Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Opel Insignia
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Opel Insignia
    • 1
    • 2
    • 78
    • 79
    • 80
    • 81
    • 82
    • 85
    • 86
    • 80 / 86
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    193
    1708
    4240
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Q
      qsisvts last edited by

      Ο χρήστης Arkady έγραψε:

      και 60 αλογα λιγοτερα ομως

      Για την ακρίβεια 40 άλογα λιγότερα.

      νομιζα οτι ειχε 120 , αλλα τελικα εχει 102 (το 306) , αρα 80 αλογα λιγοτερα

      τα 40 που τα βρηκες?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        drdino last edited by

        75 εχει το 306

        ο Arkady πιθανολογώ πως συγκρίνει ινσίγκνια 1,8 με 1,6Τ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Q
          qsisvts last edited by

          ακομα χειροτερα

          ειδα αυτο που λεει 100 , αρα μαλλον ειναι λαθος

          http://en.wikipedia.org/wiki/Peugeot_306

          το 40 παντως ακομα δεν καταλαβα που το βρηκε ο αρκαντι

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            arkady last edited by

            Ο χρήστης drdino έγραψε:
            75 εχει το 306.
            ο Arkady πιθανολογώ πως συγκρίνει ινσίγκνια 1,8 με 1,6Τ

            Ακριβώς. Το Insignia 1.6T έχει 180 άλογα ενώ το 1.8, 140 άλογα. Διαφορά δηλαδή 40 αλόγων.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Q
              qsisvts last edited by

              αααα

              αλλα και παλι 140 το 1800αρι , πολυ αισιοδοξο νουμερο

              και γιατι θεωρεις δεδομενο οτι θα καψει λιγοτερο
              θα θελει πολυ ζορισμα αυτο το μοτερ να κινησει το αρμα

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                arkady last edited by

                Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                αααα

                αλλα και παλι 140 το 1800αρι , πολυ αισιοδοξο νουμερο

                και γιατι θεωρεις δεδομενο οτι θα καψει λιγοτερο
                θα θελει πολυ ζορισμα αυτο το μοτερ να κινησει το αρμα

                140 δίνει ο κατασκευαστής και συνήθως οι Γερμανοί είναι φειδωλοί όταν ανακοινώνουν τα άλογα.

                Σχετικά με την κατανάλωση, το γνωρίζω ότι είναι οικονομικότερο αφού έχω μιλήσει με κάμποσους κατόχους 1.8 περί κατανάλωσης.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • 8
                  888888 last edited by

                  Παντως το Ινσινια πρεπει να ειναι ενα απο τα λιγα αυτοκινητα που μπηκαν σε μαζικη παραγωγη βιαστικα.
                  Αλλιως δεν εξηγειται το φαινομενο να γινονται συνεχεις ανακλησεις (η Οπελ τις λεει καμπανιες λες και θα βγαλει προεδρο) μια για update του ραδιοσιντι, μια για update του εγκεφαλου του κινητηρα το οποιο μετα προκαλει αλλες παρενεργειες, μια για να τοποθετηθουν αλλα κλιπς στους προφυλακτηρες που ξεκουμπωνουν, μια για να αλλαχτουν οι θερμοστατες, μια για να αλλαχτουν οι δισκοι τους οποιους εφθειραν τα τακακια...
                  Αλλοι κατοχοι παλι παραπονιουνται για ανισομεγεθεις αρμους μεταξυ των μερων του αυτοκινητου αλλοι οτι τους εσβησε εν κινησει, αλλοι οτι τριζει η κονσολα...

                  Ενταξει, ειπαμε η GM εχει προβληματα και χρειαζοταν αμεσα τον αντικαταστατη του αχρωμου, αοσμου, αγευστου Vectra αλλα ισως επρεπε να δωσει μεγαλυτερη βαση στη ποιοτητα κατασκευης...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    arkady last edited by

                    Ο χρήστης 888888 έγραψε:
                    Παντως το Ινσινια πρεπει να ειναι ενα απο τα λιγα αυτοκινητα που μπηκαν σε μαζικη παραγωγη βιαστικα.
                    Αλλιως δεν εξηγειται το φαινομενο να γινονται συνεχεις ανακλησεις (η Οπελ τις λεει καμπανιες λες και θα βγαλει προεδρο) μια για update του ραδιοσιντι, μια για update του εγκεφαλου του κινητηρα το οποιο μετα προκαλει αλλες παρενεργειες, μια για να τοποθετηθουν αλλα κλιπς στους προφυλακτηρες που ξεκουμπωνουν, μια για να αλλαχτουν οι θερμοστατες, μια για να αλλαχτουν οι δισκοι τους οποιους εφθειραν τα τακακια...
                    Αλλοι κατοχοι παλι παραπονιουνται για ανισομεγεθεις αρμους μεταξυ των μερων του αυτοκινητου αλλοι οτι τους εσβησε εν κινησει, αλλοι οτι τριζει η κονσολα...

                    Ενταξει, ειπαμε η GM εχει προβληματα και χρειαζοταν αμεσα τον αντικαταστατη του αχρωμου, αοσμου, αγευστου Vectra αλλα ισως επρεπε να δωσει μεγαλυτερη βαση στη ποιοτητα κατασκευης...

                    Τα θέματα που αναφέρεις είναι όντως υπαρκτά, ωστόσο κανένα από αυτά δεν είναι κάτι σοβαρό που να θέτει θέμα αξιοπιστίας του αυτοκινήτου.
                    Τα updates δεν είναι 'προβλήματα' με την στενή έννοια του όρου, αφού επί της ουσίας είναι αναβαθμίσεις λογισμικού.Αναβαθμίσεις κάνουν πολλά software ακόμα και στους Η/Υ,οπότε δεν είναι κάτι που να θεωρείται πρόβλημα.
                    Τριγμοί της κεντρικής κονσόλας, διαφορά στον αρμό του πίσω προφυλακτήρα κλπ είναι όντως εκνευριστικά προβλήματα αλλά σε καμία περίπτωση δεν θέτουν θέμα ασφάλειας.

                    Το μόνο που μπορεί να θεωρηθεί κάπως 'σοβαρό' είναι τα ελαττωματικά τακάκια, που προκαλούσαν 'χαρακιές' στους πίσω δίσκους. Βέβαια αν σκεφτεί κανείς ότι η GM αγοράζει τακάκια από εξωτερικό προμηθευτή και δεν τα παράγει η ίδια, καταλαβαίνει κανείς ότι η υπαιτιότητα δεν είναι άμεσα της GM αλλά του κατασκευαστή/προμηθευτή με τον οποίο συνεργάζεται. Πάντως η αντικατάσταση δίσκων/τακακιών γίνεται μέσα στην εγγύηση και χωρίς χρέωση , όπως οφείλει η GM.
                    Όμως ακόμα και τα 'ελαττωματικά' τακάκια δεν προκαλούν πρόβλημα στο φρενάρισμα. Χαρακτηριστικά σου λέω ότι παρόλο που στο συνεργείο μου είπαν να μου αλλάξουν δίσκους τακάκια εντός εγγύησης, δεν έκανα την αλλαγή αφού δεν αντιμετωπίζω πρόβλημα στο φρενάρισμα. Την αλλαγή θα την κάνω στο 1ο service, έτσι ώστε να 'κερδίσω' όσο το δυνατόν περισσότερα χλμ, πριν πληρώσω από την τσέπη μου τακάκια/δίσκους.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Q
                      qsisvts last edited by

                      Ο χρήστης Arkady έγραψε:

                      Το μόνο που μπορεί να θεωρηθεί κάπως 'σοβαρό' είναι τα ελαττωματικά τακάκια, που προκαλούσαν 'χαρακιές' στους πίσω δίσκους. Βέβαια αν σκεφτεί κανείς ότι η GM αγοράζει τακάκια από εξωτερικό προμηθευτή και δεν τα παράγει η ίδια, καταλαβαίνει κανείς ότι η υπαιτιότητα δεν είναι άμεσα της GM

                      κανενας κατασκευαστης δεν παραγει ουσιαστικα τιποτα, εκτος απο σασι και κινητηρα

                      και βεβαια ειναι υπευθυνος ο καθενας για τη συνθεση του

                      κατα τα αλλα συμφωνω τα updates δε σημαινουν τιποτα, ολοι κανουν ή πρεπει να κανουν

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        danaos_master last edited by

                        Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                        και γιατι θεωρεις δεδομενο οτι θα καψει λιγοτερο
                        θα θελει πολυ ζορισμα αυτο το μοτερ να κινησει το αρμα

                        Κι εγώ έτσι νόμιζα εξ΄ αρχής γι΄ αυτό και πήγα και ρώτησα κατευθείαν για το 1.6Τ παρόλο που΄ ναι πιο ακριβό. Όλα τα αμάξια έχουν ένα κινητήρα που όταν τα τσιτώνεις αποδίδει καλύτερα από το βασικό τους και καταλήγει παρόλο που έχει περισσότερους ίππους να παράγει το ζητούμενο έργο, πιο οικονομικά τελικά.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • Q
                          qsisvts last edited by

                          Ο χρήστης DANAOS_master έγραψε:

                          και γιατι θεωρεις δεδομενο οτι θα καψει λιγοτερο
                          θα θελει πολυ ζορισμα αυτο το μοτερ να κινησει το αρμα

                          Κι εγώ έτσι νόμιζα εξ΄ αρχής γι΄ αυτό και πήγα και ρώτησα κατευθείαν για το 1.6Τ παρόλο που΄ ναι πιο ακριβό. Όλα τα αμάξια έχουν ένα κινητήρα που όταν τα τσιτώνεις αποδίδει καλύτερα από το βασικό τους και καταλήγει παρόλο που έχει περισσότερους ίππους να παράγει το ζητούμενο έργο, πιο οικονομικά τελικά.

                          ε ναι αυτη ειναι η ιδεα του downsizing

                          βεβαια τα ατμοσφαιρικα οπελ εκτος απο ψοφια ειναι απο τα πιο οικονομικα μοτερ που ξερω για αυτο μου κανει εντυπωση που λενε οτι τα τουρμπατα καινε και αυτο δεν το χω ακουσει μονο εδω μεσα

                          τεσπα, οσο παραπανω και να καιει αξιζει τον κοπο πιστευω

                          το 10αρακι παντως στο ταξιδι μου φαινεται υπερβολικο μιας και τοσο καιει ενα 2λιτρο τουρμπο με καμια 80αρια αλογα παραπνω σε σβελτο ταξιδι

                          και επειδη προσφατα εκανα συζητηση με ατομο που μου λεγε οτι θελει να πουλησει το κορσα του (1.4) γιατι καιει 10αρια στη πολη εχω καταληξει οτι οδηγος απο οδηγο κανει γιγαντια διαφορα
                          αρα μονο απο ατομο που ξερω πώς οδηγει θα δεχτω την καταναλωση ως μετρο συγκρισης ή ακομα καλυτερα απο τον ιδιο μου τον εαυτο

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            arkady last edited by

                            Ο χρήστης DANAOS_master έγραψε:

                            Κι εγώ έτσι νόμιζα εξ΄ αρχής γι΄ αυτό και πήγα και ρώτησα κατευθείαν για το 1.6Τ παρόλο που΄ ναι πιο ακριβό. Όλα τα αμάξια έχουν ένα κινητήρα που όταν τα τσιτώνεις αποδίδει καλύτερα από το βασικό τους και καταλήγει παρόλο που έχει περισσότερους ίππους να παράγει το ζητούμενο έργο, πιο οικονομικά τελικά.

                            Δεν ξέρω πόσο βιάζεσαι να αγοράσεις αυτοκίνητο, πάντως αν δεν είναι ιδιαίτερα επιτακτική η ανάγκη άμεσης αγοράς, θα σου πρότεινα να περιμένεις λίγο τις εξελίξεις περί diesel κινητήρων.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              danaos_master last edited by

                              Κάνας κάτοχος 1.8;

                              Δεν πρέπει να ΄χει πουλήσει και πολύ αυτό, ε;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                drdino last edited by

                                Μην το λες... Τα περισσότερα που βλέπω είναι 1,6 και 1,8.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  arkady last edited by

                                  Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                  Μην το λες... Τα περισσότερα που βλέπω είναι 1,6 και 1,8.

                                  Ο 1.8 πούλησε αρκετά στην αρχή, μια και ήρθε πριν τον 1.6Τ.Με την έλευση του 1.6Τ οι πωλήσεις του 1.8 έπεσαν ραγδαία.
                                  Ο 1.8 είναι ιδιαίτερα δημοφιλής σε εταιρικά αυτοκίνητα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    stoilas last edited by

                                    Και ναι, επέστρεψα και η μέση κατανάλωση δείχνει 8.6!

                                    Δυστυχώς δεν έμεινα κάτω από 8.5 καθώς στην επιστροφή κινήθηκα σε κάποια κομμάτια με 160 στο Cruise.

                                    Αθήνα - Καλαμάτα - Κορώνη και πέρα δώθε σε διάφορα χωριά και παραλίες 2 μέρες τώρα και ξανά πίσω Αθήνα. Πάρκαρα απόψε σπίτι και το Fuel Range δείχνει άλλα 180 χλμ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • 8
                                      888888 last edited by

                                      Ο χρήστης Arkady έγραψε:

                                      Τα θέματα που αναφέρεις είναι όντως υπαρκτά, ωστόσο κανένα από αυτά δεν είναι κάτι σοβαρό που να θέτει θέμα αξιοπιστίας του αυτοκινήτου....

                                      Πουθενα δεν εγραψα οτι το αυτοκινητο ειναι ανασφαλες ή επικινδυνο.
                                      Μιλησα απλως για τη ποιοτητα κατσκευης του.
                                      Ειναι αποκλειστικα και μονο θεμα του κατοχου να θεωρει οτι ειναι αποδεκτο το γεγονος να τρεχει καθε τρεις και λιγο στο συνεργειο για 'αναβαθμισεις' ή 'καμπανιες' ή ακομα να ειναι σε συνεχη επικοινωνια με την εταιρεια, για αναφορα προβληματων.
                                      Το γεγονος αυτο απεχει ομως απο αυτο που λεμε ποιοτητα κατασκευης, και μαλλον δεν αναιρει αυτο που εγραψα οτι η Οπελ βιαστηκε (εκ των πραγματων αναγκασμενη) να προωθησει το Ινσινια σε μαζικη παραγωγη.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • B
                                        biskoto10 last edited by

                                        Ο χρήστης Arkady έγραψε:

                                        Ο 1.8 πούλησε αρκετά στην αρχή, μια και ήρθε πριν τον 1.6Τ.Με την έλευση του 1.6Τ οι πωλήσεις του 1.8 έπεσαν ραγδαία.
                                        Ο 1.8 είναι ιδιαίτερα δημοφιλής σε εταιρικά αυτοκίνητα.

                                        Υπαρχει περιπτωση να του βαλουν τον 1.4 με τα 140?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          arkady last edited by

                                          Ο χρήστης 888888 έγραψε:

                                          Πουθενα δεν εγραψα οτι το αυτοκινητο ειναι ανασφαλες ή επικινδυνο.

                                          Ούτε εγώ είπα ότι έγραψες κάτι τέτοιο. Απλά εξηγώ ότι τα θέματα του αυτοκινήτου, δεν είναι ζωτικής σημασίας που να αποτελούν κίνδυνο για την ασφάλεια των επιβαινόντων.

                                          Μιλησα απλως για τη ποιοτητα κατσκευης του.
                                          Ειναι αποκλειστικα και μονο θεμα του κατοχου να θεωρει οτι ειναι αποδεκτο το γεγονος να τρεχει καθε τρεις και λιγο στο συνεργειο για 'αναβαθμισεις' ή 'καμπανιες' ή ακομα να ειναι σε συνεχη επικοινωνια με την εταιρεια, για αναφορα προβληματων.
                                          Το γεγονος αυτο απεχει ομως απο αυτο που λεμε ποιοτητα κατασκευης, και μαλλον δεν αναιρει αυτο που εγραψα οτι η Οπελ βιαστηκε (εκ των πραγματων αναγκασμενη) να προωθησει το Ινσινια σε μαζικη παραγωγη.

                                          Ως προς την ποιότητα κατασκευής, θα διαφωνήσω κάθετα.
                                          Η ποιότητα κατασκευής του αυτοκινήτου είναι εξαιρετική, προσεγγίζοντας αυτοκίνητα αρκετά μεγαλύτερης αξίας. Το Insignia αποτελεί ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο για τα λεφτά του, κάτι που αντανακλάται στα νούμερα πωλήσεων όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και πανευρωπαϊκά.
                                          Οι αναβαθμίσεις σου εξηγώ και πάλι είναι απλά software updates, τα οποία απλά βελτιώνουν το υπάρχων λογισμικό, λύνοντας σε ορισμένες περιπτώσεις κάποια bugs. Σε καμία περίπτωση δεν νοούνται ως προβλήματα.Ούτε αποτελούν 'καμπάνιες', αφού η εταιρία δεν επικοινωνεί καν με τον πελάτη για αυτά. Περνιούνται στην επόμενη επίσκεψη του αυτοκινήτου για το service.

                                          Είναι προφανές ότι έχεις διαβάσει αρκετά πράγματα στο Insignia Club.

                                          Όπως γνωρίζεις, όλα τα αυτοκινητιστικά club αποτελούνται κυρίως από άτομα που ασχολούνται ιδιαίτερα με το αυτοκίνητο τους, αρκετά περισσότερο από τον μέσο οδηγό. Τα θέματα που έχεις θέσει λοιπόν, σε καμία περίπτωση δεν στέλνουν τον οδηγό 'να τρέχει κάθε τρεις και λίγο' στο συνεργείο, όπως χαρακτηριστικά αναφέρεις. Έχουν παρατηρηθεί και συζητηθεί κυρίως από τα άτομα του club, που οι περισσότεροι εξ'αυτών είναι γνώστες και 'ψείρες'. Ο μέσος οδηγός σε διαβεβαιώ, ότι δεν έχει καν παρατηρήσει ούτε το 10% από αυτά. Χαρακτηριστικά σου λέω ότι πέτυχα άλλο ιδιοκτήτη Insignia στο Super Market και κουβεντιάζοντας άρχισα να του λέω για κάποια από αυτά, τι μπορεί να κάνει για να τα επιλύσει. Περιττό να σου πω ότι νόμιζε ότι του μιλάω κινέζικα, αφού δεν είχε παρατηρήσει το παραμικρό στο αυτοκίνητο.

                                          Το ότι η Opel βιάστηκε να το ρίξει στην αγορά για κερδίσει γρήγορα μερίδιο αγοράς, είναι γεγονός. Παρόλα ταύτα, όλα τα θέματα που ανέφερες αφορούσαν τα μοντέλα ΜΥ 2009 και πλέον έχουν επιλυθεί στα μοντέλα ΜΥ 2010.

                                          Εν κατακλείδι, θα έλεγα ότι το Insignia είναι ένα πολύ ισορροπημένο αυτοκίνητο αποτελώντας μια από τις καλύτερες επιλογές για την κατηγορία και επίπεδο τιμής που παίζει.
                                          Θεωρώ όμως ότι επί του παρόντος το να τοποθετηθεί κανείς περί αξιοπιστίας (θετικά ή αρνητικά), είναι πολύ πρώιμο αν λάβει κανείς υπόψιν του ότι το αυτοκίνητο δεν έχει κλείσει καν 2ετία. Ιδιαίτερα ο 1.6Τ κινητήρας (που αποτελεί και την πιο δημοφιλή έκδοση) μετά βίας κλείνει κάτι παραπάνω από 12 μήνες παρουσίας στην Ελλάδα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            arkady last edited by

                                            Ο χρήστης Biskoto10 έγραψε:

                                            Υπαρχει περιπτωση να του βαλουν τον 1.4 με τα 140?

                                            Δεν έχω ακούσει κάτι, 1.400άρης κινητήρας για να κινήσει τόσο βαρύ αμάξωμα θα αποτελούσε μάλλον υπερβολή.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 78
                                            • 79
                                            • 80
                                            • 81
                                            • 82
                                            • 85
                                            • 86
                                            • 80 / 86
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr