-
Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:
κρυάδες....Πιθανόν, αλλά είναι παρόμοιο αυτοκίνητο, με καλά μοτέρ και σαφώς πιο ωραίο εσωτερικό...
Βέβαια, δεν είναι 'βράχος' αξιοπιστίας όπως τα Nissan....
-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
115 άλογα έχει και 1300 κιλά βάρος!!!!!
Οταν ένα 1000άρι 950 κιλών αποδίδει 68 άλογα και θεωρείται και είναι γρήγορο ή έστω κινείται αξιοπρεπώς, σε αναλογία ένα αμάξι όπως το κασκάι 1300 κιλών (με απλή μεθοδο των τριών) έπρεπε να βγάζει 93 άλογα!
Αφού βγάζει 115 είναι ΟΚ!!! Αλλά και στην πραγματικότητα δεν το έχω ΄΄ανοίξει΄΄ αλλά χτες που χρειάστηκε να κάνω μια προσπέραση, απογειώθηκε!!!!!Αν εννοείς τα 107/C1/Aygo βγάλε 150 κιλά περίπου και είσαι μέσα.
-
εγώ νομίζω ότι ο κινητήρας του q.q (έχοντας κάνει τεστ το προηγούμενο ) , κινεί ικανοποιητικά το αμάξωμα.
Εντάξει , καμμιά 20 αριά ιπποι παραπάνω καλύτερα θα ήταν , αλλά αν μπούμε σε αυτή τη λογική...
Το μοναδικό του μείον νομίζω είναι στις ψηλές ταχύτητες , ο λίγο αυξημένος θόρυβος του κινητήρα (ελλείψη 6ης ταχύητας) , δεν ξέρω αν το βελτιώσαν με ηχομόνωση καλύτερη...
Εγώ στο Almera N16 1500κ.ε που έχω με τους 90 ίππους κινεί μια χαρά το αμάξι , μην τρελαθούμε και ξαφνικά οι 118 ίπποι του q.q μας φαίνονται λίγοι...
Και θα το ξαναπώ έχοντας κάνει και τεστ το Μαζντα 6 στην 1.8 έκδοση. Μου φάνηκε πολύ πιο πρόθυμος ο κινητήρας του q.q Μπορεί να φταίει η κλιμάκωση του κιβωτίου , δεν ξέρω απλά το βάζω σαν θέμα.. -
ε όχι ποιο πρόθυμος ο κινητήρας του qq από του mazda 6 1.8 !μην το πεις πουθενά ιεροσυλία
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
115 άλογα έχει και 1300 κιλά βάρος!!!!!
Οταν ένα 1000άρι 950 κιλών αποδίδει 68 άλογα και θεωρείται και είναι γρήγορο ή έστω κινείται αξιοπρεπώς, σε αναλογία ένα αμάξι όπως το κασκάι 1300 κιλών (με απλή μεθοδο των τριών) έπρεπε να βγάζει 93 άλογα!
Αφού βγάζει 115 είναι ΟΚ!!! Αλλά και στην πραγματικότητα δεν το έχω ΄΄ανοίξει΄΄ αλλά χτες που χρειάστηκε να κάνω μια προσπέραση, απογειώθηκε!!!!!Αν εννοείς τα 107/C1/Aygo βγάλε 150 κιλά περίπου και είσαι μέσα.
Τελος ΄πάντων το qq κινείται κάτι παραπάνω από αξιοπρεπώς!!!!
-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
115 άλογα έχει και 1300 κιλά βάρος!!!!!
Οταν ένα 1000άρι 950 κιλών αποδίδει 68 άλογα και θεωρείται και είναι γρήγορο ή έστω κινείται αξιοπρεπώς, σε αναλογία ένα αμάξι όπως το κασκάι 1300 κιλών (με απλή μεθοδο των τριών) έπρεπε να βγάζει 93 άλογα!
Αφού βγάζει 115 είναι ΟΚ!!! Αλλά και στην πραγματικότητα δεν το έχω ΄΄ανοίξει΄΄ αλλά χτες που χρειάστηκε να κάνω μια προσπέραση,** απογειώθηκε!!!!!**Απογειώθηκε με 115 ίππους; Τι οδηγούσες πριν, κανά χιλιάρι με 0-100 στα... 17 sec;
Διότι εμένα και το δίλιτρο qq ψόφιο μου φαίνεται Και έχω πολλή εμπειρία απο δαύτο...
-
Ο χρήστης dimgr έγραψε:
115 άλογα έχει και 1300 κιλά βάρος!!!!!
Οταν ένα 1000άρι 950 κιλών αποδίδει 68 άλογα και θεωρείται και είναι γρήγορο ή έστω κινείται αξιοπρεπώς, σε αναλογία ένα αμάξι όπως το κασκάι 1300 κιλών (με απλή μεθοδο των τριών) έπρεπε να βγάζει 93 άλογα!
Αφού βγάζει 115 είναι ΟΚ!!! Αλλά και στην πραγματικότητα δεν το έχω ΄΄ανοίξει΄΄ αλλά χτες που χρειάστηκε να κάνω μια προσπέραση,** απογειώθηκε!!!!!**Απογειώθηκε με 115 ίππους; Τι οδηγούσες πριν, κανά χιλιάρι με 0-100 στα... 17 sec;
Διότι εμένα και το δίλιτρο qq ψόφιο μου φαίνεται Και έχω πολλή εμπειρία απο δαύτο...
Καλά...... είστε όλοι γκαζάκηδες εδώ μέσα, αν το αμάξι δεν έχει 200 τουλάχιστον άλογα είναι ψόφιο!!!!!
-
[quote='chrismarine']ε όχι ποιο πρόθυμος ο κινητήρας του qq από του mazda 6 1.8 !μην το πεις πουθενά ιεροσυλία [/quo
ελπίζω να τα έχεις οδηγήσει και τα 2.
Εγώ που τα οδήγησα αυτό λέω και στο κάτω κάτω γιατί να είναι πιο δυνατός του Μαζντα? σε συνθήκες πόλης , με ταχύτητες από 1η έως 4η επαναλαμβάνω το q.q μου φάνηκε πιο ανύσηχο , πιο σβέλτο... -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
κρυάδες....
Πιθανόν, αλλά είναι παρόμοιο αυτοκίνητο, με καλά μοτέρ και σαφώς πιο ωραίο εσωτερικό...
Βέβαια, δεν είναι 'βράχος' αξιοπιστίας όπως τα Nissan....
Βραχος αξιοπιστιας ναι.Ποιοτητας κατασκευης δεν θα το ελεγα .1)τιμονι ξεφουδιζει για αυτο στο f/l το εχουν αλλαξει τελειως 2)ποιοτητα πλαστικων εσωτερικα κεντρικο ταμπλο το πλαστικο μπορει να ξεφλουδισει αλλαχτηκαν με νεο στην εγγυηση μαλλον εχει βελτιωθει στο καινουργιο 3)μικροτριξιματα εσωτερικα στο ρελαντι πχ σε μενα η πορτα του συνοδηγου 4)αλλαγμα πισω κλειδαριας με την νεα βελτιωμενη στην εγγυηση γιατι κοπανουσε 5) 2 ανακλησεις τιμονι και βαση κιβωτιου 6)αναρτησεις στα μοντελα παραγωγης μεχρι αρχες μεσα 2009 πισω προκαλουν θορυβους αλλα η αντιπροσωπεια εδω τα αλλαζει μονο εαν δεν περασουν το τεστ αμορτισερομετρησης ενω πχ σε αγγλια ολλανδια τα αλλαζουν μονο μετην ανφορα του προβληματος.Σαφως το f/l ειναι βελτιωμενο θελω να ελπιζω αλλα ενα απο μενα για την νισσαν μπειτε σε φορουμ του εξωτερικου και θα καταλαβεται πχ στο Αγγλικο στα faults .Ενταξει δεν πηρα γερμανικο αλλα οχι και ετσι.Το φθνινοπωρο παει για πουλημα.Μηχανικα οφειλω να πω δεν εχει παρουσιασει το παραμικρο
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
115 άλογα έχει και 1300 κιλά βάρος!!!!!
Οταν ένα 1000άρι 800 κιλών αποδίδει 68 άλογα και θεωρείται και είναι γρήγορο ή έστω κινείται αξιοπρεπώς, σε αναλογία ένα αμάξι όπως το κασκάι 1300 κιλών (με απλή μεθοδο των τριών) έπρεπε να βγάζει 11o άλογα!
Αφού βγάζει 115 είναι ΟΚ!!!Αν εννοείς τα 107/C1/Aygo βγάλε 150 κιλά περίπου και είσαι μέσα.
ok !!! Το διόρθωσα 800 κιλά είναι το 107 , αλλά και πάλι το qq είναι ΟΚ!!!!!
-
Ο χρήστης qash70 έγραψε:
κρυάδες....
Πιθανόν, αλλά είναι παρόμοιο αυτοκίνητο, με καλά μοτέρ και σαφώς πιο ωραίο εσωτερικό...
Βέβαια, δεν είναι 'βράχος' αξιοπιστίας όπως τα Nissan....
Βραχος αξιοπιστιας ναι.Ποιοτητας κατασκευης δεν θα το ελεγα .1)τιμονι ξεφουδιζει για αυτο στο f/l το εχουν αλλαξει τελειως 2)ποιοτητα πλαστικων εσωτερικα κεντρικο ταμπλο το πλαστικο μπορει να ξεφλουδισει αλλαχτηκαν με νεο στην εγγυηση μαλλον εχει βελτιωθει στο καινουργιο 3)μικροτριξιματα εσωτερικα στο ρελαντι πχ σε μενα η πορτα του συνοδηγου 4)αλλαγμα πισω κλειδαριας με την νεα βελτιωμενη στην εγγυηση γιατι κοπανουσε 5) 2 ανακλησεις τιμονι και βαση κιβωτιου 6)αναρτησεις στα μοντελα παραγωγης μεχρι αρχες μεσα 2009 πισω προκαλουν θορυβους αλλα η αντιπροσωπεια εδω τα αλλαζει μονο εαν δεν περασουν το τεστ αμορτισερομετρησης ενω πχ σε αγγλια ολλανδια τα αλλαζουν μονο μετην ανφορα του προβληματος.Σαφως το f/l ειναι βελτιωμενο θελω να ελπιζω αλλα ενα απο μενα για την νισσαν μπειτε σε φορουμ του εξωτερικου και θα καταλαβεται πχ στο Αγγλικο στα faults .Ενταξει δεν πηρα γερμανικο αλλα οχι και ετσι.Το φθνινοπωρο παει για πουλημα.Μηχανικα οφειλω να πω δεν εχει παρουσιασει το παραμικρο
1. Θα συμφωνησω στα αμορτισερ που κοπανανε αρκετα και στο δικο μου διλιτρο ...Ευτυχως στην αντιπροσωπεια της Νισαν στα Τρικαλα μου τ αλλαξανε....και καπως καλυτερεψε η κατασταση αλλα μαλλον η λυση ειναι να βγουν αμορτισερ aftermarket της KYB ήλ καποιας αλλης αντιστοιχης εταιρειας
2. Οι τριγμοι και σ εμενα ειναι καμποσοι, εχω παψει ν ασχολουμαι και φοβαμαι οτι συντομα θ αυηξθουν....Βεβαια σε μια βολτα μ ενα τογιοτα ραβ δεν ηταν και πολυ καλυτερα τα πραγματα οποτε για τους τριγμους δεν χαλιεμαι..
**3.**Υποψιν οτι πολλα απο τα faults οφειλονται και στην τεραστια παραγωγη του προ F/l αυτοκινητου 2-3 χρονια πριν τοτε που πουλαγε σαν τρελλο....χωρις ανταγωνιστη .Ειναι δεδομενο λοιπον πως πολλα θεματακια τοτε δεν ετυχαν πρεπουσας προσοχης στο ονομα των ηδη καλων πωλησεων..και του κοστους διορθωσής τους με την αναγκαια αλλαγη προμηθευτη - προδιαγραφων κλπ( οποιος ειναι μηχανολογος μηχανικος παραγωγης το καταλαβαινει),
Ετσι το βαρος των ανακλησεων και των διορθωσεων αφεθηκε στον τοπικο αντιπροσωπο και την δικη του πρωτοβουλια και στρατηγικη με ο,τι αυτο συνεπαγεται για τον καταναλωτη.
Τωρα που ο ανταγωνισμος ειναι δυνατος εβγαλαν το F/L διορθωμενο....(γι αυτο νομοτελειακα προτιμουμε τα F/L μοντελα)**4.**Το αν ειναι βραχος αξιοπιστιας θα το πω μετα απο 5-7 χρονια .Το Datsun 510 του πατερα μου για 35 χρονια ηταν οντως βραχος αξιοπιστιας αλλα ηταν και γιαπωνεζικης κατασκευης....ενω και κατι σκουριες που βρηκα στα ημιαξονια και γενικα στο μπροστινο συστημα δεν με προ'ι'δεαζουν θετικα....
5. Αν ειναι να το πουλησεις δωστο προτου βγει καμμια επισημη καλοκαιρινη ανακοινωση για 1.6 τουρμπο ....γιατι τοτε σε βλεπω να σου μενει και σιγουρα δεν θες να το δωσεις κοψοχρονια....
**6. ** Δεν ξαναγοραζω αμαξι που δεν ειναι F/L..Αισθανομαι πειραματοζωο του καθε μαρκετιστα- μηχανολογου...και με χαλαει....
.
-
ρε παιδιά δεν υπάρχει καινούριο αμάξι που να μην βγάζει προβλήματα διάφορα.
ας ξεχάσουμε όλοι μας τα αυτ/τα δεκαετίας 70 και 80 , τύπου Κορόλλα , Νισσάν , Χόντα , τα οποία δεν χαλάγανε με τίποτα...
Διαβάζω σε forums διαφόρων μαρκών εδώ στην Ελλάδα και φρικάρω με τις βλάβες που βγάζουν και τα διάφορα μικροπροβληματάκια (τριγμοί κ.λ.π)
Το θέμα είναι στατιστικά να έχεις τις λιγότερες πιθανότητες να πας συνεργείο με κάποιο αυτ/το πλέον.Και ταπεινά νομίζω ότι με το q.q το καταφέρνεις αυτό.Παράδειγμα
Διαβάζω στο forum των v.w για το νέο Polo που σβήνει στα φανάρια...
Δηλαδή αυτοί τι να πουν? -
Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:
ελπίζω να τα έχεις οδηγήσει και τα 2.
Εγώ που τα οδήγησα αυτό λέω και στο κάτω κάτω γιατί να είναι πιο δυνατός του Μαζντα? σε συνθήκες πόλης , με ταχύτητες από 1η έως 4η επαναλαμβάνω το q.q μου φάνηκε πιο ανύσηχο , πιο σβέλτο...συγκεκριμένα το μεν qq ναι το έχω οδηγήσει τόσο ώστε να βγάλω ασφαλή συμπεράσματα 'αθηνα-Ουρανουπολη' και το αντιστροφο ,να μην ξεχάσω με 100 οκτάνια βενζίνη
το δε mazda το έχει συνάδελφος και πηγαινοερχόμαστε μαζί στην δουλειά καθημερινά ! ναι το έχω τεστάρει ! -
Ο χρήστης chrismarine έγραψε:
ελπίζω να τα έχεις οδηγήσει και τα 2.
Εγώ που τα οδήγησα αυτό λέω και στο κάτω κάτω γιατί να είναι πιο δυνατός του Μαζντα? σε συνθήκες πόλης , με ταχύτητες από 1η έως 4η επαναλαμβάνω το q.q μου φάνηκε πιο ανύσηχο , πιο σβέλτο...συγκεκριμένα το μεν qq ναι το έχω οδηγήσει τόσο ώστε να βγάλω ασφαλή συμπεράσματα 'αθηνα-Ουρανουπολη' και το αντιστροφο ,να μην ξεχάσω με 100 οκτάνια βενζίνη
το δε mazda το έχει συνάδελφος και πηγαινοερχόμαστε μαζί στην δουλειά καθημερινά ! ναι το έχω τεστάρει !chrismarine Για πεσ εντυπώσεις αφού έχεις ιδίαν αντίληψη!!!!!
-
Ο χρήστης dimgr έγραψε:
Διότι εμένα και το δίλιτρο qq ψόφιο μου φαίνεται Και έχω πολλή εμπειρία απο δαύτο...
Αυτό που έγραψες, να το θυμηθείς το καλοκαίρι που θα σε πάω βόλτα και θα παρακαλάς να κόψω....
Καλααάαα...
-
Ο χρήστης lpat2001 έγραψε:
**4.**Το αν ειναι βραχος αξιοπιστιας θα το πω μετα απο 5-7 χρονια .Το Datsun 510 του πατερα μου για 35 χρονια ηταν οντως βραχος αξιοπιστιας αλλα ηταν και γιαπωνεζικης κατασκευης....ενω και κατι σκουριες που βρηκα στα ημιαξονια και γενικα στο μπροστινο συστημα δεν με προ'ι'δεαζουν θετικα....
.Για το 510 συμφωνώ απόλυτα!
Για τις σκουριές στα ημιαξόνια μην ταλαιπωρείς - στεναχωρείς άδικα τον εαυτό σου... Πέραν του αισθητικού θέματος (που δόξα τω θεω δεν το βλέπεις τακτικά απο κάτω) δεν υπάρχει κανένα θέμα....
Εδώ είσαι και εδώ είμαι και ακόμα και αν το κρατήσεις όσα χρόνια και το 510, πρόβλημα στα σημεία αυτά δεν θα υπάρξει λόγω σκουριάς.... -
Ο χρήστης Δημήτρης Ραζής έγραψε:
Για τις σκουριές στα ημιαξόνια μην ταλαιπωρείς - στεναχωρείς άδικα τον εαυτό σου... Πέραν του αισθητικού θέματος (που δόξα τω θεω δεν το βλέπεις τακτικά απο κάτω) δεν υπάρχει κανένα θέμα....
Εδώ είσαι και εδώ είμαι και ακόμα και αν το κρατήσεις όσα χρόνια και το 510, πρόβλημα στα σημεία αυτά δεν θα υπάρξει λόγω σκουριάς....Δημητρη ξερεις ποσο υπολογιζω κι εκτιμω την γνωμη σου ως Νισανολογο - μηχανολογο...και σ ευχαριστω για την καθησυχαστική σου αποψη που με καλυπτει απολυτα...
Αν το μηχανολογικα κι ηλεκτρονικα πολυπλοκο Qashqai μου κρατησει εστω και τα μισα χρονια απο το 'σεμνο και ταπεινο' Datsun 510 χωρις σοβαρη βλαβη θα ειμαι απολυτα ικανοποιημενος....
-
Σωστόοοοοος... Ακόμα θυμάμαι ένα corolla Κ-30 που είχα για 1ο αμάξι , όταν πήρα το δίπλωμα....
Όμως οι καιροί αλλάζουν , το ίδιο και τα αυτ/τα.
Φιλαράκο ελπίζω ο κάσκαρος να σου βγει σκυλί και το επόμενο σου αμάξι να είναι μετά από 15 χρόνια πάλι ένα Νισσάν... -
Εμένα η εξέλιξη της Nissan ... μάλλον με μπερδευει λίγο!
Ενα 120Y (πόσο λατρεμένο απο τους 'έντυπους' 4Τροχούς ) του πατέρα μου που από το 75' δεν έπαψε να ζει ακόμα και μετά την απόσυρση του 92', ένα ελληνικό Sunny του 92' (δικό μου) που έβγαλε παρα παρα πολλά προβλήματα ... μέχρι ισοζυγίου 'ακινητοποιήσεων' και 'κυκλοφορίας', ένα Micra 1,0 του 96' (δικό μου) που έως τώρα η μόνη 'απώλεια' είναι το ραδιοκασσετόφωνο δώρο του αντιπροσώπου, ένα Primera 1,6 (f/l) του 99' (του πατέρα μου) που έως τώρα δεν σταθηκε στο ύψος του ποιοτικά αλλά μηχανικά ήταν απροβλημάτιστο, ένα Micra 1,2 του 07' (δικό μου) που τρίζει αλλά είναι 'βολιδούλα' και 'τρένο' ... θα έλεγα μάλλον καλά είναι και μάλλον 15ετούς διάρκειας είναι αλλά ίσως όχι άριστα!
Πάντως να πω και την κακιούλα μου ... κάκιστης ποιότητας Yaris-τσιμούχες, ασθενικά Avensis-φώτα και φτηνά πλαστικά Aygo-ταμπλό ... δεν είδα!ΥΓ. Στην άτυπη μάχη Nissan vs Toyota μάλλον προς την Nissan ήμουν πάντα ψυχικά!
-
Σίγουρα , κανείς δεν λέει ότι είναι τα τέλεια αυτ/τα. Όμως τουλάχιστον μηχανικά είναι πολύ αξιόπιστα.
Από εμένα έχουν περάσει ένα Νισσάν Σαννυ του 85 , ένα του 92 .
Εντυπώσεις: Από μηχανικής άποψης τέλεια, εντάξει από συναρμολόγηση μέσα είναι λίγο κουδουνίστρες αλλά αν και σε αυτό ήταν σούπερ , τότε θα μιλάγαμε για αυτ/τα άλλης κατηγορίας.
Κάπου εκεί νομίζω είναι η αλήθεια και για το q.qY.Γ
Άκουσες την προσφορά που έβγαλε η Νισσάν με τις επιταγές (εκπτώσεις)
Για το Q.q η προσφορά φτάνει τα 2.300 € (1300 € της ήδη υπάρχουσας + 1.000 € της προωθησης που έχει τώρα) και όλα αυτά για αγορά με΄χρι τον Σεπτέμβριο...
Νissan Qashqai J10 (2007-2013)