-
266, αυτά δλδ που φορούσα εγώ πριν. Με μικρότερο πάχος ίσως.
Μιραγκέ, ο ντίνος (όχι εγώ, ο άλλος) είναι εγγύηση για κάτι τέτοια.
-
Νομίζω είναι πάχους 29χλστ
-
Ήρθε η ώρα να αλλάξω τα υγρά φρένων στο 106 μου.Έχει να προτείνει κάποιος κάτι με μεγάλο σημείο βρασμού ? Κατά πάσα πιθανότητα θα πάω και σε σωληνάκια υψηλής δεν ξέρω αν αυτό αλλάζει κάτι στα δεδομένα.Ευχαριστώ προκαταβολικά.
-
Motul RBF600, Ate Super Blue / Typ 200.
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Motul RBF600, Ate Super Blue / Typ 200. -
Ερώτηση: Πόσα χιλιοστά πάχους αντέχει να χάσει ένας δίσκος πάχους 24 χιλιοστών ώστε να μην χρειάζεται αντικατάσταση?
Ακόμη επειδή δεν το έχω παρατηρήσει σε καινούργια αμάξια, το εξωτερικό χείλος του δίσκου είναι στο ίδιο επίπεδο με το μέρος του δίσκου που τρίβεται όταν είναι καινούργιος ή προεξέχει?
-
Το πάχος αντικατάστασης το δίνει ο κατασκευαστής και δεν πιστεύω ότι εξαρτάται μόνο από το αρχικό.
Όταν ειναι καινούργιος ο δίσκος το 'χείλος' που λες δεν υπάρχει, είναι τελείως επίπεδος. -
- oτι συνηθως γραφει το ελαχιστο παχος πανω στον δισκο.
-
Αν προσέξεις καλά το δίσκο κάπου μπορεί να το λέει, ίσως ακόμα και στην περιφέρεια.
Αυτό το μή επίπεδο που πιάνεται με το χέρι, το λεγόμενο δόντι ή πατούρα είναι ένδειξη φθοράς του δίσκου. Πόσο σηκώνει, ανάλογα με τον κατασκευαστή αλλά γύρω στο 1χιλιοστό από κάθε πλευρά θα έλεγα ότι είναι η μέγιστη επιτρεπόμενη φθορά. Επίσης ακόμα και χωρίς φθορά ο δίσκος μπορεί να είναι για πέταμα αν έχει στραβώσει ή ραγίσει. -
Συνήθως είναι 2mm η φθορά που δίνει ο κατασκευαστής, 24/22 - 21/19 κλπ.
-
Οι γνωστοί-άγνωστοι ξαναχτύπησαν αστραπιαία και αποτελεσματικά!!
Σας ευχαριστώ όλους
-
Ποιο είναι το ενδεδειγμένο στρώσιμο για τακάκια εμπρός και σιαγώνες πίσω; Με μαλακά και προοδευτικά φρεναρίσματα για ~300km θα είμαι OK;
Είχα πει ότι πήγαινα και για δισκόπλακες αλλά το πρόβλημα σε κυλινδράκια-σιαγώνες-ταμπούρα πίσω, σε συνδυασμό με την καλή κατάσταση των δίσκων που φοράω, δε μου άφησε χρηματικά περιθώρια για αναβάθμιση.
-
για 50.000χλμ ειναι ενταξει
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
για 50.000χλμ ειναι ενταξειΣωστός.
-
διορθωση για 50χλμ
-
Γνωρίζετε να μου προτείνετε αν είναι δυνατό κάποιο καλό φρενά?
Απ' ότι έχω καταλάβει η πίσω αισθητήρες του abs τυγχάχουν κάποιας δυσλειτουργίας διοτι
η κατανομή της πίεσης κατα φρενάρισμα γίνεται έντονα στους πίσω τροχούς. Το λέω αυτό με γνώμονα οτι
ο κατανεμητής εφόσον έχει abs το αυτοκινητο είναι αυτορυθμιζομενος.Δεν τίθεται θέμα, αναρτησης,ελαστικών.. είναι ολα καινούρια και λειτουργικά ΟΚ.
-
Δεν είναι στάνταρ ότι αν έχει ABS έχει και ηλεκτρονικό κατανεμητή (=χρησιμοποιεί τους αισθητήρες του ABS). Για τι αυτοκίνητο μιλάμε;
-
citroen saxo vts mk2
-
Δεν έχει ΕΒD αυτό κατά 99%. Κατανεμητή πίσω πρέπει να χει...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Δεν έχει ΕΒD αυτό κατά 99%. Κατανεμητή πίσω πρέπει να χει...Ντίνο σίγουρα δεν εχει ABS με EBD. Σκέτο abs με ηλεκτρομαγνητικούς αισθητήρες πρεπει να χει. Είναι χαμηλωμένο και γι αυτό λογικά κάνει λάθος κατανομή. Το θέμα είναι αν μπορεί να ρυθμιστεί η κατανομή ή αν ειναι αυτορυθμιζόμενος ο κατενεμητής. Και αν ξέρουμε κανα φρενο εμπιστο που να το αναλαμβάνει σε λογική τιμή.
Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις