Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Προβληματα με MB C200K
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Προβληματα με MB C200K
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    11
    19
    55
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dbekos last edited by

      Αγαπητοί φιλοι,Το 2001 αγόρασα κατευθειαν απο το εργοστάσιο (Γερμανια-Στουτγκαρδη) μια MB C200K (1998cc), προφανώς του κουτιου. 1ον: Την ιδια μερα που μου το παρεδωσαν, διαπιστωσα οτι με την απελευθερωση του συμπλεκτη, απο την 1η σε 2η και απο 2η σε 3η, το σασμαν εκανε ενα μεταλικο θορυβο (σαν να απελευθερωνεται ελατηριο και κάνει 2-3 ταλαντωσεις). Παραπονεθηκα εντονα και φωναξαν τον τεχνικο της εταιρειας, ο οποιος την αρχη ελεγε οτι δεν το ακουει, αλλα οταν το οδηγησα εγω το παραδέχθηκε και μου ειπε να το οδηγω σαν 'αυτοματο' (πατιναροντας δισκο, δουλευοντας περισσοτερο συμπλεκτη, οπότε πραγματι και δεν ακουγεται), ειπε δε το αμιμητο: Γιατι δεν το πηρατε αυτοματο; Εφυγα θυμωμενος και περιτο να πω οτι οδηγουσα ηδη 20 χρονια και ειχα αλλαξει HONDA-AUDI-SEAT - FORD, χωρις παρομοιο προβλημα.(Το προβλημα παραμενει). 2ον: Μετα απο 1 ετος, εχασα καθως οδηγουσα, για 7-10 δευτερα τον ενα κυλινδρο, ο οποιος επανηλθε μετα απο μια μακρια 'γκαζια'. Στο service μου ειπαν οτι πιθανως εφταιγε το καυσιμο. Το δεχτηκα, αλλα το θεμα επαναληφθηκε 5 φορες ακομα τα επομενα 2 χρονια και μου το επελυσε τεχνικος αλλαζοντας τα μπουζοκαλωδια μεταξυ τους (οχι αντικατασταση). 3ον: Το 2005, 'επεσε' το πισω παραθυρο στη 'θηκη' του, γιατι οπως αποδειχθηκε εσπασε ενας πλαστικος 'πiρος' του μηχανισμου. 4ον: Πριν 10 ημερες , σταματησε η (εργοστασιακη) CDιέρα να διαβάζει CD. Το αυτοκινητο εχει 31.000 KM και μενει παντα σε κλειστο parking (εννοειται αγρατσούνιστο). Αποφάσισα και εστειλα Σαββατο 19 Δεκ 2009 e-mail στο εργοστασιο, (cs.de.complaints@ cac.Mercedes-Benz.com), σαφως σε απταιστα ΑΓΓΛΙΚΑ και μου απαντησαν αμεσως (Κυριακή !!!), αλλα στα ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ!!!. Με τη βοηθεια φιλου, το E-MAIL ελεγε οτι θα λαβουν υποψη τα παραπονα και για την επιλυση των προβληματων μπορω να επισκεπτομαι τις κατα τοπους αντιπροσωπειες. (Σοβαρά; Ευχαριστώ για την υπόδειξη!!!). ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Εκτος απο 'μαπα' αυτοκινητο για 38.000 ευρώ, (τουλαχιστον το δικο μου κομματι), γιατι εγω αυτα τα θεωρω 'βλάβες' και οχι 'μικροζημιές', ειναι και αγενεις.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dbekos last edited by

        Αγαπητοί φιλοι,Το 2001 αγόρασα κατευθειαν απο το εργοστάσιο (Γερμανια-Στουτγκαρδη) μια MB C200K (1998cc), προφανώς του κουτιου. 1ον: Την ιδια μερα που μου το παρεδωσαν, διαπιστωσα οτι με την απελευθερωση του συμπλεκτη, απο την 1η σε 2η και απο 2η σε 3η, το σασμαν εκανε ενα μεταλικο θορυβο (σαν να απελευθερωνεται ελατηριο και κάνει 2-3 ταλαντωσεις). Παραπονεθηκα εντονα και φωναξαν τον τεχνικο της εταιρειας, ο οποιος την αρχη ελεγε οτι δεν το ακουει, αλλα οταν το οδηγησα εγω το παραδέχθηκε και μου ειπε να το οδηγω σαν 'αυτοματο' (πατιναροντας δισκο, δουλευοντας περισσοτερο συμπλεκτη, οπότε πραγματι και δεν ακουγεται), ειπε δε το αμιμητο: Γιατι δεν το πηρατε αυτοματο; Εφυγα θυμωμενος και περιτο να πω οτι οδηγουσα ηδη 20 χρονια και ειχα αλλαξει HONDA-AUDI-SEAT - FORD, χωρις παρομοιο προβλημα.(Το προβλημα παραμενει). 2ον: Μετα απο 1 ετος, εχασα καθως οδηγουσα, για 7-10 δευτερα τον ενα κυλινδρο, ο οποιος επανηλθε μετα απο μια μακρια 'γκαζια'. Στο service μου ειπαν οτι πιθανως εφταιγε το καυσιμο. Το δεχτηκα, αλλα το θεμα επαναληφθηκε 5 φορες ακομα τα επομενα 2 χρονια και μου το επελυσε τεχνικος αλλαζοντας τα μπουζοκαλωδια μεταξυ τους (οχι αντικατασταση). 3ον: Το 2005, 'επεσε' το πισω παραθυρο στη 'θηκη' του, γιατι οπως αποδειχθηκε εσπασε ενας πλαστικος 'πiρος' του μηχανισμου. 4ον: Πριν 10 ημερες , σταματησε η (εργοστασιακη) CDιέρα να διαβάζει CD. Το αυτοκινητο εχει 31.000 KM και μενει παντα σε κλειστο parking (εννοειται αγρατσούνιστο). Αποφάσισα και εστειλα Σαββατο 19 Δεκ 2009 e-mail στο εργοστασιο, (cs.de.complaints@ cac.Mercedes-Benz.com), σαφως σε απταιστα ΑΓΓΛΙΚΑ και μου απαντησαν αμεσως (Κυριακή !!!), αλλα στα ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ!!!. Με τη βοηθεια φιλου, το E-MAIL ελεγε οτι θα λαβουν υποψη τα παραπονα και για την επιλυση των προβληματων μπορω να επισκεπτομαι τις κατα τοπους αντιπροσωπειες. (Σοβαρά; Ευχαριστώ για την υπόδειξη!!!). ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Εκτος απο 'μαπα' αυτοκινητο για 38.000 ευρώ, (τουλαχιστον το δικο μου κομματι), γιατι εγω αυτα τα θεωρω 'βλάβες' και οχι 'μικροζημιές', ειναι και αγενεις.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dbekos last edited by

          Αγαπητοί φιλοι,Το 2001 αγόρασα κατευθειαν απο το εργοστάσιο (Γερμανια-Στουτγκαρδη) μια MB C200K (1998cc), προφανώς του κουτιου. 1ον: Την ιδια μερα που μου το παρεδωσαν, διαπιστωσα οτι με την απελευθερωση του συμπλεκτη, απο την 1η σε 2η και απο 2η σε 3η, το σασμαν εκανε ενα μεταλικο θορυβο (σαν να απελευθερωνεται ελατηριο και κάνει 2-3 ταλαντωσεις). Παραπονεθηκα εντονα και φωναξαν τον τεχνικο της εταιρειας, ο οποιος την αρχη ελεγε οτι δεν το ακουει, αλλα οταν το οδηγησα εγω το παραδέχθηκε και μου ειπε να το οδηγω σαν 'αυτοματο' (πατιναροντας δισκο, δουλευοντας περισσοτερο συμπλεκτη, οπότε πραγματι και δεν ακουγεται), ειπε δε το αμιμητο: Γιατι δεν το πηρατε αυτοματο; Εφυγα θυμωμενος και περιτο να πω οτι οδηγουσα ηδη 20 χρονια και ειχα αλλαξει HONDA-AUDI-SEAT - FORD, χωρις παρομοιο προβλημα.(Το προβλημα παραμενει). 2ον: Μετα απο 1 ετος, εχασα καθως οδηγουσα, για 7-10 δευτερα τον ενα κυλινδρο, ο οποιος επανηλθε μετα απο μια μακρια 'γκαζια'. Στο service μου ειπαν οτι πιθανως εφταιγε το καυσιμο. Το δεχτηκα, αλλα το θεμα επαναληφθηκε 5 φορες ακομα τα επομενα 2 χρονια και μου το επελυσε τεχνικος αλλαζοντας τα μπουζοκαλωδια μεταξυ τους (οχι αντικατασταση). 3ον: Το 2005, 'επεσε' το πισω παραθυρο στη 'θηκη' του, γιατι οπως αποδειχθηκε εσπασε ενας πλαστικος 'πiρος' του μηχανισμου. 4ον: Πριν 10 ημερες , σταματησε η (εργοστασιακη) CDιέρα να διαβάζει CD. Το αυτοκινητο εχει 31.000 KM και μενει παντα σε κλειστο parking (εννοειται αγρατσούνιστο). Αποφάσισα και εστειλα Σαββατο 19 Δεκ 2009 e-mail στο εργοστασιο, (cs.de.complaints@ cac.Mercedes-Benz.com), σαφως σε απταιστα ΑΓΓΛΙΚΑ και μου απαντησαν αμεσως (Κυριακή !!!), αλλα στα ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ!!!. Με τη βοηθεια φιλου, το E-MAIL ελεγε οτι θα λαβουν υποψη τα παραπονα και για την επιλυση των προβληματων μπορω να επισκεπτομαι τις κατα τοπους αντιπροσωπειες. (Σοβαρά; Ευχαριστώ για την υπόδειξη!!!). ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Εκτος απο 'μαπα' αυτοκινητο για 38.000 ευρώ, (τουλαχιστον το δικο μου κομματι), γιατι εγω αυτα τα θεωρω 'βλάβες' και οχι 'μικροζημιές', ειναι και αγενεις.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dbekos last edited by

            Το θεμα του κιβωτιου το παραδεχθηκαν και στην Ελλαδα, οπου ακουσα το 2003 απο τεχνικο της αντιπροσωπειας και παλι το ωραιο: 'Εγω για τα κιβωτια, ( θορυβώδη-οχι για λογους βλαβης-) δεν πηρα ποτε ΜB!!! ' Ζητω!!! (ηταν πλεον αργα για μενα, που να ηξερα τοτε και τα υπολοιπα που με περιμεναν).

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              johnkyr last edited by

              Τεχνικός υπεύθυνος ΜΒ, προς τιμήν του, όταν ήμουν στο τσακ να κλείσω την C180blue, μου είπε να μην παραγγείλω αυτή με την γυάλινη πανοραμική που ήθελα, γιατί βγάζει πάρα πολλά προβλήματα. Ο κουνιάδος μου, που την πήρε, μετά από 1500χλμ, έμεινε στον τόπο, σε ταξίδι από ηλεκτρικό πρόβλημα. Μπορεί να ήταν και τυχαίο.

              αυτό που έκανα test drive, ήταν αυτόματο και δεν έχω άποψη για τα κιβώτια.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mirage last edited by

                H πανοραμική το κύριο πρόβλημα που βγάζει είναι οι αεροδυναμικοί θόρυβοι

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  johnkyr last edited by

                  Ο χρήστης mirage έγραψε:
                  H πανοραμική το κύριο πρόβλημα που βγάζει είναι οι αεροδυναμικοί θόρυβοι

                  για προβλήματα συναρμολόγησης έλεγε ..... τώρα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dbekos last edited by

                    Επανέρχομαι στο θέμα.
                    Εξουσιοδοτημένο συνεργειο της SMART (με το οποίο εχω αναπτύξει αριστη σχέση για τα service του Smart της κόρης), που ασχολείται και με Merc, αλλά οχι ως εξουσιοδοτημένο, ανέλαβε απο βίτσιο να ασχοληθεί με οτι, τόσο το εγοστάσιο -αφου απο εκει αγοράστηκε-, οσο και γνωστος μεγαλέμπορας , απαξιούσαν να ασχοληθουν, λέγοντας οτι ετσι κάνουν και άλλα ή επρεπε να το πάρεις 'αυτόματο' . Συγκεκριμένα, μιλάω για αυτο το πρόβλημα :

                    Ο χρήστης dbekos έγραψε:
                    Την ιδια μερα που μου το παρεδωσαν, διαπιστωσα οτι με την απελευθερωση του συμπλεκτη, απο την 1η σε 2η και απο 2η σε 3η, το σασμαν εκανε ενα μεταλικο θορυβο (σαν να απελευθερωνεται ελατηριο και κάνει 2-3 ταλαντωσεις). Παραπονεθηκα εντονα και φωναξαν τον τεχνικο της εταιρειας, ο οποιος την αρχη ελεγε οτι δεν το ακουει, αλλα οταν το οδηγησα εγω το παραδέχθηκε και μου ειπε να το οδηγω σαν 'αυτοματο' (πατιναροντας δισκο, δουλευοντας περισσοτερο συμπλεκτη, οπότε πραγματι και δεν ακουγεται), ειπε δε το αμιμητο: Γιατι δεν το πηρατε αυτοματο; ..... (Το προβλημα παραμενει). ..................

                    Σήμερα λοιπόν μετα απο 2 ημέρες ελεγχο (και για λοιπά θεματα προγραμματισμένου service), μου παραδώθηκε το αυτοκίνητο, όπως θα επρεπε να ηταν απο την πρώτη ημέρα αγοράς του. ΚΑΝΕΝΑΣ μεταλλικός θόρυβος, μετά απο πολλες επανηλλειμένες προσπάθειες 'ειδικου χειρισμού' για να τον ακούσω (οσα ξέρει ο νοικοκύρης....)
                    Διάγνωση (σε ελεύθερη μετάφραση απο μενα, ως μη ειδήμων): Ο ατέρμονας, εβρισκε στο σασι του αυτοκινήτου στις αλλαγές, λόγω 'ελαστικότητάς' του. Ο ήχος προερχόταν , οπως εξάρχης ειχα αντιληφθεί, απο το σημείο που ειναι κάτω και 30-40 ποντους πιο πισω απο το λεβιέ ταχυτήτων (κατά προσέγγιση). Λοιπές λεπτομέρειες δεν ρώτησα και τι ρυθμίσαν, αλλά κατάλαβα οτι 'δούλεψαν' την επιφάνεια του σημείου και του ατέρμονα που εβρισκε και την καλύψαν με κάποιο μονώτικο-ελαστικό υλικό.
                    Κόστος: 100 ευρώ, για εργασία, αφου ασχολήθηκαν με το θέμα 3-4 ώρες .
                    ΥΓ: Για το θέμα Cdιέρα που περιγράφω στο αρχικό post, αντικαταστάθηκε με μεταχειρη ιδια, 250 ευρώ, αφου η μαμίσια ειχε 800 €.
                    Διάγνωση: Μηχανικό πρόβλημα στην εισαγωγη των Cd, μη επιδιορθώσιμο. Την παλιά την κράτησα ενθύμιο, θα την κάνω βίδες να δω πως ειναι. Ουτε 150 ωρες δεν ειχε λειτουργήσει και πέθανε, ενω η ολη μαμίσια stereoεγκατάσταση ειχε στοιχίσει 2.200 €

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Στην περιγραφή σου για το τί έφταιγε, κάτι δεν στέκει.... δεν ξέρω τι σχέση έχει οτιδήποτε με τον ατέρμονα αλλά σίγουρα ο τελευταίος είναι αρκετά μπροστά από το λεβιέ ταχυτήτων και όχι πίσω.
                      Πάντως ό,τι κι αν έφταιγε είναι ωραίο να βρίσκεις μάστορα που να μπορεί να φέρει αποτέλεσμα και έστω και μετά από τόσα χρόνια να νιώθεις ότι κάτι διορθώθηκε.
                      Και όντως η Mercedes ποτέ δεν φημιζόταν για τα χειροκίνητα κιβώτιά της αλλά για τα αυτόματα....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        cson last edited by

                        Τραγικο, να παιρνεις τετοια αμαξαρα και να στην κυριολεξια να μην λειτουργει τιποτα σωστα!
                        Αλλα τετοια αντιμετωπιση απο τους Γερμανους? Πολυ παραξενο!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dbekos last edited by

                          Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                          Στην περιγραφή σου για το τί έφταιγε, κάτι δεν στέκει.... δεν ξέρω τι σχέση έχει οτιδήποτε με τον ατέρμονα αλλά σίγουρα ο τελευταίος είναι αρκετά μπροστά από το λεβιέ ταχυτήτων και όχι πίσω.....

                          Μπορεί, δεν επιμένω, γιατί δεν θέλησα να μάθω πολλές λεπτομέρεις και χοντρικά ακουγα τις 'εξηγήσεις' του τεχνικού, ο οποίος αναφέρθηκε και στον άξονα μετάδοσης, αφου αυτό που με ενδιέφερε ηταν η επίλυση του ΠΟΛΥ ενοχλητικού θορύβου-προβλήματος. Και εχοντας την 'αισθηση' του αυτοκινήτου πρίν και μετά την 'επισκευή' (γιατί στην ουσία δεν υπήρχε λειτουργικό προβλημα με το σύστημα μετάδοσης), ειχα χαρεί τόσο, που ........

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            ggab last edited by

                            οποτε.......καλοταξιδο πλεον και αθορυβο

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tsargy last edited by

                              Ο χρήστης dbekos έγραψε:
                              Επανέρχομαι στο θέμα.
                              Εξουσιοδοτημένο συνεργειο...

                              Μήπως πρέπει να αναφέρεις το συνεργείο...όχι για τίποτα άλλο, αλλά τα καλά πρέπει να λέγονται και οι καλοί σε κάθε τομέα να αναγνωρίζονται και να επιβραβέυονται...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • B
                                blinkys last edited by

                                Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι η αντιμετώπιση των Γερμανών.Πριν από 4-5 χρόνια είχε ασχοληθεί γνωστός μου γιατί το εργοστασιακό cd player της C200 του δεν έπαιζε.Στην εδώ αντιπροσωπεία το άλλαξαν 3 φορές στα πλαίσια της εγγύησης.Μάλιστα η απάντηση τους όταν ρώτησε τι θα γίνει όταν λήξει η εγγύηση,ήταν πως πρόκειται για ελλατωματική παρτίδα αυτοκινήτων.Επικοινώνησε λοιπόν με τους Γερμανούς
                                και σε 2 μέρες δώσαν εντολή στην αντιπροσωπεία για αλλαγή του ηχοσυστήματος με άλλο μοντέλο που είχε και gps αν θυμάμαι καλά.Από τότε δεν ασχολήθηκε ξανά με το θέμα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dbekos last edited by

                                  Ο χρήστης tsargy έγραψε:

                                  Μήπως πρέπει να αναφέρεις το συνεργείο...όχι για τίποτα άλλο, αλλά τα καλά πρέπει να λέγονται και οι καλοί σε κάθε τομέα να αναγνωρίζονται και να επιβραβέυονται...

                                  Λοιπόν. Το συνεργείο της Smart ειναι στον πρωτο κεντρικό δρόμο απο το σταθμο του ηλεκτρικού της Καλλιθέας, βγαίνοντας απο τη αριστερή εξοδο (προς Πειραιά) και 300μ πιο κάτω.-

                                  Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι η αντιμετώπιση των Γερμανών............

                                  Ειδικά για το cd δεν περίμενα να μου το αλλάξουν δωρεάν, αφού το αυτοκίνητο ηταν ηδη 8 ετών, προφανώς εκτός εγγύησης, ανεξαρτήτως των λίγων χλμ.
                                  Και ομολογώ , οτι ενα μήνα μετα το e-mail, με πήραν απο την Mercedes Hellas και με ρώτησαν τι πρόβλημα ειχα. Δεν χρειάστηκε εξυπνάδα να καταλάβω, οτι το τηλεφώνημα ηταν εντελώς τυπικό και εγινε μετα απο αναδιαβίβαση του E-mail απο Γερμανία στην Ελλάδα, οπως παραδέχτηκε και ο υπάλληλος. Οταν του εξήγησα οτι δεν εχω τίποτε περισσότερο να πω απο αυτά που ειχα γράψει στο E-mail, τα οποία και ο ιδιος ειχε διαβάσει, τον ρώτησα: Υπάρχει περίπτωση να μου φτιάξετε τη βλάβη τουλάχιστον του cd δωρεάν, εστω για την ικανοποίηση των παραπόνων ενος πελάτη , η απάντηση ηταν η αναμενόμενη: Ειναι ξέρετε 8 ετων αυτοκίνητο... Και η συζήτηση εκλεισε αμέσως απο μέρους μου: Τοτε κακώς με ενοχλήσατε, αντίο σας.
                                  Εν κατακλείδι, το θέμα αφορά στα παράπονά μου απο για την αγορά ενος premium αυτοκινήτου, το οποίο δεν αξιζε στην ουσία τα λεφτά του (λογω των συγκεκριμένων προβλημάτων), αλλά και στην αντιμετώπιση του ίδιου του εργοστασίου, που όπως οριστικά πλέον αποδείχτηκε, ελεγε π@@##ριές σε ενα πελάτη της εταιρείας, για ενα αυτοκίνητο που μόλις του ειχαν παραδώσει .

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    geologos last edited by

                                    Eμεις με C200 k του 1999 αλλάξαμε κρεμαγιέρα κάπου 2500 ευρώ και ένα πρωί σε ταξίδι πληρώναμε στα διόδια ανοίγωντας την πόρτα...από τότε μακρυά...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • V
                                      vartan last edited by

                                      Όντως το αυτοκίνητο του κύριου Δημήτρη είναι άψογο και στην κυριολεξία του κουτιού...όπως είχα διαπιστώσει και σε συνάντηση.Εύχομαι αυτά τα προβλήματα να είναι και τα τελευταία του για να μην ταλαιπωρείται άλλο!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mad-max-13 last edited by

                                        που να μπει να γραψει και ο WAGNER

                                        θα τον λυπηθειτε!!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dbekos last edited by

                                          Ο χρήστης vartan έγραψε:
                                          Όντως το αυτοκίνητο .......

                                          Καλέ μου φίλε, σε ευχαριστώ για τη συμπαράσταση και τα καλά σου λόγια.
                                          Φαίνεται οτι ηταν γραφτό, σε μένα να βγεί 'μάπα το καρπούζι', που ειμαι ψείρας και προσεκτικός και σχετικός. Για κάποιoυς τα περισσότερα απο τα προβλήματα δεν θα ήταν άξια λόγου, για μένα όμως δεν ισχύει. Εχω δε την άποψη, οτι ανεξαρτήτως κόστους και μάρκας, ειναι σκόπιμο να 'μαρτυράμε' τα προβλήματα και να μην τα καλύπτουμε για να μην θεωρηθούμε 'κορόιδα'.
                                          Εdit: Οσα αυτοκίνητα πέρασαν απο τα χέρια μου, ακόμα και μετά απο 8-10 χρόνια χρήση και μεσο ορο 8-10.000 χλμ ετησίως, ηταν σε κατάσταση 'βιτρίνας', για αυτο και πουλήθηκαν ολα σε 1-2 ημέρες (4 μεχρι σήμερα).

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            vartan last edited by

                                            Συμφωνώ απολύτως με τα γραφόμενα!Να προσθέσω ότι όντως είναι θέμα τύχης και αυτό έχει συμβεί σε πάνω από 4 αυτοκίνητα που είχε η οικογένεια...ευτυχώς για εμάς όλα τα αυτοκίνητα πλην ελαχίστων εξαιρέσεων έχουν βγει μια χαρά!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1 / 1
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr