Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΛΑΣΤΙΧΑ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΛΑΣΤΙΧΑ
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    15
    24
    162
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      s_t5678 last edited by

      Προσωπικά εμπιστεύομαι τις προτάσεις του κατασκευαστή. Αν λοιπόν μιλάμε για την τελευταία 318i, η διάσταση σε 17αρα ζάντα είναι 205/50 ή 225/45 (ανάλογα και με το φάρδος της ζάντας -7J ή 8J αντίστοιχα).

      Πιστεύω πάντως πως το 225 είναι πράγματι μεγάλο γι' αυτό το αυτοκίνητο.
      Το 205 είναι η 'χρυσή τομή' ανάμεσα σε κράτημα και 'νεύρο'.
      Βεβαίως, εσύ επιλέγεις....

      Σχετικά με μάρκα συμφωνώ με τον ermis3: καλά τα Pilot αλλά πολύ μαλακά για τις θερμοκρασίες μας...

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • S
        s_t5678 last edited by

        Μάλλον δεν διάβασα προσεκτικά τα παραπάνω! Αφού είσαι ευχαριστημένος όλα είναι μιά χαρά. Συγγνώμη για το περιττό μου post...

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • ?
          A Former User last edited by

          Για να επανέλθω κι εγώ. Είδα τα FALKEN Azensis στο Internet:
          http://www.falken.co.jp
          Υπάρχουν σε δύο τύπους: τα χαραγμένα SPORT και τα απλά. Εϊναι τα μόνα χαραγμένα που βγαίνουν και με 60άρι προφίλ. Αλλά επειδή τα χαραγμένα είναι υπερβολή έλεγα να δοκιμάσω τα απλά. Εϊναι δυσεύρετα, αλλά ξέρω ότι εισάγονται στην Ελλάδα. Τα έχει δοκιμάσει κανένας;

          A, και θα είναι 205/60/15 στην BMW Compact 1.8 (ακόμα με τα μαμίσια Conti Eco 195/65/15).

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            gvala last edited by

            Ο χρήστης TGD έγραψε:
            Και μια που λύθυκαν οι απορίες μου για το μέγεθος των ελαστικών, έχει κανένας δοκιμάσει τα FALKEN AZENIS; Άπλά ή Σπορ;
            Ξέρει κανένας γιαπωνέζικα;
            http://www.falken.co.jp

            http://www.falken-europe.de/

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • Y
              yianniswalker last edited by

              Βασικά με το θέμα των διαστάσεων των ελαστικών τίθεται ένα ζήτημα.
              Όσο μεγαλύτερη διάσταση μπει σε πλάτος μειώνεται η υποστροφή στην είσοδο, υπάρχει μεγαλύτερη φόρτιση στις αναρτήσεις (αλλάζουν οι δυναμικές γωνίες κάμπερ - μπορεί να είναι και καλό αυτό), μεγαλύτερες κλίσεις, και ανάλογα με τις προδιαγραφές τις ανάρτησης μπορεί να έχει κανείς και πιο απότομες αντιδράσεις μετά από την απώλεια της πρόσφυσης (εκτός και αν το αμάξι έχει ήδη κάποια 'φτιαγμένη' ανάρτηση και όχι αυτή της 318).
              Υπάρχει πάντως ένα ακόμη κακό. Αυξάνεται το 'διαφορικό' στο όριο λόγω της μεγαλύτερης μεταφοράς βάρους. Αυτό και πάλι όμως μπορεί να μην εμφανιστεί αν έχει φορεθεί κάποια πιο σκληρή ανάρτηση.
              Το σίγουρο όμως είναι ότι το αυτοκίνητο στις στροφές >100-120 θα κόβει λόγω υπερβολικής πρόσφυσης.
              Αυτό που θέλω να πω είναι ότι σαν χρόνους σε κάποια πίστα το αυτοκίνητο (που έχει ήδη ψιλοακραίες διαστάσεις ζάντας-ελαστικού λόγω 17άρας) δεν είναι σίγουρο ότι θα κερδίσει.
              Επιπλέον το πλάτος έχει φανερά χειρότερη απόδοση στις λούμπες των ελληνικών βρεγμένων δρόμων.

              Τέλος πρέπει να έχει υπόψη σου ότι αρκετές Ε36 κόβους τους πίσω θόλους (σχεδιαστικό πρόβλημα). Τα μεγάλα ζαντολάστιχα επιταχύνουν μία τέτοια εξέλιξη.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • First post
                Last post
              • 1
              • 2
              • 2 / 2
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr