Navigation

  • Unread
  • Recent
  • Popular
  • Search
  • Register
  • Login
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΑΓΩΝΕΣ
  • ΔΟΚΙΜΕΣ
  • CLASSIC
  • ΤΙΜΕΣ
  • VIDEO
  • 4ΤΡΟΧΟΙ
  • Register
  • Login
  • Search
  • Unread
  • Recent
  • Popular
Νissan Qashqai J10 (2007-2013)
  1. Home
  2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
  3. Νissan Qashqai J10 (2007-2013)
  • 1
  • 2
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 234
  • 235
  • 26 / 235
Κατασκευαστές και Μοντέλα
307
4.7k
22.0k
Loading More Posts
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • Q
    qash70 last edited by May 18, 2010, 5:44 PM

    Μηπως τον Σεπετεμβριο θα ερθει η αναβαθμισμενη εκδοση του 1.6 HRDE με 117 ιππους (αντιστοιχος του juke)και ισως καποια ανακοινωση για turbo λεω μηπως.....

    1 Reply Last reply Reply Quote 0
    • G
      giannik1977 last edited by May 18, 2010, 6:06 PM

      ομίζω σε είχα ξαναρωτήσει αλλά δεν καταλαβαίνω πρακτικά τι διαφορά θα έχει ο κινητήρας αυτός με τον υπάρχων...
      Όσον αφορά το τούρμπο , καλοδεχούμενο....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cosneo last edited by May 18, 2010, 7:35 PM

        Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:
        Y.Γ
        Άκουσες την προσφορά που έβγαλε η Νισσάν με τις επιταγές (εκπτώσεις)
        Για το Q.q η προσφορά φτάνει τα 2.300 € (1300 € της ήδη υπάρχουσας + 1.000 € της προωθησης που έχει τώρα) και όλα αυτά για αγορά με΄χρι τον Σεπτέμβριο...

        Καλή προσφορά μου ακούγεται!
        Αν η 1,6 ActionPlus με το Esp + τα πάγια βγαίνει με τις εκπτώσεις λιγότερο ή κοντά στα 20.000€ αξίζει πολύ.
        Τον Ιούλιο έχουμε και αυξηση στο ΦΠΑ ...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          p_george last edited by May 18, 2010, 7:46 PM

          Ο χρήστης qash70 έγραψε:
          Μηπως τον Σεπετεμβριο θα ερθει η αναβαθμισμενη εκδοση του 1.6 HRDE με 117 ιππους (αντιστοιχος του juke)και ισως καποια ανακοινωση για turbo λεω μηπως.....

          117 ιππους εχει το QQ facelift που κυκλοφορει τωρα,
          turbo μαλλον στο νεο μοντελο του 2012.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            ggab last edited by May 18, 2010, 7:49 PM

            Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:
            εγώ νομίζω ότι ο κινητήρας του q.q (έχοντας κάνει τεστ το προηγούμενο ) , κινεί ικανοποιητικά το αμάξωμα.
            Εντάξει , καμμιά 20 αριά ιπποι παραπάνω καλύτερα θα ήταν , αλλά αν μπούμε σε αυτή τη λογική...
            Το μοναδικό του μείον νομίζω είναι στις ψηλές ταχύτητες , ο λίγο αυξημένος θόρυβος του κινητήρα (ελλείψη 6ης ταχύητας) , δεν ξέρω αν το βελτιώσαν με ηχομόνωση καλύτερη...
            Εγώ στο Almera N16 1500κ.ε που έχω με τους 90 ίππους κινεί μια χαρά το αμάξι , μην τρελαθούμε και ξαφνικά οι 118 ίπποι του q.q μας φαίνονται λίγοι...
            Και θα το ξαναπώ έχοντας κάνει και τεστ το Μαζντα 6 στην 1.8 έκδοση. Μου φάνηκε πολύ πιο πρόθυμος ο κινητήρας του q.q Μπορεί να φταίει η κλιμάκωση του κιβωτίου , δεν ξέρω απλά το βάζω σαν θέμα..

            δες τις ρεπριζ απο τα δυο αυτοκινητα και θα καταλαβεις πολλα,γιατι τεστ μεσα στην κινηση δεν βγαζει ασφαλη συμπερασματα.......

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Q
              qash70 last edited by May 18, 2010, 9:38 PM

              Ο χρήστης p_george έγραψε:

              Μηπως τον Σεπετεμβριο θα ερθει η αναβαθμισμενη εκδοση του 1.6 HRDE με 117 ιππους (αντιστοιχος του juke)και ισως καποια ανακοινωση για turbo λεω μηπως.....

              117 ιππους εχει το QQ facelift που κυκλοφορει τωρα,
              turbo μαλλον στο νεο μοντελο του 2012.

              Θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω 115 εχει το f/l και δεν μιλαμε για δυναμομετρημενους ανεπισημους αλλα αυτα που δινει η ιδια η nissan http://www.nissanpress.co.uk/press_site ... _specs.pdf και για την f/l .Πουθενα δεν εχει αναφερθει στην παρουσιαση του f/l οτι εχει παραπανω ιππους!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                giannik1977 last edited by May 19, 2010, 3:17 PM

                Πάντως για το θέμα του τούρμπο κανείς δεν ξέρει αν και πότε θα το βάλει η Νισσάν στο q.q
                Ρόλο πιστεύω θα παίξουν και οι επιδόσεις του Juxe , το οποίο μεταξύ μας το θεωρώ τραγικό..

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lpat2001 last edited by May 19, 2010, 4:53 PM

                  Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:

                  Ρόλο πιστεύω θα παίξουν και οι επιδόσεις του Juxe , το οποίο μεταξύ μας το θεωρώ τραγικό..

                  Τραγικο?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    p_george last edited by May 19, 2010, 5:24 PM

                    Ο χρήστης qash70 έγραψε:
                    Θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω 115 εχει το f/l και δεν μιλαμε για δυναμομετρημενους ανεπισημους αλλα αυτα που δινει η ιδια η nissan http://www.nissanpress.co.uk/press_site ... _specs.pdf και για την f/l .Πουθενα δεν εχει αναφερθει στην παρουσιαση του f/l οτι εχει παραπανω ιππους!

                    Καλα κανεις και διαφωνεις γιατι εχεις δικιο, εκανα λαθος, 115 ιππους αναφερουν επισημα,
                    παρασυρθηκα απο αυτα που ακουσα τις τελευταιες μερες απο δυο εκθεσεις που πηγα να το δοκιμασω.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cosneo last edited by May 20, 2010, 4:49 AM

                      Ο χρήστης p_george έγραψε:
                      117 ιππους εχει το QQ facelift που κυκλοφορει τωρα,

                      Και το QQ 1,6 και το Tiida 1,6 και το Juke 1,6 κινούνται απο τον ίδιο κινητήρα HR16DE.
                      117 άλογα αποδίδει στο Tiida 1,6 σύμφωνα με κάποια έντυπα. Τα ίδια θα έχει και το Juke 1,6
                      Μηχανικά το QQ f/l δεν έχει καμία διαφορά σε σχέση με το προf/l.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        cosneo last edited by May 20, 2010, 5:39 AM

                        Μπορεί κάποιος κάτοχος (ή γνώστης) δικίνητου QQ να προσδιορίσει γραπτώς -όσο είναι δυνατόν- τις off road δυνατότητες και τα όρια του?
                        Ορεινό σχετικά βατό χωματόδρομο, χωμάτινο μονοπάτι με κλίση, λάσπη κλπ?
                        (Το σκεπτικό μου είναι με τα 'απλησίαστα' και άνευ ουσιαστικής αξίας πλέον 2λιτρα τετρακίνητα κατα πόσο ένα υπερυψωμένο 2κίνητο 1600άρη (τύπου SX4, Caliber, QQ κλπ) μπορεί να καλύψει κάποιες επιπλέον αναγκες πέρα απο την άσφαλτο και τα πεζοδρόμια).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          pro last edited by May 20, 2010, 8:57 AM

                          Ο χρήστης cosneo έγραψε:
                          Μπορεί κάποιος κάτοχος (ή γνώστης) δικίνητου QQ να προσδιορίσει γραπτώς -όσο είναι δυνατόν- τις off road δυνατότητες και τα όρια του?
                          Ορεινό σχετικά βατό χωματόδρομο, χωμάτινο μονοπάτι με κλίση, λάσπη κλπ?
                          (Το σκεπτικό μου είναι με τα 'απλησίαστα' και άνευ ουσιαστικής αξίας πλέον 2λιτρα τετρακίνητα κατα πόσο ένα υπερυψωμένο 2κίνητο 1600άρη (τύπου SX4, Caliber, QQ κλπ) μπορεί να καλύψει κάποιες επιπλέον αναγκες πέρα απο την άσφαλτο και τα πεζοδρόμια).

                          Off road δυνατοτητες απλα δεν υπαρχουν, εκτος αν θελουμε να κοροιδευουμε τον εαυτο μας. Η διαφορα είναι οτι αν περασεις απο κανενα κατσικοδρομο με κοτρωνες, δεν θα βρεις. Κατι ειναι κι αυτο θα μου πεις. Αν φορας ελαστικα 80-20 και οχι ασφαλτινα μπορει να εχεις και μια στοιχειωδως καλυτερη συμπεριφορα. Ορεινους βατους χωματοδρομους τους περναει και το γκολφ. Το qq μπορει να περασει και απο ενα ελαφρως δυσκολοτερο κομματι. Αλλα λασπες (πραγματικες, οχι λασπουλες), αμμους, χιονια, μεγαλες κλισεις κλπ, ξεχνα τα. Το αυτο ισχυει και για το 3008. Αν θελετε λασπες νερα και περιπετειες παρτε αλλα αυτοκινητα, μην σας παραμυθιαζουν οι μαρκετιστες. Υπαρχουν λογοι για τα QQ, 3008 κλπ, αλλα δεν ειναι οι off road δυνατοτητες.

                          δες τις ρεπριζ απο τα δυο αυτοκινητα και θα καταλαβεις πολλα,γιατι τεστ μεσα στην κινηση δεν βγαζει ασφαλη συμπερασματα.......

                          QQ
                          60-100 Χ.Α.Ω. (ΔΛ.) 10,2
                          80-120 Χ.Α.Ω. (ΔΛ.) 15,8

                          Εχει το 6 καλυτερες;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            giannik1977 last edited by May 20, 2010, 10:54 AM

                            παραπάνω που ανέφερα για το Juxe ότι είναι τραγικό , εννοούσα από πλευράς εμφάνισης (και όχι για κινητήρα κ.λ.π)

                            Όσον αφορά για το q.q θα ήθελα μία 6η σχέση στο κιβώτιο , η οποία όμως νέα κλιμάκωση του κιβωτίου να μην επηρέαζε τις ρεπρίζ του αυτ/του...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dimitris-razis last edited by May 20, 2010, 11:04 AM

                              Ο χρήστης cosneo έγραψε:
                              Μπορεί κάποιος κάτοχος (ή γνώστης) δικίνητου QQ να προσδιορίσει γραπτώς -όσο είναι δυνατόν- τις off road δυνατότητες και τα όρια του?
                              Ορεινό σχετικά βατό χωματόδρομο, χωμάτινο μονοπάτι με κλίση, λάσπη κλπ?
                              (Το σκεπτικό μου είναι με τα 'απλησίαστα' και άνευ ουσιαστικής αξίας πλέον 2λιτρα τετρακίνητα κατα πόσο ένα υπερυψωμένο 2κίνητο 1600άρη (τύπου SX4, Caliber, QQ κλπ) μπορεί να καλύψει κάποιες επιπλέον αναγκες πέρα απο την άσφαλτο και τα πεζοδρόμια).

                              Οι διαφορές σε σχέση με ένα 'απλό' επιβατικό είναι κατα την γνώμη μου οι εξής:

                              1. Αυξημένο ύψος που σημαίνει οτι περνάς πιο εύκολα λακούβες, χαντάκια, πέτρες κλπ.
                                Επίσης σε αγνώστου βάθους - διαμόρφωσης λασπολακούβες αρκετού μήκους (ή σε ανεμοσούρια χιονιού) έχεις την άνεση να περάσεις με πιο πολλή φόρα μη φοβούμενος οτι θα βρεί κάτω.
                              2. Ελαφρά πιο μεγάλη διαδρομή ανάρτησης σε σχέση με κάποιο συμβατικό, που σημαίνει ότι σε κρέμασμα τροχού που 1-2 πόντοι μπορεί να κάνουν την διαφορά, έχεις κέρδος. Επίσης η πιο μεγάλη διαδρομή δίνει και κάποια πιο σχετική άνεση σε χωματόδρομο.

                              Για τις περιπτώσεις που αναφέρεις δηλ. (Ορεινό σχετικά βατό χωματόδρομο, χωμάτινο μονοπάτι με κλίση, λάσπη κλπ?) η διαφορά οφείλεται κατα βάση στην δυνατότητα της 'φόρας' που σου δίνει το αυξημένο ύψος, όχι στην μετάδοση (η οποία είναι όμως λίιγο πιο κοντή απο το μέσο επιβατικό και αυτό βοηθάει επίσης).

                              Ελπίζω να βοήθησα (αν και εγώ έχω το 4κίνητο!)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                ggab last edited by May 20, 2010, 1:24 PM

                                QQ
                                60-100 Χ.Α.Ω. (ΔΛ.) 10,2
                                80-120 Χ.Α.Ω. (ΔΛ.) 15,8

                                Εχει το 6 καλυτερες;[/quote]
                                σκεψου οτι το 6αρι στα 120χλμ με 5η εχει μολις 3000rpm και τι γινεται πραγματικα πιο πανω.......
                                αληθεια ποιος βαζει στα 80χλμ 5η;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • E
                                  edmond last edited by May 20, 2010, 1:36 PM

                                  Ο χρήστης cosneo έγραψε:
                                  Μπορεί κάποιος κάτοχος (ή γνώστης) δικίνητου QQ να προσδιορίσει γραπτώς -όσο είναι δυνατόν- τις off road δυνατότητες και τα όρια του?
                                  Ορεινό σχετικά βατό χωματόδρομο, χωμάτινο μονοπάτι με κλίση, λάσπη κλπ?
                                  (Το σκεπτικό μου είναι με τα 'απλησίαστα' και άνευ ουσιαστικής αξίας πλέον 2λιτρα τετρακίνητα κατα πόσο ένα υπερυψωμένο 2κίνητο 1600άρη (τύπου SX4, Caliber, QQ κλπ) μπορεί να καλύψει κάποιες επιπλέον αναγκες πέρα απο την άσφαλτο και τα πεζοδρόμια).

                                  παρεπιπτωντος, το sx4 ειναι τετρακινητο! εκτος και αν συζηταμε για το δικινητο, οποτε και παμε σε 3-4 χιλιαρικα πιο κατω στην τιμη επομενως και σε αλλη κατηγορια αυτοκινητου. κακα τα ψεμματα το sx4 εχει απαιχτο πλεονεκτημα λογω τετρακινησης η οποια βεβαια θα εκτιμηθει σε σπανιες περιπτωσεις. αυτες οι περιπτωσεις ομως μπορει και να ειναι καθοριστικες ως προς την 'εκβαση' καποιου αποτελεσματος οπως για λιγα μετρα χιονιου να πρεπει να βαλεις αλυσιδες ή να κολλησει απο εκει που δεν το περιμενεις σε καποια αμμουδια οπου πλησιασες αρκετα λογω του αυξημενου υψους που τοσο καμαρωνεις. περι ορεξεως (και αναγκων προσθετω) κολοκυθοπιτα. εξαλλου οι πινακες πωλησεων δειχνουν την αληθεια.
                                  sorry για το ψιλο-off topic.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    giannik1977 last edited by May 20, 2010, 1:48 PM

                                    Πάντως είναι από τις λίγες φορές που ένα μοντέλο f/l είναι πραγματικά πιο όμορφο από τον προκάτοχο του.
                                    όσον αφορά για τους κινητήρες , η Νισσάν βλέποντας τις πωλήσεις του Q.Q πανευρωπαικά δεν νομίζω να θέλει να αλλάξει την πετιχημένη συνταγή , αλλάζοντας κινητήρες (tourbo) κ.λ.π
                                    Σου λέει , όποιος θέλει τούρμπο ας πάρει το Juxe. (λέω εγώ τώρα.. )

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      costaslio last edited by May 20, 2010, 5:48 PM

                                      Επειδή είναι καινούριο, δε το βάζω ακόμα σε χωματόδρομο!!!!!
                                      Πάντως πιστεύω ότι εκεί που πήγαινα με το τέριος μπορώ να πάω άνετα και με το κασκάι!!!!
                                      Εξάλλου .... δε νομίζω ότι χρειαζόμαστε στην Ελλάδα ένα θηριώδες τετρακίνητο, όποιος πάει σε σκληροτράχηλα βουνά και πίστες για 4χ4 φυσικό και επόμενο είναι να πάρει 4χ4, για τους υπόλοιπους που δε θέλουμε και πάρα πολά το κασκάι είναι υπεραρκετό!!!!!
                                      Επίσης καλό θα είναι και ένα τούρμπο κασκάι αλλά //// σε καμιά 10αριά χρόνια, μετά την κρίση!!!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        giannik1977 last edited by May 20, 2010, 6:26 PM

                                        Ποια έκδοση πήρες? Μήπως αυτή με το Nissan Connect?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          costaslio last edited by May 20, 2010, 7:26 PM

                                          Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:
                                          Ποια έκδοση πήρες?

                                          Την απλή μωρέ , που.... τα έχει όλα και μου έκαναν δώρο ζάντες 16'αρες, σκαλοπάτια, συναγερμό , πατάκια , πυροσβεστήρα , τρίγωνο και φαρμακείο!!!! Οι άλλες εκδόσεις καλές... αλλά .... τζάμπα λεφτά.... κλίμα, προβολείς ομίχλης, υαλοκαθαριστήρες να δουλεύουν αυτόματα με την βροχή, τα φώτα να ανάβουν αυτόματα, οι 17άρες ή 18άρες ζάντες κ.λ.π καλά.... αλλά..... δε τα χρειάζομαι!!!!!! Λεπτομέρειες....... Ενδεικτικά να σου πω ότι εδώ (Σάμο) το αιρ κοντίσιον στα 13 χρόνια που είχα το τέριος το άναψα 3-4 φορές, η δε σύζυγος με το 107 δε το έχει ανάψει ποτέ!!!! Οπότε το κλίμα.........

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          515 out of 4699
                                          • First post
                                            515/4699
                                            Last post
                                          • 1
                                          • 2
                                          • 24
                                          • 25
                                          • 26
                                          • 27
                                          • 28
                                          • 234
                                          • 235
                                          • 26 / 235
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          APRILIOS

                                          ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr