-
Ο χρήστης dlef έγραψε:
Καλημέρα σε όλους
έχω ένα Nissan Primera 1.6 που φοράει λάστικα 205/60/R16 τα οποία πρόκειται να αλλάξω.
Σκέφτομαι λόγω κόστους να πάω σε 205/55/R16
Θέλω να ρωτήσω αν αυτό αλλάζει σημαντικά την συμπεριφορα του αυτοκινήτου όσο αφορά την ασφάλεια του.
Σε γενικές γραμμές δεν τρέχω και τα χιλιόμετρα είναι κατα βάση μέσα σε πόλη και καμιά φορά σε εθνικήΕυχαριστώ
PS: Ο λαστιχάς που απευθύνθηκα μου λέει ότι αλλάζει πολύ η συμπεριφορά και ΔΕΝ τα συνιστά. Ο
Οντως αλλάζει πολύ η διάμετρος του τροχού...20mm μικρότερη γίνεται
Θα πρέπει να πας σε 215/55/16 για να μην έχεις μεγάλη διαφορά (περίπου 1,38% δηλαδή 9mm)Για περισσότερα τσέκαρε εδώ http://www.tyresave.co.uk/tyresize.html
-
ευχαριστώ για την πληροφόρηση,
αλλά αυτό πέρα του ότι αλλάζει το προφίλ του αυτοκινήτου (ποιο χαμηλό απο ότι κατάλαβα) έχει να κάνει με την ασφάλεια του? -
Πρέπει να είναι η μοναδική περίπτωση διάστασης, όπου το 60άρι προφίλ είναι σπανιότερο κι ακριβότερο από το 55άρι ...
Την παλαβή αυτή επιλογή ακολουθούσε και η Renault στο Scenic II: έδινε σαν κατάλληλες διαστάσεις ΚΑΙ την 205/55/16 ΚΑΙ την 205/60/16 !! Τα Scenic III συνεχίζουν την παράδοση με τα 'μπαλονοειδή' 205/60/16 τους.
Προσωπικά δε νομίζω πως θα 'χεις πρόβλημα: με τα 205/55 θα χαμηλώσει απλά το αυτοκίνητο κατά 1 εκατοστό και θα δείχνει ελάχιστα παραπάνω το ταχύμετρο... -
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Πρέπει να είναι η μοναδική περίπτωση διάστασης, όπου το 60άρι προφίλ είναι σπανιότερο κι ακριβότερο από το 55άρι ...
Την παλαβή αυτή επιλογή ακολουθούσε και η Renault στο Scenic II: έδινε σαν κατάλληλες διαστάσεις ΚΑΙ την 205/55/16 ΚΑΙ την 205/60/16 !! Τα Scenic III συνεχίζουν την παράδοση με τα 'μπαλονοειδή' 205/60/16 τους.
Προσωπικά δε νομίζω πως θα 'χεις πρόβλημα: με τα 205/55 θα χαμηλώσει απλά το αυτοκίνητο κατά 1 εκατοστό και θα δείχνει ελάχιστα παραπάνω το ταχύμετρο...thanks!!
όντως , η διαφορά στην τιμή (για τα 4 λάστιχα) είναι 150 €!!!!, και γιαυτό σκέφτομαι το 55άρι, απλά θέλω να είμαι σίγουρος για την ασφάλεια και την συμπεριφορά του αυτοκινήτου -
Άνετα 55άρι.
-
Ο χρήστης dlef έγραψε:
ευχαριστώ για την πληροφόρηση,
αλλά αυτό πέρα του ότι αλλάζει το προφίλ του αυτοκινήτου (ποιο χαμηλό απο ότι κατάλαβα) έχει να κάνει με την ασφάλεια του?Για την ασφάλεια δεν ξέρω να σου απαντήσω συγκεκριμένα, αλλά ξέρω ότι πρέπει να αποφεύγεται τόσο μεγάλη αλλαγή στην διάμετρο. Προσπάθησε καλύτερα να βρείς διάσταση που θα έχει φθηνά ελαστικά χωρίς να αλλάζει την διάμετρο πάνω από 2%.
Φαντάσου ότι μικραίνοντας η συνολική διάμετρος δείχνει λάθος χλμ το κοντέρ, θέλεις περισσότερες στροφές του τροχού για να καλυψεις την ίδια απόσταση κλπ κλπ.
-
Πάνω από 3% καλό είναι να το αποφεύγουμε...
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Φοραει Μισλεν.
Ζαντες 14αρες δεν παιζουν, μιλαμε για αυτοματο Παντα της συζυγου, με πολυ ... ηπια (για να το πω ευγενικα) χρηση.
Σορι που σας πρηζω, αλλα επιμενω:
**Η επιλογη μεγαλυτερης διαστασης, θα εχει (αισθητη) αρνητικη επιπτωση στην επιταχυνση (κυριως του Παντα) και στην καταναλωση (κυριως του 206); **
Αν ναι, δεν θα αλλαξω διασταση.
Αν οι διαφορες ειναι μικρες θα βαλω τα φαρδυτερα.
Ευχαριστω.Κάναμε παρόμοια αλλαγή στο πάντα, αν θυμάμαι καλά και δεν κατάλαβα διαφορά. Μπορεί όμως να οφείλεται στο ότι πετάξαμε τα #$@να eco και βάλαμε energy, οπότε η ανωτερότητα του ελαστικού (φαντασου ) να έκρυψε διαφορές κατά την επιτάχυνση. Βέβαια όταν μιλάμε για επιτάχυνση στο πάντα εννοούμε μέχρι τα 80 περίπου.
το αυτόματο φαντάζομαι πως είναι ΗΔΗ τόοοοοοσοοοοοο αργό, που δεν πρόκειται να καταλάβεις διαφορά, ακόμα και αν βάλεις 18άρες.
-
Eφτασε ο καιρος (μετα απο 4 χρονια ) να αλλαξω λαστιχα στο γλ-Αστρα (1.4 90ΗΡ, 2006). Βασικά φοράει αυτά με τα οποία αγοράστηκε (continental premium contact) σε 205/55 R16 91H.
Tι προτείνετε και ποια είναι μια καλή τιμη? Ρωτησα εναν στη γειτονια σήμερα και μου είπε € 370-400 για να βάλω λέει Πιρελι ή Μισλεν pilot (απ'οτι κατάλαβα γιατι δε μου ελεγε τα μοντελα )...
Αξίζει να πας σε κατι πιο σπορ? Τα Ποτενζα τι λένε?
Αυτές οι τιμές από camskill δεν παραείναι χαμηλές?
http://www.camskill.co.uk/products.php?plid=m62b0s291p0
Δωστε καμιά ιδέα.ΕΔΙΤ:
Και μια άλλη απορία. Αν βάλεις άλλο κωδικό ταχύτητας, πχ T ή U αντί για Η που φοράει είναι φθηνότερα?
Είναι πιο 'μαλακό' σε αυτή την περίπτωση ή δεν παίζει ρόλο?
Σημειωτέον ότι δεν πάω ποτέ πάνω από 140-160 με το γλΑστρακι εθνική, αλλά στις στροφούλες Καρπενησι το ψιλοπιεζω. -
Ο δείκτης ταχύτητας έχει να κάνει με την αντοχή του σκελετού του ελαστικού και μόνο. Καμία σχέση με την γόμα και το πόσο γρήγορα ζεσταίνεται αυτή.
Τα Potenza είναι τέλεια για πίστα ή για άγρια άσφαλτο και γκαζιάρη οδηγό. Με άλλα λόγια δεν κάνουν για Ελλάδα καθότι θεόσκληρα. Αν είσαι ικανοποιημένος από τα Κόντι, επανάλαβέ τα. Από ότι λένε πολύ καλό λάστιχο σε αυτή την διάσταση είναι και το Pilot Exalto. Εγώ έχω να πω επίσης καλά λογια για Yokohama C Drive.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ο δείκτης ταχύτητας έχει να κάνει με την αντοχή του σκελετού του ελαστικού και μόνο. Καμία σχέση με την γόμα και το πόσο γρήγορα ζεσταίνεται αυτή.thanks, αυτο θεωρούσα και γω πιο λογικο.
Τα Potenza είναι τέλεια για πίστα ή για άγρια άσφαλτο και γκαζιάρη οδηγό. Με άλλα λόγια δεν κάνουν για Ελλάδα καθότι θεόσκληρα. Αν είσαι ικανοποιημένος από τα Κόντι, επανάλαβέ τα. Από ότι λένε πολύ καλό λάστιχο σε αυτή την διάσταση είναι και το Pilot Exalto. Εγώ έχω να πω επίσης καλά λογια για Yokohama C Drive.
Α, ΟΚ. Οπότε μάλλον τα ίδια θα ξαναβάλω καθώς μπορώ να πω ότι δεν είχα κανενα πρόβλημα.
Θα τσεκαρω και αυτα που λες και μαλλον θα παω για το φθηνότερο.Ασχετο: καλά ρε σεις, στο camskill οι τιμές είναι για 1 λάστιχο ή για 4άδα??
-
Αγόρασα σήμερα 4 Pirelli P Zero (σκέτα) 245/40R18 97Y XL γιατί τα 'μαμά' Dunlop είχαν γίνει
Για να δούμε -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Αγόρασα σήμερα 4 Pirelli P Zero (σκέτα) 245/40R18 97Y XL γιατί τα 'μαμά' Dunlop είχαν γίνει
Για να δούμεωχχχχχχ
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Βέβαια όταν μιλάμε για επιτάχυνση στο πάντα εννοούμε μέχρι τα 80 περίπου.ξεχασες να προσθεσεις 'σε κατηφορα'
Βελτιωση στις κλισεις στις στροφες ειδατε;
(γιατι με πανω απο 150-160* σε ανοιχτες καμπες ενοχλει λιγο η κλιση...)- φυσικα μιλαμε για μιλια (λογω chrysler κι ετσι)
-
Κώστα γιατί να δεις μείωση των κλίσεων;
-
Ειπα οτι αν δεν 'κοβει' την -οποια- επιταχυνση και δεν αυξανει την καταναλωση, να βαλω τα φαρδυτερα. Θα φρεναρει λιγο καλυτερα και θα γερνει λιγοτερο (για ψυχολογικους λογους).
-
Οι κλίσεις δεν επηρεάζονται...
-
Μου φαίνεται πιο λογικό με φαρδύτερο ελαστικό να αυξάνονται οι κλίσεις, αφού το αυτοκίνητο θα πατάει καλύτερα και η ανάρτηση θα φορτίζεται περισσότερο, έτσι δεν είναι?
-
Αν φτάνει με τα τωρινά λάστιχα την ανάρτηση στα όριά της, όχι. Κάτι πολύ πιθανό για το πάντα. Μείωση πάντως δεν θα δεις Κώστα..
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Αγόρασα σήμερα 4 Pirelli P Zero (σκέτα) 245/40R18 97Y XL γιατί τα 'μαμά' Dunlop είχαν γίνει
Για να δούμεωχχχχχχ
Για πες, για πες
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]