Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
    • 1
    • 2
    • 39
    • 40
    • 41
    • 42
    • 43
    • 179
    • 180
    • 41 / 180
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    37
    3584
    97174
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      saxon_747 last edited by

      Ο χρήστης nonos έγραψε:
      saxon απαντησα και στα τελευταια ερωτηματα σου στο citroen topic οσο πιο καλα μπορουσα..ισως να μην την ειδες λογω του χαμου με τις 1000 σελιδες στο citroen topic..

      Ειδα την απαντηση σου βρε, σε ευχαριστω πολυ.
      Το αμαξι την επομενη βδομαδα θα μπει 'μεσα' για μαζεματακια οποτε θα δουμε και αυτο το θεμα.
      Απλα επειδη προκειται για φρενα, ειπα να ρωτησω και τους ψιτροενακιδες...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tzortzis last edited by

        καλησπεριζω το φορουμ... παιδες μια βοηθεια!!! πριν απο 10 μερες αλλαξα αμορτισερ στο σεατ λεον... λογω δουλειας δεν πολυκυκλοφορουσα με το αμαξι αλλα με τη μηχανη. σημερα παρατηρησα οτι οταν παταω φρενω ακουγεται ενας εντονος θορυβος ενα ΤΑΚ απο το μπροστινο μερος καθε φορα που παταω το φρενο και στο ξεκινημα απο σταση καποιες φορες. λογω του προχωρημενου της ωρας ο μαστορας εχει φυγει. τη σκατα μπορει να ειναι;ποτε δεν ειχα τετοιου ειδους προβλημα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pico last edited by

          Ο χρήστης tzortzis έγραψε:
          καλησπεριζω το φορουμ... παιδες μια βοηθεια!!! πριν απο 10 μερες αλλαξα αμορτισερ στο σεατ λεον... λογω δουλειας δεν πολυκυκλοφορουσα με το αμαξι αλλα με τη μηχανη. σημερα παρατηρησα οτι οταν παταω φρενω ακουγεται ενας εντονος θορυβος ενα ΤΑΚ απο το μπροστινο μερος καθε φορα που παταω το φρενο και στο ξεκινημα απο σταση καποιες φορες. λογω του προχωρημενου της ωρας ο μαστορας εχει φυγει. τη σκατα μπορει να ειναι;ποτε δεν ειχα τετοιου ειδους προβλημα.

          Μπορεί να είναι βάση μηχανής ή κάποιο αμορτισέρ μπροστά να θέλει λίγο σφίξιμο (που είναι πιθανότερο μια και έκανες αλλαγή πρόσφατα).

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            tzortzis last edited by

            ευχαριστω αδερφε.. δευτερα μιας και εχω ρεπο θα παω πρωι πρωι...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              thymios last edited by

              το 306 έκανε τον ίδιο ακριβώς ήχο. Ήταν βάση μηχανής. ίσως τα παλιά αμορτισέρ να τα είχαν παίξει και να μην είχαν σωστή λειτουργία, με αποτέλεσμα να την 'ακούει' η βάση. Αυτό είναι συχνότερο σε αυτοκίνητα με σκληρά αμορτισέρ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                harlek last edited by

                Ε όχι δα, δεν έχουν σχέση τα αμορτισέρ με τη βάση μηχανής. Αν ο ήχος είναι 'τοκ', ίσως θέλει σφίξιμο αμορτισέρ. Αν είναι 'ντουπ' και τον νιώθεις σαν χτύπημα στην καρότσα, τότε είναι πιθανώς βάση μηχανής.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nonos last edited by

                  Ο χρήστης harlek έγραψε:
                  Ε όχι δα, δεν έχουν σχέση τα αμορτισέρ με τη βάση μηχανής. Αν ο ήχος είναι 'τοκ', ίσως θέλει σφίξιμο αμορτισέρ. Αν είναι 'ντουπ' και τον νιώθεις σαν χτύπημα στην καρότσα, τότε είναι πιθανώς βάση μηχανής.

                  +1 σε ολα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    costas-athan last edited by

                    Σε Escort '98 έχω την αίσθηση ότι τα ABS πιάνουν πολύ πιο εύκολα απ' ότι παλιότερα. Σίγουρα αυτό έχει να κάνει και με την ποιότητα του οδοστρώματος. Μου έχει συμβεί χωρίς τέρμα φρένο, με το πεντάλ να έχει διανύσει το μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής του βέβαια, τα ABS να τεθούν σε λειτουργία παρατεταμένα για κάποια απόσταση. Αυτό το θυμάμαι 2 τουλάχιστον φορές, τη μία πιο έντονα.

                    Βέβαια υπάρχουν και σημεία που δεν επεμβαίνουν τα ABS ακόμη και με δυνατό φρενάρισμα. Αλλά χωρίς να έχει πατηθεί τέρμα το φρένο δε θυμάμαι να μου 'χει ξανασυμβεί ποτέ!

                    Το αυτοκίνητο έχει αναρτήσεις Bilstein περίπου 5ετίας και λάστιχα Michelin Pilot Exalto φορεμένα 1,5 χρόνο πάνω κάτω. Το λαμπάκι του ABS δεν έχει ανάψει ποτέ στην πορεία, αλλά όπως είπα έχω την αίσθηση ότι τα ABS επεμβαίνουν σε περιπτώσεις που νομίζω ότι δε θα έπρεπε. Και το αποτέλεσμα είναι ένα φρενάρισμα που δεν κάνει αισθητή την επιβράδυνση στους επιβάτες...

                    Ακούω απόψεις!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      costas-athan last edited by

                      Να δώσω και τις μετρήσεις από το φρενόμετρο του ΚΤΕΟ οι οποίες είναι αρκετά πρόσφατες:

                      Φρένα:

                      Μπροστά Αριστερά: 268
                      Μπροστά δεξιά: 246
                      Πίσω Αριστερά: 203
                      Πίσω δεξιά: 179

                      Χειρόφρενο:

                      Πίσω Αριστερά: 146
                      Πίσω δεξιά: 129

                      Βάρος Αυτοκινήτου: 1222 kg

                      Το αυτοκίνητο πίσω έχει ταμπουρόφρενα. Βλέπω ότι η κατανομή αριστερά - δεξιά είναι 52 - 48 στον μπροστινό άξονα και 53 - 47 στον πίσω και μπρος - πίσω είναι 57 - 43.

                      Τα αναφέρω αυτά ανεξάρτητα από όσα είπα για το ABS. Είναι τυχαίο που και οι δύο δεξιοί τροχοί φρενάρουν λιγότερο από τους αριστερούς τους; (4% μπροστά και 6% πίσω).

                      Όσο για τη συμπεριφορά που περιγράφω για τα ABS περιμένω να ακούσω κάποια άποψη! Ευχαριστώ!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Όταν φρενάρεις περιμένω να τραβάει αριστερά.... δεν είναι καλό...

                        Σχετικά με το ABS καλό θα ήταν να μπορούσες να βρεις ποιος τροχός πάει να μπλοκάρει πρώτος.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          saxon_747 last edited by

                          Ο χρήστης Costas Athan έγραψε:

                          Το αυτοκίνητο πίσω έχει ταμπουρόφρενα. Βλέπω ότι η κατανομή αριστερά - δεξιά είναι 52 - 48 στον μπροστινό άξονα και 53 - 47 στον πίσω και μπρος - πίσω είναι 57 - 43.

                          4% μπροστά και 6% πίσω

                          Εχω την εντυπωση πως δεν ειναι τοσο μεγαλο το ποσοστο διαφορας.
                          Επισης, το βαρος του οδηγου-δοκιμαστη δεν παιζει ρολο?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            costas-athan last edited by

                            Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                            Όταν φρενάρεις περιμένω να τραβάει αριστερά.... δεν είναι καλό...

                            Σχετικά με το ABS καλό θα ήταν να μπορούσες να βρεις ποιος τροχός πάει να μπλοκάρει πρώτος.

                            Καλά περιμένεις, αλλά είναι ανεπαίσθητο...

                            Όσο για τα ABS πώς μπορώ να το καταλάβω αυτό; Πάντως ο ήχος φαίνεται να ακούγεται και από τους 2 τροχούς και τα περιστατικά συνέβησαν με το αυτοκίνητο να κινείται ευθύγραμμα. Δεν ήταν σε στροφή για να είναι ο εσωτερικός τροχός αφόρτιστος και να είναι πιο επιρρεπής σε μπλοκάρισμα. Εμένα μου προξενεί μεγάλη εντύπωση. Σίγουρα οι δρόμοι μας γλιστράνε, αλλά υπάρχουν τμήματα που γλιστράνε τόσο πολύ ώστε να μπλοκάρουν οι τροχοί χωρίς τέρμα πατημένο το φρένο;

                            Το αυτοκίνητο πίσω έχει ταμπουρόφρενα. Βλέπω ότι η κατανομή αριστερά - δεξιά είναι 52 - 48 στον μπροστινό άξονα και 53 - 47 στον πίσω και μπρος - πίσω είναι 57 - 43.

                            4% μπροστά και 6% πίσω

                            Εχω την εντυπωση πως δεν ειναι τοσο μεγαλο το ποσοστο διαφορας.
                            Επισης, το βαρος του οδηγου-δοκιμαστη δεν παιζει ρολο?

                            Όντως δεν είναι τόσο μεγάλο. Ψάχνοντας στο Internet έπεσα πάνω σε αυτό το topic --> http://www.opel-club.gr/vbulletin/showthread.php?t=6168, του Opel Club στο οποίο αναφέρεται πως το ΚΤΕΟ δικαιολογεί απόκλιση αριστερά δεξιά στη δύναμη πέδησης μέχρι 30%. Δε μπορώ βέβαια να ξέρω αν όντως είναι σωστό το νούμερο που δίνεται. Πάντως δεδομένου ότι στο 6% γίνεται αντιληπτή μια μικρή απόκλιση στην πορεία του αυτοκινήτου κατά το φρενάρισμα στο 30% θα είναι μεγάλη.

                            Όσο για το βάρος του οδηγού δε νομίζω να παίζει ρόλο ώστε να επηρεαστεί τόσες μονάδες το ποσοστό. Αν ήταν ο οδηγός θα ήταν λογικό να είναι μπροστά μεγαλύτερη η απόκλιση απ' ότι πίσω, εδώ συμβαίνει όμως το αντίθετο. Δε ξέρω πάντως αν και η κατάσταση των αναρτήσεων παίζει ρόλο στη φρενομέτρηση. Η αριστερή μπροστά είναι πιο μαλακή από τη δεξιά...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              saxon_747 last edited by

                              Ο χρήστης Costas Athan έγραψε:

                              Εχω την εντυπωση πως δεν ειναι τοσο μεγαλο το ποσοστο διαφορας.
                              Επισης, το βαρος του οδηγου-δοκιμαστη δεν παιζει ρολο?

                              Όντως δεν είναι τόσο μεγάλο. Ψάχνοντας στο Internet έπεσα πάνω σε αυτό το topic --> http://www.opel-club.gr/vbulletin/showthread.php?t=6168, του Opel Club στο οποίο αναφέρεται πως το ΚΤΕΟ δικαιολογεί απόκλιση αριστερά δεξιά στη δύναμη πέδησης μέχρι 30%. Δε μπορώ βέβαια να ξέρω αν όντως είναι σωστό το νούμερο που δίνεται. Πάντως δεδομένου ότι στο 6% γίνεται αντιληπτή μια μικρή απόκλιση στην πορεία του αυτοκινήτου κατά το φρενάρισμα στο 30% θα είναι μεγάλη.

                              Διαφορα πεδης πορειας 15%-30% στον εμπροσθιο αξονα ειναι αποδεκτο ( γραφεται ομως στις δευτερευουσες παρατηρησεις), στα 31% το αμαξι κρινεται ακαταλληλο
                              Η μικρη αποκλιση μπορει να γινεται αντιληπτη λογω πχ διαφορετικης προσφυσης του καθε ελαστικου, διαφορα στα αμορτισερ, λογω οδοστρωματος κτλ.
                              Επισης, διαφορα στη** διακυμανση** πεδης απο 10-20% ειναι αποδεκτη ,ενω σε μεγαλυτερο ποσοστο, κρινεται ακαταλληλη.

                              Τα νουμερα που παρεθεσες παραπανω, σε τι μοναδα μετρησης αντιστοιχουν?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                costas-athan last edited by

                                Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:

                                Εχω την εντυπωση πως δεν ειναι τοσο μεγαλο το ποσοστο διαφορας.
                                Επισης, το βαρος του οδηγου-δοκιμαστη δεν παιζει ρολο?

                                Όντως δεν είναι τόσο μεγάλο. Ψάχνοντας στο Internet έπεσα πάνω σε αυτό το topic --> http://www.opel-club.gr/vbulletin/showthread.php?t=6168, του Opel Club στο οποίο αναφέρεται πως το ΚΤΕΟ δικαιολογεί απόκλιση αριστερά δεξιά στη δύναμη πέδησης μέχρι 30%. Δε μπορώ βέβαια να ξέρω αν όντως είναι σωστό το νούμερο που δίνεται. Πάντως δεδομένου ότι στο 6% γίνεται αντιληπτή μια μικρή απόκλιση στην πορεία του αυτοκινήτου κατά το φρενάρισμα στο 30% θα είναι μεγάλη.

                                Διαφορα πεδης πορειας 15%-30% στον εμπροσθιο αξονα ειναι αποδεκτο ( γραφεται ομως στις δευτερευουσες παρατηρησεις), στα 31% το αμαξι κρινεται ακαταλληλο
                                Η μικρη αποκλιση μπορει να γινεται αντιληπτη λογω πχ διαφορετικης προσφυσης του καθε ελαστικου, διαφορα στα αμορτισερ, λογω οδοστρωματος κτλ.
                                Επισης, διαφορα στη** διακυμανση** πεδης απο 10-20% ειναι αποδεκτη ,ενω σε μεγαλυτερο ποσοστο, κρινεται ακαταλληλη.

                                Τα νουμερα που παρεθεσες παραπανω, σε τι μοναδα μετρησης αντιστοιχουν?

                                Στο χαρτί έχει ένα N σε παρένθεση, υποθέτω λοιπόν Newton. Αν και γενικά πίεση μετράται, συνήθως σε kPa απ' όσο ξέρω. Πάντως σίγουρα η μονάδα είναι διαφορετική από μετρήσεις που εμφανίζουν τετραψήφια νούμερα στο αποτέλεσμα, γιατί αν ήταν ίδια δε θα έπρεπε να λειτουργούσαν τα φρένα.

                                Τι ορίζεται πέδη πορείας και διακύμανση πέδης παραπάνω; Να φανταστώ πως το δεύτερο είναι αυτό που λέω εγώ; Η δύναμη που ασκείται στις δισκόπλακες και στις καμπάνες;

                                Πάντως αυτό που με ανησυχεί περισσότερο είναι η λειτουργία του ABS. Δε ξέρω αν κάποιος έχει εμπειρία από παρόμοια συμπεριφορά. Αλλά πόσο να γλιστράει ένα στεγνό οδόστρωμα (ακόμη και τα άθλια ελληνικά οδοστρώματα); Δεν είναι πάγος... Υπάρχει κάποια δοκιμή, κάποια μέτρηση για τα ABS;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  saxon_747 last edited by

                                  Ο χρήστης Costas Athan έγραψε:

                                  Τι ορίζεται πέδη πορείας και διακύμανση πέδης παραπάνω; Να φανταστώ πως το δεύτερο είναι αυτό που λέω εγώ; Η δύναμη που ασκείται στις δισκόπλακες και στις καμπάνες;

                                  H διαφορα πεδης μεταξυ των δισκων του εμπροσθιου αξονα, ειναι η διαφορα που παρουσιαζει η αποδοση του δεξιου φρενο απο το αριστερο.

                                  Η διακυμανση ειναι οταν η δυναμη που ασκειται σε καθε μεμονωμενο φρενο δεν ειναι σταθερη. Πχ στραβια δισκοπλακα, οπου σε καποιο σημειο θα φρεναρει δυνατα και σε αλλο λιγοτερα (λογω στραβωμαρας)

                                  Αν κανω λαθος καποιος να με διορθωσει.

                                  Πάντως αυτό που με ανησυχεί περισσότερο είναι η λειτουργία του ABS. Δε ξέρω αν κάποιος έχει εμπειρία από παρόμοια συμπεριφορά. Αλλά πόσο να γλιστράει ένα στεγνό οδόστρωμα (ακόμη και τα άθλια ελληνικά οδοστρώματα); Δεν είναι πάγος... Υπάρχει κάποια δοκιμή, κάποια μέτρηση για τα ABS;

                                  Στο 107 φρεναρω συνεχεια με το abs.
                                  Τα κ@λ@ οικολογικα ελαστικα μαλλον φταινε.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    costas-athan last edited by

                                    @saxon_747

                                    Τι λάστιχα φοράει; Πάντως το Pilot Exalto είναι ένα καλό λάστιχο. Και δεν είναι ξεραμένα ακόμη....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      saxon_747 last edited by

                                      Continental Ecocontac.
                                      Για να προσαραζει καμμια ψαροτρατα στη μαρινα, καλα ειναι.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        drdino last edited by

                                        Δυστυχώς σε αυτήν τη διάσταση δεν υπάρχουν άλλες επιλογές.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          saxon_747 last edited by

                                          Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                          Δυστυχώς σε αυτήν τη διάσταση δεν υπάρχουν άλλες επιλογές.

                                          Ε, θα αλλαξουμε διασταση.
                                          Θα δεις και θα μου πεις απο κοντα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            costas-athan last edited by

                                            Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
                                            Στο 107 φρεναρω συνεχεια με το abs.
                                            Τα κ@λ@ οικολογικα ελαστικα μαλλον φταινε.

                                            Αυτό για κάν' το λίγο πιο λιανά για να καταλάβω πως έχει το πράγμα!

                                            Μιλάς για τέρμα φρένο; Και όταν φρενάρεις με ABS νιώθεις τα G της επιβράδυνσης ή το φρενάρισμα είναι χαλαρό;

                                            Αυτά... Και ξέχασα! Ευχαριστώ για τις απαντήσεις!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 41
                                            • 42
                                            • 43
                                            • 179
                                            • 180
                                            • 41 / 180
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr