Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΝΑ ΕΜΠΛΑΚΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ?
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. ΝΑ ΕΜΠΛΑΚΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ?
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Ελληνικοί Αγώνες
    10
    29
    466
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cdl last edited by

      Σε αλλο thread ο αγαπητός takinen, έθιξε πολύ σωστά το θέμα της παντελούς απουσίας του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, απο τη συμβολή του σε θέματα τεχνικών ελέγχων υλικών που χρησιμοποιούνται στους αγώνες αυτοκινήτου.

      Με αφορμή το θέμα αυτό ( το σχετικό link είναι http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?p=8788#8788 ) σκέφτηκα να κάνουμε μία ψηφοφορία, για το άν πιστεύουμε οτι τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά μας Ιδρύματα, αλλα και τα Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, θα πρέπει να προχωρήσουν σε ενεργή εμπλοκή στους Ελληνικούς αγώνες μηχανοκίνητων σπόρ, στο βαθμό βέβαια που μπορούν και φυσικά σε καθαρά τεχνολογικά θέματα ελέγχων και προδιαγραφών.

      Δώστε την ψήφο σας στην απάντηση που σας εκφράζει. Ισως η ψηφοφορία αυτή αποδειχθεί χρήσιμο βοήθημα στα χέρια όσων ίσως θελήσουν να κάνουν τις σχετικές επαφές για να υλοποιηθεί αυτή η δυνατότητα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • C
        cdl last edited by

        Σε αλλο thread ο αγαπητός takinen, έθιξε πολύ σωστά το θέμα της παντελούς απουσίας του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, απο τη συμβολή του σε θέματα τεχνικών ελέγχων υλικών που χρησιμοποιούνται στους αγώνες αυτοκινήτου.

        Με αφορμή το θέμα αυτό ( το σχετικό link είναι http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?p=8788#8788 ) σκέφτηκα να κάνουμε μία ψηφοφορία, για το άν πιστεύουμε οτι τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά μας Ιδρύματα, αλλα και τα Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, θα πρέπει να προχωρήσουν σε ενεργή εμπλοκή στους Ελληνικούς αγώνες μηχανοκίνητων σπόρ, στο βαθμό βέβαια που μπορούν και φυσικά σε καθαρά τεχνολογικά θέματα ελέγχων και προδιαγραφών.

        Δώστε την ψήφο σας στην απάντηση που σας εκφράζει. Ισως η ψηφοφορία αυτή αποδειχθεί χρήσιμο βοήθημα στα χέρια όσων ίσως θελήσουν να κάνουν τις σχετικές επαφές για να υλοποιηθεί αυτή η δυνατότητα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cdl last edited by

          Σε αλλο thread ο αγαπητός takinen, έθιξε πολύ σωστά το θέμα της παντελούς απουσίας του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, απο τη συμβολή του σε θέματα τεχνικών ελέγχων υλικών που χρησιμοποιούνται στους αγώνες αυτοκινήτου.

          Με αφορμή το θέμα αυτό ( το σχετικό link είναι http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?p=8788#8788 ) σκέφτηκα να κάνουμε μία ψηφοφορία, για το άν πιστεύουμε οτι τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά μας Ιδρύματα, αλλα και τα Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, θα πρέπει να προχωρήσουν σε ενεργή εμπλοκή στους Ελληνικούς αγώνες μηχανοκίνητων σπόρ, στο βαθμό βέβαια που μπορούν και φυσικά σε καθαρά τεχνολογικά θέματα ελέγχων και προδιαγραφών.

          Δώστε την ψήφο σας στην απάντηση που σας εκφράζει. Ισως η ψηφοφορία αυτή αποδειχθεί χρήσιμο βοήθημα στα χέρια όσων ίσως θελήσουν να κάνουν τις σχετικές επαφές για να υλοποιηθεί αυτή η δυνατότητα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • K
            kouk last edited by

            Οπως οταν προετοιμάζανε το Civic του Κόρακα,που πήγαινε 'ανεμος'!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • T
              takinen last edited by

              Και μην ξεχνάμε οτί οι δυνατότητες που υπάρχουν είναι τεράστιες σε όλους τους τομείς...... χώρων , υλικοτεχνικής υποδομής , επιστημονικού υποβάθρου, οικονομικής ευρωστίας, εθελοντών..!

              Τα πάντα είναι δυνατά. Όχι μόνο σε προσφορά τεχνογνωσίας στο σύνολο (πολύ απαραίτητο κατά τη γνώμη μου) αλλά ακόμα και να υπάρξουν συμμετοχές με καλά αυτοκίνητα, ή γιατί όχι και ....εννιαίο ανάμεσα στα τενικά πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ !!!
              Σκεφτείτε τι σπίθα θα ήταν ένα τέτοιο γεγονός και τι πυρκαγιά που θα επακολουθούσε!!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • T
                takinen last edited by

                Ο χρήστης kouk έγραψε:
                Οπως οταν προετοιμάζανε το Civic του Κόρακα,που πήγαινε 'ανεμος'!!!

                Όχι έτσι!!! Αξιολογότατη συμμετοχή και κόσμημα των ελληνικών αγώνων, αλλά καμία σχέση με ΕΜΠ , έρευνα, εξέλιξη, φοιτητές. κλπ ...
                Μην γελιόμαστε...ιδιωτική συμμετοχή ήταν και είναι, με ότι συνεπάγεται αυτό................

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • K
                  kouk last edited by

                  Ο χρήστης takinen έγραψε:

                  Οπως οταν προετοιμάζανε το Civic του Κόρακα,που πήγαινε 'ανεμος'!!!

                  Όχι έτσι!!! Αξιολογότατη συμμετοχή και κόσμημα των ελληνικών αγώνων, αλλά καμία σχέση με ΕΜΠ , έρευνα, εξέλιξη, φοιτητές. κλπ ...
                  Μην γελιόμαστε...ιδιωτική συμμετοχή ήταν και είναι, με ότι συνεπάγεται αυτό................

                  Σωστά,και δεν ειπα τιποτα διαφορετικό!!Αλλα απλά και μονο η εμπλοκή -με οποιοδήποτε τρόπο- ενος ΑΕΙ στους Ελληνικούς Αγώνες ηταν ενα πρώτο βήμα,που δεν αξιοποιήθηκε οπως επρεπε (..ισως αποφοίτησε τελικά ο Κώστας)!
                  Μονο που σε οτι αφορά την ερευνα και την εξέλιξη,οι..φήμες ελεγαν οτι το συγκεκριμένο μοτέρ ειχε περάσει αρκετές ώρες σε πάγκο του ΕΜΠ!
                  Εν πασει περιπτώσει,τα ΑΕΙ και ΤΕΙ σαφώς και θα ηταν πολύ καλό να εμπλακούν στους Ελληνικούς Αγώνες,αλλα...ακόμα δεν εχει γίνει η 'σύνδεση' τους με την αγορά εργασίας,ακόμα κατατρέχονται απο συνδικαλιστικά και αλλα σαράκια,ακόμα ..ακόμα.. ακόμα!!!
                  Να εμπλακούν στους Αγώνες να κάνουν τι?Ερευνα Δημήτρη?Και ποιός θα εξηγήσει στους ιθύνοντες (Σύγκλητο κλπ) οτι μπορεί να γίνει ερευνα στα βουνά ..με τους 'αλήτες που τρέχουν στα ράλια'?!!!Ε?
                  Παλι θα καταλήξουμε σε ευχολόγιο!
                  Οχι!Ας φτιάξουμε/φτιάξουν πρώτα το πλαίσιο των Ελληνικών Αγώνων ετσι ωστε να ειναι αυτο που πρέπει (χωρίς 'μαϊμουδιές' και λοιπές εξυπνάδες) και μετά ας βγούμε να προσκαλέσουμε ολους να πάρουν μέρος στην γιορτή!!
                  Γιατι τώρα οποιος εμφανιστεί στους Αγώνες αντιμετωπίζει πολλούς και πολλά!!!
                  Συγγνώμη για το υφος,αλλα ακουσα συζητήσεις τον τελευταίο καιρό που με πικράνανε πολύ και με εκνεύρισαν αφάνταστα,ακόμα και εδω στο forum (το κορυφαίο για εμένα με την οχι και τόσο μεγάλη πείρα απο forum's)!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • S
                    s3 last edited by

                    δε θα μιλησω για ΕΜπ ή τα Τει γιατι δεν ξερω το δυναμικο τους,ανθρωπινο και υλικοτεχνικο.
                    ΑΛΛΑ,θα μιλησω για το Πανεπιστημιο Πατρων που τυγχανει να ξερω.
                    Οι ανθρωποι ειναι παντελως ασχετοι με τους αγωνες.
                    Για το Χ.Μ δε το συζητω δεν εχουν κανει τιποτα ουτε ενδιαφερονται.
                    Οι Μ.Μ ειναι στον κοσμο τους (και καλα κανουν) και ασχολουνται με τα project τους.

                    Το θεμα ομως ειναι το εξης:
                    Πως θα μπορουσαν να βοηθησουν?
                    Εστω οτι εγω ειχα ενα saxo kit car και στην ολη προσπαθεια συμμετειχε το τμημα μηχανολογων.
                    Και εστω οτι μου εκοβαν ενα κονδυλι-χορηγεια.
                    Απο εκει και περα,τι αλλο θα μπορουσαν να κανουν?
                    Να εξελιξουν το αμαξι?χα χα εδω γελανε.
                    Με τι υποδομη και τι γνωσεις ?

                    Εστω οτι ειχαμε ενα saxo νορμαλ και θελαμε να το χτισουμε σε gr a.
                    παλι το ερωτημα θα μεινει αναπαντητο+γελια.

                    Οποτε για μενα η απαντηση ειναι
                    Α)υποδομη->δυναμομετρα παγκου,προσομειωση η/υ ,προγραμματα κλπ,μηχανουργειο,για κατεργασια κινουμενων μερων(ελαφρωμα κλπ)
                    Β)ανθρωπινο δυναμικο με γνωσεις και μερακι για αγωνες,αλλα ετοιμοι και οχι να πειραματιζονται.
                    Ειμαι σιγουρος οτι υπαρχουν πολλοι φοιτητες με αγαπη και τρελα που θα αγκαλιαζαν αυτη την προσπαθεια,αλλα αρκει μονο αυτο?
                    Εμενα οι καθηγητες μου εχουν δωσει την εντυπωση ανθρωπων που εχουν πιασει μια θεση στο δημοσιο(βολευτηκαν δηλ),νομιζουν οτι εχουν εξουσια,δεν τους ελεγχει κανεις και φτανουν στο σημειο της ασυδοσιας.(οχι ολοι,υπαρχουν φωτεινες εξαιρεσεις)
                    Πως λοιπον αυτοι οι ανθρωποι θα μπουν στους αγωνες,που ακομα θεωρουνται παρεξηγημενοι στην ελλαδα?

                    Και περα απο ολα αυτα χρειαζεται μια μεγαλη επενδυση για να τα αποκτησεις ολα αυτα.(εκατονταδες εκατομυρια δρχ)

                    Βεβαια προτιμουν μερικοι να πανε στις τσεπες τους,παρα να ιδρωσουν για να φτιαξουν κατι καινουριο και πρωτοποριακο στην ελλαδα.
                    Που στο κατω κατω τι οφελος θα εχουν οι καθηγηταδες να διαθεσουν εκει τα κονδυλια?(οικονομικο εννοω)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • S
                      s3 last edited by

                      και...κατι αλλο που ειπωθηκε για τον κορακα.
                      Εγω ξερω οτι το παιδι ειχε την οικονομικη ανεση και ετρεχε.
                      Δικα του τα αμαξια,δικα του ολα τα εξοδα.
                      ο τιτλος ηταν ετσι για το θεαθηναι.

                      Σιγα μην εγινε εξελιξη σε δυναμομετρο του εμπ.
                      ο μηχανικος που το εξελισε λεγεται Τσολιακος και ειναι γαμω τα ατομα.

                      Αυτα ξερω,αν κανω καποιο λαθος ας με διορθωσει καποιος που ξερει περισσοτερα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • T
                        takinen last edited by

                        Ο χρήστης S3 έγραψε:
                        και...κατι αλλο που ειπωθηκε για τον κορακα.
                        Εγω ξερω οτι το παιδι ειχε την οικονομικη ανεση και ετρεχε.
                        Δικα του τα αμαξια,δικα του ολα τα εξοδα.
                        ο τιτλος ηταν ετσι για το θεαθηναι.

                        Σιγα μην εγινε εξελιξη σε δυναμομετρο του εμπ.
                        ο μηχανικος που το εξελισε λεγεται Τσολιακος και ειναι γαμω τα ατομα.

                        Αυτα ξερω,αν κανω καποιο λαθος ας με διορθωσει καποιος που ξερει περισσοτερα.

                        Και ο Κόρακας και ο Τσολιάκος είναι διπλωματούχοι μηχανολόγοι μηχανικοί ΕΜΠ. Η εξέλιξη από ότι έχω καταλάβει γίνεται απο αυτούς και τον Πέππα, επίσης μηχανολόγο. Υπάρχουν και ορισμένα άλλα μέλη στην ομάδα τους, που είτε δουλεύουν στο συνεργείο όπου γίνεται η συντήρηση, είτε έχουν φιλικές σχέσεις. Ο τίτλος της συμμετοχής τους δεν ήταν μόνο για το Θεαθήναι αλλά υπήρχε, κυριώς παλαιότερα συνεργασία με το ΕΜΠ σε ορισμένα θέματα . (Δεν είναι απίθανο το μοτέρ όντως να πέρασε κάποιες ώρες μέσα στα εργαστήρια του ΕΜΠ)
                        Είναι όμως μια ουσιαστικά κλειστή ομάδα, που εαν κάποιος φοιτητής ήθελε να ασχοληθεί, δεν θα έπαιρνε κάποιον ουσιαστικό ρόλο και ούτε θα μάθαινε κάτι από αυτούς. Ουσιαστικά δηλαδή, μια ιδωτική ομάδα η οποία χρησιμοποίησε τους δεσμούς της με το ΕΜΠ, μιας και αρκετα μέλη της ήσαν φοιτητές του.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • T
                          takinen last edited by

                          Από εκεί και πέρα θα δώσω ένα παράδειγμα ενασχόλησης ενος τεχνικού πανεπιστημίου ή ΤΕΙ με τους αγώνες .
                          Υπήρχε και μάλλον υπάρχει σε Πανευρωπαικό επίπεδο ένα πρωτάθλημα που λέγεται Formula student και αποτελείται από τις συμμετοχές διαφόρων Πολυτεχνείων που ετοιμάζουν στήνουν και συντηρούν τις φορμουλίτσες. (Περισσότερες πληροφορίες δεν ξέρω μιας και δεν υπάρχει κάποια μόνιμη πηγή για τέτοια δευτερεύοντα θέματα).
                          Σκεφτείτε κάτι τέτοιο σε Ελληνικό επίπεδο.
                          Ένα ειδικό εννιαίο δηλαδή, με αγώνες μάλλον rally, και αυτοκίνητα όχι ιδιαίτερα ακριβά αλλά ομάδας Α ή Ε οπωσδήποτε, ωστε να υπάρχουν μεγάλα περιθώρια εφαρμογών. Ας πούμε με Yaris ή με Escort Mk2 !
                          Έτσι θα αναπτυχθεί μια μεγάλη επιστημονική τεχνογνωσία μακριά από μπακαλοδουλειές, η οποία αναπόφευκτα θα περάσει και στα υπόλοιπα πρωταθλήματα.

                          «Άσχετοι» μηχανολόγοι δεν υπάρχουν φίλε S3. Ικανότατοι όμως μηχανολόγοι που εξαιτίας διαφόρων συγκοιριών και κυρίως εξαιτίας τη έλλειψης επαγγελματικής αποκατάστασης, δεν έχουν ασχοληθεί ποτέ με το χώρο του αυτοκινήτου υπάρχουν χιλιάδες!
                          Και αν το επάγγελμα από το οποίο πηγάζουν όλες οι γνώσεις για τους αγώνες, δεν έχει καμία σχέση με τους αγώνες, τότε πως οι αγώνες θα πάνε ποτέ μπροστά?
                          Η υποδομή πάντως που θέτεις σαν προυπόθεση υπάρχει και όχι μόνο στο ΕΜΠ.

                          Και όσο ανακυκλώνουμε τις ίδιες σκέψεις και την ίδια μιζέρια για πάντα, οι αγώνες θα παραμείνουν ένα παρεξηγημένο είδος , υπό εξαφάνιση (?)
                          Τα ξέρουμε τα προβλήματα και τις μίζες και όλα. Με το να τα διατυπώνουμε απλώς δεν λύνεται τίποτα.
                          Προσωπικά πιστεύω πως αν κάπως δωθεί η σπίθα, πολλά θα γίνουν. Και καθηγητές και φοιτητές πορωμένοι υπάρχουν και λεφτα υπάρχουν. Πώς θα γίνει η αρχή είναι το πρόβλημα. Γι αυτό αναφέρθηκα και στους 4Τ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • S
                            s3 last edited by

                            Καταρχην δε μιλησα πουθενα για ασχετους μηχανολογους.
                            Αν ξαναδιαβασεις προσεκτικα θα δεις οτι μιλησα για αδιαφορους με το ειδος καθηγητες και για φοιτητες που εχουν αγαπη και τρελα και κινητρο.
                            Περα απο αυτα ομως τι?
                            Και δε μιλησα γενικα,αλλα για το πανεπιστημιο πατρων.

                            Α και ο κορακας ειναι χημικος μηχανικος και οτι βοηθησε την ομαδα του στο εμπ μαλλον εχει να κανει με καυσιμα κλπ,ερευνα δηλαδη απο το Χ.Μ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • B
                              bts last edited by

                              Ο χρήστης S3 έγραψε:

                              δε θα μιλησω για ΕΜπ ή τα Τει γιατι δεν ξερω το δυναμικο τους,ανθρωπινο και υλικοτεχνικο.
                              ΑΛΛΑ,θα μιλησω για το Πανεπιστημιο Πατρων που τυγχανει να ξερω.
                              Οι ανθρωποι ειναι παντελως ασχετοι με τους αγωνες.
                              Για το Χ.Μ δε το συζητω δεν εχουν κανει τιποτα ουτε ενδιαφερονται.
                              Οι Μ.Μ ειναι στον κοσμο τους (και καλα κανουν) και ασχολουνται με τα project τους.

                              Και εγώ στην Πάτρα είμαι (Η.Μ) και θα συμφωνήσω μαζί σου για την ασχετοσύνη και την στενομυαλιά των περισσοτέρων καθηγητών σχετικά με τους αγώνες.

                              Ειμαι σιγουρος οτι υπαρχουν πολλοι φοιτητες με αγαπη και τρελα που θα αγκαλιαζαν αυτη την προσπαθεια,αλλα αρκει μονο αυτο?
                              Εμενα οι καθηγητες μου εχουν δωσει την εντυπωση ανθρωπων που εχουν πιασει μια θεση στο δημοσιο(βολευτηκαν δηλ),νομιζουν οτι εχουν εξουσια,δεν τους ελεγχει κανεις και φτανουν στο σημειο της ασυδοσιας.(οχι ολοι,υπαρχουν φωτεινες εξαιρεσεις)
                              Πως λοιπον αυτοι οι ανθρωποι θα μπουν στους αγωνες,που ακομα θεωρουνται παρεξηγημενοι στην ελλαδα?

                              Και περα απο ολα αυτα χρειαζεται μια μεγαλη επενδυση για να τα αποκτησεις ολα αυτα.(εκατονταδες εκατομυρια δρχ)

                              Βεβαια προτιμουν μερικοι να πανε στις τσεπες τους,παρα να ιδρωσουν για να φτιαξουν κατι καινουριο και πρωτοποριακο στην ελλαδα.
                              Που στο κατω κατω τι οφελος θα εχουν οι καθηγηταδες να διαθεσουν εκει τα κονδυλια?(οικονομικο εννοω)

                              AΚΡΙΒΩΣ.
                              Oι περισσότεροι καθηγητές (τουλάχιστον στην Πάτρα) είναι βολεμένοι σατραπίσκοι, ενώ ορισμένοι από αυτούς διαχειρίζονται μεγάλα κονδύλια, συνήθως προς όφελος της τσέπης τους.

                              Γνωρίζω ικανούς καθηγητές, αλλά όπως είπες το σπορ στην Ελλάδα είναι τόσο παρεξηγημένο, που η ιδέα μάλλον θα τους φανεί αστεία.Αν δεν έχεις εσύ έτοιμη την ομάδα και πολλά χρήματα, το πανεπιστήμιο δεν μπορεί να σε βοηθήσει.Το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να σου διαθέσει κάποια μηχανήματα των εργαστηρίων.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • S
                                s3 last edited by

                                BTS χαιρομαι πολυ που συμφωνουμε,οτι δηλαδη εχεις δει και εσυ αυτη την κατασταση που επικρατει στο Π.Π.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • G
                                  gsyro last edited by

                                  eimai foithths sto tmhma mhxanologwn mhxanikwn sto volo kai symfwnw en merei me ton s3 alla 8a h8ela na milhsw ligo gia to ¨diko¨mas xwro.
                                  oson afora thn ypodomh loipon yparxei dynamometro pagkou syndedemeno mesw platformas national instruments me ena karo ais8hthria organa ta opoia pernane me th seira tous se H/Y opou mporeis mesw logismikou na kaneis pragmatika O,TI 8eleis sto software tou kinhthra kai na pareis opoies metrhseis se endiaferoun. ta ergasthria ylikwn kai to mhxanourgio dia8etoun plh8wra mhxanhmatwn pou 8a mporousan na kataskevasoun h na katergastoun sxedon otidhpote e3arthma 8a mporouse na e3elix8ei. epishs yparxei ypodomh oson afora to ypologistiko meros gia e3omoiwsh 8arysewn kai alla polla.
                                  ayto pou 8elw na pw einai oti ayta ta pragmata den yparxoun mono sto panepisthmio 8esalias alla se OLA ta mhxanologika kai diafora alla tmhmata ths xwras mas, ti leipei? to pa8os h ore3h gia douleia, h tolmh...
                                  pou na milhseis stous ka8e kareklokentavrous gia agwnes kai rallia opws poly eystoxa eipe se allh dhmosiefsh kapios, aytoi fovountai mh xasoun th koutala apo ta dh8en erevnhtika kai trixes katsares, epidotoumena programmata, ana8ema an 3erane pws einai h ereyna, mallon den exoune kai pollh epafh me alla texnologika institouta.
                                  exw milhsei polles fores se diaforous gia ayto to 8ema alla apa3 kai den exei ¨konoma¨ de vlepw magkes na ginete tipota.
                                  dystyxws kai krima
                                  PS. klaps kai h portaria kai to kentavros se apostash anapnohs gamoto

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • T
                                    takinen last edited by

                                    Γκρίνια, μηδενισμός μιζέρια......
                                    Για να εμπλακεί ένα πανεπιστήμιο με τους αγώνες δεν χρειάζεται να στηθεί ανυψωτικό έξω από το γραφείο του πρύτανη. Ούτε χρειάζεται να αλλάξει όλο το σημερινό ακαδημαικό κατεστημένο (το οποίο από εμας έχει γίνει έτσι, anyway....).
                                    Τι χρειάζεται?
                                    Α.1 καθηγητή υπεύθυνο του project ο οποίος θα έχει κάποια προιστορία στην τεχνολογία οχημάτων.
                                    Β. 2-3 μεταπτυχιακούς, ή βοηθούς καθηγητών, ή τελειοφοίτων που κάνουν τη διπλωματική και είναι σχετικοί με το θέμα..
                                    Γ. 10-15 φοιτητές πορωμένους με το αντικείμενο.
                                    Δ. Αποδέσμευση του απαραίτητου κονδυλίου από τον προυπολογισμό του εκάστοτε ιδρύματος.
                                    (Υλικοτεχνική υποδομή είναι έτοιμη σε όλες τις μεγάλες σχολές, όπως και θεωρητικό υπόβαθρο)
                                    Τόσο δύσκολο νομίζετε οτί είναι?
                                    Απλώς, από μόνο του δεν πρόκειται να γίνει κάτι. Δηλαδή αν πάω εγώ ή ο gsyro, δεν πρόκειται να μας ακούσει κανείς. Γι αυτό η πρωτοβουλία ή ο δάκτυλος θα έπρεπε να είναι εξωτερικός . Γι αυτό αναφέρομαι πάλι στους 4Τ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • C
                                      cdl last edited by

                                      Ο χρήστης takinen έγραψε:
                                      ... Γι αυτό αναφέρομαι πάλι στους 4Τ.

                                      Δημήτρη,
                                      Νομίζω οτι και η ΕΛΠΑ θα μπορούσε ενδεχομένως να κάνει σχετικές επαφές με τα εμπλεκόμενα Υπουργεία (Μεταφορών - Ενέργειας & Τεχνολογίας - Παιδείας κλπ).
                                      Ενδεχομένως και μία συνάντηση με αρμόδιους για τέτοια θέματα του γραφείου της Ευρωπαϊκής Ενωσης στην Ελλάδα.

                                      Στην ουσία (κι αν κάνω λάθος διόρθωσέ με ή συμπλήρωσέ με) το ζητούμενο είναι να αξιοποιηθεί κάθε ερευνητική - εργαστηριακή δυνατότητα των ΑΕΙ - ΤΕΙ ΚΑΙ πρός την κατεύθυνση των οχημάτων (που θα πρέπει να καταλάβουν οι αρμόδιοι οτι αναγκαστικά περνάει μέσα απο τους αγώνες, οι οποίοι αποτελούν πεδίο ερευνας-δοκιμών-εξέλιξης).

                                      Εχεις καμμία ιδέα, πώς θα μπορούσε να μεθοδευθεί μιά τέτοια κίνηση ?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • T
                                        takinen last edited by

                                        Όπου εμπλέκονται πολλές δημόσιες υπηρεσίες γίνεται συνήθως μπάχαλο γι αυτό δεν αναφέρθηκα στην ΕΛΠΑ. Είναι όμως σωστό σαν σκέψη.
                                        Όφελος πάντως, βγαίνει συνήθως, μόνο όταν εμπλέκεται κάποιος ιδιωτικός παράγοντας, δυστυχώς...Αν αφεθούν μόνοι τους όλοι οι καρεκλοκένταυροι, είναι σίγουρο πως κυρίως θα ενδιαφερθούν για να τα αρπάξουν και όχι για να γίνει κάτι ουσιαστικό.

                                        • Προσωπικά, το όνειρό μου είναι να συμμετέχουν οι σχολές , με δικά τους αυτοκίνητα και η καθιέρωση εννιαίου. Στόχος, που πιστεύω πως δεν είναι και τόσο δύσκολος αν με κάποιον τρόπο γίνει η αρχή....-

                                        Από την άλλη φίλε Κωστή, στο γενικότερο τομέα των οχημάτων γίνεται ήδη σοβαρή έρευνα και εξέλιξη, ειδικά μέσα στο ΕΜΠ και υπάρχει ενεργή συνεργασία με αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες. Αυτά όμως, γίνονται σε επίπεδο μεταπτυχιακών κυρίως σπουδών και δεν αφορούν πολλούς, ούτε βλέπω πως θα μπορούσε να επηρεαστεί το αγωνιστικό κατεστημένο.
                                        Συγκεκριμένη έρευνα όμως με βάση το αγωνιστικό αυτοκίνητο δεν νομίζω να έχει γίνει ποτέ από κανέναν αλλά ούτε και θα προχωρούσε κάτι τέτοιο, μιας και δεν υπάρχει στήριξη από μεγάλες (κυρίως εργοστασιακές ) αγωνιστικές ομάδες. (Μια ερευνητική προσπάθεια συνήθως κατευθύνεται από εξωγενείς και κυρίως ιδιωτικούς παράγοντες...Πάει το..... «η επιστήμη για την επιστήμη»...)
                                        Βέβαια θα μπορούσε να υπάρξει σε πολλούς τομείς συνεργασία με τους Έλληνες αγωνιζόμενους, με την αξιοποίηση της υλικοτεχνικής υποδομής, η οποία συνεργασία θα ήταν συμφέρουσα για τους αγωνιζόμενους μιας και οι σχολές δεν είναι κερδοσκοπικοί οργανισμοί, αλλά και για τους φοιτητές που θα ήθελαν να εμπλακούν, με την αποκόμιση πολύτιμης εμπειρίας και προυπηρεσίας.
                                        Προτεινόμενοι τομείς :
                                        Ακαμψία πλαισίου
                                        Βελτίστοποίηση σχεδιασμού διαφόρων εξαρτημάτων
                                        Ηλεκτρονική διαχείρηση κινητήρα
                                        Παροχή τεχνογνωσίας σχετικής με την ανάρτηση (υπολογισμοί ελατηρίων, αμορτισέρ, αντιστρεπτικών, γεωμετρίας )
                                        Πιστοποίηση της καταλληλότητας ενός αγωνιστικού σε τομείς ασφάλειας (κάτι σαν ΚΤΕΟ στην αρχή κάθε αγωνιστικής περιόδου)
                                        Διάγνωση και εκτίμηση βλαβών που έχουν να κάνουν με το πλαίσιο και τον εξοπλισμό ασφαλείας.

                                        Πως θα μπορούσαν να μεθοδευτούν κινήσεις προς αυτές τις κατευθύνσεις ?

                                        Δεν ξέρω...δεν έχω ιδέα απο δημόσιες σχέσεις, γραφειοκρατικές διαδικασίες κλπ. Σε αυτό απαντήστε εσείς οι μεγαλύτεροι και εμπειρότεροι.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • C
                                          cdl last edited by

                                          Με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο.
                                          Δυστυχώς είναι έτσι οπως τα λές (για το δημόσιο τομέα).
                                          Ευτυχώς είναι όπως τα λές, οσον αφορά τις σχολές.

                                          Ας περιμένουμε να μαζευτεί όλο το forum απ' τις διακοπές, να μπούν στη συζήτηση και οι πλέον γνώστες (4Τ) και σίγουρα κάτι θα βγεί, μιά και αρχίσαμε να το μαγειρεύουμε.
                                          Οσο μικρό κι αν είναι το όποιο βήμα γίνει, θα είναι μία αρχή. Και η αρχή είναι το 'ημισυ του παντός'.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • T
                                            takinen last edited by

                                            Ο χρήστης S3 έγραψε:
                                            ........Α και ο κορακας ειναι χημικος μηχανικος.......

                                            Φίλε S3 δεν ξέρω γιατί το λες αυτό, ούτε ποια είναι η πληροφόρησή σου.

                                            Από την άλλη, τον έχω γνωρίσει προσωπικά, όπως και τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας, όντας έστω για μικρό διάστημα, μέλος της.
                                            Όπως λοιπόν και τα περισσότερα μέλη της ομάδας είναι μηχανολόγοι ΕΜΠ, το ίδιο πίστευα και για τον Κώστα.
                                            Με μπέρδεψες όμως με την δήλωσή σου και είναι και δύσκολη εποχή για διασταυρώσεις .
                                            Θυμήθηκα όμως οτι έχω την κάρτα του στην οποία και υπογράφει ως
                                            Κώστας Κόρακας
                                            Μηχανολόγος Μηχανικός ΕΜΠ
                                            Δεν νομίζω να το αμφισβητείς ...

                                            Έχει πάντως στην κάρτα του τηλέφωνα και email τα οποία μπορώ να στείλω στο mail σου αν μου το ζητήσεις .
                                            Αnyway, υπήρξε σίγουρα κάποια στιγμή εμπλοκή και του εργαστηρίου Λιπαντικών και Καυσίμων, στην ομάδα, το οποίο ανήκει στο τμήμα των Χημικών Μηχανικών, δεν γνωρίζω όμως περισσότερα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr