-
Για αυτό σου είπα ότι δεν είναι ΙΔΙΑ. Ίσως να είναι καλύτερα από τα μουφοξένον που κυκλοφορούνε, αλλά ίδια με τα εργοστασιακά δεν είναι ότι και να λέμε.
Ειδικά η αυτορύθμιση είναι απαραίτητη. Και υπάρχει σε ΟΛΑ τα εργοστασιακά xenon, γιατί αλλιώς δεν περνάνε εγκρίσεις.
Δεν θέλω να σκέφτομαι καν το ενδεχόμενο να έφαγες πρόλογο, και να πλήρωσες φύκια για μεταξωτές κορδέλες.
Η volvo, mazda, mercedes κλπ δεν τα φτιάχνουν οι ίδιοι. ΑΛΛΑ πληρώνουν κάποιον να τα φτιάξει για αυτούς -
Δε μπορώ να καταλάβω τι εννοείς... Η εγώ δε γράφω καλά ελληνικά η εσύ δε διαβάζεις τι γράφω... Επαναλαμβάνω τα φανάρια είναι γνήσια της Volvo... Δεν είναι μαϊμούδες που πουλάνε στα αξεσουάρ. Άλλωστε δεν υπάρχουν για Volvo, το έψαξα και αυτό. Ούτε καταλαβαίνω τι εννοείς αυτορυθμιζόμενα... Εννοείς το πάνω-κάτω της δέσμης; Αυτό η ρυθμίζεται με κουμπάκι από μέσα η παίρνει εντολές απ΄ την ανάρτηση μέσω αισθητήρων. Το άνοιγμα της δέσμης τώρα σε όλα ρυθμίζεται χειροκίνητα με ένα καρυδάκι συνήθως.
Αλλά για πες μου αν σου καεί εσένα μια λάμπα, πας στην αντιπροσωπεία να την αγοράσεις; Και αν την πάρεις από 'κει γνωρίζεις ότι είναι η επιλογή του εργοστασίου του αυτοκινήτου; Όχι, βέβαια! Ε, το ίδιο έκανα κι εγώ... Αγόρασα λάμπες και παρελκόμενα από την αγορά και μάλιστα πολύ καλλίτερα και πολύ φθηνότερα. Απλά ψάχνεις στο internet [ebay και άλλα] και βρίσκεις ότι θέλεις. Κανείς δε σε υποχρεώνει να το κάνεις... Απλά μεταφέρω την εμπειρία μου για αυτούς που έχουν Volvo. Άλλωστε δεν έχεις Volvo, οπότε δε σε ενδιαφέρει... Σωστά; -
γιατι εχω την αισθηση οτι τα γνησια και νομιμα φαναρια με συστημα χενον συνοδευονται υποχρεωτικα απο πλυστικο συστημα φανων?
-
Ο χρήστης yanmilos έγραψε:
Δε μπορώ να καταλάβω τι εννοείς... Η εγώ δε γράφω καλά ελληνικά η εσύ δε διαβάζεις τι γράφω... Επαναλαμβάνω τα φανάρια είναι γνήσια της Volvo... Δεν είναι μαϊμούδες που πουλάνε στα αξεσουάρ. Άλλωστε δεν υπάρχουν για Volvo, το έψαξα και αυτό. Ούτε καταλαβαίνω τι εννοείς αυτορυθμιζόμενα... Εννοείς το πάνω-κάτω της δέσμης; Αυτό η ρυθμίζεται με κουμπάκι από μέσα η παίρνει εντολές απ΄ την ανάρτηση μέσω αισθητήρων. Το άνοιγμα της δέσμης τώρα σε όλα ρυθμίζεται χειροκίνητα με ένα καρυδάκι συνήθως.
Αλλά για πες μου αν σου καεί εσένα μια λάμπα, πας στην αντιπροσωπεία να την αγοράσεις; Και αν την πάρεις από 'κει γνωρίζεις ότι είναι η επιλογή του εργοστασίου του αυτοκινήτου; Όχι, βέβαια! Ε, το ίδιο έκανα κι εγώ... Αγόρασα λάμπες και παρελκόμενα από την αγορά και μάλιστα πολύ καλλίτερα και πολύ φθηνότερα. Απλά ψάχνεις στο internet [ebay και άλλα] και βρίσκεις ότι θέλεις. Κανείς δε σε υποχρεώνει να το κάνεις... Απλά μεταφέρω την εμπειρία μου για αυτούς που έχουν Volvo. Άλλωστε δεν έχεις Volvo, οπότε δε σε ενδιαφέρει... Σωστά;να βοηθήσω. 'Αυτορυθμιζόμενα φώτα' ο kyr80 εννοεί την αυτόματη ρύθμιση του ύψους των φώτων αναλόγως το πόσο φορτωμένο είναι το αμάξι, αν για χ-ψ λόγους ελαφραίνει έντονα ο 'κώλος' (Βλέπε δυνατό φρενάρισμα όπου τα φώτα σηκώνονται ή κάποια πολύ έντονη κατηφόρα) κτλ.
Επιπλέον, όπως έχω ξαναγράψει πιο πίσω (αρκετά πιο πίσω μάλιστα) τα φανάρια είναι φτιαγμένα για να διαχειρίζονται ένα συγκεκριμένο εύρος φωτός (με σκοπό ο φωτισμός να είναι σωστός φυσικά και όχι να είναι πολύ συγκεντρωμένος ή διάχυτος παντού).δεν είναι απλοί καθρέφτες ούτε απλοί ανακλαστήρες.
Τα φανάρια που έχουν λάμπες αλογόνου έχουν χειρότερης ποιότητας κάτοπτρα γιατί δεν χρειάζεται να πληρώσουν για καλύτερα, αφού και αυτά λειτουργούν τέλεια για λάμπες αλογόνου.Και το 'δεν χρειάζεται' για τη βιομηχανία σημαίνει 'δεν χρειάζεται να βάλουμε καλύτερο και να αυξήσουμε το κόστος χωρίς λόγο'.
Τα φανάρια που είναι σχεδιασμένα για xenon λάμπες έχουν καλύτερης ποιότητας κάτοπτρα γιατί πρέπει να περιορίζουν πιο καλά το (διάχυτο) φως που βγαίνει από την (πολύ πιο φωτεινή) λάμπα (σε σχέση με μία ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ λάμπα αλογόνου).Δεν υπάρχει περίπτωση να αύξησαν το κόστος παραγωγής αφήνοντας το ίδιο φανάρι είτε φοράει το αμάξι xenon είτε όχι.Ακόμα και 1€ εξοικονόμηση μπορεί για σένα να μην είναι τίποτα, αλλά αν το πολλαπλασιάσεις με 1.000.000 αυτοκίνητα, σημαίνει 1.000.000€ κέρδος από το τίποτα για την εταιρία.
Τα xenon αν δεις στον κατάλογο με τα έξτρα του αυτοκινήτου σου κοστίζουν ΕΠΙΠΛΕΟΝ 1000+€ και να ξέρεις ότι η τιμή αυτή είναι η ΔΙΑΦΟΡΑ ανάμεσα στα xenon και στα αλογόνου φώτα (σα να σου παίρνει πίσω τα φανάρια αλογόνου και πληρώνεις τη διαφορά και βάζεις το καλύτερο μοντέλο πάνω που είναι xenon - αργότερα θα είναι led κοκ).
Τέλος...αν είσαι τόσο δύσπιστος, δε έχεις παρά να πας σε μία αντιπροσωπεία και να ρωτήσεις και να δεις ότι το φανάρι που έχει xenon πάνω (από το εργοστάσιο) είναι με διαφορετικό κωδικό από ένα φανάρι που 'παίρνει' (από το εργοστάσιο) λάμπες αλογόνου και προφανώς διαφορετική χρέωση.Μπορεί όντως τα aftermarket xenon σου να μην ενοχλούν (σχεδόν καθόλου) αλλά μην νομίζεις ότι η volvo είναι χαζή που τα χρεώνει χ-ψ € παραπάνω στον έξτρα εξοπλισμό κι εσύ να βρήκες τη σούπερ ευκαιριάρα και έβαλες xenon με 300-400-500 ή και παραπάνω € φτηνότερα.
Δεν είναι μόνο οι λάμπες και οι μετασχηματιστές τα χρήματα αυτά (που κι αυτά από μόνα τους κοστίζουν παραπάνω από όσο οποιοδήποτε aftermarket kit xenon κυκλοφορεί για διάφορους λόγους). -
Ο χρήστης yanmilos έγραψε:
Δε μπορώ να καταλάβω τι εννοείς... Η εγώ δε γράφω καλά ελληνικά η εσύ δε διαβάζεις τι γράφω... Επαναλαμβάνω τα φανάρια είναι γνήσια της Volvo... Δεν είναι μαϊμούδες που πουλάνε στα αξεσουάρ. Άλλωστε δεν υπάρχουν για Volvo, το έψαξα και αυτό. Ούτε καταλαβαίνω τι εννοείς αυτορυθμιζόμενα... Εννοείς το πάνω-κάτω της δέσμης; Αυτό η ρυθμίζεται με κουμπάκι από μέσα η παίρνει εντολές απ΄ την ανάρτηση μέσω αισθητήρων. Το άνοιγμα της δέσμης τώρα σε όλα ρυθμίζεται χειροκίνητα με ένα καρυδάκι συνήθως.
Αλλά για πες μου αν σου καεί εσένα μια λάμπα, πας στην αντιπροσωπεία να την αγοράσεις; Και αν την πάρεις από 'κει γνωρίζεις ότι είναι η επιλογή του εργοστασίου του αυτοκινήτου; Όχι, βέβαια! Ε, το ίδιο έκανα κι εγώ... Αγόρασα λάμπες και παρελκόμενα από την αγορά και μάλιστα πολύ καλλίτερα και πολύ φθηνότερα. Απλά ψάχνεις στο internet [ebay και άλλα] και βρίσκεις ότι θέλεις. Κανείς δε σε υποχρεώνει να το κάνεις... Απλά μεταφέρω την εμπειρία μου για αυτούς που έχουν Volvo. Άλλωστε δεν έχεις Volvo, οπότε δε σε ενδιαφέρει... Σωστά;Καταρχήν χαλλλαρωσε. Το αυτοκίντο ΔΕΝ είναι επέκταση του ανδρισμού μας, και κανείς δεν έχει το αλάθητο στις αγορές του. Μάλλον δεν διαβάζεις τι γράφω, ή δεν θέλεις να καταλάβεις τι γράφω. Ο Κάβουρας τα εξήγησε μια χαρά, οπότε περαιτέρω αναλύσεις θα κάνουν μόνο κακό. Να συμπληρώσω μόνο ότι κάνεις λάθος για τη ρύθμιση ύψους. Αυτή στα xenon ρυθμίζεται μόνο αυτόματα σε όλα, και σε κανένα με το εσωτερικό ρυθμιστή όπως στα απλά. Επίσης ο Γιώργος έχει δίκιο στο ότι είναι υποχρεωτικό το σύστημα πλύσης φανών. Και δεν ξέρω αν παίζει ρόλο η μάρκα, αλλά ακόμα και να παίζει, ΕΙΧΑ volvlo S40 με εροστασιακά xenon... Και το θέμα μουφοξένον αφορά όλους τους οδηγούς ανεξαρτήτος μάρκας. Τέλος να σου πω ότι τα φώτα σου προφανώς και ΔΕΝ είναι εργοστασιακά xenon. Απλά χρησιμοποιούνε κάποια ανταλλακτικά των εργοστασιακών.
-
Κυριάκο άστο μην το ψάχνεις το θεμα μάταια.... Μάτια έχεις , ταλαιπωρημένα πλην όμως και βλέπεις τί μπάχαλο επικρατεί με τα κινεζοxenon μούφες που πάει και κοτσάρει και η κουτσή Μαρία επειδή θέλει το χρέπι της να λάμπει σαν πηγολαμπίδα με αποτέλεσμα να κάνει τη ζωή μας δύσκολη...
Να πάτε στον αγύριστο παλιοκάγκουρες, μπαμπουϊνόφατσες
-
Είσαι κακός
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
τα κινεζοxenon μούφες που πάει και κοτσάρει και η κουτσή Μαρία επειδή θέλει το χρέπι της να λάμπει σαν πηγολαμπίδα -
Εγώ θα έμενα σε αυτό που αναφέρθηκε. Αν είναι ίδιο το φανάρι που αγοράστηκε με αυτό που έχει τα μαμά ξένον. Αν είναι τουλάχιστον δεν θα φεύγει το φως από εδώ κι από εκεί και αν είναι ρυθμισμένο καλά μπορεί και να μην τυφλώνει στον επίπεδο δρόμο. Αν δεν είναι..... μάπα το καρπούζι!
Τα φτηνά κινέζικα λαμπάκια και μπάλαστ κλπ μπορεί να βγάζουν κι αυτά πολύ φως με λίγα λεφτά αλλά δεν είναι τα ίδια με τα εργοστασιακά και ο κατασκευαστής πάει να σε κλέψει.... Υπάρχουν αρκετές συνθήκες και προδιαγραφές στις οποίες τα φτηνιάρικα υστερούν. Επειδή όμως οι περισσότεροι είτε δεν ενδιαφέρονται είτε δεν θα τις καταλάβουν μέχρι να είναι αργά δεν τους δίνουν τη σημασία που πρέπει.
-
Το θέμα είναι ένα και είναι δυστυχώς απλό. Βλεπεις φίλε onyx τα απλά και λογικά δεν είναι για τους νεοέλληνες. Θέλουν δισεπίλυτα θέματα...
Το ένα και απλό λέγεται σε βα σμός .Θέλεις xenon κύριε? Καλά κάνεις. Να παραγγείλεις από την αρχή αν θες. Έχεις λεφτά να τα βάλεις? Καλώς. Δεν έχεις να μην βάλεις γιατί είσαι επικίνδυνος για την ασφάλεια των λοιπών χρηστών της οδού και συνάμα ενοχλητικός.
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
Δεν έχεις να μην βάλεις γιατί είσαι επικίνδυνος για την ασφάλεια των λοιπών χρηστών της οδού και συνάμα ενοχλητικός.Μπορείς να βάλεις λαμπες αλογόνου καλής ποιότητας..
-
Τα ''λεφτούλια'' σας να τα διαχειριστείτε όπως εσείς θέλετε κανείς δεν είπε το αντίθετο. Δεν έχει όμως κανένας δικαίωμα να παίζει κυριολεκτικά με την ασφάλεια των χρηστών της οδού.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Δε μπορώ να καταλάβω τι εννοείς... Η εγώ δε γράφω καλά ελληνικά η εσύ δε διαβάζεις τι γράφω... Επαναλαμβάνω τα φανάρια είναι γνήσια της Volvo... Δεν είναι μαϊμούδες που πουλάνε στα αξεσουάρ. Άλλωστε δεν υπάρχουν για Volvo, το έψαξα και αυτό. Ούτε καταλαβαίνω τι εννοείς αυτορυθμιζόμενα... Εννοείς το πάνω-κάτω της δέσμης; Αυτό η ρυθμίζεται με κουμπάκι από μέσα η παίρνει εντολές απ΄ την ανάρτηση μέσω αισθητήρων. Το άνοιγμα της δέσμης τώρα σε όλα ρυθμίζεται χειροκίνητα με ένα καρυδάκι συνήθως.
Αλλά για πες μου αν σου καεί εσένα μια λάμπα, πας στην αντιπροσωπεία να την αγοράσεις; Και αν την πάρεις από 'κει γνωρίζεις ότι είναι η επιλογή του εργοστασίου του αυτοκινήτου; Όχι, βέβαια! Ε, το ίδιο έκανα κι εγώ... Αγόρασα λάμπες και παρελκόμενα από την αγορά και μάλιστα πολύ καλλίτερα και πολύ φθηνότερα. Απλά ψάχνεις στο internet [ebay και άλλα] και βρίσκεις ότι θέλεις. Κανείς δε σε υποχρεώνει να το κάνεις... Απλά μεταφέρω την εμπειρία μου για αυτούς που έχουν Volvo. Άλλωστε δεν έχεις Volvo, οπότε δε σε ενδιαφέρει... Σωστά;να βοηθήσω. 'Αυτορυθμιζόμενα φώτα' ο kyr80 εννοεί την αυτόματη ρύθμιση του ύψους των φώτων αναλόγως το πόσο φορτωμένο είναι το αμάξι, αν για χ-ψ λόγους ελαφραίνει έντονα ο 'κώλος' (Βλέπε δυνατό φρενάρισμα όπου τα φώτα σηκώνονται ή κάποια πολύ έντονη κατηφόρα) κτλ.
Επιπλέον, όπως έχω ξαναγράψει πιο πίσω (αρκετά πιο πίσω μάλιστα) τα φανάρια είναι φτιαγμένα για να διαχειρίζονται ένα συγκεκριμένο εύρος φωτός (με σκοπό ο φωτισμός να είναι σωστός φυσικά και όχι να είναι πολύ συγκεντρωμένος ή διάχυτος παντού).δεν είναι απλοί καθρέφτες ούτε απλοί ανακλαστήρες.
Τα φανάρια που έχουν λάμπες αλογόνου έχουν χειρότερης ποιότητας κάτοπτρα γιατί δεν χρειάζεται να πληρώσουν για καλύτερα, αφού και αυτά λειτουργούν τέλεια για λάμπες αλογόνου.Και το 'δεν χρειάζεται' για τη βιομηχανία σημαίνει 'δεν χρειάζεται να βάλουμε καλύτερο και να αυξήσουμε το κόστος χωρίς λόγο'.
Τα φανάρια που είναι σχεδιασμένα για xenon λάμπες έχουν καλύτερης ποιότητας κάτοπτρα γιατί πρέπει να περιορίζουν πιο καλά το (διάχυτο) φως που βγαίνει από την (πολύ πιο φωτεινή) λάμπα (σε σχέση με μία ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ λάμπα αλογόνου).Δεν υπάρχει περίπτωση να αύξησαν το κόστος παραγωγής αφήνοντας το ίδιο φανάρι είτε φοράει το αμάξι xenon είτε όχι.Ακόμα και 1€ εξοικονόμηση μπορεί για σένα να μην είναι τίποτα, αλλά αν το πολλαπλασιάσεις με 1.000.000 αυτοκίνητα, σημαίνει 1.000.000€ κέρδος από το τίποτα για την εταιρία.
Τα xenon αν δεις στον κατάλογο με τα έξτρα του αυτοκινήτου σου κοστίζουν ΕΠΙΠΛΕΟΝ 1000+€ και να ξέρεις ότι η τιμή αυτή είναι η ΔΙΑΦΟΡΑ ανάμεσα στα xenon και στα αλογόνου φώτα (σα να σου παίρνει πίσω τα φανάρια αλογόνου και πληρώνεις τη διαφορά και βάζεις το καλύτερο μοντέλο πάνω που είναι xenon - αργότερα θα είναι led κοκ).
Τέλος...αν είσαι τόσο δύσπιστος, δε έχεις παρά να πας σε μία αντιπροσωπεία και να ρωτήσεις και να δεις ότι το φανάρι που έχει xenon πάνω (από το εργοστάσιο) είναι με διαφορετικό κωδικό από ένα φανάρι που 'παίρνει' (από το εργοστάσιο) λάμπες αλογόνου και προφανώς διαφορετική χρέωση.Μπορεί όντως τα aftermarket xenon σου να μην ενοχλούν (σχεδόν καθόλου) αλλά μην νομίζεις ότι η volvo είναι χαζή που τα χρεώνει χ-ψ € παραπάνω στον έξτρα εξοπλισμό κι εσύ να βρήκες τη σούπερ ευκαιριάρα και έβαλες xenon με 300-400-500 ή και παραπάνω € φτηνότερα.
Δεν είναι μόνο οι λάμπες και οι μετασχηματιστές τα χρήματα αυτά (που κι αυτά από μόνα τους κοστίζουν παραπάνω από όσο οποιοδήποτε aftermarket kit xenon κυκλοφορεί για διάφορους λόγους).Δε θα ασχοληθώ περισσότερο με το θέμα, παρά μόνο για να σε διορθώσω σε 2-3 σημεία :
- Τα απλούστερα Xenon στο δικό μου αυτοκίνητο κοστίζουν 1800 ευρώ σαν extra από τη λίστα και όχι 1000.
- Δεν είπα ότι έβαλα τα ίδια φανάρια με των αλογόνων. Τα xenon δεν έχουν μόνο άλλους καθρέφτες, διαφέρουν βασικά στο ότι έχουν φακούς [projectors] όπως ανέφερα, κυρίως για να μη στραβώνουν τους άλλους. Ενίοτε έχουν και κάτι περισσότερο που λέγεται Bi-xenon, δηλαδή με την ίδια λάμπα, χρησιμοποιώντας ένα σωληνοειδές διάφραγμα, πετυχαίνουν δύο δέσμες, μία μεσαία και μία μεγάλη [σκάλες]. Ο δεύτερος προβολέας είναι πάντα αλογόνων, για να μη χάνεις το σινιάλο.
- Η ρύθμιση των φώτων ανάλογα με το φορτίο [για πάνω-κάτω] γίνεται από ένα μοτεράκι που έχουν μέσα τους. Αυτό είτε είναι αυτόματο και παίρνει εντολές απ΄ την ανάρτηση είτε είναι χειροκίνητο, πάντα καταλήγει σε δύο καλώδια τα οποία και μπορείς να διαχειριστείς.
- Η Philips που έχει τέτοιες λάμπες και ballasts και τα πουλάει στην αγορά δεν είναι κινέζικη και δεν είναι αναξιόπιστη. Επιπρόσθετα το συγκεκριμένο μοντέλο αυτοκινήτου, φοράει κάτι περίεργες λάμπες, που συνοδέυονται από ειδικά ballasts και αναφλεκτήρες, που δεν υπήρχαν στην ελληνική αγορά. Έτσι παραγγέλθηκαν στο εξωτερικό. Το πρόβλημα ήταν ακόμα μεγαλύτερο γιατί χρειάζονταν και decoders, ώστε το computer να μη σου βγάζει στο ταμπλό ένδειξη 'καμένης λάμπας'.
και 5.* Δεν ρυθμίζονται αυτόματα όλα τα Xenon. *Το εύρος της δέσμης αλλά και το αλλοιθώρισμα του καθενός, ρυθμίζονται πάντα χειροκίνητα και μπροστά στο γνωστό 'τοίχο' με τις διαγραμμίσεις η τον 'δέκτη' που έχουν και τα ΚΤΕΟ [το τελευταίο αφορά ένα άλλο σημείωμα, όχι το δικό σου].
Τώρα αν και το 'γιατί' έχει σημασία, να αναφέρω ότι όταν παρήγγειλα το αυτοκίνητο η τιμή του ήταν ήδη αρκετά τσουχτερή και η λίστα με τις extra χρεώσεις, πάρα πολύ μεγάλη και πολύ δελεαστική. Από που να αρχίσεις και που να τελειώσεις λοιπόν. Έτσι περιορίστηκα στα απόλυτα απαραίτητα. Αλλά και ο πωλήτης δεν ήταν καλός και δεν μου εξήγησε, ότι στα 1800 ευρώ για τα xenon δεν ήταν μόνο οι λάμπες, αλλά το σύστημα ολόκληρο των φαναριών και μάλιστα αυτά που τα λέει active, που σημαίνει ότι στρίβουν δεξιά-αριστερά με το τιμόνι. Αν μου το εξηγούσε, θα τα έβαζα. Το χειρότερο είναι ότι αυτά τα συγκεκριμένα δεν μπαίνουν μετά, γιατί -όπως μου εξήγησαν τεχνικοί από ΗΠΑ που συμβουλεύτηκα- στο αυτοκίνητο που δεν τα έχει προεγκατεστημένα, δε μπαίνουν ούτε οι αισθητήρες ούτε τα καλώδια, αλλά ούτε και το software που δίνει τις εντολές από τον κεντρικό υπολογιστή.
Αυτά από εκτίμηση για το καλοπροαίρετο ενδιαφέρον σου.
-
Απο περιεργεια..... αυτος εδω --> http://www.youtube.com/watch?v=gsfzMloHwoo παιζει να εχει τπτ original???
-
Ο χρήστης lll έγραψε:
Απο περιεργεια..... αυτος εδω --> http://www.youtube.com/watch?v=gsfzMloHwoo παιζει να εχει τπτ original???Nα λοιπόν που έπεσες μέσα σε αυτά που λέω. Αυτός πάντως υποστηρίζει ότι είναι original και σου δείχνει και την ετικέττα του κατασκευαστή!... Δεν είναι εντυπωσιακό να πουλάει 350 τα φανάρια που ακόμα και μεταχειρισμένα κάνουν 1000 ευρώ και βάλε......; Άμα ψάχνεις βρίσκεις... Ας λάβει κανείς υπ΄οψιν του ότι όλοι οι Γερμανοί έχουν μεταφέρει τα εργοστάσιά τους στη Κίνα! Δε λέει όμως τίποτα αυτό. Αν ψάξεις το αυτοκίνητό μου, κάθε ένα μοναδικό μέρος του είναι από άλλη χώρα... Φαντάσου οι καλωδιώσεις γράφουν Made in Turkey!
-
Η Bosch παντως εχει βγαλει ανακοινωση οτι δεν πουλαει στο εμποριο κιτ ξενον
http://www.bosch.gr/content/language1/p ... slide1.jpg
http://www.bosch.gr/content/language1/p ... slide2.jpg εδω λεει και τι υποχρεωτικα πρεπει να εχουν τα ξενον
http://www.bosch.gr/content/language1/p ... slide3.jpg
http://www.bosch.gr/content/language1/p ... slide4.jpg
http://www.bosch.gr/content/language1/p ... start.htm# -
Ο χρήστης yanmilos έγραψε:
Δε θα ασχοληθώ περισσότερο με το θέμα
πραγματικά όλα αυτά που λες για να στα εξηγήσω 1 προς 1 πρέπει να γράψω ένα τεράστιο σεντόνι για μην πω απλώς ότι είναι λάθος αλλά και αιτιολογήσω τα λεγόμενά μου.
Από τη στιγμή που δε θες να ενδιαφερθείς, γιατί να κάνω κι εγώ το ίδιο?
Ας μείνει ο καθένας με την άποψή του (εντελώς φιλικά).Αυτά από εκτίμηση για το καλοπροαίρετο ενδιαφέρον σου.
ειλικρινά πάντα απαντώ καλοπροαίρετα και καλώς ή κακώς επειδή πέρασα από τα aftermarket xenon, έβαλα πολλά πράγματα πάνω στο αμάξι κτλ, είπα να πω εν συντομία την άποψή μου.
τέλος, άλλο μεταχειρισμένα πράματα και άλλο καινούρια.
350€ δίνει αυτός μόνο τα φανάρια+λάμπες+μετασχηματιστές (ballasts)?
Αν ναι, τότε να ξέρει όποιος τα πάρει ότι λείπουν αρκετά πραματάκια ακόμα για να μπουν πάνω στο αμάξι. -
Κοίτα φίλε Καβουρα, άσε να σου πω εγώ τις σκέψεις μου, αν και βαριέμαι όπως κι εσύ, αλλάζοντας λίγο το θέμα.
Αυτή η ιστορία με τα 'γνήσια ανταλλακτικά' ειδικά που σου πουλάνε οι εδώ αντιπροσωπείες, σηκώνει πολύ συζήτηση. Ένα στροφόμετρο-ταχύμετρο της Chrysler, η αντιπροσωπεία εδώ το χρέωνε 1200 ευρώ και το αγόρασα από το site ανταλλακτικών της Chrysler στην Αμερική 250 δολλάρια. Τι έχεις να πεις; Αγόρασα κάποτε μπουζοκαλώδια για ένα Honda από την αντιπροσωπεία και όταν τους είπα ότι δεν είναι ίδιος ο κατασκευαστής με αυτά που είχε το αυτοκίνητο από τη μαμά του, μου είπαν 'ε, η Honda άλλαξε κατασκευαστή'. Αυτό που κάνουν σήμερα οι αυτοκινητοβιομηχανίες με το outsourcing δεν έχει αρχή και τέλος. Θα αγόραζες τεχνολογικό προϊόν που γράφει Made in Turkey; Κι όμως η Volvo το βάζει σε αυτοκίνητο 50000 ευρώ! Ακόμα κοίτα τι έγινε με τον κατασκευαστή, που φτιάχνει το γκάζι στα Toyota!... Aυτό που κολάει και χάλασε ο κόσμος στην Αμερική και όλο τον κόσμο. Που αρχίζει λοιπόν και που τελειώνει το 'εργοστασιακό' ανταλλακτικό;
Από ΄κει και πέρα φυσικά, είναι θέμα πορτοφολιού... Άμα έχεις πληρώνεις και βάζεις Xenon με 3500 ευρώ. Άμα δεν έχεις όμως; Η αν νοιώθεις ότι σε δουλεύουν;
Γι' αυτό,έχει δίκιο αυτός o ανώνυμος φίλος παραπάνω, που αναρωτιέται αν είναι γνήσια τα φανάρια Xenon των 350 ευρώ το ζευγάρι** καινούργια**, όταν κάνουν κάπου 1000 το ένα εδώ. Του έστειλα μήνυμα του Γερμανού για ballasts για το Volvo S80 και μου τα έστειλε σε φωτογραφία, με τη διευκρίνηση γνήσια και καινούργια! Πόσο λές; 125 ευρώ το ένα, τιμή στα sites ανταλλακτικών της Vollvo 680 ευρώ! Κατασκευαστής η γιαπωνέζικη Mitsubishi Electrics. Εσύ ποιό θα αγόραζες; Τουλάχιστον δε θα αναρωτιόσουν τι γίνεται εδώ; Είναι απλό, κάποιοι βρίσκουν τη πηγή της Volvο η της Audi κλπ και αγοράζουν και αυτοί, πωλούντας χωρίς τα εξωφρενικά κέρδη εργοστασίων, μεταπρατών, υποαντιπροσώπων και αντιπροσώπων.
Κι άλλο παράδειγμα...Κάμερα οπισθοπορείας και οθόνη στη Volvo 1500 ευρώ. Στην αγορά δε θα βρείς τέτοιο προϊόν πάνω από 200 ευρώ. Τα εργοστάσια που τα παραγγέλνουν χονδρικώς και μαζικά, πόσο τα αγοράζουν δηλαδή; GPS της Volvo extra 5500 ευρώ! Ε, πόσο κάνει το ακριβότερο GPS στο κόσμο για να στο χρεώνει εσένα 5500 επιπλέον; Ε, κάτσε υπάρχει και ένα όριο στο θέλω και μπορώ, το οποίο δεν μπορώ να το ξεπεράσω, γιατί θα με πουν και ηλίθιο! -
-
Eίναι έγκλημα αυτό που κάνουν τα συνεργεία: να τοποθετούν εκ των υστέρων xenon και δεν πα να λες αγαπητέ Αντώνη ότι είναι γνήσια κλπ κλπ.
Όταν σου έρθει όμως ο παππούς από απέναντι μετωπική θα είναι αργά......
Έχει καταντήσει μέγιστη αηδία αυτή η ιστορία με τα xenon.
Φώτα Xenon...