-
Πάντως ο πρωτοπόρος Μπάτονας μάζεψε παραπάνω βαθμούς με αυτό που έγινε
-
Έλεος ρε παίδες τί γκαστόνε και κολόφαρδος. Το γεγονός ότι ο Λούης σκίζει τα λάστιχά του ενώ ο Αλόνσο όχι έχοντας τον ίδιο ρυθμό με πιθανότατα κατώτερο μονοθέσιο είναι καθαρά θέμα ικανοτήτων
-
Ο χρήστης aggelosf έγραψε:
έχοντας τον ίδιο ρυθμόΣωστά, 2 γύρους πριν το τέλος ο γκαστόνε ήταν μονο 15 δεύτερα πίσω από τον χαμ... Ολόιδιος ρυθμος...
Σε λίγο θα διαβάσουμε οτι ο γκαστόνε τερμάτισε στον διαχύτη του webber...
-
Ο χρήστης pik. έγραψε:
Α ρε Λουη, τζαμπα οι καγκουριες.
Δεν παιζει καμια διπλοπατη γομα για το εμπρος αριστερο;;;
ποιες καγκουριες;
Aν δεν αλλαξει τροπο οδηγησης (δυσκολο) δεν εχει τυχη με αυτους τους κανονισμους,
Τα λεγαμε και στο προηγουμενο GP. Οσο και να χτυπιεται, να πηγαινει αερα και να προσπερναει, το πρωταθλημα φετος θελει εξυπναδα, τακτικη, διαχειριση λαστιχου-καυσιμου-κινητηρα.
Αν δεν βελτιωθει ΣΕ ΑΥΤΑ (που δεν φαινεται), συντομα θα ειναι εκτος μαχης τιτλου (θα εχει ομως κανει τα περισσοτερα προσπερασματα ). -
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
έχοντας τον ίδιο ρυθμό
Σωστά, 2 γύρους πριν το τέλος ο γκαστόνε ήταν μονο 15 δεύτερα πίσω από τον χαμ... Ολόιδιος ρυθμος...
Σε λίγο θα διαβάσουμε οτι ο γκαστόνε τερμάτισε στον διαχύτη του webber...
8 δευτ ήταν βασικά. Μετά έκοψαν όλοι πριν το τέλος...αλλά σε καθαρό pace ήταν 8 δευτερόλεπτα τα οποία μάλιστα έγιναν 7 σε κάποια φάση.
Από το live timing αυτά.
Γενικώς όμως...είχαν παρόμοιο pace οι δυο τους.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Γενικώς όμως...είχαν παρόμοιο pace οι δυο τους.Επιμένω, 8 δευτερόλεπτα διαφορά για ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΣ αγώνες.
Ποιο ίδιο pace;
-
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
Γενικώς όμως...είχαν παρόμοιο pace οι δυο τους.
Επιμένω, 8 δευτερόλεπτα διαφορά για ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΣ αγώνες.
Ποιο ίδιο pace;
Κι εγώ live timing ανοιχτό είχα, από την στιγμή που ο Χάμιλτον πέρασε τον Vettel παρατηρούσα το live timing και είχαν ίδιο ρυθμό πάνω κάτω άλλες φορές λίγο γρηγορότερα ο Αλόνσο και άλλες ο Χάμιλτον.
-
Ο χρήστης aggelosf έγραψε:
Έλεος ρε παίδες τί γκαστόνε και κολόφαρδος. Το γεγονός ότι ο Λούης σκίζει τα λάστιχά του ενώ ο Αλόνσο όχι έχοντας τον ίδιο ρυθμό με πιθανότατα κατώτερο μονοθέσιο είναι καθαρά θέμα ικανοτήτωνΔε μιλάω τόσο στενά για το περιστατικό.
Εμένα όλη η χρονιά μου αφήνει μια γευση 2005, με την έννοια ότι ακόμη και σε αγώνες που είναι εκτός διεκδίκησης ο FA, τσιμπάει πονταλάκια απο ατυχίες των μπροστινών του... Σήμερα πχ βάζω και τον SV σε αυτούς.
Επίσης άλλη τρομακτική σύμπτωση το γεγονός ότι και τότε και τώρα το απόλυτο pace το έχουν τα μονοθέσια του Newey και δεν μπορούν να το εκμεταλλευτούν σε βαθμούς.Απο την άλλη, μπορεί να τα ψειρίζω πολυ...
-
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
έχοντας τον ίδιο ρυθμό
Σωστά, 2 γύρους πριν το τέλος ο γκαστόνε ήταν μονο 15 δεύτερα πίσω από τον χαμ... Ολόιδιος ρυθμος...
Σε λίγο θα διαβάσουμε οτι ο γκαστόνε τερμάτισε στον διαχύτη του webber...
2 γυρους πριν το τελος ο Λιουις θα επρεπε να εχει κανει ενα επιπλεον πιτστοπ (οπως θα κανει πολλες φορες απο δω και περα ) και αυτη θα (επρεπε να) ηταν η πραγματικη διαφορα και θεση του.
Αν φτανεις να παιζεις ΛΟΤΟ τον τερματισμο, δεν εχεις σωστη τακτικη. Θα το καταλαβαινα αν παιζοταν ο τιτλος στον τελευταιο αγωνα, αλλα στον 5ο αγωνα, οχι.
Ο Λιους εχει προβλημα με τα λαστιχα, και σημερα αποδειχτηκε, ειτε το παραδεχονται ειτε οχι. -
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
Γενικώς όμως...είχαν παρόμοιο pace οι δυο τους.
Επιμένω, 8 δευτερόλεπτα διαφορά για ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΣ αγώνες.
Ποιο ίδιο pace;
8 δευτερόλεπτα διαφορά κι ένα αριστερό μπροστινό 'φυτίλια'. Πόσο δύσκολο είναι να το καταλάβεις; Εγώ απορώ όμως, βλέπαμε επί 7-8 γύρους τους μηχανικούς της Red Bull να φωνάζουν στον Vettel να κόψει και να μην κάνει βλακείες γιατί θα σπάσει δίσκος. Στη McLaren βρέθηκε κανείς να πει στον Lewis να κόψει;
-
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
Γενικώς όμως...είχαν παρόμοιο pace οι δυο τους.
Επιμένω, 8 δευτερόλεπτα διαφορά για ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΣ αγώνες.
Ποιο ίδιο pace;
Ίδιο δεν είχαν...μάλιστα η McLaren έκανε μεγαλύτερο βήμα από τη Ferrari. Είχαν όμως παρόμοιο...ειδικά στο πρώτο stint. Στο δεύτερο stint άνοιξαν κάπως τα πράγματα...μεγάλωσε η διαφορά και βασικά φαίνεται να χάνει ο Αλόνσο πίσω από τον Vettel και ο Hamilton να κερδίζει μπροστά του.
Το θέμα είναι τι έγινε με το λάστιχο...γιατί ο Whitmarsh είπε στο BBC πως δεν ήταν puncture αλλά deflation.
Πάντως ο Χάμιλτον είναι λίγο λαστιχοφάγος.
-
Μ'αρέσει που επιμένουν οι ferrarικοί...
Που κανονικά θα έπρεπε το πουλέν να είναι 4ο και μέσα σε 10 γύρους ένας ένας οι μπροστινοί μας άφηναν χρόνους. 5 στροφές να είχε ακόμα η πίστα θα κέρδιζε κι όλας (έφευγαν κομμάτια από τον webber)...
Κι εγώ είχα ανοιχτό live timing και δεν είδα ΚΑΝΕΝΑ ίδιο pace...
Τέλος πάντων, ελπίζω στους επόμενους αγώνες το πουλέν να παλεύει για την 10άδα και ας κερδίζει και ο massa...
-
Na kanw mia erwtisoyla? To fytilia mprostino pws to prosdiorizete? Blepate to elastiko h apla to ypo8etete?
O vettel eixe thn polyteleia toy oti o ms toys kratage oloys pisw kai htan aiwnes makrya... H McLaren den to eixe ayto. Kai an o0ntws to lastixo htan fytilia 8a to legane sigoyra ka8ws aytoi mporoyn kai kseroyn kalytera apo ton ka8ena mas poy ka8etai ston kanape toy kai blepei tv (poy den edeixne kati tetoio sta onboard stoys prohgoymenoys gyroys sthn idia strofh poy efyge) opote mallon 8a prepei na milame gia 'pancture'.
Mhn biazeste loipon na krinete....
-
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
5 στροφές να είχε ακόμα η πίστα θα κέρδιζε κι όλας (έφευγαν κομμάτια από τον webber)...Ο aggelosf 'φταίει' γιαυτό ...είναι Σαββατογενημμένος προφανώς
-
Ρε τον αλονσο....δεν πειραζει ας χαιρεται για την 2η θεση μετα απο 2 παραχωρησεις θεσεων των μπροστα του...
Κριμα για τον Lewis ...BΑΣΙΚΑ ΣΤΑ Π@Π@ΡΙΑ ΜΟΥ ΑΝ ΤΟ ΠΑΡΕΙ Η ΟΧΙ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΑΛΛΕΣ ΕΠΟΧΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΕΤΡΑΕΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ
Συνεχιζει ο jenson σταθεραΜπραβο στον Webber
-
Εγω Ferrari υποστηριζω αλλα το εχω πει οτι φετος εχω μεγαλο προβλημα. Δεν μπορω να υποστηριξω Alonso. Πολυ ικανος αλλα τρομερα τυχερος. Οφειλω να αναγνωρισω οτι φετος με τα σκασιματα των μοτερ του ηταν και ατυχος αλλα ταυτοχρονα μεσα στην οποια ατυχια του ειναι κωλοφαρδος. Οπως ειπε και ενα αλλο μελος βρωμαει 2005 η δουλεια. Επισης πλην της τυχης εχει το θρασος να πανηγυριζει μονιμως προκλητικα ανεξαρτητα αν νικησε δικαια η κωλοφαρδα. Μακαρι να ειχαμε στη Ferrari το Vettel η το Button που ειναι συμπαθης.
-
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
Μ'αρέσει που επιμένουν οι ferrarικοί...Που κανονικά θα έπρεπε το πουλέν να είναι 4ο και μέσα σε 10 γύρους ένας ένας οι μπροστινοί μας άφηναν χρόνους. 5 στροφές να είχε ακόμα η πίστα θα κέρδιζε κι όλας (έφευγαν κομμάτια από τον webber)...
...+1
-
[quote='Hannibal'Mhn biazeste loipon na krinete.... [/quote]
Πολλά ζητάς. Αφού είναι γνωστό ότι στο 4TF έχουμε την αφρόκρεμα των μηχανικών της f1...
-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Na kanw mia erwtisoyla? To fytilia mprostino pws to prosdiorizete? Blepate to elastiko h apla to ypo8etete?O vettel eixe thn polyteleia toy oti o ms toys kratage oloys pisw kai htan aiwnes makrya... H McLaren den to eixe ayto. Kai an o0ntws to lastixo htan fytilia 8a to legane sigoyra ka8ws aytoi mporoyn kai kseroyn kalytera apo ton ka8ena mas poy ka8etai ston kanape toy kai blepei tv (poy den edeixne kati tetoio sta onboard stoys prohgoymenoys gyroys sthn idia strofh poy efyge) opote mallon 8a prepei na milame gia 'pancture'.
Mhn biazeste loipon na krinete....
Τώρα στο BBC έχει F1 Forum...θα μιλήσει ο Whitmarsh...θα δούμε τι θα πει. Πάντως όπως είπα πριν, μίλησε για deflation αρχικά...πρέπει να δούμε ακριβώς τι έγινε.
-
World Championship standings, round 5: Drivers: 1. Button 70 2. Alonso 67 3. Vettel 60 4. Webber 53 5. Rosberg 50 6. Massa 49 7. Hamilton 49 8. Kubica 44 9. Schumacher 221. McLaren-Mercedes 119 2. Ferrari 116 3. Red Bull-Renault 113.... εάν δεν πανηγυρίζουν στηνν Φερραρι είναι πολύ
Κανονικά θα επρεπε να ετοιμάζονται για το 2011 αλλά κοίτα που είναι ...
υγ .... ή ο νεος τρόπος βαθμολόγησης οφέλησε το σπορ
2010 Gran Premio de España