Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Citroen DS3
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Citroen DS3
    • 1
    • 2
    • 42
    • 43
    • 44
    • 45
    • 46
    • 70
    • 71
    • 44 / 71
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    126
    1419
    5468
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Ο χρήστης htanso21 έγραψε:

      ebd έχεις, πακέτο με το abs είναι. Έφτιαξες την bsi τελικά και σταμάτησαν;

      Τι είναι το ebd ;

      )

      http://aytokinitomania.blogspot.com/2007/10/ebd.html

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        thanos last edited by

        ΑΧΑ!
        Ευχαριστώ κύριοι!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          drdino last edited by

          Ο χρήστης DS3 έγραψε:

          Ειρήσθω εν παρόδω και μιας και πιάσαμε τα ηλεκτρονικά, το DS3 THP έχει SSP; Ξέρουμε;

          Slow System of Peugeot???

          Φτιασιδωμένο 207 έχεις, οπότε πιθανώς

          Steering stability program, υπορουτίνα του esp είναι για διατήρηση πορείας ενώ φρενάρεις σε οδόστρωμα με διαφορετικό μ αριστερά/δεξιά. Στάνταρ στα RC και στα GT/rallye από ένα OPR και έπειτα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            ds3 last edited by

            Υπομονη μεχρι το Δεκεμβριο και θα απαντησω τοτε!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • elteo
              elteo last edited by

              Ο χρήστης DS3 έγραψε:
              Υπομονη μεχρι το Δεκεμβριο και θα απαντησω τοτε!

              Γιατί δεκέμβριο; Θα ντυθείς Αη Βασίλης ;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                ds3 last edited by

                Racing

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  funkyreverend last edited by

                  V-Power;

                  Για Χριστουγεννα θα το ταίσεις με ακριβή μπεντζίνα;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dark_side last edited by

                    Πολύ κακό για το τίποτα όλη αυτή η κουβέντα. Κάτι αντίστοιχο είχε γίνει και με την Mito και το grande punto με ομοιότητες και διαφορές ανάμεσα των δύο Στην τελική ανάλυση, όποιος γουστάρει κάτι το διαφορετικό στην κατηγορία (έστω και εμφανισιακά θα το προτιμήσει σε σχέση με το 207 ας πούμε και ας είναι όμοιο και απαράλλαχτο μηχανικά).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • F
                      funkyreverend last edited by

                      Ακριβώς την ίδια συζήτηση είχαμε κάνει και για τη Mito μόνη της, πολλές σελίδες και πάμπολλες ελπίδες ότι θα είναι το ιερό δισκοπότηρο της αυτοκίνησης. Και τελικά, δεν ήταν.

                      Είναι απόλυτα λογικό να 'απογοητευόμαστε' από πράγματα που κουβαλούν μεγάλες προσδοκίες. Ο drdino δεν λέει πουθενά ότι είναι χάλια αυτοκίνητο, λέει ότι δε δικαιολογείται η όλη φασαρία και μάλιστα με μεγάλη χρονική διαφορά. Καλώς την πάρει τη Ds3 όποιος γουστάρει, όπως και τη Mito και κάθε άλλο μοντέλο που δεν δικαιολόγησε το μύθο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        red_monster last edited by

                        Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                        Ακριβώς την ίδια συζήτηση είχαμε κάνει και για τη Mito μόνη της, πολλές σελίδες και πάμπολλες ελπίδες ότι θα είναι το ιερό δισκοπότηρο της αυτοκίνησης. Και τελικά, δεν ήταν.

                        Είναι απόλυτα λογικό να 'απογοητευόμαστε' από πράγματα που κουβαλούν μεγάλες προσδοκίες. Ο drdino δεν λέει πουθενά ότι είναι χάλια αυτοκίνητο, λέει ότι δε δικαιολογείται η όλη φασαρία και μάλιστα με μεγάλη χρονική διαφορά. Καλώς την πάρει τη Ds3 όποιος γουστάρει, όπως και τη Mito και κάθε άλλο μοντέλο που δεν δικαιολόγησε το μύθο.

                        ποιον μύθο??
                        πόσο μυθικό μπορεί να είναι ένα αυτοκίνητο που στοιχίζει 20000 και μπορεί να το πάρει ο οποιοσδήποτε...?
                        μην τρελαθούμε , μιλάμε για πολυτελή σούπερ μίνι με πικάντική οδηγική συμπεριφορά και προσεγμένη εμφάνιση.
                        για τα δεδομένα της κατηγορίας (μεγέθους και κόστους) αποτελούν τα καλύτερα 'πακέτα'
                        αν κάποιοι δεν το κατανοούν είναι άλλο θέμα...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dark_side last edited by

                          Δε νομίζω ότι μπορούμε να μιλάμε για ιερά δισκοπότηρα και ειδικά σε αυτή κατηγορία. Δηλαδή στα πιο ακριβά και ξεχωριστά αυτοκίνητα τι θα πρέπει να λέμε? Από κει και πέρα, η ds3 (όπως και η μιτο ή και το μίνι) είναι μια φρέσκα ιδέα εμφανισιακά, ξεχωριστό εσωτερικό, καλή οδηγική συμπεριφορά και καλές επιδόσεις με βάση τα μοτέρ που φοράει. Τα άλλα είναι θέμα προσωπικού γούστου και προηγούμενων εμπειριών που έχει ο καθένας αν του αρέσει το συγκεκριμένο αμάξι ή όχι.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • elteo
                            elteo last edited by

                            Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                            Ακριβώς την ίδια συζήτηση είχαμε κάνει και για τη Mito μόνη της, πολλές σελίδες και πάμπολλες ελπίδες ότι θα είναι το ιερό δισκοπότηρο της αυτοκίνησης. Και τελικά, δεν ήταν.

                            Είναι απόλυτα λογικό να 'απογοητευόμαστε' από πράγματα που κουβαλούν μεγάλες προσδοκίες. Ο drdino δεν λέει πουθενά ότι είναι χάλια αυτοκίνητο, λέει ότι δε δικαιολογείται η όλη φασαρία και μάλιστα με μεγάλη χρονική διαφορά. Καλώς την πάρει τη Ds3 όποιος γουστάρει, όπως και τη Mito και κάθε άλλο μοντέλο που δεν δικαιολόγησε το μύθο.

                            ποιον μύθο??
                            πόσο μυθικό μπορεί να είναι ένα αυτοκίνητο που στοιχίζει 20000 και μπορεί να το πάρει ο οποιοσδήποτε...?
                            μην τρελαθούμε , μιλάμε για πολυτελή σούπερ μίνι με πικάντική οδηγική συμπεριφορά και προσεγμένη εμφάνιση.
                            για τα δεδομένα της κατηγορίας (μεγέθους και κόστους) αποτελούν τα καλύτερα 'πακέτα'
                            αν κάποιοι δεν το κατανοούν είναι άλλο θέμα...

                            +Peugeot 106 Rallye

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              funkyreverend last edited by

                              Στάθηκες στο 'μύθο', ε; Στη συγκεκριμένη λέξη;

                              Όταν ένα σουπερμίνι των 20Κ € φτάνει τη συζήτηση στις 400 σελίδες (τις 150 πριν παρουσιαστεί), το περιμένουν οι alfisti/citroenistes/samurai/nazi εδώ και καμιά 5-10 χρόνια και ακούς μετά για 4 δευτερόλεπτα 0-100 που θα ράβει ακόμα και Carrera 2S, με εσωτερικό ποιοτικό σαν σαλόνι Λουί Κενζ και σχεδιασμό αναρτήσεων από τον Luigi Pericolosamente, ε, μην το λες μύθο εσύ. Πες το απλώς 'πολύ κακό για το τίποτα'.

                              @darkside
                              Μην τα βλέπεις απόλυτα τα πράγματα. Ιερό δισκοπότηρο δεν είναι ανάγκη να είναι supercar, μπορεί να είναι μια ιδανική επιλογή, μπορεί και να δημιουργήσει καινούρια κατηγορια, μπορεί να φέρει άλλον αέρα κ.ο.κ. Και το πρώτο mini, τέτοιο ήταν, μην τα ξεχνάμε. Το ζήτημα είναι να προσφέρει κάτι ουσιαστικό, καλύτερα από όλους τους υπόλοιπους ανταγωνιστές.

                              @ελτεο
                              you got my point

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                red_monster last edited by

                                Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                                Στάθηκες στο 'μύθο', ε; Στη συγκεκριμένη λέξη;

                                Όταν ένα σουπερμίνι των 20Κ € φτάνει τη συζήτηση στις 400 σελίδες (τις 150 πριν παρουσιαστεί), το περιμένουν οι alfisti/citroenistes/samurai/nazi εδώ και καμιά 5-10 χρόνια και ακούς μετά για 4 δευτερόλεπτα 0-100 που θα ράβει ακόμα και Carrera 2S, με εσωτερικό ποιοτικό σαν σαλόνι Λουί Κενζ και σχεδιασμό αναρτήσεων από τον Luigi Pericolosamente, ε, μην το λες μύθο εσύ. Πες το απλώς 'πολύ κακό για το τίποτα'.

                                @darkside
                                Μην τα βλέπεις απόλυτα τα πράγματα. Ιερό δισκοπότηρο δεν είναι ανάγκη να είναι supercar, μπορεί να είναι μια ιδανική επιλογή, μπορεί και να δημιουργήσει καινούρια κατηγορια, μπορεί να φέρει άλλον αέρα κ.ο.κ. Και το πρώτο mini, τέτοιο ήταν, μην τα ξεχνάμε. Το ζήτημα είναι να προσφέρει κάτι ουσιαστικό, καλύτερα από όλους τους υπόλοιπους ανταγωνιστές.

                                @ελτεο
                                you got my point

                                υπερβολές ^2

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  red_monster last edited by

                                  Ο χρήστης elteo έγραψε:

                                  +Peugeot 106 Rallye

                                  λιγότερο ολοκληρωμένο επί των ημερών του από τα mito/ds3

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dark_side last edited by

                                    Νομίζω ότι διυλίζουμε τον κώνωπα, πολύ περισσότερο από ότι πρέπει. Τέσπα, ο καθένας έχει την άποψή του.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • F
                                      funkyreverend last edited by

                                      Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                                      +Peugeot 106 Rallye

                                      λιγότερο ολοκληρωμένο επί των ημερών του από τα mito/ds3

                                      Βέβαια, το θυμόμαστε μετά από καιρό. Α ναι, μάλλον υπερβολές θα ήταν και αυτό.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        red_monster last edited by

                                        Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:

                                        +Peugeot 106 Rallye

                                        λιγότερο ολοκληρωμένο επί των ημερών του από τα mito/ds3

                                        Βέβαια, το θυμόμαστε μετά από καιρό. Α ναι, μάλλον υπερβολές θα ήταν και αυτό.

                                        μαλλον το οδηγούσα για καιρό...
                                        είναι και αυτό υπερβολές??
                                        διάβασε προσεκτικα τι έγραψα...κάθε λέξη είναι προσεκτικά επιλεγμένη...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • F
                                          funkyreverend last edited by

                                          Δεν το πάω προσωπικά, ούτε με ενδιαφέρει αν το οδηγούσες εσύ συγκεκριμένα. Αλίμονο αν περιμένεις από κάτι σε στυλ Rallye να είναι ολοκληρωμένο. Δεν το έβρισκες αλλού όμως αυτό που προσέφερε, για αυτό και το θυμόμαστε.

                                          Από τα νέας κοπής διαφορετικά hatch όμως, αυτό που μένει ως διαφορά είναι ο σχεδιασμός (ωραιότατος δεν λέω) και το customisation. Δε δικαιολογεί ούτε την citroenολογία (αν ρίξεις μια ματιά στο θέμα, όλοι αναζητούν το κάτι παραπάνω που θα τους κάνει να τρέξουν τα σάλια) ούτε τις αμέτρητες σελίδες στο mito topic, που δεν θυμάμαι ποιος είναι ο -μη υπερβολικός- αριθμός που υπήρχε πριν καν παρουσιαστεί το όχημα.

                                          Και η mito και η ds3 για μένα ήταν κορυφαίες ευκαιρίες διαφοροποίησης από 2 εταιρείες που μπορούσαν και μπορούν να φτιάξουν αυτοκίνητα-σταθμούς. Την δε 1η τη ζαχάρωνα κιόλας μέχρι το τεστ ντράιβ και την επίσκεψη στην αντιπροσωπεία.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            red_monster last edited by

                                            Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                                            Δεν το πάω προσωπικά, ούτε με ενδιαφέρει αν το οδηγούσες εσύ συγκεκριμένα. Αλίμονο αν περιμένεις από κάτι σε στυλ Rallye να είναι ολοκληρωμένο. Δεν το έβρισκες αλλού όμως αυτό που προσέφερε, για αυτό και το θυμόμαστε.

                                            Από τα νέας κοπής διαφορετικά hatch όμως, αυτό που μένει ως διαφορά είναι ο σχεδιασμός (ωραιότατος δεν λέω) και το customisation. Δε δικαιολογεί ούτε την citroenολογία (αν ρίξεις μια ματιά στο θέμα, όλοι αναζητούν το κάτι παραπάνω που θα τους κάνει να τρέξουν τα σάλια) ούτε τις αμέτρητες σελίδες στο mito topic, που δεν θυμάμαι ποιος είναι ο -μη υπερβολικός- αριθμός που υπήρχε πριν καν παρουσιαστεί το όχημα.

                                            Και η mito και η ds3 για μένα ήταν κορυφαίες ευκαιρίες διαφοροποίησης από 2 εταιρείες που μπορούσαν και μπορούν να φτιάξουν αυτοκίνητα-σταθμούς. Την δε 1η τη ζαχάρωνα κιόλας μέχρι το τεστ ντράιβ και την επίσκεψη στην αντιπροσωπεία.

                                            έχουν αλλάξει οι εποχές...
                                            η αγορά τα θέλει όλα και τα θέλει φθηνά και προσιτά
                                            και όμορφο σουλούπι και αίσθηση πρεμιουμ(αυτό μας μάρανε... ) και ποιότητα κατασκευής, και ήσυχο ταξίδι, και δυνατά φρένα , αραιά σέρβις ... και και και...
                                            αν οδηγώντας την μίτο ,και την κάθε μίτο της κατηγορίας περίμενες μια μετενσάρκωση του 306maxi ήσουν λάθος από την αρχή...ή δεν ήξερες τι κατασκευάζει και τι κατασκεύαζε η άλφα ρομέο...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 42
                                            • 43
                                            • 44
                                            • 45
                                            • 46
                                            • 70
                                            • 71
                                            • 44 / 71
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr