Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault f1 team-2006
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Renault f1 team-2006
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Formula 1
    13
    22
    67
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      alonso last edited by

      Επειδη ειναι η πρωτη φορα που δημοσιευω νεο θεμα σε περιπτωση καποιου λαθους συγχωρεστε με. Θα ηθελα να μου πειτε τη γνωμη σας ,ποιοι οδηγοι θα ηταν οι καλυτεροι για τη Renault to 2006?Θα εκτιμουσα τη συμμετοχη ολων σας.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        alonso last edited by

        Επειδη ειναι η πρωτη φορα που δημοσιευω νεο θεμα σε περιπτωση καποιου λαθους συγχωρεστε με. Θα ηθελα να μου πειτε τη γνωμη σας ,ποιοι οδηγοι θα ηταν οι καλυτεροι για τη Renault to 2006?Θα εκτιμουσα τη συμμετοχη ολων σας.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alonso last edited by

          Επειδη ειναι η πρωτη φορα που δημοσιευω νεο θεμα σε περιπτωση καποιου λαθους συγχωρεστε με. Θα ηθελα να μου πειτε τη γνωμη σας ,ποιοι οδηγοι θα ηταν οι καλυτεροι για τη Renault to 2006?Θα εκτιμουσα τη συμμετοχη ολων σας.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            hakkinen98-99_ last edited by

            Coulthard-Alonso-Webber...Καποιος απο αυτους αν και το τωρινο διδυμο πιστευω οτι θα μεινει...Ο Trulli που δεν μου αρεσε ποτε φετος παει πολυ καλα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              georgetabs last edited by

              I would TRULLI like them to take also RAIKKONEN.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • J
                jarnot last edited by

                Δε μου λες φίλε και ομοϊδεάτη alonso... το 2005 ποιοι θα είναι οι οδηγοί??
                Πολύ μακριά το πήγες...

                Γνώμη μου είναι ότι στη Renault θα ψάξουν στα επόμενα 2-3 GP να βρουν τους λόγους για να κρατήσουν τον Trulli. Και δυστυχώς νομίζω ότι θα ψάξουν πολύ! Κρίμα...
                Το 2006 θα πρέπει να θεωρούμε σίγουρο τον Montagny. Για τον Alonso είναι που αμφιβάλλω.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  andreas_7 last edited by

                  Επειδή είμαι και εγώ φίλος της Renault F1 και άρα ομοιδεάτης με τους 'alonso' 'JarnoT' (μπράβο παιδιά!) θεωρώ πολύ ενδιαφέρον το θέμα!
                  Στο ψητό τώρα.... πιστεύω πως ο Alonso πρέπει να μείνει στην ομάδα οπωσδήποτε. Το θέμα είναι μπορεί να τον κρατήσει? Για δεύτερο ο Trulli μου είναι πολύ συμπαθής και θα ήθελα να μείνει! Διαφορετικά ένας νέος και ελπιδοφόρος (απο αυτούς που ανακαλύπτει συχνά-πυκνά ο Μπριατόρε!)
                  Και επειδή μάλλον έχω χάσει επεισόδια τι εστί Montagny φίλε JarnoT? Άντε καλή συνέχεια για το πρωτάθλημα στην ομάδα!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    alonso last edited by

                    Κατ'αρχην ο Trulli θα ειναι στη RENAULT και το 2005.Ο Montgny ειναι ο δοκιμαστης της ομαδας εδω και δυο χρονια.Επισης υπαρχουν φημες πως ο Trulli μαζι με τον Flavio θα μετακομισουν σε αλλη ομαδα(ΤΟΥΟΤΑ) το 2006.Ακομα και αν εμενε θα εχει την ικανοτητα να διεκδικει νικες?Ετσι θα ηθελα γνωμες και για τον M.Webber.Επισης ο Montagny αν εμπαινε για οδηγος κατ'ευθειαν χωρις να παει πρωτα σε καποια αλλη ομαδα για να ψηθει, θα μπορουσε να ανταπεξελθει στις προσδοκιες της ομαδας??? Οσον αφορα για τον Alonso το πιο πιθανο ειναι να ειναι στην ομαδα και το 2006 αφου φημες λενε οτι η επομενη σταση της καριερας του θα ειναι η Ferrari και αυτη εχει οδηγους μεχρι και το 2006. Τελος πειτε ποιος θα ηταν καλυτερος για την ομαδα (με ολα αυτα που προανεφερα) το 2006 ο M.Webber, ο Montagny ή ο Trulli(αν εχει ακομα την ικανοτητα συμφωνα με την γνωμη σας παντα)???

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      rally-maniac last edited by

                      Εμένα μου αρέσουν πολύ οι Alonso-Trulli.Για τον Montagny δεν ξέρω... Αν και θα μου άρεσε πολύ να δω Γάλλο οδηγό στη Ρενώ. Αλλά γι'αυτό το ενδεχόμενο έχω φανταστεί σε κάποια χρόνια τον Bourdais. Δεν γνωρίζω γιατι!!! Μάλλον τον έχω συμπαθήσει!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        k last edited by

                        Μα για να φύγουν η πρέπει να βρούν ομάδα ή η ομάδα να τους διώξει.

                        Για να φύγουν από μόνοι τους λογικά θα πρέπει να έχουν πρόταση από καλύτερη ομάδα.Καλύτερη ομάδα μετά τη Renault σήμερα που μιλάμε είναι μόνο η Ferrari και για εκεί το 2006 παίζει το όνομα του Button.

                        Περίπτωση 2η: Να τους διώξει η ομάδα. Ενταξεί να τους διώξει αλλά που θα βρεί καλύτερους και μάλιστα ζευγάρι;;;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          andreas_7 last edited by

                          Ο χρήστης alonso έγραψε:
                          Τελος πειτε ποιος θα ηταν καλυτερος για την ομαδα (με ολα αυτα που προανεφερα) το 2006 ο M.Webber, ο Montagny ή ο Trulli(αν εχει ακομα την ικανοτητα συμφωνα με την γνωμη σας παντα)???

                          Νομίζω ο Trulli είναι η καλύτερη λύση και λόγω εμπειρίας ανάμεσα σε άλλα. Ο Webber είναι η αμέσως καλύτερη λύση γιατί έχει εμπειρία απο αγώνες F1 και αρκετό ταλέντο!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            jarnot last edited by

                            Ε, δεν τον πήραν και τα χρόνια τον Trulli. 30άρης είναι μόλις!! Έχει 3-4 καλά χρόνια ακόμα ή μάλλον πολύ καλά! Γνώμη μου πάντωε είναι ότι ο Alonso θα φύγει στο τέλος του 2005 ή για να το πω καλύτερα θα πωληθεί. Δεν είναι ότι θα είναι καλύτερα αλλού, απλά θα πέσει το χρήμα βαρύ και δεν θαμπορεί να αρνηθεί. Οπότε μετά θα μείνει ο Ιταλός με τον Montagny εύχομαι. Ο Webber μου φαίνεται ότι πάει γι' άλλα κι αυτός.
                            Τέλος πάντων, για το μόνο που δεν αμφιβάλλω ΚΑΘΟΛΟΥ είναι ότι η ομάδα θα έχει τρομερούς οδηγούς every season και ασφαλώς την ικανότητα να διεκδικεί τίτλους (αυτό και από το 2005).

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              fanis-f1 last edited by

                              Κατα την αποψη μου στη παρουσα φαση,οι καλυτεροι πιλοτοι που θα μπορουσε να εχει η Renault,ειναι το τωρινο διδυμο Trulli-Alonso.Σιγουρα θα ηταν πολυ αφελης ο Briatore αν δεν τους κρατουσε και για το 2005.Ο μονος πιλοτος που παιζει ειναι ο Webber,διοτι ο Flavio ειναι αυτος αυτος που τον μανατζαρει,αλλα εχω την πεποιθηση πως κατα 99% ο Αυστραλος του χρονου θα βρισκεται στη Williams,αφου ειναι κρυφος ποθος και του Sir Frank,αλλα και του Head.Συν τοις αλλοις ο Webber σιγουρα ειναι ενας πιλοτος που ταιριαζει ακριβως για την ομαδα του Grove.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                georgetabs last edited by

                                Μακάρι να μείνουν παρέα!
                                Είναι πιλότοι αντίστοιχης απόδοσης, και δείχνουν να έχουν πολύ υγιή κόντρα!
                                Αυτό σηκώνει την απόδοση και των δύο τους!!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  rally-maniac last edited by

                                  Σύμφωνα με το autopress.gr
                                  *Έντονη δυσαρέσκεια προκάλεσε στα κορυφαία στελέχη της Renault η απώλεια της τρίτης θέσης από τον Jarno Trulli στο Grand Prix της Γαλλίας, τον εντός έδρας αγώνας για την ομάδα.

                                  Ο Ιταλός έχασε τη θέση του από τον Barrichello στην προτελευταία στροφή του αγώνα, κάτι που προκάλεσε την οργή του Flavio Briatore, ο οποίος τόνισε 'σίγουρα θα έχω μία κουβέντα μαζί του'.

                                  Όσο για τον αρχιμηχανικό της Renault, Pat Symonds, δήλωσε φανερά ενοχλημένος από αυτή την εξέλιξη 'φαίνεται πως άφησε την πόρτα τελείως ανοιχτή. Θα μιλήσω μαζί του, προκειμένου να δούμε τι συνέβη'.*

                                  Mήπως ψάχνουν αφορμή και την βρήκαν?
                                  Εντάξει έχασε τη 3η θέση στην προτελευταία στροφή αλλά γίνονται αυτά. Σίγουρα οι απαιτήσεις από έναν πιλότο της εμπειρίας του είναι μεγάλες αλλά άνθρωπος είναι κι αυτός.
                                  Κακομοίρη Jarno τι έχεις να ακούσεις από το boss Flavio....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    georgetabs last edited by

                                    Καλό το τρενάκι στο τέλος, αλλά δεν βλέπαμε και πολλά τελικά.
                                    Έτσι το έβαλα στο γρήγορο, να πέσω και να κοιμηθώ (το είδα 4 το πρωί αφού γύρισα από την τηλεθέαση του ποδοσφαίρου... ) και όταν νίκησε ο Σουμάχερ, τελείως γλαρωμένος βλέπω τον Μπαρικέλο να προσπερνά. ΄Καλά λέω, τώρα βρήκε να περάσει; Στον 'γύρο του θριάμβου'; Καληνύχτας... Μετά καταλαβαίνω τι έγινε... Ρε παιδιά, έτσι αμαχητί που έπεσε ο Τρούλι, στο σημαίο αυτό κιόλας, είναι σίγουρο πως δεν τον άφησε; Είναι σίγουρο πως δεν νόμισε προς στιγμήν πως είναι ο γύρος του θριάμβου και πρέπει να πάει στα πιτς; Μήπως κόμπιασε ο κινητήρας; Αποκλείεται ακόμα και δίπλα του να έφτανε ο Μπάρι, πόσο μάλλον να περάσει.. Άσε που ο Μπάρι δεν είδα να μπλοκάρει φρένα, οπότε δεν πρέπει να το ζόρισε και πολύ...
                                    Ακόμα με το στόμα ανοιχτό έχω μείνει...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      rally-maniac last edited by

                                      Κι εμένα με ξάφνιασε! Σαν να είχε τελειώσει ο αγώνας πήγαινε ο Trulli... Υποθέτω πως κάτι του συνέβη...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        go_for_pole last edited by

                                        Ναι του συνεβει κατι φυσιλογικο. Εκανε λαθος! Τιποτα το περιεργο βεβαια αφου επρεπε να κρατησει για πολλυς γυρους ενα κατα πολυ πιο γρηγορο μονοθεσιο. Μια χαρα τα πηγε για το 99% αλλα στο τελος εχυσε το γαλα... Ας προσεχε.

                                        Τωρα για την επιθεση των Flavio και Pat αυτη οφειλεται πολυ απλα στην εκρεμοτητα που εχει ο Ιταλος στη συμφωνια του με την ομαδα για το 2005. Μη τρελαθουμε, οι επικεφαλεις της Renault τον θελουν σαν τρελοι. Αν ειχαν εστω και ενα 1% αμφιβολια θα επελεγαν καποιον απο τις πολλες καλες περιπτωσεις που εχει ο FB δεμενους με συμβολαιο. Ομως ο Ιταλος τους κανει. Το θεμα ειναι οτι το συμβολαιο management του με τον FB τελειωνει. Γιαυτο ο Ιταλος απο περυσι προσπαθει να ριξει τους προβολεις στον Alonso, για να την βγαλει φτηνα. Το ιδιο βιολι αρχισε και με την πρωτη ευκαιρια φετος.

                                        Ομως αν τους ενοχλησε τοσο πολυ το λαθος του Ιταλου, γιατι δεν τους ενοχλησε και η ανικανοτητα του Ισπανου να κρατησει τον MS πισω του; Ή η ανικανοτητα της R24 να διατηρισει σταθερο ρυθμο σε ολη τη διαρκεια του αγωνα (φαινομενο που επαναλαμβανεται τοσο συχνα που εχει γινει θεσμος...);

                                        Και για να επιστρεψω στο θεμα του thread η Renault για να παιξει για κουπα το 2005 χρειαζεται τον Jarno.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          raikkonen last edited by

                                          Θα συμφωνήσω με τον Go_For_Pole σχετικά με το 2005.
                                          Κατ ατη γνώμη μου το τωρινό δίδυμο είναι από τα καλύτερα στη Formula1.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • J
                                            jarnot last edited by

                                            Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                                            Ναι του συνεβει κατι φυσιλογικο. Εκανε λαθος! Τιποτα το περιεργο βεβαια αφου επρεπε να κρατησει για πολλυς γυρους ενα κατα πολυ πιο γρηγορο μονοθεσιο. Μια χαρα τα πηγε για το 99% αλλα στο τελος εχυσε το γαλα... Ας προσεχε.

                                            Και για να επιστρεψω στο θεμα του thread η Renault για να παιξει για κουπα το 2005 χρειαζεται τον Jarno.

                                            Τελεία και παύλα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr