-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
+1 στο Yaris
Τι σας αρέσει στο ψυγείο ρε παιδιά;
γιατι το πουντο τι εχει??? κλαιν.
- 35 άλογα και πολυ καλύτερο κράτημα ρε Γιάννη! Επίσης δεν μοιάζει με φριτεζα!
crap
-
Τώρα γιατί αναφέρεις το φόκους σου;
-
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
για μενα τ αυτοκινητα που ξεχωριζω απ αυτες που λες ειναι το fiesta και το clio...
το fiesta νομιζω συνολικα ειναι πιο προσεγμενο, το clio που ειναι αρκετα καλο και λογω της καλης τιμης που μπορεις να βρεις εξαιτιας των εκπτωσεων της renault.Και οι οποίες εκπτώσεις αφορούν την ΕΞΟΦΛΗΣΗ ΤΟΙΣ ΜΕΤΡΗΤΟΙΣ !!
-
α ναι ε; μουφα δηλαδη! η pga εχει δειξει αρκετα γενναιοδωρη παντως ισως off the record να κανουν καμια εκπτωσουλα, αν οχι τοτε δεν νομιζω να αξιζει να δωσεις τοσα λεφτα...καλυτερα ενα fiesta σιγουρα η ενα τουρμπατο punto...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Τώρα γιατί αναφέρεις το φόκους σου; -
Respect στο Yamaha σου.
Απο τους 'τενεκέδες' θα διάλεγα :
- Yaris
εαν ανέβεις κυβικά - Punto Evo
- Fiesta 1.4
με αυτή τη σειρά.
- Yaris
-
Σας ευχαριστω για την βοηθεια σας .
'νοστιμος' ο ιταλος αλλα ρε παιδια απο θεμα αξιοπιστιας-βλαβες κλπ τι γινεται ?
Θυμαμαι παλια που λεγαμε 'ιταλος' = καθε βδομαδα μαστορα ( το ιδιο και για τα μηχανακια ) .
Εχουν βελτιωθει καθολου ? Εχουν προβληματα ? ΚΑι απο θεμα καταναλωσης τι λεει ( λογω turbo ) ?Ειπαμε ειμαι σκραπας στα αμαξια χωρις μεγαλη εμπειρια .
ΠΧ
ειχα απο το 88-95 ενα golf παμπαλαιο 1050
μετα ενα hyundai accent 1300 για 7 χρονια ( δεν ζητησε τιποτα )
Μετα ενα seat cordoba 1600 gia 3 χρονια ( παρα πολλες βλαβες μεσα στην εγγυηση sensor L , εγκεφαλο , πλακετα παραθηρων , ασανσερ παραθυρων , φουσκα μπρωστα κλπ )
Και τελος hyundai Tucson 200 για τα τελευταια 5 χρονια ( δεν εχει ζητησει τιποτα ) -
Αρχικά φαντάζομαι πως ακόμα και αισθητικά τα αυτοκίνητα που προτίνεις καλύπτουν τα κριτήρια σου.
Αν τα κάνεις απο ένα test drive σίγουρα θα σε βοηθήσει να καταλήξεις.
Όλες οι προτάσεις είναι αξιόλογες με τα υπέρ και τα κατά τους.
Τα Yaris, Fabia και Clio προσφέρουν μικρές διαστάσεις, σύγχρονη τεχνολογία και περιορισμένα κρατικά πάγια κόστη ενώ τα Yaris και Fabia διαθέτουν και ένα σχετικά καλύτερο aftersales.
Μεταξύ Fiesta και Evo το 2ο προσφέρει επιδόσεις, εμφάνιση και πιο σπορ στήσιμο σε σχέση με το 1ο που το θεωρώ ασχημο και φλύαρο μέσα και έξω και μαλακό στο δρόμο.
Στα Ceed και Auris κερδίζεις απλώς σε διαστάσεις ενώ κατα τα λοιπά ... απλοί ανθρωπομεταφορείς.
Προσωπικά θα σκεφτόμουν Fabia και Evo αλλά και άλλα 2. Το Roomster 1,2 που είναι μοντέρνο και υπεράνετο σε χώρους, και το Kia Venga 1,4 με την ψηλή θέση οδήγησης, την όμορφη εμφάνιση και τους πολύ καλούς χώρους παρα τις μικρές του διαστάσεις. -
Το ξερω οτι θα με βοηθησει το test drive αλλα ειναι σχετικα αδυνατο τωρα .
Τον τελευταιο χρονο διαμενω μονιμα στην ναξο και εδω ΔΕΝ εχει .....
Απλα λογω αλλαγης εργασιας επιστρεφω αθηνα σε 1 μηνα και θελω να ειμαι 'ετοιμος' απο θεμα πληροφόρησης για αυτο το θεμα ωστε να κανω αμεσα την αλλαγη .Ps :Επισης δεν κρυβω οτι 'παω τρελλα' τα honda civic 1.4 , mito 1.4 135ps , lancia 1.4 blackfire astra 1.4 140 ή 100 αλλα γογω του οτι εχω περιορισμενο Budget δεν τα κοιταζω γιατι αρρωσταινω !
-
Βλέποντας ότι μάλλον έχεις καλή εμπειρία απο Κορέα μεριά ίσως να έβλεπες τις καινούριες προτάσεις τους. 1400άρια i20, i30, Ceed και Venga με το τελευταίο -όπως και προείπα- πανοραμική ψηλή θέση οδήγησης που μετα απο το Tuscon δεν θα σε προβληματίσει σε αίσθηση.
-
για ποιοτητα και χωρους ceed......
-
[quote='villasg']Σας ευχαριστω για την βοηθεια σας .
'νοστιμος' ο ιταλος αλλα ρε παιδια απο θεμα αξιοπιστιας-βλαβες κλπ τι γινεται ?
Θυμαμαι παλια που λεγαμε 'ιταλος' = καθε βδομαδα μαστορα ( το ιδιο και για τα μηχανακια ) .
Εχουν βελτιωθει καθολου ? Εχουν προβληματα ? ΚΑι απο θεμα καταναλωσης τι λεει ( λογω turbo ) ?Αυτη τη στιγμη ολα τα 'ευρωπαικα' αυτοκινητα βασιζονται στους ιδιους πανω κατω προμηθευτες.Οποτε ειναι περιπου και στο ιδιο 'καζανι' απο αποψη προβληματων.Βεβαια τελευταια ολοι οι τουρμπο κινητηρες εχουν γινει ποιο αξιοπιστοι και απο τους αντιστιχους ατμοτμοσφαιρικους τους(T-jet vs Fire,Tsi vs Fsi κλπ.)Οποτε μην τα φοβασε καθολου.Απλα οι γιαπωνεζοι προμηθευτες ειναι,ακομα προς το παρων,λιγο ποιο αξιοπιστοι χωρις να σημαινει κατι αυτο(βλεπε οτι ξεκινησαν διαφορες ανακλησεις)Ελπιζω να σε βοηθησα
-
Αν τα χαμηλά τέλη κυκλοφορίας είναι ψηλά στη λίστα αναγκών σου στρέψου προς τη Fabia ή το, κατά τη γνώμη μου πιο όμορφο εξωτερικά, Polo, αλλιώς το Punto Evo 135 θα σε καλύψει και με το παραπάνω.
-
Παρε το ΚΙΑ φιλε !
-
το punto evo ειναι 1368 κυβικα.αρα για μολις 10 παραπανω κυβικα εισαι στην κατηγορια τελων των 1400 κυβικων.
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Παρε το ΚΙΑ φιλε !Αυτο που μεμπερδευει με το ΚΙΑ ειναι εαν αυτα που πωλουνται τωρα ειναι με τα 109 αλογατα ή με τα 90 .
Διαβαζω διφορουμενα πραγματα παντου -
Aν είναι καινούριο, είναι 90. Αν είναι στοκ, είναι με 109.
-
Ο χρήστης villasg έγραψε:
Αυτο που μεμπερδευει με το ΚΙΑ ειναι εαν αυτα που πωλουνται τωρα ειναι με τα 109 αλογατα ή με τα 90 .
Διαβαζω διφορουμενα πραγματα παντουΣτο 5θυρο και 3θυρο Ceed 1,4 τα 109 άλογα υπάρχουν μόνο σε προf/l, και πλέον μόνο αν υπάρχει σε στοκ.
Το καινούριο 5θυρο είναι με τα 90 άλογα. Το ίδιο ισχύει και για το 3θυρο που χωρίς να έχει εξωτερικές αλλαγές πλέον έχει και αυτό 90 όπως και το Venga. -
Εδω και μια ωρα προσπαθω να καταλαβω τις διαφορες αναμεσα σε
pro cee'd
pro ceed FL
cee'd
Ceed FL
Εχω ανοιξει 4 παραθυρα αλλα ακρη δεν βγαζω .... -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Στο 5θυρο και 3θυρο Ceed 1,4 τα 109 άλογα υπάρχουν μόνο σε προf/l, και πλέον μόνο αν υπάρχει σε στοκ.
Το καινούριο 5θυρο είναι με τα 90 άλογα. Το ίδιο ισχύει και για το 3θυρο που χωρίς να έχει εξωτερικές αλλαγές πλέον έχει και αυτό 90 όπως και το Venga.Έχει flash στους εξωτερικούς καθρέφτες (
Μια βοηθεια παρακαλω πολυ