-
Κωνσταντινε στα τρια βιντεακια που ανεβασες εχεις σε καποιο ενεργοποιημενο το sport;
-
Ο χρήστης velissarios έγραψε:
ΥΓ: οι γρίλιες στη μάσκα και στον κάτω αεραγωγό είναι άσπρες?????
Οι γρίλιες είναι ασημί όπως σε όλα τα MY2010. Πρέπει να πω ότι πηγαίνουν περισσότερο στα σκούρα χρώματα !
Για το ecodrive πρέπει να κατεβάσεις το πρόγραμμα στον υπολογιστή, να κάνει μετά το ίδιο εγκατάσταση σε καθαρό USB stick και μετά να το εγκαταστήσεις εσύ στο αυτοκίνητο βάζοντας το stick πριν την εκκίνηση και ακολουθώντας τις οδηγίες. Είναι εύκολο! Μετά θέλει για τουλάχιστον 5 μέρες να έχει το stick κατα την οδήγηση στην θήρα.
αληθεια παιδιά ο multiair κινητήρας στα Bravo πότε ακριβώς έρχεται? γνωρίζει κανείς? γιατί από ότι ήξερα τα ΜΥ2010 μοντέλα θα διανέμονταν με αυτόν τον κινητήρα!
-
λογικά απο φθινόπωρο
-
Το Bravo με τον Multiair λενε οτι θα ερθει Ελλαδα απο τον Ιουνιο αυτον περιμενω αλλα δεν νομιζω να τηρηθει η ημερομηνια περιμενω τις δοκιμες απο τον περιοδικο τυπο και την τιμη που θα πωλειται.
Παντως το ανανεωμενο manual με αυτον τον κινητηρα το βρηκα χτες οι επιδοσεις ειναι εντυπωσιακες οπως και η καταναλωση.Max power - 140 HP
Max torque - 230 Nm
Top speed 204 km/h
СО2 - 132 g/km
Weight- 1250 kg (identical with 1,4 T-Jet 150)Consumption (very impressive)
- urban 7,3 l/100km
- extraurban 4,8 l/100km
- combined 5,7 l/100km
-
παντως εγω που ειχα ρωτησει στη fiat μου ειχαν πει οτι θα έρθει ιουλιο, αλλα παραδόσεις στους υποψηφιους αγοραστες οχι πριν το Σεπτεβρη ..και εγω ημουν αναμεσα σαυτους αλλα τελικα αλλαξα γνώμη και παρηγγειλα το τ-jet, ελπιζω να μη το μετανοιωσω που δεν είχα την υπομονή να το περιμένω...
-
Ο χρήστης dickdick έγραψε:
Κωνσταντινε στα τρια βιντεακια που ανεβασες εχεις σε καποιο ενεργοποιημενο το sport;Στο δεύτερο και στο τρίτο.....γιατί?...άκουσες κανέναν περίεργο τριγμό?
Φωτο από τη σημερινή βόλτα λόγω της αργίας του Αγ.Πνεύματος

και μην πείτε για την ημερομηνία ...το ξέρω... -
Γνώστες των ηλεκτρονικών και της λειτουργίας του μενού του ηχοσυστήματος...βοήθεια!
Από σήμερα το πρωί παρατηρώ το εξης φαινόμενο :σβήνω τη μηχανή , όλα κλειστά καιι μετά από λίγα λεπτά το ραδιόφωνο ανοίγει μόνο του....
Ποιος διαβάζει τωρα ολο το manual... ..καμιά ιδέα κανείς?
Το πρωι με τη βόλτα δεν του έδωσα σημασία , αν συνεχισθεί έτσι με βλέπω να μένω από μπαταρία...Help! -
Ο χρήστης ezzypelias έγραψε:
Το Bravo με τον Multiair λενε οτι θα ερθει Ελλαδα απο τον Ιουνιο αυτον περιμενω αλλα δεν νομιζω να τηρηθει η ημερομηνια περιμενω τις δοκιμες απο τον περιοδικο τυπο και την τιμη που θα πωλειται.
Παντως το ανανεωμενο manual με αυτον τον κινητηρα το βρηκα χτες οι επιδοσεις ειναι εντυπωσιακες οπως και η καταναλωση.Max power - 140 HP
Max torque - 230 Nm
Top speed 204 km/h
СО2 - 132 g/km
Weight- 1250 kg (identical with 1,4 T-Jet 150)Consumption (very impressive)
- urban 7,3 l/100km
- extraurban 4,8 l/100km
- combined 5,7 l/100km
Αααα μάλιστα...
Όπως βλέπω έχουμε τεράστια διαφορά στη κατανάλωση και στους ρύπους.
Ίσως o T-Jet με τα 150 να είναι λιγάκι πιο γρήγορος.Είμαι περίεργος να δω την τιμή του!
-
dickdick...να είσαι καλά φίλε (διορθώθηκε προς το παρόν) , για ανταμοιβή τσίμπα μια διαδρομή .
Από Μουργκάνι προς Καστανιά.
Youtube Video -
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Γνώστες των ηλεκτρονικών και της λειτουργίας του μενού του ηχοσυστήματος...βοήθεια!
Από σήμερα το πρωί παρατηρώ το εξης φαινόμενο :σβήνω τη μηχανή , όλα κλειστά καιι μετά από λίγα λεπτά το ραδιόφωνο ανοίγει μόνο του....
Ποιος διαβάζει τωρα ολο το manual... ..καμιά ιδέα κανείς?
Το πρωι με τη βόλτα δεν του έδωσα σημασία , αν συνεχισθεί έτσι με βλέπω να μένω από μπαταρία...Help!Όταν έχεις το στικάκι μέσα τότε το κάνει. Τουλάχιστον σε μένα. Νομίζω όταν ανοιγοκλείνεις τις πόρτες. Εγώ το βγάζω και είναι οκ.
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
dickdick...να είσαι καλά φίλε (διορθώθηκε προς το παρόν) , για ανταμοιβή τσίμπα μια διαδρομή .
Από Μουργκάνι προς Καστανιά.
Youtube Video''Κανουμε τις ψιλοτρελιτσες μας αλλα τηρουμε και τον........ΚΟΚ''
Ενα κοινωνικο μηνυμα απο το φιλο μας Κωνσταντινο!
Ετσι για να τα ακουνε μερικοι........Σαν να μου φανηκε πιο σφιχτη αυτη η διαδρομη ε;Παντως φοβαμαι οτι στην επομενη μας συναντηση Κωστα θα εχουμε προβλημα με τα τουρμπακια μας λογω του οτι απ'οτι φαινεται θα ειναι μεσα στο κατακαλοκαιρο
-
Γιατί βρε συ?...είδες τίποτα 'αντικοινωνικό' ?...(προκάλεσα κανέναν , στρίμωξα κανέναν , άναψα φώτα σε κανέναν ?...εεεε????!! )....
Ναι , αυτό το σκέλος της διαδρομής (όπως και τα υπόλοιπα που θα ακολουθήσουν) είναι πιο 'κλειστά'.
Σχετικά με την απόδοση των turbo τις ζεστές ημέρες του καλοκαιριού , απομένει να το διαπιστώσουμε. Πάντως η όποια απώλεια προκύψει , πιστεύω ότι δεν θα είναι ιδιαίτερα αισθητή , καθώς οι στροφές περιστροφής του κινητήρα σ αυτά τα κομάτια (σήμερα τουλάχιστον) κυμαίνονται έως 5200-5500στρ/λεπτό , και η μέγιστη ταχύτητα (σε πολύ μικρά κομμάτια) δεν ξεπερνά τα 135-140 χιλιόμετρα.
ΥΓ: πετάγομαι να δω μήπως άνοιξε πάλι το ραδιόφωνο!!!... -
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Γιατί βρε συ?...είδες τίποτα 'αντικοινωνικό' ?...(προκάλεσα κανέναν , στρίμωξα κανέναν , άναψα φώτα σε κανέναν ?...εεεε????!! )....
Ναι , αυτό το σκέλος της διαδρομής (όπως και τα υπόλοιπα που θα ακολουθήσουν) είναι πιο 'κλειστά'.
Σχετικά με την απόδοση των turbo τις ζεστές ημέρες του καλοκαιριού , απομένει να το διαπιστώσουμε. Πάντως η όποια απώλεια προκύψει , πιστεύω ότι δεν θα είναι ιδιαίτερα αισθητή , καθώς οι στροφές περιστροφής του κινητήρα σ αυτά τα κομάτια (σήμερα τουλάχιστον) κυμαίνονται έως 5200-5500στρ/λεπτό , και η μέγιστη ταχύτητα (σε πολύ μικρά κομμάτια) δεν ξεπερνά τα 135-140 χιλιόμετρα.
ΥΓ: πετάγομαι να δω μήπως άνοιξε πάλι το ραδιόφωνο!!!...Παλιοιταλικα!
Υ.Γ. Το ραδιο ειναι Blaupunkt (es kommt aus Deutschland)
-
....μάλλον έκανες το θαύμα σου dickdick
(sprechen sie nicht uber die absolute Deutshe Qualitat ). -
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
:hmmm: ....μάλλον έκανες το θαύμα σου dickdick
(sprechen sie nicht uber die absolute Deutshe Qualitat ).Τωρα θα γελουσα Γερμανικα αλλα δεν ξερω πως ειναι!
Μακαρι αλλα μην το αφησεις Κωστα γιατι μπορει να παιζει καμια ηλεκτρονικη-προγραμματιστικη βλακεια και να εχεις θεμα με τη μπαταρια!
Kalo kouragio! -
Δεν κατάλαβες ποιο είναι το πρόβλημα;
Όταν την μάθεις όλο βόλτες μετά δεν κάθεται με τίποτα !!!
-
Ο χρήστης dickdick έγραψε:
:hmmm: ....μάλλον έκανες το θαύμα σου dickdick
(sprechen sie nicht uber die absolute Deutshe Qualitat ).Τωρα θα γελουσα Γερμανικα αλλα δεν ξερω πως ειναι!

Μακαρι αλλα μην το αφησεις Κωστα γιατι μπορει να παιζει καμια ηλεκτρονικη-προγραμματιστικη βλακεια και να εχεις θεμα με τη μπαταρια!
Kalo kouragio! -
Βελισσάριε , πες κανένα νέο....
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Βελισσάριε , πες κανένα νέο....Δυσκολο πραγμα να εχεις αγορασει καινουριο αυτοκινητο και να μενεις σε πολη!Ο Βελισσαριος θα συμφωνησει μαζι μου πιστευω.Δεν μπορεις να το χαρεις καθολου.
Δεν ξερω αν στο εχω ξαναπει Κωστα αλλα η πρωτη φορα που πραγματικα το χαρηκα ηταν οταν ειχαμε συναντηθει και
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Βελισσάριε , πες κανένα νέο....χμμμμ
Δοκίμασα να κάνω μια μίνι ατζέντα με τα βασικά τηλέφωνα στο παλιό μου κινητό στα αγγλικά και να την περάσω στο B&M. Μια χαρά την είδε. Το πρόβλημα είναι ότι την κρατάει μόνο για αυτό το κινητό και στο κανονικό δεν βγάζει τίποτα.
Δοκίμασα να κάνω μια ατζέντα κατευθείαν με φωνητικές εντολές. Τίποτα! Η προφορά μου στο (2) δεν είναι αναγνωρίσιμη.... Μάλλον πρέπει να κάνω μαθήματα φωνητικής!!!
Ελληνικά δεν βλέπει με τίποτα !Έκανα και παραγγελία για λάμπες. Philips x-treme power H1 για τα μεγάλα και Osrav H11 για τα προβολάκια, με δώρο τις λευκές W5W για τα θέσης. Παρασκευή θα είναι Αθήνα. Θα περιμένω να με καλέσουν για τα xenon στα πορείας και θα κάνω όλες τις αλλαγές μαζί. Αν δω ότι τα xenon ενοχλούν θα αφήσω μόνο τις Philips.
Αυτά για σήμερα.
Fiat Bravο 2007
