        rx8_drifter last edited by

                        το σκέφτηκα αυτό, αλλά μου φάνηκαν καινούργια τα καλώδια

                        (για να πω την αλήθεια μόνο στις πίπες τα κοίταξα και λίγο παραπέρα, μετά έχει ένα καπάκι που τα καλύπτει )

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          ggab last edited by

                          και μετα απο 800χρονια να τα δεις παλι καλα θα σου φανουν......με το ματι απ'εξω
                          στο διαγνωστικο θα δεις την ωρα που δουλευει ποιο εχει το προβλημα(αλλαγη σε ολα)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • 2
                            21-quadra last edited by

                            Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
                            παιδιά μια βοήθεια στα γρήγορα.

                            σε ford focus μκ1 1.6 έχουμε το εξής πρόβλημα.
                            με χαμηλές στροφές και μεγάλη σχέση κάνει ένα στιγμιαίο κόμπιασμα.

                            Τϊ μπορεί να είναι?
                            MAF? κάποιο ηλεκτρικό πρόβλημα στην ανάφλεξη? είναι κάποιο γνωστό πρόβλημα εμ το συγκεκριμένο μοντέλο?

                            τα φώτα σας

                            Όλα τα αυτοκίνητα το κάνουν με 5η και 1000 σαλ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              rx8_drifter last edited by

                              μάλλον δεν εκφράστηκα σωστά και έγινε παρανόηση.
                              με οποιαδήποτε σχέση και στροφές στις χίλιες κάνει κάτι σα βήξιμο.
                              Δεν είναι φυσιολογικό, δεν είναι το κόμπιασμα που κάνει λόγο έλλειψης ροπής, είναι σαν να κάνει διακοπή ο κινητήρας.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • 2
                                21-quadra last edited by

                                Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
                                μάλλον δεν εκφράστηκα σωστά και έγινε παρανόηση.
                                με οποιαδήποτε σχέση και στροφές στις χίλιες κάνει κάτι σα βήξιμο.
                                Δεν είναι φυσιολογικό, δεν είναι το κόμπιασμα που κάνει λόγο έλλειψης ροπής, είναι σαν να κάνει διακοπή ο κινητήρας.

                                Κάποιος αισθητήρας στην εισαγωγή που μετράει τον αέρα ίσως έχει πρόβλημα, τι έχει αυτό, map ή maf ?

                                Το TPS το κοιτάξατε ?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  rx8_drifter last edited by

                                  TPS?

                                  έχει έναν αισθητήρα ακριβώς μετά το φίλτρο, αλλά δεν ξέρω τί έχει, μαπ ή μαφ

                                  από εδώ μπρορείς να καταλάβεις κάτι μήπως?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • 2
                                    21-quadra last edited by

                                    Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
                                    TPS?

                                    έχει έναν αισθητήρα ακριβώς μετά το φίλτρο, αλλά δεν ξέρω τί έχει, μαπ ή μαφ

                                    από εδώ μπρορείς να καταλάβεις κάτι μήπως?

                                    Όχι.

                                    TPS ( Throtlle Positioning Sensor ) λέει στην ECU σε ποιά θέση βρίσκεται η πεταλούδα του γκαζιού, αν αυτό ξερυθμιστεί το αυτοκίνητο ή θα κομπιάζει, ή θα μαρσάρει, ή θα σβύνει, ή δεν θα πηγαίνει μέχρι ένα σημείο στροφών και μετά θα απογειώνεται.

                                    Είναι ένα ποτενσιόμετρο επάνω στην πεταλούδα του γκαζιού.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • H
                                      harlek last edited by

                                      Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
                                      μάλλον δεν εκφράστηκα σωστά και έγινε παρανόηση.
                                      με οποιαδήποτε σχέση και στροφές στις χίλιες κάνει κάτι σα βήξιμο.

                                      Ακριβώς αυτό το σύμπτωμα σε Seicento και από το πρωί προσπαθώ να θυμηθώ τι ήτανε. Με επιφύλαξη να με γελάει η μνήμη μου, πρέπει να έφταιγε ο πολλαπλασιαστής.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dmitspan last edited by

                                        εχθές που έβαλα μπρος με την όπισθεν επειδή είχε μείνει από μπαταρία (αφού ήταν καιρό ακίνητο) μετά από λίγο έσβησε γιατί μπούκωσε. μάλιστα μύρισα και άκαυστη. τώρα που φόρτισα τη μπαταρία θα πάρει αμέσως ή χρειάζεται κάποιο ειδικό ξεμπούκωμα; δλδ μη μείνει και την ξελιγώσω πάλι.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Λογικα θα εχει εξατμιστει η βενζινη απο χθες.

                                          Αν ηταν καρμπυρατερ θα σου ελεγα να πατησεις τερμα το γκαζι,αυτο δεν καναμε οταν μπουκωνε;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            italakias last edited by

                                            αμα ειναι διπλο το καρμπυρατερ παταμε τερμα γκαζι και συγχρονως γυρναμε μιζα.

                                            αμα ειναι κανα μοτερ με δυο διπλα ,καλα κρασα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 51
                                            • 52
                                            • 53
                                            • 54
                                            • 55
                                            • 489
                                            • 490
                                            • 53 / 490
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr